De mult ma tot intreaba lumea de ce nu filmez un tutorial cu aceasta modificare si ca ar trebui sa montez acest amortizor fiindca este util.
Vlad mi-a adus amortizoarele si mi-a zis ca nu-l intereseaza, trebuie sa le montam.
Filetul in balamaua de la capota si cea din aripa sunt de 6, iar suruburile achizitionate odata cu amortizoarele erau de 8. Le-am dus la un strungar care le-a redus la dimensiunea corecta iar montajul in aceste conditii este o nimica toata.
De precizat ca este foarte importanta dimensiunea capului de la amortizor, sansele sa-ti atinga in aripa fiind foarte mari daca acel cap este maricel. Eu avand doua amortizoare, am putut vedea acea diferenta care este deloc neglijabila, 4mm. Amortizorul care are dimnsiunea acelui cap de 14mm a intrat perfect, in schimb cel de 18mm imi atinge in aripa.
Amortizoarele au fost achizitionate de la dezmembrari auto si conteaza doar lungimea amortizorului cand este deschis, sa primesti si suruburile originale, sa fie minim 340N si sa aiba acel cap cat mai mic posibil. Marca masinii de unde au fost demontate este irelevanta si bine'nteles, nu stiu de la ce masini sunt luate :)
L-am luat la pila sa-l mai subtiez putin dar tot nu a fost suficient, este foarte aproape de aripa si atinge in continuare.
Daca vreti sa mai auziti cocosul, aici se poate viziona.
Vlad mi-a adus amortizoarele si mi-a zis ca nu-l intereseaza, trebuie sa le montam.
Filetul in balamaua de la capota si cea din aripa sunt de 6, iar suruburile achizitionate odata cu amortizoarele erau de 8. Le-am dus la un strungar care le-a redus la dimensiunea corecta iar montajul in aceste conditii este o nimica toata.
De precizat ca este foarte importanta dimensiunea capului de la amortizor, sansele sa-ti atinga in aripa fiind foarte mari daca acel cap este maricel. Eu avand doua amortizoare, am putut vedea acea diferenta care este deloc neglijabila, 4mm. Amortizorul care are dimnsiunea acelui cap de 14mm a intrat perfect, in schimb cel de 18mm imi atinge in aripa.
Amortizoarele au fost achizitionate de la dezmembrari auto si conteaza doar lungimea amortizorului cand este deschis, sa primesti si suruburile originale, sa fie minim 340N si sa aiba acel cap cat mai mic posibil. Marca masinii de unde au fost demontate este irelevanta si bine'nteles, nu stiu de la ce masini sunt luate :)
L-am luat la pila sa-l mai subtiez putin dar tot nu a fost suficient, este foarte aproape de aripa si atinge in continuare.
Daca vreti sa mai auziti cocosul, aici se poate viziona.
Anumite persoane nu au fost prea multumite de tutorialul anterior, asa ca am achizitionat de la dezmembrari auto inca 4 amortizoare si m-am pus pe testat. De data aceasta am descoperit ca si diametrul amortizorului este important, prea gros si se torsioneaza capota. La dezmembrari am cerut doua amortizoare cu urmatoarele specificatii: intre 41 si 46cm, diametru acelui cap sa fie mic in dimensiuni.
Omul mi-a venit cu trei perechi de amortizoare din care am oprit doar 4 si cu suruburile aferente, total 100lei.
Ionut mi-a adus trei noi amortizoare sa le testez. Primul nu stiu de pe ce masina este, dar are 43cm si 300N si se pare ca isi face treaba aproape identic cu cel de 41cm si 340N care il aveam deja. Cel de-al doilea este tot de 43cm si 330N pe care scrie POLO, deci cel mai probabil este luat de pe un VW Polo. Si acesta este foarte asemanator ca perfomanta cu cel care il aveam montat. Cel de-al treilea este de 44,5cm, 420N si fiindca scrie pe el C3, sunt convins ca este luat de pe un Citroen C3 si din punctul meu de vedere este cel mai bun din cate am testat. Dezavantajul acestor amortizoare fiind capul de dimensiuni mari si care ating in aripa. Daaar, am gasit rezolvare si la aceasta problema, tot multumita lui Ionut.
