Am primt la test aceste becuri cu led H4 led 3200 lumeni, de la Liviu de pe bec-led-auto.blogspot.ro. Sunt a patra generatie de leduri H4 si au 32W/bec, 3200 lumeni, doua leduri CREE si lumina degajata peste becurile cu filament.
Daca in trecut n-am fost multumit de Bec cu led H4 1800 lumeni cum luminau pe faza lunga, acum n-am nicio obiectie in nicio privinta.
O sa-mi spuneti ca nu afiseaza acea linie pe perete ca si becurile cu filament si din aceasta cauza lumina orbeste pe ceilalti participanti in trafic. Trebuie sa le testezi pe ochii tai ca sa te convingi ca nu orbesc. Lumina care ajunge in partea de sus este o lumina reziduala, slaba si deloc deranjanta. Lumina concentrata fiind indreptata in jos si asta datorita oglinzii din far. Pe toata durata filmarilor pe timp de noapte, n-am primit niciun bliț din fata si m-am intalnit cu o gramada de masini.
Bla bla bla, sa trecem la filmari pentru ca asta va intereseaza pe voi iar concluziile tot voi le trageti. In primul film o prezentare a ledurilor si un test pe lumina, urmat de inca doua filmulete cu teste pe timp de noapte, unul in mers si unul in stationare
Test 1
Test 2
Daca in trecut n-am fost multumit de Bec cu led H4 1800 lumeni cum luminau pe faza lunga, acum n-am nicio obiectie in nicio privinta.
O sa-mi spuneti ca nu afiseaza acea linie pe perete ca si becurile cu filament si din aceasta cauza lumina orbeste pe ceilalti participanti in trafic. Trebuie sa le testezi pe ochii tai ca sa te convingi ca nu orbesc. Lumina care ajunge in partea de sus este o lumina reziduala, slaba si deloc deranjanta. Lumina concentrata fiind indreptata in jos si asta datorita oglinzii din far. Pe toata durata filmarilor pe timp de noapte, n-am primit niciun bliț din fata si m-am intalnit cu o gramada de masini.
Bla bla bla, sa trecem la filmari pentru ca asta va intereseaza pe voi iar concluziile tot voi le trageti. In primul film o prezentare a ledurilor si un test pe lumina, urmat de inca doua filmulete cu teste pe timp de noapte, unul in mers si unul in stationare
Test 1
Test 2
Cat de legale sunt aceste becuri? trebuie omologate ca la xenon sau le pui si nu te intreaba nimeni?
RăspundețiȘtergerenu-ti omologheaza nimeni xenonul, nu fara lupe.
Ștergereaceste becuri cu led sunt concepute sa foloseasca oglinda farului, deci nu se pun in lupe.
orice modificare adusa la instalatia electrica presupune omologare, deci...
dupa parerea mea, aceste becuri nu sunt legale insa sunt bune!
Ștergerenu sunt legale pentru ca nu au aprobare de model si orice cap de creta ce vrea sa te dovedeasca, iti va invoca legea in care scrie ca nu ai voie sa modifici intensitatea luminoasa a dispozitivelor...
dupa parerea mea, aceste led-uri sunt bune, sunt net superioare cocalariilor cu XENON fara lupa, pentru ca aceste led-uri reflecta din oglinda farului...
avand "oarece" experienta cu led-urile, stau si ma intreb ce durata de viata au, oare driverul este corect dimensionat?
Tot atat cat de legale sunt carutele neiluminate pe drumuri europene noaptea.
Ștergerefoarte tare..potrivesc pe duster?
RăspundețiȘtergereNu merg pe duster deoarece sunt becuri h4, loganul are h4 iar dusterul h7
Ștergeresingurul lucru ce ma enerveaza la aceste becuri sunt driverele acelea pe care nu prea ai unde sa le pui
RăspundețiȘtergereapai insisti si le gasesti o locatie ok :)
Ștergerela Duster iti trebuie H7, parca, sigur nu ai H4.
adica astea http://www.tutorialelogan.ro/2014/12/bec-cu-led-h7-3200-lumeni.html
daca are doua oglinzi in far, mai mult a sigur H7...
