Montat modul impuls pentru geamuri

Cand am pus tutorialul Legat pe plus permanent ridicare/coborare geamuri, m-ati inebunit cu intrebarea "de ce la mine merg geamurile singure la o singura apasare de buton". Asa ca Tudor v-a sarit in ajutor si a construit acest modul cu impuls care face acelasi lucru ca si butonul original, adica geamurile urca si coboara la o simpla atingere de buton.



141 de comentarii:

  1. sal tare si cam cat costa acest modul daca un buton cu impuls a costat 200 lej acest modul costa cam 100 lej??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sus deasupra filmului este pus link-ul catre Tudor, cel care vinde acest modul.

      Ștergere
  2. Doamne feri, ca shucar mai esti! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite acest Coolio de Romania pe unde umbla. E in Timis:)

    RăspundețiȘtergere
  4. ce pariu ai pierdut de ai facut acest tutorial in varianta feminina?:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Asteptam si alte filmari viitoare in varianta feminina in fustita. Ce-ar fi sa ceri voturi pt asta? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. care e faza cu calibrarea? ba merge, ba nu merge... la alte module nu e asa, functioneaza pur si simplu fara sa fie nevoie de nici o calibrare si are si acel sistem de protectie. cred ca de data asta lui tudor i-a cam dat cu virgula :)
    si 80 RON mi se pare un pic cam mult. in alta parte am gasit mult mai ieftin (50RON)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. calibrarea se datoreaza imbatranirii motorului de la geam. o gramada de persoane se plang ca geamul coboara/urca mai greu ca la o alta masina identica. facandu-se aceasta calibrare, modulul calculeaza consumul necesar de curent si iti coboara/urca geamul fara sa se opreasca in timpul miscarii.

      Ștergere
    2. aceasta functie este doar pentru protectia motorului si a modullui pentru a nu lua curent foarte mare si ase duce pe apa sambetei. Daca tu consideri ca protectia asta este o ``virgula`` OK ASA SA RAMANA :P dar...

      Ștergere
    3. Salut,

      Cris, toata stima pentru ceea ce faci. Cred ca ai fost informat oarecum eronat.

      http://www.loganclub.ro/forum/showpost.php?p=509352&postcount=131

      Nu exista nici o calibrare.

      Ștergere
    4. habar nu are dar vorbeste...la sistemul clasic cu boton normal, apesi sa se deschida/inchida geamul, cand ajunge la capat de cursa, operatorul uman elibereaza butonul. cu modul, totul este comandat de microcontroler, care cand geamul ajunge la capat de cursa, acesta taie alimentarea geamului. sunt macarale mai uzate, unele mai noi, altele pline de praf - drept consecinta, in timpul functionarii normale, unele absorb un curent mai mare, altele mai mic; modulul supravegheaza curentul absorbit de motor in timp real, cand ajunge la capat de cursa, motorul absoarbe un curent mai mare, care fiind detectat de microcontroler(printr-un shunt inseriat cu motorul), acesta taie alimentarea motorului.
      dupa parerea mea, o macara electrica fara modul, este mai pasibila arderii motorului, distrugerii instalatiei electrice, datorita curentului posibil de 30A limitat de siguranta(SUPRADIMENSIONATA. pe masina mea, cu module, am siguranta de 10A, niciodata nu s-a ars.
      motoarele geamurilor au protectie termica, daca va jucati mai mult cu geamurile, acea protectie va deschide circuitul...
      dupa parerea mea, functional n-a dat cu virgula; da cu virgula din cauza pretului nesimtit, si eu fac astfel de module insa nu ma avant asa tare a bani:D. BAFTA!

      Ștergere
  7. Am fost la dezmembrari si am intrebat pretul unui buton cu impuls si fara impuls si mi s-a spus ca este de 20 de lei. nu conteaza cu sau fara

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. garantat nu stia ce inseamna intrebarea ta. oricum, ma indoiesc ca il vei gasi la dezmembrari. 20 lei pentru butonul normal este cel corect

      Ștergere
    2. atentie ca sunt unele butoane cu impuls fake, sunt de Renault Chamade sau 25, nu mai stiu, care sunt tiganite cu buton de logan, dar asta n-ar fi problema, problema reala e ca alea nu monitorizeaza curentul absorbit de motor, alea functioneaza pe baza de timp. dai click la urcare, alimenteaza motorul geamului cateva secunde considerat de cine l-a conceput, ca fiind timpul de ridicare a geamului de jos pana sus(cursa completa); practic sunt niste relee de timp. pe masina originala, instalatia era ceva mai complicata ca atunci cand ajungea la capat de cursa, inchidea niste contacte care taia alimentarea butonului. revenim la Logan: dar ce te faci cand geamul este putin deschis(zicem 10cm); si apesi sa se inchida, si geamul a ajuns la cap de cursa, si tot forteaza in macara, ce incalzesc fire, motor, contacte relee...
      modulul home made, corect executat,cu componente de calitate, face treaba mai buna ca butonul oroiginal renault. stiu ca starnesc polemici dar asta e adevarul. cine stie ce zic, imi va da dreptate.