Cum multe persoane ma intreaba "de pe ce masina" si "ce cod scrie pe el", tocmai incerc sa fac o lista cu ele, maiexact cu cele care s-au testat si functioneaza ok:
- Fiat Grande Punto, 350N, cod 51778432
- Renault Clio II, 340N, cod 8408HC sau 7700842256
- Citroen C3, 420N, cod 8731G3 sau 963985388
- Toyota Yaris diesel 2007, 370N, 43.5cm.
Frumos tutorial.De la ce tip de masina este telescopul?..
RăspundețiȘtergere...Si altceva important!..UNDE ESTE COCOSUL ?
Bravo Cristi.
am scris si la descrierea filmului, nu stiu de la ce masina sunt luate
Ștergereon telescope writes Renault, and there is also renault part number
ȘtergereMai domnu Streulea telescoapele sunt o sursa de zgomot ma mir ca nu te-ai gandit inainte de aceasta operatie
ȘtergereStii de ce a intrat mai greu al doilea telescop? pt ca deja sa indoit capota
ȘtergereDc nu ai pus si celalalt telescop?
RăspundețiȘtergereexcat, de ce? este suficient unul singur
ȘtergerePai daca este suficient dc trebuia sa se deschida capota ajutata de tine?
Ștergere:)))
am pus un singur telescop de 470N si tot trebuie sa o ridic pana la jumatate si dupaia merge singura. dezavantajul fiind torsionarea urata a capotei iar cand vrei sa inchizi, se indoaie toata capota in jurul balamalei unde este prins telescopul.
Ștergerescopul telescopului e sa sustina capota sus, nu sa ridice singur capota. daca s-ar ridica singura capota, cand vrei sa o inchizi trebuie sa apesi pe ea si asta duce la indoirea tablei care este subtire
la audi A4 B6 trebuie ridicata cu mana pana la jumtate, iar apoi se ridica singura.
ȘtergereNu te-ai gandit sa pui si in partea cealalta? cu timpu se va slabi telescopul... crezi ca v-a mai ridica?
RăspundețiȘtergereapai la 30 lei cat am dat pe el, poate sa slabeasca, nu e problema
Ștergereeste telescop auto, cu ulei, nu cred ca mai are el masina pana cand se slabeste :))
Ștergeresingura intrebuintare practica ar fi sa nu mai intinzi mana pana la tija. Insa chiar merita montarea telescopului?
RăspundețiȘtergerepentru pretul de 30lei, da. cu atat mai mult ca este aproape plug and play si mai ales ca se poate reveni la tija in doua minute.
Ștergerecred ca daca puneai si in cealalta parte, ar fi ridicat sau macar ar sustine mai bine capota sa nu cada de pe la jumate. altfel, ce rost ar mai avea, daca o ridic cu mana pana aproape de capat? parerea mea.
RăspundețiȘtergereca atunci cand o inchizi sa apesi pe ea, nu? si sa indoi cacatul ala de tabla subtire.
Ștergerelasa ca e foarte bine asa, important este sa sustina capota :)
Nu stiu daca ar fi bine sa ridice telescoapele singure capota ca daca se defecteaza sistemul de prindere a capotei si esti in mers ai pus-o.
RăspundețiȘtergereAcuma sunt curios cum o fi la masinile mai cu pretentii?
Multumim Cristi, nici n-am crezut ca-i asa de usor de pus.
"drobul de sare"....se deschide capota chiar si daca nu are telescoape, daca e defect sistemul de prindere a capotei. partea buna e ca pistoanele mai atenueaza din viteza de deschidere si nu iti buseste parbrizul:))
ȘtergereFelicitari pentru tutorial dar am o recomandare si o intrebare:
RăspundețiȘtergereRecomandare
1. Daca tot editezi filmarea, aplica si un filtru deinterlace. La miscari bruste se vad dungile de la materialul video original.
Intreare/rugaminte:
Nu faci tu un tutorial cu reglarea sistemului care tine capota? Mie cand o deschid nu imi mai sare asa frumos si imi ramane cam putin loc sa bag mana pentru a deschide capota.
