Desi pare ireal, te poti racori daca n-ai AC pe masina. Iar voi cum sunteti ingeniosi, ati venit cu idei si solutii in ajutorul meu, dupa cum urmeaza:
- adrian: dak iese la vot tutorialu` cu racorirea vrei sa le explici la baieti cum sa mearga cu G.D.(geam deschis) in loc de A.C.
- Anonim: cred k cris o sa deschida geamurile si o sa dea parbrizul jos ,apoi o sa spriteze,in functie de nevoia de racorire mai mult sau mai putin!!!
- CRiS: votati racoare fara AC, e un tutorial care nu va ajuta cu nimic :D
- S.M.V pe un ton foarte suparat si nu-l condamn: ce dreaq pana akm 5-6 ani pana sa apara logan sau alte masini Dacia cu AC cu ce pana mea face-ai aer in masina simplu deschizi geamul trapa in cazul in care ai. a-ti uitat cand merge-ati k geamurile deschise si tot cald era akm toti cu ac
- andrei a facut haz de necaz: "Racorire daca nu ai ac" eu zic sa il bagi de saptamana asta pana nu e prea tarziu si se inregistreaza primele decese:)))
- Anonim: racorire daca n ai ac... precis arunca vreunu o galeata de apa rece pe Cris
Jeremy Clarkson a avut o idee foarte ingenioasa, a montat un dus in interiorul unei masini fara aer conditionat. Eu va propun urmatoarea varianta:
Bec led pe frana/pozitie P21/5W
Dupa ce am testat becurile led w5w, mi-au placut, asa ca am prins curaj si am comandat de la Liviu si doua becuri cu led P21/5W BAY15D.
Ca si lumina de pozitii n-am vazut aproape nici o diferenta. Poate doar putin mai luminat, dar poate doar mi se pare mie(nu cred).
Ca si lumina pe franare la fel, poate doar o idee mai luminos, dar ca si timp de reactie este indiscutabil superior si face sa merite toti banii!
Ca si lumina de pozitii n-am vazut aproape nici o diferenta. Poate doar putin mai luminat, dar poate doar mi se pare mie(nu cred).
Ca si lumina pe franare la fel, poate doar o idee mai luminos, dar ca si timp de reactie este indiscutabil superior si face sa merite toti banii!
Legat pe plus permanent ridicare/coborare geamuri
NU ma mai intrebati de ce coboara/urca geamurile la o singura atingere de buton! Sunt butoane cu impuls originale dacia. Le gasiti de cumparat de pe internet, dar sunt rare. Dar puteti achizitiona module cu impuls care fac acelasi lucru, de exemplu aceasta.
De mult timp am tot vrut sa-mi fac aceasta modificare si din diverse motive de lene sau pur si simplu n-am avut timp sau am uitat, abia acum am facut-o.
Desi pare simplu de realizat aceasta modificare, chiar este simplu :). Dar sa aveti grija exact unde legati firul respectiv. Sus la siguranta de mici dimensiuni, trebuie sa va legati in partea de sus. La siguranta de jos de dimensiune mai mare, trebuie sa va legati la pinul de catre motor. In acest fel geamurile sunt conectate si ele la acea siguranta. Daca va legati in partea catre habitaclu, geamurile vor fi legate direct la firul de curent, fara nici o protectie din partea sigurantei.
Pentru geamurile electrice spate este siguranta separata(banuiesc, nu pot confirma) si este plasata deasupra sigurantei care o arat eu in aceasta filmare. Pe capacul de la sigurante sunt desenate doua geamuri iar eu avand doar geamuri electrice pe fata, am o singura siguranta, a doua pozitie fiind goala.
Nu stiu cum se numesc acesti conectori ce am folosit eu si nici unde se folosesc. Eu i-am luat din garaj, n-am nici ce-a mai mica idee cum au ajuns in garaj. V-am pus cateva poze sa vedeti cum arata, poate ii identificati voi. Dar nu este neaparat sa folositi acesti conectori, puteti folosi orice intra acolo.
