Pages

Viteza maxima pe autostrada, 190km/h pe ceas, 179km/h pe GPS

La doar o saptamana dupa un drum de 2000km, majoritatea pe autostrada, am ajuns din nou pe autostrada si cum eram singur in masina, fara bagaje, m-a mancat sa-i dau o talpa sa vad cat duce. Asta dupa ce mi-am dat seama ca masina chiar se infige foarte bine in acceleratie. Dupa ce i-am dat prima data 197km/h pe ceas, am scos telefonul si m-am pus pe filmat. Din pacate n-am mai ajuns la acea viteza din cauza conditiilor de drum. Am intrat intr-o curba larga spre stanga si din cauza drumului cu denivelari, la fiecare saritura simteam cum masina fuge spre dreapta, asa ca am luat piciorul de pe acceleratie. Ulterior n-am mai avut unde, s-a aglomerat autostrada si a inceput usor sa picure.
De la 170 la 190km/h i-au trebuit doar 25 secunde. Daca mai aveam inca 20 secunde la dispozitie, ajungeam la acei 197km/h si asta ar fi fost genital! As fi avut dovada inregistrata :)
Avand in vedere ca motorul este la baza un 1.5dci 65cai euro 3 an 2006, doar resoftata si putin umblat la wastegate, sunt multumit de rezultat.
Nu este prima data cand ii dau in gura sa vad viteza maxima care o pot obtine, am mai avut vreo doua, trei incercari. Prima data am parcurs 10km cu viteza de 170km/h pe ceas, nu s-a miscat deloc acul de acolo. Urmatoarele incercari au avut ca rezultat un 180-184km/h pe ceas si greu, a urcat foarte greu pana la acea viteza.
Acum, ca si in celelalte incercari, am folosit motorina de la MOL, cea ieftina, singura diferenta fiind un drum mai lung facut inainte de testul din urmatorul film.
Dupa cum tot spuneam, o blana la vremea ei, face cat zece femei! Aici fiind vorba despre un drum lung, toata injectia, admisia si evacuarea s-au curatat perfect ajungand la parametrii optimi de functionare. Nu mai mergeti cu masinile doar la consum, le futeti si o sa ajungeti sa plangeti. Asta pe langa faptul ca ii scad performantele.


147 de comentarii:

  1. foarte interesanta aceasta demonstratie. si sunt convins ca ai si curatat motorul.
    oricum, daca stau bine sa ma gandesc, pentru un motor in general 4-5000 rpm acolo nu inseamna asa mult. uite de exemplu aceasta motocicleta care intra pe rosu la 14000:)) https://www.youtube.com/watch?v=cGxixTlsmFc. e altfel de motor stiu:)) dar oricum...
    ps: viteza trebuie data neaparat numai in linie dreapta, fara curba, nici macar in lung. ti-o spune unu care a patit-o cu derapajul...
    bafta

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa moara garcea de oftica!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cris am auzit ceva de genul ca daca as pune cutie de diesel pe benzinar... si am mers si eu cu un astfel de logan si pot spune ca se "infige" foarte bine... m-ar bate gandul sa fac si eu aceasta modificare dar nu prea ma lasa inima :)) tu ce parere ai?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parerea mea e sa-ti iei un diesel :)
      ce ai auzit este o prostie, se infige o pula mai bine. se ia pinioanele de a cincea si se pune la benzinare ca sa scada consumul, dar atat, abia accelereaza cu ea.

      Ștergere
    2. Ai vazut si tu clipul de pe youtube cu un logan care zice ca are cutie de diesel, el fiind benzinar, si in viteza a doua in blana avea 110-120 km/h :?

      Ștergere
    3. nu, n-am vazut. probabil la 7000rpm ajunge la 110km/h, asta cu o cutie de diesel. eu am ajuns la 100km/h la 6000rpm cu dieselul

      Ștergere
    4. Da, la 7.000, blana http://www.youtube.com/watch?v=hx74VCqkgpQ
      Cel mai bine se vede de la minutul 1:00 ba chiar 3-4 secunde mai devreme 0:55 sa zicem

      Ștergere
    5. uitate ce ineficient accelereaza, de la 40 la aproape 70km/h in 4 secunde. de la aproape 70km/h la 100km/h in 6 secunde. pai daca de la 40 la 100km/h ii trebe 10 secunde...
      de la 0 - 100km/h in 13 secunde. hai sa scadem decuparea si schimbatul vitezei inca o secunda, deci 12secunde.
      0 -120km/h in 20-22 secunde. foarte ineficient, cel putin comparativ cu loganul meu care este diesel si are exact cutia cu care au testat baietii. http://www.tutorialelogan.ro/2010/01/0-100-110-120-130-logan15dci-65-cai.html
      ca si acceleratie nu-l ajuta deloc, dar probabil scoate un consum mai bun cu aceasta cutie.

      Ștergere
  4. am inteless... inseamna ca mi-am luat teapa cu testul ala :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cand vrei sa te inspiri, inspira-te si tu din surse sigure, de la cristi de ex.

