De ceva timp a aparut acest sunet, dar azi a fost inuman, zici ca se rupe :)
Banui ca este capatul de bara care are joc de vreo 3-4 luni si nu ajung cu ea la un mecanic bun sa-l schimb. Am intrebat si precenii daca se baga la schimbat sa-mi faca un bine si... zgarciti, nimeni, toti sunt ocupati. Ca sa vezi ce iti e si cu pretinii astia...
Revin dupa ce identific de unde a aparut problema.
Ieri am filmat sunetul iar azi dimineata am dat roata jos si am gresat capatul de bara, cel pe care-l banuiam ca este vinovat.
Astazi am facut aproximativ 25km si in tot acest timp nu s-a auzit deloc acel sunet, catusi de putin.
Mi-ati tot spus ca ar fi din flansa sau rulmentul din capul amortizorului. Exclus, sunetul le elimina din prima ca find vinovate. Daca era de la ele, sunetul s-ar fi transmis la arc care ar vibra iar sunetul ar fi fost unul specific vibratiilor. In cazul meu, sunetul era metalic si se auze clar eliberare de tensiune, specific capat de bara sau pivot.
Capatul de bara este compromis, are joc de ceva timp. Peste 2 zile o sa primeasca unul nou in schimb.
ps: Am vrut sa-i schimb burduful, doar ca atunci cand am vrut sa fac treaba asta, atunci cand slabeam piulita, se smulgeau spirele de pe capatul de bara. Asa ca am strans la loc piulita care oricum nu tine mai nimic, toata baza fiind in ce-a de-a doua piulita.
Si dupa cum spuneam, dupa 2 zile am schimbat capatul de bara, cel cu problema. Jocul era imens si inca nu-mi pot da seama cum de am putut sa circul cu el in acel hal...
Banui ca este capatul de bara care are joc de vreo 3-4 luni si nu ajung cu ea la un mecanic bun sa-l schimb. Am intrebat si precenii daca se baga la schimbat sa-mi faca un bine si... zgarciti, nimeni, toti sunt ocupati. Ca sa vezi ce iti e si cu pretinii astia...
Revin dupa ce identific de unde a aparut problema.
Ieri am filmat sunetul iar azi dimineata am dat roata jos si am gresat capatul de bara, cel pe care-l banuiam ca este vinovat.
Astazi am facut aproximativ 25km si in tot acest timp nu s-a auzit deloc acel sunet, catusi de putin.
Mi-ati tot spus ca ar fi din flansa sau rulmentul din capul amortizorului. Exclus, sunetul le elimina din prima ca find vinovate. Daca era de la ele, sunetul s-ar fi transmis la arc care ar vibra iar sunetul ar fi fost unul specific vibratiilor. In cazul meu, sunetul era metalic si se auze clar eliberare de tensiune, specific capat de bara sau pivot.
Capatul de bara este compromis, are joc de ceva timp. Peste 2 zile o sa primeasca unul nou in schimb.
ps: Am vrut sa-i schimb burduful, doar ca atunci cand am vrut sa fac treaba asta, atunci cand slabeam piulita, se smulgeau spirele de pe capatul de bara. Asa ca am strans la loc piulita care oricum nu tine mai nimic, toata baza fiind in ce-a de-a doua piulita.
Si dupa cum spuneam, dupa 2 zile am schimbat capatul de bara, cel cu problema. Jocul era imens si inca nu-mi pot da seama cum de am putut sa circul cu el in acel hal...
poate o fi flansa?
RăspundețiȘtergereeste sunet metalic, as aca ma indoiesc ca ar fi flansa
Ștergeremai sant si taximetristi pe aici cris sa sti . iar al meu taxi nu scartaie
Ștergerecu siguranta dau si taximetristi pe aici, exact asta si intentionam, sa auda ce-am zis si daca se simt, sa rezolve ;)
Ștergeremai are putin (capatul de bara) baga-i niste oloi
RăspundețiȘtergereasta urmeaza,maine
Ștergerebagat oloi de dimineata si surprizaa ;)
Ștergereprobabil pivotul, la mine ala facea cam asa.
RăspundețiȘtergereeste o posibilitate
Ștergeresi la mine facea asa pivotul. l-am schimbat si nu mai face. am pus un TRW.
ȘtergereCapul de bara....nici un caz
RăspundețiȘtergereeu inca sper sa fie doar capatul de bara, il am nou in garaj. orice altceva ma costa ceva bani si asta fix inainte de concediu... nu e amuzant, deloc :))
Ștergereas putea spune ca este un arc rupt ?