Ștergeream vazut si celalalt tut stiu ca trebuie h7
RăspundețiȘtergeredar nu stiu daca am spatiu pentru culer
RăspundețiȘtergerete dai jos si mai sufli in el din cand in cand...
Ștergerete-ai intrebat, ce te faci daca ti se blocheaza "culerul"? stii, prafuri si mizerii la motor...
stie driverul treaba asta si reduce voltajul ca sa previna supraincalzirea ;)
Ștergerespuneam si asta in tutorial, parca
Cristi in loc de sarma aia ca distantor poate faci niste"saibe" din tabla de alu cu gaura cu 0,5 mm maimare decat filetu farului
RăspundețiȘtergerefaceti voi, eu doar le-am testat :D
Ștergerepret ?
Ștergerenepretuite :)
Ștergeretocmai am scris ca eu doar le-am testat, nu m-a interesat pretul, desi il stiu :))
intra la om pe pagina, pe dreapta are numar de telefon, adresa de mail, stresati-l, sa simta ca traieste
un radiator din aluminiu pasiv crezi ca ar putea inlocui acel ventilator?
RăspundețiȘtergereposibil sa da, unul generos
Ștergereimi da prin minte sa pun un ventilator mai mare...
Ștergerenu e nevoie de nici un ventilator .din cauza acelui cauciuc nefacandusi racirea corespunzatoare ie risc sa se arda ledul. un radiator al. gaura,filet, pasta termoconductoare, garantat 100%
RăspundețiȘtergerecris. lupa aia e tot din silicon?
RăspundețiȘtergereda
ȘtergereBuna.....foarte fain privelistea pe timp de noapte. Dar asa cum zice si domnu' Ardiles, problema e cu domnul "garcea", care aplica litera legii.....avem uici in Piatra pe unu care are o teaba cu luminile puternice la logan...ii zice BUGA.
RăspundețiȘtergereIn fine, acum.....mai sunt unii din noi care am avut xenoane pe masina, testat si niste parsuri de xenoane cu lupa care bateau ca............dar si becuri Philps Vision plus. (le-am primit cadou), si pana s-a ars filamentul de scurta, am fost foarte multumit de ele.
Testul pe care il faci, sunt cu becuri stock.....dar daca in loc de cele stoc ai folosi un Philips? Da stiu, costa bani......dar cum poti primi aceste becuri cu leduri pt teste....de ce nu ar fi comparative cu ceva ce este renumit pe piata decat becurile stock, astfel incat sa reflecte exact diferenta de luminozitate intre un bec de marca si cu multa reclama, fata de aceste leduri......Ceva gen MYTHBUSTERS
chiar si la Mythbusters compara omul de rand cu superman, nu omul paianjen vs superman :)
Ștergerepare ca pe faza lunga bat mai bine si mai lung cele cu filament, sau cel putin asa se vede din filmare, eu sincer as prefera pe cele cu filament si putere marita de la Philips, prefer sa am o faza lunga mai lunga decat una mai scurta si mai alba...
RăspundețiȘtergereNu stiu care-i faza cu rezistorul ala, dar din ce vad in scheme UCH-ul n-are nici o treaba cu becurile din faruri. M-ai facut curios...
RăspundețiȘtergereFaptul ca se aprind ambele faze simultan cred ca e un bug al acestor becuri/module.
Cred ca si daca le alimentai direct de la baterie (eliminind eventualul UCH din circuit), tot asa se comportau.
daca UCH-ul nu simte consum pe niciunul din becurile faza scurta, aprinde automat faza lunga ca sa nu fi total fara lumini :D
Ștergereevident, ceva consum este, dar e prea mic si UCH-ul considera ca becurile sunt arse
Esti sigur ca UCH-ul "se uita" la curentul asta? Eu am relee atit pe FS cit si pe FL si cind mi s-a ars releul pentru FS, nu mi s-a aprins nimic. Am mers pe proiectoare ce eram in oras. Ma duc sa scot releul de FS din mufa sa vad daca se aprinde FL.