      Ștergere
  5. Zimi sincer acuma. Dar cat se poate de sincer. Cate role de banda adeziva au fost aplicate pe "Golani" ? (Sa nu-i pice bara si usile) =))

    RăspundețiȘtergere
  6. bai Anonim, vorbesti si tu sa te afli in treaba x-( taci draqu din gura , ce, ai un cacat de tico si te dai smecher?? :))) manca rahat la alta masa si mai vorbeste cand ajungi la performanta omului :) Cand o sa vezi tu logan care se dezmembreaza in mers atunci sa manaci boabe bai om fara viitor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DACIA = DACA AI CAP IA'TI ALTA @Zane: http://diaryofawhinyguy.com/wp-content/uploads/2013/11/apply-cold-water-to-the-burned-area.jpg :)) Eu si cu tico te fac :))

      Ștergere
    2. asta care zice ca "nu e bun loganul" am zis ca e prost, dar a stiut sa jigneasca:))

      Ștergere
    3. o faci pe maica-ta daca e ceva, pe mine nu ma faci.

      Ștergere
    4. http://www.youtube.com/watch?v=6rnrNvfEMHI Asa meritii. Mor oameni din caza voastra.

      Ștergere
    5. Anonim: ma faci cu Tico doar daca te tracteaza o alta masina
      Anonim: merit sau nu acea amenda, la 64km/h nu prea mor oameni. probabil doar daca treci peste ei si mai dai inapoi o data

      Ștergere
    6. Anonimule cu tico, dute-n pulele noastre, noi nu te-am frecat la șlambău la tine pe forum sau acasa ca cutia ta de servetele, tico e asa sau e asa. numai tu te gasesti sa vii aici sa te bagi in seama.

      Ștergere
    7. nu mai lasa toate prafurile sa comenteze :)) opreste anonimii care-o sug ca strainii ! :))

      Ștergere
    8. mai date-n mata de anonim cu tico ca te leg de pom si te frec la sfarcuri cu smirghel!!!!!
      i-a lasal pe cristi-n pace!!!!
      cand o sa ajungi la performantele lui atunci sa vorbesti baaa!!!

      Ștergere
    9. In general la loganuri sau dacii orice model dupa viteza de 140-150 incepe sa fluture tabla pe ele. In esenta daciile sunt bune pentru oamenii pentru care notiunile de mecanica incep si se termina cu bujie sau aditivi pentru motorina dau cei care au ramas cu amintirea placuta a frecarii platinii cu smirghel.

      Ștergere
  7. Buna seara! Si eu am logan 1.5 dci 65 cp.dar al tau e resoftat la cati cp..cati cp ai acum?si mie imi prinde doar 160.la tine cum se duce 190? :-??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e tunat tractorul :)) uite aici http://www.tutorialelogan.ro/2009/08/blog-post.html

      Ștergere
    2. vroiam sa mai stiu ce tip de leduri imi recomanzi sau ce e mai bun pt farurile de logan (nu pt pozitii). led-uri sau xenon sau becurile clasice pe filament ? ce model si de unde pot lua?

      Ștergere
    3. dupa resoftare am aproximativ 85cai si ceva magari. la mine se duce 190km/h penca nu merg doar la consum, eu chiar o calc si este invatata sa traga.
      http://lmgtfy.net/?q=pret+philips+blue+vision

      Ștergere
  8. Ca sa cureti motorul, poti sa-l forjezi si in trepte mai mici. Franezi usor cu piciorul stang daca viteza tinde sa creasca.
    Mai importanta decat motorina folosita e viteza si directia vantului, atunci cand cauti sa vezi numere mari pe ceasul din bord. Urmareste starea vremii pe un site specializat, si cand vezi vant mai serios (peste 30km/h) pe aceeasi directie cu axa autostrazii, te poti duce sa faci un test (cu conditia sa-ti permita si vremea, traficul, etc.)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cel mai bine e sa-ti faci un stil de mers in asa fel incat sa nu mergi subturat si atunci nu va mai fi nevoie sa o cureti cu 200 la ora

      Ștergere
    2. nu ati inteles, eu chiar ii dau blana la masina si nu merg subturat. doar este greu sa ajungi la temperatura optima a motorului ca sa se curete bine. faptul ca iti ajunge apa la 90grade nu insemna ca tot blocul motor are 90 grade. la un drum lung, viteza este constanta, temperatura este mare si se curata cel mai bine orice depunere.

      Ștergere
  9. Ai grija sa nu ajungi ca, cocalarii aratati pe la stiri, si prinsi tot pe baza laudelor de pe youtube...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu vorbi urat ungurule:))

      Ștergere
    2. no zi si tu pe ce tronson de autostrada am facut filmarea?
      ca sa-ti dau un indiciu, in ce tara am facut filmarea? :)

      Ștergere
  10. Chiar daca merge nui masina pt 190 nici pe autostrada asta cu toate modificarile aduse de tine mestere pana la 140 mai ai oarecare siguranta pe autostrada in fine cine sunt eu sa iti tin morala doar stii si tu clar care sunt riscurile dar ar trebui sa te gandesti ca te asteapta acasa o familie si un copil pe care l-am vazut toti si pe care nu ai dreptul sa il privezi de prezenta ta in cazul unei intamplari nefericite si nu ai nimic de demostrat nimanui sunt destui care fac cea ce ai facut tu mai mult s-au mai putin inconstienti in fine nu esti nici pilot de curse nu cred ca vrei sa ajungi sa bati ceva record care iti va aduce faima si bani

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vorbind din punct de vedere tehnic, sa stii ca de la 140 in colo incepe sa stea mai bine pe sosea, dar ai dreptate viteza ucide.

