Aici testez pe roata din spate, la fel se testeaza si roata din fata.
Acel joc poate sa fie foarte mic, abia se simte iar asta insemna ca este uzura si trebuie schimbat. Nu trebuie lasat sa se ajunga la un joc atat de mare cum e in acest film.
Masina are doar 68.000km, doar ca tamburii au fost vopsiti electrostatic si omul ne-a spus ca se vor strica rulmentii si chiar nu a mintit :)
cam scurt tutorialu' :|
RăspundețiȘtergereacuma mai faci si mofturi =))) rulmentul de schimba cu presa , noroc!!! :D cand l-ai vopsit electrostatic cred ca vaselina din ei a devenit lichia si s-a scurs :|
RăspundețiȘtergeresalut Cris,am o problema cu loganu,cand actionez pedala de frana tinde sa ma traga stanga,dar asta se intampla ceteodata,de la ce poate fii etrier..Masina are putini km.
RăspundețiȘtergereAnonim: exact pe masura timpului meu liber :))
RăspundețiȘtergerepaiu: dar cine are tamburii rosii vopsiti electrostatic? :))
Anonim: clar probleme la sistemul de franare. ala e primul lucru ce trebuie sa-l verifici. vezi aici http://www.tutorialelogan.ro/2011/05/intretinere-etrieri.html
ar mami putea fi si de cauciucuri, presiunea in roti sau de la geometria rotilor. poate chiar ai un telescop stramb.
postat la fix.....am toate ingredientele pentru o analiza la rotile din spate .......
RăspundețiȘtergereSalve cred ca acesti rulmenti se schimba odata cu tamburul mare ''noroc'' pe om pt o chestie de design am vazut asa ceva la un Scenic te saluta anonimul de la Oradea
RăspundețiȘtergereDar ce masina e asta ca nu prea pare logan:))??????????
RăspundețiȘtergereeo cred ca e MCV ph2 ;)
RăspundețiȘtergere:)) E logan ph 2 negru ....echipat cu roti de iarna ..cu jante de aliaj ....noi :D-abea scoase de la vopsit !
RăspundețiȘtergereMasina mai apare intr-un tutorial : cum trantesti un MCV
Cu ocazia asta am verificat si eu rulmentii spate...sunt ok...phiu...Pe fata i-am schimbat deja. Am si eu o intrebare..odata cu venirea frigului e normal sa scada nivelul la antigel cam un deget?Ms.
RăspundețiȘtergereMi-am schimbat si eu rulmentul pe spate. Am dat pe el 80 RON, de origine si am cautat dupa codul scris pe cutie si am vazut ca de fapt este codul pentru Nova. Dar sunt aceeasi rulmenti, difera doar pretul. De Logan e mult mai scump.
RăspundețiȘtergereOff topic: de ce nu scoti antispamul de la comentarii? Mi se pare deranjant. Chiar asa de multe spamuri primesti?
Daca masina nu este echipata cu abs poti sa verifici repartitorul frana spate(limitator) cum vrei sa ii spui. E foarte simplu iei 2 prieteni mai solizi ii pui in spate si te apuci sa franezi fara mila pt. ca e vb de siguranta ta pana la urma...Recomand schimbarea lichidului de frana si aerisirea franelor e o diferenta enorma!
RăspundețiȘtergereCris parca aveai un tutorial cu eliminarea depunerii de praf de pe praguri sau cv de genu. Imi poti da un link?
RăspundețiȘtergereziceam ceva de genul pe aici http://www.tutorialelogan.ro/2010/05/tutotrial-demontatizolat-bara-fata-la.html
RăspundețiȘtergereasta e, mersi
RăspundețiȘtergerealeas puse pe logan?
RăspundețiȘtergerealea care? jantele? da, este un MCV PH2
RăspundețiȘtergerecel mai de cacat tutorial!
