In urma problemei intampinate in decembrie 2011, vezi aici, am dat vina pe acest colector vapori ulei. Mai exact pe membrana din interior care posibil sa se fi blocat, in consecinta turbina a tras fara jena ulei direct din capacul culbutori si am scos un fum enorm dupa mine.
Desi de atunci n-am mai avut absolut deloc probleme, m-am decis sa o schimb. Pretul a fost de 50lei si foarte greu de gasit. Normal vine cu tot cu furtunul de admisie aer in turbina la pretul de 200lei.
Desi de atunci n-am mai avut absolut deloc probleme, m-am decis sa o schimb. Pretul a fost de 50lei si foarte greu de gasit. Normal vine cu tot cu furtunul de admisie aer in turbina la pretul de 200lei.
salutare cris.bun tutorial felicitari!!!
RăspundețiȘtergerecat a costat ciuperca separat,k imi amontesc k cu tot k furtun era cam scumpa?
spune,mi si mie de unde l-ai luat k eu am cautat peste tot in buc si n-am reusit sa fac rost de el decat la preturi de peste 300 lei,si 200 lei cu totul e ok. poate trimit si in buc. please help me
Ștergereda, 200lei era cu tot cu acel furtun. eu am dat doar 50 lei pe el si a fost greu de gasit separat
RăspundețiȘtergerebine ca ai reusit sa-l gasesti separat.la Dci in general toate-s scumpe.multa bafta in continuare.
Ștergeresalut de unde l ai luat separat?multumesc
Ștergereau trecut mai bine de 3 ani de atunci. omul nu mai are
Ștergeredaca nu-l gaseai separat,n-aveai decat sa dai si 200 lei,ca sa-ti faci treaba.
RăspundețiȘtergeresalut cristi. despre ce este vb in tutorialul ?
RăspundețiȘtergereme and my elephant
RăspundețiȘtergerehe he, bonus :)
RăspundețiȘtergeretutorialu actuator nu mai e pt vot?
RăspundețiȘtergerem-ai prins :D
RăspundețiȘtergeretrebuia sambata trecuta sa schimb actuatorul pe un logan si omul mi-a tras teapa, nu a mai venit. noroc pe mine ca nu au fost suficiente voturi pentru el penca trebuia sa-mi demontez eu masina si sa filmez schimbarea :))
neavand timp sa fac acest lucru, l-am scos de la vot.
aha,promiti ce nu ai!!!
Ștergerevezi ca eu am avut probleme cu un actuator,si i-am curatat carbuni,si rotorul la motoras si acum e ok.pe unul chiar l-am bobinat din nou si a mers. bafta
adevarat, am promis ceva ce nu aveam :)
Ștergerepentru 8 lei unul nou merita sa-l rebobinezi? sau sa depui un efort sa-i cureti carbunii? :)
http://www.mivarom.ro/catalog/product_info.php/actuator-simplu-p-5642
nu merita pt 8 lei sa-l bobinezi,dar nu am gasit separat,si in plus pe la mine e CRIZA!
Ștergeredar din ce cauza se blocheaza culmea functionand cu ulei pana la urma
RăspundețiȘtergerela ce mizerie se aduna in suspapa aia nu e de mirare ca pusca
RăspundețiȘtergeretutorialu actuator nu mai e pt vot? dar nul mai faci
RăspundețiȘtergereba da o sa-l fac, dar pana nu-l filmez nu-l mai pun la vot. tutorialele care sunt acum puse spre votare, sunt deja urcate pe youtube, asteapta doar sa fie facute publice
ȘtergereTi-ai pus geamuri fumurii si nu ai pus poze cum arata loganul :O ??? :(
RăspundețiȘtergeren-ai mai vazut folii pe un logan? nu e ceva cu ce sa ma laud, nici macar n-am facut un tutorial, ba chiar am platit sa mi le puna pe masina :))
ȘtergereCris ai facaut la o firma ca solarzone?
ȘtergereSi cat te-a costat?
llumar http://community.webshots.com/album/562840055SeRpEO?start=112
Ștergerece parere ai de un vaporizator sh tot de pe o masina E3? merita?