Laurentiu:
Cum a venit caldura m-am gandit ca o modificare buna ar fi alimentarea permanenta a butoanelor geamurilor pentru a le putea actiona fara contact pus. Dupa ceva documentare in aceasta privinta (in care am gasit tot felul de metode pentru a face asta, unele dintre ele nu tocmai functionale pe termen lung), am ales cea mai sigura metoda si anume sa trag un fir de plus de la baterie direct in bord la butoane. Alte metode vehiculate pe forumuri ar fi tragerea unui fir de plus de la butonul de avarii sau o modificare in panoul de sigurante mai exact de la siguranta de dezaburire de 30 A la locasu sigurantei de la geamuri. Din experienta nu recomand nici una din cele 2 metode sigurantele nefacand fata consumului macaralelor de la geamuri . Firul de la baterie se poate trage printr-un locas care da direct in bord (vezi foto 3). Ca traseu al firului recomand ca acesta sa fie tras prin spatele bateriei, pe sub suportul vasului de expansiune pana la locasul care comunica cu bordul locas care initial este acoperit cu un dop de cauciuc (vezi pozele 1,2,3,4). Odata ajunsi in bord se da consola central jos pentru a avea acces la fire; la butonul din stanga veti vedea 2 fire galbene din care unu e mai gros celalalt mai subtire. Aceste fire sunt cela de legatura intre butoane si intre butoane si panoul de sigurante. Se taie firul mai gros(e cel care vine de la sigurante) si firul adus de la baterie se leaga de firul butonului printr-o siguranta de 30A, Firul ramas in aer se izoleaza(vezi foto 5). Recomand folosirea unui fir gros, si in traseu punerea firului intr-un copex auto.
Iar cei care au geamuri electrice si in spate, pot aplica aceasta situatie. Iar pentru cei care nu vor sa traga un fir direct de la baterie dar vor sa fie siguri, pot viziona acest tutorial cum se face
De mult timp am tot vrut sa-mi fac aceasta modificare si din diverse motive de lene sau pur si simplu n-am avut timp sau am uitat, abia acum am facut-o.
Desi pare simplu de realizat aceasta modificare, chiar este simplu :). Dar sa aveti grija exact unde legati firul respectiv. Sus la siguranta de mici dimensiuni, trebuie sa va legati in partea de sus. La siguranta de jos de dimensiune mai mare, trebuie sa va legati la pinul de catre motor. In acest fel geamurile sunt conectate si ele la acea siguranta. Daca va legati in partea catre habitaclu, geamurile vor fi legate direct la firul de curent, fara nici o protectie din partea sigurantei.
Pentru geamurile electrice spate este siguranta separata(banuiesc, nu pot confirma) si este plasata deasupra sigurantei care o arat eu in aceasta filmare. Pe capacul de la sigurante sunt desenate doua geamuri iar eu avand doar geamuri electrice pe fata, am o singura siguranta, a doua pozitie fiind goala.
Nu stiu cum se numesc acesti conectori ce am folosit eu si nici unde se folosesc. Eu i-am luat din garaj, n-am nici ce-a mai mica idee cum au ajuns in garaj. V-am pus cateva poze sa vedeti cum arata, poate ii identificati voi. Dar nu este neaparat sa folositi acesti conectori, puteti folosi orice intra acolo.
Laurentiu:
Cum a venit caldura m-am gandit ca o modificare buna ar fi alimentarea permanenta a butoanelor geamurilor pentru a le putea actiona fara contact pus. Dupa ceva documentare in aceasta privinta (in care am gasit tot felul de metode pentru a face asta, unele dintre ele nu tocmai functionale pe termen lung), am ales cea mai sigura metoda si anume sa trag un fir de plus de la baterie direct in bord la butoane. Alte metode vehiculate pe forumuri ar fi tragerea unui fir de plus de la butonul de avarii sau o modificare in panoul de sigurante mai exact de la siguranta de dezaburire de 30 A la locasu sigurantei de la geamuri. Din experienta nu recomand nici una din cele 2 metode sigurantele nefacand fata consumului macaralelor de la geamuri . Firul de la baterie se poate trage printr-un locas care da direct in bord (vezi foto 3). Ca traseu al firului recomand ca acesta sa fie tras prin spatele bateriei, pe sub suportul vasului de expansiune pana la locasul care comunica cu bordul locas care initial este acoperit cu un dop de cauciuc (vezi pozele 1,2,3,4). Odata ajunsi in bord se da consola central jos pentru a avea acces la fire; la butonul din stanga veti vedea 2 fire galbene din care unu e mai gros celalalt mai subtire. Aceste fire sunt cela de legatura intre butoane si intre butoane si panoul de sigurante. Se taie firul mai gros(e cel care vine de la sigurante) si firul adus de la baterie se leaga de firul butonului printr-o siguranta de 30A, Firul ramas in aer se izoleaza(vezi foto 5). Recomand folosirea unui fir gros, si in traseu punerea firului intr-un copex auto.
Iar cei care au geamuri electrice si in spate, pot aplica aceasta situatie. Iar pentru cei care nu vor sa traga un fir direct de la baterie dar vor sa fie siguri, pot viziona acest tutorial cum se face
Bec led w5w
Am intrat pe www.bec-led-auto.blogspot.ro cautand detalii despre becuri led. Liviu a fost foarte amabil si m-a ajutat cu informatii despre mare parte din ele, drept urmare am comandat de test 2 becuri cu led w5w. Sunt foarte multumit de ele iar rezultatul il puteti viziona si voi
Abonați-vă la:
Postări (Atom)