RăspundețiȘtergerenu uita ca nu toti ne-am nascut invatati....k tine
Ștergerecorect, dar nu era deloc adresat cunoscatorilor
RăspundețiȘtergerecriti , ai schmbat vreo data flansele ? sau rulmentl de sarcina vre-o data ? daca da cum s-au manifestat la tine ? de le-ai schimbat ?
RăspundețiȘtergerenu le-am schimbat, dar le am in garaj si le dau duma in primavara.
RăspundețiȘtergerenu stiu cum ar trebui sa se comporte, dar sunt convins ca si ele se uzeaza si la un moment dat trebuie schimbate.
ph2-u acesta este nou din cate stiu.sa ii zici sa se dea mai rar cu frana de manA!
RăspundețiȘtergeream o singura intrebare , se merita cip tuning la motor logan 68 CP ? afecteaza motorul in timp ? o zi buna
RăspundețiȘtergereda, merita! eu nu m-as intoarce din nou la softul stoc.
RăspundețiȘtergereafecteaza motorulin timp, dar doar daca mergi ca un animal :)
daca nu te gandesti ca ai u masina sport de 150hp sub fund, e ok, o sa te tina mult si bine acel motor
si cat poti obtine dupa resoftare , mai precis cat are al tau dupa resoft ? multumesc pt raspuns
RăspundețiȘtergereeu am stage 2, versiunea de 65 cai si am ceva in plus fata de stoc :). nu e la fel ca la tine.
RăspundețiȘtergereuite pentru tine
stage 1 http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/dacia-logan-1-5-dci-8v-stage-1-4
stage 2 http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/dacia-logan-1-5-dci-8v-stage-2-343
si rezolvarea lui unde ii :)) multumim frumos de tutorial ii utila chestia asta ;)
RăspundețiȘtergerepai titlul spune verificat, nu schimbat rulment :)
RăspundețiȘtergerept ala cu cacatul de ce pui mei te mai uiti? de la omul asta avem de invatat cam toti mai putin tu sti o vorba omule daca taceai filosof ramaneai pun pariu ca tu nu stii sa faci diferenta de la un surub la o piulita si la un coclender la un martipoi hai pa ... anonimul din Gross Warden
RăspundețiȘtergeresalut Cris ai idee unde ar trebui sa ma duc sami trec cauciucuri mai late ,toba sport si restu modificarilor in talon sa nu am probleme cu curcani ca am ramas fara talon 30 de zile pt faptul ca aveam cauciucuri mai late decat scria in talon:( si cam cat ar costa toata distractia?
RăspundețiȘtergerepierzi talonul si vei primi unul nou in care nu este trecuta dimensiunea cauciucurilor :)
RăspundețiȘtergereexact cum e al meu :))
adica daca ti-l ia o data , itit face un bine ? intr-un fel ? si poti sa-ti faci ce vrei tu duapa aia ?
RăspundețiȘtergeredaca ti-l ia platesti si o amenda usturatoare. asta din cauza ca in talon este trecuta dimensiunea rotilor.
RăspundețiȘtergerein noul talon nu este trecuta dimensiunea rotilor :)
drept urmare am talon nou
pai si cat e amenda ? eu stiam ca daca vrei sa-ti treci o culoare noua in talon te costa cam 50 de lei , cauciucuri noi , cam 80 de lei , si din astea , acuma daca amenda e mai mica decat suma tuturor legalizarilor , nu e mai bine sa iei amenda ?
RăspundețiȘtergere80 lei sa-ti treaca noua marime de cauciucuri? :))
RăspundețiȘtergerebai baiete :))
http://www.tigra.ro/forum/interior-exterior-jante/15787-modificare-dimensiuni-cauciucuri-omologare-rar.html
sal Cris , cati km are DCI tau :D?
