Mi-a ajuns si mie randul sa am probleme cu blocul de lumini si anume sa raman fara lumini pe intuneric cand trec de la faza lunga la faza scurta. Ba mai mult, cand aveam faza scurta aprinsa si semnalizam dreapta, nu mai functiona claxonul. V-am spart, stiu, voi nu ati avut si problema asta :)
Criiiiiiiiiiiiis!!! niciodata sa numai faci prostia asta si anume sa stergi contactii cu smirghel. Contactii se sterg numai cu o bucata de lemn de obicei o spatula de intins crema de epilat sau un betisor de inghetata. Dupa aceasta operatiune incearca si ineaca pur si simplu contactul cu vaselina siliconica.
Criiiiiiiiiiiiis!!! niciodata sa numai faci prostia asta si anume sa stergi contactii cu smirghel. Contactii se sterg numai cu o bucata de lemn de obicei o spatula de intins crema de epilat sau un betisor de inghetata. Dupa aceasta operatiune incearca si ineaca pur si simplu contactul cu vaselina siliconica.
Asa a fost si la mine.La un an dupa ce l-am curatat a trebuit sa-l schimb cu totul.Bun tutorialul , mai ales pentru cei cu problema la claxon, ca acolo apare prima data problema.Bravo!
RăspundețiȘtergeresi eu am avut aceiasi problema la dacia mea e 1310 si cand dadeam din faza lunga pe faza scurta mi se oprea luminile de tot apoi am facut exact ce ai facut si tu si nu mai am nici o problema :D
RăspundețiȘtergereCe tare e porumbelu ala..Cum sta..:)))
RăspundețiȘtergereFoarte tare !!!
RăspundețiȘtergerenu e greu in alta ordine de idei ar trebui sa curat tot ce gasesc si sa ung cu vaselina proaspata toate contactele gasite
RăspundețiȘtergerecand montai ansamblul aveai un porumbel pe tine
Ce atent se uita papagalu cand puneai maneta inapoi :))
RăspundețiȘtergereDa'bine mai, Cristi! Tu claxonezi noaptea? Ce-ti trebuie sa mergi cu farurile aprinse si sa claxonezi? :)) dai si tu blitz-uri. :)) Masina ta poate ca s-a setat singura, sa nu deranjeze lumea noaptea, ca mai dormi unii. :)) ntz ntz ntz!!!!...offf...mai :)) Glumesc! Cred ca te-ai prins
RăspundețiȘtergerePapagalul faimos . Tot cu giroscopul defect e ?
RăspundețiȘtergeresa stie toti ca acela ieste porumbel daca cineva il vede papagal sa se mai uite la tutorial de vreo zece ori
ȘtergereScrii 10 cu litere (zece) dar scrii este=ieste. E mult mai elegant sa fii atent decat sa zici.. las ca merge si-asa. Este doar un sfat si daca vrei sa-l iei cu bine, daca nu, ia-l cu rautate ca asta este!
Ștergereporumbelul meu are numele Papagal si ii spunem porumbica sau papagalul. deci e papagal
Ștergere=)))) ce animalutz de casa :))
Ștergereunde vedeti voi papagal k e porumbel toata ziua
RăspundețiȘtergereNoi il vedem papagal :)
Ștergeresi eu tot papagal il vad:)))
ȘtergereEU VAD PORUMBEL
Ștergereporumbelul are numele Papagal, deci e papagal. probleme?
Ștergerepapagal undercover :))
ȘtergereSalut mestere in afara ca ai facut un nou tutorial folositor si bine explicat is tare curios cum ai reusit sa dresezi porumbelul ala ca nu apre ci foarte curios oricum esti mare iubitor de tot felul de animale fapt vazut si in alte filmari cea ce explica cumva relatia ta cu porumbelul foarte interesant
RăspundețiȘtergerea avut o infectie la ochi, a fost dus la doctor si s-a vindecat. dar a fost afectat creierul, mai exact partea de orientare in spatiu(giroscopul) si nu mai poate zbura, se orienteaza greu, intoarce capul ciudat, daca e jos, sta cu capul in jos si ciocul in sus ca sa se uite la tine :)
Ștergeree papagalul de pe langa casa omului ;)
Sa o luam logic: - are pene, nu prea zboara si s-ar putea sa faca oua.
RăspundețiȘtergereE GAINA toata ziua! :)
Apropo, bun tutorialul!
are doua oO si nu face oO, deci nu e gaina :))
ȘtergereSi porumbica ce zice???
RăspundețiȘtergereIntrebare , la mine problema e alta cand fac blitzuri imi ramane blocat pe faza lunga si trebuie sa dau repede ca disperatu' de maneta ca sa decupleze fazza lunga , nu face tot timpul doar cand imi e lumea mai draga , sa fie tot de acolo problema?
