Am achizitionat scutul termic de pe un Fiat Croma Break diesel. Nu ma asteptam sa se potriveasca perfect, dar mare mi-a fost mirarea ca a trebuit sa tai doar putin din el ca sa se potriveasca.
Am facut gauri noi pentru prindere, am achizitionat de la dezmembrari auto 10 piulite de prindere si am montat sus scutul. Am cautat piulitele pe la magazine dar fara succes.
Am facut gauri noi pentru prindere, am achizitionat de la dezmembrari auto 10 piulite de prindere si am montat sus scutul. Am cautat piulitele pe la magazine dar fara succes.
salut cris, ce este bucata aia de cauciuc sau ce o fi care e prinsa de toba..chuiar la final se vede....parca zici ca e tampon de cauciuc..:-??
RăspundețiȘtergereare rolul de a reduce vibratiile evacuarii
ȘtergereEste un batator acustic, scade rezonanta esapamentului la anumite turatii....la noile versiuni, lau scos din motive de costuri...pe romani nui intereseaza linistea
Ștergerease, batator, il aveam pe limba dar nu-mi venea :)
Ștergereunde este toba de mijloc si catalizatorul?
RăspundețiȘtergerecatalizatorul este imediat langa turbina iar toba de mijloc nu este la diesel :)
ȘtergereCe spui tu cristi ca la diesel nu are toba din mijloc la mine la clio o are și este tot diesel
Ștergeretu ai clio, eu vorbeam de loganul diesel care nu are toba de mijloc
ȘtergereSalut Cristi. Îţi urmăresc cu mare interes tutorialele şi am învăţat mult de la tine. Am probleme la caseta de direcţie, mai precis un joc în partea stângă şi mecanicul de la reprezentanţă mi-a spus că cele cu servo nu pot fi reparate. Ai mai întâlnit asemenea probleme? Maşina este Logan Prestige 1,6 16V.
RăspundețiȘtergeresalut, desi nu pare, eu nu sunt mecanic auto. probleme la caseta de directie am auzit doar la cele fara servo
Ștergeresalut! sunt 99% sigur ca nu ai probleme la caseta de directie, am un logan din 2005 si am avut ceva batai suspecte la dacia service mi0au spus ca e caseta... ca sa vezi mirare... BIELETA DE DIRECTIE pe dreapta era praf :( ... 85 de lei si am rezolvat tot! :) SUCCES!
Ștergerede ce nu au pus lenesii din fabrica acel scut? mie mi s-a intamplat sa se incalzeasca locul acela unde isi tine picioarele pasagerul din spate din mijloc...
RăspundețiȘtergerela benzinarul meu exista doua scuturi: http://imageshack.us/photo/my-images/339/dsc03139oj.jpg/ si http://imageshack.us/photo/my-images/526/dsc03140w.jpg/
cum de ce? reduceri de costuri :)
Ștergereastia au taiat de pe lista siguranta in curbe (bara stabilizatoare) dar o tabla sub esapament.
ȘtergereSalut mestere in alte tutoriale ale tale am vazut ca ai canal in garaj de ce nu il folosesti? buna treaba cu scutul termic ft buna
RăspundețiȘtergerecineva trebuie sa si scoata apa din acea groapa. in plus, trebuie sa ma misc rapid deoarece apa se infiltreaza rapid :)
ȘtergereCa sa nu mai ai apa ( infiltratii) poti incerca sa izolezi cu o folie de cauciuc, este in praktiker special pt asa ceva....
Ștergeretrebuia izolat inainte sa zidesc si tencuiesc acea groapa. asta fiind in urma cu 20 ani si pe atunci nu gaseai solutii
ȘtergereHmm...da evident, insa nici acum nu este tarziu, mai ales pt un tanar asa de priceput ca tine; pt putin confort nu e multa munca niciodata, right?:DDD
Ștergereba e :))
Ștergerein plus, stiind ca panza freatica este foare sus in zona mea, groapa are 1m adancime :)
deci prea mult de munca :)
Salut mestere iti dau eu o solutie pt apa infiltrata sapi o fantana undeva in apropierea gropii si nu vei mai avea probleme apa se va scurge in fantana nu in groapa plus ca vei avea o sursa de apa in plus poate chiar potabila binenteles fantana trebuie sapata la o distanta cat mai mica posibil de groapa sa fie sigur ca isi are efectul suces mestere cu aceasi solutie cineva a scapat de infiltrari in beciul casei a sapat o fantana chiar in beci de unde trage apa cu un hidrofor si o foloseste in casa deci e o solutie deja verificata
Ștergeredupa ce scot toata apa, din groapa, undeva la 2-300 litri, dupa 2-3 ore e la loc :)
Ștergerede ce crezi ca nu s-ar umple fantanade apa? :)
dupa cum spuneam, panza freatica este foarte sus unde stau eu
Cris sapi fantana undeva la 10 m adancime o tubezi si montezi o pompa care o racordezi la instaltia de apa a casei s-au a caselor daca vad eu bine folosind continu apa cum foloseste tota lumea acasa fantana nu se va umple media cam 4000 de l sa zic eu la cate persoane am vazut ca ati fi la o luna daca mai ai si gradina etc mai speli acasa 2 masini meticulos cum esti poate depasesti 4000 de l asta tu o stii mai bine ,daca esti racordat la retea si ai un contor, poate ai si noroc sa fie potabila si ai facut un gheseft cu care iti scoti investitia care nu e mare la minim 3 salariati eu iti doresc bafta
Ștergeredespre acel scut era vorba deci =)))
RăspundețiȘtergereSalut Cris imi poti spune te rog cam ce probleme se intalnesc la Dacia Logan cu motor 1.5 DCi(cred ca si tu ai acelasi motor) din anul 2008. Sunt si eu din TM si as vrea sa cumpar masina asta http://www.autovit.ro/dacia-logan-C26262581.html . Ce parere ai tu? Tot odata la Dacie in cazul ca sunt resetati KM poti sa-ti dai seama daca au fost resetati sau nu?
