Pages

Schimbat inelele argintii de la ceasuri cu cele de la Duster

Avantajul acestei operatiuni e ca se poate face in casa unde este cald sau racoare, depinde de vremea de afara.
Inelele au fost achiztionate de pe okazii iar montajul lor este foarte usor.
Din pacate, cei care aveti ceasurile complet negre, acest model, nu puteti schimba respectivele inele, ele fiind turnate din fabrica dintr-o singura bucata cu toata plansa.
Cei care aveti inelele argintii, acest model, puteti face modificarea fara nici o problema.
Nu stiu sigur ce sa zic despre acest model, teoretic ar trebui sa se poata schimba si el.


126 de comentarii:

  1. Mai bine faci rost de toate ceasurile de duster si arata mult mai bine !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. diferenta o face pretul. in plus unde mami era tutorialul? :)

      Ștergere
  2. la min 2:33 am crezut ca ti-ai f$%&t degetul :)
    arata foarte bine. intrebarea mea este daca la PH2 se poate face aceasta modificare, deoarece acele inele sunt mult mai subtiri decat la PH1 Prestige, de exemplu. tot asa se scot si cele de PH2?

    RăspundețiȘtergere
  3. le-ai montat pe masina ta?
    stiu ca le ai tornate,si nici folie alba nu aveai,sau ti-ai mai facut un update?

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristi stii ceva acel tablou de bod pe care experimentezi are cb,sau este de laureat
    Dupa ce le pot verifica,dupa varianta de soft
    Te rog da-mi un raspuns
    Nota 10 pentru cea ce faci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fara CB 6001 / 7101 / 7111 / 81111
      cu CB 6002 / 7102 / 7112 / 81112
      vizioneaza aici ca sa vezi cum verifici http://www.tutorialelogan.ro/2012/05/diagnoza-bord.html

      Ștergere
  5. Eram sigur ca asa e,am cumparat un tablou bord cu seriegrafia alba si cu cb ,dar se pare ca cb nu are
    Are varianta de soft 7101

    RăspundețiȘtergere
  6. Hai noroc mestere arata beton cu inelele alea si e chiar usor de facut aceasta lucrare cu conditia sa ai rabdarea care o ai tu apropo tu nu iti faci modificarea?

    RăspundețiȘtergere
  7. In unseren deutschen Uhren getragen Duster Logan!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cris, poti face un tutorial cu remediatul jocului din scaun ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cand gasesti o rezolvare entru aceasta problema, sa-mi spui si mie ca s apot face acest tutorial. si pe mine ma dispera

      Ștergere
    2. asa le vom duce la remat cand le vom duce... cu acel joc in scaunul soferului. :P

      Ștergere
    3. asta-i parerea ta,cat timp am aparat de sudura in garaj o rezolv la un moment dat... cand nu mai suport. fix il fac

      Ștergere
    4. Logan PH2. Cei de la Lazar Service din Tg. Jiu mi-au verificat scaunele la revizia de 3 ani si au zis ca jocul acela e in parametrii. Nu au gasit decat joc la sania de la scaunul soferului, pe care mi-au schimbat-o gratis. Inclusiv masinile noi, pe care trebuiau sa le livreze, aveau acel joc enervat la spatar. In schimb, generatia noua Dacia nu mai are acel joc.

      Ștergere
  9. cristi la minne este mai spre gri acolo se vedeau foarte albe

    RăspundețiȘtergere
  10. Intrebarea era daca stii tu cum sascapam de el

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-am nici ce-a mai mica idee despre ce vorbesti

      Ștergere
    2. era vorba de scaun dar a dat anonimul de mai sus la raspundeti si a scris

      Ștergere
    3. evident ca nu stiu din moment ce te rugam pe tine sa-mi spui cum ai rezolvat problema, daca ai gasit solutia