RăspundețiȘtergeres-ar putea. alternativa e sa cumperi alta :)
Ștergeredaca tu ne-ai facut praf cu problema ta, hai sa te fac si eu praf cu a mea:)) nu-mi revine manetutza dupa ce am dat semnal, indiferent cate ture dau volanul inapoi:)) se aude niste clantanituri pe acolo dar nu revine. bine, mai revine cateodata dar nu mereu. deci cum remediezi problema?:)
RăspundețiȘtergerecelmai probabil prin schimbare, chestiile de plastic de decuplare din interiorul manetei fiind prea uzate sau rupte. ce zici sa dai jos maneta si sa verifici? :D
ȘtergereAceiasi problema o am si eu la semnalizare . Nu stiu daca e vre-o legatura dar nu am servo pe a mea (mareeeee prostie)
Ștergeretutorialul de nota 10
RăspundețiȘtergereiar porumbelul de nota 20
farte tare
RăspundețiȘtergereLa min. 3:03, surubelnita este in cruce, ca sa vezi ca te urmarim cu atentie, nu ca repros
RăspundețiȘtergereSpune-mi si mie te rog, ca sa vopsesti inelele la aerotoare si clapetele pentru deschiderea usii? Ce fel de vopsea folosesti? spray? si se lipeste vopseaua pe plasticul ala?
RăspundețiȘtergereTrebuie dat intai cu primer pentru plastic, apoi cu ce vopsea vrei.
Ștergereexact cum ti-a spus cezar, degresezi bine, dai cu primer pentru plastic si apoi le vopsesti cu ceva spray
ȘtergereSi inca o intrebare , cum ai lipit acel autocolant pe rama de la ceasurile de bord? Si cum ai pus vopseaua aia alba pe inelele de la ceasuri?
RăspundețiȘtergeredaca este autocolant, cum crezi ca a fost lipit? simplu, cu mana si am platit 70lei pentru chestia aia.
Ștergerevopseaua alba am pus-o cu un chibrit imbibat in vopsea si am dus-o prin toate colturile folosind o scobitoare
Super tutorialul, am si eu aceeasi problema dar mi-a fost frica sa ma bag. Acum o voi rezolva si eu. O inrebare: Vaselina pusa pe contacte nu dauneaza? Adica nu face izolatie? Pe plasticuri stiu ca trebuie dar si pe contacte? Nu se face funingine de la el ?
RăspundețiȘtergerepai de unde crezi ca era negreala aia pe contacte? de la funinginea vaselinei arse. cuprul/alama au prostul obiceiul sa se oxideze foarte repede si fara acea vaselina vei avea probleme mult mai repede ;)
Ștergeredupa ce am vazut tutorialul, imi zice taicamio ca nu mai merge claxonul. Am zis ca s-o fi ars. Dimineatza vad ca merge dar face figuri. M-am apucat sa desfac si eu maneta si am curatat-o si gresat-o. Era ceva mizerie dar putina. sa vedem acuma cat tine. Deci s-a nimerit la fix tutorialul
RăspundețiȘtergerecam la toata lumea s-a nimerit la fix tutorialul.
ȘtergereCriiiiiiiiiiiiis!!! niciodata sa numai faci prostia asta si anume sa stergi contactii cu smirghel. Contactii se sterg numai cu o bucata de lemn de obicei o spatula de intins crema de epilat sau un betisor de inghetata. Dupa aceasta operatiune incearca si ineaca pur si simplu contactul cu vaselina siliconica.
RăspundețiȘtergereasta nu o stiam, bun, deci o trec la sfaturi :)
ȘtergereSalut Tudor sunt curios de ce nu e bine ce a facut Cris stiu ca esti in domeniu dar sunt curios de ce si cred ca si alti ari fi la fel banuiesc ca acei contacti au lac special contra coruziuni este doar o deductie a mea nu o certitudine
ȘtergereMa gandesc... daca in loc de vaselina dau cu W40 o fi bine?
RăspundețiȘtergereWD40 se evaporain timp si nu mai asigura protectie impotriva oxidarii, deci vaselina
Ștergere:)) faza de la sfarsit cu ''papagalul" zici ca e din filmele cu genii malefici :))))::)))
RăspundețiȘtergereeu tot nu inteleg faza cu vaselina pe contacte. vaselina conduce curentul? ca atunci cand se ating cele doua contacte tot ramane o pelicula intre ele, nu?
RăspundețiȘtergerevaselina nu conduce curentul, dar contactul se face deoarece vaselina se da la o parte.
Ștergeredar parca iti imbracasei volanul in piele, ai dat-o jos?
RăspundețiȘtergereia ui la ei vulturii cum vad tot :))
Ștergeretutorialul l-am filmat fix inainte de asta https://picasaweb.google.com/104072069706870899482/VolanInPiele
unde ai imbracat volanul in piele?
Ștergerein Timisoara la Silviu, stie arta, stiinta plus talent, pur si simplu impecabil. uite http://goo.gl/6moEXE SAU http://goo.gl/MPCVLz
ȘtergereTrebuie dat jos volanu s-au se poate si cu el montat?
Ștergere0766250630 Silviu, suni si-l intrebi
ȘtergereBun,multam fain
Ștergeredar prin capitala nu recomanzi pe nimeni?
