In urma cu ceva timp, Bogdan(Solan) mi-a spus ca nu am procedat corect cand am montat Oil Catch Can-ul, acea teava de cupru pe care am introdus-o este prea lunga, este scufundata in ulei si se modifica ceva forte ce duc la tensiuni in motor. Ceea ce spuneam pe filmare cum ca ar creste presiunea de ulei, este eronat, am inteles eu gresit, a trecut cel putin 1 an de cand am discutat cu el acele detalii.
Dupa publicarea clipului mi-a scris si un comentariu unde ma corecta: Corectie...la fiecare 10m ai un bar plus un barr atmosferic! Acolo ai un pic mai mult de un bar... doar cel atmosferic... adica 1kg forta pe centimetrul patrat... inmulteste cu cati centimetri patrati ai in interiorul motorului si vezi cu cate sute de kg forta de tensiune adunata in motor te alegi!
Si eu zic ca vinovat este acel Oil Catch Can, mai exact teava pe care am adaugat-o eu ulterior. Este prima data cand nivelul de ulei din el a crescut cat sa fie teava scufundata.
Din momentul in care am descoperit lipsa de ulei din motor si am scurtat teava, am parcurs 6900km fara sa am lipsa de ulei din motor.
De la publicarea acestui clip, atunci cand am facut din nou schimbul de ulei, am parcurs 2500km, am fost in concediu unde am avut acelasi regim de autostrada si pe insula drumuri scurte cu urcari si coborari, ca si atunci cand am avut uleiul lipsa. Am ajuns acasa si am verificat uleiul, este la nivel. Cert e ca trebuie sa fiu mai atent in viitor, sa controlez macar o data la luna nivelul uleiului.
Dupa publicarea clipului mi-a scris si un comentariu unde ma corecta: Corectie...la fiecare 10m ai un bar plus un barr atmosferic! Acolo ai un pic mai mult de un bar... doar cel atmosferic... adica 1kg forta pe centimetrul patrat... inmulteste cu cati centimetri patrati ai in interiorul motorului si vezi cu cate sute de kg forta de tensiune adunata in motor te alegi!
Si eu zic ca vinovat este acel Oil Catch Can, mai exact teava pe care am adaugat-o eu ulterior. Este prima data cand nivelul de ulei din el a crescut cat sa fie teava scufundata.
Din momentul in care am descoperit lipsa de ulei din motor si am scurtat teava, am parcurs 6900km fara sa am lipsa de ulei din motor.
De la publicarea acestui clip, atunci cand am facut din nou schimbul de ulei, am parcurs 2500km, am fost in concediu unde am avut acelasi regim de autostrada si pe insula drumuri scurte cu urcari si coborari, ca si atunci cand am avut uleiul lipsa. Am ajuns acasa si am verificat uleiul, este la nivel. Cert e ca trebuie sa fiu mai atent in viitor, sa controlez macar o data la luna nivelul uleiului.