      Ștergere
  11. Mestere multi detinatori de MPI au o problema de afisare a temperaturi pe displai si nui din cauza termostatului dupa cum au constat si eu si alti nu ai in vedere descoperirea cauzei? ma gandeam ca socrul tau poate a avut asemenea problema si tu ai rezolvato s-au posibil pe viitor sa o intampine in orice caz poate faci un tutorial legat de aceasta problema

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca avea socrumiu aceasta problema, fi sigur ca exista un tutorial.
      intre timp, tu trage doua fire de masa suplimentare de pe motor pe caroserie

      Ștergere
    2. in general termostatele sunt de vina cu temperatura ne indicata corect la bord. Mai precis decat 2 liniute din 4. Nu este o problema de indicare ci doar atat se incalzeste apa in motor. Atentie la achizitionarea de termostate. Trebuie tinut cont de urmatoarele:
      1. dimensiunea bulbului termostat din capatul termostatului;
      2. temperatura la care deschide si functioneaza;
      3. diametrul interior care este pe termostatul cel nou.
      In general concesionarii dacia au termostate bune si calibrate pentru romania. Dece spun pentru Romania??? Un termostata este pentru clima din Romanica si altul este pentru clima din Norvegia sa zicem unde temperaturile sunt mult mai scazute iar timpul de deschidere al termostatului este mai mic.

      Ștergere
    3. Baieti va rog sa ma anuntati si pe mine cum ati rezolvat problema cu liniutele pt ca si eu am aceeasi prb. Sunt cu masina in afara tarii si as dori sa stiu daca sa ma pornesc cu ea in conditiile astea sa parcurg 2000 de km pana in tara sau sa remediez prb URGENT !!!

      Ștergere
    4. nu te stresa Caline, este doar eroare de afisare, masina merge in parametrii normali. numa sa nu-ti fie termostatul defect, atunci iti consuma mai mult. e simplu sa-ti dai seama daca este defect, iti vine aer cald mult mai tarziu dacat normal si dupa ce se incalzeste bine motorul aerul e tot caldut, nu fierbinte

      Ștergere
    5. Salut domnilor posibilitatea ca mesterul Cristi sa aiba dreptate este 99%eu am incercat toate variantele la problema legat de liniute cum ar fi :adugat masa suplimentara schimbat termostate primul am pus de origine Daufhine Tomshon asa scrie si pe cel care l-au montat in uzina al doilea Klaxcar de origine frantuzeasca si in fine sonda de apa Klaxcar nu va recomand marca am puso inapoi pe cea originala dupa ce am constatat ca GMV porneste la 6 linii termostatul se poate verifica cel ma sigur daca functioneaza corect in felul urmator se porneste mororul se deschide busonul de la vasul de expansiune se urmareste daca curge apa pe la furtunul de sus asta dupa ce motorul sa incalzit la 4 linii in momentul in care apa rece din radiator ajunge la termostat el trebuie sa se inchida si apa sa se opreasca la acel furtun daca termostatul este blocat deschis apa curge permanent si cu motorul rece asa se verifica si daca sonda de apa functioneaza corect daca in mers scade la doua linii pe temperaturi scazute de afara este din cauza unei erori la afisaj dar sonda ara 3 iesiri una pt bord una pt GMV si una pt ECU motor cea mai precisa

      Ștergere
  12. Mestere am tras fire de masa suplimentare si am curatat cu wd 40 cel de masa care vine de la baterie la caroserie si tot indica 2 linii am curatat simufa care vine la sonda

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. schimbat termostat si sonda? :)

      Ștergere
    2. Da am schimbat termostatul de 2 ori in 2 ani sonda nu nu cred ca e defecta daca stau pe loc imi ajunge la 4 lini cand se deschide termostatul verificat treaba asta de n ori deci cum se poate verifica sonda? numai pe incercate nui solutie adica cumpar si tot asa face mentionez ca am caldura normal in masina