RăspundețiȘtergeresalut, inlink este euro 4, eu am euro 3. se pot verifica kmreali folosind DDT2000, stiu pe cineva in Timisoara care stie sa verifice.
Ștergereprobleme in general sunt doar cu motorina, fiind proasta, strica injectia.
dar daca alimentezi de la statii peco gen mol, cum fac eu, nu prea o sa ai probleme. cel putin eu la 90 si putin abia aveam putin span prin injectie.
http://www.tutorialelogan.ro/2012/06/span-in-motorina-din-filtrul-de.html
salut Cris, nu faci un tutorial cu montare proiectoare de ceata? Mai mult m-ar interesa la partea electrica cum ar veni, unde legi firele de la proiectoare, ce releu tra sa-i pui si cum legi firele la maneta de lumini si sa se aprinda si acel martor in bord, mersi :)
RăspundețiȘtergeredaca mi-as pune proiectoare pe masina, te-as dezamagi. asta deoarece am logan preference care vine cu toata instalatia electrica precablata, mufa pentru proiectoare fiind pozitionata pe lonjeron in fata. pun proiectoare si cuplez mufa lor in mufa de pe lonjeron.
Ștergeremai schimb maneta si gata.
cristi ajuta ma si pe mine.am oprit masina iar cand am pornit-o sa facut volanul beton.sa fie de la pompa servo?se poate umbla in ea?sau e vreun releu/siguranta? e 1.5 dci 2006
RăspundețiȘtergereai pompa electrica s-au normala?
Ștergerein 2006 au inceput sa apara si servo directie electrica.
Ștergereposibil o siguranta, asta daca e electrica. daca nu, posibil defecta si costa mult :(
aia electrica decat sa o faci la reprezentanta mai bine iti iei alta masina:)))
RăspundețiȘtergere2800 lei pompa in sine
si 4900 circuitu electric si ce mai tine de ea pe acolo din cate stiu
cristi ma uitam la tutorialul tau de pe youtube cu al tau logan ce i-ai facut de schimbai la 5500 rpm .. cu tija aia cate spire iai dat? vreau sa stiu si eu ca am avut o problema cu motoru am rez am refacut turbina si acuma am o problema cand merg normal scoate fum negru dar nu foarte vizibil dar se depune pe bara din spate.. ma gandesc ca poate daca i-asi mari putin puterea la turbina ar reveni la normal oricum noaptea daca bag picioaru in ea si e vreunu in spate l-am nenorocit
Ștergereposibil inca sa ai probleme, dar la fel de bine n-ai suficienta presiune in turbina. daca se depune fumul pe bara, fi sigur ca e de rau cu fumul.
Ștergerepoate fi si de la EGR sau turbina sa nu functioneze in parametrii normali... prea multe de poate
Mie cand mi se strica un injector, se depunea fum negru pe bara din spate, asta era primul semn inainte de celelalte(sunet specific, lipsa putere, pornit greu etc). Deci yry pe langa turbina cred ca e posibil sa aiba si injectoare defecte.
ȘtergereEGR-ul l-am curatat deschide bine cred, culiseaza destul de usor ala pe tija acolo ii dau vre-o 3 spire maine la turbina si sa vad cum se comporta apoi daca mai scoate fum o duc la vreunu sa vada cei mai face :)) ms oricum o seara buna
RăspundețiȘtergerede ce nu pot sa vad videourile tale ?
RăspundețiȘtergeredoar tu nu le vezi, deci nu stiu :(
Ștergerespunea un mecanic ca loganul (piesele) e ansamblat prost, piesele - firave, repara una si cade alta, ceparere ai? are dreptate?
