Liviu mi-a trimis sa testez si niste becuri cu led W5W CREE de 25W, albe si galbene.
Pot sa spun sa se vad foarte bine, atat de bine incat cele albe pot fi folosite foarte ok ca si lumini de zi.
Cele galbene sunt spectacol, schimba radical aspectul masinii :)
Pot sa spun sa se vad foarte bine, atat de bine incat cele albe pot fi folosite foarte ok ca si lumini de zi.
Cele galbene sunt spectacol, schimba radical aspectul masinii :)
Foarte frumos SRY ' u arata bestial , si SMD ' u e frumos si ingrijit :)
RăspundețiȘtergerecum a facut grila pentru SRY?? se gasesc in comert sau e modificata??
Ștergerese modifica. se taie suportul siglei jos si se completeaza golul cu bucati dintr-o alta bara.
ȘtergereAuu mamaaa doamnee.
RăspundețiȘtergereBaa eu filmezi.
hahahaha
multumesc pentru tutoriale , sunt utile chiar dacă nu am logan :) ( fiat punto ).
RăspundețiȘtergereDe unde pot comanda astfel de leduri pt dacia sandero ?
RăspundețiȘtergereeste pus deasupra filmului doua link-uri http://bec-led-auto.blogspot.ro/
Ștergeresi o idee mai jos, pe dreapta
CONTACT
Informații la tel: 0744.486.243
E-mail: liviu66ro@yahoo.com
neata!
Ștergerese pare ca Liviu al tau, face arogante si nu raspunde la telefon...
ebay-ul sa traiasca!
Nu sunt arogante, am fost ocupat, de obicei ii resun pe cei care m-au cautat.
ȘtergereTE ROOOOG TE ROG TE ROG TE ROG DE 10 ori!
RăspundețiȘtergeremasoara curentul prin astfel de led-uri...
nu le mai am, deci nu pot masura consumul.
Ștergerepentru pret il contactezi pe Liviu, eu am dat un pumn de ceapa pe ele http://goo.gl/7J5GJm
Consumul este in jur de 0,2A.
Ștergeremai mic!
Ștergerel-am masurat la unele de 30W! este in jur de 80mA, masurate cu Fluke 175
In sfarsit ai vazut si tu ce inseamna sa ai montat becul de pozitie in far. Este mult mai misto decat la primul model de logan. Poti merge linistit ziua cu becurile de pozitie. Si da se poarta si alta culoare inafara de alb, dar albul 4000 k, care se vede cel mai bine si pe soare. Galbenul ala parca e prea galben. Oricum, frumos prezentat! Bravo!
RăspundețiȘtergereCristi, sunt curios cum se vede atunci cand trebuie sa semnalizezi avand becul cu led portocaliu in pozitie. Asta este valabil pentru masina ta nu pentru PH2.
RăspundețiȘtergeree bine ca esti curios, eu nu :)
Ștergerenu m-am gandit sa testez si semnalizarea. dar fiind leduri de 16W si mari pe semnalizare, sigur se vad amandoua
O sa faci tutorial si cu scoaterea ruginii de pe masina ta ?
RăspundețiȘtergererugina pe masina mea? ti se pare :P
Ștergereda cristi:aratai si in tutorial cu folie protectie aripa spate ca ai niste puncte de rugina pe portiere
RăspundețiȘtergeredute ma ca ti se pare :)
Ștergerenu mi se pare:fa-mi un update cu asa ceva.
RăspundețiȘtergere@ alin matasaru, nu tu esti ala care nu stia sa defcaca capacul sigurantelor, pentru care a trebuit facut un tutorial?
Ștergerenu nu, Geo era cu capacul de la sigurante.
ȘtergereAlin e cu pornirea motorului
BUN BUN.....daca legi in mufa de la ceasuri (aeea neagra) pinul 10 cu pinul11, la punerea contactului se aprinde automat pozitia........cu acele leduri pe post de pozitie in loc de DRL.
RăspundețiȘtergerefoarte tare!
Ștergereidee de tutorial :P
da de unde.... idee data de unu care habar nu are...