      Ștergere
  8. ca sa scot butonul pt geam (sau oricare altul), e nevoie sa dau rama jos, sau ma descurc cu o surubelnita subtire si multa grija? Am PH2..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. recomand sa scoti toata plansa frontala. poti si cu 2 surubelnite bagate stranga/dreapta, dar il vei zgaria

      Ștergere
    2. nu este casanta plansa la ph2?
      din cate am vazut, tu o scoti relativ usor, de jos. am observat (recunosc, am simtit, ca nu am cum sa vad :)) ) ca are un spatiu unde poti infige ceva cu care sa te ajuti sa tragi.
      ce zici, bag nemilosu'?

      Ștergere
  9. Salut Cristi, o intrebare am si eu : Cred ca mi-a intrat o funza la aeroterma sau ceva ca se aude un zgomot pe treapta 1 si 2 ca si cum as avea o frunzulita. Ai putea sa ma ajuti cu un sfat. Ms ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este in blocul de aerisire. dat bord jos, deschis blocul de aerisire.
      eu zic sa te joci la ventilator, sa-i dai pe trapta 4, opresti, iar treapta 4 si de fiecare data muti sa bage aerul tot in alta parte. daca ai noroc, o dizloci si ti-o arunca undeva unde nu mai face galagie :)

      Ștergere
    2. sau poti incerca varianta mai ieftina si mai economicoasa... folosesti aspiratorul la care ii atasezi un furtunas flexibil de 1-1.5 cm diametru si cam 1-1.5 m lungime.. gasesti la fierbatoarele de vin si(vezi tu cum il izolezi de furtunul de la aspirator cu vesnica banda schoci)...

      app aspirarea sa o faci din interior... dau la aerisire pt recirculare aer interior iar gura de aspiratie ai sa o vezi de pe partea soferului in stanga sus...
      eu am fost mai ghinionist ca tine si am scos un soarec mort (nu stiu cum s-a baga acolo)

      bafta daca ai intrebari da un reply la acest mesaj

      Ștergere
    3. Multumesc mult pentru sfaturi, sper sa nu scot si eu nustiu ce vietuitoare de acolo :)

      Ștergere
  10. Salut Criss...ce ai lipit pe plasticul de la consola folie de carbon?

    RăspundețiȘtergere
  11. dar sa o pun eu acasa folia, nu merge oare ?...mai am o problema numi mai sta clipsata acolo husa de la schimbatorul de viteze si am cautat pe net sa iau una noua si este peste 60 de lei tu de unde ai achizitionat-o si cat a costat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adezivul se activeaza la caldura. deci ai nevoie de un feon industrial ca sa mulezi folia si sa se lipeasca bine.
      eu am platit 70 lei si am primit masca facuta

      Ștergere
  12. Modulele de acest gen au tendinta sa se arda in timp . Nu e primul care face acest modul . Acest modul e deja pe piata de cativa ani buni . Cunosc vreo 8 cazuri in care sa ars acest modul . Unii aveau si cate 2 module . Unul pt sofer , altu pt pasager , si o rezistat 1 an si vreo 2 -3 luni . In timp o sa se arda . Aceste module se gasesc si pe forum . Se poate gasi si schema electrica pt ele . Se poate face . Nui mare branza . Un buton cu impuls e mult mai Ok . Eu am apelat la o varianta mult mai ieftina si mai sigura . Plug and play . Fara cabluri si diverse .

    Asta e parerea mea .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca componentele sunt de calitate, relee de cel putin 10-15A, nu e problema...

      Ștergere
  13. ...husa de la schimbator de unde ai achizitionat-o si cat a costat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este facuta la comanda, este din piele. parca 60 lei am dat pe ea, nu mai retin exact. cine imbraca volane, face si huse la schimbator

      Ștergere
  14. Cel cu consola care vrea in carbon , daca vrei , o trimiti mie prin posta sau curier si ti-o fac eu . Cristi stie . Eu am infoliat si la altii . Si nu sa decojit sau distorsionat .