      Ștergere
    3. in general termostatele sunt de vina cu temperatura ne indicata corect la bord. Mai precis decat 2 liniute din 4. Nu este o problema de indicare ci doar atat se incalzeste apa in motor. Atentie la achizitionarea de termostate. Trebuie tinut cont de urmatoarele:
      1. dimensiunea bulbului termostat din capatul termostatului;
      2. temperatura la care deschide si functioneaza;
      3. diametrul interior care este pe termostatul cel nou.
      In general concesionarii dacia au termostate bune si calibrate pentru romania. Dece spun pentru Romania??? Un termostata este pentru clima din Romanica si altul este pentru clima din Norvegia sa zicem unde temperaturile sunt mult mai scazute iar timpul de deschidere al termostatului este mai mic.
      Bdw caldura este oricum pentru ca termostatul tau deschide inainte sa ajunga la temperatura normala de lucru de 105 grade celsius. DA DA 105 GRADE CELSIUS. Probabil tie iti deschide pe la 60 si uite asa masina nu merge in parametri si consumul este mai mare. Ai sa spui ca apa fierbe la 100 grade; adevarat dar aici este vorba de circuit inchis si presurizat. Punctul de fierbere urca ceva mai sus de 100 grade.


      CONCLUZIE.
      FA UN DRUM LA UN CONCESIONAR DACIA SI PUNE UN TERMOSTAT DE LA EI. Nu te zgarci ca este mai scump.

      Ștergere
    4. Pai daca ar deschide la 105 grade, nu ar fi prea tarziu? deja ar fi temperat motorul ?!... Daca pe termostat scrie 88*C , eu cred ca asta e temperatura la care deschide...

      Ștergere
  13. Salut ... am schimbat azi becul de la plafoniera cu unul cu 4 smd-uri si la 5 minute s-a ars siguranta
    Siguranta este de 5a dar eu am pus una de 7,5a ... Intebarea mea este daca se poate intampla ceva din cauza ca am pus siguranta mai mare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am pus 3 leduri de putere foarte mare si inca 2 becuri cu led de putere mare. ca sa fie perfect, am tras fire si am pus inca 2 becuri cu led la picioarele pasagerilor.
      problema este de la acel bec cu led, ori consuma foarte mult ori este prost facut. dar putea fi si o coincidenta.
      pentru orice eventualitate, pune o siguranta de 5A, de preferat sa se arda siguranta in locul instalatiei electrice

      Ștergere
  14. Salut.Am probleme cu un logan DCI din 2007 euro4,103.000 km si de vreo cateva zile imi face probleme,adica nu mai porneste deloc,dau la automat pana imi termina bateria si nu porneste,singura solutie cum am pornito a fost cu un spray de pornire am dat 2 pufuri si a pornit.Cand motorul este cald porneste dar mai greu,dar cand e rece deloc doar cu sprai-ul.Am schimbat filtrul de motorina la fel face,motorina numai de la statie gen rompetrol,omw,petrom.Cand pornesc masina,motorul merge f bne,trage bine,nu scoate fum dar problema e cu pornirea.Dak ati mai patit ca mine va rog dati un raspuns...Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. posibilitati..proprie experienta. -injectoarele
      -pompa de inalta(injectie, presiune sau oricum vrei sa ii zici)..oups scuze acum am vazut ca ai euro 4 eu am euro 3 la euro 4 nu stiu sa fiu sincer dar incearca injectoarele.e foarte usor.daca este ca la euro 3 in fiecare injector inra cate un furtunas de cauciuc.acela este returul.scoate de la fiecare injector pe rand CU MOTORUL PORNIT .normal trebuie sa picure daca are jet e clar injectorul respectv.multa bafta

      Ștergere
    2. Pompa de injectie este aceeasi la euro3 si euro4(65cp,68,cp si 85cp),la cele euro5 nu stiu dar sigur difera.Trebuie sa faci testul returului pentru injectoare,mai mult ca sigur cel putin unul ramane deschis si nu ai presiune in rampa la pornire.Trebuie sa verificati daca nu cumva ai pilitura in instalatie din cauza pompei.Puneti filtre de origine sau ale unor marci cunoscute Fram,Mahle,Mann...si sa nu fie contrafacute(de tipul celor cu 60 de lei pe okazii.ro).

