O gramada dintre voi m-ati intrebat cum este posibil sa aveti apa in masina si zic foarte multa apa. Foarte simplu, aerul conditionat face condens si apa rezultata trebuie sa se scurga pe undeva. Din cauza lipsei de filtru polen, mizeria ajunge foarte usor la acea supapa de scurgere, o infunda iar apa o sa se scurga in masina.
In prima parte a filmului va arat cum functioneaza acea supapa si unde este plasata in interiorul masinii. De precizat ca la ea poti ajunge doar daca dai jos bordul si teava de ranforsare, supapa fiind fixata sub blocul de ventilatie care este foarte fix, nu misca deloc.
In a doua parte va arat cum o puteti desfunda folosind o bucata de sarma. De altfel, multi au spus ca atungi cand faci igienizarea instalatiei de aer conditionat, trebuie sa bagi spuma si pe acea gaura.
In prima parte a filmului va arat cum functioneaza acea supapa si unde este plasata in interiorul masinii. De precizat ca la ea poti ajunge doar daca dai jos bordul si teava de ranforsare, supapa fiind fixata sub blocul de ventilatie care este foarte fix, nu misca deloc.
In a doua parte va arat cum o puteti desfunda folosind o bucata de sarma. De altfel, multi au spus ca atungi cand faci igienizarea instalatiei de aer conditionat, trebuie sa bagi spuma si pe acea gaura.
Cris! imi poti zice te rog daca ai AC-ul pornit consuma benzina\motorina? multi nu porneste AC ca le consuma.E adevarat asta?
RăspundețiȘtergereLogic ca da masina la relanti consuma undeva pe la 0.5-0.8% depinde cat de tare este data ventilatia :)
Ștergerepornirea AC-ului creste consumul de combustibil, deci da.
Ștergeren-am idee cu cat consuma mai mult, eu n-am AC
Salut se poate monta AC pe logan 1.4 care din fabrica nu a venit cu AC ?
RăspundețiȘtergereAm cautat pe internet si uni spun ca ar merge dar costa ceva iar uni spun ca nu. Astept un raspuns toate cele bune !
se poate monta AC pe logan, intre 800 si 1000 euro manopera si piesele necesare
ȘtergereDaca piesele le iau de la dezmembrari m-ar costa mai putin de 500 euro?
Ștergeresub 500 euro, da
ȘtergereIti pui buton start/stop pe loganul tau ?
RăspundețiȘtergerela ce bun un asemenea buton? intreb si eu.
Ștergeresau doar asa ca este buton?
Da. Merge montat aer. Costul e cam 600 euro si merita toti banii
RăspundețiȘtergereApropo cei care nu au filtru polen la aer ar trebui sa si puna ajuta enorm in intretinerea aerului condionat daca nu ma insel din defectiunile gasite la masin mizeria e cea mai mare problema reduce eficient aerului cu pana la 80 la suta
RăspundețiȘtergereadica nu ai flux de aer? cel mai probabil este condensatorul AC imbacsit cu mizerie. ai filtru de polen habitaclu?
Ștergerefoarte util! chiar vroiam să te întreb..... de chestia asta! mersi..succes ciaules!
RăspundețiȘtergereMultumesc Cristi,m-ai salvat si pe mine cu acest tutorial
RăspundețiȘtergereSalut Cristian, imi poti da un mail de contact de-al tau ? Vreau sa te intreb ceva in legatura cu un logan 1.5 Multumesc.
RăspundețiȘtergereas putea, dar n-am sa o fac, deja primesc o gramada de spam din cauza mailului afisat public.
Ștergeredar iti dau un hin, id-ul este crististreulea si mailul de la gmail
Cris am si eu o intrebare, daca imi montez pozitii portocalii pe masina risc ceva in legatura cu politia?
