La doar o saptamana dupa un drum de 2000km, majoritatea pe autostrada, am ajuns din nou pe autostrada si cum eram singur in masina, fara bagaje, m-a mancat sa-i dau o talpa sa vad cat duce. Asta dupa ce mi-am dat seama ca masina chiar se infige foarte bine in acceleratie. Dupa ce i-am dat prima data 197km/h pe ceas, am scos telefonul si m-am pus pe filmat. Din pacate n-am mai ajuns la acea viteza din cauza conditiilor de drum. Am intrat intr-o curba larga spre stanga si din cauza drumului cu denivelari, la fiecare saritura simteam cum masina fuge spre dreapta, asa ca am luat piciorul de pe acceleratie. Ulterior n-am mai avut unde, s-a aglomerat autostrada si a inceput usor sa picure.
De la 170 la 190km/h i-au trebuit doar 25 secunde. Daca mai aveam inca 20 secunde la dispozitie, ajungeam la acei 197km/h si asta ar fi fost genital! As fi avut dovada inregistrata :)
Avand in vedere ca motorul este la baza un 1.5dci 65cai euro 3 an 2006, doar resoftata si putin umblat la wastegate, sunt multumit de rezultat.
Nu este prima data cand ii dau in gura sa vad viteza maxima care o pot obtine, am mai avut vreo doua, trei incercari. Prima data am parcurs 10km cu viteza de 170km/h pe ceas, nu s-a miscat deloc acul de acolo. Urmatoarele incercari au avut ca rezultat un 180-184km/h pe ceas si greu, a urcat foarte greu pana la acea viteza.
Acum, ca si in celelalte incercari, am folosit motorina de la MOL, cea ieftina, singura diferenta fiind un drum mai lung facut inainte de testul din urmatorul film.
Dupa cum tot spuneam, o blana la vremea ei, face cat zece femei! Aici fiind vorba despre un drum lung, toata injectia, admisia si evacuarea s-au curatat perfect ajungand la parametrii optimi de functionare. Nu mai mergeti cu masinile doar la consum, le futeti si o sa ajungeti sa plangeti. Asta pe langa faptul ca ii scad performantele.
De la 170 la 190km/h i-au trebuit doar 25 secunde. Daca mai aveam inca 20 secunde la dispozitie, ajungeam la acei 197km/h si asta ar fi fost genital! As fi avut dovada inregistrata :)
Avand in vedere ca motorul este la baza un 1.5dci 65cai euro 3 an 2006, doar resoftata si putin umblat la wastegate, sunt multumit de rezultat.
Nu este prima data cand ii dau in gura sa vad viteza maxima care o pot obtine, am mai avut vreo doua, trei incercari. Prima data am parcurs 10km cu viteza de 170km/h pe ceas, nu s-a miscat deloc acul de acolo. Urmatoarele incercari au avut ca rezultat un 180-184km/h pe ceas si greu, a urcat foarte greu pana la acea viteza.
Acum, ca si in celelalte incercari, am folosit motorina de la MOL, cea ieftina, singura diferenta fiind un drum mai lung facut inainte de testul din urmatorul film.
Dupa cum tot spuneam, o blana la vremea ei, face cat zece femei! Aici fiind vorba despre un drum lung, toata injectia, admisia si evacuarea s-au curatat perfect ajungand la parametrii optimi de functionare. Nu mai mergeti cu masinile doar la consum, le futeti si o sa ajungeti sa plangeti. Asta pe langa faptul ca ii scad performantele.
tutorial de dat blana la masina :))))
RăspundețiȘtergerefoarte interesanta aceasta demonstratie. si sunt convins ca ai si curatat motorul.
RăspundețiȘtergereoricum, daca stau bine sa ma gandesc, pentru un motor in general 4-5000 rpm acolo nu inseamna asa mult. uite de exemplu aceasta motocicleta care intra pe rosu la 14000:)) https://www.youtube.com/watch?v=cGxixTlsmFc. e altfel de motor stiu:)) dar oricum...
ps: viteza trebuie data neaparat numai in linie dreapta, fara curba, nici macar in lung. ti-o spune unu care a patit-o cu derapajul...
bafta
Sa moara garcea de oftica!
RăspundețiȘtergereCris am auzit ceva de genul ca daca as pune cutie de diesel pe benzinar... si am mers si eu cu un astfel de logan si pot spune ca se "infige" foarte bine... m-ar bate gandul sa fac si eu aceasta modificare dar nu prea ma lasa inima :)) tu ce parere ai?
RăspundețiȘtergereparerea mea e sa-ti iei un diesel :)
Ștergerece ai auzit este o prostie, se infige o pula mai bine. se ia pinioanele de a cincea si se pune la benzinare ca sa scada consumul, dar atat, abia accelereaza cu ea.
Ai vazut si tu clipul de pe youtube cu un logan care zice ca are cutie de diesel, el fiind benzinar, si in viteza a doua in blana avea 110-120 km/h :?
Ștergerenu, n-am vazut. probabil la 7000rpm ajunge la 110km/h, asta cu o cutie de diesel. eu am ajuns la 100km/h la 6000rpm cu dieselul
ȘtergereDa, la 7.000, blana http://www.youtube.com/watch?v=hx74VCqkgpQ
ȘtergereCel mai bine se vede de la minutul 1:00 ba chiar 3-4 secunde mai devreme 0:55 sa zicem
uitate ce ineficient accelereaza, de la 40 la aproape 70km/h in 4 secunde. de la aproape 70km/h la 100km/h in 6 secunde. pai daca de la 40 la 100km/h ii trebe 10 secunde...
