MATu' este vinovat de aceasta idee. In urma cu aproximativ un an imi arata niste module cu leduri pe care voia sa le puna pe capota fata ca sa ilumineze compartimentul motor. Daca el a abandonat proiectul, eu l-am aplicat cu succes.
Banda de leduri am cumparat-o in urma cu vreo 2 ani, contactorul este foarte posibil sa-l am de la axscu, iar masticul de etansare il am de la daciashop.
Singurele temeri pe care le am legat de aceasta modificare, ar fi dezlipirea de pe capota a benzii cu leduri si eventuala apa care ar putea intra in acel contactor. Daaar, chiar daca se dezlipeste banda, o sa ramana pe tabla de langa incuietoare si nu face niciun fel de paguba. Iar daca ar ajunge apa la acel contactor, in cel mai rau caz banda cu leduri o sa primeasca curent si o sa lumineze. Nimic deosebit, n-am de ce sa-mi fac probleme.
Intre timp masina a trecut printr-o saptamana caniculara cu temperaturi de peste 35°C la umbra, parcata in soare si banda este tot acolo, niciun semn ca ar vrea sa se desprinda. Ba chiar am prins 3 zile la rand 39°C si banda este tot acolo, nu s-a dezlipit.
Va asigur ca lumina este mai mult decat ok, camera de filmat nu e in stare sa prinda exact cum vedem noi cu ochiul liber.
De multe ori am patit sa am nevoie de lumina in compartimentul motor. Imi amintesc ce chin a fost intr-o noapte friguroasa de iarna schimbarea becului H4 de pe partea stanga. Sau cand am filmat tutorialele cu becuri LED H4, tineam lanterna in gura si pozitionam telefonul cu blitz-ul pornit in directia unde lucram.
Nu trebuie neaparat sa puneti un buton cum am folosit eu, Mihăiţă Cătălin Niţă mi-a spus ca la fel de bine se poate folosi un buton I/O si il pornim noi, manual, doar cand avem nevoie de lumina in compartimentul motor. Chiar nu m-am gandit la treaba asta cand am pus in aplicare montajul :)
AndrEy Yzy a folosit un contactor de la un BMW e46 care se gaseste sub capota fata, langa oala de amortizor si are rolul unui contactor de capota deschisa.
Banda de leduri am cumparat-o in urma cu vreo 2 ani, contactorul este foarte posibil sa-l am de la axscu, iar masticul de etansare il am de la daciashop.
Singurele temeri pe care le am legat de aceasta modificare, ar fi dezlipirea de pe capota a benzii cu leduri si eventuala apa care ar putea intra in acel contactor. Daaar, chiar daca se dezlipeste banda, o sa ramana pe tabla de langa incuietoare si nu face niciun fel de paguba. Iar daca ar ajunge apa la acel contactor, in cel mai rau caz banda cu leduri o sa primeasca curent si o sa lumineze. Nimic deosebit, n-am de ce sa-mi fac probleme.
Intre timp masina a trecut printr-o saptamana caniculara cu temperaturi de peste 35°C la umbra, parcata in soare si banda este tot acolo, niciun semn ca ar vrea sa se desprinda. Ba chiar am prins 3 zile la rand 39°C si banda este tot acolo, nu s-a dezlipit.
Va asigur ca lumina este mai mult decat ok, camera de filmat nu e in stare sa prinda exact cum vedem noi cu ochiul liber.
De multe ori am patit sa am nevoie de lumina in compartimentul motor. Imi amintesc ce chin a fost intr-o noapte friguroasa de iarna schimbarea becului H4 de pe partea stanga. Sau cand am filmat tutorialele cu becuri LED H4, tineam lanterna in gura si pozitionam telefonul cu blitz-ul pornit in directia unde lucram.
Nu trebuie neaparat sa puneti un buton cum am folosit eu, Mihăiţă Cătălin Niţă mi-a spus ca la fel de bine se poate folosi un buton I/O si il pornim noi, manual, doar cand avem nevoie de lumina in compartimentul motor. Chiar nu m-am gandit la treaba asta cand am pus in aplicare montajul :)
AndrEy Yzy a folosit un contactor de la un BMW e46 care se gaseste sub capota fata, langa oala de amortizor si are rolul unui contactor de capota deschisa.