Schimbat carenaj roata fata

Acum ceva timp in urma am dat jos bara fata ca sa identific un zgomot care persista in fata masinii. Am mers intr-un test de vre-o 3-4km. Cand am ajuns acasa si am vazut cum carenajul era topit de la frecarea cu rotile, imi venea sa-mi smulg parul din cap.
Desi doar cel din dreapta a fost afectat grav, am decis sa le schimb pe amandoua. Asa ca am achizitionat ambele carenaje noi, plus cele doua capace de jos din "colt". Fiind de la loganul PH2, as spune ca totul s-a potrivit aproape perfect, mai putin surubul care se prindea sus in bara fata. Pentru suma totala de 130lei, eu zic ca a meritat.


Montat modul impuls pentru geamuri

Cand am pus tutorialul Legat pe plus permanent ridicare/coborare geamuri, m-ati inebunit cu intrebarea "de ce la mine merg geamurile singure la o singura apasare de buton". Asa ca Tudor v-a sarit in ajutor si a construit acest modul cu impuls care face acelasi lucru ca si butonul original, adica geamurile urca si coboara la o simpla atingere de buton.



Modul intermitent pentru al treilea stop de frana

Am achizitionat modulul de la Tudor, el fiind comercializat aici. Eu unul consider ca este util, atragi atentia soferului din spatele tau ca franezi.
Daca mai ai si becuri cu led sau doar leduri pe al treilea stop de frana, este combinatia ideala!
Evident, vor aparea si argumente contra cum ar fi faptul ca soferul din spate in loc sa franeze instinctiv, o sa stea pe ganduri oare ce-o avea ala din fata de-i beculesc becurile intermitent. Si eu gandeam la fel, asta pana am vazut ca modulul ramane aprins dupa ce palpaie de cateva ori, ulterior nefiind deranjant pentru soferii din trafic.




Intre timp, Tudor Madalin a ajustat acest modul ca sa poata fi folosit si de cei care vor sa foloseasca becuri normale cu filament, lumina degajata fiind mult mai aproape de cea cand este alimentat continuu. Asta deoarece nu toata lumea vreasa achizitioneze un bec cu leduri care nu este neaparat foarte ieftin. O imbunatatire in plus adusa acestui modul, ce nu am precizat in filmare, este numarul de pulsari, dupa cum se poate vedea si in filmare. La prima apasare a pedalei de frana modulul pulseaza de mai multe ori. Daca la scurt timp apesi din nou pedala de frana, numarul de pulsari scade considerabil tocmai ca soferii care sunt in spate sa nu fie distrasi si nici sa nu fie suparator la ochi, ceea ce este un mare plus. Mai exact, cu cat este timpul mai scurt intre apasarile pedalei de frane, numarul de pulsuri este tot mai mic.

Imobilizat cablu frana de mana

De ceva timp a inceput sa se auda un sunet pe spate. Desi initial ma gandeam ca sunt praf telescoapele spate, au si ele 100.000km, totusi banuiam ca este de la cablul de frana de mana. Tot am sfatuit pe unul altul ce sa faca sa elimine sunetul produs de acest cablu, dar mie nu mi-a facut nimeni :))
Asa ca mi-am facut curaj si in 30 minute am rezolvat foarte usor problema.