Ștergerede la 0 - 100km/h in 13 secunde. hai sa scadem decuparea si schimbatul vitezei inca o secunda, deci 12secunde.
0 -120km/h in 20-22 secunde. foarte ineficient, cel putin comparativ cu loganul meu care este diesel si are exact cutia cu care au testat baietii. http://www.tutorialelogan.ro/2010/01/0-100-110-120-130-logan15dci-65-cai.html
ca si acceleratie nu-l ajuta deloc, dar probabil scoate un consum mai bun cu aceasta cutie.
am inteless... inseamna ca mi-am luat teapa cu testul ala :(
RăspundețiȘtergerecand vrei sa te inspiri, inspira-te si tu din surse sigure, de la cristi de ex.
ȘtergereZimi sincer acuma. Dar cat se poate de sincer. Cate role de banda adeziva au fost aplicate pe "Golani" ? (Sa nu-i pice bara si usile) =))
RăspundețiȘtergerefoarte sincer iti spun, chiar esti prost
Ștergere:)))
Ștergerebai Anonim, vorbesti si tu sa te afli in treaba x-( taci draqu din gura , ce, ai un cacat de tico si te dai smecher?? :))) manca rahat la alta masa si mai vorbeste cand ajungi la performanta omului :) Cand o sa vezi tu logan care se dezmembreaza in mers atunci sa manaci boabe bai om fara viitor.
RăspundețiȘtergereDACIA = DACA AI CAP IA'TI ALTA @Zane: http://diaryofawhinyguy.com/wp-content/uploads/2013/11/apply-cold-water-to-the-burned-area.jpg :)) Eu si cu tico te fac :))
Ștergereasta care zice ca "nu e bun loganul" am zis ca e prost, dar a stiut sa jigneasca:))
Ștergereo faci pe maica-ta daca e ceva, pe mine nu ma faci.
Ștergerehttp://www.youtube.com/watch?v=6rnrNvfEMHI Asa meritii. Mor oameni din caza voastra.
ȘtergereAnonim: ma faci cu Tico doar daca te tracteaza o alta masina
ȘtergereAnonim: merit sau nu acea amenda, la 64km/h nu prea mor oameni. probabil doar daca treci peste ei si mai dai inapoi o data
Anonimule cu tico, dute-n pulele noastre, noi nu te-am frecat la șlambău la tine pe forum sau acasa ca cutia ta de servetele, tico e asa sau e asa. numai tu te gasesti sa vii aici sa te bagi in seama.
Ștergerenu mai lasa toate prafurile sa comenteze :)) opreste anonimii care-o sug ca strainii ! :))
Ștergeremai date-n mata de anonim cu tico ca te leg de pom si te frec la sfarcuri cu smirghel!!!!!
Ștergerei-a lasal pe cristi-n pace!!!!
cand o sa ajungi la performantele lui atunci sa vorbesti baaa!!!
In general la loganuri sau dacii orice model dupa viteza de 140-150 incepe sa fluture tabla pe ele. In esenta daciile sunt bune pentru oamenii pentru care notiunile de mecanica incep si se termina cu bujie sau aditivi pentru motorina dau cei care au ramas cu amintirea placuta a frecarii platinii cu smirghel.
ȘtergereBuna seara! Si eu am logan 1.5 dci 65 cp.dar al tau e resoftat la cati cp..cati cp ai acum?si mie imi prinde doar 160.la tine cum se duce 190? :-??
RăspundețiȘtergeree tunat tractorul :)) uite aici http://www.tutorialelogan.ro/2009/08/blog-post.html
Ștergerevroiam sa mai stiu ce tip de leduri imi recomanzi sau ce e mai bun pt farurile de logan (nu pt pozitii). led-uri sau xenon sau becurile clasice pe filament ? ce model si de unde pot lua?
Ștergeredupa resoftare am aproximativ 85cai si ceva magari. la mine se duce 190km/h penca nu merg doar la consum, eu chiar o calc si este invatata sa traga.
Ștergerehttp://lmgtfy.net/?q=pret+philips+blue+vision
Ca sa cureti motorul, poti sa-l forjezi si in trepte mai mici. Franezi usor cu piciorul stang daca viteza tinde sa creasca.
RăspundețiȘtergereMai importanta decat motorina folosita e viteza si directia vantului, atunci cand cauti sa vezi numere mari pe ceasul din bord. Urmareste starea vremii pe un site specializat, si cand vezi vant mai serios (peste 30km/h) pe aceeasi directie cu axa autostrazii, te poti duce sa faci un test (cu conditia sa-ti permita si vremea, traficul, etc.)
cel mai bine e sa-ti faci un stil de mers in asa fel incat sa nu mergi subturat si atunci nu va mai fi nevoie sa o cureti cu 200 la ora
Ștergerenu ati inteles, eu chiar ii dau blana la masina si nu merg subturat. doar este greu sa ajungi la temperatura optima a motorului ca sa se curete bine. faptul ca iti ajunge apa la 90grade nu insemna ca tot blocul motor are 90 grade. la un drum lung, viteza este constanta, temperatura este mare si se curata cel mai bine orice depunere.
ȘtergereAi grija sa nu ajungi ca, cocalarii aratati pe la stiri, si prinsi tot pe baza laudelor de pe youtube...
RăspundețiȘtergerenu vorbi urat ungurule:))
Ștergereno zi si tu pe ce tronson de autostrada am facut filmarea?