Ștergerela pinul 10 se afla alimentarea bordului care e dimensionata pentru cateva led-uri din bord, cateva ceasuri si cam atat. pai tu crezi ca alimentarea aia a bordului mai este capabila sa fie incarcata si cu consumul lanternelor de pozitie?
beeei Cristian Minut!, un minut ai stat sa te gandesti la ce ai scris? nucred!
pentru ce a propus priceputul de mai sus, se face separat, cu releu, alimentarea pozitiei sa fie din siguranta pozitiei(F9 si F8, nu sunt sigur de astea dar ne utiam pe tabel si alfam sigur), si asa mai departe!
Domnule, multumesc mult tare pentru remarca. Stii, daca multi ar face ceea ce vorbesc si gandesc, am ajunge tare departe.
ȘtergereCristi Streulea....ideea mea de baza(o stii,ca doar te-am intrebat) era cum fac sa alimentez doar limbile de la ceasuri, in momentul punerii contactului (treaba realizabila). Cineva mi-a zis : "da de ce doar limbile, si nu bordul complet".....si am zis de ce nu?!? Asa, ca am alimentat bordul prin acele legaturi, constatand dupa ca s-a si aprins consola centrala, intrucat si pozitiile. Nu e deranjanta treaba, dar nu vroiam sa ajung asa departe. Pentru a alimenta doar ceasurile, fara restul.....mi-ar trebui o DIODA care sa o pun pe firul 11 inainte de aceasta punte cu firul 10, pentru a nu mai trimite 12v catre tabloul de sigurante si apoi direct catre becuri.
Problema e ca, eu inca nu am pus nici o dioda deocamdata....si am cam 2 saptamani de cand am facut legaturile aferente, asa ca domnule Margineanu, daca faceam ceva gresit sau nu ducea instalatia masinii....cred ca se ardea vreo siguranta sau ceasurile mele. Teste facute in prealabil cu un alt set de ceasuri functionabile, pentru a nu-mi arde ledurile colorate.
Revin ca si un mic update la cele scrise mai sus.....ideea de baza ajunsa la stadiul de mai sus :https://www.youtube.com/watch?v=Gn69IZuRnXQ&list=UUs_p89ZTGielprSS-ATYKtA......problema dupa ar fi, ca daca lasi poziti aprinsa si scoti cheiea din contact , motorul functioneaza in continuare.....aici ar fi fain iarna....lasi masina pornita sa se incalzeasca fara cheie in contact.
ȘtergereCa sa remediem aceste mici imperfectiuni cu motorul functional fara cheie, si iluminarea completa a masinii pe regimul de pozitie, se remediaza cu 2 Diode de 12v/3amperi....una pusa pe aceasta punte, si una pe firul de iluminat pozitii, inainte de punte......https://www.youtube.com/watch?v=zpM5M1DgmGo&index=1&list=UUs_p89ZTGielprSS-ATYKtA
@Cristian Minut!
Ștergere1. nu sunt Margineanu, sunt Marian!
2. ca sa nu crezi ca sunt vreun ranchiunos rau intentionat, iti spun sincer cacă-te in ele ce cleme rapide ca alea sunt bune doar cand ai fire groase si consumuri mici!
DECI: pinii sunt asa:
"10 + dupa contact siguranta
11 + Lumina pozitie protejat F18 si F19 "
tu prin acel strap intre 10 si 11, alimentezi pozitiile masinii din alta parte decat ar trebui! adica iei un plus dupa contact care ar trebui sa fie prezent doar cand este contactul in pozitia M, si il "transmiti" la 11 care este un fir subtire ce are rolul DE A ALIMENTA bordul! hai ca n-ar fi cinestie ce consum pozitiile astea, dar fara acele diode, ti se pune contactul fara cheie in contact! n-ai bobina de inductie dar daca ti se strapung acele diode, ce te mai faci? alimentezi pompa de benzina? ti-ar place sa vii intr-o dimineata si sa pleci cu RATB-ul ba tre sa-ti mai iei pompa de benzina? dau exemplu ca pe aia mi-a casunat!
ideea ta este buna! dar nu asta-i solutia corecta!
daca vrei o parere de electrician, ce-i drept de HT dar mi-au mancat ficatii circuitele secundare, cine stie cunoaste, uite cum as face eu:
as cumpara un banal releu cu un singur contact normal deschis.
