Pages

Bec led ceata de 11W P21W BA15S

Nu ca as fi fost cumva nemultumit de becul cu led de 7,5W, dar nesesizand o diferenta de luminozitate comparativ cu becul stoc, m-am orientat catre un bec cu led de o putere mai mare. Asa ca am apelat la  Liviu care mi-a recomandat P21W soclu BA15S de 11W.
Din filmare nu se vede atat de tare diferenta intre cele 2 becuri, dar acest bec de 11W este ce trebuie, nu vreau sa mai incerc alte becuri, fie ele si mai puternice :)


51 de comentarii:

  1. e marfa becul cat a costat?
    dar per total cat te au costat becurile cu led la toata masina?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 100lei am dat pe el si crede-ma ca face toti banii.
      vrei sa te deprim? m-au costat undeva la 840lei si am schimbat absolut toate becurile. au ramas doar cele din far pentru faza scurta/lunga.
      asa de mult deoarece eu am optat pentru becurile de semnalizare, ceata si marsarier de 11W.
      daca mergi pe varianta de 7,5W ajungi putin peste 600lei.
      cand spun toate becurile m-am referit la toate cele 14: 6 semnalizari, 1 ceata spate, 1 marsarier, 1 al treilea stop de frana, 2 pozitii/frana, 3 pozitii fata si numar.
      suma pare mare, astronomica as spune, cel mai mare efort mi s-au parut cele 4 de semnalizare fata/spate unde am scos toti banii deodata. in rest am luat cate unu, cate doua si nu s-a simtit.

      Ștergere
  2. Off topic. Ai spus ca o sa faci ceva cu schimbat antigelul. Cand e programat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate la vara viitoare. in acest moment antigelul de pe masina are doar 1 an si nu-mi vine sa arunc cu bani pe un antigel, chiar daca nu este o avere.

      Ștergere
    2. As vrea sa-l schmb macar pe cel din vas.ai idee de care ar trebui sa cumpar pentru un 1.4?Am auzit ca sunt si astea pe mai multe tipuri

      Ștergere
    3. sunt pe culori: rosu si galben. cumpara de care ai :)
      si nu este pentru motor 1.4, conteaza ce fel de antigel e.

      Ștergere
  3. Din cate am citit mi-am facut o imagine asupra lucrarii.Trebuie sa ma mai documentez.
    As mai avea o intrebare referitoare la tipul de antigel.Din cate am inteles el depinde de temperatura.Mai trebuie tinut cont de altceva in alegerea lui?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intre cele doua feluri de antigel, sunt diferente din punct de vedere al materiei prime de baza etilenglicol si propilen glicol. al doilea e mai scump. In esenta, amandoua fac acelasi lucru, dar, produsul final continte aditivi, deoarece alea singure ataca materialele, garniturile, etc.
      Aditivii sunt de foua feluri - anorganici si organici. Aia anorganici contin silicati si alte chestii, si se folosesc la anumite motoare, cele heavy duty, mai ales. iar cei organici contin silicati foarte putin, sau deloc, si se folosesc la motoarele care contin aluminiu. acum, pentru ca etilen glicolul si propilen glicolul nu absorb bine caldura, se folosesc in combinatie cu apa distilata in proportie 1 la 1.
      ai inteles? nu? bun, ia dinala galben :)

      Ștergere
    2. Mda..incepi sa faci pe inteligentul...nu erai asa..trebuie saiti asumi raspunderea pentru toate intrebarile si raspunsurile de pe blog.

      Ștergere
    3. daca-ti spuneam sa iei galben, ma intrebai de ce. te-am scutit de o intrebare. in plus, ai mai invatat ceva din ce ti-am scris.
      crezi ca eu stiam care e dinferenta intre ele? am cautat pe google si dupa vre-o 30 minute de citit, ti-am raspuns.
      nu pretind ca sunt inteligent, imi cer scuze ca m-am informat si ti-am dat un raspuns prea complicat, nu a fost cu intentie.
      daca ai de la mine pretentia sa fiu foarte serios in tot ceea ce fac, te amagesti, sunt cum sunt si nu voi face nimic ca sa ma schimb ;)
      btw, nu sunt deloc suparat, este parerea ta si o respect. dar nu uita ca unii sunt mai glumeti din fire

      Ștergere
  4. ce ai de gand sa pui la faruri faza scurta/lunga acolo este cu bec cu led???? faine tutoriale tot respectul

