Pages

Consum mediu pe o distanta de 9400km, 1.5dci euro 3 2006

 Nu vreau sa demonstrez nimic, doar sa ramana la arhiva. Eram curios ce se intampla cand atinge pragul de 10.000km. N-m ajuns acolo, pe la 9600km s-a resetat CB-ul, vechea problema.

2,4 Litri ulei lipsa din motor. Sa fie vinovat Oil Catch Can?!

In urma cu ceva timp, Bogdan(Solan) mi-a spus ca nu am procedat corect cand am montat Oil Catch Can-ul, acea teava de cupru pe care am introdus-o este prea lunga, este scufundata in ulei si se modifica ceva forte ce duc la tensiuni in motor. Ceea ce spuneam pe filmare cum ca ar creste presiunea de ulei, este eronat, am inteles eu gresit, a trecut cel putin 1 an de cand am discutat cu el acele detalii.
Dupa publicarea clipului mi-a scris si un comentariu unde ma corecta: Corectie...la fiecare 10m ai un bar plus un barr atmosferic! Acolo ai un pic mai mult de un bar... doar cel atmosferic... adica 1kg forta pe centimetrul patrat... inmulteste cu cati centimetri patrati ai in interiorul motorului si vezi cu cate sute de kg forta de tensiune adunata in motor te alegi!
Si eu zic ca vinovat este acel Oil Catch Can, mai exact teava pe care am adaugat-o eu ulterior. Este prima data cand nivelul de ulei din el a crescut cat sa fie teava scufundata.
Din momentul in care am descoperit lipsa de ulei din motor si am scurtat teava, am parcurs 6900km fara sa am lipsa de ulei din motor.
De la publicarea acestui clip, atunci cand am facut din nou schimbul de ulei, am parcurs 2500km, am fost in concediu unde am avut acelasi regim de autostrada si pe insula drumuri scurte cu urcari si coborari, ca si atunci cand am avut uleiul lipsa. Am ajuns acasa si am verificat uleiul, este la nivel. Cert e ca trebuie sa fiu mai atent in viitor, sa controlez macar o data la luna nivelul uleiului.

Montat incalzire aftermarket pe scaune de VW Passat CC

De ceva timp am renuntat la scaunele originale ale loganului din motive de confort, reglaj lombar si optiunea de reglaj pe inaltime.
Cum exista pe piata optiunea de a cumpara Suporturi pentru scaune de Audi, VW si BMW de pe www.rdagroup.ro, am montat 2 scaune de Audi A4 B6 care au fost perfecte cateva luni, electrice, reglaj pe inaltime, incalzire in scaune, comode, cam tot ce-ti doreai in materie de confort.
Cand Alex m-a imbiat cu niste scaune de Audi Passat CC, bai dar cum aratau! mi-am zis ca trebuie incercate si pot spune ca sunt bestiale! Imi aduceau aminte de niste scaune Sparco scoica pe care le-am avut timp de o saptamana.
Doar ca aceste scaune au un mare minus, de altfel singurul pe care l-am gasit la ele, nu au incalzire pentru fundulet :P. Nu-mi imaginez cum este posibil ca o asemenea masina cu acele dotari si mai ales la acel pret, sa vina fara optiunea de incalzire in scaune.
Nu mi-a trecut nici macar o secunda prin minte sa apelez la incalzirea originala pentru aceste scaune, este controlat de calculatorul de habitaclu si implementarea instalatiei electrice presupunea prea mult modificari. Asa ca a ramas alternativa de a monta unele aftermarket, carbon, 6 trepte de incalzire... Sunt cumparate de pe AliExpress unde gasiti o gramada de modele.

Avand in vedere ca montajul difera in functie de producator de la scaun la scaun, am filmat doar cateva detalii pe care le-am considerat mai importante. Legaturile electrice au fost foarte simple la mine deoarece aveam deja trasa instalatia electrica pentru incalzire de la scaunele originale. Aici se pot vedea acele detalii Montaj incalzire in scaune.
O sa ma intrebati cat costa, raspunsul il gasiti pe AliExpress.

Demontat airbag de pe volan Logan PH2

Daca nu stii ce este in spatele acelui airbag, bagi surubelnita pe acolo de te plictisesti, zgarii tot si mai risti sa rupi si panglica.
In momentul filmarii n-am gasit niciun clip unde se arata cum se demonteaza, asa ca am filmat. Pana mi-am amintit eu sa editez si sa public filmarea, au aparut 2 pe youtube, unul fara prea multe explicatii si un al doilea la o calitate foarte proasta.