      Ștergere
    2. Ce masina ai prietene de la 140 iti sta mai bine pe sosea?bolid de formula 1? nu cred te vedem pe la stiri acum de vrei sa ma contrazici fao constructiv cu argumente nu cu prosti eu pe mesterul Streulea doar il dojeneam pt cea cea facut eu cred ca e o copilarie asemenea demonstratie si nui sta bine si nui indicat unui familist care vrea sa isi creasca copilul oricum pe mine ma dezamagit total cu demostratia asta tampeni de astea stie orice prost sa faca nu un hai sa zicem formator de opinie ca el ca pana la urma si asta e avand deja fani si foarte multi priviitori care nu se manifesta aici deci Streulea te credeam om serios nu un exchibitonist fara judecata

      Ștergere
    3. e normal sa fii putin revoltat cand vezi pe cineva ca exagereaza cu viteza pentru ca te gandesti ca te-ar putea pune si pe tine in pericol, nevinovat fiind, asta gandesti si ai dreptate.
      am condus multe masini si pana la o anumita viteza, 140-150 sa zicem trepida putin volanul din cauza rotilor neechilibrate foarte bine, dar peste aceasta valoare nu mai trepida absolut deloc, la fel pana in aceste viteze poti simti anumite turbulente, la 130-160 de zici ca se rupe masina, dar la aproape 200 sa zicem, pur si simplu masina nu se mai clinteste, dar eu ti-am explicat din punct de vedere tehnic. nu trebuie sa fie bolid de formula 1 ca sa se comporte intr-un fel sau altul. nu sunt cocalar vitezoman, nu sunt adeptul vitezei, sunt convins ca cu cat mergi mai tare cu atat se dezintegreaza mai rau la un impact.

      Ștergere
    4. daca nu ai citit tot ce am scris sus deasupra filmarii, iti citez eu "Nu este prima data cand ii dau in gura sa vad viteza maxima care o pot obtine, am mai avut vreo doua, trei incercari. ". am mai incercat de doua, trei ori in 8 ani. hai sa-i spunem o incercare la 2 ani pana acum. de unde poti trage foarte usor concluzia ca nu sunt vitezoman, deloc. era pur si simplu un test de confirmare ca un drum lung curata foarte bine tot si motorul trage mult mai usor.
      cat despre stabilitate la viteza de 140km/h este adevarata, chiar creste si asta din cauza fortei de apasare a aerului, ca un fel de eleron.
      si sunt de acord, viteza ucide, exact din cauza asta doar pe autostrada ajung pe la 130km/h, in rest maxim pe la 100 si in depasiri mai sar calul

      Ștergere
    5. completare: spuneam aici http://www.tutorialelogan.ro/2013/08/eroare-calculator-de-bord.html detaliile despre drumul de aprox 2000km de dinaintea acelui test unde s evede cat de vitezoman sunt ;)

      Ștergere
  11. sper sa nu te superi cristi, dar cred ca ai dat ceasurile jos(ca oricum esti expert in asta) si ai dat mai sus acele.ce te-a tradat? filmarea in fata masinii.la 190 km practic totul fuge pe langa tine fff. repede ori la tine nu prea se intampla.parerea mea e ca aveai undeva la un maxim 140km/h.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa e, m-ai prins. inainte sa plec din Nis Serbia, am dat jos ceasurile ca sa modific pozitia acelor si sa fac acest test pe autostrada ca sa ma dau mare. m-am oprit de cateva ori ca sa le reajustez ca sa nu fie nici exagerat dar nici prea putin, asa de vreo 10 ori. ba mai mult, ca sa para cat de cat real am spus ca viteaza reala era de 179km/h. daca te uiti atent, ai sa vezi ca eu nu trec pe langa acel Toyota Avensis, ci el trece pe langa mine deoarece eu mergeam cu spatele.
      ce dracu sunteti copii? voi chiar credeti ca n-am ce face si-mi dau de lucru ampulea cu teste imaginare si masluite? gizăs...
      stii ce nu m-a dat de gol? faptul ca vreau sa ofer o informatie reala, nedistorsionata si care are un scop precis, nicidecum o lauda.

      Ștergere
    2. si pana la urma care era tutorialul????????

      Ștergere
    3. cine a spus ca este un tutorial? eu sigur nu. ce am facut eu este doar un test

      Ștergere
    4. vorba aceea.... cine se scuza se acuza!

      Ștergere
    5. vorba aceea, n-ai inteles nimic, eu nu ma scuzam, deloc.

