Acum doi ani cand am filmat tutorialul Schimbare ferodouri la Logan fara ABS, acele parti metalice ce se atingeau le-am uns cu putin ulei si a fost relativ ok un an si jumatate. Prea putin dupa standardele mele.
Adi din Constanta mi-a zis despre o pasta pe baza de cupru de la Dacia Shop, dar am preferat pe cea cu ceramica.
Asa ca am comandat Pasta Ceramica de pe siteul celor de la Dacia Shop.ro
Adi din Constanta mi-a zis despre o pasta pe baza de cupru de la Dacia Shop, dar am preferat pe cea cu ceramica.
Asa ca am comandat Pasta Ceramica de pe siteul celor de la Dacia Shop.ro
ii minunat acest sunet ! SI eu il ador !
RăspundețiȘtergeredaca vrei iti fac un ringtone cu el :)
RăspundețiȘtergeresalut Crist vreo diferenta intre pasta ceramica si cea cu cupru ? si care recomanzi tu pentru frana ( pe placute suport etrier unde culiseaza ele.)
Ștergerecare vrei tu, ambele isi fac treaba
Ștergeremultumesc frumos ! Respect !
ȘtergereVai dar cum tragi de MUC ....piele ... Ce racit erai man in acest tutorial :D
RăspundețiȘtergereEu de cand am avut problema asta am ramas cu o fobie :)) cand aud cate un logan ca face asa ( ca in special la astea se aude si la clio ) ma intreb daca nu e iar la mine :( Daca ati sti cate loganuri merg asa...cred ca stiti, ceva de genu' 1 din 3
RăspundețiȘtergerela mine nu face asa , facea cum 1-2 ani cand trageam frana de mana , am dus-o la service si nu a mai facut :D cu sonax-ul ala merge sa dau si la etriei ? , ziceai ca scimbi piulita aia
RăspundețiȘtergerelasa tu ce ziceam eu :))
RăspundețiȘtergeream strans-o bine si mai merge :)
ia uite ai pus si rotile de iarna cu ocazia asta sau nu vad eu bine
RăspundețiȘtergereMutumesc ptr tutorial .De lene nici nu am demontat sa vad de ce face acel zgomot si culmea sunt si mecanic .Multumesc
RăspundețiȘtergereCris de cat timp ai masina ???
RăspundețiȘtergereAnonim: da, am pus si rotile de iarna :)
RăspundețiȘtergeresilviu galati: pai e normal, pentru tine lucrezi gratis si nu e rentabil :))
Anonim: 15.01.2006
Un tutorial cu schimbul de ulei la servo?? uleiul de la loganul meu ii cam inchis la culoare totusi la 155000 km ar cam trebui.. mi-am luat ulei dar nu am ideie cum sa il schimb din borcan si toata instalatia
RăspundețiȘtergerenici eu n-am vre-o idee :(
RăspundețiȘtergerereferitor la anvelopele de iarna.. trebuie sa fie si procaria aia de fulg pe ea sau ii suficient "M+S, MS, M.S, M-S" ?
RăspundețiȘtergeredaca ai cauciucuri all season apare scris si M+S pe el. Cauciucurile all season nu sunt concepute sa aiba aderenta pe zapada si gheata.
RăspundețiȘtergereasa dar, cauciucul trebuie sa aiba si poza cu acel ful in interiorul acelui munte http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1831/8852144/3/5123804219-1df95a3338.jpg?width=600&height=554
uite aici detalii http://www.promotor.ro/masini-noi/dosar-analize/anvelope-iarna-2011-totul-despre-legea-anvelopelor-de-iarna-8852144
uite aici un totorial cu schimbul uleiului la servodirectie http://www.youtube.com/watch?v=0JgQWS_P3gQ nush cat ii de bun dar sper sa ajute la ceva..
RăspundețiȘtergeream citit comenturi si la primul tutorial precum si cele postate aici si totusi nu sunt lamurit spune-mi te rog cris la ce ma astept avand abs..? poate fi ceva major care sa constituie o piedica? sau ceva un senzor o chestia acolo nesemnificativa? crezi ca avand abs nu voi reusi sau cu certitudine este doar acel ,ceva, insignefiant?