1. editarea este ce trebuie, comprimarea nu :)
Ștergerela mine se ridica frumos, n-am idee de ce nu s-ar ridica. deci pe ce sa fac acel tutorial? :)
Salut! am si eu o nelamurire... ar afecta cu ceva capota daca as folosi un telescop mai puternic gen 400Nm astfel s-ar rezolva problema ridicatului.. Intrebarea mea ar fi daca se va ita capota.. cum se intampla la portbagaj??
RăspundețiȘtergerefoarte posibil sa torsioneze capota, s-au mai plans diversi de aceasta problema. doar ca ei au prins telescopul unde este prinsa tija originala
ȘtergereFelicitari ptr acest tutorial.Foarte interesanta treaba si cred,cred ca merita acest montaj facut.Multumesc!
RăspundețiȘtergereSalut mestere o singura problema cred ca tu nu ai prevazut si anume facem un scenariu ;tu lucrezi la motor si intre timp sufla un vant si iti tranteste capota in cap acum telescopul este nou mai incolo posibil sa nu mai aiba aceasi forta dar si acum cred ca nu trebuie sa sufle tare vantul sa o tranteasca peste tine eu cred ca tija originala este sigura si telescopul este doar o chestie asa hai sa zicem o inbunatatire care eu cel putin fara sa am intentia sa te supar departe de mine gandul nu isi are rostul
RăspundețiȘtergereacum telescopul este vechi, luat din dezmembrari. o gramada de masini au telescop din fabrica. daca slabeste telescopul si nu mai tine, il schimbam, este o piesa de schimb. tija este inca pe pozitie si nici nu o dau jos, nu incurca. daca bate mai tare vantul cat sa poata inchide capota, fi sigur ca voi lucra la motor intr-un garaj. :)
Ștergeremergi cu garajul dupa tine? nu stiu sa fi vazut vreun carlig montat la Loganul tau.:))
Ștergeredar acolo unde ai spus ca mai este un mm crezi ca nu o sa se atinga....iti spun din experinta ca pe drumurile proste cand incepe a vibra caroseria o sa se zgarie si tabla,cam dupa 1000 de km...sper sa nu fie problema asta si la tine.
RăspundețiȘtergereoi vedea in zilele urmatoare ce si cum :)
Ștergeresal un tutorial cu tempomat sau cruse control nu faci ms?
RăspundețiȘtergeream montat saptamana trecuta un tempomat sau cruise, e acelasi lucru. eu nu dau 1100lei pe un asemenea scula si pe masina clientului e ciudat sa filmezi :)
ȘtergereSalut Cristi mă poti ajuta si pe mine daca mai ai cumva prin arhiva ta de tutoriale montajul plintei de parchet sub bara din fata important este cum ai fixat clemele de bara sau macar niște poze iti multumesc anticipat.
RăspundețiȘtergerenu exista un tutorial, dar te-ar putea ajuta acest link https://picasaweb.google.com/104072069706870899482/PlintaPlastic
ȘtergereNu cred ca ar fi avut asa ceva in arhiva. cel putin, de cand urmaresc tutorialele lui Cristi.
RăspundețiȘtergerepentru MCV nu aiceva tutoriale
RăspundețiȘtergeremajoritatea potrivesc si pentru MCV, doar spatele difera
Ștergereacum dupa montarea telescopului, cu capota inchisa nu ai luft mai mare intr-o parte fata de alta?
RăspundețiȘtergereabsolut nici o diferenta, nu si-a modificat deloc linia
Ștergerecristi cum fac rost si eu de un telesopdin asta poti sa ma ajuti?
RăspundețiȘtergeredanny
te duci la un dezmembrari auto si ii pui sa caute un telescop corespunzator datelor ce le-am spus in tutorial si care le-am scris la descriere fix deasupra de film
ȘtergereDa nu e mai simplu, sa mergeti la un magazin Dacia si sa cumparati un telescop de Logan 2 (dupa cum stiti Logan 2 vine din fabrica cu telescop la capota), si il montati exact cum se pune pe Logan 2, capota trebuie sa se ridice singura fara niciun ajutor dupa ce se elibereaza piedica.
RăspundețiȘtergerePuteti vedea aici cum functioneaza, derulati direct la minutul 16 si 40 secunde.
total gresit! ca sa pui telescopul in aceiasi pozitie ca la logan 2 insemna sa dai gauri in tabla si sa intaresti locurile respective. asta deoarece loganul nostru nu are acele prinderi.