      Ștergere
  12. in fata dobitocilor, rau de fuge, rau de nu fuge. daca fuge, esti un nenorocit omori lumea pe strada; daca nu fuge: :aa, pai e o troaca ce sa fuga aia". oameni inculti:))

    RăspundețiȘtergere
  13. salut cristi,ai idee asa ceva s ar potrivi la logan? din ce am inteles merg pe sandero
    http://karttuning.ru/product_info.php?products_id=38

    RăspundețiȘtergere
  14. am vazut la colegii cu sandero http://www.clubsandero.ro/sandero_electrizat-t1210p20.html
    baietii zic ca s ar putea comanda de pe la rusi dar cu siguranta se poate gasi si pe la noi ,daca nu acum in curand

    RăspundețiȘtergere
  15. am uitat sa te intreb la un logan 1.4 trebuie sa i mai dau pe autostrada talpa,adica e adevarat ca se mai durata injectoarele la turatii mai inalte? ca nu stiu daca e mit sau realitate,
    eu deobicei merg in extraurban pe la 90-100-110 mai la consum (inclusiv autostrada)
    si daca e real pe la ce turatii trebuie mers si cam cati km? mersi frumos
    ps chiar as vrea sa vad daca pot face rost de accesoriul acela ca la rusi,ma voi uita si la sandero 2 sa vad daca are asa ceva ca nu am bagat de seama

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. injectoarele nu se curata doar la turatii mari, eu am parcurs 1900km cu 100-120km/h. temperatura inalta, constanta si pe o durata mai lunga de timp curata. talpa ajuta doar prin oras unde mergi mult suburat

      Ștergere
  16. scuze ,am vrut sa zic ca se curata injectoarele

    RăspundețiȘtergere
  17. Ti-ai schimbat iarasi culoarea la ceasuri ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. posibil http://www.tutorialelogan.ro/2011/03/tutorial-schimbat-culoarea-la-ceasuri.html

      Ștergere
  18. Cristi, sti ce mis e pare funny, ageamii astia care comenteaza ampwlea sunt anonimi...niste anonimi neluati in seama...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sau aia care nu sunt anonimi si isi dau ampwlea numele.

      Ștergere
    2. Bai Alex baiatule tu ai impresia ca il cunosti pe unu care e anonim s-au vrei s-al cunosti?de ce ti se pare ca unu care il dojeneste pe Cristi comenteaza ampulea? daca tie ti se pare normal sa mergi cu Loganu cu aproape 200 km dai bice da ai grija sa nu omori pe nimeni in afara ta eu unu cred ca nui sanatos sa o faci daramite sa mai filmezi asa ceva o prostie o poate face oricine adica sa dea talpa pana zboara de pe sosea viteza atinsa de Cristi este peste cea constructiva din fabrica si cu mult peste cea ce se poate numi siguranta in fine eu nu cred ca cea cea facut el se poate numi numai inconstienta si pt un A6 este mare asemenea viteza care este cu totul alta masina asa ca ALEX baiatule sezi frumos in banca ta si ai grja ce apesi ca tu sofer nu esti si nici macar nu sti ce inseamna sa fi

      Ștergere
    3. daca tu crezi ca audi a6 a fost creat special pentru viteze extreme mai citeste cate-o carte in plm.
      si stai linistit ca nu te omoara nimeni pe strada, ai grija cum mergi tu in primul rand, ca nu esti de la politia rutiera sa il critici tu pe asta cum merge. cand vrea pula ta sa mergi tare comenteaza cineva ceva? sau tu esti mai smecher. vezi-ti de treaba ta.

      Ștergere
    4. Dupa cum te exprimi se vede ca esti necitit needucat samd si se pare ca nici nu intelegi nimic tu dai tare si vezi unde ai sa te opresti poate te trezesti ca dai mana pe lumea ailalta cu alti cocalari vitezomani nici nu merita sa intre cineva in polemica cu un neandertal ca tine in "PLM"

      Ștergere
    5. bai oameni buni ..... 190 ca 190 dar ..... sincer .... ce sistem de franare zici ca ai pe mashina ? si ce suspensie ai ? adik p$m am un audi TT ,care nu mai e de mult stock .... si sincer e dubios sa o arzi in jur de 200 ..... mai joaca-te tu cu a ta conserva pe la 200 si poate ne dai un TUTORIAL cum sa iei un cap de pod cu loganu sau un parapet pe A1/A2 sau ce autostrada mai frecventezi tu .

      Ștergere
    6. suspensie sport, schimbat sistem franare. la 200km/h poti fi in orice masina de serie si esti ca si mort.
      tu de fapt vroiai sa te lauzi ca ai un TT, asa-i?

      Ștergere
    7. Da, cu volan pe dreapta, furat din UK si pe acte e trecut BMW e 36 din 98 :)

      Ștergere
  19. A prins viteza acesta mai mult ca sigur cand drumul o lua usor la vale ...

    RăspundețiȘtergere
  20. Am si eu o intrebare: Daca mergi constant cu 160 km/h , ce consum poti scoate? Sunt curios.In film vad ca aveam cam 8%.

    RăspundețiȘtergere
  21. foarte tare e intersanta viteza pe gps dar e ciudat ca in cartea masinii si in specificatii nu trece de 152 viteza maxima data de ei....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in cartea masinii este trecut 65cai, nu si resoftarea stage 2 cu aprox 90cai