    RăspundețiȘtergere
  15. nu am inteles sensul filmului 2 poate eu nu am simtul umorului de fapt pari a te parodia tu pe tine ca si treaba cu "carti" eu cel putin nu apreciez asa ceva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este doar treaba ta ce apreciezi si ce nu, e dreptul tau sa alegi ;)

      Ștergere
    2. Sal nu stiam ca esti si suparacios mestere ca am zis un adevar? doar am vrut sa iti spun cu alte vorbe ca esti penibil cu asemenea filmulte ca eu credeam ca esti un om serios si eu am apreciat ca atare munca ta...de fapt cu prostii de genu duci in derizoriu munca ta de pana acum

      Ștergere
    3. nu m-am suparat deloc. dupa cum spuneam, este parerea ta, e dreptul tau sa alegi ce-ti place.
      eu om serios? glumesti? niciodata! n-am fost, nu sunt si nu o sa fiu niciodata serios. cu atat mai mult n-am sa ma schimb din cauza ca cineva nu ma place.
      sunt penibil? nici o problema, pe mine nu ma deranjeaza deloc si asta e singurul lucru care conteaza. ;)

      Ștergere
    4. el vroia sa spuna ca nu trebuie sa exagerezi cu de glumele de acest gen deoarece lumea o sa creada ca din intreg tutorialul ai facut o gluma si ca nu e real ce spui acolo, ca e doar o gluma totul, un pamflet. nu te judeca nimeni ca ai simtul umorului si ca esti si un pic copilaros, si eu sunt asa (chiar mai nebun ca tine), dar sa ai grija sa nu induci lumea in eroare cu tutorialul, sa creada ca e un pamflet, doar o gluma, ca nu e real ci doar te joci.
      sa auzim de bine.

      Ștergere
    5. am pus doua filme iar la al doilea precizam "doar azi va puteti amuza si cu varianta feminina". ma indoiesc ca trebuia sa pun si o pula roz, din fier cu luminite ca sa iasa in evidenta :)

      Ștergere
  16. Varianta a doua e mai de graba de groaza, ca ai cornite :))

    RăspundețiȘtergere
  17. cristi pune si un tutorial cu ridicarea geamurilor din telecomanda ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inainte sa-l pun, trebuie sa-l si filmez. si inainte sa-l filmez, trebuie sa cumpar acel modul

      Ștergere
  18. cristi ai putea sa-mi faci rost de un airbag pasager? sau macar capacul daca merge asa. evident contracost....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am gasit si pe okazii dar sunt prea scumpe iar la dezmembrari tot cam 250-300...

      Ștergere
    2. pe okazii 500lei, deci doar de pe la dezmembrari iesi mai ieftin

      Ștergere
  19. ce modificari trebuie facute daca ai macara manuala si vrei s-o faci electrica?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tare cred ca trebuie sa schimbi tot sistemul

      Ștergere
    2. asa este, eu mi-am pus geamuri electrice pe spate si am schimbat macaraua...am luat 2 macarale de spate logan de pe okazii 15o ron,si mi-a tras un electrician firele.bafta

      Ștergere
    3. Buna alex as vrea sa stiu ce modificari ai adus la instalație pt geamurile electrice pe spate.?mrs

      Ștergere
  20. suuuuuuupppppppperrr tareeee...(varianta feminina)

    RăspundețiȘtergere
  21. astea sant improvizatii,eu am gasit butoane originale cu impuls 180 roni buc,si sant adeptul la original nu la improvizatii .asta pe bucuresti se gasesc bani sa ai .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am dat 160lei pe amandoua, originale fiind. totul e sa ai rabdare pana pica oferta

      Ștergere
  22. pai vezi si saracia asta care ai faci tu reclama 80 roni buc hmmm

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar eu am cumparat aceste butoane acum 2 ani jumate, nu e acelasi lucru

      Ștergere
  23. Mi-ai acceptat provocarea lansata pe facebook :)) Ai facut tutorial cu codite :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Salut CRiS.
    Ai putea face un tutorial cu schimbatul becurilor de la blocul de climatizare de pe PH2? Imi fileaza un bec (se pare ca sunt doua) si blocul arata foarte diferit de cel de pe PH1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. al meu sa ars si mai e aprins decat 1:| dar mai stau cu el asa ca vreau sa imi pun leduri:D

      Ștergere
    2. ar trebui sa doneze cineva loganul lui pentru filmari.
      chiar daca ar face-o careva, nu ma bag eu! m-am pus sa montez filtru de polen sub capota la un PH1 si la scoatere s-a rupt unul din cei 2 braduleti. a trebuit sa iau de pe masina mea si sa pun la a lui.
      deci nu

      Ștergere
  25. ma ,da tu daca ai butoane cu impuls la ce p... mea ai mai cumparat modulul?e ceva necutat la mijloc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. yeap, si-a bagat necuratu coada si l-a pus pe socrumiu sa-si ia logan 1.4mpi, alb, apare prin tutoriale ;)

