Imi tot spunea ca ii ramane motorul accelerat si uneori, in special cand era cald motorul, trebuia sa apese tare pe pedala ca sa se accelereze. De fapt, problema era de la Curatat motorasul pas cu pas(mpp) si corpul clapeta 1.4mpi.
Cum nu este o avere acest cablu, merita schimbat cu unul nou. Sanse foarte mari sa fie identica manevra si la 1.6mpi.
Cum nu este o avere acest cablu, merita schimbat cu unul nou. Sanse foarte mari sa fie identica manevra si la 1.6mpi.
La mine dupa 3-4 ani efectiv sa desirat / rupt. Din N lite, mai erau intregi vreo 3.
RăspundețiȘtergereSalut cristi, nu stiu daca e topicul corespunzator pentru problema mea. Am logan 1.5 ca al tau de 65 de cai, masina are 126000 km, in ultima saptamana a facut doua figuri. La pornire merge motorul in trepidatie, cand plec de pe loc nu se tureaza, daca reusesc sa plec calc acceleratia in treapta 1 la maxim si deabia se tureaza la 2500 rpm, ca sa ajunga la 3000 trebuie sa astept 5 secunde. Treapta a doua greu o dau, in panta imi moare motorul instant daca nu am demaraj. Ea is revine dupa 2-3 km. Prima revenire eram in treapta 1 cu pedala la fund si statea in 2500 rpm, si dupa zici ca s-a desfundat, a sarit dopu la sampanie si se tura normal in 4000-5000 rpm. A si cand sa pe loc ne turata scoate fum mult pe toba. Daca ai vreo idee sugestie ce ar fi, sau ce mi-ai recomanda Ti-as fi dator. Multumesc !
RăspundețiȘtergeresalut, am prea multe idei: valva EGR blocata, teava de admisie(ce iasa din corpul EGR) infundata, filtrul de motorina imbacsit, filtrul de aer imbacsit, catalizator infundat, posibil vreun injector blocat.
Ștergererecomand prima data sa faci o diagnoza
Diagnoza insemnand sa ma duc la cineva sa o puna pe tester?
Ștergereda :)
Ștergerede regula acolo apar tot felul de erori. poate scapi doar cu o stergere de erori.
OK Mersi mult, succesc cu tutorialele !
Ștergeredai un tutorial cum se face si la Diesel? :)
RăspundețiȘtergereun tutorial cum se face ce la un diesel?
Ștergeredieselul nu are cablu de acceleratie...
ȘtergerePentru o mai buna lubrifiere, se poate introduce un pic de ulei cu siringa? Sau din contra, poate afecta materialul din care este facut cablul?
RăspundețiȘtergeree chiar indicat sa pui putin ulei cu seringa. eu nu m-am gandit la treaba asta :(
Ștergeresau chiar spay cu vaselina d-aia care cand se usuca are textura "mucilor"
ȘtergereAsa am si facut: am introdus 5 ml de ulei de motor (conform gradatiei de pe siringa), si acum merge mult mai bine. Acceleratia functioneaza mult mai lin decat inainte, deci recomand cu incredere aceasta operatiune!
ȘtergereSalut, as vrea sa vin cu o idee preluata de la (Daniel68)
RăspundețiȘtergere"Pozitionezi siguranta de metal a cablului de acceleratie la primul canal dinspre clapeta de acceleratie dupa care mergi in habitaclu si apesi pedala de acc. pina la capat cu putere si astfel se autoregleaza." PEDALA :)
Toate bune!!
In felul acesta, "inveti" cablul sa treaca prin siguranta.La o apasare ulterioara,brusca, pe pedala,camasa cablului va trece prin siguranta,pedala va ajunge "la blana",si motorul nu se va accelera de loc.
ȘtergereSe poate intampla si fara sa-l "inveti".Eu i-am pus o a doua siguranta peste prima.
ȘtergereSalut.
RăspundețiȘtergereDupa cate vad cablul era bun, problema e de la covorasul de la sofer. Am patit si eu, covorul aluneca in fata si ramane pedala un pic blocata.
Daca era de la cablu s-ar fi cunoscut, dar parea perfect.
Zbye.
sigur nu e din covoras. am scris si la descriere, era de la mpp
ȘtergereCristi nu e de la cablu sau covoras , am patito si eu si alt prieten si am descoperit sursa problemei , din fabrica nu au pus si al doilea surub la corpul clapeta si cand accelerezi puternic acesta se inclina si trage aer fals ,testeaza cu motorul oprit si carcasa filtrului de aer demontata sa vezi cum iese corpul clapeta din locasul sau cand accelerezi
RăspundețiȘtergerefaci misto de mine? este un 1.4mpi, despre ce accelerat puternic vorbim aici? :))
Ștergerein cazul lui a fost de la MPP
am schimbat si MPP si la fel facea pana am testat
RăspundețiȘtergereCalcam pedala brusc pana la tabla , asta accelerare puternica, am fost si in service si mimic imi spuneau ca totul e in regula pana am testat cu carcasa filtrului de aer demontata am vazut cum iesea din locas corpul clapeta la accelerare
RăspundețiȘtergereVa salut si va felicit pentru Site.