Ștergerenu m-a interesat sa stiu pe cineva prin capitala :)
Ștergeresalut cris. stii daca barele transversale de portbagaj logan faza 1 se potrivesc si pe noul logan? stima
RăspundețiȘtergereeu zic ca 100% potrivesc
ȘtergereAm avut si eu problema asta - ramineam pe intuneric.
RăspundețiȘtergereM-am enervat si am pus relee pe ambele faze - pur si simplu contactele din maneta "obosesc" in timp, oxideaza, se afuma si apoi se incalzesc ducind la distrugerea manetei - se topesc chestii din plastic pe acolo.
saut te-as putea deranja cu o intrebare si eu am montat relee pe faza lunga si pe faza scurta .M-am inspirat din tutorialele pentru solenta.vreau sa ma asigur ca am facut totul bine , nu sunt foarte convins de asta .ti-as ramane dator foarte dator daca imi explicit la ce pini ai legat releele atat pt faza lunga cat si pentru scurta . au am urmat corespondenta pinilor de aici.http://www.scribd.com/doc/69109415/PDF-Legaturi-Bloc-Lumini-Logan si am elgat releul faza scurta la b3 si b5 al mufei iar faza lunga la b6/b7 . Crezi ca este correct? Tu cum ai facut legaturile ? Sper ca nu8 te superi ca indraznesc . P.S. Sunt baiatul Acela cu mcv albastru ne-am intalnit la policlinica cand am luat modulul. Sper sa nu te superi ca indraznesc! Si nici cristi sa nu considere ca este un abuz sa folosesc site-ul pentru a te contacta . Multumesc!
Ștergerela mine problema sta in felul urmator: "flashurile" sunt mai puternice decat faza lunga. nu ar fi trebuit ca sa fie la fel? deci cand dau "flash" scurt vad o putere din partea farurilor, iar cand dau pe faza lunga vad alta putere, mai slaba...sper ca intelegi ce vreau sa zic. oare o fi tot din contacte imperfecte?
RăspundețiȘtergerecand dai un flash, pe langa faza scurt acare este deja aprinsa, se aprinde si faza lunga. deci ai ambele faze scurta/lunga aprinse.
Ștergerecand comuti pe faza lunga, faza scurta se stinge. daca ai merge cu ambele aprinse, din cauza caldurii degajate se vor arde extrem de repede becurile
Buna Seara domnu Cristi!!!!
RăspundețiȘtergereImi poti spune care esti viteza maxima care ai ation-o cu loganul?????
http://www.youtube.com/watch?v=Jbf53FR1l1I
ȘtergereCris am si eu un benzinar 1.4 si de ceva timp intampin o problema cu el... atunci cand vreau sa plec de pe loc incepe sa imi trepideze motorul (da sa moara) chiar daca este turat... , iar daca stau pe loc se aude o bataie la motor care dispare cand apas pedala de ambreaj. HELP!!!
RăspundețiȘtergereambreiaj sau rulmentul de presiune. service scrie pe tine
ȘtergereDaca trepideaza pe genul, tragi la mitraliera si simti ca merge in 3 pistoane :) schimba bujiile daca sunt negre, regleaza avansul daca e pe carburator sau verifica compresia, sa nu fie crapata chiuloasa ... sau vezi sa nu fie rupt un tampon ce tine motorul :) sunt niste chestii, de cauciuc ieftin din categoria consumabile, ce probabil s-au uzat, si nu mai sta motorul pe loc ... iar de acolo vin trepidatiile :) e ca atunci cand bagi o caramida in masina de spalat (cauta pe net sa vezi ce harlem se intampla ) :).
Ștergereiti raspund eu. in primul rand depinde ce intelegi tu prin "turat". pleaca cu 2000 rpm si si chiar peste si zi daca mai dardaie. daca tot dardaie, e posibil sa aibe probleme ambreiajul sau poate tampoanele de cauciuc ale motorului.
RăspundețiȘtergereeste rulmentul de presiune,majoritatea loganurilor au problema aceasta,iar in legatura cu trepidatul la plecarea de pe loc, eu zic ca e dus ambreajul...
RăspundețiȘtergerebataia care apare la lasarea ambreajului e de la rulmentul de presiune
RăspundețiȘtergerepretenas am si eu o intrebare la tine sigur o sa te bulverseze de ce crezi ca ca la intrerupatoarele de la becuri, contactori de mare putere, cuple electrice hebluri ..... ori ce contact electric nu se da cu "vazelina" ci se folosesc pastile din metale speciale gen platina industriala ? te-ai gandit vreo secunda ca "vazelina" a curs de la caldura de la ungerea plasticurilor si ea e cauza contactelor imperfecte care le ai? ca si promisiune pot sa_ti spun ca o sa ai aceeasi problema in ceva timp ! ma bucur pentru toti care o sa-i injecteze vazelina si in creieri sa-si rezolve problema respectiva la fel la lampa stop spate ma distrez de fiecare data cand ma uit pe siteul asta da uneori nu ma pot abtine
RăspundețiȘtergeredaca-mi explici motivul pentru care masinile japoneze vin cu toate mufele inecate in vaselina, iti dau dreptate "pretenas", dar pana atunci nu. cat despre promisiune, a trecut ceva timp pana a incput sa faca probleme maneta, deci in timp sunt convins ca voi mai avea probleme.