RăspundețiȘtergerevaporizator? te referi la colectorul de vapori ulei? intre euro 3 si euro 4 sunt ceva mici diferente, dar eu zic ca ar fi identice. daca e folosit nu are nimic, il cureti si e aproape nou :))
ȘtergereDeutschland ist voll von rumänischen Auto. zu Recht stolz sein
RăspundețiȘtergerewir wissen, und ich danke Ihnen
Ștergerede cati ani ai bateria
RăspundețiȘtergerecea venita cu masina a murit dupa 4 ani, asta o am de aproape 2 ani jumate
Ștergerela mine a tinut 8 ani decand am cumparat masina
RăspundețiȘtergereSalut Cris,
RăspundețiȘtergerePoate o sa-mi dai cat decat dreptate la ce ti-am spus atunci in legatura cu problema ta...Nu vreau sa ma infoi in pene dar motorul diesel nu mai are prea multe secrete pentru mine...Apropo de motoare diesel super tari eu cred ca o SCANIA V8 spune foarte multe legat de acest subiect.Si cu asta inchei discutiile rautacioase de pe aici.
STIMA!
Salut la toti si scuze cristi ca postez aici dar am si eu o intrebare nu are cineva cumva de vanzare un deflector/paravanturi de aer pe negru/fumurie doar cel de pe partea soferului? ca am reusit sa il rup
RăspundețiȘtergereMAI STELUTU MODEST MAI ESTI AUZI LA EL MESERIASU FARA SECRECETE IN DIESEL...HAHAHA
RăspundețiȘtergeresalut Cris ai schimbat claxonul ?? sau masina a fost dotata din fabrica cu 3 claxoane?
RăspundețiȘtergerede fapt am mai adaugat 2 pe langa cel existent. se pare ca claxonam idioti si nu-l auzeau.. acum il aud si rudele lor care au murit
RăspundețiȘtergeredar de niste goarne gen http://arch2.okr.ro/auctions/2009/07/13/239022452-2044428-500_500.jpg se merita sau sa pun ceva clasic asa
RăspundețiȘtergeretu stii :)
RăspundețiȘtergeresi eu am un set dinasta in garaj si nu le-am montat
hei criss cat ai mers cu martorul de carburant aprins in bord?
RăspundețiȘtergerepractic ar trebui sa mergi aproximativ 50 km asa scrie in cartea masinii
Ștergereeu am mers 3 zile :))
Ștergerete multumeste raspunsul? ar trebui sa nu te multumeasca deloc. ideea e sa nu mergi deloc cu martorul de carburant aprins in bord. zic deloc
:)) si daca raman de tot fara benzina adik se opreste motoru, cand bag din o pot porni eu sau trebuie sa ma duc la servica? am1.6 16v
Ștergeresa vedem... incearca sa alimentezi de 5 lei daca ai dubii ca ramai fara benzina in urmatorii 2-3km.
RăspundețiȘtergeree suficient sa pui contactul de 3-4-5 ori si astepti pana se sting becurile de la bord, dupa care dai la automat. ai pompa electrica de benzina si umple traseul cu benzina
multumesc, sper sa nu fie cazul X_X
RăspundețiȘtergereSalut cristi ..am o problema la becul de mers inapoi..l-am schimbat si tot nu se aprinde...se aprinde cand vrea el..ce crezi ca poate fii ?
RăspundețiȘtergereAdi Valcea. Salut Cris! Spune-mi si mie te rog daca ciupercuta se poate curata sau spala cu vreun solvent si bineinteles daca ar fi indicat. Multumesc
RăspundețiȘtergeree doar plastic, o poti spala cu orice. acea membrana galbena as zice sa nu o speli cu orice solvent, mai bine folosesti motorina sau benzina si stergi frumos cu o carpa.
RăspundețiȘtergereAdi Valcea. Deci trebuie desfacuta ciupercuta sa inteleg si curatate compenentele acesteia. Ma gandeam ca introduci ciupercuta in benzina si lasi sa se dizolve murdaria, sau folosita o seringa pentru a face presiune. Nu e riscant sa dezmembrez ciupercuta?
RăspundețiȘtergeresau te-ai putea uita sus deasupra tutorialului, sa dai click pe acel aici de culuare albastru care te duce la un alt post unde am puspoze cu acea ciuperca desfacuta.
RăspundețiȘtergeredesfacerea ciupercii presupune o munca de 10 secunde iar asamblarea la loc aproximativ 30 secunde.
ca sa introduci ciuperca in ceva si sa o lasi sa se dizolve ce e in interior, probabil dupa 2-3 zile mare parte din depuneri se duc, dar nu de tot
Adi Valcea. Multumesc Cris pentru raspunsuri . Voi incerca intr-o zi libera sa curat ciupercuta si te voi anunta de rezultat.