RăspundețiȘtergeredepinde de politist cat de intelegator e
ȘtergereSal CRIS. Ma gândesc că poate nu mai citești comentarii la postarile mai vechi dar nu strica sa încerc. Am cumparat recent un logan din 2010 motor 1.6 cu gpl din fabrica. Problema cu el este conducta subtire de la AC care este fisurata, si pe caldurile astea....... voi merge sa caut la dezmembrări, dar daca găsesc conducta de la model de 1.4 sau 1.5 va fi oare compatibilă? Cu stima.
RăspundețiȘtergerete inselic, citesc absolut tot.
Ștergeresunt aceleasi conducte, nicio diferenta.
Salut. Am si eu o problema recenta cu un AC la un Logan2 din 2014. Zilele trecute am observat ca in loc de rece baga cald, compresorul parea ca functioneaza foarte putin si se oprea apoi o lua de la capat. Dupa ce am oprit motorul si l-am repornit dupa cca. 5 minute si-a revenit putin, in sesul ca baga rece dar nu asa cum baga inainte sa observ defectiunea. Oare ce are? Sunt ceva senzori pe acolo care pot fi verificati?
RăspundețiȘtergereprobabil lipsa freon. mergi la service si diagnosticheaza
ȘtergereSalut Cristi. Crezi ca e normal ca acel condens sa se scurga si sub masina si sa ajunga si in interior pe mocheta? Mentionez ca nu am desfacut acea tabla sa verific daca e infundata supapa vreun pic dar pot sa spun ca atunci cand ajunge apa in masina se scurge si sub ea si curge destul de multa apa pe unde trebuie. Asta ma face sa cred ca nu ar fi infundata acea supapa si ar trebui sa fie alta cauza dar nu imi dau seama care.
RăspundețiȘtergerein masina nu are voie sa curga apa, deloc
ȘtergereSi totusi se strange apa si sub covorase si de multe ori balteste si pe ele. Am impresia ca si mirosul neplacut pe care il am in masina este tot din cauza asta intrucat am folosit solutia de la mafra pentru instalatia de aer conditionat si am montat si filtru de polen. Uneori se strang picaturi de apa pe intreg blocul ala din plastic unde vine se monteaza si filtrul de polen. Ai mai intalnit la cineva situatia asta sau cea cu mirosul neplacut din habitaclu care persista?
RăspundețiȘtergeream zis ca nu are voie sa se stranga apa, nu ca nu are cum sa ajunga apa acolo. clar este de la AC, gaura fiind partial infundata si o parte curga in interior, o parte afara.
Ștergeremirosul apare de la apa care balteste sub mocheta, efectiv se impute. dar la fel de bine poate fi si de la instalatia de AC necuratata(corespunzator sau cu o solutie care nu a fost eficienta)
verifica si si sub gratarul de plastic de la stergatoare, poate sunt infundate gaurile de scurgere si apa iti curge in blocul de aerisire http://www.tutorialelogan.ro/2011/05/curatat-noroi-langa-rezervor-apa.html
Am verificat supapa de sub masina si era intradevar partial infundata. Am verificat si gaurile de sub stergatoare dar nu erau opturate (le-am mai curatat mai de mult). Am schimbat si filtrul de polen desi nu cred ca are vre-o legatura dar oricum era destul de murdar. Multumesc!
RăspundețiȘtergereSalut! Am si eu o problema cu ac la un logan 1.4 mpi. Am schimbat radiatorul de apa,inainte functiona perfect ac..pe ce am pus radiatorul de apa nu mai porneste nici compresorul ...am fost la Service sa imi verifice daca mai am freon s mi-au zis ca am freon ...s ca trebuie sa ma duc la reprezentanta sa imi steargă o eroare....ai idee de la ce eroare e vb?multumesc!!
RăspundețiȘtergeresalut, da, stiu, trebuie pusa diagnoza si da o reinitializare la AC. ciudat, mai degraba este o coincidenta, nicidecum dupa schimbarea radiatorului de apa
ȘtergereSalut,am aceeasi problema cu apa in habitaclu fiind cel mai probabil infundata supapa.
RăspundețiȘtergereCeea ce vreau sa te intreb este daca trebuie sa ajung la ea sa o desfac de acolo de sub bord sau este de ajuns sa incerc sa desfund pe sub masina cu ajutorul sarmei?