RăspundețiȘtergerecu rulmentii ai avut ceva probleme pana acum?
RăspundețiȘtergereai schimbat ceva?
cat de grav este daca mai mergi cu huruitul ala sa zicem 200-300 km?
merci
dacomaniac: in interiorul tamburului este un senzor fix si nu ai treaba cu el. cand scoti tamburul, pe el e fixat partea pe care o citeste senzorul. dupa cum spuneam, nimic semnificativ, poti trece cu vederea fara sa-ti dai seama ca era un senzor de ABS in zona :)
RăspundețiȘtergereAnonim: nu, eu n-am avut probleme. 2-300km e enorm pentru un rulment praf. daca au jocul mic, merg si 2000km, desi nu recomand deloc. spargerea sau griparea lui insemna un mic dezastru.
Salve domnule o intrebare la tine ce se va intampla daca acel lubrifiant ajunge intre tambur si sabot prin scurgere si antrenat de rotatia tamburului?...cred ca poti sa iti iei adio de la frana de pe spate inplicit de la saboti avand in vedere temperatura la care rezista acel lubrifiant., sper sa nu patesti asa ceva iti doresc pe mai departe succes
RăspundețiȘtergerecred ca acea substanta se intarseste , asa e ? oricum ar fi trebuit sa stergi excesul
RăspundețiȘtergereGale Sorin alias Anonim: exact cum a spus si paiu_dragos, pasta de ceramica se intareste in 2-3 minute si nu mai curge.
RăspundețiȘtergerecris, cat m.ar costa o curea de distributie pt logan 1.4 ? mi sa spus la inspectia tehnica care am facut-o chiar azi k trebuie sa schimb cureaua de distributie . . .
RăspundețiȘtergeredistributia presupune: curea, rola intinzatoare, curea accesorii, manopera si de preferat sa pui si pompa de apa.
RăspundețiȘtergereaproximativ 5-700 lei te costa distractia
eu acuma 2 ani aproape am dat 10 mil + benzina pana la vs si ciubuc la mecanic si banii de de suc si dedulciuri de care am avut nevoie cat am stat pe acolo (na ma plictiseam 3 ore sau cat a durat) am ajuns pe la 11 bastoane si jumate acuma poate s-a mai ieftinit :D
RăspundețiȘtergereeu avand tractoras am platit foarte putin sub 800lei si au fost incluse kit cureaua Contitech si rola, curea accesorii, pompa de apa Hepu si manopera.
RăspundețiȘtergeresalut, la un tutorial privind servo-directia te ai gandit sau l am pierdut eu ? o zi buna
RăspundețiȘtergereservodirectia? ce anume la ea? eu o am hidraulica, majoritatea o au electrica
RăspundețiȘtergereNu stiu daca este locul potrivit sa postez aici, nu de mult mi-am schimbat capetele de bara, biletele antiruliu si bucsele de pe bara stabilizatoare.
RăspundețiȘtergereLe-am cumparat de la un nene din MIOVENI ca fiind originale... m-au tinut aprox 15 000 km.
De unde as putea cumpara altele originale sau alta marca care ar putea sa tina macar cat alea din fabrica 60 000 km?
Deci in concluzie nu cumparati de la persoanle din Mioveni, cred ca au piese rebut sau alte chestii.
Ms anticipat, daca primesc si un raspuns
P.S. originale dar la un pret mai decent
RăspundețiȘtergeredepinde cine era persoana din Mioveni, nu toti sunt lipsiti de caracter.
RăspundețiȘtergerepiesele ce le gasesti in magazin nu vor fi nicodata la calitatea celor care sunt montate din fabrica.
in principiu te duci la un magazin mare si care se respecta si comanzi piesele de origine. ca sunt mai scumpe, asta e
daca vrei dute la un service si cumpara piesele de origine si stii ca sunt originale ca un service respectat dacia nu pune cacaturi cantrafacute
RăspundețiȘtergererepede tu sa nu cumpere de la persoane din mioveni unele le au chiar bune fiind furate din uzina de la doi pasi de mioveni
care va fi urmatorul tutorial Cris?