RăspundețiȘtergereSalut cristi. Mai multe tutoriale pentru benzinare. Stima.
RăspundețiȘtergereCris, am o problema.
RăspundețiȘtergereA ruginit teava de esapament a masinii si arata oribil...
O idee cum sa o fac ?
te referi la acea parte care se vede cand stai in picioare langa masina? faci ca mine,tai jos bucata aia si pui un ornament mai frumos.
RăspundețiȘtergeresau poti sa o cureti de rugina si sa o vopsesti tot la catvea luni. sau poti sa o inlocuiesti cu una noua
Vopsea neagra merge? mai dau cu grund?
RăspundețiȘtergerepoti sa dai si cu tunu', tot o sa trebuiasca sa revopesesti la cateva luni :)
RăspundețiȘtergereteava aia se incalzeste, se incalzeste foarte tare. deci foloseste doar spray si acela sa fie rezistent la temperaturi mari
si ce e in tutorialul ala cu the elephant la vot?:)):D:D:D
RăspundețiȘtergerehmm, sa vedem. e ceva ce probabil nu vei vedea deoarece nu are suficiente voturi :)
RăspundețiȘtergerevaai acum m-ai facut curios omule :)) spune-mi macar ceva despre ce e vorba in acel tutorial ca mor de curiozitate
RăspundețiȘtergerece e asa de greu? eu, elefantul si trompa :))
RăspundețiȘtergerepff =)))
RăspundețiȘtergeresalut cris hai ca mor de curiozitate dane macar un Trailer sa vedem si noi despre ce e vorba;)
RăspundețiȘtergeredaca tutorialul iese la vot peste saptamani ...iti dai seama ca nu mai dorm?:))
RăspundețiȘtergereva dati seama ca asta era singura saptamana in care aparea la vot? :)
RăspundețiȘtergeredar despre ce e vorba in "tutorialul" me and me and my elephant??????????????
RăspundețiȘtergeream scris cu 5 posturi mai sus, repet: eu, un elefant si o trompa
RăspundețiȘtergereai pus trompa la masina ce ai facut:))
RăspundețiȘtergerepfoai ce bine ca nu iasa castigator, chiar trebuia sa va arat trompa :))
RăspundețiȘtergerece pervers suna :))
hei criss am fost recent intr-un taxi logan, si sigurantele de la usile spate erau mai scurte ca sa nu le poti ridica cu mana, mergeau doar de la buton, cum as putea sa le scrtez, daca le tai le pot lipi la loc cu cositor?
RăspundețiȘtergereda chiar cum scurtezi sigurantele de la usi?Daca e sa-ti sparga cineva geamu si e inchisa masina poate ff usor sa ti-o deschida..un mare dezavantaj CEi de la dacia nu s-au gandit la asta ...
RăspundețiȘtergereDaca tot sparge geamul nu o sa deschida de la acele sigurante il deschide de la manerul interior de la usa!
Ștergereeu am scurtat tijele de l ausile fata. cand sunt usile blocate, acea tija este la nivel si nu poti prinde de ea.
RăspundețiȘtergerein fata are logica sa le scurtezi, daca tragi de maner oricum se deschide usa. cei din spate pot deschide usa doar daca ridica de butonul ala.
deci in spate consider ca e o idiotenie.
nu merg cositorite, eu am pus o teava si am indesat poxipol in ea dupa care am bagat ambele tije, s-a intarit si sunt ok
Salut cristi vreau sa te intreb ceva este normal ca la pedala de frana la logan sa fie un joc orizontal adica cand misc de pedala in stanga si in dreapta are un joc am sesizat chestia asta aztazi si vreau sa te intreb asa este si la tine si alte loganuri ?mersi
RăspundețiȘtergeree normal
RăspundețiȘtergereOk mersi de ajutor cristi si spor in continuare cu tutorialele
RăspundețiȘtergereAdi Valcea. Salut Cris. Nu am reusit inca sa-mi fac timp pentru a dessface ciupercuta, in schimb ieri am demontat pompa de servodirectie...mergea cu intermitente. Pana acum functioneaza super. Pacat ca nu se potriveste pompa de la Renault Clio la Logan, era interesant filmuletul.
RăspundețiȘtergeresalut.
RăspundețiȘtergeream si eu un logan tot diesel , are undeva la 129000km , a inceput sa scoata fum negru , se poate sa fie si din cauza uleiului ca mai are putin si trb schimbat sau mai pot fi si alte probleme ?
m aindoiesc ca ar fi de la ulei, ai alte probleme acolo
RăspundețiȘtergereCris . De unde ai gasit ciupercutza aia ?
RăspundețiȘtergerede fapt a gasit-o colegul la cineva de prin Pitesti, eu doar am platit. dar a fost greu de dat de ea, asta e sigur
ȘtergereFelicitari, bine ca nu te-ai apucat sa schimbi turbo sau alte minuni scumpe cu reconamda altii. Toti pe unde te duci incep sa enumere injectoare, turbina, pompa de injecti si tot ce e mai scump. sa fi sigur ca daca te duceai in service probabilitatea sa te puna sa schimbi turbo era mare. Felicitari inca o data pt tot ce faci si pt calmul si rabdarea cu care lucrezi. Esti mare!
RăspundețiȘtergereNu e timpu pierdut asa am zis si eu dai incolo pe aia de la service... si mi-a bubuit motoru...
Ștergeresalut criss vroiam sa te intreb de ceva la loganul meu ..am un 1.4 45.000 de km nu am avut niciodata probleme cu el dar mi se pare de la o vreme incoace ca imi consuma cat un mustang enorm pot sa zic, deci am inceput sa ma duc la benzinarie foarte des..merg cu ea normal mai mult de 110-120 la drum intins nu ii dau si fara accelerari bruste ..mi-a consumat pe o distanta de 60 de km cu o viteza de 100 110- km/h 10 litri de benzina nu mi se pare normal in oras nu mai zic de consum ca e prea de tot :(
RăspundețiȘtergereconsumul depinde de sofer. oricum, 10% pentru un 1.4mpi nu este mult
ȘtergereCa intrebare , de ce nu iti pui proiectuare la bara fata ?:)
RăspundețiȘtergereca si raspuns, nu dau banii pe prostii care le folosesc mult prea rar. in 6 ani jumatate de cand am masina, mi-ar fi fost utile de vre-o 2 ori
ȘtergereIntrebare: Defectarea (si nu deteriorarea cum zici tu ca a ramas fara capac) acestei "ciuperci" poate duce la consum mare de ulei de exemplu 1l la 2000km? Totusi la defectare ar insemna ca va fi fum negru pe la esapament?
RăspundețiȘtergereacea ciuperca colecteaza vapori de ulei. daca cumva acea membrana din ciuperca nu inchide cand trebuie, o sa-ti consume 4litri de ulei in 2-3km si o sa ai fum dupa tine ca si o locomotiva cu aburi. altfel nu are cum sa creasca consumul de ulei.
ȘtergereBuna Cris
ȘtergereMi s-a defectat si mie acel separator/colector ulei. Am constatat asta dupa ce m-am trezit ca dupa un drum de 900km mi-a cnsumat cam 1l ulei si cand m-am uitat la piesa respectiva era acoperita de un strat de 3 mm de praf amestecat cu ulei Te rog si eu spune-mi de unde ai facut rost de piesa la 50 ron, ca eu n-am gasit decat la 300 ron. Multumesc.
mi-a facut rost un prieten de el si nu era nou, masina de pe care a fost luata avea pe la 20.000km
Ștergeresa inteleg ca se poate da jos si sa fie spalat curatat?
RăspundețiȘtergereda, se poate demonta. de preferat sa nu o faci prea des, la un moment dat acel capac nu mai clipseaza bine si o sa zboare.
ȘtergereSalut! acest colector vapori ulei se mai numeste uzual si epurator?
RăspundețiȘtergereasa e! futăl iștenu ca nu mi-a venit de nici o culoare pe limba :))
ȘtergereSalut
RăspundețiȘtergereEu nu mai am furtunasul cel mic de la separatorul de ulei. Va rog sa ma ajutati unde vine introdus, unul din capete in separator si celalalt unde ?
Va multumesc
la minutul 2:12 arat de unde pana unde este pozitionat acel furtun. deci tiind sa cred ca nu te-ai uitat la tutorial sau ai dat click, click, click si ai ajuns la sfarsitul tutorialului.
ȘtergereSalut! Am un logan 1.5 dci. Nu pornea la cheie. Am fost la service si mi-au schimbat: diuze injectoare, inlocuit sabie termice, inlocuit filtru conbustibil, curatat conductele injectoarelor, curatat rampa comuna, demontat+monmtat+curatat rezervor. Masina tot nu porneste!! Care sa fie motivul? De ce nu porneste? Astept pareri.
RăspundețiȘtergereVerifica valva EGR daca se blocheaza pe dechis nu mai porneste
Ștergeresalut!ce zici de un oil catch tank pe logan dci?
RăspundețiȘtergerela ce jeg se depune in admisia dci-ului cred ca se merita montat un oil catch tank.
RăspundețiȘtergerecand am avut problema cu acest colector de vapori ulei am cautat un oil catch tank. nu m-a lasat inima sa dau bani pe el :))
Ștergeresalut cris dupa ce ai schimbat acel colector a mai scos fum? sti cumva am un log ca al tau de 65cp cand o pornesc scoate un fum albastrui pana se incalzeste p urma nu mai scoate nimic ai idee de la ce ar putea fi?
RăspundețiȘtergerefumul a fost strict si doar in acel moment. fara sa-i fac nimic la masina, nu a mai scos fum. acel colectori de vapori ulei l-am schimbat preventiv.
Ștergerenu stiu din ce cauza iti scoate fum doar cand este rece :(
La min.2.51 unde ai mana dreapta, in spatele ei, este un staniol, o mocheta iar in spatele mochetei, chiar in colt langa telescop,este o chestie in care intra niste conducte subtiri. Ce este aceasta?
RăspundețiȘtergereconducte metalice? adica pompa de frana? :)
ȘtergereAdica inafara de servo ,care este acolo unde este bidonasul cu lichid, mai este si o pompa?
RăspundețiȘtergerela mine nu http://img202.imageshack.us/img202/6667/ruvb.jpg
ȘtergereSalut Cris!
RăspundețiȘtergereAm un logan 1.5 de 70cai, si de curand mi s-a aprins martorul "defect electronic". De las aprinderea lui cu motorul rece imi scoate fum albastrui la pornire pana apar 2 linii la apa. Am verificat bujiile , se inrosesc la punerea contactului, EGR-ul e curat si merge. Am curatat colectorul de vapori de ulei. Am pus-o pe tester la un prieten si imi apare eroarea "releu principal defect". Intrebarea e ai idee care e acel releu? . Mentionez ca la pornirea la rece de multe ori apas pedala de acceleratie pana la fund si nu se accelereaza, asta cam 10-30 sec de la pornire, iar pana se incalzeste motorul, masina se cam zgatie din toate incheieturile.
n-am idee despre ce releu este vorba...
Ștergerede unde ai luat cipuercuta?
RăspundețiȘtergereau trecut 3 ani de atunci, de undeva de pe net, de prin Pitesti
ȘtergereSalutare ! Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie am un reno clio 1.5dci 65 cp am duso la service manca ulei 2,5 l la 1000km au rezolvat problema era turbo si egr blocat reparat bine mersi test compresie facut ok dupa ce am luato acelasi consum de ulei are azi am citit pe forum de epurator l-am desfacut era imbacsit gaurica cea mica infundata daca acea problema ar persista care ar fi cauza ?
RăspundețiȘtergerema indoiesc ca ar fi de la epurator. daca era de la el, ramai fara ulei in cativa km.
Ștergeren-am idee pe unde s-ar putea duce asa mare cantitate de ulei :(
cica ar fi segmenti si garniturile de la supape dar la -16 grade porneste bn pt un diesel care daca nu are compresie nu cred ca ar mai porni ca cica segmentu de ungere e de vina si ramane ulei pe marginea camasi da ceilalti segmenti cf nu curata ?? fum albastru nu da decat pe toba are miros de ulei
RăspundețiȘtergeredaca consuma ulei, trebuie sa scoata si fum albastru. dar daca miroase a ulei, insemna ca-l consuma.
Ștergeredaca ar fi garniturile de la supape, ar porni greu, scapa compresie
poi si sa fie tot turbo sa nu fie reparat bine ? ca pe carcasa ar fi urme de ulei
RăspundețiȘtergereposibil, n-am idee
Ștergere