RăspundețiȘtergeredoar daca ai pus tu relee pe logan, loganul nu are din fabrica relee. ambele filamente pe faza scurta trebuie sa fie arse ca sa se aprinda faza scurta, cel mai simplu e sa scoti mufele din ambele becuri si sa aprinzi doar faza scurta. in bord ti se aprind instant martorii de faza scurta si lunga
ȘtergereReleele le-am pus eu. Am scos sigurantele de pe faza scurta si releul (pus de mine) ticaie si atit nu se aprinde nimic. Din schema nu rezulta nici o legatura cu UCH-ul. Mi-am mai facut si un DRL care imi aprinde treptat faza scurta de la 0% pina la 60% cind pornesc motorul ca sa protejez becurile - si ar trebui (daca e asa cum spui tu) ca UCH-ul sa vada un consum foarte redus cel putin cund incepe sa aprinda DRL-ul becurile. Nu stiu ce sa spun, dar e cam curios - nici in schema nu apare nimic si la mine nu se comporta asa... Ciudat! Loganu' meu e ambition dci/2006.
ȘtergereSalut! Am citit comentariul tau si am vazut ca ai scris "mi-am mai facut si un DRL care imi aprinde treptat faza scurta de la 0% pina la 60% cind pornesc motorul ca sa protejez becurile", de unde pot sa fac si eu rost de un asemenea DRL? imi poti face tu unul? contra cost desigur! Multumesc!
ȘtergereScuze de intirziere...
ȘtergereMa gindesc sa fac un DRL "de vinzare"... Puteam cumpara unul (din comoditate) dar eu l-am vrut "mai altfel". Chestia e ca daca fac unul sa-l vind trebuie sa fie super configurabil si cu multe optiuni, pentru ca fiecare sa poata sa-l configureze dupa bunul plac, asa pentru mine l-am facut mai simplu ca daca nu-mi place ceva il modific hardware si softul din controller il schimb cum/cind vreau. Daca de exemplu fac unul si-l vind la Arad (eu fiind in Buc.) e cam greu de modificat ceva. Apropo, DRL-ul meu nu stinge faza scurta (60% cit este) la aprinderea fazei lungi si se leaga in paralel pe faza scurta (adica circuitul de faza scurta a ramas functional ca din fabrica), iar ca dimensiuni a iesit cit modulu' "Emergency Stop Signal".
salut.am luat si eu un ess.si m-ai ajutat cu schema pentru relee faruri (cu dioda) si-ti multumesc. daca mai construiesti un astfel de drl cu siguranta voi achizitiona si eu unul.p.s.se pot pune relee si pe proiectoare ceata ? multumesc
ȘtergereCum se manifesta amortizoarele cand sunt defecte? simti ceva in mers?
RăspundețiȘtergeremasina devine barca si bate la orice denivelare
Ștergerepacat ca nu ai reusit sa le testezi pe asfaltul ud.acolo se vedea daca se merita investitia.
RăspundețiȘtergerebine spuuuuus!
Ștergereda!
foarte bine punctat!
Salut CRIS! Poti face un tutorial cu demontarea bandourilor de pe usi? ;)
RăspundețiȘtergereas putea, candva...
ȘtergereDeci faci? Oricum la mai multe tutoriale
Ștergerecandva, da
ȘtergereSunt nerabator! :) Ce parere ai despre plasa in loc de grila fata?
RăspundețiȘtergeremie unul nu-mi place, dar e o chestie de gusturi
Ștergereaha...atunci o sa astept pana la vara si iau kit de fibra si o fac pe asta clean...
ȘtergereSper ca nu te-am deranjat cu intrebarile astea
RăspundețiȘtergerenu va montati asa ceva ! cum vede cristian pete negre cand se uita in leduri asa pete negre vor vedea si ceilalti participanti la trafic. se risca viata multor oameni inclusiv a celor care monteaza asa ceva! se pot monta lupe cu aplicare OEM gen morimoto si alte cateva care sunt ca si cele montate din fabrica DAR SUNT SPE ETCCIAL FACUTE SI CEI CARE LE FABRICA ECHIPEAZA PENTRU MARCI CELEBRE VALEO, BOSCH,MANET MARELLI
RăspundețiȘtergereacele pete negre le vedeam cand ma uitam la farurile cu faza lunga aprinsa. daca este faza scurta aprinsa, nu orbeste si nici nu vede omul pete negre.