RăspundețiȘtergerema refeream la zgomotul scos de servo cum putem sa verificam nivelul si ceva detalii , numai bine
RăspundețiȘtergereSalut Cris sunt Eduard!As vrea sa imi dai un sfat :de ceva timp nu mai gasesc cheia (antifurt) de la jante,cred ca am pierdut-o.De unde as putea face rost de aceasta cheie? Ms!
RăspundețiȘtergereAnonim: exact acel tutorial care va fi, va fi tutorialul
RăspundețiȘtergereAnonim: servo face zgomot in timpul functionarii. nivelul nu e neaparat sa-l verifici, cand ai lipsa ulei fii sigur ca-l vei auzi. vei avea impresia ca se rupe masina. nu stiu detalii despre servo
Eduard: la biserica sa crezi :)), deci apucate si cauta cheia aia penca normal ar fi sa nu fie 2 chei antifurt identice. altfel hotii ar avea o cheie pentru fiecare model si atunci e dijaba denumita antifurt
Pai da ai dreptate dar mie nu mi-au furat-o am pierduta eu de fraer!Si am descfacut tot interiorul masini (poate oi gasi-o)si n-am gasit-o .Cel putin cu aceasta ocazie mi-am izolat masina.Deci ai vreo idee unde as puteas sa gasesc?Sa dau comanda la cei de la dacia...:(Ms
RăspundețiȘtergeren-am idee unde ai putea sa o gasesti, in principiu ai putea folosi un patent cu varf ascutit ca sa poti da jos capacul. acum nu stiu nici ce fel de antifurt ai, o poza eventual.
RăspundețiȘtergeresall cris cand va aparea urmatoru tutorial ??
RăspundețiȘtergereAm si eu o intrebare...
RăspundețiȘtergereLogan 1.4 , 36 mii km, cand calci pedala de ambreiaj din zona cablului in fata unde e furca aia sau ce e acolo se aude un mic pocnit..pe care il simti si in pedala.. pedala nu este mai tare iar vitezele se schimba ca inainte..
Care ar putea fi problema??
sal criss , sunt din bucuresti , as dori si eu salucrez in domeniul IT la un service, de ce as avea nevoi ma refer pregatire , cunostinte avansate etc. stiu ca intrebarea mea este offtopic :))) scz. MS !
RăspundețiȘtergerehai in Timisoara sa faci practica :)
RăspundețiȘtergerein timisoara lol:))))))) e departe , eu te-am intrebat daca as avea nevoie de anumite studii, si eu stiu sa schimb toate componentele la laptop sau pc si sa instalez windows sau sa lucrez cu nero cu office etc. desi ai dreptate ca trebuie practica :D dar si in bucuresti sunt service it.
RăspundețiȘtergereeu nu am nici o pregatire in domeniu, doar practica :)
RăspundețiȘtergereCris... la comentariul cu cauciucurile nu ai nimerit-o.
RăspundețiȘtergereDirectiva UE nu zice nimic de fulgi de zapada sau munti.
Sunt considerate "de iarna" anvelopele cu simbolurile M+S, M&S sau M/S care se regasesc pe majoritatea cauciucurilor all season.
Deci: are MS e "de iarna", nu are - amenda!
Adi
n-am gresit cu nimic, eu spuneam ce zice rahatul de lege romaneasca care cere obligatoriu sa contina acel munte si fulg in interiorul lui.
RăspundețiȘtergereM+S insemna Mud+Snow, deci clar este un cauciuc de iarna.
cauciucurile all season care desi au acel M+S pe ele, nu sunt concepute efectiv pentru zapada, ci sunt niste cauciucuri intermediare. au aderenta pe drum ud/uscat si cald afara si au aderenta pe drum ud/uscat si temperaturi sub 7 grade.
odata ce a dat zapada, aderenta cauciucurilor all season este mai mare ca si a celor de vara dar mai slaba ca a celor dedicate de iarna.