      Ștergere
    2. nu o spun eu, o spun cei la care am facut resoftarea http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/dacia-logan-1-5-dci-8v-10620-stage-2-3, de ce nu i-as crede? asta din moment ce am simtit o diferenta intre stage 1 si stage 2.
      faptul ca lucrezi la reprezentanta este egal cu zero, stim noi cum e cu meseriasii de la reprezentante. in loc sa-mi spui ca mint, mai bine-mi spuneai care e raportul pe pinionul de a cincea la cutia jr5 de pe dci la 1000rpm si ca asa ai ajuns la concluzia ca spun prostii.
      evident ca nu stii, 39.34 la 1000rpm si 33.94km/h. deci 39,34 x 4450rpm = 175 km/h de unde rezulta ca acul de la turometru este decalat cu aprox 100rpm.
      in alta ordine de idei, nu vroiam sa scot in evidenta viteza maxima, ci beneficiile aduse injectiei dupa un drum lung unde s-a curatat.
      si ca sa te deprim, o sa-mi spui ca si asta este fake, nu? http://www.youtube.com/watch?v=yN7nU4SQ1Xs

      Ștergere
    3. nu o spun eu, o spun cei la care am facut resoftarea http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/dacia-logan-1-5-dci-8v-10620-stage-2-3, de ce nu i-as crede? asta din moment ce am simtit o diferenta intre stage 1 si stage 2.
      faptul ca lucrezi la reprezentanta este egal cu zero, stim noi cum e cu meseriasii de la reprezentante. in loc sa-mi spui ca mint, mai bine-mi spuneai care e raportul pe pinionul de a cincea la cutia jr5 de pe dci la 1000rpm si ca asa ai ajuns la concluzia ca spun prostii.
      evident ca nu stii, 39.34 la 1000rpm si 33.94km/h. deci 39,34 x 4450rpm = 175 km/h de unde rezulta ca acul de la turometru este decalat cu aprox 100rpm.
      in alta ordine de idei, nu vroiam sa scot in evidenta viteza maxima, ci beneficiile aduse injectiei dupa un drum lung unde s-a curatat.
      ba chiar am o filmare mult mai veche unde se vad exact aceleasi rapoarte rpm/km/h http://www.tutorialelogan.ro/2011/05/0-210kmh-15dci-65cai-pe-butuci.html

      si ca sa te deprim, o sa-mi spui ca si asta este fake, nu? http://www.youtube.com/watch?v=yN7nU4SQ1Xs

      Ștergere
  22. Eu nu cred casa ceva ...:):),decat daca nu cumva ai umblat la acele de la vitezometru...poate au plecat de la 70/ora :):).Stima CRiss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la biserica trebuie sa crezi :)
      daca te ajuta cu ceva, n-am umblat la ace, am scris si aici http://goo.gl/oVHL8n

      Ștergere
  23. Loganul meu 1.4 75cp (stock) , cu ajutorul vantului care ma impingea de la spate si un drum usor inclinat a prins pe ceas 200km/h , nu am avut gps sa vad si acolo viteza. Pe drum drept si conditii meteo normale mai mult de 165 nu se duce...

    Dieselul cred ca bate orice benzinar cu acelasi motor si aceasi cai , roata avand mai multa forta de la cuplu , trecand mai usor de fortele de frecare cu aerul , zic bine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e discutabil. depinde ce fel e facut motorul respectiv. de exemplu motorul de 0.9tce e mai puternic ca multe motoare mai mari de pe piata. cine s-ar fi gandit?

      Ștergere
    2. daca e sa o luam strict 1.4mpi 75 cai si al meu 1.5dci 65cai la baza care a fost resoftat stage 2 si am aproximativ 90cai, e o diferenta. fabrica la 65cai da 165km/h, pentru 25 cai in plus este credibil un 14km/h in plus

      Ștergere
  24. Cei ce nu cred si comenteaza aici ca nu-i adevarat si ca ceasurile-s manarite, nici nu sunt obligati sa creada. in cazul asta nu prea au ce comenta. Acest clip demonstrativ este destinat celor care cred ca se poate si vor sa vada ce poate face o remapare, o umblatura la wastegate, si un drum lung.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt multi prosti si nenorociti care nu inteleg nimic si nici nu vor sa inteleaga si nu stiu decat sa injure si sa jigneasca. din pacate ne mai intalnim cu ei si pe strada.

      Ștergere
  25. deci ma uit si ma minunez! ori faza cu acele date inainte e adevarata ori ai cel mai varza CB pe care l-am vazut.adica in plina acceleratie aproape de viteza maxima tu ai consum instant de 9.1?.s-a inventat masina minune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este un diesel, cat ai fi vrut sa afiseze? cel mai mult am avut 10% la 180km/h pe ceas. nu este o minune, este cat se poate de normal.

      Ștergere
    2. si nu te-ai uitat pana la capat, a trecut de 10%

      Ștergere
  26. @Cris : doar de 2-3 ori in 8 ani? :)))).......destul de rar.....Eu ZILNIC merg la blana, 180-185-190km/h in functie de drum, traffic, chef.....insa nu trece zi fara sa atinga viteza maxima....
    Dragut tutorial......autostrada nu e in Romania si mi se pare ca este in panta ( nu rampa ;) - pt cine stie) probabil ajuta si asta; in Romania incerci sa atingi viteza maxima?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. probabil am sa mai incerc peste vreo 2 ani :)). nu era in panta :)

      Ștergere
  27. cristi, niste demontratii de genul asta mi-ar place sa postezi http://www.youtube.com/watch?v=5ZKJr0Nj_8c

    RăspundețiȘtergere
  28. deci daca fac un drum mai lung si o tin asa la 4000 rpm sa zicem, nu o incing prea rau sau ceva de genul?...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca este diesel, nu e chiar ok. daca e benzinar, n-are nimic