Ștergereca sa-ti dau un indiciu, in ce tara am facut filmarea? :)
Chiar daca merge nui masina pt 190 nici pe autostrada asta cu toate modificarile aduse de tine mestere pana la 140 mai ai oarecare siguranta pe autostrada in fine cine sunt eu sa iti tin morala doar stii si tu clar care sunt riscurile dar ar trebui sa te gandesti ca te asteapta acasa o familie si un copil pe care l-am vazut toti si pe care nu ai dreptul sa il privezi de prezenta ta in cazul unei intamplari nefericite si nu ai nimic de demostrat nimanui sunt destui care fac cea ce ai facut tu mai mult s-au mai putin inconstienti in fine nu esti nici pilot de curse nu cred ca vrei sa ajungi sa bati ceva record care iti va aduce faima si bani
RăspundețiȘtergerevorbind din punct de vedere tehnic, sa stii ca de la 140 in colo incepe sa stea mai bine pe sosea, dar ai dreptate viteza ucide.
ȘtergereCe masina ai prietene de la 140 iti sta mai bine pe sosea?bolid de formula 1? nu cred te vedem pe la stiri acum de vrei sa ma contrazici fao constructiv cu argumente nu cu prosti eu pe mesterul Streulea doar il dojeneam pt cea cea facut eu cred ca e o copilarie asemenea demonstratie si nui sta bine si nui indicat unui familist care vrea sa isi creasca copilul oricum pe mine ma dezamagit total cu demostratia asta tampeni de astea stie orice prost sa faca nu un hai sa zicem formator de opinie ca el ca pana la urma si asta e avand deja fani si foarte multi priviitori care nu se manifesta aici deci Streulea te credeam om serios nu un exchibitonist fara judecata
Ștergeree normal sa fii putin revoltat cand vezi pe cineva ca exagereaza cu viteza pentru ca te gandesti ca te-ar putea pune si pe tine in pericol, nevinovat fiind, asta gandesti si ai dreptate.
Ștergeream condus multe masini si pana la o anumita viteza, 140-150 sa zicem trepida putin volanul din cauza rotilor neechilibrate foarte bine, dar peste aceasta valoare nu mai trepida absolut deloc, la fel pana in aceste viteze poti simti anumite turbulente, la 130-160 de zici ca se rupe masina, dar la aproape 200 sa zicem, pur si simplu masina nu se mai clinteste, dar eu ti-am explicat din punct de vedere tehnic. nu trebuie sa fie bolid de formula 1 ca sa se comporte intr-un fel sau altul. nu sunt cocalar vitezoman, nu sunt adeptul vitezei, sunt convins ca cu cat mergi mai tare cu atat se dezintegreaza mai rau la un impact.
daca nu ai citit tot ce am scris sus deasupra filmarii, iti citez eu "Nu este prima data cand ii dau in gura sa vad viteza maxima care o pot obtine, am mai avut vreo doua, trei incercari. ". am mai incercat de doua, trei ori in 8 ani. hai sa-i spunem o incercare la 2 ani pana acum. de unde poti trage foarte usor concluzia ca nu sunt vitezoman, deloc. era pur si simplu un test de confirmare ca un drum lung curata foarte bine tot si motorul trage mult mai usor.
Ștergerecat despre stabilitate la viteza de 140km/h este adevarata, chiar creste si asta din cauza fortei de apasare a aerului, ca un fel de eleron.
si sunt de acord, viteza ucide, exact din cauza asta doar pe autostrada ajung pe la 130km/h, in rest maxim pe la 100 si in depasiri mai sar calul
completare: spuneam aici http://www.tutorialelogan.ro/2013/08/eroare-calculator-de-bord.html detaliile despre drumul de aprox 2000km de dinaintea acelui test unde s evede cat de vitezoman sunt ;)
Ștergeresper sa nu te superi cristi, dar cred ca ai dat ceasurile jos(ca oricum esti expert in asta) si ai dat mai sus acele.ce te-a tradat? filmarea in fata masinii.la 190 km practic totul fuge pe langa tine fff. repede ori la tine nu prea se intampla.parerea mea e ca aveai undeva la un maxim 140km/h.
RăspundețiȘtergereasa e, m-ai prins. inainte sa plec din Nis Serbia, am dat jos ceasurile ca sa modific pozitia acelor si sa fac acest test pe autostrada ca sa ma dau mare. m-am oprit de cateva ori ca sa le reajustez ca sa nu fie nici exagerat dar nici prea putin, asa de vreo 10 ori. ba mai mult, ca sa para cat de cat real am spus ca viteaza reala era de 179km/h. daca te uiti atent, ai sa vezi ca eu nu trec pe langa acel Toyota Avensis, ci el trece pe langa mine deoarece eu mergeam cu spatele.
Ștergerece dracu sunteti copii? voi chiar credeti ca n-am ce face si-mi dau de lucru ampulea cu teste imaginare si masluite? gizăs...
stii ce nu m-a dat de gol? faptul ca vreau sa ofer o informatie reala, nedistorsionata si care are un scop precis, nicidecum o lauda.
si pana la urma care era tutorialul????????
Ștergerecine a spus ca este un tutorial? eu sigur nu. ce am facut eu este doar un test
Ștergerevorba aceea.... cine se scuza se acuza!
Ștergerevorba aceea, n-ai inteles nimic, eu nu ma scuzam, deloc.