    RăspundețiȘtergere
  5. nu ai avut nici un discount ,macar cativa leuti

    RăspundețiȘtergere
  6. sal ,am logan laureat si vreau sa fac pe fata la sigla unde-i gri sa fie negru se poate demonta partea aceia san nu??? si daca da atunci cum??? mersi cu tot respectul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.tutorialelogan.ro/2010/05/tutorial-scos-sigla-dacia-de-pe.html

      Ștergere
  7. sal tot eu sunt nu sigla dacia deasupra lui e aia gri ????? aceia intreb ??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://goo.gl/wjGgg ?
      se da jos la fel ca sigla DACIA de pe bara fata. dai jos bara si in interior sunt niste cleme indoite

      Ștergere
  8. Salut! Ai mers mai mult timp cu becurile aprinse? Daca da ai verificat si temperatura lor?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se incalzesc foarte putin si acest lucruma excita la maxim :)
      cu cat se incalzesc mai putin, cu atat e viata lor mai lunga

      Ștergere
    2. Am intrebat pentru ca am luat mai demult de la Zexstar unele de 1w pentru pozitie si se incalzeau asa de tare incat topeau fludorul care prindea rezistenta de pinul LED-ului.

      Ștergere
    3. cand am zis ca se incalzesc, puteai tine mana pe ele :)

      Ștergere
  9. ceaules nu ti se pare mare investitia in niste becuri ?doar ca sunt led si sunt la moda acum ca mare efect nu prea au in fine gusturile nu se discuta dar ma intrebam si eu daca merita si poate cu bani aceia faceai altceva care urmeaza sa iti cada curand s-au pe viitor cum ar fi injectoare pompa etc un turbo sumbre ganduri asai?dar pe dci destul de fregvente asemenea distracti exceptand cele de 85 si 111 cp de pe Duster la care s-au eliminat problemele acestea in esenta motorul fiind acelasi dar sistemul de injectie sa modificat si turbina ele fiind niste motoare de exceptie cu performante ridicate in fata multor HDI CDTI TDI etc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adica n-ar trebui sa mai fac nimic la masina si sa strang bani pentru reparatie, interesanta idee :)
      becrile cu led nu e doar o moda, eu caut intotdeauna utilitatea, moda e pe locul doi ;)

      Ștergere
    2. Daniel,Sf.Gheorghe28 octombrie 2012 la 15:58

      Stai linistit ca sunt probleme de injectie si la 85cp si la 110cp la duster.Injectia euro5 este foarte sensibila iar cum romanul nu se poate abtine sa nu faca economie la consumabile si la motorina de bidon...nu rezista nici tancul!

      Ștergere
  10. Dar sunt legale?Mi-am pus si eu pe logan pozitii fatza(chinezarii)dar se vede bine. multi mi-au zis ca o sa am probleme cu politia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai probleme cu politia doar daca au alta culoare. nu stie politistul ca tu ai bec sau led in far.

      Ștergere
    2. Cele mai mari probleme le ai cu asigurarile in caz de accident, becurile LED nefiind omologate RAR pe Dacia!

      Ștergere
    3. vai ce greu e sa le scoti in caz ca trebuie sa te prezinti la asigurari. desi mi se indoaie total. avand in vedere ca sunt o gramada de masini cu leduri in stopuri si mai nou prin far, chiar nu cred chestia asta

      Ștergere
  11. Sincer numai tutoriale de tot rahatu in ultimul timp, numai becuri cu led si toate cacanariile te-ai dus la vale rau de tot. pacat ca la inceput chiar aveai la ce sa te uiti aku PUL@

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. doar luna aceasta am pus 3 tutoriale care nu au legatura cu vre-o reclama. aceste 3 tutoriale au fost facute public in fiecare vineri. mai exact, de cateva luni bune incoace in fiecare vineri apare un tutorial nou, doar vinerea. ce tine de reclama apare in timpul saptamanii. evident, prea subtil pentru tine acest mic aspect.
      in acest moment sunt 3 tutoriale finalizate care asteapta sa fie facute publice. inca unul cu becuri cu led care o sa apara miercuri iar unul din celelalte doua o sa fie public deseara pe la ora 22-23.
      si ca sa vezi ce baiat de treaba sunt, am sa fac public un tutorial de tătă pula pe care eu chiar il consider plictisitor si aproape inuil, dar a fost cerut de mai multe persoane.
      si nu, nu este acesta http://www.youtube.com/watch?v=ZXsG2co7WD8

      cine te obliga sa te uiti daca's de toata pula? cumva am lasat impresia ca voi pune doar tutoriale interesante si pe gustul tau?
      cand puneam 3-4 tutoriale intr-o zi si dupaia nu mai puneam nimic vre-o 2 saptamani, sareau dastia ca tine cu gura pe mine ca m-am puturosit si nu mai pun nimic.
      de oameni ca voi e plin internetul, sunteti nerecunoscatori si nu stiti sa apreciati ce aveti.
      succese

