Am umblat pe acolo din cu totul alt motiv, un alt viitor tutorial, si am dat jos acel plastic de protectie. Deci m-am socat cat de prost este acel sistem conceput, efectiv tine tot noroiul fix cat sa ingroape toata mufa de la senzorul de ABS.
Ce nu se vede in tutorial, aveti nevoie de o cheie tubulara de 10 ca sa slabiti cele doua piulite iar cu o surubelnita dreapta si mai lata sa slabiti macar unul dintre braduleti, cel de sus l-am scos cu forta in ambele cazuri.
Daca ai ABS, verifica, sigur ai din plin si noroiul ala garantez ca nu face deloc bine!
Ce nu se vede in tutorial, aveti nevoie de o cheie tubulara de 10 ca sa slabiti cele doua piulite iar cu o surubelnita dreapta si mai lata sa slabiti macar unul dintre braduleti, cel de sus l-am scos cu forta in ambele cazuri.
Daca ai ABS, verifica, sigur ai din plin si noroiul ala garantez ca nu face deloc bine!
Salutare Cristi. Asta nu e nimic. Sa vezi cat pamant se strange in capetele din fata a fiecarui prag, in spatele carenajelor. Sa vezi acolo!
RăspundețiȘtergereNu si a mine :D
Ștergerehttp://www.tutorialelogan.ro/2013/06/curatat-noroiul-de-la-aripile-fata.html
Am zis ca vara asta o sa fac si eu ambele operatii. Mult succes.
ȘtergereSalut
RăspundețiȘtergereIn vara anului trecut am schimbat bieletele si bucsile de la bara stabilizatoare la service, acum am facut o verificare si am vazut ca piulitele bieletelor erau slabe.
Le.am mai strans aproximativ 0.5 mm din filet adica pana la capat. Este bine ?
Le-ai stras cu cheie dinanometrica?
Ștergeredaca nu mai are joc, este bin. total neimportant ca este sau nu strans cu cheia dinamometrica
ȘtergereNu, dar am sa urmaresc starea lor. Banuiesc ca cei de la service au uitat sa le stranga
RăspundețiȘtergerecel mai probabil, cei de la service nu au strans pana la capat atunci cand le-au montat pe masina
ȘtergereSalutare Cris! Injectoarele de 1.5 dci se potrivesc pe 1.9 dci?
RăspundețiȘtergerecel mai probabil ca nu
ȘtergereSalut, am nevoie de părerea cuiva care a fost în această situație sau are cunoștințe despre astfel de situații.
RăspundețiȘtergereDupă ce fac ambreiajul sa pot ieși la un drum mai lung schimb și cauciucurile de iarnă cu cele de vară.
Totul frumos dar pt foarte puțin timp ca și începe sa troncane capul de planetara dreapta și apare și un zgomot ca de rulment la aceiași roata.
Azi ies la plimbare în afara orașului și vad că după ce depășesc 90 km/Harta se aprinde becul abs și cel de fană de mana. Opresc motorul și dispare defecțiunea care evident apare după aceiași viteza.
O perioada nu a mai apărut dar evident ca doar o perioada.
Menționez ca becul de la frana de mână mu se mai aprinde atunci când este maneta ridicată probabil contactul acela a pățit ceva.
Aștept părerile celor care au habar de acest sistem abs.
Ai cumva euro 5? Penca sunt sanse maxime doar sa difere presiunea in roti.
ȘtergereAmbreiajul si cauciucurile n-au nicio treaba cu pocnitul planetarei. Asta daca este planetara cea care scoate sunetul. Sunetul apare doar cand accelerezi si esti virat maxim sau doar cand virezi?
Daca pocneste doar cand esti virat maxim, este planetara. Daca pocneste oricand virezi, este de la rulmentul din partea de sus a amortizirului.
N-am inteles partea cu zgomotul de rulment
Planetara este știu sigur din proprie experiență pe alte mașini și da doar în viraje pocnește iar de zgomotul de rulment este acel huruit la rulare când se uzează rulmentul de parcă nu are vaselina în el dar se aude încet și poate fi ancepututul sfârșitului.
RăspundețiȘtergereAm dat vina pe cauciuc că avea galma iar rulmentul de amortizor știu că nu ar fi ok deoarece știu de la nașul meu de unde am luat mașina.
Masina este E 4 și pe la acea roata s-a umbla, că de sa făcut și distribuția și a fost schimbat și rulmentul ce susține planetara dar asta este altă poveste.
Vreau să știu ce legătură este intre becul de la frana de mână și cel de abs de se aprind în același timp iar cel de la frana de mână se aprinde și se stinge la câteva secunde după ce pui contactul chiar dacă maneta este ridicată.
Ok, acum are logica tot.
RăspundețiȘtergerePartea cu becul de frana mana nu stiu sa-ti zic, n-am mai auzit
Am rezolvat o mica problema cu becul de la frana după ce am curățat oxidul de la acel contact de lângă maneta frână.
RăspundețiȘtergereCele doua becuri au siguranță comună și se aprind ambele la scoaterea acesteia.
Poate fi și de la rotile spate unde am văzut ca dinții de la rotita pe care o citește senzorul abs sunt aproape inexistenți și nu arata ca o roata dintata cum arată poza de pe magazinele online. Oricum nu am unde sa vad alt logan cu abs să fac comparația.