cauciucurile all season fiind intermediare, se pot folosi in locatii cum e Timisoara unde vedem rar zapada, uneori pentru 2-7 zile, exceptie ultimele 2 ieri cand am avut cate o luna zapada :)
nu trebuie sa te convin eu cu vorbe, poti urmari clipul unde sunt testate cauciucele de iarna vs cauciucele all season http://youtu.be/JGfvyPtYR0Y
salut CRiS; ajuta-ma te rog si pe mine cu un sfat: imi fluiera franele si nu imi dau seama de unde naiba vine fluieratul asta; se intampla si in mers, cand rulez incet, prin oras; e un fluierat continuu pe o frecventa inalta, de-aia de-ti taie timpanele; uneori dispare dupa franari repetate; am un LGN de 1.4, benzinar, cu 48.500 km; placutele de frana pe fata le-am schimbat la 30.000, le-am verificat acum o luna si sunt ok; sabotii de pe spate nu cred ca e cazul inca sa-i schimb;
RăspundețiȘtergereoare unde naiba sa ma uit? ai vreo sugestie? multam
Marius
placutele de frana fluiera. le dai jos si le iei usor la smirghel, exact cat sa dai jos stratul vizibil. nu o sa mai scartie dar vor incepe din nou sa scartie in zilele urmatoare.
RăspundețiȘtergeresau ai putea sale schimbi cu alt model :)
cele de origine sau ferodo premier
mersi de sfat CRiS. e adevarat ca nu am pus placute de origine cand le-am schimbat; am pus ceva ce era mai lesne si nu m-am gandit ca o sa aiba asa consecinte.
RăspundețiȘtergeresalutare
Marius
Cele mai bune placute de frana testate de mine de mine personal sunt BOSCH, incomparabil mai bune decat cele de origine si mult mai ieftine.
RăspundețiȘtergereDaca doriti sa aflati unele trucuri pentru pentru o aerisire a franelor eficienta si fara probleme,schimbat bucsi si semibielete bara stabilizatoare,rulmenti roti si cam ce nu a mai postat Cris pe aici...incerc sa va ajut pe : stelutu_40_tgv
salut cristi vreau sa stiu dak ti-ai montat senzorii de parcare pe masina si unde ti-ai montat pana la urma display-ul.
RăspundețiȘtergerela primavara, am ratat momentul acum, e prea frig
RăspundețiȘtergerede 3 zile ma chinui sa pun in practica acest tutorial...si vin cu ceva constatari sper utile.la modelul meu de mcv acea piulita de 30 este de 36 am cumparat greu tubulara dar nu se potriveste la cricket in fine maine iau adaptor ...as vrea sa curat de rugina si capacul acela care vine peste ferodouri cel pe care tu l-ai vopsit in rosu dar te intreb exista o vopsea speciala? mi-au spus la hornbach ca acel fiercapac se va incinge si vopseaua se va degrada , am luat oricum insa vreau sa stiu daca se va exfolia ..exista o vopsea speciala rezistenta la temperaturi mari ? ce ma sfatuiesti ? duminica as vrea sa fiu gata cu pasta, cu vopsit, cu tot.multumesc !
RăspundețiȘtergeredaca m aintrebai, iti spuneam ca piulita e de 36 :)
RăspundețiȘtergerevopseaua chiar si cea rezistenta la temperaturi inalte, dupa aproximativ un an de zile tot se exfoliaza. la mine e vopsit electrostatic si nu recomand. insemna ca tamburul se baga in cuptor l anu stiu ce temperatura timp de nu stiu cate minute iar rulmentii se deterioreaza din aceasta cauza.
in tutorialul de maine seara arat acest lucru :)
sprai din ala cu pasta ceramica gasiti si la Mall jos linga caseria RDS la magazinu ala de piese si vopsele auto 42 ron
RăspundețiȘtergereofftopic.ai idee cum as putea sa fac geamurile electrice pe direct,adica sa nu mai pun contactul sa mearga...
RăspundețiȘtergereda, am, nu stiu din cap dar stiu ca trebuie tras un fir pe la tabloul de sigurante. daca nu uit, fac un tutorial :)
RăspundețiȘtergeredupa cate am auzit eu un prieten lea legat pe siguranta de accesorii aia merege fara contact;)
RăspundețiȘtergerebifat...inca un tutorial punctat, rezolvat !totul e ok si usor daca sunt scule.......mai am doar de vopsit exteriorul unui tambur ..in rest totul e ok... am smirgheluit fin sabotii si interiorul tamburilor, am aplicat solutie de curatat frane..pasta ceramica .si am adunat un kilogram de mici reziduri ...si peste toate mi-am amintit ca intr-un trecut nu foarte indepartat pana sa descoper site-ul m-am uitat pe sub bord sa gasesc arcul de la pedala in ideea de a scapa de acel scartzait ingrozitor...inca odata multumesc cristi pentru ajutor...
