Subiectul de astazi e o bataie in directie, in special la franare.
Dupa schimbarea capetelor de bara, bataia era tot acolo, de fapt un super mecanic a schimbat fuzetele cu cateva zile inainte si nu a strans doua suruburi, o nimica toata.
Odata cu schimbarea capetelor de bara sa schimbati neaparat si piulita! Sansele sa nu stranga ai sa se strice filetul sunt foarte, foarte mari! Am patit-o pe cand schimbam la o alta masina.
Gasesti de cumparat cam peste tot, eu unul recomand capete de bara TRW sau Lemforder. Desi eu am folosit de la Moog :)
George si-a schimbat capetele de bara vizionand acest tutorial. Cum nu avea o conexiune buna la internet, a fost destul de greu sa vada exact ce chei sunt necesare pentru aceasta operatiune. Asa ca a incropit o poza unde a notat toate dimensiunile de chei necesare
Si ca sa evitam taierea piulitei cu flexul, am experimentat 2 noi modalitati de a scoate cele doua piulite dar mai ales salvarea capatului de bara... care la mine erau praf dupa 93.600km.
Dupa schimbarea capetelor de bara, bataia era tot acolo, de fapt un super mecanic a schimbat fuzetele cu cateva zile inainte si nu a strans doua suruburi, o nimica toata.
Odata cu schimbarea capetelor de bara sa schimbati neaparat si piulita! Sansele sa nu stranga ai sa se strice filetul sunt foarte, foarte mari! Am patit-o pe cand schimbam la o alta masina.
Gasesti de cumparat cam peste tot, eu unul recomand capete de bara TRW sau Lemforder. Desi eu am folosit de la Moog :)
George si-a schimbat capetele de bara vizionand acest tutorial. Cum nu avea o conexiune buna la internet, a fost destul de greu sa vada exact ce chei sunt necesare pentru aceasta operatiune. Asa ca a incropit o poza unde a notat toate dimensiunile de chei necesare
Si ca sa evitam taierea piulitei cu flexul, am experimentat 2 noi modalitati de a scoate cele doua piulite dar mai ales salvarea capatului de bara... care la mine erau praf dupa 93.600km.