RăspundețiȘtergereala ar bate si la denivelari, zic eu. ma indoiesc
ȘtergereRulment flansa telescop. Spalatul des cu spuma si presiune il termina
RăspundețiȘtergereAm avut aceeasi problema doar ca zgomotul nu era asa de pronuntat. Pentru a verifica pune pe cineva sa miste de volan si prinzi de capatul telescopului. O parere....
buna idee, multam
ȘtergereSalut Cris, Nicosianu de la BV te saluta. Desi la tine poate este de la capul de bara, la mine a fost insa alta problema. Zgomot asemantor aveam si eu cand viram dreapta-stanga ... dar la mine avand arcuri H&R se simtea si in volan si mai ales la drumurile extraordinar de asfaltate din Romanica ... am ridicat masina pe cric sa ma uit (dupa ce am dat roata dr-fata jos ... surprize surprize ... uitandu-ma sub masina, am zarit la roata sg-fata ca bucsa de la bara antiruliu era rupta (bara stand in aer). Am pus masina pe capre si am dat ambele roti fata jos. Concluzia ... pe stanga fata bucsa rupta ... pe dreapta fata bucsa indoita si pe punctul de a se rupe. In 2 ore am schimbat bucsile cu unele noi Renault (50 ron ambele) si acum masina e ca noua. Zgomotele au disparut. Nu stiu daca este aceeasi problema si la tine dar poate e de folos la persoanele care sesizeaza aceste sgomote (sau asemanatoare) la Golanuri ... Mai ales la cei care au arcuri H&R (si la care posibilitatea de rupere a bucsilor este foarte mare dat fiind faptul ca ele stau foarte fortate - un pic pe diagonala). O zi buna
RăspundețiȘtergereeu am arcuri Eibach. sa vezi cum arata bieletele de la bara stabilizare, fier pe fier dupa aproape 50.000km :))
Ștergereurmeaza si alea, sambata. dar nu e de acolo sunetul la mine ;)
sus la capatul amortizorului e problema, cel mai probabil.
RăspundețiȘtergeredar nu inteleg, cum sa-ti schimbe cineva capatul de bara cand ultima data chiar tu le-ai schimbat?
sigur nu este din capatul amortizorului, la bucsa sau rulment te referi. amortizorul, bucsa si rulmentul sunt atasate direct la arc, unde arcul, in cazul unei asemenea detensionari, vibreaza 2-3 secunde rezultand sunetul specific de vibratie.
Ștergereclar eu am schimbat eu capatul de bara, este un trw pus acum exact 2 ani si am facut aproximativ 30.000km cu el. are burduful spart din toamna anului trecut. din pacate nu a fost posibila schimbarea lui, asa ca ma asteptam sa pice curand si nu m-a dezamagit, chiar a picat :))
Din cate stiu eu este rulmentul flanșei telescopului.
RăspundețiȘtergereÎncearcă sa ii dai cu wd 40.
flansa aia din capul amortizorului este facut dintr-un cauciuc care nu rezista la produse petroliere. wd40 este un produs petrolier care ataca cauciucul care dupa ceva timp devine casant.
Ștergerein plus, asa cum am scris si mai sus, amortizorul, bucsa si rulmentul sunt atasate direct la arc, unde arcul, in cazul unei asemenea detensionari, vibreaza 2-3 secunde rezultand sunetul specific de vibratie.
capat de bara nu e sigur... o fi flansa amortizor cu rulment sau antiruliile
RăspundețiȘtergeream sa te dezamagesc :)
Ștergereamortizorul, bucsa si rulmentul sunt atasate direct la arc, unde arcul, in cazul unei asemenea detensionari, vibreaza 2-3 secunde rezultand sunetul specific de vibratie.
cred ca e de la bara de extorsiune sau bascula intermediara...
RăspundețiȘtergeresa fie ceva de la puntea spate? sau de la distributie? plafoniera?
drept e ca in timpul testului aveam montate in plafoniera niste leduri de neam prost. probabil din cauza luminii calde se degaja un flux ureeic de atomi galagiosi rezultand detensionarea capatului de bara. ups
Ștergereserios acum, ridic-o pe cric si repeta miscarea de volan...cred ca e de la rulmentii aia de la flansa de amortizor...rulmentiii de suuuuuus....tot mai sus su sus!
RăspundețiȘtergeream ridicat-o, sunetul a disparut, asta din cauza ca nu mai sunt tensionate componentele. sigur nu e de la flansa, nicidecum de la rulmentul din capul maortizorului. amortizorul, bucsa si rulmentul sunt atasate direct la arc, unde arcul, in cazul unei asemenea detensionari, vibreaza 2-3 secunde rezultand sunetul specific de vibratie.
ȘtergerePai daca sunetul a disparut inseamna ca acolo ii problema. Acel rulment de presiune are o rotatie limitata atat cat se misca rotile stanga - dreapta si este gripat, ruginit.