Ștergereevident ca becurile xenon in lupe este ceea ce trebuie, dar spune si pretul pentru ceva de calitate. eu n-am gasit sub 800lei, ce-a mai iefitina varianta de calitate, nu 450lei cu tot ce trebuie si dupa 1 an nu mai vezi nimic cu ele
Ce parere ai despre lupe in faruri? Vreau ca fundalul farului sa-l vopsesc in culoarea negru.Crezi ca ar da bine?
RăspundețiȘtergereasa? https://scontent-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/1000972_10151852678624446_1631537050_n.jpg?oh=ac7e0d3b320f0ae52de73fc5ecdd4cd3&oe=55DD0855
Ștergerearata bestial
Exact asa :D La ce pret ajung?
Ștergereceva calitativ, mult. am studiat si treceam de 1000lei
ȘtergereAm gasit ceva : http://olx.ro/oferta/vand-faruri-cu-lupa-logan-ph1-ID3KaKc.html#7a6057dd0e
RăspundețiȘtergeredaca deja am farul cu lupa din fabrica, ce se modifica daca imi montez asa ceva pe masina ?
RăspundețiȘtergereN-ai sa vezi mai nimic in fata cu aceste leduri, nu sunt proiectate pentru lupe.
ȘtergereDaca tot ai lupe, pui xenon si este fix ce trebuie
Salut. Am cumpărat de la tine un drl care aprinde faza lunga. Nu as vrea sa renunț la el. Functioneaza aceste becuri cu led impreuna cu acel drl?
RăspundețiȘtergeresalut, nu functioneaza cu aceste leduri, efectul este unul stroboscopic
ȘtergereSalut. Nu exista nicio varianta tehnica sa putem folosi aceste led-uri cu drl-ul de la tine? Si mie imi place modulul si nu vreau sa renunt la el. Multumesc!
Ștergeredin pacate nicio sansa
ȘtergereSalut Cristi și La multi ani ani! Azi mi-am montat și eu pe logan un set de becuri H4 cu led. Toate bune și frumoase, însă când aprind faza scurta în bord se aprind ambii martori, și cel de faza scurta și cel de faza lunga. Pe faza lunga e ok. Ai idee de ce? Se poate remedia problema cu acea rezistenta montata de tine? Dacă da, în funcție de ce ai ales puterea rezistentei.
RăspundețiȘtergereO alta problema pe care am semnalat-o în trafic azi a fost ca uneori ledurile clipesc ca și cum fac becurile din casa la fluctuațiile de tensiune. Oare de ce? Mulțumesc mult!
salut, am testat si leduri de 9600lumeni si am aceiasi doi martori aprinsi in bord cand am pornit faza scurta. acea rezistenta nu rezolva problema.
Ștergeredaca clipesc ledurile, ori este contact imperfect ori sunt defecte
Mersi mult Cris. O sa verific legăturile și dacă nu se rezolva iau legătura cu vânzătorul. O zi faina. Cipri.
RăspundețiȘtergereSalutare.Am si eu o intrebare.Am un logan 2014 Laureat si as vrea sa-i pun butoane pt deschidere geamuri pe usa din stanga de la sofer.(pt usile din față ca pe spate e cu manivela).Crezi ca ma poti ajuta contracost?sunt din Bucuresti.Da-mi un nr de tel.Multumrsc
RăspundețiȘtergereSalut, vorbește cu marian_ariciuc@yahoo.com, el este băiatul ideal pentru problema ta. Cu același nume îl găsești și pe Facebook
ȘtergereBună seara dețin un Logan 1.5 dci 2009 și de curând am montat becuri h 4 led osram. Se aprind ambele faze pe faza scurta. Mulțumesc
RăspundețiȘtergereSalut, sigur ai pus una dintre mufe greșit
Ștergere