Ștergerecat despre platina industriala, nu este asa ceva in maneta de logan
lasa-l ca asta e luminat rau la minte, nu vezi? e jmecher da jmecher asta nu te lua cu el.
ȘtergereUn plastic, doua plastice.Sau doua plasticuri prietenas?
Ștergeresalut cristi, mie imi place de "porumbica" :))) tutorialul e super
RăspundețiȘtergereSalutare ! Am si o intrebare : vreau sa imi pun o fasie de leduri si vreau sa o leg pe pozitie ( atunci cand aprind pozitiile sa se aprinda si ea) de unde ar trb sa ma leg, sa nu fac probleme ? Va multumesc !
RăspundețiȘtergerepai depinde unde vrei sa o pui. in interiorul masinii sau in afara ei?
ȘtergereIn afara masini, pe sub bara fata
Ștergereiei fire le la unul din becurile de pozitie, de la care iti este mai aproape, nu e nici o problema
ȘtergereOk !!!!
RăspundețiȘtergereMS Foarte mult !
cristi, am vazut intr-un magazin alarme de masina, era pana in 150 lei, era intr-o cutie si continea tot ce trebuie, inclusiv telecomanda de inchidere deschidere. intrebarea mea e daca se poate monta simplu, sau o trebui la service, stii ceva?
RăspundețiȘtergerepentru fiecare persoana "simplu" este total diferit. pentru mine nu este inuman de greu, pur si simplu nu voi reusi sa o fac functionala :)
Ștergerepentru altii e o ora de munca...
Puneti relee pe lumini,faza scurta/faza lunga si asa nu o sa mai aveti probleme nici o data.Asta numai dupa ce faceti operatia lui Criss
RăspundețiȘtergeresalut cristi. am si eu o intrebare pentru tine,sti cumva daca maneta de lumini de logan se poriveste la un renault megane 1 din 96
RăspundețiȘtergeren-am nici ce-a mai mica idee :)
Ștergeremultumesc pt raspuns.am sa o curat si eu la fel ca tine. mult noroc:)
RăspundețiȘtergereSalut Cristi! Sunt Dani!
RăspundețiȘtergereAm si eu o problema cu blocul de lumini: mi s-a stricat, am cumparat altul nou after market, l-am montat exact cum ai facut si tu in tutorial, imi functioneaza bine, dar cand semnalizez stanga-dreapta imi merge cam greu, dar alta este problema, atunci cand semnalizez mi se misca tot ansamlul acela chiar si maneta de stergatoare inclusiv si cochilia de la volan. M-am gandit ca poate nu am strans surebelele de la cochilie bine, le-am desfacut am stans tot din nou si tot asa imi face. Din ce cauza crezi ca mi se misca tot acel ansamblu de sub cochilie(nu stiu exact cum se numeste)? Iti multumesc mult! Stima!
probabil din cauza acelui "after market". se stie ca tot ce e after market nu potriveste 100%
ȘtergereSi ce ma sfatuiesti sa fac? cum sa scap de acel joc?
Ștergeresa o inlocuiesti, de exemplu? n-am idee de ce se comporta asa, eu am maneta originala
ȘtergereSpune-mi te rog de la cine ai cumparat-o ca nu a-si vrea sa mai i-au una aftermarket.Dar ce crezi se poate agrava acel joc la ansamblul acela? Multumesc mult pentru raspunsuri.
Ștergerenu stiu daca se agraveaza sau nu, numai timpul o poate spune :)
Ștergeree second hand ce am pus eu, nu era noua :). prefer second la banii uneia noi after market
Dar se poate strange cumva acel mecanism? M-am uitat pe acolo dar nu am vazut niciun surubel.
Ștergerema indoiesc ca ar fi "ajustabil" in vreun fel
ȘtergereDar de ce l-ai schimbat, nu a mai fost bun dupa ce l-ai curatat sau...?
Ștergeredaca te uiti atent, ai sa vezi ca maneta are si switch pentru proiectoare fata iar eu nu am proiectoare fata. am luato acum mult timp in urma, pe cand vroiam sa-mi pun proiectoare.
ȘtergereSalut! Astazi am desfacut blocul de lumini cel vechi, l-am curatat dar cand sa-l ansamblez la loc mi-a picat acea maneta care semnalizez si nu mai stiu cum sa o pozitionez la loc in locasul ei. Spune-mi te rog cum sa o pun la loc ca m-am chinuit o gramada dar nu reusesc. Multumesc mult!
Ștergereiti dai seama ca nu te pot ajuta, asta din cauza ca nu desfac toata ziua manete ca s astiu ce si cum. la mine nu a iesit acea maneta de pe pozitie si nu am fost nevoit sa o bag la loc
ȘtergereStiu ca nu ma poti ajuta, ma gandeam ca poate ai vreo idee sau ti-a iesit si tie in timp ce nu filmai.