RăspundețiȘtergerenumele mecanicului e Dorel? loganul este prost asamblat in comparatie cu ce? mercedes? bmw? da, mai mult ca sigur are dreptate.
ȘtergereCristi, te rog lămureşte-mă cu o problemă dacă poţi. De ce mi se opreşte câteodată vitezometrul (kilometrajul) în mers. Cam unde ar trebui să umblu. Merci.
RăspundețiȘtergereeu zic ca ori nu face contact mufa in spate pe ceasuri, ori chiar este defect vitezometrul
ȘtergereAm citit pe forum că de vină ar fi faptul că mi-am schimbat radio mp3-ul, ceva legat de un fir verde (senzorul de viteză).Alţii mai zic de captorul de viteză din cutia de viteză, etc.
Ștergerecaptorul de viteza n-ar trebuisa influenteze si rotatiile pe minut?
Ștergeree simplu cu casetofonul, scoate mufa din el si vezi daca mai face
Nu are treaba sigur cu turometrul.
ȘtergereSalut Cristi! Am si eu o problema cu loganul meu. Am 143000 km si de ceva timp imi bate ceva pe partea stanga fata. Am fost cu ea la service si nu mi-au gasit nimic neinregula, mi-a verificat capatul de bara, bascula si toate sunt ca din fabrica. Si totusi nu inteleg ce imi bate. Tu ce crezi ca ar fi? Multumesc anticipat pentru raspuns.
RăspundețiȘtergeresa inteleg ca intre timp ai mai schimbat ceva pe la directie? sau n-ai facut nimic pana la acesti km?
Ștergereai un tacanit la volan, mai mult ca sigur..cred ca cel mai indicat este sa.l schimbi.
RăspundețiȘtergeresal cris geo din buc sunt
RăspundețiȘtergeream o problema cu portbagajul, am un actuator montat pentru deschiderea automata de pe telecomanda si uneori deschide alteori nu. un prieten electrician mi-a verificat instalatia si nu e prob de ordin electric. tu ai montat mai multe actuatoare si poate stii de unde ar putea sa provina aceasta problema. multumesc
adevarat, am montat multe de tot: fix unu :)). nu serios, doar unu am montat.
Ștergereposibil actuator defect, am mai auzit. uneori beculeste, alteori nu. poate functioneaza dar nu are putere, insemnand ca tot defect este
poate fi cumva de la tja aceea de la sistemul de deschidere??? ( in tutorialul facut de tine la min 06.00 sau sistemul acela care este actionat de tija??? care are un joc cam mare zic eu...
RăspundețiȘtergerepai si vrei sa-mi dau eu cu presupusul daca e de la tija aia? eu n-am nici ce-a mai mica idee cum ai montat, asta am exclus din start deoarece am presupus ca ai verificat daca mecanismul "lucreaza" greu".
Ștergeream schimbat doar capetele de bara pe la 70000 km.
RăspundețiȘtergeresi de la 70.000 la 143.000km sunt inca 73.000km. dute la un alt service unde nu lucreaza Dorei fara chef de munca. sigur e ceva dus: capete bara, bucsi bara stabilizare, bielete bara stabilizare, bielete directie, pivoti, bucsi brate. i aui cate lista de unde poate aparea bataia. am uitat de telescoape.
Ștergeresa nu-mi vanda mie gogosi mecanicul ca e ca din fabrica.
Salut Cristi, desi nu e normal(off topic) am sa te intreb ceva aici si nu prin mail: ce parere ai sa imi iau un set de inelare cu cliket sau un set de tubulare+antrenor cu cliket gen http://www.emagazinuldescule.ro/tubulare.antrenor-cu-clichet.antrenor-cu-clichet-1-4-chei_58600.html
RăspundețiȘtergereCare zici ca sunt mai rezistente si mai practice la logan?
8, 10 si 13 o sa folosesti la logan pe ici colo. dar la banii aia nu e profesional, e doar o trusa necesara pe langa casa omului :)
ȘtergereMultumesc mult Cristi ptr sfat, am sa ma duc la un alt service si dupa ce aflu ce imi bate am sa te anunt.
RăspundețiȘtergeresalut, care e treaba cu bucsa aia pe care o pui la schimbator ca sa nu mai aibe acel joc? am citit pe un forum...
RăspundețiȘtergerenu cunosc nimic despre nici o bucsa la schimbator
Ștergerehttp://www.loganclub.ro/forum/vand_buc_351_e_eliminat_jocul_schimbatorului_de_viteze_351_buc_351_e_pentru_short_sifter-t40526.html
Ștergereuite de asta ziceam... are cineva idee ce bucsa e aia?...
total inutil ce ai facut tu acolo..vezi la iarna sa il dai jos ca sa intre caldura prin podu pedalier si la vara sa il pui la loc ca nu ai a\c =))
ȘtergereAnonim: pai ai 10 pagini legat despre acea bucsa, sigur trebuie sa fie un raspuns pe aceasta tema.