RăspundețiȘtergere84.192km :)
RăspundețiȘtergeresalutare , de unde pot sa fac si eu rost de un kit de incalzire pentru scaune , ms salut
RăspundețiȘtergerehttp://www.loganclub.ro/forum/vand_jante_anvelope_cd_arcuri_incalzire_scaune-t20225p7.html?t=20225&page=7
RăspundețiȘtergeresalut cristi, vreau sa stiu cum fac sa scot si eu acel plastic dintre scaune pe care se monteaza cotiera. vreau sa stiu fiindca vreau sa-mi cumpar o cotiera dar nu imi dau seama cum pot sa scot acel plastic de fapt stiu dar imi este frica sa nu fac pe dreaq si sa rup firele de la reglaj onglinzi. cum reusesc sa imi montez acel suport de caroserie fara sa fiu nevoit sa ridic plasticul asa cum ai facut tu. ms
RăspundețiȘtergereSalut Cristi,stii de unde as putea sa cumpar acea aparatoare din fata rotii de unde verifici tu rulmentul?VESNIC RECUNOSCATOR!
RăspundețiȘtergereanonim uitate aici Tutorial montat cotiera de origine vei gasi rezolvarea si sa nuti fie frica eu am demontat de multe ori si am 13 ani si nu am rupt nimic
RăspundețiȘtergeresi nu cred ca ai vro sansa sa montezi acel suport din fier fara sa scoti plasticul acela:)
RăspundețiȘtergeretot am vazut mai sus k este vb despre cotiere are cineva dintre cei ce urmaresc tutorialele lui cristi si sunt posesori de loganuri cotiere. m-ar interesa si pe mn c-am ce latime are o cotiera de la autospeed ca intre scaunele de la loganul meu mai exact intre rotitele de la spatar este 11 cm. sunt curios fiindca vreau sa-mi cumpar si eu cotiera autospeed cu tot cu intaritura metalik dar nu stiu dak dupa montaj mai pot misca scaunele, fara sa zgarii ceva . ms
RăspundețiȘtergereSalut! ai putea face un tutorial cu montarea unor boxe de 16 cm pe fata :d ?
RăspundețiȘtergereAnonim: vizioneaza aici cum se scoate acel plastic http://www.tutorialelogan.ro/2010/10/tutorial-schimbat-bec-la-bricheta.html
RăspundețiȘtergereAnonim: cotiera autospeed este o replica a cotierei originale. de fapt cotiera originala a fost trimisa de cei de la www.bestautovest.ro in china sa o reproduca.
Anonim: nu, boxe mai mari presupunea s ale faci si o protectie sa nu curga apa de sus pe ele. boxa stoc e bagata in acel plastic de protectie, poate sa curga apa cata vrea ca nu ajunge pe difuzor.
ovidiu: imi cer scuze ca am uitat sa-ti raspund. au fost achizitionate de la reprezentanta dacia din timisoara. acele aparatori se numesc "barvete".
RăspundețiȘtergeredin pacate nu am un cod ca sa-ti fie mai usor de gasit si nu mai retin nici pretul :(
Mii de multumiri!!!!!!!!!!De aproape jumatate de an caut asa ceva si nu stiam ce sa cer!Inca odata multumesc.
RăspundețiȘtergerecine imi zice si mie ce rol au aparatorile alea pe cate la vrea ovidiu ? sa nu sara noroi la 130 cand merg cu spatele ? =))))))) sau cum :|
RăspundețiȘtergerefac parte din pachetul "low consumption" impreuna cu plinta de sub bara fata si cele 2 plastice de sub masina.
RăspundețiȘtergerestie ovidiu ce stie
Totusi ne poti ajuta cu un cod de la aparatorile ale?
RăspundețiȘtergereSau de unde le putem cumpara?
Cureaua de accesorii se schimba greu?Nu am schimbat-o la 60.000 km si acum dupa 10.000 km fluiera.