Ștergeresi dupa ce am lasat roata jos, sunetul a disparut :)
Ștergeresau ti s-a slabit tabla aia de protectie de la discuri? tabla aia scumpa?
RăspundețiȘtergerechiar inspectam tabla protectie disc acum dimineata si arata impecabil. probabil din cauza ca a fost scumpa :D
Ștergerecum sa fac sa las scaunul si mai jos? are reglaj pe inaltime, dar tot sus este...vreo idee?
RăspundețiȘtergereflexul, aparat sudura. mai degraba pui scaune sport la care le construiesti un alt suport. asa poti sa le cobori pana la nivelul nivelul podelei :)
ȘtergereStai linistit ca este de la capul de bara, am avut si eu exat acest zgomot.Solutia este sa depresezi capul de bara si sa injectezi pe la partea superioara a burdufului de cauciuc cu o seringa fara ac vaselina grafitata
RăspundețiȘtergereDupa asta faci cateva miscari stanga dreapta a "rotulei" ca sa ajunga vaselina unde trebuie si garantat nu o
sa mai ai acest zgomot....-ever
Salutare, am si eu o problema... am un logan 1.4mpi 2008 si astazi m-am urcat in el fiind mare caldura afara am pornit motorul, totul bine ;D l-am turat de 2-3 ori apoi am oprit motorul si am lasat contactul sa mearga AC in acelasi timp mergea si casetofonul. Dupa 5 minute opresc AC si las casetofonul sa cante apoi dau sa pornesc iar motorul dar sa vezi surpriza... nu mai porneste, am dat cheie, bordul sta aprins dar cand tin sa porneasca motorul se aude un ticait, tin sa mentionez ca geamurile nu se mai ridica sau se coboara iar farurile foarte slabe. Sa fie bateria moarta sau alta cauza, va rog ajutatima cu un raspuns.
RăspundețiȘtergereti-a intrat bateria in scurt. alta noua, nu mai ai ce sa-i faci
ȘtergereAm uitat sa precizez, atunci cand dau sa pornesc motorul si nu porneste se reseteaza ora de pe bord iar acul turometrului se ridica 2mm in sus apoi revine la loc si nu se intampla nici o miscare. Bordul sta aprins dar motorul nu functioneaza.
Ștergerenu trebuia sa precizezi, stiam ca asta se intampla. eu am patit deja de 2 ori sa-mi intre bateria in scurt :)
ȘtergereMultumesc pentru informatie.
Ștergeream adresat si eu o intrebare tuturor celor care activeaza pe acest site . daca stie cineva unde este pozitionat termostatul la dci 85 cp .sa ma informeze si pe mine . am inteles ca este defect . in pasaj la unirea in aglomeratie mi-a fiert apa .s-a aprins martorul rosu din bord .un mecanic a desfacut capacul la vasul de expansiune si a decretat :termostat defect. necesita inlocuire . as vrea sa stiu unde este pozitionat . in consecinta caut sa-mi fac un prieten termostat si nu gasesc toate termostatele sa peleze la mine. please help.
RăspundețiȘtergereeu am vazut cand ai intrebat, dar cum nu stiu, nu m-am bagat.
Ștergerein principiu, urmareste furtunul din partea de sus ce iasa din radiator, ar trebui sa intre in termostat.
iti garantez ca o sa te deprime cand vezi unde-i plasat si nu e nici pe departe usor ca la benzinare de schimbat.
Salut Cristi. De cateva zile aud ca un fel de tacanit nu stiu exact sa iti descriu cum se aude. Il aud cand merg prin oras cu geamul deschis si se aude de pe partea stanga. nu imi dau seama de la care roata se aude ori fata ori spate. ai cumva vro idee ce poate fi?
RăspundețiȘtergeresa fie o piatra in profilul cauciucului?
ȘtergereAm cautat si nu am gasit nimic.
RăspundețiȘtergerein acest caz recomand sa inchizi geamul, n-ai sa-l mai auzi.
Ștergerestiu :))) asta este solutia simpla si rapida. cred ca face zgomotul asta si la viteza mare dar nu il mai aud din cauza zgomotului de la motor
RăspundețiȘtergereSalut!
RăspundețiȘtergereDaca ai capace pe roti dale jos si vezi daca se mai aude.
Eu am avut o data un zgomot de tzacaneala si-l auzeam doar când mergeam in paralel cu un perete sau o protectie de drum. Am schimbat un rulment de fata dreapta când de fapt era capacul de vina.
E posibil sa fie si la tine la fel.
Ce marca era capatul de bara din video? Cel cu probleme.
RăspundețiȘtergereTRW
Ștergere