Dacă tot am izolat fonic podul pedalier, a venit şi rândul uşilor. tutorialul cuprinde demontare-montare a feţelor de uşi, materialele folosite şi cum am izolat eu.
Am fost mereu întrebat dacă a meritat să fac izolarea fonică, acum după 6 luni pot să spun că diferenţa este enormă. După ce m-am obişnuit cu maşina izolată, în mers şi închiderea uşilor, de câte ori mă urc intr-un Logan neizolat mă minunez de enorma diferenţă de sunet.
Intre timp au aparut mai multe produse pe piata in materie de izolatie fonica. Unele mai scumpe, altele mai ieftine. Pe www.daciashop.ro am gasit un produs raport calitate/pret de neegalat! Daca as fi pus in situatia de a izola fonic din nou masina mea, aceasta ar fi solutia aleasa de mine.
Mai jos, sub cele 2 tutoriale, am pus încă 2 filme, unul cu impresii de după izolare şi unul cu probleme apărute ulterior.
Partea întâi
Partea a doua
După cum spuneam, meriă să-ţi izolezi fonic maşina?
Problemele apărute ulterior. Am văzut o dungă de smoală pe geam, lucru care sigur nu este bun. Am dat geamul jos şi a rămas o palmă afară, nu a mers nici mai jos şi chiar foarte greu înapoi sus.
Partea bună e că am descoperit din ce cauză a apărut problema, de atunci aluband-ul este la locul lui şi n-am mai avut surprize, nici chiar în zilele de 37 grade la umbră, zile în care maşina a stat afară în soare minim 8 ore pe zi.
o noua problema si asta dupa mai bine de un an de zile. aceasi greseala, lipsa de contact 100% cu tabla. au ramas bule de aer si in timp s-a dezlipit.
Am fost mereu întrebat dacă a meritat să fac izolarea fonică, acum după 6 luni pot să spun că diferenţa este enormă. După ce m-am obişnuit cu maşina izolată, în mers şi închiderea uşilor, de câte ori mă urc intr-un Logan neizolat mă minunez de enorma diferenţă de sunet.
Intre timp au aparut mai multe produse pe piata in materie de izolatie fonica. Unele mai scumpe, altele mai ieftine. Pe www.daciashop.ro am gasit un produs raport calitate/pret de neegalat! Daca as fi pus in situatia de a izola fonic din nou masina mea, aceasta ar fi solutia aleasa de mine.
Mai jos, sub cele 2 tutoriale, am pus încă 2 filme, unul cu impresii de după izolare şi unul cu probleme apărute ulterior.
Partea întâi
Partea a doua
După cum spuneam, meriă să-ţi izolezi fonic maşina?
Problemele apărute ulterior. Am văzut o dungă de smoală pe geam, lucru care sigur nu este bun. Am dat geamul jos şi a rămas o palmă afară, nu a mers nici mai jos şi chiar foarte greu înapoi sus.
Partea bună e că am descoperit din ce cauză a apărut problema, de atunci aluband-ul este la locul lui şi n-am mai avut surprize, nici chiar în zilele de 37 grade la umbră, zile în care maşina a stat afară în soare minim 8 ore pe zi.
o noua problema si asta dupa mai bine de un an de zile. aceasi greseala, lipsa de contact 100% cu tabla. au ramas bule de aer si in timp s-a dezlipit.