RăspundețiȘtergereEu am 174000 de mii si nu e schimbata. Urmeaza la 180000 cu distributia :))
Ștergeresalut cristi. as vrea sa stiu parerea ta despre logan cu motor de 1.6 8v, si ca model cel cu 90 de cai. in prezent din cate stiu la modelul meu de 90 cai tip laureate, nu ami au 90 ci au 80 si cv nu stiu sg cati
RăspundețiȘtergerem-ar interesa parerea ta referitoare la loganu de acest tip insemnand, putere, consum, fiabilitate motor si etc.
sal Cris ceva nou pe cand?
RăspundețiȘtergerecristi , zi-mi si mie care a fost primul tau tutorial ?
RăspundețiȘtergeresal cris, cand iti aranjezi si tu masina cu niste leduri ( prin interior, pe la pedale ) ca doar vine craciunu`, toate cele bune !
RăspundețiȘtergereAnonim: am precizat ca nu stiu codul la ele. daca-l stiam, il scriam. am precizat chiar ca se pot achizitiona si de la reprezentanta dacia :)
RăspundețiȘtergereAnonim: nu stiu ce presupune schimbarea curelei de accesorii. dra din ce-mi spui tu acum, ar fi bine sa verifici incarcarea, tare cred ca de acolo problema cu scartiala.
sofer nebun: poate azi, poate peste o sapatmana... chiar doua...
paiu_dragos: http://youtu.be/S_3fvvJJBKc on Oct 3, 2007
Anonim: ai zis bine, vine craciunul :)) deci n-ai sa vezi la mine in masina pomul de craciun :))
sal Cris ! Am un logan PH2 si de vreo luna si cv aud o bataie in bord este stresanta rau :| Masina este inca in garantie , cei de la reprezentanta ar trebui sa mi-o faca ? daca nu ... poti sa imi spui si mie de la ce ar putea fi :D ?
RăspundețiȘtergerear putea fi de la orice, n-am de unde sa stiu. exact din cauza asta la sectiunea Izolatie Fonica este tutorial cu demontarea bordului :)
RăspundețiȘtergerece parere ai de solenza 1.9D 62 cp? trage, fuge?
RăspundețiȘtergerebuna gluma :)
RăspundețiȘtergerein afara de consum mic, nu are nici un avantaj.
motor greu in fata, 0-100 mint sa zic, dar in nici un caz sub 20 secunde. dijaba e mare motorul, nu are turbo pe ea. daca ar avea turbo, ar avea undeva la 100-110cai si atunci da, putem vorbi de "trage, fuge"
acelasi motor de 1.9 il gasesti si pe laguna cu turbo are 110 cai , solenza intradevar nu e cine stie ce la sprint dar la viteza atinge si 180 185 maxim am testat , am avut una la servici !!
RăspundețiȘtergereSalut! am o problema la masina, in partea din fata se aude o vajaiala si nu pot sa prin mai mult de 100km pe ora ca simt ca imi iau zborul. Am mers mai multi km si cand am pus mana pe janta, era rece in schimb butucul din mijloc era fierbinte foarte tare(butucul stanga) iar la cel din dreapta se simtea miros de arsura. Cand incercam sa iau viraj rapid pe partea dreapta pe niste serpentine se auzea un sunet ciudat ca si cum as fi macicant doua pietre. Ce poate fi rulmentii sau planetarele? mersi
RăspundețiȘtergereai intrebat unde trebuie, exact rulmentul este problema. schimba-l
ȘtergereSalut cris. Te deranjez si eu cu o intrebare. Am un clio din 2004, 1.5 dci. Ieri cand era masina pe elevator, am zis si eu sa trag de roti, sa le invart sa vad ce si cum e treaba cu ele. La roata spate, am observat ca atunci cand o invart parca e descentrata, se invarte stanga dreapta,nu mult dar cat sa iti dai seama cu ochiul liber. Cauciucurile si jantele sunt noi de 3 luni, echilibrate, masina nu a fost lovita in roti punti etc. Poate sa fie joc de la rulment, chiar daca in mers nu huruie? sau e ceva mai nasol?