      Ștergere
  26. Salutare. Ieri s-a intamplat ceva foarte bizar "pe partea electrica".O sa incerc sa explic cum pot eu mai bine si scuze pt off topic dar nu stiam unde sa pun intrebarea asta.
    Am incercat sa pornesc masina (Logan din 2007 1.6 16v) si nimic. Luminile din bord s-au aprins cand am pus contactul dar aveau o intensitate scazuta iar unele nu se vedeau deloc. Am scos cheia din contact, am pus-o iar si aceleasi simptoame. Iarasi am scos cheia din contact, iar cand am deschis portiera a inceput sa se auda un sunet greu de descris, asemanator unui hard-disk de computer, subliniez cuvantul "asemanator" deoarece nu stiu sa descriu cu exactitate sunetul.Acest sunet se auzea cat timp portiera era deschisa si mi s-a parut ca venea de undeva de sub volan(probabil servodirectia). Nestiind cum sa abordez problema m-am gandit sa-i dau un "reset" la baterie. Cat timp am cautat un patent prin casa, totul a revenit la normal ca si cand nu se intamplase nimic cu o singura observatie, ceasul din bord se resetase la ora 00:00. Mentionez ca nu am apucat sa dau bornele jos de la baterie. Parca am fost lovit din spatiu cu un EMP(electromagnetic pulse). Este cel mai usor de descris ce mi s-a intamplat.

    Ati mai intalnit asa ceva?
    Am vreo problema electrica?
    Bateria nu prezinta simptome de descarcare.
    Scuze inca odata pentru offtopic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai avut o cadere de tensiune vei vedea ca aceleasi simtome va avea cand batereia iti moare definitiv de fapt intra sistemul de protectie al masini in momentul cand scade tensiune sub anumiti parametri daca bateria ta este de din 2007 poti fi sigur ca e pe gata la 5 ani incepe sa ajunga plumbul pe fundul bateriei si intra in scurt cu placile

      Ștergere
    2. eu as spune ca ori nu a facut vre-o borna contact, dar mai degraba ti-a intrat bateria in scurt. identic am patit si eu, acele sunetele ce le-ai auzit e de la relee. neavand 12v pe instalatie, releele o iau pe ulei.
      deci foarte curand iti moare, pregateste-te cu bani de una noua

      Ștergere
    3. cand ai pus patentul pe borne practic ai facut scurt pe borne, nu ai facut decat sa dai calamina jos de pe electrozii bateriei (placile din interior sunt electrozii) si a picat toata sulfatarea depusa pe placi. asta se intampla cand nu ai apa in baterie sau bateria este uscata. Pregateste-te de alta baterie.

      Ștergere
    4. Am mai patit figura de vreo 2 ori de la ultima postare. Din fericire, problema era de la contactul bornelor. Din cauza hopurilor si gropurilor, si faptul ca le-am uns cu vaselinapentru ca oxidasera(proasta miscare), contactul s-a eliberat. Am curatat vaselina am strans contactul si acuma e ok, nu mai face nicio figura.

      Va multumesc pentru raspunsuri.

      Ștergere
  27. te intrebam deunazi , cum ca la masinile straine , casetofonul funtioneaza numai cu contactul pus ,dar cand opresti motorul si pui cheia la pozitia 0 , inca merge , cu conditia sa nu scoti cheia din contact si/sau dac-o scoti , mai merge cateva secunde /minute . ai putea sa-l intrebi pe TUDOR daca stie de chestie si poate sa faca un modul pt asa ceva ?
    o a 2a chestie : pozitia aprinsa doar pe partea catre drum , catre partea carosabila

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai de ce nu il intrebi direct pe el?
      TEL. 0766617370

      Email: tudormadalin@gmail.com tudormadalin@yahoo.com

      Ștergere
  28. ai putea sa-mi repari ceva la masina gratis doar ca sa faci un tutorial?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu prea ma bag la masinile altora, daca stric ceva sunt bun de plata

      Ștergere
  29. CRiS25 noiembrie 2012, 19:39

    garantat nu stia ce inseamna intrebarea ta. oricum, ma indoiesc ca il vei gasi la dezmembrari. 20 lei pentru butonul normal este cel corect L-am intrebat pe baiatu de akolo daca are buton logan cu impuls si mi-a adus vreo 4-5 butoane sa vad care are si care nu si mi-a zis ca pretul este de 20 lei. Oricum 80 de lei pe modulu acela mie mi se pare scump. maxim as da 30 de lei. asa cu 80 lei mai pun 70 lei si imi iau din reprezentanta buton.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la reprezentanta costa 280lei. probabil cel de la schrot nu stia valoarea reala a butonului.

      Ștergere
  30. cris, cum ai procedat pentru drive test cu noul logan, ca m-ar interesa si pe mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ne-am inscris cu loganclub timisoara pentru lansare.
      te duci la ei si le spui ca vrei sa testezi si ei te programeaza

      Ștergere
  31. sal cris, am si eu o intrebare.
    de cand a venit frigul imi intra masina mai greu in treapta a doua(mai ales atunci cand vrei sa retrogradezi, si ai viteza putin cam mare ca sa dai a doua). in celelalte trepte intra la fel ca atunci cand era cald. cam ce presupui ca ar fi de vina, asa din experienta ta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uleiul gros in cutie. cand vine frigul creste vascozitatea si misca totul mai incet pe acolo.