ȘtergereAnonim: da, zici tu ce zici, din cauza asta toate masiniile care nu se incadreaza in categoria low cost au acel scut. odata cu schimbul de cauciuri dau jos si pun la loc acea scut termic.
Mihai:
RăspundețiȘtergereCris am si eu un logan 1.4 din 2005 preferance... imi poti spune daca am instalatia de proiectoare facuta???? pt k m-ar interesa sa imi pun proiectoare si am auzit ca aceasta varianta de echipare are instalatia deja facuta....:) si dak e cum pot verifica acest lucru?????
vezi firul de care tin cu mana? http://goo.gl/65Tw5
Ștergereacel fir cred ca este vizibil si daca doar ridici capota, te uiti in jos si o sa vezi claxonul si acel manunchi de fire
Sal. cu ce vopsea isteata ( in afara de vopseaua aia care se da pe usile de la soba) sa dau pe esapamentul care tocmai prinde rugina?
RăspundețiȘtergeredaca a inceput sa rugineasca, numa daca mai dai cu apa sfintita :)
ȘtergereSal
RăspundețiȘtergereeu am MCV 2007,prima serie ,este posibil sa fie acest scut penca asa imi aduc amine ca l-am vazut ultima data cand am suit-o pe rampa
Sper sa nu te superi Cris pun un link de la un amic ,care a rezolvat problema cu servo,am vazut ca avea cineva nevoie
http://wtfro.wordpress.com/2011/09/23/pompa-servodirectie-renault-clio/
pe benzinare probabil ai vazut, este un mic scut in dreptul intermediarei
ȘtergereHai ca m-ai facut sa cobor sa fac o poza
ȘtergereAi dreptate este cel din spate de la rezervor
[IMG]http://imageshack.us/a/img849/260/img137p.jpg[/IMG]
Din toate nick-urile posibile se gaseste unul sa il puna pe acelasi care il folosesc eu...adica nr de la masina...curiosi indivizi..bv cristi, inca o optionala pe SMD.
RăspundețiȘtergereSalut Cristi, am o intrebare la tine daca se poate ? Am ul Logan din 2007 diesel si am fost lovit in spate de un Polo, mi-a indoit oala de la roata de rezerva, bara, masca spate, si capota portbagaj. Oala de la roata de rezerva a fost indreptata si data cu maglavais doar in interior, dar am auzit ca in exterior, adica dedesubt nu trebuie antifonata ca antifonul original tine foarte bine si ala nu cade, defapt doar cu foc se mai poate desprinde de pa masina, ce zici e adevarat ?
RăspundețiȘtergerecand m-a luat pe sut o toyota rav4, am schimbat capota, bara spate si indreptat fusta spate(oala roata rezerva). am dat jos bara dupa o luna si deja era rugina acolo. asa ca am curatat, dat cu smacolina si am pus la loc bara
ȘtergereCum rezisti vara fara AC? Serios acum...
RăspundețiȘtergerecald sa fie, restul nu este interesant :)
Ștergerein sfarsit am gasit si eu scut.dupa un an de zile.am si piulite in numar de 4 imi amintesc ca in prealabil piulite mai cumparasem eu .maine il montez .inca un tutorial bifat .
RăspundețiȘtergeredeci tu erai cel de amu 4 zile :))
Ștergerenu mi-am dat seama ca este vorba de tine :D
cristi, am o intrebare odata cu scutul care il folosesti in tutoriale mi-au dat si scutul de rezervor de la aceeasi masina doar ca este din tabla chioara nu este acelasi material maleabil ca scutul de la evacuare.te intreb oare are rost sa schimb si acea portiune din dreptul rezervorului cu aceasta de fiat / ma gandesc ca o fi mai bine facuta asta . intreb si eu .
RăspundețiȘtergerenu nu, ce este original, lasa pe original Dacia, potriveste mai bine :)
Ștergerenu neaparat acel scut este mai bun
salut. crezi ca invelirea esapamentului cu banda termoizolanta ar avea acelasi efect ?
RăspundețiȘtergeresalut, 100% nu. invelirea esapamentului in ceva, duce la cresterea temperaturii esapamentului, inutil. cu aceasta protectie, toat acaldura evacuarii este degajata spre protectia respectiva care se ventileaza foarte rapid in mers si caldura nu mai ajunge la podul pedalier
ȘtergereOn
RăspundețiȘtergereStiu ca a trecut mult timp dar iti mai aduci aminte daca acest scut a redus si din zgomot?
ma indoiesc ca reduce fonic ceva
ȘtergereCred ca se poate monta si pe benzina cu ceva modificari
RăspundețiȘtergere1.4 2006