RăspundețiȘtergerear trebui sa huruie. eu zic ca e stramba janta, chiar daca este noua si echilibrata
Ștergerenu stiu ce sa zic, ca ieri am fost si la vulcanizare si a iesit perfect echilibrata, janta dreapta etc. SIngura problema a fost ca atunci cand am invartit de tambur, la un moment dat in timp ce invarteam, santul ala mic dintre tambur si punte se micsora apoi iar revenea si tot asa. D-asta ma gandesc sa nu fie de la rulment, ca stiu ca ala e prins direct de tambur. O sa incerc totusi sa pun roata pe fata sa vad daca face la fel ca sa elimin dubiul ca ar fi stramba ea.
Ștergereexact, pui janta in fata si o invarti. eventual pui roata fata pe spate si invarti. dara inainte sa dai roata jos, uitate la acest tutorial si verifica daca ai joc in rulment
Ștergereda. O sa revin cu concluzia. Mersi de ajutor.
Ștergeresalut cris. Revin si eu cu o concluzie.Deci verificat jante+cauciucuri, toate au iesit ok , echilibrate. Am mers mai departe.Rulmentul se pare ca e bine pus in tambur. Axul a fost si el verificat si pare ca este in regula.[ma gandesc ca daca era axul stramb, nu avea joc roata, ci statea inclinata intr-o parte, uzand o parte a cauciucului, dar nu este cazul]. Singura varianta la care ma gandesc, ori tamburul s-a strambat de la uzura,ori rulmentul are vreo biluta ceva care este putin deplasata, de aici rezultand jocul la roata. Altceva nu prea are ce sa fie.
Ștergeredeci schimbat rulment :(
Ștergereda, macar de ar fi doar asta si nu tamburul. Sincer chiar nu stiu ce sa zic, d-asta am cerut o parere, ca eu sincer, le-am luat logic, si concluzia mea a fost ori rulment ori tambur. Om vedea luna viitoare cand oi avea bani sa -l schimb ca momentan nu prea am cum.
Ștergereeu as merge la dezmembrari auto si as lua un tambur cu tot cu rulmenti. asta daca te asigura vanzatorul ca nu are mii de km
Ștergereda este o idee buna. Mai intai o sa mai incerc o smecherie, sa schimb tamburul de pe stanga pe dreapta si sa vad daca exista acelasi simptom de joc al rotii si pe urma daca este cazul la dezmembrari si cautat ceva calumea.
Ștergeream si eu o mare rugaminte dupa viteza de 60 la ora am un zgomot ca si cum ar fi toba sparta sa fie de la rulmentii pe spate ca pe fata i-am verificat multumesc anticipat
RăspundețiȘtergeresunt 100% sigur ca m-ai mai intrebat odata si ti-am raspuns acolo. clar ti-am raspuns acolo http://goo.gl/6zUYU
Ștergerefoarte posibil sa fie de la rulmenti, mai mult ca si sigur de la un rulment
Buna. Daca nu am nici un fel de joc dar in mers am un fel de huruit (stanga fata) se poate sa fie tot rulmentul? Iar daca e rulmentul trebuie schimbati amandoi - stanga-dreapta? Cand invart de roata la mana nu se aude nimic, aud insa peste 30-40km/h - numai in stanga.
RăspundețiȘtergere100% este rulmentul
ȘtergereSalut! Ne poti recomanda si noua un magazin de piese auto prin Timisoara? Sau mai multe :). Am un zgomot infernal in habitaclu de la rulmentul de pe dreapta fata si nu stiu de unde sa iau cele necesare pentru schimbarea lui. Mersi !
RăspundețiȘtergereCiclop de exemplu. intotdeauna intreb la ei, imi dau detalii si sfaturi. daca nu gasesc ce-mi trebuie la ei, apelez la DaciaShop.ro
ȘtergereDaca am un joc ca al tau crezi ca ma mai tine 2000km?