      Ștergere
  29. Ai scris mai sus pe undeva ca la viteza mare/maxima se incalzesc/curata injectoarele si /sau motorul.....?
    Poti detalia ca e fascinant........sau oricare altcineva.....
    Te intreb pt ca indifferent de viteza care o ai, sa stii ca motorul tot aceeasi temperatura are ( 90 sau cat e...) deci......dealtfel de asta exista si system de racire tot ca sa tina motorul la temperatura constanta indifferent de clima, sarcina etc etc.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca faci un drum de 20-40km cu 100km/h, uleiul, apa si internele ajung la temperatura optima de functionare, asta nu inseamna ca tot blocul motor, pompa de injectie ajung la acea temperatura.
      eu n-am spus ca la viteza mare/maxima, ai inteles gresit, este suficient sa mergi cu 80-90km/h constant cateva sute de kilometri ca sa se faca acea curatare.
      daca mergi 50-100km nu se curata cat sa faca diferenta, trebuie mers o perioada mai lunga de timp si cu viteza relativ constanta, adica nu facut 500km in oras cu opriri tot la cateva minute.
      expunerea motorului la o perioada mai lunga la acea temperatura, e ca si cum ai vrea sa cureti buda acasa, dai cu solutie, lasai sa se inmoaie si dupa cateva minute tragi apa sau eventual freci cu o perie. n-ai sa dai cu solutie si imediat te pui sa freci.

      Ștergere
    2. avantajul motorului 0.9tce de exemplu. mic, pe benzina, n-ai treaba. un dizelache mai mare se incalzeste mult mai greu.

      Ștergere
    3. este valabil la orice motorizare, depunerile se fac indiferent ce combustibil folosesti :)

      Ștergere
    4. La GPL sunt 0 depuneri....la fel si la methanol.....frumoasa analogie intre buda si motor, adevarul e ca romanii se cam c@#$ in masina la figurat cat si la propriu...

      Ștergere
  30. Cris,eu te cred doar daca filmezi de la zero km ...:),altfel nu ma poti convinge ...

    RăspundețiȘtergere
  31. vreau sa vad ceva legat de functia follow me home lights

    RăspundețiȘtergere
  32. cand mergeti tare fiti atenti la curbe. cam despre asta vorbesc, numai derapaje: http://www.youtube.com/watch?v=IfHJCv_S6iI

    RăspundețiȘtergere
  33. salut cristi..stiu ca nu face referire la acest video dar vroiam sa te intreb daka este vre-o problema daca pun pe masina cauciucuri diferite adica pe spate un model si pe fata alt model, ma refer la cauciucuri de vara!!

    RăspundețiȘtergere
  34. vrajeala acele sunt decalibrate treaba simpla de facut daca nu as merge zi de zi cu loganul 1.5 dci poate as crede:))) apropo scria ceva de 179km pe gps unde e gps-ul in clipul tau?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am mai scris, nu sunt acele decalibrate, nu faceam un test de viteza maxima, ci doar testam teoria ca dupa un drum lung injectia se curata foarte bine si influenteaza direct functionarea motorului.
      din pacate foloseam GPS-ul de pe telefon, cel cu care filmam si se vede suportul de pe geam. prima data i-am dat pana la 197km/h pe ceas si 185km/h pe gps(eroare aprox 12km/h). la 190km/h pe gps era afisat 179km/h(eroare aprox 11km/h). atunci m-am decis sa filmez.
      crezi ce vrei, nu-mi pasa

      Ștergere
  35. eu la logan 1.6 16v ph1 105cp i-am dat maxim doar undeva ~195. Deci asta inseamna ~180km/h daca luam in calcul ca abaterile kilometrajelor de la masinile noastre ar fi identice (normal asa ar trebui,nu?). Sunt multumit e undeva la viteza maxima pe care o da producatorul (183 la masina mea). Ai facut testul cu cauciucurile standard?
    ca fapt divers mai am un e46 316i 1999, motor 1.9 BENZINA, putere tot 105 cai si masina asta cu 105 cai are viteza maxima declarata de producator 200km/h. Iata cat conteaza aerodinamicitatea .. are 17km/h mai mult decat loganul desi puterea e aceeasi.
    ca tot vorbim de aerodinamicitate masina are suspensie sport? ca ma gandesc ca din modificarile facute dvs nu cred ca ajungeti la 105 cai cat are un 1.6 16vstock. si uite ca vitezele maxime par a fi apropiate. evident si conditiile de drum pot avea importanta enorma. (vant, inclinarea drumului panta/rampa etc).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 205/55/16 erau rotile in acel moment. are si resoftare stage 2, deci nu chiar 65cai la baza ci mai aproape de 90cai

      Ștergere
    2. atunci cum dracu se face ca 1.5 dci 85cp nu trece de 180km/h pe bord deci un real de 170 si a ta la 90 de cai care ni insiri nouamerge cu aproape 200 sa fim seriosi lasa-ne frate prosteste mai bine copii din satul tau decat pe noi.