Ștergerein fata dobitocilor, rau de fuge, rau de nu fuge. daca fuge, esti un nenorocit omori lumea pe strada; daca nu fuge: :aa, pai e o troaca ce sa fuga aia". oameni inculti:))
RăspundețiȘtergeresalut cristi,ai idee asa ceva s ar potrivi la logan? din ce am inteles merg pe sandero
RăspundețiȘtergerehttp://karttuning.ru/product_info.php?products_id=38
sa-mi fut palme! vreau si io! :D
Ștergerevreau si io, macar sa se deschida url-ul.
Ștergeream vazut la colegii cu sandero http://www.clubsandero.ro/sandero_electrizat-t1210p20.html
RăspundețiȘtergerebaietii zic ca s ar putea comanda de pe la rusi dar cu siguranta se poate gasi si pe la noi ,daca nu acum in curand
am uitat sa te intreb la un logan 1.4 trebuie sa i mai dau pe autostrada talpa,adica e adevarat ca se mai durata injectoarele la turatii mai inalte? ca nu stiu daca e mit sau realitate,
RăspundețiȘtergereeu deobicei merg in extraurban pe la 90-100-110 mai la consum (inclusiv autostrada)
si daca e real pe la ce turatii trebuie mers si cam cati km? mersi frumos
ps chiar as vrea sa vad daca pot face rost de accesoriul acela ca la rusi,ma voi uita si la sandero 2 sa vad daca are asa ceva ca nu am bagat de seama
injectoarele nu se curata doar la turatii mari, eu am parcurs 1900km cu 100-120km/h. temperatura inalta, constanta si pe o durata mai lunga de timp curata. talpa ajuta doar prin oras unde mergi mult suburat
Ștergerescuze ,am vrut sa zic ca se curata injectoarele
RăspundețiȘtergereTi-ai schimbat iarasi culoarea la ceasuri ?
RăspundețiȘtergereposibil http://www.tutorialelogan.ro/2011/03/tutorial-schimbat-culoarea-la-ceasuri.html
ȘtergereCristi, sti ce mis e pare funny, ageamii astia care comenteaza ampwlea sunt anonimi...niste anonimi neluati in seama...
RăspundețiȘtergeresau aia care nu sunt anonimi si isi dau ampwlea numele.
ȘtergereBai Alex baiatule tu ai impresia ca il cunosti pe unu care e anonim s-au vrei s-al cunosti?de ce ti se pare ca unu care il dojeneste pe Cristi comenteaza ampulea? daca tie ti se pare normal sa mergi cu Loganu cu aproape 200 km dai bice da ai grija sa nu omori pe nimeni in afara ta eu unu cred ca nui sanatos sa o faci daramite sa mai filmezi asa ceva o prostie o poate face oricine adica sa dea talpa pana zboara de pe sosea viteza atinsa de Cristi este peste cea constructiva din fabrica si cu mult peste cea ce se poate numi siguranta in fine eu nu cred ca cea cea facut el se poate numi numai inconstienta si pt un A6 este mare asemenea viteza care este cu totul alta masina asa ca ALEX baiatule sezi frumos in banca ta si ai grja ce apesi ca tu sofer nu esti si nici macar nu sti ce inseamna sa fi
Ștergeredaca tu crezi ca audi a6 a fost creat special pentru viteze extreme mai citeste cate-o carte in plm.
Ștergeresi stai linistit ca nu te omoara nimeni pe strada, ai grija cum mergi tu in primul rand, ca nu esti de la politia rutiera sa il critici tu pe asta cum merge. cand vrea pula ta sa mergi tare comenteaza cineva ceva? sau tu esti mai smecher. vezi-ti de treaba ta.
Dupa cum te exprimi se vede ca esti necitit needucat samd si se pare ca nici nu intelegi nimic tu dai tare si vezi unde ai sa te opresti poate te trezesti ca dai mana pe lumea ailalta cu alti cocalari vitezomani nici nu merita sa intre cineva in polemica cu un neandertal ca tine in "PLM"
Ștergerebai oameni buni ..... 190 ca 190 dar ..... sincer .... ce sistem de franare zici ca ai pe mashina ? si ce suspensie ai ? adik p$m am un audi TT ,care nu mai e de mult stock .... si sincer e dubios sa o arzi in jur de 200 ..... mai joaca-te tu cu a ta conserva pe la 200 si poate ne dai un TUTORIAL cum sa iei un cap de pod cu loganu sau un parapet pe A1/A2 sau ce autostrada mai frecventezi tu .
Ștergeresuspensie sport, schimbat sistem franare. la 200km/h poti fi in orice masina de serie si esti ca si mort.
Ștergeretu de fapt vroiai sa te lauzi ca ai un TT, asa-i?
Da, cu volan pe dreapta, furat din UK si pe acte e trecut BMW e 36 din 98 :)
Ștergereasta da replica!
Ștergerecu ce logan erai aici ?
RăspundețiȘtergereA prins viteza acesta mai mult ca sigur cand drumul o lua usor la vale ...
RăspundețiȘtergereAm si eu o intrebare: Daca mergi constant cu 160 km/h , ce consum poti scoate? Sunt curios.In film vad ca aveam cam 8%.
RăspundețiȘtergerede ce nu incerci? pe acolo ar fi consumul, 7,5-8%
Ștergerefoarte tare e intersanta viteza pe gps dar e ciudat ca in cartea masinii si in specificatii nu trece de 152 viteza maxima data de ei....
RăspundețiȘtergerein cartea masinii este trecut 65cai, nu si resoftarea stage 2 cu aprox 90cai
Ștergerenu o spun eu, o spun cei la care am facut resoftarea http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/dacia-logan-1-5-dci-8v-10620-stage-2-3, de ce nu i-as crede? asta din moment ce am simtit o diferenta intre stage 1 si stage 2.