      Ștergere
    2. Draga Anonim26 octombrie 2012, 18:41, pacat ca nu gandesti inainte sa vorbesti .Cacanarii ai tu in cap .Daca esti barbat cu adevarat (nu o fetita speriata ) / te reprezinti si tu frumos inainte sa faci astfel de remarci , si te invit sa faci tu un turorial despre ceva nou ,filmat cu o camera calumea / cu explicatii / moderat corespunzator . Sa vedem abea atunci ce fel de om esti . Daca esti capabil/Pardon CAPABILA . Ca nu am de unde sti daca esti BARBAT. Ca de fetite in spatele tastaturii ii plin . Numa bine

      Ștergere
    3. lasa Cris nu te supara, e plin internetul de oameni destea, care nupun mana sa faca nimic, noi ceilalti 9999999999 te apreciem.Bafta!

      Ștergere
  12. Acu, ca si o curiozitate...la ce trebuie lumina mai puternica pe ceata? sau pe stopuri frana?....intreb ca, comparand lumina stock pe timp de noapte, eu unul as zice ca e destulde vizualizabila lumina. problema e pt cel din spate,atunci cand sta in spatele tau......pe el nu-l va deranja la retina acea lumina mai puternica? La mersul inapoi,undeva intr-o zona neiluminata,mi se pare si mie practic investitia, dar vb de de atunci cand, ele sunt folosite pt un scop anume.....al din spate,iti va umple frigiderul, nu?!
    Toate testele de lumina, le faci in curte, singur......de ce nu si in mers, sa vedem luminozitatea si din alta masina, gen live time.?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. apai ti se pare tie ca eu as avea o echipa de cameramani si sunetisti? :))
      camerele folosite de mine sunt de tipul "sapuniera", nu e in stare sa faca diferenta de luminozitate nici fixa pe trepied, daramite sa mai focalizeze corect cand este si miscata :)
      un bec de ceata mai puternic permite sa fi vazut de la o distanta mai mare, evident, cand este ceata. daca cumva sunt nevoit sa opresc de tot, afara ceata de nu vezi la 10m in fata si din spate omulma vede in ultimul moment? franeaza si poate am noroc sa nu mi-o traga pe la spate. prefer sa ma vada de la o distanta mai mare cand este ceata. si spre deosebire de multi retardati, eu folosesc becul de ceata doar daca este ceata si vizibilitatea este foarte mica. zilele trecute ma dadeam prin oras,mers in coloana si imi viola retina ala din fata, avea chiar 2 becuri de ceata. pentru ce saaprinzi ceata in spate daca inaintezi 10m si te opresti?
      cu becul de marsarier cam ai dreptate, pe timp de noapte vezi foarte bine dar il cam nenorocesc pe cel din spate. daaar, m-am pus intr-o masina in spatele masinii mele care avea aprins becul de marsarier. daca te uiti in el te rupe, dar daca te uiti la 1m distanta de acelbec, nu este deranjant.
      apai daca vezi ca unu da cu spatele, nu te uiti in becurile lui :))
      cu frana fi sigur ca,conteaza enorm. ai pozitia aprinsa, ai soarele din spate si calci frana. stii ce vede ala din spate? in cel mami fericit caz al treilea stop de frana. in plus, becul cu led pe frana are timpul de reactie mai mare decat un bec normal. distanta parcursa de masina de cand ajunge becul cu led la intensitatea si cel stoc, este de vre-o 6-8m.
      pfoai cat am putut sa scriu, m-a secat Anonim 26 octombrie 2012, 18:41 mai devreme :(

      Ștergere
    2. Da...am inteles aceste aspecte,inainte de a-ti scrie aici....problema era in repaus,cu acele lumini aprinse...sa zicem si acea ceata densa (mai rar,stiu) dar cel mai des...stopurile.Ziua, da se merita, dar noaptea, densitatea luminoasa oferita, atunci cand stai la un stop, coloana.....al din spate oare ce zice? Cat despre p0roblemele mai sus referite, pe strada sunt soferi si " soferi"...