Ștergeresi eu am avut aceeasi problema cand schimbamfaza lunga-scurta,am desfacut maneta cu blocul de lumini,am curatato si dupa ce am asamblato la loc, nu mai merge faza lunga deloc nici daca vreau sa blitez.va rog sa ma ajutati daca se poate.va multumesc
RăspundețiȘtergeresigur cand ai asamblat-o la loc ai gresit ceva si nu e la locul lui sau ai indoit vre-un contact si evident, nu mai face contact. nu te poate ajuta nimeni in acest caz
Ștergereeu am sa procedez astfel:
RăspundețiȘtergerevoi curata toata vaselina, voi curata contactii cu w40 dupa care ii voi sterge si ii voi freca cu o spatula de lemn. Voi pune apoi vaselina rezistenta la temperaturi inalte doar pe plasticurile care culiseaza.
Nu sunt de acord cu vaselina pe contacte, pentru ca va face o pelicula izolatoare ce va produce scintei, arderea peliculei si formarea de mazga arsa care va duce din nou la contact inperfect.
Contactii de cupru sunt tratati cu o rasina ce impiedica oxidarea, de aia nu e bine sa o dam cu smirgel.
cris de ce nu mai ramane pe lunga cand schimb ci revine pe scurta, ca si cand as da flash.
RăspundețiȘtergereas spune uzura mecanica sau ceva rupt. probabil trebuie sa schimbi maneta
Ștergeream problema cu claxonul,merge doar cand vrea el,am desfacut blocul de lumini este total diferit fata de cum e aici in video doua clipsuri si doua suruburi cu torx si interiorul difera,nu aveam nici un contact inegrit acolo..dar totusi am curatat..
RăspundețiȘtergerel-am asamblat si tot nu merge claxonul normal :(
tocmai cam constatat acelasi lucru la mine in seara asta... nu stiu sa spun de unde apare problema :(
Ștergereasi vrea si eu sa stiu cum pot sa repar trosnitu de la usa fata stanga de la sofer.
RăspundețiȘtergerecand deschid usa se aude un trosnit de la opritorulde la uese.Se poate inlocui acest opritor?
da, se inlocuieste si e prins in doua suruburi. doua pe stalp si un surub in interior la usa. operatiunea se face fara sa dai jos fata de usa.
Ștergeredin pacate nu am un asemenea tutorial
O camera full hd ar fi super ok pentru aceste tutoriale:))
RăspundețiȘtergerein caz ca n-ai observat, deja am inceput sa pun filmari HD http://www.tutorialelogan.ro/2014/01/modul-intermitent-pentru-al-treilea.html
Ștergerenu ma complic cu Full HD penca merge mai greu la editare, export, comprimare...
nu mergea spalata in benzina sau alcool?
RăspundețiȘtergereoxizii nuse curata cu benzina sau alcool, zic eu, da rnu sunt sigur :)
Ștergerenu mai imi merge claxonul cand e pus semnalul stanga. mai demultnu comuta bine pe faza lunga dar si-a revenit de la sine. o so desfac si o spal intr-un vas cu spirt.
RăspundețiȘtergeream si eu o nelamurire si nu gasesc nicaieri raspuns ... poate ma ajutati voi.
RăspundețiȘtergereMa intereseaza sa pun un volan de renault clio pe loganul meu pentru ca ma deranjeaza enorm clanxonul pe maneta de semnalizare, si as vrea sa stiu daca se poate monta asa ceva si daca clanxonul poate fi legat. Multumesc
doar daca potriveste volanul de la Clio. trebuie saschimbi si panglica din jurul volanului deoarece nu ai firele si pentru claxon.
Ștergereimportant este sa potriveasca pe caneluri. te duci la un dezmembrari auto,dai volanul tau jos si le ceri la baieti sa-ti de-a volane la testat :)
dar la o folosire mai intensa oare nu se poate curata contactele?
RăspundețiȘtergerenu vad logicaintrebarii
Ștergereadica daca contactele acelea sunt utilizate zilnic nu se mentine curate de la sine? ma gandesc ca tot frecandu-se nu mai apuca sa oxideze
Ștergeregresit! de fiecare data cand faci un contact, se produce un mic arc de cerc care produce arsuri pe contacte... rezultand probleme dupa un timp
Ștergeresi daca le actionezi repetat fara contact pus sau fara borne la baterie?:)
Ștergereeu am avut permisul luat, bateria am luat-o de pe masina si am frecat zilnic contactele alea(ca oricum nu prea imi mergea claxonul cand era semnalul pus), si o sa revin cu rezultatul dupa ce pun bateria la loc:)
ma indoiesc ca ar rezolva problema :)
Ștergeretot nu merge, ai avut dreptate
RăspundețiȘtergeremie doar m-i s-a indoit, tu ai constatat ca am avut dreptate :P
Ștergeresi eu am avut probleme cu contactul de la lumini...oricum sunt foarte greu de reparat am stat 3 zile pe unu sa l potrivesc si oricum nu mai functioneaza ca nou toate lamelele au o anumita tensiune si unghiuri e aproape imposibil de potrivit tot mecanismul la loc ca in fabrica si sunt foarte tipicar ceea ce recomand e unul nou de mentionat :) ca pe la 120mii km am avut prima problema cu el dadea semne de oboseala ceea ce nu recomand sa cumparati de la dezmembrari si ele sunt obosite in general...am pus unul aftermarket il am de 26mii km fara probleme masina folosita zilnic...