Ștergeredeci deloc simplu. mai simplu e sa cumperi un telescop mai puternic sau montezi doua telescoape si in acest fel se va ridica singura capota
Puteti vedea aici cum functioneaza, derulati direct la minutul 16 si 40 secunde.
RăspundețiȘtergerehttp://youtu.be/dit2bsKv0Qk
deocamdata mai sunt si alte masini straine cu tija,nu neaparat telescop ,la so asa ca merge asa ,...dao dreacu mai taie din ia daca e lunga
RăspundețiȘtergereSe pot folosii cumva echilibror(telescop) de haion de Solenza(500 n) sau de Dacia Break?
RăspundețiȘtergereun 500N garantat iti deformeaza capota
ȘtergereNu mi se pare un upgrade. Mult mai sigura e tija originala.
RăspundețiȘtergereAcesta e un moft dupa parerea mea, si mie mi-ar fi placut daca s-ar fi ridicat singura (dupa ce ai fi dat de acea siguranta), cum ai tu capota spate/portbagajul.
ridicarea singura a capotei nu este ok. la inchidere trebuie sa apesi pe ea si indoi tabla care deja este de cacat.
Ștergeretelescopul trebuie doar sa sustina capota sus si cam atat
telescopul utilizat seamana cu unul de hayon de vw golf 4(cu acel cap mai subtire)
RăspundețiȘtergereSal Cristi, Primul telescop,cel cu capul mai mare este de sandero de la hayon.
RăspundețiȘtergerePoti sa imi spui un cod pentru telescopul mai subtire si un nume de producator pentru ca nu gasesc sub nici o forma un telescop care sa potriveasca ca si lungime in locul respectiv la nici o firma de dezmembrari. Sau daca stii de la ce masina a fost luat respectivul telescop.
RăspundețiȘtergerenu stiu de pe ce masini au fost luate :(
Ștergerepe cel cu capul mai gros scrie RENAULT. o sa fac poze si revin
poze cu telescopul cu cap gros https://picasaweb.google.com/104072069706870899482/TelescopCapotaFataCuCapGros
Ștergerecu telescopul subtire nu am, este la colegul :). dar o sa vina poze si de acolo
eu am gasit cristi la piese auto nou cu 25 lei eu zic pomana de wv dar era de 500 nm si nu avea nici suruburi la el cu cap cu bila
RăspundețiȘtergerepai si ce folos ca este nou daca nu ai si sistemul de prindere :)
Ștergereeste bine de stiut pe viitor, cand se uzeaza cel vechi de pe masina ;)
ce se mai aude de telescopul subtire? vreo poza cu un cod ceva, si ai observat daca ti-a atins aripa la trepidatii?
RăspundețiȘtergerefacut poze sambata, chiar si filmat. atinge in aripa usor. revin cu poze si filmare la un moment dat :)
Ștergereeu am polizat din balama si nu are cum sa atinga
Ștergeretelescopul este de renault clio 2
RăspundețiȘtergeretind sa cred si eu ca este acest tip de telescop, dar sper sa mai confirme si alte persoane inainte de a-l achizitiona
Ștergeresalut Cristi,am o rugaminte daca cumva asa ceva cu telascopul la capota merge si pe sandaro
RăspundețiȘtergeresigur trebuie sa mearga. doar sa faci masuratori inainte
Ștergeretelescop de duster de haion merge perfect!!!
RăspundețiȘtergerecu un pic de munca si improvizatii, cred ca ar putea fi adaptata si solutia de pe duster: http://www.arabam.com/foto-galeri/haber/dacia-duster--uzun-donem-test-1-etap/7006/4
RăspundețiȘtergerechris ai vopsit spoilerul negru mat? :D
RăspundețiȘtergerenu, este plasticul barii originale
Ștergereinteresant scurt-metraj :D
RăspundețiȘtergerecred ca merge si o bucata de scotch lipita pe zgarietura, in cazul in care nu avem ceva in culoarea caroseriei.
vezi ca unde apasa telescopul pe garnitura,cand speli masina sau ploua o sa ti intre apa pe la motor sau pe langa chedere si o sa se duca la faruri.poate te gandesti la alta inbunatatire sau te uiti la Logan 2 si vezi cum sunt puse telescoapele , succes.