      Ștergere
    2. parerea mea ca tu gresesti Cristi doar la viteza 2 sa ingrosat uleiul? omu iti scrie ca in celelalte intra normal posibil sa fie sincronul de a doua baiul s-au o problema la timonerie nu a specificat ce e benzina s-au dci ca au timonerii diferite

      Ștergere
    3. mda, se pareca am citit in graba si am omis acel mic detaliu. da, clar nu este de la ulei. iar timoneria nu difera de la benzinarla diesel, ci de la an la an :). cele mai vechi sunt pe tija, ulterior pe cabluri

      Ștergere
    4. e benzina, 2005. si inca un simptom. nu mai intra bine nici in treapta intai daca masina nu e oprita, desi intra in urma cu ceva timp. restul treptelor merg perfect. ar puta fi si de la ambreiaj?

      Ștergere
    5. ca sa te lamuresti in primul rand spunene cam la ce inaltime iti debreiaza ambreiajul si apoi daca nu ai un joc anormal la schimbator de viteze si eu am un mpi din 2005 si este pe tija deci cam greu de distrus este un sistem ft fiabil si sigur cele pe cabluri cat timp cablurile nu se intind s-au capetele lor nu au jocuri sunt mai finute la schimbare si mai precise dar daca se uzeaza sunt mult mai defectoase problema ta poate fi si de la lipsa de ulei in cutie dar ar trebui sa ai scurgeri vizibile si sa ai un uruit sesizabil de la cutie sa fie asa astea ar fi cauzele

      Ștergere
    6. ambreiajul tine putin mai sus, joc nu are schimbatorul, decat putin cand e pe liber, iar timoneria e pe cablu.

      Ștergere
  32. salut cris nu ai patit niciiodata ca centura soferului su pasagerului nu se mai stranga ?si sa trebuiasca sa o ajuti putin ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, praf si uzura. e folosita prea rar, din cauza aia, mai cara si tu gagici :D

      Ștergere
    2. :))o sa car, cam peste o luna:))

      Ștergere
  33. am patru mufe de usb si intr-una am bagat tastatura si intr-una mouse si 2 is libere ... cand conectez telefonul sau aparatul de fotografiat prin cablu de date sau stikul imi apare in my computer erroarea aia care tiam zis-o mai inainte( nu stiu cat am scris pe inteles dar...:p) ma chinui cu problema de aproape doi ani si nu gasesc care ar putea fi problema ...am reinstalat windowsu am reinstalat drivele[ajuta-ma daca poti]

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. deci te-ai hotarat totusi sa nu ne intelegem pe mail.
      sunt prea multe posibilitati si pana nu il am in fata sa testez, nu cred ca te pot ajuta. un motiv ar putea fi consumul prea mare de curent pe care il are tastatura si mouse(putin probabil). ar putea fi conectat USB-ul frontal pe placa de baza si sa fie inversate fire(puse gresit). m aindoiesc ca ar fi vre-o problema din setarile de BIOS. sau pur si simplu placa de baza este defecta si nu suporta prea multe USB-uri.
      cu 30 lei rezolvi problema, asta daca nu cumva chiar este problema soft sau virusi http://goo.gl/2uc6r

      Ștergere
    2. si daca pun placa de usb sigur o sa mearga?

      Ștergere
    3. dupa cum spuneam "asta daca nu cumva chiar este problema soft sau virusi".
      din pacate eu nu pot garanta pe softul tau, nimeni nu poate garanta pe ce soft ai pe comp :)
      poti sa reinstalezi windowsul de 2 ori pe zi, daca nu stii sa scapi de anumiti virusi, tot dijaba.

      Ștergere
  34. deci ma confrunt cu problema asta de aproximativ un an numate si tot am mai intrb pe unul pe altul am mai dus unitateala altii care se pricep dar degeaba toti spun ca nu stiu dc nu merg.....ceva de genu am patin cu mufa unde se baga firul de la net si miam cumparat o placa de semnal si merge akm

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. comanda placa aia, sigur trebuie sa mearga

      Ștergere
    2. cat e taxa de transport prin posta ca nu vad pana in jud iasi

      Ștergere
    3. apaidiuni sa stiu io? suna-i luni si intreaba-i cu ce mesagerie trimit. cu posta romana vre-o 7-8lei. cu mesageria rapida depinde daca au sau nu contract cu ei.
      dar eu zic sa mergi pe la magazinele locale si sa intrebi de o placa pe pci cu USB

      Ștergere
  35. Salutare tuturor nu se face nici o calibrare a modulului prin apasarea de doua ori a butonului ci pur si simplu este o greseala in soft de programare al microcontolerului daca facea o treaba buna modifica programul astfel incat sa nu mai fie nicio eroare.Iar pretul este destul de mare in comparatie cu alte module cu impuls care sunt mai bine finisate.De data Acesta nu prea a nimerito tudor