      Ștergere
    3. pentru ca rapoartele cutiei de viteze difera de la o motorizare la alta http://www.tutorialelogan.ro/2011/05/0-210kmh-15dci-65cai-pe-butuci.html

      Ștergere
  36. http://www.automarket.ro/stiri/am-testat-noul-logan-15-dci-85-cp-5896.html na streulea mai documenteaza-te flacau nu mai aburii lumea:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ducumenteaza-te tu flacau, ei au testat o masina stoc, nu resoftata. ei au testat un logan 1.5dci 85 cai euro 4, al meu este un 65cai euro 3.
      documenteaza-te inainte de a spune ceva http://www.tutorialelogan.ro/2009/08/asa-inceput-totul.html

      Ștergere
  37. Cam greu de crezut sa zbori tu de la viteza constructiva de 158 km/h la 179km/h (diferenta de peste 21km/h). Cand dbietul Logan 1.5dci 65de cai, atinge 100km/h abia dupa 15 secunde.
    Iti spun, ai mers la vale si asa se explica. Daca tu crezi ca prin remapare ai castigat foarte mult si motorul e ca si in ziua cand a iesit pe poarta fabricii, fa un dyno si vei fi dezamagit. Ca sa inchizi gura haterilor, un Dyno. Cred ca vei fi si tu curios sa faci acest lucru + exclusivitate pe internet.
    Calin,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu spuneam ca doar resoftarea a facut posibil asa ceva, explicam sus deasupra fillmarii chestia cu curatatul.
      tot dacia spunea ca loganul 1.5dci 65 cai face 0-100km/h in 14 secunde, eu am ajuns la putin peste 10

      Ștergere
  38. http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=15892
    Loganul tau nu atinge niciodata 100km/h in 14 secunde cat ai cronometrat tu.Tu ai cronometrat bordul! Trebuia sa faci cronometru pe GPS inainte de resoftare! Pe toate fisele tehnice de pe tot internetul
    Tip motor 1.5 dCi (65 Hp)
    Acceleraţia de la 0 la 100 km/h 15.5
    Vezi link... da-mi tu alt link cu specificatii conform carora, loganul tau stock scoate sub 15 secunde.
    Calin,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. www.dacia.ro la detalii dehnice, asta pe vremea cand am achizitionat eu masina si inca se mai comercializa varianta de 65cai. am avut salvat pdf-ul cu specificatii de atunci, din pacate am pierdut datele de pe hdd...
      in link-ul care l-ai pus sunt date eronate, de exemplu greutatea masinii, dimensiunile ei... turatia maxima 4000rpm? really? ma mir ca au nimerit capacitatea cilindrica.
      https://picasaweb.google.com/104072069706870899482/CarteIdentitateTalon?authkey=Gv1sRgCLSqy8f15NLbdQ#5964788571403872290
      si ca idee, am scos 13,19 secunde stock, ce-i drept, pe ceas.
      in momentul de fata atinge 100 sub 11 secunde

      Ștergere
  39. Ce ulei aveai in motor cand ai facut testul asta ?

    Stii tu ... Mi-am facut topic separat pe blogul tau :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. castrol edge fst 5w 40 si de vreo 3000km

      Ștergere
    2. Inseamna ca ai un motor foarte bun...

      O veste proasta pentru "retractorii" tai: conform discutiei de dincolo, cu acele uleiuri, puteai lejer sa depasesti viteza din clip. Mai mult decat atat, scoteai si timpi mult mai buni in reprize. De fapt, la demaraje se vede calitatea uleiului.

      Ma refer la cel de ungere, dar si la cel 2T. Ultima gaselnita: eu fac un "melanj" din citgo d-ala cu mol sprint 2T jumatate-jumatate. Rompetrol-ul vinde de ceva vreme motorina fara sulf. Deci tu, la agregatul tau, poti pune lejer si jumatate de litru de ulei 2T. Eu, la ultimul plin, am pus in jur de 400 de ml.

      Ștergere
    3. accelerarea am facut-o progresiv si asta se vede la consum. pana unde s-a dus usor in ture consumul e sub10%. cand a inceput sa traga mai greu, a urcat consumul instant :)
      probabil uleiul castrol, uleiul din motorina, resoftarea stage 2 si putin umblat la wastegate, a facut posibila aceasta filmare

      Ștergere
  40. Salut; am si eu o problema cu bordul la logan nu mai imi indica viteza dintro data mergeam si pur si simplu mi-a picat acul in jos cateodata isi revine dar pica iarasi dupa , ce ar putea fi , nu am umblat niciodata pe acolo masina am luato de noua deci nu avea cn sa umble

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. motorasul de la ceauri ar trebui sa fie problema. de a dezmembrari cumperi ceasuri cu 50 lei si schimbi motorasul. daca-mi aduc bine aminte, e prins cu 3 lipituri

      Ștergere
  41. ce mai exact sa stricat ..poti sa fi mai explicit ai vre-un video cu asa ceva ? nu ma pricep in domeniu te rog dak poti sa ma ajuti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. minutul 3:17 http://www.tutorialelogan.ro/2010/01/tutorial-demontare-ceasuri-bord-la.html
      se vad cele doua plastice albe de sub mufele inchise la culoare de care tin can ridic placa.
      acele sunt pozitionate pe acele motorase

      Ștergere
  42. deci ce trebuie sa cumpar pana la urma ceasurile din bord cu totul...?