      Ștergere
    3. Asa patise si un coleg de-al meu, dar la el erau de vina 2 bujii si acum nu mai are probleme.

      Ștergere
  15. Cris, thanks for the tutorial ... My question is: I can transplant the Stepway board to logan 2013 model? Here is the link ...

    Cris, multumesc pentru tutorial ... Întrebarea mea este: Pot transplant de bord Stepway a modelului Logan 2013? Aici este link-ul ...

    http://www.ecbloguer.com/blogaraje/wp-content/uploads/2012/07/20_Stepwayph2_interior.jpg

    RăspundețiȘtergere
  16. Salut Cris am si eu o intrebare, ai idee cum se numeste burduful de la schimbatorul de viteze care vine pe sub masina ? cauciucul care protejaza bila aia. am cautat pe net sub varianta de : burduf, garnitura, manson, draq sa-l ia

    RăspundețiȘtergere
  17. Merge s-a pun panoul cu ceasuri de duster pe logan?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merge, se potriveste fara modificari, plug and play

      Ștergere
    2. Mersi de raspuns. Dar daca-l schimb cu unul de duster mi se va reseta kilometrajul?

      Ștergere
    3. daca schimbi ceasurile cu totul, da, clar. tu schimbi doar plasticaraiele, nu si electronica

      Ștergere
    4. Eu vreau s-a schimb tot panoul cu ceasuri cu unul de duster dar daca zici ca se reseteaza kilometrajul nu merge rescris?

      Ștergere
    5. ma, tu asculta ce spun eu, schimbi doar plasticele, electronica nu o sa functioneaze, vei avea un frumos brad de craciun in bord :)

      Ștergere
    6. lasa ma omul ca poate ii plac sarbatorile de craciun si le prelungeste pe tot parcursul anului. :P

      Ștergere
  18. chris ce solutii am sa acopar gaura din dreptul airbag-ului la un ambiance? un airbag second cam la ce pret ar fi? sau un capac? exista posibilitatea sa montez doar capacul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. airbag-ul e pe la 300-350 lei. daca tot il cumperi, il poti si lega.
      de astupat gaura aia... n-am idee.

      Ștergere
    2. poti sa pui doar capacul si in locul airbagului sa bagi o rezistenta de 23 Ohm

      Ștergere
    3. Poți să o acoperi foarte frumos și practic cu o cutie de șervețele

      Ștergere
    4. tudor poti sa detaliezi te rog?

      Ștergere
  19. cristi, gasesc pe forum un tutorial cu demonaarea tobei finale?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ainevoie de o singura scula sa demontezi finala, asta http://goo.gl/aUoHr

      Ștergere
  20. Salut Am si eu o rugaminte cristi daca te rog faci un tutorial despre reglarea farurilor. Multumesc mult astept raspunsul tau

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. amenint cu acest tutorial de vre-o 2 ani si tot imi este groaza sa ma apuc de el :(

      Ștergere
  21. am si eu problema cu temperatura si vreau sa stiu unde este mufa de la sonda sa o curat si sa vad daca tot asa indica.va rog ma ajutati?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.bestautovest.ro/blog/2010/06/23/demaror-bujii-logan-modele-si-unele-caracteristici/
      punctul I este senzorul de apa

      Ștergere
  22. sal cris.am nevoie d un tutorial cum adaug al 2 lea buton de geam la logan,adik am pus ink unu p usa si nul mai pot actiona pe cel din bord.helppppppp me.ms

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intrebi persoana gresita :)
      mai degraba incerci la www.tunezlogan.blogspot.ro

      Ștergere
  23. Salut.La schimbarea distributiei la logan motor 1.4mpi este necesara si schimbarea pmpei de apa?unde este recomandat de schimbat la Dacia(Caremil) sau sin alte srvice?mentionez este prima data cand schimb distributia....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu este obligatoriu sa schimbi pompa de apa. dar daca umva incepe sa curga dupa 20.000km de cand ai facut distributia, mai platesti inca odata manopera si cureaua... si nu sunt ieftine.
      cel mai bun service e cel care-ti vinde si monteaza cureaua si iti da si garantie.