Ștergerefaptul ca lucrezi la reprezentanta este egal cu zero, stim noi cum e cu meseriasii de la reprezentante. in loc sa-mi spui ca mint, mai bine-mi spuneai care e raportul pe pinionul de a cincea la cutia jr5 de pe dci la 1000rpm si ca asa ai ajuns la concluzia ca spun prostii.
evident ca nu stii, 39.34 la 1000rpm si 33.94km/h. deci 39,34 x 4450rpm = 175 km/h de unde rezulta ca acul de la turometru este decalat cu aprox 100rpm.
in alta ordine de idei, nu vroiam sa scot in evidenta viteza maxima, ci beneficiile aduse injectiei dupa un drum lung unde s-a curatat.
si ca sa te deprim, o sa-mi spui ca si asta este fake, nu? http://www.youtube.com/watch?v=yN7nU4SQ1Xs
nu o spun eu, o spun cei la care am facut resoftarea http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/dacia-logan-1-5-dci-8v-10620-stage-2-3, de ce nu i-as crede? asta din moment ce am simtit o diferenta intre stage 1 si stage 2.
Ștergerefaptul ca lucrezi la reprezentanta este egal cu zero, stim noi cum e cu meseriasii de la reprezentante. in loc sa-mi spui ca mint, mai bine-mi spuneai care e raportul pe pinionul de a cincea la cutia jr5 de pe dci la 1000rpm si ca asa ai ajuns la concluzia ca spun prostii.
evident ca nu stii, 39.34 la 1000rpm si 33.94km/h. deci 39,34 x 4450rpm = 175 km/h de unde rezulta ca acul de la turometru este decalat cu aprox 100rpm.
in alta ordine de idei, nu vroiam sa scot in evidenta viteza maxima, ci beneficiile aduse injectiei dupa un drum lung unde s-a curatat.
ba chiar am o filmare mult mai veche unde se vad exact aceleasi rapoarte rpm/km/h http://www.tutorialelogan.ro/2011/05/0-210kmh-15dci-65cai-pe-butuci.html
si ca sa te deprim, o sa-mi spui ca si asta este fake, nu? http://www.youtube.com/watch?v=yN7nU4SQ1Xs
Eu nu cred casa ceva ...:):),decat daca nu cumva ai umblat la acele de la vitezometru...poate au plecat de la 70/ora :):).Stima CRiss
RăspundețiȘtergerela biserica trebuie sa crezi :)
Ștergeredaca te ajuta cu ceva, n-am umblat la ace, am scris si aici http://goo.gl/oVHL8n
Loganul meu 1.4 75cp (stock) , cu ajutorul vantului care ma impingea de la spate si un drum usor inclinat a prins pe ceas 200km/h , nu am avut gps sa vad si acolo viteza. Pe drum drept si conditii meteo normale mai mult de 165 nu se duce...
RăspundețiȘtergereDieselul cred ca bate orice benzinar cu acelasi motor si aceasi cai , roata avand mai multa forta de la cuplu , trecand mai usor de fortele de frecare cu aerul , zic bine?
e discutabil. depinde ce fel e facut motorul respectiv. de exemplu motorul de 0.9tce e mai puternic ca multe motoare mai mari de pe piata. cine s-ar fi gandit?
Ștergeredaca e sa o luam strict 1.4mpi 75 cai si al meu 1.5dci 65cai la baza care a fost resoftat stage 2 si am aproximativ 90cai, e o diferenta. fabrica la 65cai da 165km/h, pentru 25 cai in plus este credibil un 14km/h in plus
ȘtergereCei ce nu cred si comenteaza aici ca nu-i adevarat si ca ceasurile-s manarite, nici nu sunt obligati sa creada. in cazul asta nu prea au ce comenta. Acest clip demonstrativ este destinat celor care cred ca se poate si vor sa vada ce poate face o remapare, o umblatura la wastegate, si un drum lung.
RăspundețiȘtergeresunt multi prosti si nenorociti care nu inteleg nimic si nici nu vor sa inteleaga si nu stiu decat sa injure si sa jigneasca. din pacate ne mai intalnim cu ei si pe strada.
Ștergeredeci ma uit si ma minunez! ori faza cu acele date inainte e adevarata ori ai cel mai varza CB pe care l-am vazut.adica in plina acceleratie aproape de viteza maxima tu ai consum instant de 9.1?.s-a inventat masina minune!
RăspundețiȘtergereeste un diesel, cat ai fi vrut sa afiseze? cel mai mult am avut 10% la 180km/h pe ceas. nu este o minune, este cat se poate de normal.
Ștergeresi nu te-ai uitat pana la capat, a trecut de 10%
Ștergere@Cris : doar de 2-3 ori in 8 ani? :)))).......destul de rar.....Eu ZILNIC merg la blana, 180-185-190km/h in functie de drum, traffic, chef.....insa nu trece zi fara sa atinga viteza maxima....
RăspundețiȘtergereDragut tutorial......autostrada nu e in Romania si mi se pare ca este in panta ( nu rampa ;) - pt cine stie) probabil ajuta si asta; in Romania incerci sa atingi viteza maxima?
probabil am sa mai incerc peste vreo 2 ani :)). nu era in panta :)
Ștergerecristi, niste demontratii de genul asta mi-ar place sa postezi http://www.youtube.com/watch?v=5ZKJr0Nj_8c
RăspundețiȘtergerepasarea malai viseaza
Ștergere:))
ȘtergereSau malaiul viseaza pasari? :D
Ștergerehttp://www.youtube.com/watch?v=OjqC474bRbA
deci daca fac un drum mai lung si o tin asa la 4000 rpm sa zicem, nu o incing prea rau sau ceva de genul?...
