Fiind în garanţie, am preferat să cumpăr un nou ECU resoftat. Înlocuirea este simplă, 3 mufe şi 2 piuliţe. Aşa m-a costat 200 euro, pe când doar resoftarea costa 100 euro. După remapare a scăzut uşor consumul şi se simte bine de tot cei aproximativ 50nm si 20 cai în plus de la resoftare, a meritat şi nu regret deloc modificarea făcută.
Este un Logan Preference 1.5dci, 65cai, fabricaţie 2006. În momentul remapării aveam 22.750km făra sa fi avut vreo problemă de orice fel. Până acum, la 51.500km, am schimbat un capăt de bară si suporţii motor pe garanţie. Pe la 45.000km a cedat un furtun de la turbină din cauza unei defecţiuni de fabricaţie. În momentul când a cedat, forţasem destul de mult toată maşina, până la urmă a cedat. Iată şi filmul din momentul resoftării.
Nu am fost singur în acel moment, a filmat si Felix.
Şi un 0-100-110-120-130.
În primul rând precizez ca am măsurat timpii după viteza afişata pe ceas! Însemnând că pe ceas nu este viteza corectă!
Tot de precizat este şis faptul că am roţi 205/55/16 ele fiind cu aproximativ 1 cm mai înalte ca şi cele stoc, fapt care reduce mult din cei 7% datoraţi erorii ceasului.
Am testat în 2 locaşii, Arad Vinga si Iveco Timişoara. Diferenţe ar fi de asfalt pe drumul Aradului şi beton la Iveco Timişoara.
Aceştia sunt timpii:
0-100 - 11:02, 10:28, 10:22, 11:09, 12:06, 10:11, 11:03, 11:10
0-110 - 13:10, 13:17, 13:05, 13:20, 15:07, 13:13, 14:01, 14:18
0-120 - -----, 16:15, 17:09, 16:22, 18:20, -----, 16:02, 17:07
0-130 - -----, 20:03, -----, 20:04, 23:13, -----, 21:21, -----
Este un Logan Preference 1.5dci, 65cai, fabricaţie 2006. În momentul remapării aveam 22.750km făra sa fi avut vreo problemă de orice fel. Până acum, la 51.500km, am schimbat un capăt de bară si suporţii motor pe garanţie. Pe la 45.000km a cedat un furtun de la turbină din cauza unei defecţiuni de fabricaţie. În momentul când a cedat, forţasem destul de mult toată maşina, până la urmă a cedat. Iată şi filmul din momentul resoftării.
Nu am fost singur în acel moment, a filmat si Felix.
Şi un 0-100-110-120-130.
În primul rând precizez ca am măsurat timpii după viteza afişata pe ceas! Însemnând că pe ceas nu este viteza corectă!
Tot de precizat este şis faptul că am roţi 205/55/16 ele fiind cu aproximativ 1 cm mai înalte ca şi cele stoc, fapt care reduce mult din cei 7% datoraţi erorii ceasului.
Am testat în 2 locaşii, Arad Vinga si Iveco Timişoara. Diferenţe ar fi de asfalt pe drumul Aradului şi beton la Iveco Timişoara.
Aceştia sunt timpii:
0-100 - 11:02, 10:28, 10:22, 11:09, 12:06, 10:11, 11:03, 11:10
0-110 - 13:10, 13:17, 13:05, 13:20, 15:07, 13:13, 14:01, 14:18
0-120 - -----, 16:15, 17:09, 16:22, 18:20, -----, 16:02, 17:07
0-130 - -----, 20:03, -----, 20:04, 23:13, -----, 21:21, -----