RăspundețiȘtergerewtf!? de parca n-ar intra oricum apa la motor si oricum n-ar curge apa pe faruri...
ȘtergereSalut,
RăspundețiȘtergereNu se pot inlocui capetele telescoapelor de pe masina ( care au provocat zgarieturile) cu cele mai mici de la celelate telescoape?
am incercat deja, difera radical pasul si chiar dimensiunea "surubului".
ȘtergereEu am montat un telescop marca Stabilus de 445 mm si o forta de ejectare de 300 N. Am schimbat unul din capurile telescopului de 18 mm cu un cap mai ingust de 10 mm. Diametru telescop 17 mm, pret / bucata cu tot cu capul mai de 10 mm - 15 lei. Sustine caspota foarte bine, nu torsioneaza capota deloc, nu freaca nicaieri cand este montat in cele 2 suruburi (unul de la balamaua de la capota in partea de sus si la cel din mijloc de la aripa) eu sunt multumit. Afara vant puternic.... capota rezista ;)).
RăspundețiȘtergereCod telescop pentru cei interesati : 7734566 ,folosit pentru Fiat Punto hatchback Am testat si un telescop de 310 N folosite pentru Ford Ka, potriveste si isi face treaba foarte bine dar si la acesta trebuie schimbat unul din capurile telescopului.
Ce parere ai Cristi daca pun 2 de 300 N? nu vreu 1, banuiesc ca in timp 1 singur tot impingand dintr-o parte va torsiona catusi de putin capota... si la vant din spate sa nu ma trezesc cu capota in cap
RăspundețiȘtergerepai daca pui doua, o s atorsionezi in ambele parti :)
Ștergeredoua de vre-o 200-250 as spune eu
da ai perfecta dreptate deoarece sunt 2 si forta de dubleaza adica 200 N plus 200 N egal 400 N pentru a nu se torsiona cum o facea unul singur de 425 N intr-o parte, greutatea capoteti ramanand aceeasi 2 distribuite egal in ambele parti zic eu ca este solutia ideala., 2 de 200 N.
RăspundețiȘtergereDaca gasesti telescop la lungimea potrivita cu forta de ejectare de 200 N sa ne spui si noua de la ce model de masina le-ai luat ca eu am batut toate dezmembrarile din Cluj si nu am gasit de 200 N nici un telescop sa potriveasca.. Bafta la cautare :)
RăspundețiȘtergerecunosti provenienta capului de 10mm? sau se gasesc usor?
ȘtergereAm gasit la unul din dezmembrarile din Cluj din intamplare. Omul de acolo mi-o dat o lada cu toate telescopurile pe care le avea sa imi aleg ce imi place. Deci nu stiu de la ce masina este acel telescop cu cap de 10 mm
RăspundețiȘtergereCRiS :)) datorita acestui tutorial, o minte bolvana a avut inspiratia si ideea sa faca asta: http://www.youtube.com/watch?v=O5noNdOZhUU Adica eu fiind acea minte :)) Multumesc mult CRiS :)))))
RăspundețiȘtergereSalut Cristi,eu am luat un pic la strung din suruburi,adica am diminuat din lungime si in felul asta nu mai atinge in aripa,bafta!
RăspundețiȘtergerela mine hexagonul are 1 mm grosime... din ce sa mai iau? :(
ȘtergereSa inteleg ca ai luat deja din el si a ramas doar de 1 mm?
RăspundețiȘtergereLa mine a avut aproape 4 mm si am luat din el 2mm,acum e ok,telescopul si suruburile le-am luat de la portbagajul unui Clio 3.
ai inteles gresit, n-am luat nimic. hexagonul are 1mm grosime ca sa-l poti strange cu cheia
Ștergerete-ai gandit sa incerci capetele telescoapelor de la portbagaj la cele de la capota? e posibil sa fie mult mai mici, dar intreb, ca nu-mi dau seama din imagini.
RăspundețiȘtergereincercat deja, nu potriveste filetul si dimensiunea surubului de pe amortizor :)
ȘtergereOk,scuze Cristi,totusi mi se pare foarte putin 1 mm,cred totusi ca se pot gasi suruburi mai mici,bafta!