      Ștergere
  24. unde am fost si am intrbat mio zis ca ei comercializeaza piese din germani si cu tot cu pompa este injur 600 lei + manopera

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pot sa fie si de pe marte, daca nu primesti garantie tot dijaba.

      Ștergere
  25. ok multuesc de sfat :-bd :))

    RăspundețiȘtergere
  26. interesant, naspa ca nu merge si la cele negre:(((...app ai incercat si cu cele negre???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu se incearca nimic, e turnat totul dintr-o singura bucata. la 70 lei cumperi toate plasticele de duster, uite http://goo.gl/Rw6SV

      Ștergere
  27. chris, de ceva vreme CB-ul nu-mi mai indica foarte exact cantitatea de benzina din rezervor, am o marja de 2-3 litri in plus? care ar fi problema?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se mai defecteaza si ele. oricum, 2-3 litri e fix nimic :)

      Ștergere
  28. Cristi, daca te rog si eu ceva, poti sa faci pe viitor o instalare/montare a unor ceasuri/folii cu plasma?
    Avand ceasurile cu fundal alb, eu nu mai vad nici un numar de pe ceasuri cand merg ziua, pe soare, cu pozitiile aprinse(in exteriorul localitatii) si ma ghidez numai dupa ace...
    Ma gandeam sa ii schimb SMDurile, dar investitia e tot pe acolo, si poate nu toti vor aprecia noile culori la revanzare... + ca o am momentan in garantie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-am sa fac, nu-mi plac deloc

      Ștergere
    2. cel mai simplu iti cumperi de la Cristi, modulul DRL si nu mai esti nevoit sa aprinzi pozitiile sau farurile. Eu asa am facut !

      Ștergere
  29. Salut Cristi ! Un tutorial cu montarea unui kitt de spalator faruri cand faci k de cand astept ;) Am tot zis ca faci si nimic. M'ar interesa deoarece eu am faruri cu lupa . Salutari si toate cele bune . RESPECT OMULE !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am montat spalatoare pentru faruri pe logan PH2. achizitionat instalatia de skoda octavia, cele mobile.
      - gasirea pozitiei corecte, fabricarea suportului(o platbanda in forma de L), dat gaura in bara de plastic si cea de metal, timp de lucru 9:00 - 16:50
      - pozitionarea sprituitoarelor, ajustarea pompei in suport. timp de lucru 9:20 - 17:00
      - montat pompa pe rezervorul original logan, stricat 2 rezervoare. timp de lucru 2 zile.
      am lucrat la temperaturi prea apropiate de zero grade.
      vezi ce simplu este de explicat? tutorialul ar fi iesit de vre-o 3-4 minute... hai 6 minute, cel mult 6 minute.
      nimic din ce am facut nu poate fi explicat in detaliu ca sa-ti fie mai simplu. n-ai puncte de reper, n-ai date precise... totul trebuie ajustat, absolut totul. din suportii de sprituitoare am taiat de vre-o 10-15 ori, tot cate putin si ca sa-i prindem de bara de metal am dat vre-o 10 gauri. polizat putin cate putin din bara de plastic(asa de vre-o 50 ori). in gaura de metal am avut o freza cu care am facut gaurile, altfel eram mancati.
      ai nevoie de scule, imaginatie, exagerat de multa rabdare, timp.
      de precizat ca am lucrat continuu doua persoane, a treia doar in jumatate din timp.
      ca sa filmez insemna aproape sa dublez timpul de lucru. unele chestii nu pot fi filmate in timp ce faci modificarile, nu fara sa ai un cameraman dedicat care sa filmeze non stop