RăspundețiȘtergeredaca este diesel, nu e chiar ok. daca e benzinar, n-are nimic
ȘtergereAi scris mai sus pe undeva ca la viteza mare/maxima se incalzesc/curata injectoarele si /sau motorul.....?
RăspundețiȘtergerePoti detalia ca e fascinant........sau oricare altcineva.....
Te intreb pt ca indifferent de viteza care o ai, sa stii ca motorul tot aceeasi temperatura are ( 90 sau cat e...) deci......dealtfel de asta exista si system de racire tot ca sa tina motorul la temperatura constanta indifferent de clima, sarcina etc etc.....
daca faci un drum de 20-40km cu 100km/h, uleiul, apa si internele ajung la temperatura optima de functionare, asta nu inseamna ca tot blocul motor, pompa de injectie ajung la acea temperatura.
Ștergereeu n-am spus ca la viteza mare/maxima, ai inteles gresit, este suficient sa mergi cu 80-90km/h constant cateva sute de kilometri ca sa se faca acea curatare.
daca mergi 50-100km nu se curata cat sa faca diferenta, trebuie mers o perioada mai lunga de timp si cu viteza relativ constanta, adica nu facut 500km in oras cu opriri tot la cateva minute.
expunerea motorului la o perioada mai lunga la acea temperatura, e ca si cum ai vrea sa cureti buda acasa, dai cu solutie, lasai sa se inmoaie si dupa cateva minute tragi apa sau eventual freci cu o perie. n-ai sa dai cu solutie si imediat te pui sa freci.
avantajul motorului 0.9tce de exemplu. mic, pe benzina, n-ai treaba. un dizelache mai mare se incalzeste mult mai greu.
Ștergereeste valabil la orice motorizare, depunerile se fac indiferent ce combustibil folosesti :)
ȘtergereLa GPL sunt 0 depuneri....la fel si la methanol.....frumoasa analogie intre buda si motor, adevarul e ca romanii se cam c@#$ in masina la figurat cat si la propriu...
ȘtergereCris,eu te cred doar daca filmezi de la zero km ...:),altfel nu ma poti convinge ...
RăspundețiȘtergerestai linistit, nu intentionez sa conving pe cineva :)
Ștergerevreau sa vad ceva legat de functia follow me home lights
RăspundețiȘtergerece te opreste sa vezi?
Ștergerecand mergeti tare fiti atenti la curbe. cam despre asta vorbesc, numai derapaje: http://www.youtube.com/watch?v=IfHJCv_S6iI
RăspundețiȘtergeresalut cristi..stiu ca nu face referire la acest video dar vroiam sa te intreb daka este vre-o problema daca pun pe masina cauciucuri diferite adica pe spate un model si pe fata alt model, ma refer la cauciucuri de vara!!
RăspundețiȘtergerevrajeala acele sunt decalibrate treaba simpla de facut daca nu as merge zi de zi cu loganul 1.5 dci poate as crede:))) apropo scria ceva de 179km pe gps unde e gps-ul in clipul tau?
RăspundețiȘtergeream mai scris, nu sunt acele decalibrate, nu faceam un test de viteza maxima, ci doar testam teoria ca dupa un drum lung injectia se curata foarte bine si influenteaza direct functionarea motorului.
Ștergeredin pacate foloseam GPS-ul de pe telefon, cel cu care filmam si se vede suportul de pe geam. prima data i-am dat pana la 197km/h pe ceas si 185km/h pe gps(eroare aprox 12km/h). la 190km/h pe gps era afisat 179km/h(eroare aprox 11km/h). atunci m-am decis sa filmez.
crezi ce vrei, nu-mi pasa
eu la logan 1.6 16v ph1 105cp i-am dat maxim doar undeva ~195. Deci asta inseamna ~180km/h daca luam in calcul ca abaterile kilometrajelor de la masinile noastre ar fi identice (normal asa ar trebui,nu?). Sunt multumit e undeva la viteza maxima pe care o da producatorul (183 la masina mea). Ai facut testul cu cauciucurile standard?
RăspundețiȘtergereca fapt divers mai am un e46 316i 1999, motor 1.9 BENZINA, putere tot 105 cai si masina asta cu 105 cai are viteza maxima declarata de producator 200km/h. Iata cat conteaza aerodinamicitatea .. are 17km/h mai mult decat loganul desi puterea e aceeasi.
ca tot vorbim de aerodinamicitate masina are suspensie sport? ca ma gandesc ca din modificarile facute dvs nu cred ca ajungeti la 105 cai cat are un 1.6 16vstock. si uite ca vitezele maxime par a fi apropiate. evident si conditiile de drum pot avea importanta enorma. (vant, inclinarea drumului panta/rampa etc).
205/55/16 erau rotile in acel moment. are si resoftare stage 2, deci nu chiar 65cai la baza ci mai aproape de 90cai
Ștergereatunci cum dracu se face ca 1.5 dci 85cp nu trece de 180km/h pe bord deci un real de 170 si a ta la 90 de cai care ni insiri nouamerge cu aproape 200 sa fim seriosi lasa-ne frate prosteste mai bine copii din satul tau decat pe noi.