RăspundețiȘtergereAm si eu o intrebare. La Loganul meu de 1,6 din 2005 apar probleme de
blocare a acceleratiei mai ales dupa ce se incalzeste motorul si se si
simte in momentul apasarii pedalei cum la cativa cm apasataincepe sa
agate, deci apare un punct la apasarea pedalei unde se simte ca apare
o mica piedica in mersul fin al pedalei si se poate intampla ca ramane
supraturat si pedala blocata pana . La oprirea motorului, acest
fenomen dispare dupa cateva secunde, reaparand la o noua pornire si
motor cald. Ce parere aveti?
salut, cel mai probabil de la corpul clapeta apare problema http://www.tutorialelogan.ro/2015/09/curatat-motorasul-pas-cu-pasmpp-si.html
ȘtergereRevin cu rezultatul: într-adevăr și -a revenit, motorașul pas cu pas l-am uns după ce l-am curățat,turația în schimb a scăzut de la 8 la 500. În rest pot să afirm că puterea motorului s-a îmbunătățit. Mulțumesc pentru sfat.
ȘtergereHello, i have this same problem. Could you please help me by translation into English so that i can fix my car
RăspundețiȘtergereUnfortunately, i will not do it, it's too hard and it takes a long time.
ȘtergereWell, thank you Chris for your answer. I am a fan from Algeria but you are my last chance. This is my problem please help me: i have Dacia Logan 1.4 gasline year 2012 with 140 000 km. I bought a new steper motorcycle ( starter or actuator) but i couldn't configurat it. First, when i mounted it the engine started at 3000 rpm. Then, i configured it manually by pushing the metallic cap to maximum ( it work at the beginning at 700 rpm) but when shut down the engine the stepper motor goes back to bad configuration. I tried all the methods internet with no success. Please tell me in few lines what is your method ( sorry i couldn't understand the last part of you video "language problem) thank you in advance you are the BEST :)
Ștergerehi, this movie will not fix the problem, cable is not broke.
Ștergerethis will solve the problem, minute 17:04. http://www.tutorialelogan.ro/2015/09/curatat-motorasul-pas-cu-pasmpp-si.html
after changinc stepper motor, even if was just dismounted, need to be calibrated.
switch key ignition on(do not start engine) and wait 20 second then switch of ignition key. do that 10 times.
another way: switch ignition on(do not start engine), push gas pedal to the floor for 20 seconds then remove foot, switch ignition key of. wait 20 seconds and then start engine. if needer, do again same procedure.
Thanks i will try and let you know! :)
ȘtergereCris: Vezi că reglajul corect al cablului se face apăsând pedala la maxim(cu motorul oprit).. iar cursa pârghiei de accelerație de la motor trebuie să ajungă și ea în poziție de maxim. Deci ambele să ajungă în aceiaș poziție de maxim atunci când ai pedala la podea. Ce ai făcut tu după ureche nu este ok că daca este prea ștrans și apasă cineva cu putere pe accelerație iar pârghia de la motor nu a ajuns la capăt iar tu mai ai inca pedală o va forță și chiar rupe/indoi pe cea de la motor. Sper ca ai înțeles ideea.
RăspundețiȘtergeremultam de info! total de acord cu tine
ȘtergereÎmi place izolația aia de pe capotă. De unde aș putea s-o iau? Cred că ajută mult la reducerea zgomotului produs de motor, nu?
RăspundețiȘtergeresalut, exact pentru reducerea zgomotului este. o gasesti pe orice logan diesel sau 1.6 16v
ȘtergereCablul de pe logan 1.4 MPI este compatibil si la solenza 1.4 MPI?
RăspundețiȘtergerenu stiu
ȘtergereSalut Cristi,vreau sa-ti multumesc pt ca datorita tie am reusit sa-mi schimb singur cablul de acceleratie la al meu "golan",astfel scutind niste bani pe care i-as fi dat la un service. Acum problema este ca nu sunt 100% sigur ca l-am reglat corect pe cel nou...am citit ceva pe forumul dacia ca pt reglaj sa pun sigurata aia pe primul canal dinspre clapeta de acceleratie si sa ma duc sa apas pedala tare pana la podea,in felul asta siguranta ar sari singura pe canalul corect si asa s-ar regla cum trebuie sau cum zic unii,s-ar auto-regla.Ai mai auzit de varianta asta? Sincer mie mi-e cam frica sa nu rup ceva pe acolo...
RăspundețiȘtergereSalut, habar nu am dacă se reglează singur.
ȘtergereNici nu mai rețin daca l-am rugatr pe cel din filmare...
Ok,multumesc oricum pt raspuns!
RăspundețiȘtergereSalut Cristi!Mi s a intamplat ca pe liber sa imi ramana turatia pe la vreo 2000...dupa ce am oprit si am repornit motorul si a revenit..inclin sa cred ca e de la cablu..e tot pe gingasul mpp il banui..desi a fost nou..
RăspundețiȘtergereStii cumva..fluturasul de la clapeta cel care deschide si inchide de poate regla?? Imi apare f putin pe inchis un punct doua de lumina..mai pot face ceva sau tb alt corp clapeta nou??
RăspundețiȘtergerepoate sa fie si din corp clapeta si din cablul de acceleratie. de la mpp se comporta diferit, nu este constant ralantiul.
Ștergerenu stiu nimic despre acel fluturas corp clapeta. apropo de corp clapeta, posibil si el sa fie cu probleme, ramane blocat
Foarte explicativ filmarea,am reusit sa schimb singur cablu acceleratie,Multumesc Cristi !
RăspundețiȘtergereSa iti dea Dumnezeu sănătate!
RăspundețiȘtergere