      Ștergere
  30. salut Cristi! as dori sa imi pun carlig de remorcare pe logan pentru ca tocmai ce am fost lovit in spete de un sofer. Ai idee daca trebuie sudat sau doar prins in suruburi. M-ai putea ajuta cu un tutorial? mersi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca cumperi carligul de origine ai sa constati ca ai toate punctele de prindere, doar bagi cele 4 suruburi si este pe pozitie. acele gauri din lonjeronul masinii sunt astupate de izolatia de fabrica, dar gaurile sunt existente.
      daca pui un alt fel de carlig presupune sa dai gauri, sa tai din bara spate... deci n-ai sa vezi un asemenea tutorial de la mine

      Ștergere
    2. Auleu tu vrei carlig ca sa iti protejezi bara? tot spatele masini din structura este afectat in caz de inpact zona aceia unde se monteaza nui gandita pt asa ceva una e se aplici o forta treptat cum ar fi remorcarea si alta e sa aplici o forta prin soc mai gandestete daca vrei s-al mai montezi

      Ștergere
  31. buna.vreu o parere de-a ta.am un dci cand pun piciorul pe acceleratie se aude ceva,nu la motor.se aude un zgomot doar cand apas acceleraia undeva sub capota.de mers merge ok,doar acel zgomot ma deranjeaza.ai o parere ce poti sa imi spui?multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu motorul oprit? este acceleratie electronica, n-ar trebui sa auzi nimic.cu motorul pornit apesi acceleratia? atunci sunetul vine de la motor. daca este alt sunet in plus, trebuie sa fi mai explicit penca eu n-am de unde sa stiu ce auzi tu acolo. poate auzi turbina...

      Ștergere
  32. cu motorul pornit,si numa cand apas acceleratia se aude un trrrrrrrr usor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa fie pompa cumva de vacum? sa fie rola defazoare de pe alternator? sa fie servo directia electrica?
      pot sa fie atat de multe, n-ai idee. doar daca te duci la un mecanic sa te lamureasca.

      Ștergere
  33. de unde putem sa cumparam inelele pentru ceasuri

    RăspundețiȘtergere
  34. Cris un tutorial cu inlocuirea maciuliei schimbatorului de viteze cu una de prestige...

    RăspundețiȘtergere
  35. VREM tutorial cu "Camera video pe marsarier".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am in parbriz http://www.trafictube.ro/author/tutorialelogan/, poate pe viitor si in spate.

      Ștergere
  36. Salut Cristi, sunt Dani. Am un prieten care are un logan 1.4 mpi, peste 400.000 km cu el si de vreo doua zile are ceva probleme cu masina, ii porneste des cooler-ul de racire, i sa ars termocupla, a schimbat-o cu una aproape noua si ii apar 6 liniute pe computer la apa. ce crezi ca ar aveam masina, ca este disperat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este o siguranta sau rezistenta ceva... nu stiu cum sa-i spun. este pozitionata deasupra si intr-o parte a termocuplei. din cauza ei ar probleme. ii recomand sa mearga la un electrician bun penca acolo are probleme si de lipsa contact pe la ceva mufe

      Ștergere
  37. Salut, un tutorial ceva despre cum se punde o husa de volan cu snur, pt. ca nu reusesc deloc :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. insisti pana iti iasa. mie mi-a reusit dupa aproximativ 2 ore

      Ștergere
  38. Salut Cristi,

    Se poate sa fac aceasta modificare a bordului daca am ceasuri ca acestea?
    http://www.loganclub.ro/forum/attachment.php?attachmentid=120890&d=1254744842

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut Theodor, poti face modificarea deoarece la modelul acesta nu sunt turnate direct pe plastic sunt nituite, si eu am la fel si in curand o sa fac aceasta modificare.