Ștergerepentru ca rapoartele cutiei de viteze difera de la o motorizare la alta http://www.tutorialelogan.ro/2011/05/0-210kmh-15dci-65cai-pe-butuci.html
Ștergerehttp://www.automarket.ro/stiri/am-testat-noul-logan-15-dci-85-cp-5896.html na streulea mai documenteaza-te flacau nu mai aburii lumea:)))
RăspundețiȘtergereducumenteaza-te tu flacau, ei au testat o masina stoc, nu resoftata. ei au testat un logan 1.5dci 85 cai euro 4, al meu este un 65cai euro 3.
Ștergeredocumenteaza-te inainte de a spune ceva http://www.tutorialelogan.ro/2009/08/asa-inceput-totul.html
Cam greu de crezut sa zbori tu de la viteza constructiva de 158 km/h la 179km/h (diferenta de peste 21km/h). Cand dbietul Logan 1.5dci 65de cai, atinge 100km/h abia dupa 15 secunde.
RăspundețiȘtergereIti spun, ai mers la vale si asa se explica. Daca tu crezi ca prin remapare ai castigat foarte mult si motorul e ca si in ziua cand a iesit pe poarta fabricii, fa un dyno si vei fi dezamagit. Ca sa inchizi gura haterilor, un Dyno. Cred ca vei fi si tu curios sa faci acest lucru + exclusivitate pe internet.
Calin,
eu nu spuneam ca doar resoftarea a facut posibil asa ceva, explicam sus deasupra fillmarii chestia cu curatatul.
Ștergeretot dacia spunea ca loganul 1.5dci 65 cai face 0-100km/h in 14 secunde, eu am ajuns la putin peste 10
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=15892
RăspundețiȘtergereLoganul tau nu atinge niciodata 100km/h in 14 secunde cat ai cronometrat tu.Tu ai cronometrat bordul! Trebuia sa faci cronometru pe GPS inainte de resoftare! Pe toate fisele tehnice de pe tot internetul
Tip motor 1.5 dCi (65 Hp)
Acceleraţia de la 0 la 100 km/h 15.5
Vezi link... da-mi tu alt link cu specificatii conform carora, loganul tau stock scoate sub 15 secunde.
Calin,
www.dacia.ro la detalii dehnice, asta pe vremea cand am achizitionat eu masina si inca se mai comercializa varianta de 65cai. am avut salvat pdf-ul cu specificatii de atunci, din pacate am pierdut datele de pe hdd...
Ștergerein link-ul care l-ai pus sunt date eronate, de exemplu greutatea masinii, dimensiunile ei... turatia maxima 4000rpm? really? ma mir ca au nimerit capacitatea cilindrica.
https://picasaweb.google.com/104072069706870899482/CarteIdentitateTalon?authkey=Gv1sRgCLSqy8f15NLbdQ#5964788571403872290
si ca idee, am scos 13,19 secunde stock, ce-i drept, pe ceas.
in momentul de fata atinge 100 sub 11 secunde
Ce ulei aveai in motor cand ai facut testul asta ?
RăspundețiȘtergereStii tu ... Mi-am facut topic separat pe blogul tau :D
castrol edge fst 5w 40 si de vreo 3000km
ȘtergereInseamna ca ai un motor foarte bun...
ȘtergereO veste proasta pentru "retractorii" tai: conform discutiei de dincolo, cu acele uleiuri, puteai lejer sa depasesti viteza din clip. Mai mult decat atat, scoteai si timpi mult mai buni in reprize. De fapt, la demaraje se vede calitatea uleiului.
Ma refer la cel de ungere, dar si la cel 2T. Ultima gaselnita: eu fac un "melanj" din citgo d-ala cu mol sprint 2T jumatate-jumatate. Rompetrol-ul vinde de ceva vreme motorina fara sulf. Deci tu, la agregatul tau, poti pune lejer si jumatate de litru de ulei 2T. Eu, la ultimul plin, am pus in jur de 400 de ml.
accelerarea am facut-o progresiv si asta se vede la consum. pana unde s-a dus usor in ture consumul e sub10%. cand a inceput sa traga mai greu, a urcat consumul instant :)
Ștergereprobabil uleiul castrol, uleiul din motorina, resoftarea stage 2 si putin umblat la wastegate, a facut posibila aceasta filmare
Salut; am si eu o problema cu bordul la logan nu mai imi indica viteza dintro data mergeam si pur si simplu mi-a picat acul in jos cateodata isi revine dar pica iarasi dupa , ce ar putea fi , nu am umblat niciodata pe acolo masina am luato de noua deci nu avea cn sa umble
RăspundețiȘtergeremotorasul de la ceauri ar trebui sa fie problema. de a dezmembrari cumperi ceasuri cu 50 lei si schimbi motorasul. daca-mi aduc bine aminte, e prins cu 3 lipituri
Ștergerece mai exact sa stricat ..poti sa fi mai explicit ai vre-un video cu asa ceva ? nu ma pricep in domeniu te rog dak poti sa ma ajuti
RăspundețiȘtergereminutul 3:17 http://www.tutorialelogan.ro/2010/01/tutorial-demontare-ceasuri-bord-la.html
Ștergerese vad cele doua plastice albe de sub mufele inchise la culoare de care tin can ridic placa.
acele sunt pozitionate pe acele motorase
deci ce trebuie sa cumpar pana la urma ceasurile din bord cu totul...?
RăspundețiȘtergerepai nu o sa-ti vanda doar motorasul din interior :)
Ștergeremai citii pe net ca sar putea sa fie si de la acee ca trebuie echilibrate sau calibrate din nou cum ai facut tu in acel video este posibil?