    RăspundețiȘtergere
  36. salut cristi , te rog frumos sa ma ajuti si pe mine cu un sfat .doresc sa imi montez la geamurile spate macarale electrice si nu prea stiu de unde sa iau alimentarea idea ar fi sa respect si tablou de sigurante mai exact sa ma conectez la locasul pentru geamuri spate cum procedez .
    iti multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  37. am achizitionat si eu un modul de la Tudor. mai are de lucrat la ele. nu recomand

    RăspundețiȘtergere
  38. Salut CRiS, foarte interesante tutoriale, bravo!...am si eu o nelamurire si anume cum as putea monta o inchidere centraliza pe logan? Unde trebuie sa o conectez, ce mufe? orice sfat, parere mi-ar fi de mare ajutor. Multumesc, numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  39. am luat un modul cu 50 lei de pe okazii...dupa 2 luni s-a trosnit...am luat legatura cu omul(nu dau nume ca poate se supara), si a zis ca dupa atata timp sa vin la el cu reclamatii...2 luni...atata timp?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai in general se da cam o luna garantie.
      si eu dau 30 zile garantie pe modulele DRL, dar tot le-am schimbat si daca au trecut 6 luni. depinde de situatie, defect, cum pune problema clientul...

      Ștergere
  40. salut! Cristi sunt interesat de un asemenea modul si nu stiu ce sa fac, ce ma sfatuiesi? Exista vreun risc ca dupa o anumita perioada sa patesc ceva la instalatia electrica a masinii? Multumesc anticipat ptr raspuns!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la instalatia masinii nu, nu prea are cum. cel mult se arde modulul in caz ca se defecteaza vre-o piesa si nu mai functioneaza geamul. atunci intervine garantia sau eliminarea modulului foarte usor

      Ștergere
    2. Salut din nou! Ai vreo idee cum se poate monta( adica in ce pozitie ma refer ca nu are nimic scris pe modul si nu stie nici proprietarul cum trebuie montat)? Daca mai putea ajuta ti-as fi recunoscator. Multumesc mult!
      http://www.loganclub.ro/forum/vand_bare_transversale_covorase_lampa_stop_mcv_consola_centrala-t44712.html?p=1422411#post14

      Ștergere
    3. nasol, sanse mari sa arzi modulul. in consola intra usor, doa rintr-o pozitie, dar in buton e diferit. as spune ca pinul 1 trebuie sa fie si in partea cealalta tot pinul 1

      Ștergere
    4. si ce ma sfatuiesti sa fac, ca tu ai mai multa experienta, eu nu ma pricep mai deloc la nimic. Scuzama ca te tot deranjez.

      Ștergere
    5. stai linistit, suntem amandoi praf :))
      deci conectorul il bagi in buton. identifici numarul pinilor pe buton. aranjezi firele sa fie drepte si vezi sa fie corespondentii 1 cu 1, 2 cu 2... si introduci capatul celalat in mufa de pemasina cu corespondentii 1 cu 1, 2 cu 2

      Ștergere
    6. scuza-ma din nou, conectorul este acea placuta de plastic invelita in banda izoliera albastra? te intreb ca nu stiu nimic din electricitate. stiu ca o sa ma critice alti colegi, dar chiar nu am avut ocazia sa invat despre electricitate.

      Ștergere
    7. conectorul este mufa cea neagra http://www.loganclub.ro/forum/attachment.php?attachmentid=426826&d=1361198869
      modulul este invelit in banda izoliera albastra. ideea e sa aliniezi pinii.

      Ștergere
    8. multumesc mult Cristi ptr raspunsuri. daca vrei baga id-ul meu in lista ca poate pe viitor o sa mai am nevoie de vreun sfat de la tine( dany_mry91 ). ms inca odata.

      Ștergere
    9. am ajund de vre-o 4-5 ori la limita celor 1000 de contacte din yahoo messenger, nu mai pot adauga altii. in plus, nu mia folosesc rahatul ala de ym

      Ștergere
    10. si in consecinta ce ma sfatuiesti sa fac, sa cumpar acel modul sau nu? te rog da-mi un sfat ca nu stiu ce sa fac. multumesc mult si raman dator vandut ptr raspunsurile pe care mi le-ai dat.

      Ștergere
    11. eu unul nu l-as cumpara daca vanzatorul nu e in stare sa de-a detalii despre montaj. ai sanse mari sa-l pui invers si iti garantez ca se arde instant.

      Ștergere
  41. iti multumesc mult ptr sfat, deci nu-l cumpar ca nu vreau sa pierd niste bani degeaba, mai bine mai strang ceva bani si imi cumpar un buton cu impuls si atunci sunt sigur ca imi merge fara nicio problema. multumesc inca o data!