contactul normal deschis al releului l-as lega IN PARALEL cu contactul normal deschis al manetei de actionare a pozitiilor!
bobina as lega-o asa: un fir la minus celalalt la +Acc sau la +M si as rezolva corect treaba!
ba chiar diodele alea, le-as lega in paralel cu bobina releului ca sa shorteze supratensiunile si treaba e oaba! functionalitatea anterioara ramane neschimbata!
in felul asta se poate face acel sistem ce ne ajuta sa nu mai uitam farurile aprinse! sau de aprindere automata la punerea contactului! ce naibii!
a, era sa uit:
la SNova de dinainte de loganul meu, imi iesea cheia din contact! dadeam intr-o groapa mai mare si cand voiam sa opresc motorul cautam ca fraierul cheia pe sub scaun....
si daca legi bobina la +Acc, ti se aprind pozitiile cand ai contactul pus pe accesorii, si cand va fi in pozitia M, cand va trece contactul in pozitia IGN, se vor stinge! ceea ce e absolut corect!
ȘtergereEu am reusit fara sa vreau performanta asta, adica la punerea contactului se aprindeau pozitiile. Cum? Pai cand am montat led-uri in butoanele de la consola si din greseala la unul din butoane + de la led atingea pe metalul din spatele suportului de bec (ala mic si galben care respira greu :)). Eu am vazut-o ca o problema dar nu mare si am ignorat-o. Ma deranja doar ca nu puteam sa mai stang pozitiile din buton. Problema s-a facut mare cand la un moment dat am oprit, am scos cheia din contact si motorul inca mergea. Am ramas stupefiat si chiar daca pe loc nu am facut conexiunea, mi-am dat seama ulterior ca mai mult ca sigur asta era motivul (am verificat butoanele si am gasit vinovatul). Nu stiu schema electrica dar banuiesc ca prin led ajungeau 12 V unde nu trebuie si contactul ramanea permanent.Benzina este de 98 deci nu cred ca autoaprinderea a fost motivul.
ȘtergereEu am legat incalzirea in scaune si nu se mai oprea motorul :))
ȘtergereEu am legat incalzirea in scaune si nu se mai oprea motorul :))
Ștergereputem si noi avea la ph1 pozitie in far ..dar ne.ar trebui faruri de mahindra ph1 ( logan in india ) am vazut montate pe un taxi si un mcv .este foarte asemanator cu cele de ph2 .dar eu nu am reusit sa gasesc sa comand de pe undeva :(
RăspundețiȘtergerenici ebay?
Ștergerenu nimic .daca gaseste cineva faruri mahindra verito sau nissan numai stiu cum care se vinde drept logan si au faruri mai ok ..sa ne spuna si noua
Ștergeremda, revin cu update despre led-urile soclu T10(w5w), cumparate de pe ebay, sunt prea puternice! prea ca la tara... nu ma atrage ideea de a le tine pe masina...sincer.
RăspundețiȘtergerepot sa afirm cu tarie, ca aceste led-uri ale mele de 30W, se aprind mai tare ca proiectoarele...
Ștergeream masurat curentul pe acest led-uri: aproximativ 50mA desi lumina lor este extrreeem de multa.
Ștergereinsa nu mi se potrivesc desi am PH2 si lumina este in far, este focalizata in sus si se confunda cu faza lunga...de-asta, din punctul meu de vedere se potrivesc pe farurule de PH1 la marele fix si pot fi utilizate ca DRL.
@Cristi, ma ajuti sa "scap" de ele, aici in Bucuresti?
pai eu cum nu vand asa ceva... cam greu :(
Ștergereardiles mai ai ledurile ?
ȘtergereLe-am vandut! Au fost pe okazii cu 60lei perechea, vreo 3 luni...
ȘtergereOare e legal sa ai galben la pozitii ?
RăspundețiȘtergerecel mai probabil nu.
ȘtergereEste 100% legal sa ai galben , alb cald si alb rece pe pozitii (atentie ! Alb fara tente de albastru gen 6000k) aveam in torpedou 2 leduri galbene asemanatoare cu cele din tutorial doar ca aveau mai putini wati si am intrebat baiatul la care am facut itp-ul daca am voie sa le montez si a zis ca da e voie cu galben si alb fara tente de albastru ...
RăspundețiȘtergere