RăspundețiȘtergereSalut!
RăspundețiȘtergereCe diametru are volanul tau acum,după ce l-ai inbracat in piele?
nu i-am stiut diametrul nici inainte. dar iti pot confirma ca este mai gros.
Ștergeresunt doua tipuri de volane, cel fara piele si cel cu "piele". cel cu "piele" are aceiasi grosime cu cel care nu este imbracat. asa ca daca imbraci in piele pe cel neimbracat, rezultatul este un volan mai gros.
daca vrei sa imbraci un volan care a fost din fabrica in "piele", nu va fi atat de gros deoarece trebuie data jos musamaua aia
Azi am curatat contactele, a fost destul de simplu. Aveam alta problema: cand dadeam FLASH imi ramanea aprinsa si faza scurta concomitent cu cea lunga. Acuma dupa curatare functioneaza perfect. Maine incerc sa ii repar claxonul unui cumnat, nu ii mai functioneaza deloc, dupa ce i-a tras un claxon mai tare apasat.... sa vad ce gasesc pe la contacte si revin cu detalii.
RăspundețiȘtergereo alta problema des intalnita la blocul de lumini este faptul ca semnalizarea nu mai revine dupa ce iei virajul semnalizezi dreapta aduci rotile la drept insa continua sa semnalizeze aceasta problema se poate repara iar tutorialul este aici http://www.reno.ro/Reparatie-maneta-semnalizare-t279353.html acel bolt se toceste si nu il mai poate actiona tija de pe volan se rezolva foarte usor eu am avut aceasta problema singura diferenta a constat in faptul ca nu am avut suruburi asa mici si am incarcat cu plastic topit foarte usor si de efect :) cum ai spus si tu te scapa si de bani in plus :D
RăspundețiȘtergereSi eu am probleme cu blocul de lumini la loganul meu,cand semnalizez stanga sau dreapta se stinge faza scurta timp de aproape de o secunda apoi se aprinde,acum am alta problema cand dau flashuri sau faza lunga si comut pe faza scurta nu mai revine si ramane pe faza lunga si cateodata claxona singura pe faza lunga si ca raman inapoi pe faza scurta trebuie sa rasucesc de buton,dar se pare ca agata cv cand dau inapoi.Butonul se rasuceste usor cand pornesc pozitia si faza scurta si inapoi ,iar cand dau faza lunga si vreau sa opresc luminile ca imi ramane blocat se rasuceste mai greu si trosneste cv.Blocul de lumini e cu buton si de proiectoare,acum nu stiu ce sa fac sa o demontez sau sa cumpar altul..Multumesc !!
RăspundețiȘtergerepai ai de ales, o desfaci sau cumperi alta
ȘtergereL-am desfacut azi dar nu am avut ce sa-i mai fac se topise plasticul acela cu arculet si nu mai schimba faza,ramanea lamela lipita de faza lunga,am probat-o cu ea demontata sa vad cauza,dar pana la urma am luat unu nou,zice ca e fabricat in germania,am dat 60 de lei pe el,acum sa vad cat tine.Vad ca sa rezolvat problema cu pauza aceea dintre faze,cand semnalizam se stingeau farurile,acum sa rezolvat..
RăspundețiȘtergerela cate probleme avea blocul de lumini, eram sigur ca ceva s-a rupt in interior. in cazul tau s-a topit
ȘtergereSal Cris
ȘtergereMi-am schimbat si eu blocul de lumini la un PH1 si plasticul ala mic agata cand iau de volan si ma gandeam sa iau cu pila din el pana il aduc la dimensiunea in care sa nu mai agate.....crezi ca fac bine?....daca tot agata asa, ce se poate intampla? Rupe folia de la airbag?
salut, faci bine, nu se rupe nimic
ȘtergereSuper baiat....multam fain
ȘtergereMultumesc pentru tutorial, mi-a fost de folos.
RăspundețiȘtergeresalut
RăspundețiȘtergerede ce mi se incalzestre cheia in contact (aproape arde)?
multumesc
no ca treaba asta inca n-am mai auzit-o!
ȘtergereBloc lumini cu proiectoare..Dupa demontarea lui din bord am observat 3 fire care intra efectiv in maneta si care sint topite. Cum desfac bratul manetei in care intra aceste fire? Multumesc
RăspundețiȘtergereeu ti-as indica sa schimbi maneta, la modul cat se poate de serios. tot pe grup, mai jos, a scris Huffy si a pus poze, iei foc... https://www.facebook.com/groups/433133943511759/permalink/477747185717101/
ȘtergereDid you clean contacts with some sprey or just with cloth?