    RăspundețiȘtergere
  43. mai citii pe net ca sar putea sa fie si de la acee ca trebuie echilibrate sau calibrate din nou cum ai facut tu in acel video este posibil?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, deloc. sa zicem ca ar fi de la calbirare, dar asta presupunea sa fi umblat la ele si de atunci sa nu mai functioneze.

      Ștergere
  44. nu poate sa fie si din cauza acestui senzor ? este un video facut de tine http://www.tutorialelogan.ro/2011/05/tutorial-schimbat-senzor-volanta-logan.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce are pornirea/functionarea motorului cu acul de la vitezometru? senzorul de viteza este legat la cutie, cutia este atasata la motor.

      Ștergere
  45. salut cristi sunt tot baiatul cu problema la vitezometru; vroiam sa te intreb daca schimbi ceasurile din bord cu totul cu alte ceasuri atunci cand o sa introduci mufele in spate o sa iti indice ce aveai tu pe ceasurile originale sau ce au cele schimbate ma refer la kilometraj , benzina etc.

    RăspundețiȘtergere
  46. salut vreau sa imi iau o masina , ma gandeam ka un bmw 320d 170cp e46 dar miar place si un logan 1.6 'amandoua au cam acelas pret ,tu ce mai sfatuii sa imi iau loganul care are 140000 km care costa 4200 € sau bmw-ul cu 235000 km care costa 4500€ am 20 ani o sa fie prima masina ,o iau sa ma plimb prin oras nu sa fac 100000 km pe an pana la servici si anapoi , costurile de intretinere si consumul nu ma intereseaza ori ca dau cu 200 rob in plus ori nu ,nu ma intereseaza . Tu ce ai prefera

    RăspundețiȘtergere
  47. dar ce zici se merita o masina cu 11 ani vechime ,diesel ,cu 235000km , sau o sa stau mai mereu la service auto cu ea , tu ai diesel si ma poti lamuri , masina e i stare buna il cunosc pe proprietar e un vecin de al meu. tu te pricepi la masini eu nu . dami un sfat sfat . tu ce ai alege si de ce ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te dezamagesc, nu ma pricep la masini. eu repar calculatoare, asta e meseria mea.
      nu-ti pot spune eu ce este mai bine sa alegi...

      Ștergere
  48. aaaaaaaa , ok , ari cum mam hotart sa imi iau bmw -ul

    RăspundețiȘtergere
  49. sper ca iarna sa nu ma dezamageasca tractiunea spate , mai ales ca nu am experienta nu am mai condus nici o data o masina cu tractiune spate debea mi-am luat permisul

    RăspundețiȘtergere
  50. Ochiu meu drept spune ca in video viteza nu este mai mare de 110 poate sunt dereglate acele din ,,gresela,,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai citit ce am scris sus deasupra filmarii? voiam sa evidentiez ca un drum lung curata foarte bine injectia si ajunge la parametrii optimi ca sa scoti performante. n-am nici un interes sa dereglez acele din "greseala". din acest motiv am precizat si viteza reala pe GPS si nu cea afisata pe bord.
      deci da-mi voie sa mi se indoaie de ochiul tau drept ;)
      ps. asa ca idee, n-ai cum sa-ti dai seama de viteza unei masini dintr-o filmare, dovada fiind ca aproximarea ta are o eroare de vreo 70km/h

      Ștergere
  51. Cum a trecut pe langa toyota :))

    RăspundețiȘtergere
  52. salut Cristian,as vrea sa te intreb ce parere ai de un logan 1,5dci din 2006 150.000km,la un pret de vreo 7000lei?e o alegere buna,ce probleme as putea intampina?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ca si pe youtube, iti raspund si aici.
      nu-ti pot spune eu ce probleme pot aparea, dar pretul de 7000lei este cam mic pentru un dci. grija, poate nu are taxa platita si aia este enorma

      Ștergere
  53. Buna seara Criss,
    am vazut majoritatea tutorialelor facute de tine si nu pot decat sa te felicit pentru ce ai facut si mai ales pentru curajul tau de a demonta si a repara diverse.
    As vrea sa te intreb si eu ceva pentru ca tot am vazut ca se discuta aici despre viteze etc... la un motor 1.5 DCI si 65 CP cam la cate turatii e bine sa schimbi vitezele? Eu nu am demult timp masina si am vazut diverse comentarii ca e bine sa schimbi peste 3000 de rotatii pentru ca altfel e subturat motorul altii zic ca e bine sa schimbi cam pe la 2000....diverse pareri. Eu schimb pe undeva pe la 2800-3000 de rotatii. E ok asa ? Sau ce sfat imi dai? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut,
      important e ca dupa ce ai schimbat viteza, turatia sa nu scada sub 1800-2000rpm. dar depinde si de situatie. in caz de plimbari prin parcare sau in locuri unde abia misc masina, merg in treapta 2 chiar si la 1000rpm.
      poti schimba si la 4000rpm, nu e o problema, doar sa fie motorul cald si ulei bun. la mine isi ia cel putin o data pe saptamana decuplare. schimb des la 3-4000rpm.
      de regula schimb intre 2500-3000rpm, dar merg si in 1800rpm constant fara sa accelerez

      Ștergere
  54. Am inteles.
    Multumesc frumos pentru raspuns.

    o seara frumoasa

    RăspundețiȘtergere