Gabi din Dragasani mi-a trimis doua poze unde se vad depuneri mari de mizerie sub acel cheder. El zicea ca nu este prima data cand a curatat.
Interesant, la mine dupa aproape 9 ani abia daca s-a adunat ceva praf pe acolo.
Interesant, la mine dupa aproape 9 ani abia daca s-a adunat ceva praf pe acolo.
Salut cristi! In legatura cu chederul ala care suneai in tutorial a unii au probleme cu el si nu sta pe pozitie. Din nefericire am si eu problema asta de ceva timp. Cum as putea remedia problema ai fro idee?
RăspundețiȘtergeren-am o solutie in aceasta problema deoarece eu n-am avut probleme acolo. neavand, n-am cautat solutii
ȘtergereAi doua solutii :fie cumperi unul nou/folosit de la schrott.Sau lipesti cu silicon/mastic portiunea dezilipita.Dar in timp va ceda din nou,mai ales daca iti speli masina la spalatorie automata.
Ștergerenu lipiti, mai bine renuntati la el daca nu mai sta...
Ștergeresi asa acolo retine apa si va aparea vesnica rugina.
E coroziune pe baza bratelor de la stergatoare sau mi se pare mie?
RăspundețiȘtergeres-a dus vopseaua si a ramas metalul la vedere care s-a oxidat
Ștergere= tutorial vopsire brate :))
Ștergeren-ar fi rau un tutorial de vopsire brate...
Ștergerecompletare la cel cu intarirea arcului de la bratul stergatorului....
oricum vopsirea ar fi electrostatic si nu se preteaza un tutorial pe tema asta :)
ȘtergerePuteai sa verifici si la uși si portbagaj, si pe acolo se strânge cate ceva.
RăspundețiȘtergeream dat chedrele de la usi jos de n ori, nimic deosebit.
Ștergerecel de la portbagaj este lipit din fabrica pe pozitie si nu-mi vine sa-l scot asa doar de curiozitate :)
Cel de la portbagaj nu e lipit, e presat exact cum sunt cele de la usi. Iti spun pentru ca eu l-am dat jos ca sa prind capitonajul pe care l-am improvizat acolo.
Ștergereconfirm spusele Irenei Tanase!
Ștergerela mine era pus aiurea, cu taietura in lateral, mi-era ca intra apa si l-am repozitionat. l-am pus cu taietura langa cuiul de incuiere si problema s-a rezolvat....
Salut Cristi, a-si vrea sa te intreb daca ai avut probleme cu injectoarele pana acuma.
RăspundețiȘtergereEu am un dci cu 140.000 km si de la 2500-3000 rpm scoate cam mult fum , bine ca si inainte scotea da nu ca acum. Ce parere ai sa imi fac griji sau nu?
daca aveam probleme, aparea pe aici.
Ștergeredepinde ce fum scoti, negru sau gri? negru e de la motorina, gri de la ulei
Salutare. Acum 2 saptamani am hotarat sa schimb ambele chedere de la parbriz pentru ca acestea s-au scurtat din cauza caldurii. Masina mea are peste 6 ani. Din cauza chederului de jos am avut mari probleme cu vibrartia ornamentului negru din partea pasagerului. De la 90 de km in sus ornamentul ala vibra ca dracu pentru ca acel cheder nu mai era sub acesta. Surpriza mare a fost la chederul de sus. Am gasit RUGINA. In partea pasagerului rugina avea o lungime de 4 cm su o latime de 1 cm, iar in partea soferului o lungime de vreo 3 cm si o latime de 2 mm. Am dat pe ambele chedere 90 de ron, ambele de origine. Asa ca verificati si chederul de sus. Multa bafta.
RăspundețiȘtergereio cand imi spal singur masina, dau jos acele chedere(chederele de pe latealul parbrizului si care se prelungesc pana in spate)!
Ștergereia sa verific eu, ca am un bazait de rezonanta, nu cumva acele plastice de la baza parbrizului sunt problema?
chestia cu scurtatul celui de la baza parbrizului, este buna, a fost scurtat intentionat pentru ca vara s-ar fi dilalat(pe lungime) si ar fi iesit...
eu am avut probleme cu chederul de noua (logan preferance 2009). cei de la spalatorie au zic ca la majoritatea masinilor le pica chederul ala la spalare.
RăspundețiȘtergeretrebuiai sa speli si chederul pe interior ca sa etanseze perfect. chedrul are si el praf.
RăspundețiȘtergerenu spuneam in tutorial ca l-am spalat si pe el pe interior? :)
ȘtergereSalut Criss!
RăspundețiȘtergereCand o sa faci un tutorial cu scimbat antigelul ? ar fi foarte util
ms mult si o zi buna!
curand
Ștergerenu ai filmat cand ai aerisit instalatia de racire cand ai schimbat distributia?
Ștergerementionez ca acel tutorial nu am apucat sa-l vad pana la capat...
Ștergerecand o sa-l revad il vad cap coada....nu vreau sa-l mai vad in "rate"
cred ca io-s printre putinii care vad tutorialele in rate...
in mare parte am spus cum se aeriseste instalatia de racire.
Ștergerela tutorialul cu distributia, a patra filmare
super tutorial. si la mine nu sta un capat din chederul asta... poate o sa-l schimb
RăspundețiȘtergerece fain s-a transformat camasa dupa minutul 2:54..... :-)
tocmai plecam la o nunta :P
ȘtergereSalut!
RăspundețiȘtergereCe parerere ai despre aditivul pentru uleiul de motor Super Dura Lube? Ai folosit? Crezi ca merita?
Multumesc si multa bafta?
n-am folosit, nu stiu daca este bun sau nu
ȘtergereMie nu-mi mai functioneaza vitezometrul, aveti idee care ar fi problema?
RăspundețiȘtergerede regula problema este de la ceasuri, dar la fel de bine ar putea fi si de la senzor care n-amidee unde este.
Ștergerecel mai simplu e sa pui de test alte ceasuri, 2-3 minute, doar cat sa vezi daca functioneaza.
saaau, poti intra in diagnoza si daca misca acul, clar e din senzor. http://www.tutorialelogan.ro/2012/05/diagnoza-bord.html
am si eu o problema la golonul meu, imi cade chederul in timp si chiar daca il pun la loc, cade, ce e de stiut inainte sa il schimb?
RăspundețiȘtergerenu trebuie s-al schimbi, poti incerca sa-l lipesti cu ceva care nu este definitiv. gen un mastic care nu se intareste.
ȘtergereSalut! Exista un site pentru dacia cum este realoem.com ptr bmw?
RăspundețiȘtergeresalut, gasesti manuale online de descarcat, dar nu stiu daca este un site complet dedicat cu asa ceva care sa contina orice
Ștergere