RăspundețiȘtergerenu, deloc. sa zicem ca ar fi de la calbirare, dar asta presupunea sa fi umblat la ele si de atunci sa nu mai functioneze.
Ștergerenu poate sa fie si din cauza acestui senzor ? este un video facut de tine http://www.tutorialelogan.ro/2011/05/tutorial-schimbat-senzor-volanta-logan.html
RăspundețiȘtergerece are pornirea/functionarea motorului cu acul de la vitezometru? senzorul de viteza este legat la cutie, cutia este atasata la motor.
Ștergereok ms
RăspundețiȘtergeresalut cristi sunt tot baiatul cu problema la vitezometru; vroiam sa te intreb daca schimbi ceasurile din bord cu totul cu alte ceasuri atunci cand o sa introduci mufele in spate o sa iti indice ce aveai tu pe ceasurile originale sau ce au cele schimbate ma refer la kilometraj , benzina etc.
RăspundețiȘtergerecam ce consum aveai?
RăspundețiȘtergerePe bord este afisat consumul instant
Ștergeresalut vreau sa imi iau o masina , ma gandeam ka un bmw 320d 170cp e46 dar miar place si un logan 1.6 'amandoua au cam acelas pret ,tu ce mai sfatuii sa imi iau loganul care are 140000 km care costa 4200 € sau bmw-ul cu 235000 km care costa 4500€ am 20 ani o sa fie prima masina ,o iau sa ma plimb prin oras nu sa fac 100000 km pe an pana la servici si anapoi , costurile de intretinere si consumul nu ma intereseaza ori ca dau cu 200 rob in plus ori nu ,nu ma intereseaza . Tu ce ai prefera
RăspundețiȘtergereeu nu-ti pot da acest sfat, cumperi ce-ti doesti tu :)
Ștergeredar ce zici se merita o masina cu 11 ani vechime ,diesel ,cu 235000km , sau o sa stau mai mereu la service auto cu ea , tu ai diesel si ma poti lamuri , masina e i stare buna il cunosc pe proprietar e un vecin de al meu. tu te pricepi la masini eu nu . dami un sfat sfat . tu ce ai alege si de ce ?
RăspundețiȘtergerete dezamagesc, nu ma pricep la masini. eu repar calculatoare, asta e meseria mea.
Ștergerenu-ti pot spune eu ce este mai bine sa alegi...
aaaaaaaa , ok , ari cum mam hotart sa imi iau bmw -ul
RăspundețiȘtergeresper ca iarna sa nu ma dezamageasca tractiunea spate , mai ales ca nu am experienta nu am mai condus nici o data o masina cu tractiune spate debea mi-am luat permisul
RăspundețiȘtergereOchiu meu drept spune ca in video viteza nu este mai mare de 110 poate sunt dereglate acele din ,,gresela,,
RăspundețiȘtergereai citit ce am scris sus deasupra filmarii? voiam sa evidentiez ca un drum lung curata foarte bine injectia si ajunge la parametrii optimi ca sa scoti performante. n-am nici un interes sa dereglez acele din "greseala". din acest motiv am precizat si viteza reala pe GPS si nu cea afisata pe bord.
Ștergeredeci da-mi voie sa mi se indoaie de ochiul tau drept ;)
ps. asa ca idee, n-ai cum sa-ti dai seama de viteza unei masini dintr-o filmare, dovada fiind ca aproximarea ta are o eroare de vreo 70km/h
era usor in panta
RăspundețiȘtergereCum a trecut pe langa toyota :))
RăspundețiȘtergeresalut Cristian,as vrea sa te intreb ce parere ai de un logan 1,5dci din 2006 150.000km,la un pret de vreo 7000lei?e o alegere buna,ce probleme as putea intampina?
RăspundețiȘtergereca si pe youtube, iti raspund si aici.
Ștergerenu-ti pot spune eu ce probleme pot aparea, dar pretul de 7000lei este cam mic pentru un dci. grija, poate nu are taxa platita si aia este enorma
Buna seara Criss,
RăspundețiȘtergeream vazut majoritatea tutorialelor facute de tine si nu pot decat sa te felicit pentru ce ai facut si mai ales pentru curajul tau de a demonta si a repara diverse.
As vrea sa te intreb si eu ceva pentru ca tot am vazut ca se discuta aici despre viteze etc... la un motor 1.5 DCI si 65 CP cam la cate turatii e bine sa schimbi vitezele? Eu nu am demult timp masina si am vazut diverse comentarii ca e bine sa schimbi peste 3000 de rotatii pentru ca altfel e subturat motorul altii zic ca e bine sa schimbi cam pe la 2000....diverse pareri. Eu schimb pe undeva pe la 2800-3000 de rotatii. E ok asa ? Sau ce sfat imi dai? Multumesc
salut,
Ștergereimportant e ca dupa ce ai schimbat viteza, turatia sa nu scada sub 1800-2000rpm. dar depinde si de situatie. in caz de plimbari prin parcare sau in locuri unde abia misc masina, merg in treapta 2 chiar si la 1000rpm.
poti schimba si la 4000rpm, nu e o problema, doar sa fie motorul cald si ulei bun. la mine isi ia cel putin o data pe saptamana decuplare. schimb des la 3-4000rpm.
de regula schimb intre 2500-3000rpm, dar merg si in 1800rpm constant fara sa accelerez
Am inteles.
RăspundețiȘtergereMultumesc frumos pentru raspuns.
o seara frumoasa