    RăspundețiȘtergere
  42. Salut Cristi! Am si eu o intrebare. Azi am scos mufa de la un buton de la geamul electric deoarece am probat un alt buton si dupa ce mi-am montat butonul meu si implicit am conectat mufa inapoi. mi-a mai mers foarte putin timp beculetul stoc si dupa aceea mi sa ars. Din ce cauza crezi ca mi sa ars? Multumesc ptr raspuns!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. coincidenta, pur coincidenta

      Ștergere
    2. Salut Cristi, toata stima pentru munca care o depui in realizarea acestor materiale!
      Pentru cei care vor acest modul dar care are posibilitate de calibrare si suporta comanda de la inchiderea centralizata pentru inchiderea geamurilor in momentul in care se incuie masina (descriere detaliata aici http://www.daciaclub.ro/Buton-cu-impuls-pentru-geamuri-electrice-t195756.html ) le pot face la comanda. Cine este interesat sa ma contacteze pe yahoo - id vasilenicusor .
      Cristi, daca te deranjeaza ca am scris aici, te rog sterge postul.
      Multumesc

      Ștergere
  43. exista riscul ca daca deconectez mufele si la celelalte butoane sa mi se arda beculetele si la astea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dupa cum spuneam, pura coincidenta ca s-au ars la tine. pana sa-mi pun leduri, le-am scos mufele de 20 de ori si nu s-a ars nici un bec

      Ștergere
    2. Salut! Cum a spus si Cristi, e pura coincidenta! Ai putea spune ca ar fi de la scosul mufelor daca o faci cu contactul pus si farurile aprinse, doar atunci primeste curent si beculetul din buton, dar nici atunci nu se arde.

      Ștergere
    3. Salut! Nu aveam nici contactul pus si nici pozitia aprinsa. Sper sa nu mi se arda si celelalte ca vreau sa imi imbrac consola centrala cu folie de carbon. Multumesc mult pentru raspunsuri!

      Ștergere
    4. Recomand sa pui led-uri in loc de becuri cu filament. Aici ai un exemplu :
      http://www.loganclub.ro/forum/showpost.php?p=1419241&postcount=135

      Ștergere
  44. Am si eu o problema cu geamul din dreapta...Pe langa faptul ca si la mine trebuie sa astept sa se calibreze prima oara,nici nu-mi coboara pana jos detot...Mai raman cam 10 cm din geam, si nu-mi explic de ce.Probabil s-a strambat ceva pe acolo:D.
    Ceva sugestii inainte de a ma apuca sa demontez?Dupa ce sa ma uit,etc...Sunt incepator in chestiile astea.

    PS:Am un seat ibiza,2003.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce pot sa-ti spun decat ca pana nu dai macaraua jos nu ai ce sa vezi. Daca este macara originala, va trebuii sa ai un burghiu de 12 mm, pentru a putea da jos macaraua si mecanismul. Se da exact ca la Golf IV. Daca nu esti cat de cat familiarizat cu acel sistem parerea mea este sa nu te bagi singur. Se poate melcul pe care se ruleaza cablu de actionare al macaralei sa se fi dus si nu face decat sa-ti roluiasca cablu care s-a si rupt probabil din el, spira peste spira. In acest caz.... alta macara.
      BAFTA LA MONTAJ.

      Ștergere
    2. daca apesi cu mana de geam in jos ca sa-l ajuti, se duce pana jos? penca modulul de coborat/ridicat geamul este sensibil la consuml de curent. daca creste consumul, considera ca a ajuns la capat si taie alimentarea

      Ștergere
    3. Nu ma asteptam sa-mi raspundeti asa repede...
      Daca apas pe geam, da o tenta sa coboare mai mult,insa tot nu coboara pana la capat.
      Inca o chestie(parca vazusem aici pe site un tutorial):geamurile sunt destul de zgomotoase la coborat/ridicat.Se pot unge cu acel spray cu ulei,nu?Ma gandesc ca de asta nu coboara nici geamul din dreapta pana jos...
      Multumesc inca odata pentru raspunsuri.

      Ștergere
    4. amimpresia ca ungerea o faci deja prea tarziu, oricum, mecanic geamulnu poate sa coboare

      Ștergere
    5. Pfff...Si ce este de facut? Ai idee ce anume ar trebui schimbat? Asa am cumparat masina...Asta inseamna sa iei masina SH. :(

      Ștergere
    6. esimplu ce trebuie facut, demontat si identificat de unde este problema :)

      Ștergere
    7. Ok,multumesc mult.Urmaresc cu entuziasm fiecare tutorial al tau.Faci o treaba excelenta.Si cel mai importatnt este faptul ca si explici ca sa inteleaga "tot prostul".Bravo! Astept tutorialele urmatoare. :)

