Si-a achizitionat o suspensie reglabila Ta-Tehnix. De fapt, doar arcurile s-au folosit, ele fiind montate pe amortizoarele stoc. Pe spate stiam ca potrivesc fara probleme, dar pe fata trebuiau niste modificari, asa ca am dat amortizorul stoc jos, am pus Ta-Tehnix-ul direct pe talerul amortizorului de origine si le-am montat sus pe masina.
Vazand cum sta treaba, au fost necesare cateva modificari iar rezultatul este cel din filmare. A coborat cat o suspensie H&R. Pe spate este maxim ridicata si se mai poate duce in jos pana scoti scantei, pe fata este la jumatate si se poate lasa jos pana scoti scantei. Nu am incercat pentru ca se intuneca si voiam sa scap de el, m-a stresat la maxim cu suspensia lui :)
O sa ma intrebati ce prelungire are sub bara, este de pe Golf 4 si care potriveste relativ ok, cu mici modificari.
Dupa ce si-a reglat-o sa fie cat mai jos, cam asta se intampla, freaca usorel cu prelungirea pe jos. Nu des, doar cand franeaza, pe la usoare denivelari :))
Vazand cum sta treaba, au fost necesare cateva modificari iar rezultatul este cel din filmare. A coborat cat o suspensie H&R. Pe spate este maxim ridicata si se mai poate duce in jos pana scoti scantei, pe fata este la jumatate si se poate lasa jos pana scoti scantei. Nu am incercat pentru ca se intuneca si voiam sa scap de el, m-a stresat la maxim cu suspensia lui :)
O sa ma intrebati ce prelungire are sub bara, este de pe Golf 4 si care potriveste relativ ok, cu mici modificari.
Dupa ce si-a reglat-o sa fie cat mai jos, cam asta se intampla, freaca usorel cu prelungirea pe jos. Nu des, doar cand franeaza, pe la usoare denivelari :))
Iti dai seama ce maxim :))
RăspundețiȘtergereArata bine loganul lu' matu cu suspensia
RăspundețiȘtergereAi toba finala Carub filter sound albastra nu ? ,Poti sa imi zici si mie ce si cum trebuie sa faci ca sa montezi toba?
RăspundețiȘtergereMultumesc Radu.
RăspundețiȘtergereCand am cumparat toba , am mai cumparat si teava inox. Am sudat teava de inox de toba iar apoi de cea originala . Ca sa poti monta toba nu e mare bataie de cap . Problema lor apare cand incepe sa vibreze . Trebuie sa faci un sistem de prindere . O sa fac niste poze si o sa iti trimit daca lasi un mail de contact . Numa bine .
Va salut! Doresc sa pun si eu teava de.inox din catalizator pana in.toba finala.
ȘtergereCam cat m.ar ajunge si cam ce.lungime mi.ar trebui?
Arcurile tatehnix la.ce pret se gasesc?
Poti sa imi trimiti si mie pozele? : codrin_george2000@yahoo.com
ȘtergereDar teava de inox de unde ai cumparato?
ȘtergereFiecare isi procura de unde poate . Eu am cumparat teava de la o firma din Tm. Daca doresti sa sti firma , ma poti contacta . Au inox de cea mai buna calitate .
ȘtergereVlaD . Distanta dintre catalizator si finala o poti masura . Foarte simplu . Ridici spatele masinii pe cric , si bagi o teava lunga pana la catalizator , apoi o masori . Nu sugerez sa te bagi cu capul sub masina daca o ai suspendata pe cric . Daca ai 2 trepiezi , te poti baga sub masina sa masori . Ai nenumarate posibilitati , numai sa diminuezi vreun potentiabil risc .
Ștergerecum se nm melodia ?
RăspundețiȘtergereprima sau a doua? mici detalii care fac diferenta.
Ștergere1. Lil Jon & The East Side Boyz - Get Low
2. Dillon Francis & DJ Snake - Get Low
ai gresito pe prima ha ha:))
Ștergereasa e futemas cu ea :))
Ștergere1. Ludacris - How Low
2. Dillon Francis & DJ Snake - Get Low
foarte faina masina lui MATU...:)
RăspundețiȘtergerela gropi cum se comporta acum? banuiesc ca zdruncina un pic mai tare
RăspundețiȘtergeree foarte soft, mai soft ca un rolls royce... normal ca este mai rigida, doar e sport :)
Ștergerecati bani ai bagat Mat'u in masinuta?
RăspundețiȘtergereCred ca mai putin decat Cristian :))
ȘtergereBanii nu conteaza . Conteaza sa iti placa tie .
ȘtergereBanii nu conteaza . Conteza sa iti placa tie . E normal ca Cristi sa aibe gusturi diferite fata de ale mele .Doar suntem persoane diferite . Cristi a investit mai mult ca mine zic eu . Oricum fiecare face ce doreste cu banii lui .
ȘtergereCristi, am si eu o intrebarea :La mine la Logan cand bag in masarier am un ticait ala din fabrica tic tic tic ,si a cam inceput sa ma scoata din minti si vreau sa stiu si eu cum sa il scot poate e de la un fir ceva ,sau e de pe sonda de masarier?
RăspundețiȘtergerete referi la un semnal sonor? probabil a fost montat cand s-a pus alarma sau senzori de parcare, nu stiam sa fie din fabrica asa ceva.
Ștergeredar sa zicem ca e din fabrica, cel mai posibil e montat in spate la stopul dreapta spate. saaau, ai putea sa te ghidezi dupa sunet ca sa-l localizezi
Da ,sunetul a fost montat cand s-a pus alarma ,am sa verific la stop sa vad. Mersi!
RăspundețiȘtergereCe dimensiune are la anvelope? si ce J au jantele?
RăspundețiȘtergereJantele sunt de vanzare , cat si anvelopele daca doresti . Am 2 seturi de roti de vanzare daca vrei . jante pe 16 7.5J parca cu anvelope : 195/55/16 Celelalte sunt : 7j cu 185/65/15
ȘtergereBuna ce modificari a adus mat-u pa prelungirea de golf pt a se potrivi la golan?
RăspundețiȘtergereMat-u nu o adus nici o modificare pentru a se potrivi pe golan . Pentru Logan este cu totul alta discutie . Am cumparat prelungirea noua si originala , nicidecum cea de fibra . Si ulterior a fost aliniata pentru a se potrivi barii de MCV . Dupa aliniament , au fost date in jur de 28 de gauri , si prinsa a fost prinsa cu suruburi , saibe si piulite de M10 . Motivul saibelor este pentru a avea o suprafata mai mare de prindere , si sa nu se smulga din bara . Iar capetele prelungirii au fost scurtate si rotunjite . Partea de jos a plintei a fost polizata de asfalt , foarte uniform , deoarece suspensia era reglabila . Dupa montarea plintei bara este mult mai rigida si rezistena la socuri . Testat si de Cristi Streulea .
Ștergere