Multumesc anticipat !
salut, doar pe sub masina. din habitaclu trebuie sa dai jos bord si consola de aerisire ca sa ajungi la ea.
ȘtergereSalut
RăspundețiȘtergereDetinator de logan si am dat de miraculoasa problema cu condensul de la Ac.M am bagat sub masina cu sarma insa n a iesit pic de mizerie.Condensul iesa si prin gaura dar cea mai mare parte pe la acea supapa in interior.intrebarea mea este:mai exista vre o solutie sau ma apuc de demontat bordul?merci
salut, din interior nu ai cum sa ajungi la acea supapa fara sa dai jos bordul
ȘtergereSalut Cristi,
RăspundețiȘtergereIn primul rand multumim pentru tutoriale/sfaturi.
In al 2-lea si ultimul rand m-ar ajuta cateva sfaturi sau tutorial daca se poate, in legatura cu inlocuirea radiatorului si uscatorului AC, pentru logan faza 1.
Crezi ca se poate inlocui acasa ?
Multumesc anticipat!
salut,
Ștergerepentru radiatorul de caldura este tutorial. cum n-am AC pe masina, n-am sa filmez schimbara vaporizatorului.
sigur se pot inlocui acasa
Salut Cristi, ai mai auzit la cineva care are AC ca baga aer rece mai mult in partea stanga la sofer decat in partea dreapta ? Freon are pentru ca baga destul de rece in partea stanaga si compresorul porneste si merge bine. Nu imi dau seama ce poate sa fie infundat si ce sa verific.
RăspundețiȘtergeresalut, la mine baga mai putin aer la sofer ca si la pasager, la picioare. nu am AC...
Ștergerescuze de raspunsul tarziu, blogul s-a hotarat sa nu ma mai informeze de comentariile noi :(
Ma apuc si eu zilele astea sa ma bag pe sub masina....sper sa fie infundat acolo....ca altfel...o sa merg fara ac...nu ma apuc sa o desfac...
RăspundețiȘtergereSAL CRIS , am si eu o intrebare in legatura cu ( frigiderul ) adica cu AC-ul 😊 , glumesc ... am un SANDERO din 2008 cu AC , problema e ca nu are filtru de polen si as vrea sa-mi pun un filtru de polen dar pt asta trebuie sa-mi dau jos tot bordul ? sau este ceva filtru de aer mai special si atunci nu mai trebuie filtru de polen ? astept un raspuns daca ai ceva idee , MULTUMESC 👍 ...PS in rest tine-o tot asa
RăspundețiȘtergeresalut,
Ștergerehttp://www.tutorialelogan.ro/2009/09/montaj-fitru-polen-in-habitaclu-la.html
Am vrut sa desfund gaura cu bormasina si am spart ceva ,sa dus freonul pe gaura .Ce am gaurit si la ce sa ma astept ? Sandero 2008 1.6
RăspundețiȘtergerete astepti la o reumplere cu freon, inlocuirea vaporizatorului gaurit
ȘtergereM-am bagat sub masina si am constatat ca supapa de cauciuc nu exista!!!! Cred ca se prelinge pe langa. Nici tablita de Al nu exista.
RăspundețiȘtergereBuna ziua! Tot despre aer este vorba si in situatia mea...am freon...cantarit..verificat..etc...compresorul, merge...aer rece se simte ceva,dar in habitaclu e cald de mori! Pe treapta 4 zgomotul e mai mare decat forta aerului rece.Evacuarea nu prea se vede...Sa fie infundata? Asta sa fie motivul pentru care nu se raceste in habitaclu? Va multumesc anticipat!
RăspundețiȘtergereSalut, despre ce evacuare spui ca nu se vede?
ȘtergereAi filtru de polen? https://www.tutorialelogan.ro/2009/09/montaj-fitru-polen-in-habitaclu-la.html
Daca nu, de acolo este problema, ai enorm de multa mizerie adunata jos la vaporizator. Decupezi, cureti si pui filtru polen