RăspundețiȘtergerenevermind, clean with what you want, cloth or some cleaning spray
ȘtergereOn what parts exactly do you put Vaseline, I dont understand Romanian on video?
Ștergereput on all contact parts. if you find graphite grease to buy, it's perfect
ȘtergereSalut!
RăspundețiȘtergereAm un Logan PH2
Am patit si eu la fel cu claxonul: nu functiona cand aprindeam farurile.
Am demontat si la mine este rupt un fir. Cel negru care este lipit de "miezul" mobil al manetei propriu zisa.
Ai idee cum as putea sa scot "miezul" din maneta ca sa pot lipi firul la loc?
Multumesc!
Unde as putea sa-ti trimit o poza ca sa fie mai relevant?
ȘtergereN-am idee, nici nu-mi pot imagina cum e pe acolo...
ȘtergereSi daca-mi dai o poza, e aceasi treaba, nu-mi pot da seama din ea
ok, am sa incerc sa-l lipesc in pozitia aia...
RăspundețiȘtergeremersi!
am o problema cu faza scurta in sensul ca in pozitia normala nu se aprinde insa daca dau semnalizare stanga dreapta se aprinde. tot un contact oxidat poate fi cauza?
RăspundețiȘtergereaceiasi problema, tot maneta
ȘtergereSalut,am si eu o problema cu releu de lumini..maneta aia..
RăspundețiȘtergeremi sa blocat faza lunga...nu o pot stinge..nu mai merge...opresc din maneta..dar degeba...ramane aprinsa..
ai doua variante:
Ștergere1. o demontezi si o cureti
2. cumperi una noua. sa nu cunperi aftermarket, iei foc cu ea
Am gasit una,dar foarte ieftina...75 lei. ( deja a inceput sa imi faca figuri. de fiecare data cand dau semnal stanga,si virez la stanga... se aude un trancanit la maneta . cand revin in pozitie normala cu volanu .. nu se opreste semnalu..si se aude "trancanitu" acela..
ȘtergereAm de la un prieten un 'releu de lumini' original. de la un logan 1.5... dar din cand in cand.. face figuri semnalizarea stanga. m-am gandit sa fac cum ai facut tu, sa curat contactii ?
Mersii frumos ! :D
problema este din cauza modelului de maneta. este o bucatica alba de plastic care est emai lunga. daca mai ai maneta originala, poti face comparatie intre ele. este exact acel plastic pentru cuplarea si decuplarea semnalizarii.
Ștergeredacia a facut 2 modele de manete, din cauza asta ai probleme. polizezi putin din acel plastic si gata
Mersi frumos !! Succes in urmatoarele clip-uri !! faci o treaba buna.. ( pentru necunoscatori,ca mine...) :D :)
RăspundețiȘtergeredaca nu merge sa o polizez... defapt,sa o polizez dar sa nu mearga. as putea sa scot capu acela? si dau manual semnalizarea in pozitia ei initiala.
RăspundețiȘtergerefaci misto de mine, asa-i? cum sa nu mearga s apolizezi din ea? e un amarat de plastic :)
Ștergereo iei la pila, smirghel... nu exista nu merge :)
:))) :) zic,nu am desfacut niciodata. :D ok ,nu mai am intrebari..mersi frumos ! o zi buna :)
ȘtergereSalut , am facut toata operatiunea asa cum am vazut in tutorial si claxonul tot merge decat cand vrea el, am observat ca firul galben care merge in piciorul manetei e problema cand misc de el am claxon.cum ajung la punctul de contact al firului galben din picior? multumesc
RăspundețiȘtergeresalut, din cate am inteles de la altcineva, doar prin inlocuirea blocului de lumini
ȘtergereSal Criss
RăspundețiȘtergeream si eu un Bloc de lumini de PH2 din 2011 si as vrea sa stiu daca pot sa-l pun pe un PH1 din 2008 care are claxonul defect..........ai schimbat sau ai idee daca se potrivesc?
Multumesc
salut, nu cred nici la biserica. deci iti ramane varianta de a testa.
Ștergerein cel mai rau caz vei avea rpbleme doar cand semnalizezi si invarti volanul. vezi aici http://www.tutorialelogan.ro/2015/12/diferente-intre-blocuri-de-lumini-si.html
Criss esti super tare omule.....am vazut tutorialul si acum m-am convins ca o sa fie diferente si tocmai ce mi-am dat seama ca cel de la care am cumparat masina a schimbat si ceasurile de bord originale si volanul cu blocul de lumini si sunt aproape sigur ca a fost lovita in fata cu atatea schimbari.....Multumim pentru tutoriale
ȘtergereSalut, Cris! Am si eu o problema. Am un logan din 2006, acum doua luni a inceput sa imi faca figuri blocul de lumini. La inceput, nu mergea calxonul, l-am curatat. Apoi ramanea blocat claxonul daca apasai pe buton in timp ce semnalizai dreaptam l-am curatat din nou, nu mergea semnalizarea la stanga. Apoi din nou, si nu mai ramanea pornita faza lunga. Dupa o plimbare, am tinut faza lunga fortat ca sa vad in fata si a inceput sa iasa fum din bord. Am rupt partea de jos de la volan(bucata de plastic cu suruburi). Acum am cumparat un bloc de lumini nou, l-am montat, am schimbat plasticul de jos dar am o problema mai mare : se misca tot. Blocul de lumini si blocul de "stergatoare"(daca ii zice asa) sunt prinse intr-o bucata mare de plastic, cea din spatele volanului. Eh, bucata aia de plastic din spatele volanului are un joc, se invarte 2 cm daca semnalizezi. Cum sa fac sa o strang ?