RăspundețiȘtergereSalut Cris!
RăspundețiȘtergereSunt Razvan din Iasi, am Golan 1,5 dci ca al tau 65 cai... Imi plac toate tutorialele tale si le gasesc foarte utile; am lucrat mai cu tupeu la masina dupa ce am vazut inainte cum se face!
Daca iti trebuie la ceva, iti pot dona 2 telescoape de urmatoarele caracteristici:
- lungime intre centrele gaurilor unde intra surubul: 57.5 cm;
- lungime cilindru: 29.5 cm;
- diametru cilindru: 18 mm;
- putere/rezistenta: 325 N.
Cine stie, poate se mai naste astfel vre-un tutorial... Eu le am de la un Ford pe care l-am vandut si nu se potrivesc sa imi montez la capota.
P.S. 1: Imi pare rau dar nu am si suruburile...
P.S. 2: Apropo, ca idee, oare daca montezi telescopul invers (cu cilindrul catre habitaclu prins tot de un surub pe aripa, iar pistonul prins de capota, catre far), nu se poate evita oare contorsionarea capotei?
din pacate lungimea celor doua amortizoare e prea mare si nu prea ai la ce sa le potrivesti pe logan :(
Ștergeredar multam de oferta :)
PS2: prin inversarea amortizorului nu rezolvi nimic, torsionarea este identic si prezenta.
razvan, iasi
RăspundețiȘtergererevin asupra P.S. 2-ului dupa o seara de somn... cred ca mai degraba se contorsioneaza asa, pt ca in fata capota prinde numai intr-un singur punct (pe mijloc), pe cand catre in spate are 2 puncte de prindere la extremitati... oare se gaseste o solutie in acest caz?
nu prea am inteles ce ti-ai imaginatu tu aicea :)
Ștergeresalut! razvan din iasi.
RăspundețiȘtergereideea ar fi ca telescopul la capota sa fie montat invers fata da cum l-ai montat tu, adica, baza telescopului prinsa de aripa inspre parbriz, iar varful telescopului, prins de capota catre botul masinii... astfel cand deschizi capota, telescopul nu iti mai sta aproape de loc in drum... intrebarea ar fi daca nu ar contorsiona capota, tinana cont ca in partea din fata (in botul masinii), capota este prinsa doar intr-un punct pe mijloc (in siguranta/incuietoarea capotei), iar telescopul impingand ar putea forta capota in sus dintr-un colt. (ma intreb asta, vazand ca in pozitia in care ai montat tu, desi capota are 2 puncte de prindere la extremitati, tot se contorsioneaza putin...)
nu este nici o diferenta daca intorci amortizorul, ba chiar e mai rau pentru ca partea groasa a amortizorului preseaza pe acel cheder.
Ștergerecum am montat eu amortizorul, nu torsioneaza absolut deloc capota. atunci cand am pus acel amortizor foarte puternic, da, forta este prea tare si se indoaie capota la baza atunci cand vrei sa inchizi.
Dar cu elastic sau arc ai incercat? ori cu ceva contragreutate, o cumpana? :)) poate asa se ridica de cum vrei sa deschizi capota.
RăspundețiȘtergeresalut,
RăspundețiȘtergerenu era mai bine sa folosesti un tarod sa dai filet in plastic?
in acest fel nu se mai crapa capatul de plastic.
gaura unde este filetul nu are iesire in partea cealalta, insemnand ca as fi avut nevoie de un tarod cu cap drept. greseala mea a fost ca am dat o gaura prea mica prima data. am facut aceiasi modificare la inca 3 amortizoare si nu am mai crapat nici unul
ȘtergereCe diametru are telescopul de Citroen c3 ?
RăspundețiȘtergere18mm are recipientul. cel de 20mm atinge in surubul de pe aripa si nu mai incerc asa ceva.
Ștergerevad ca mai multe piese de citroen se potriveste la logan, si diuze cand ai pus, tot de la citroen ai luat:))
RăspundețiȘtergereasa sunt romanii,de ce nu ai facut asa?...de ce nu merge asa?...etc...cris a facut un tutorial ca sa vedeti voi cum se face,nu ca sa sariti de ce nu si-a pus 2 telescoape,invatati ceea ce inseamna tutorial.
