Tocmai am fost informat ca in interiorul motorasului pas cu pas este un cilindru si un ax care dupa curatarea cu solventi, asa cum am facut eu, obligatoriu trebuie gresat, altfel ii scurtati viata.
Nu sunt 100% covins, dar sunt sanse mari sa fie identic si la 1.6mpi. De altfel, nu sunt nici foarte sigur ca am curatat asa cum trebuie.
Proprietarul s-a plans ca uneori rotatiile pe minut (RPM) nu este stabil, se tureaza singura pana pe la 2500rpm, coboara pe la 600rpm. Cum am avut masina cateva ore pe mana, am profitat de ocazie sa curat motorasul pas cu pas si corpul clapeta.
Era mizerie si pe corpul clapeta, dar pe motorasul pas cu pas erau depuneri mari care abia s-au curatat.
Sa aveti mare grija cu motorasul pas cu pas, il puteti decalibra foarte usor fara sa-l puteti recalibra, insemnand ca o sa aveti nevoie de unul nou.
Dupa aceasta operatiune a trecut aproximativ o luna si simptomele au disparut in totalitate.
Razvan Rodean: Calibrarea cea mai rapida se face in felul urmator. Se pune contactul, se calca pedala de acceleratie pana la podea si se tine apasata aproximativ 15-20 sec, dupa care se ia piciorul de pe pedala si se ia contactul. Se asteapta alte 10-15 secunde, dupa care se pune contactul si se da la automat fara sa ne atingem de acceleratie. Daca motorasul pas cu pas este inca "viu", calibrarea reuseste de la prima incercare. La fel se porcedeaza si in cazul montarii unui motoras nou.
Tudor Madalin: Se poate scoate motorasul pas cu pas, demonta si acesta, curatat foarte bine bucata cu bucata, reuns cu vaselina siliconica pe axul central (este un ax melcat), dupa care se monteaza in clapeta de aer astfel: cu axul motorasului deschis la lungimea maxima, se monteaza motorasul pas cu pas in clapeta dupa care se pune contactul de 2 ori fara a porni motorul. Acesta isi face singur reglajul de pozitie in clapeta. Asta este tot.
Nu sunt 100% covins, dar sunt sanse mari sa fie identic si la 1.6mpi. De altfel, nu sunt nici foarte sigur ca am curatat asa cum trebuie.
Proprietarul s-a plans ca uneori rotatiile pe minut (RPM) nu este stabil, se tureaza singura pana pe la 2500rpm, coboara pe la 600rpm. Cum am avut masina cateva ore pe mana, am profitat de ocazie sa curat motorasul pas cu pas si corpul clapeta.
Era mizerie si pe corpul clapeta, dar pe motorasul pas cu pas erau depuneri mari care abia s-au curatat.
Sa aveti mare grija cu motorasul pas cu pas, il puteti decalibra foarte usor fara sa-l puteti recalibra, insemnand ca o sa aveti nevoie de unul nou.
Dupa aceasta operatiune a trecut aproximativ o luna si simptomele au disparut in totalitate.
Razvan Rodean: Calibrarea cea mai rapida se face in felul urmator. Se pune contactul, se calca pedala de acceleratie pana la podea si se tine apasata aproximativ 15-20 sec, dupa care se ia piciorul de pe pedala si se ia contactul. Se asteapta alte 10-15 secunde, dupa care se pune contactul si se da la automat fara sa ne atingem de acceleratie. Daca motorasul pas cu pas este inca "viu", calibrarea reuseste de la prima incercare. La fel se porcedeaza si in cazul montarii unui motoras nou.
Tudor Madalin: Se poate scoate motorasul pas cu pas, demonta si acesta, curatat foarte bine bucata cu bucata, reuns cu vaselina siliconica pe axul central (este un ax melcat), dupa care se monteaza in clapeta de aer astfel: cu axul motorasului deschis la lungimea maxima, se monteaza motorasul pas cu pas in clapeta dupa care se pune contactul de 2 ori fara a porni motorul. Acesta isi face singur reglajul de pozitie in clapeta. Asta este tot.