Rezolvat scartait evacuare

De foarte mult timp ma zgarie pe timpan acel sunet. Masina fiind izolata fonic, din interior nu  se aude deloc acel sunet si din acest motiv n-am intervenit deloc pe partea asta.
Initial m-am gandit ca o sa fie nevoie sa schimb acei suporti din cauciuc, au peste 11 ani si na, vechime. In aceiasi zi am avut masina ridicata pe elevator si am constatat ca suportii nu prezinta fisuri, nu sunt rupti sau cu gaurile de fixare largite. Asa ca n-am luat in considerare schimbarea lor dar puteam face ceva in privinta acelui sunet si am facut.
15 minute folosite intr-un mod foarte util pentru confortul meu auditiv.
In final am schimbat suportii cu unii noi, 10lei o pereche este mai mult decat decent Schimbat Suporti evacuare 1.5dci


Dupa doar 2-3 zile sunetul a reaparut. Drept e ca nu se mai auzea atat de tare ca inainte de gresarea acelor suporti. Numa' bine m-a sunat si Dany sa-mi spuna ca a trecut si el prin aceiasi problema si a rezolvat-o cu 2 saibe. Si totusi este bine sa mai aiba unul, altul numarul meu de telefon :))
Dupa ce am facut modificarea si gresarea din urmatoarea filmare, am constatat o imbunatatire enorma. Inainte se auzea acelasi sunet dar nu eram constient de el, sunet care se auzea in momentul in care porneam si opream motorul. Era scurt acel scartait, exact cat se scutura motorul.
Parca este alta masina acum.

Montat cheder Z intre usa si aripa fata

Dupa ce am pus pe masina Cheder etansare suplimentar pe usi, am cautat si gasit mai multe modele de cheder, printre care si acesta in forma de Z pentru care am platit 20lei, 2 metri, si l-am cumparat de pe AliExpress.
Din cauza acelor balamale si opritorul de la usa este mai greu de curatat, gresat si lipit chederul pe pozitie.
Nu ma intrebati daca simt vreo diferenta de sunet dupa montarea acestui cheder, la cat circul de putin cu masina, comparativ cu Solenza(masina de la firma) pe care o conduc zilnic, loganul imi pare silentioasa ca o nava spatiala, cu sau fara acele chedere :))

Montat voltmetru

De mult tot zic ca o sa pun un voltmetru pe masina, ca sa fie acolo, rau oricum nu face.
Am comandat de pe aliexpress/ebay acum mult timp in urma si tocmai i-a venit randul sa-l montez. La cei vreo 15lei cat a costat, merita fiecare banut.
In final a ramas legat la plus continuu. Si casa va fie mai usor, firele de culoare rosu au plus continuu iar firele de culoare galbem au plus dupa contact. 



Si cum maestral a adus in discutie faptul ca un voltmetru legat direct pe baterie arata un voltaj mai mare ca si cel legat undeva pe instalatia electrica, ba mai mult, ati sarit o gramada cu gura pe mine ca legarea voltmetrului imi consuma bateria si asta dauneaza sau ca o sa ma trezesc a doua zi cu bateria descarcata din cauza lui, a aparut si aceasta filmare.
Confirm ca voltajul afisat este mai mare daca se leaga direct pe baterie fata de un voltmetru legat undeva pe instalatia masinii.
Stati linistiti ca acest voltmetru este egal cu zero la consumul de curent din baterie. Dupa cum greseam in calcule(grea matematica uneori) si am corectat ulterior printr-un text afisat pe filmare, o baterie de 75Ah este consumata de acest voltmetru in vreo 4 ani si cateva luni, deci...


Vasile din Constanta mi-a spus ca voltajul de pe baterie difera mult de voltajul de pe instalatia electrica, m-a pus pe ganduri si am testat. Asta a iesit: