De cand am primit masina am avut aceasta problema cu noroiul adunat acolo. Initial am astupat ambele gauri si am facut rau. Gaura din partea de jos este doar de scurgere combustibil sau apa care ajunge acolo si este ghidat printr-un tub ca sa curga sub masina. In schimb ce-a de-a doua gaura consider ca este total inutila, motivul pentru care m-am trezit cu noroi acolo de nu stiam cum sa-l curat, in statia peco fiind.
Nu ai putea astupa gaura cu hot glue mai bine?
RăspundețiȘtergereprea complicat :)
Ștergerebanda aia izololatoare e acolo de cativa ani. in schimb gaura de jos trebuie desfundata mai des
o sa faci numai rugina acolo de la aerul ala sub presiune... din cauza atomilor de oxigen care se lovesc cu putere de moleculele de vopsea...
RăspundețiȘtergereasta deja imi suna stupid... , SI la viteze mai mari ?? , Atomii de aer iti ia vopseaua dp masina ? ...
ȘtergereSa fiu pe subiect , Ma intreb dc in gaura de sus nu bagi o bucata de cauciuc mai tare, sau silicon ... incat sa astupi gaura... cred ca e mult ma bun decat putina banda izoliera ...
depinde de viteza.. si de cat alcool a folosit. Daca astea doua sunt in proportie mare e posibil sa ia vopseaua cu tot cu tabla...
Ștergereeu am taxi si nu scartie
ȘtergereFaina carcasa cheii de la masina. :) De unde ti-ai luat-o?
RăspundețiȘtergeream primit-o cadou de la Vali :D
Ștergereeste originala dacia si la un moment dat se gaseau de cumparat in comert
Eu curat acolo cand spal si masina la spalatorie.. este vro problema? ar putea sa imi intre apa in rezervor pe furtunasul acela mic de langa buson?
RăspundețiȘtergerenut-i intra apa in rezervor. oricum e de preferat sa nu-ti bage apa in incuietoare penca rugineste si mai rau, iarna ingheata.
ȘtergereCu mastic e bun, decat banda.
RăspundețiȘtergereSi...cum s-a ajuns sa ai noroi pana la sfert de buson? De cat ai tu rezervorul ca sa nu alimentezi si sa gasesti noroiul ala? :)) Sau a pus cineva noroiul?! :)
ce pot sa zic, este diesel, consuma putin si un plin imi ajunge o luna. unde locuiesc, pe atunci era asfaltat cu pamant, cum dadea putin ploaia se imuia asfaltul si pe atunci chiar a plouat mult :)
Ștergerela sandero an 2008 nu mai exista gaura aia de sus,iar probleme cu noroi/mizerie nu am avut niciodata
RăspundețiȘtergereNici eu nu am gaura la Logan 2009.
RăspundețiȘtergereeu nu am asa ceva ,masina 2007
RăspundețiȘtergerePuiteai cel mai bine sa bagi niste silicon sanitar .. si era pe viatza.. chiar daca mai curatati ..
RăspundețiȘtergeresiliconu ramanea
fara banda izolatoare
cris mai treci si tu pe la o spalatorie auto mai des si se poate rezolva acea depunere de mizerie cu un simplu jet.
RăspundețiȘtergereDa Cristi, si eu desfund acea gaura de jos, insa pe partea interioara a acelei gauri de jos am un fel de țațana unde este bagat un furtun din fabrica, si este bridat/pozat/legat in jos pe conducta de la rezervvor pana langa punte unde se termina si acolo curge controlat lichidurile de evacuare, drenaj.... tu sigur nu ai acest furtunas?
RăspundețiȘtergerecine a spus ca n-am acel furtunas? il am, din cauza asta curgea sub masina :)
ȘtergereUn dop facut dintr-o bucata de cauciuc sau ceva cred ca ar fi mai bun dupa mine, banda se poate desprinde cu timpul.
RăspundețiȘtergereNu stiam de unde se tot aduna mizerie acolo...no acuma stiu. Multam ca ne-ai aratat si noua.
Salut mestere am impresia ca tu crezi ca cei care au facut acele gauri sunt idoti si le-au facut ca sa intre mizerie pe acolo eu cred ca au un scop bine definit inainte sa le fi infundat trebuia sa te documentezi ce rol au oricum mizeri iti intra prin alta parte drept dovada ca a fost acolo o gramada de noroi ,in fine masina mea este din 2005 si nu am noroi acolo si nu am avut niciodata probabil ca nu sa format tocmai ca la mine nu sunt infundate nu doresc sa te critic dar nu cred sa fi facut bine in ce ai facut si cred ca nu te-ai documentat indeajuns, precis acele gauri una are rolul de scurgere a ce poate curge mai precis aia de jos si cea din lateral de aierisire deci nici un nu era recomndat sa fie infundate
RăspundețiȘtergereavand in vedere ca din 2007 gaura aia pozitionata mai sus a disparut, probabil si-au dat seama ca au facut o greseala.
Ștergeredaca te mai uiti inca o data la tutorial, nu am astupat gaura de jos, doar am desfundat-o penca era obturata, pentru care era noroi strans acolo.
gaura de aerisire? tu vorbesti serios? realizezi ca acel capac care acopera acolo nu inchide deloc ermetic, da?
concluzionez ca aia care au proiectat acea parte nu au fost niste idioti, doar au facut o greseala mare.
tu nu ai avut acolo noroi penca nu circuli pe drumuri de pamant sau pe drumuri cu mult praf. noroiul care l-ai vazut acolo in acest tutorial s-a strans in 2-3-4 ani, nici nu mai stiu
Lasa-l Cristi! Dorea si el sa se afirme cu o replica sub anonimat vb aiurea. Cred ca acum nu mai poate de fericire ca a dat si el o replica pe blog. :))
ȘtergereDaca il face pe el fericit...era gaura de aerisire. Asa gauri de aerisire au tot facut la Loganele astea, sper ca la cel nou sa fie bine reusit.
Alo tu crezi ca vorbesc aiurea?cu ce ti-ar fi mai cald daca as posta un nume s-au mai stiu e ce pseudonim crezi ca ma cunosti? iti spun ca nu si nu doresc acest lucru nu am jignit pe nimeni cu afirmatiile mele acum daca mesterul sa simtit ofensat imi pare rau nu asta a fost intentia mea doar am spus ce cred si sustin in continuare NU CRED CA ACELE GAURI AU FOST FACUTE DEGEABA ca la modele mai noi nu mai este cea din lateral este alta problema uni ar fi cazul sa se documenteze si apoi sa loveasca in cineva
Ștergerecarcasa este de la sandero,nivelul de chipare orange?parca...:D
RăspundețiȘtergereyeap
ȘtergereEu am un Logan din 2005. Azi m-am uitat special, convins ca o sa am ce curata, dar ca sa vezi eu nu am acea gaura pe care tu ai astupat-o. Repet, il am din 2005.
RăspundețiȘtergereeu as fi folosit niste mastic auto sa astup gaura.
RăspundețiȘtergerenici eu nu am acea gaura. nu toate loganele sunt identice. mai difera unele componente.
RăspundețiȘtergerecineva mi-a zis ca aceasta gaura poate fi gasita doar la cei pe motorina, benzinarele nu au gara cu problema mea :)
Ștergerea mea are si e benzinar si e mai tanara decat a ta
Ștergereun prieten care a mers cu masina mea, logan 1.4 a spus ca e mult mai silentioasa decat a lui, tot logan 1.4, acelasi an, a mea cu mai multi km, ambele fara mochete de-alea pe la motor. cum iti explici cristi?
RăspundețiȘtergeresi eu cand ma urc in masina colegului am impresia ca e mai silentioasa a lui. el cand se urca in a mea zice ca a mea e mai silentioasa.
Ștergeredifera mult ce ulei se foloseste, stilul de condus, pe ce drumuri a condus...
Au si benzinarele (cel putin unele) ca a mea are si e pe benzina. 1,4 2006.
RăspundețiȘtergereLogan 1.4 mpi din 2004 nu are aceea gaura, iar logan 1.4 mpi din 2007 are aceea gaura
RăspundețiȘtergereABS Plus 1.4mpi din 2007 are ambele gauri.
RăspundețiȘtergereDe fiecare data cand spal masina, deschid usita aia si spal si busonul si tot ce e in jur. Presiunea apei de la retea e suficienta, important e sa nu apuce sa se usuce prea mult timp noroiul. O singura data s-a obturat gaura de scurgere (cea de jos), a fost suficient sa bag un jet de apa fix acolo si s-a rezolvat.
Daca la fiecare spalare dai cu buretele sau peria, cu sampon si cu un jet de apa, parerea mea e ca nu mai e nevoie sa astupi nicio gaura.
PS: Valabil si in alte locuri cu probleme: la baza aripilor din fata, in compartimentul motorului stergatoarelor. Noroiul nu trebuie lasat sa se acumuleze, si gaurile de scurgere nu se vor mai bloca.
Ștergerehttps://www.dropbox.com/s/xmrevslske5zj16/2013-10-29%2012.28.50.jpg
ȘtergereAsa arata.
Salut. Ai cumva idee cum se monteaza un modul radio pe inchiderea centralizata, pentru ca aceasta sa se inchida/deschida pe cheie?
RăspundețiȘtergeree mai simplu sa cumperi o alarma care stie din start chestia asta si eu zic ca ajungi la aceiasi bani
ȘtergereDaca vrei sa iti pui alarma, pot sa iti dau eu niste detalii . Eu mi-am montato singur de aproximativ 1 an de zile si functioneaza fb.
ȘtergereIn cazul precizat de tine trebuie sa schimb si actuatorii?
RăspundețiȘtergereabsolut nu! alarma se leaga la actuatorii deja existenti
Ștergerece sa zic de gaurile astea.. daca te uiti atent prin/sub toata masina(orice masina, nu numai asta) o sa vezi tot felul de gauri/cute/denivelari/agatatori, unele cu rost altele fara, asa si cu gaura aia, poate ca au facut-o ca se le fie lor mai usor, sa agate de-acolo, sau cine stie, mortzii masii...
RăspundețiȘtergerece zici cristi, daca ii pun o mocheta sub capota portbagajului, o sa dea vreun rezultat "vizibil", sau e doar autosugestia?
RăspundețiȘtergererezultat "vizibil" la ce? :))
Ștergereeu am de vreo 3-4ani si pe langa o izolatie termica foarte buna, aspectul este mult schimbat. ca si izolatie fonica nu stiu ce sa spun, nici unul din cei pe care i-am carat in portbagaj, inainte si dupa pusul mochetei, nu s-a plans de zgomote :))
si zici ca chinejii aia din geamantane au zis ca e liniste in portbagaj,a?:))
Ștergerein gaura aia cred ca aveau de gand sa puna furtunul de la vaporizator rezervor. am vazut la noul Logan un furtun in gura aia.
RăspundețiȘtergeresal cristi, ai idee unde se monteaza bucsa asta? http://www.bestautovest.ro/bucsa-caseta-directie-logan.html
RăspundețiȘtergeretutorial "montat oglinzi electrice" pt cei care au manuale? n-ar merge?:)
RăspundețiȘtergereexista deja un tutorial cu acest lucru . http://www.tutorialelogan.ro/2013/08/montat-oglinzi-electrice-cu-semnalizare.html :))
RăspundețiȘtergereEu am diesel dar nu am gaura aceea. explicatia posibila e ca au folosit matrite pentru alte modele Renault si din motive de cost, nu au facut schimbari( speculez si eu....)
RăspundețiȘtergerecristi, o mica intrebare daca se poate:)
RăspundețiȘtergeream un logan 1.4 si dupa ce l-am lovit in fata "un pic" i s-a schimbat la service mai multe chestii pe acolo, radiator, ventilator, furtune etc, ce au mai schimbat ei pe acolo, am constatat ca imi urca mai greu ca inainte la 4 liniute. i-o fi pus alt model de termostat, sau asa face ca e nou?
eu zic ca ala de l-au pus e defect :)
Ștergerela benzinar apa trebe sa urce destul de repede. nu stiu cat de repede, dar mai repede, cam exact cum stiai :)
asa nenorociti sa fie, sa-mi puna d-ala "semistricat" ?:)
Ștergeres-o schimba usor macar? acasa?
teoretic poti face si distributia acasa, practic trebe sa ai scule, sa stii unde e pozitionat :D
ȘtergereLa mine lichidul care se scurge direct pe roata pentru ca imi lipseste furtunasul. Mi-as pune dar nu stiu cat e de lung si pe unde e pozitionat.
RăspundețiȘtergeredaca curge combustibil direct pe roata, nu e bine deloc! strica cauciucul.
Ștergerepui un furtun lung cat sa curga direct jos sau sa curga doar pe parti metalice, sa nu atinga nimic din cauciuc
sal cristi deci pana la urma cum se schimba termostatu? stima
RăspundețiȘtergerela benzinar sau la dci, penca este mare diferenta. la dci nu prea sunt probleme, deci la mine nu curand, in schimb la benzinare este destul de des http://www.loganclub.ro/forum/showthread.php?t=9053
Ștergeresal .un termostat stricat poate creste consumul de benzina ?
RăspundețiȘtergereabsolut! motorul este unul termic si functioneaza cel mai bine la o anumita temperatura, atata timp cat termostatul este defect si iti raceste continuu, motorul fiind rece consuma mai mult
ȘtergereLa min 4:42 (se vede pt scurt timp) la partea stanga sus, langa buson, este ceva alb cu o gaura la mijloc, coresunde cu rezervorul? adica in caz ca pui furtunul pe ea iti poate intra apa in rezervor?
RăspundețiȘtergerenu este niciun fel de gaura care comunica cu rezervorul, exceptie ce-a prin care alimentezi.
Ștergere