RăspundețiȘtergerehttp://www.tutorialelogan.ro/2015/12/schimbat-folia-de-airbag-volan.html
ȘtergereSalut Cris!Multe probleme am avut cu blocul de lumini,am curatat,am schimbat dar problemele dupa un timp apar din nou.M-am hotarat sa montezi relee pt far,stii cumva care sunt firele de faza scurta si lunga pe blocul de lumini?
RăspundețiȘtergeresalut, nu mai stiu din cap. le-am mai tot zis prin filmari care sunt
ȘtergereDaca stii cumva la care filmai sa ma uit.
ȘtergereMultumesc!
cel mai probabil in al trilea film http://www.tutorialelogan.ro/2015/02/montat-cornering-si-follow-me-home-pe.html
ȘtergereSalut Cris.Am si eu problema cu blocul de lumini.Din faza scurta comut pe faza lunga,rămâne comutat mecanic,se stinge faza scurta dar nu se aprinde faza lunga
RăspundețiȘtergeresalut, ai sus filmul, de ce ma mai intrebi? vrei confirmarea mea explicita? da, schimba masina, nu maneta, ea nu are nicio problema.
ȘtergereȘi mai am o problema când actionez semnalizarea si învârt de volan se aude un clantanit.Ma poti ajuta cu vreo idee.Multam
RăspundețiȘtergeredaca decupleaza cand trebuie, este ok. probabil ceva uzura pe acolo
ȘtergereSalut Cristi,
RăspundețiȘtergereDe ceva timp am patit si eu la masina, cand treceam dupa faza lunga pe faza scurta pentru o secunda poate doua ramaneam fara lumina. Ieri mi-a venit o idee pe care am si pus o in aplicare montand cate un releu de 20A atat pe lunga cat si pe scurta, cu o simpla modificare tanand cont de faptul ca loganul are pe fiecare bec siguranta a trebuit sa renunt atat la un fir de scurta cat si la un fir de lunga ce vin direct de la tabloul de sigurante.
salut, exact asta este solutia ;)
ȘtergereSalut Cristi. Pot inlocui blocul de lumini cu unul luat de la dezmembrari? ca sa nu-l mai desfac cel cu probleme. Care ar fi argumentele pro si contra? Multuumesc pentru raspuns.
RăspundețiȘtergeresalut, sunt 2 feluri de blocuri de lumini. sa ai grija ca acea limba ce decupleaza semnalizarea sa aiba exact aceiasi lungime. diferenta este de doar 2-4mm.
Ștergerenu exista rgumente pro si contra, exista pretul corect pentru un produs SH, altfel pui nou
Multumesc pentru amabilitate.
ȘtergereUn tutorial cu inlocuitul termoststului la diesel?
RăspundețiȘtergerecand voi avea o problema in acea zona, o sa fie si un asemenea tutorial
ȘtergereRespect Cristi,, spune-mi te rog cum se demontează sticul de claxon faza scurta, lunga, ceata etc Mersi mult
RăspundețiȘtergereSalut, nu știu
ȘtergereImi sare din faza lunga pe cea scurta??O trebui curatat?? Sau schimbat
RăspundețiȘtergereincerci sa cureti. nu iti iasa, alt bloc nou
Ștergeresalut, am si eu o problema la aceasta maneta, trebuie sa apas faorte tare pe butonul de clanxon, de mers el merge, dar trebuei sa apas bine de tot, cum as putea rezolva?
RăspundețiȘtergereSalut, bănuiesc că nu știi dacă acționarea butonului de la claxon este pe tijă sau microcontactor.
ȘtergereDacă este pe microcontactor, atunci se rezolva prin înlocuirea lui.
Dacă este cu tijă, ca în videoclip, demontezi și ajustezi ușor pozitia lamelelor de contact
loganul este din 2005, deci ar trebui sa fie ca al tau nu?
ȘtergereDa, ca al meu, deci cu tija
Ștergereurmaresc filmul de 3 ani (cred ca de cel putin 20 de ori). si sunt la a doua demontare bloc de lumini. acum am reusit cu coliere subtiri bagate 0.5 cm sa pacalesc clemele sa nu se inchida. chestia e ca mai bine cautam claxonul. statea atarnat in capatul surubului ruginit si nu mai facea masa (de asta nu mai suna). a durat putin pana l-am gasit in dreptul rotii stangi. deci solutia era MUULT mai simpla pt mine! oricum acum am si contactul gresat si smirgheluit
RăspundețiȘtergere