      Ștergere
  39. Salut Cristi, initial am vrut sa te intreb de unde ai cumparat inelele apoi am vazut ca de pe okazii , daca mai sti cumva userul de la care le`ai cumparat sa imi lasi un link ,mersi daca nu nici o problema, acum in legatura cu ultimul model de inele care l-ai postat tu acolo vreau sa spun ca se schimba la fel deoarece am eu pe ph2 si tocmai azi am desfacut si am facut displayu pe negativ ( apropo a iesit misto de tot, acum se vede perfect, mersi) si m`am uitat si la inele si se demonteaza ca in tutorial ; ce chestie la ph2 sunt doar 4 leduri la afisaj si doar 2 pt turometru si 2 pt kilometras, din nou cei de la dacia au considerat ca trebuie sa faca reduceri , partea buna cum ai spus tu masina e mai usoara :))

    RăspundețiȘtergere
  40. Mersi, am comandat , au venit si le-am montat si e perfect pot trimite poze daca vrei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se mai pot comanda DVD-uri tot setul, vreau si eu,daca da spune-mi ce sa fac.multumesc

      Ștergere
    2. se poate comanda, numai sa revin si eu in tara :)
      tu mi-ai lasat numarul de telefon in vre-o doua locuri? cel de cosmote? te sun cand ajung si eu in tara corecta :))

      Ștergere
  41. Scuze de intarziere, o sa trimit in curand doar ca vreau sa fac niste poze mai clare

    RăspundețiȘtergere
  42. Salut,
    In privinta acestor inele
    As putea sa le aplic un crom,cum se face,stie careva?
    Sau daca nu,este vreo firma care cromeaza plasticuri?
    As vrea sa le cromez fiindca schimb si inelele de la aeratoare tot cromate.

    RăspundețiȘtergere
  43. salut am pierdut o bratara in aerisirea de la parbriz cum o pot scoate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stai linistit ca nu este pierduta, inca este acolo.
      dai jos bordul si have fun demontand blocul de aerisire

      Ștergere
  44. cris, pot monta asa ceva http://www.loganclub.ro/forum/attachment.php?attachmentid=120890&d=1254744842 in locul vitrinei cu inelele turnate fara sa pierd kilometrajul? cum se numeste? vitrina prestige? se schimba numai plasticele deci?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. schimbi doar plasticele si folia.
      http://goo.gl/LTOUg
      numele si telefon George 0741.511.420

      Ștergere
  45. serigrafie are dar rama aceea unde o gasesc? stii vreun user? merci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. user? ce user? de unde? ti-am dat un nume si un numar de telefon.
      are el tot ce-ti trebuie, doar sa-i spui ce vrei. are 5 pagini de produse pe okazii

      Ștergere
  46. Unde pot gasi ramele sa le cumpar ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De pe okazii.ro au fost cumparate. Mai exact de la userul bulibasa01

      Ștergere
    2. Mersi mult de tot !

      Ștergere
  47. La Multi Ani cristi ! La multi ani tuturor. Am montat si eu astazi inelele de ceas model ul pentru duster. Schimba in mod placut aspectul bordului , insa imi permit sa dau un sfat celor ce intentioneaza sa faca aceasta modificare . Incercati sa achizitionati inele noi . Eu am luat de pe okazii si erau folosite si a fost un risc montarea ( lipirea lor ) In caz de nereusita s-ar fi stricat si panoul pe care se monteaza . Dar modificarea este ok! se merita 1 ora de munca pentru un aspect mai placut al bordului . Inca odata La multi Ani tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  48. Salut Cristi si eu am ceasurile tot negre si nu pot sa le schimb dar daca le as vopsi ar avea ceva?se poate coji in timp vopseaua si ce materiale mi ar trebuie?multumesc anticipat pt rasp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. doar s-ar putea sa nu-ti placa ce a iesit :)
      este suficient sa le vopsesti, nu trebuie nimic, nu sunt supuse la contace mecanice ca sa zici ca se vor coji.

      Ștergere
  49. AM SI EU O INTREBARE PE UN PH1 POT SA II PUN O FOLIE ALBA LA CEASURI ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poti fi mai precis unde la ceasuri? asa? http://www.okazii.ro/accesorii-auto/altele/serigrafie-folie-ceas-bord-dacia-logan-faza-1--a145833834
      penca alea nu au folie pe ele, asa sunt fabricate

      Ștergere
  50. Sall de unde ai luat inele ca eu nu am gasit??

    RăspundețiȘtergere