      Ștergere
  45. Salut Cristi....poate tu ma ajuti sa rezolv problema
    nu prea le am cu electrica......spre rusinea mea
    ai idee cam cum ar trebuii legate niste butoane montate pe fata de usa?(ma refer la butoanele de pe dokker)
    adica firele cum se trag la aceste butoane.......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. perfect, suntem doi praf pe capitolul electrica. mie nu-mi este rusine, chiar nu inteleg chineza :)

      Ștergere
    2. Salut! Poti trage firele pe unde sunt trase si cele de la boxe si oglinda electrica, daca ai. Cablurile le alegi proportional cu consumul cerut (daca comanda este de putere) si cu o codificare a culorilor adecvata. ex. negru pt - , rosu pt + samd. Legaturile facute cat mai perfect si izolate bine. Daca nu te ai, mai bine mergi la un electrician sa nu te trezesti ca iasa fum cand ti-e lumea mai draga.
      O alta sugestie este sa faci rost de manualul masinii cat si de schema electrica.

      Ștergere
  46. se poate face cu apasare lunga la incuiere pentru ridicare ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma indoiesc ca telecomanda stie comanda apasare lunga.
      uite aici ceea ce-ti doresti http://www.tutorialelogan.ro/2017/07/montat-modul-cu-impuls-ridicat-geamuri.html

      Ștergere
  47. nu am logan ,am clio si deci telecomanda la clio are un singur buton ,descuiat/incuiat usi, nu pot folosi functia cu 2 apasari pentru ca la a doua apasare ar insemna sa ridic geamul si sa descui usile din nou. in cea ce priveste ce stie o telecomanda ,pot sa spun ca nu stie decat sa dea un impuls ,fie ca este de logan fie ca este de clio, ori alta marca de autoturism.toata treaba tine de cum este programat acel pic16f684 de pe modul practic nu cred ca trebuie mare lucru decat sa fie modificat programul ca atunci cand pe pinul de ridicare a geamului intra un impuls -/+ nu conteaza mai lung de 250/500 ms modulul sa execute comanda de ridicare automata iar daca este mai mica de 250ms comanda sa nu faca nici o comanda geamului. impulsul nu trebuie luat neaparat din uch se poate lua si direct dupa actuator. la mine functioneaza in felul urmator ,daca tin apasat pe butonul telecomenzi continu dupa ce am incuiat masina atuatorul primeste curent continu pana eliberez butonul sau probabil pana intra protectia lui in lucru daca are asa ceva. vei spune ca la actuator pe firul care ma leg voi avea cand plus cand minus in functie de comanda pe care o fac ,adevarat dar montand o dioda problema asta este rezolvata oricum modulul dispune de o dioda pe intrare si un tranzistor pentru a primi impul de plus pe intrarea de ridicare automata din telecomanda fata de comanda pe minus pentru ridicare si coborare din buton. nu caut sa cumpar modulul pentru ca prefer sa mi-l construiesc singur,ma pricep destul de binisor la electronica dar nu ma pricep deloc la programare de aceea intreb daca se poate face si cu apasare lunga. cel putin pentru clio geamul din dreapta din ce spune marian , nu merge sa ii pui modul ,asta pentru ca instalatia este conceputa altfel si butonul are 6 pini doi dintre ei sunt cu plus permanent iar motoriasul in repaus sta la plus permanent cu ambele fire nu la minus permanent cum sta cel de logan sau cel de clio din stanga. ce cer eu vad a fii posibil sa se rezolve ori prin modificarea fisierului de programare a microcontrolerului ori prin construirea unui nou modul special doar pentru ridicare a geamurilor si care poate da impulsul si secvential pe fiecare motor la diferenta de 1 secunda intre ele pentru ca motorasele papa foarte mult curent la plecare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, mie-mi explici degeaba, nu inteleg nimic :)
      in link-ul ce ti-am dat mai sus aveai adresa de mail a baiatului care fabrica module, poate te intelegi cu el :)
      i-am dat si eu un fwd la aceasta postare marian_ariciuc@yahoo.com

      Ștergere
    2. am explicat in ideea ca poate mai sunt persoane pe aici care ar dori acelasi tip de functionare,pentru a-ti face inteles faptul ca in treaba asta nu tine nimic de ce stie sau nu stie telecomanda autoturismului crezand ca poate vrei sa stii lucrul asta si pentru a vedea marian in ideea ca poate in viitor va scoate si module speciale pentru cei cu comanda geamului din 2 butoane cum are clio unul la sofer pe usa unul la pasager pe usa. am sa ii scriu si lui marian sper ca nu m-ai luat in nume de rau pentru faptul ca m-am apucat sa explic chestiile alea mai sus ,nu a fost cu rautate ;)

      Ștergere
  48. si apropo,imi plac tutorialele tale ,faci treaba foarte buna imi place si cum lucrezi .

    RăspundețiȘtergere