RăspundețiȘtergereeu nu cred nici la biserica, cu atat mai putin despre viata rulmentului tau ;)
ȘtergereNu de alta dar nu sunt in Romania si daca il schimb aici tre sa dau 300 euro. :((
Ștergerenimeni nu-ti poate prezice cat o sa tina acel rulment. socrumiu a mes asa 15.000km. cat de mare este galagia facuta de el si cat de mare este jocul?
ȘtergereBuna. Am constant probleme cu rulmetul stanga-fata la un logan ph1 din 2008. "Constant" insemnand ca pana acum, la 90000 km, am schimbat de 3 ori rulmentul cu pricina. E cumva o cauza anume pentru care se duce asa usor rulmentul? Mentionez ca am luat de fiecare rulmenti de calitate medie sau foarte buna. Mersi anticipat
RăspundețiȘtergeremi-a mai zis cineva de o problema asemanatoare si a schimbat fuzeta, asta i-au recomandat mecanicii. dar dupa ce a schimbat-o nu a revenit cu un update daca problema a persistat ulterior.
Ștergerenu prea ai tu ce sa-i faci sa distrugi atat de repede rulmentul
multumesc pentru raspunsul prompt :) zilele astea o sa schimb (a treia oara) rulmentul si sper sa nu mai fie probleme. Iar daca o sa fie, atunci schimbam si fuzeta
Ștergereexact asa am facut si eu ,e un joc de 1-2 mm max,putin zic eu dar se simte bine,zgomotul vine de la disc care loveste an placute nu din rulment,am ancercat si fara roata ,am miscat discul exact cum face cristi cu roata si se aude zgomotul de la disc care loveste placutele,dar jocul exista,cred ca si la mine e dus rulmentul,roata dreapta e tapana ,e ok
RăspundețiȘtergeream uitat sa specific,nu face galagie rulmentul (fara abs) doar are jocul asta mic,o fi dus ,apropo stie careva seriile rulmentilor fata/spate 1.4 fara abs 2007,la alternator am aflat,la roti abia acum ma lovesc de ei.
RăspundețiȘtergereDaca exista joc in roata, dar rulmentul nu huruie, este stricat? Din cauza jocului la roata discul dr frana atinge pe etrier cred(frecare fier pe fier )
RăspundețiȘtergereabsolut! clar!
ȘtergereSalutare Cristi! Am un zgomot in spate care nu ma lasa in pace! Eu il localizez in zona rotii spate sub masina(pe partea soferului), si se aude cand inchid portbagajul, un zdranganit metalic, ca de arc! Am facut cam tot ce am vz la tine, in portbagaj totul e ok, cablul de frana e protejat cu cauciuc, toba sta bine pe prindere, nu stiu de unde se aude... ai vreo idee?! Multumesc!
RăspundețiȘtergeresalut, extractoarele de aer n-au joc?
ȘtergereAm sa ma uit si acolo, poate poate :))
ȘtergereAm rezolvat vibratia de la inchiderea portbagajului! Era paradoxal, tot de la cablul de frana, pe la mijlocul masinii mai era o clema de platic slabita si "juca" in locas, plus tabla de protectie a tobei atingea putin metal pe metal(am strambat-o un pic cu mana). Acum... pt o perioada de timp, sper sa nu se mai auda. Apoi am verificat extractoarele si, ... era intrat in interior mult praf, dar nu m-am incumetat inca sa dau bara spate jos, asa ca le-am dat roata cu silicon negru de garnituri si sper sa tina asa. Multumesc de sfat!
ȘtergereNu e de la extractoare, eu localizez "sunetul" ori in tamburul rotii, ori in interiorul tobei(daca are ce rezona acolo). Cand schimb cauciucurile de iarna, am sa vad daca il pot localiza :)
RăspundețiȘtergeresalut cris ce tip de jante sunt? marca sau ceva de genul ..toate detaliile ..multumesc
RăspundețiȘtergereSalut, Team Dynamics, 16", J7
Ștergeremultumesc...respect pt ceea ce faci
Ștergere