RăspundețiȘtergereBafta Cris
Ideea de montaj a telescopului este foarte buna. Insa tinand cont ca in cazul de fata abia are forta de a sustine capota ridicata, la un vant mai puternic te poate lovi sau se tranteste puternic, incat cu siguranta se va indoi.
RăspundețiȘtergereapai fi sigur ca trebuie sa fie foarte puternic acel vant ca sa inchida capota. ba chiar iti garantez ca pe un asemenea vant nici nu o sa vrei sa ridici capota :))
Ștergerebonus: suportul original al capotei este pe pozitie, daca chiar este nevoie, il pun imediat ;)
adevarul e ca e putina fita in montarea telescopului, dar asta nu inseamna ca nu e reusit tutorialul.
RăspundețiȘtergerede unde pot sa cumpar si eu suruburile alea ca am tot cautat pe la piese auto si la service si nu am gasit nimic
RăspundețiȘtergerebanui ca te referi la cele doua suruburi necesare pentru fixarea amortizorului. nu le gasesti la magazine, mia repede le gasesti la dezmembrari auto
Ștergeresi ca si diametru?cat trebuie sa fie bila si cat sa fie filetul?eu am acelasi amortizor ca al tau de 41cm si 340 N
Ștergereca diametru nu te intereseaza, este un standard. numai sa nu fie un surub lung si aici nu m arefer la partea cu filet si la partea de unde se termina filetul si pana in capatul bilei. trebuie sa aiba maxim 18mm. sunt si de 20mm, am eu si iti pot trimite gratuit, doar ca e prea inalt si iti atinge amortizorul in aripa
Ștergeresi ce masina sa caut la dezmembrari?
Ștergereasta nu stiu sa-ti zic, tot ce pot sa-ti spun sunt dimensiuni si puteri. dar astea le-am scris deja sus printre filmari
ȘtergereSalut, ce zici de inovatia asta? :)
RăspundețiȘtergerehttp://www.loganclub.ro/forum/showpost.php?p=1569128&postcount=154
gandul ca trebuie sa dau atatea gauri in zona compartimenului motor ma ingrozeste. acolo este multa umezeala,ajunge apa... rugineste...
Ștergeresalut,
RăspundețiȘtergeredaca aveti de vanzare amortizor de capota cu specificatiile prevazute in tutorial, sunt interesat sa il achizitonez .
am fost pe la dezmebrari dar cica nu au la dimesiunile respective.
multumesc.
Trebuie sa modifici asezarea amortizorului cum este la video https://www.youtube.com/watch?v=_inghKxIwEM#t=427 (minut 6:01-6:10). Asa este in Rusia la Noul Logan vs Renault logan :)
RăspundețiȘtergerenu trebuie sa-l pun in acea pozitie. punere ain acea pozitie presupune sa daigauri, sa adaugi alte piese... in niciun caz nu fac asa ceva
Ștergerehttp://www.fullcustom.es/guias/amortiguadores-capo-motor
RăspundețiȘtergerecat au costat la capota fata si la portbagaj?
RăspundețiȘtergeredepinde de unde cumperi. pe mine m-au costat undeva la 50lei, toate
Ștergeresi cat de utile sunt?
Ștergerela capota fata nu este neaparat util, dar te obisnuiesti foarte repede cu el. nu mai e atat de grea capota cand o ridici, depui un minim de efort.
Ștergerela capota portbagaj este foarte util, cand ai bagaje, doar deschid din cheie si pun bagajele direct in portbagaj, nu mai e necesar sa ridic eu capota
Da mai.
ȘtergereLa portbagaj chiar ca este foarte utila
Cate te lescoape trebuie la capota fata si portbagaj?
Salutare. Unde gasesc suruburile cu bila pentru telescoape? Nu se gasesc direct si de 6mm cum se potrivesc pe logan? Eventual o masina de la care sa se potriveasca.
RăspundețiȘtergeresalut, eu n-am gasit
ȘtergereSalut Cristi as dori sa știu de unde as putea face și eu rost de niște adaptoare pentru a-mi monta și eu telescop?
RăspundețiȘtergereMersi frumos.
salut, exact cum spuneam si in filmari, din dezmembrari
Ștergere