      Ștergere
    3. pai becurile de pe pozitie/frana au aceiasi luminozitate, poate doar o idee este frana mai puternica. oricum, frana chiar nu este deranjanta, deloc, serios.

      Ștergere
    4. Un pic off...
      Cris omule, ce cititori inteligenti ai! :)
      Rar cineva care sa stie ca ceata este DENSA si NU deasa cum se mai pronunta pe la TV.
      Bravo @cristi3775
      On topic, daca ai ghinionul sa stai in spatele unui Maseratti noaptea - e jale.
      Al 3-lea stop e o banda de 1 metru si ceva de LED-uri super bright.
      Vezi numa' stelute dupa ce pune o frana!

      Ștergere
    5. din fericire nu prea intalnim Maseratti pe drumurile noastre. in timisoara este doar unul si am fost in spatele lui de cateva ori :)))

      Ștergere
  13. intrebare...te-ai gandit la un cruise control? eu am rulota si tare m-ar ajuta pe autostrazi, imi rupe genunchiul drept. am citit comentarii diverse si parerile sunt impartite. am diesel de 65cp. chiar daca nu pui tu poate are cineva...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, dar e scump :(
      uite http://goo.gl/rLVhV
      si-a pus un preten si este bestial!

      Ștergere
    2. Si eu am fost interesat sa-mi pun cruise control. Am luat legatura cu cei care il fabrica si pretul este de 130 euro. Vine dedicat pt Logan. Aveti aici si site-ul: http://www.el-pas.com/products_ecruise.htm

      La o comanda mai mare se face si reducere si ajunge sub 100 euro
      Acestia fac cruise control pt aproape toate marcile de masini din lume. Patentul este american.

      Ștergere
  14. Nu te supara baciu Streulea pe cei de mai sus desfati masina in contiunuare sa aiba toti idioti ce critica si tu duti mai deparete pasiunea poate nu toate tutorialele tale sunt interesante pt ca nu e inteleasa de toti a ta pasiune de a arata la alti iubitori de Logan cat de mult si cum se poate inbunatati aceasta masina si cat de usor s-au greu se poate repara asa ca nu pune la suflet micile rautati sincer nu cred ca acele becuri merita banii dar fiecare face ce vrea cu bani lui desi sunt convins ca a ta masina este unicat si chiar nu mai ai ce inbunatati la ia fara o caruta de bani la mai multe mestere ceules

    RăspundețiȘtergere
  15. Stima şi respect pt ceea ce faci !

    RăspundețiȘtergere
  16. Trebuia sa iei becuri de pe ebay,sunt aceleasi :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Salut! Citesc si am citit destule prezentari si tutoriale de ale tale si apreciez mult faptul ca ne prezinti si noua toate "aceste bunatati". Ok, ce vreau sa te intreb: este o diferenta intre becul rosu de 7.5 w si cel de 11 w cu lupa? Cati lumeni are unul si cat celalat? Stiu ca este o intrebare de noob dar as vrea sa-mi iau si eu un set de becuri dastea rosii. Sincer nu vreau sa investesc prea mult de aceea prefer modelul de 7.5 w. Momentan am pe masina niste becuri cu 27 de leduri tot rosii, insa vreau ceva mai puternic pe pozitii si stop frana. Mentionez ca cele pe care le am eu sunt mai slabe ca si intensitate decat becul de 21w cu filament. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, da, este diferenta, cel de 11W este mai puternic si mai bine vizibil.
      aici poti vedea becul cu led de 7,5W http://www.tutorialelogan.ro/2012/07/bec-led-pe-franapozitie-p215w.html
      acest bec este echivalentul becului cu filament ca si intensitate.

      Ștergere
    2. Salut Criss, mai spune mi si mie te rog inca o data poate te repeti, ce culoare de bec led ai pus la ceata rosu sau alb, eu mi am pus unul alb si se vede cam decolorat ceata si al 3 lea stop frana

      Ștergere
    3. clar ma repet :).
      daca sticla este rosie, obligatoriu becul trebuie sa fie rosu. in momentul in care pui bec alb, sticla rosie filtreaza foarte mult din lumina degajata si ajunge la exterior un rozaliu slabut.
      deci leduri albe doar pe marsarier, rosii pe ceata, frana si pozitie, galben pe semnalizari, standard totul

      Ștergere