RăspundețiȘtergereofftopic: Cristi mare rugaminte fa si tu un tutorial pentru repararea reglajului lombar .....am fost la un service si mi s-a zis ca ma va costa 140 euro...
RăspundețiȘtergere2.000 de km, atat a tinut la mine cu vaselina, prost sa fiu sa mai desfac inca odata rotile pe frigul asta, asa ca ramane cu sunet pana in primavara. Ce am observat ca sunetul asta are legatura cu praful de pe drumuri. Eu am prins un drum de tara si imediat a reaparut. In vara la fel, tot asa un drum pe pamant si nisip intr-o cariera si gata.
RăspundețiȘtergereBanuiesc ca in afara de pasta asta, cea mai buna solutie este un taler de tabla nou.
Chelmu Adrian: pentru 140 euro dau jos amandoua scaune de pe fata si ti le trimit cu mesageria! gasesti de cumparat doar acel scaun la bani mai putini, la dezmembrari de exemplu.
RăspundețiȘtergereeu n-am reglaj lombar, deci la mine nu e stricat nimic :)
sall cristi am si eu o problema...daca ma poti ajuta....cand trag frana de mana din mers mi se blocheaza numai o roata, aia de pe stanga spate...si am incercat tot felul de reglaje si la saboti si la maner in fata si degeaba,cand am dat plasticul jos care mascheaza maneta aia de frana una din shufe imi sta intr-o parte cand e trasa frana...poti face o poza la tn cu frana trasa sa vad daca si la tn is tot asa sufele....mentionez ca am in jur de 4-5mii de km facuti cu sabotii astia noi oare asta sa fie cauza....ast un rasp mss
RăspundețiȘtergeresi la mine e intr-o parte si franeaza egal, deci nu e de acolo
RăspundețiȘtergerecrezi ca se poate remedia problema daca iau un pic la smirghel sabotii , sa ii iau luciul ala de pe ei?
RăspundețiȘtergereposibil sa rezolvi problema, n-am incercat
RăspundețiȘtergereanonim: rezolvi problema pana isi fac din nou luciu adica o saptamana, deci nu e de acolo. incearca sa vezi daca sabotii sunt reglati la fel din tijele filetate. e posibil ca pe partea care tine mai bine sa fie reglat mai aproape de tambur
RăspundețiȘtergerepai sunt reglati amandoi la fel, au acelasi nr de filete date in amandoua parti da nu imi pot da seama de ce nu se blocheaza aia de pe dreapta
RăspundețiȘtergeresalut cris, in curand imi montez etrierii de van si vroiam sa intreb daca acea pasta ceramica poate fi aplicata si pe culisele (bolturile) alea doua ale etrierului...sau acolo merge mai bine vaselina? ce-mi recomanzi? multumesc. alex
RăspundețiȘtergerepoti pune pasta ceramica, in nici un caz vaselina sau orice alt produs petrolier :)
RăspundețiȘtergeredomnilor, eu am alta problema, din cand in cand in mers se aude un scartait la roata dins pate stnaga, daca calc frana sau trag frande mana, in mers, scartaitul dispare?? sa fia ceeasi problema?
RăspundețiȘtergerecum remediez??
faci ca in tutorial , si daca nu dispare e rulmentul
RăspundețiȘtergerede obicei de la rulment huruie si as apoti verifica http://www.tutorialelogan.ro/2011/07/verificat-joc-rulment-roata.html
RăspundețiȘtergereeu zic ca e exact de la aceiasi problema prezentata aici. e usor de testat pe loc, calcand frana de serviciu si tragant frana de mana.
Salut.Foarte interesant tutorialul, dar ca toti posesorii de logan cu aceeasi versiune de dotari preference ,adica fara ABS, au o problema si anume: REPARTITORUL DE FRANARE care face ca drc.... Cred ca cel mai bine a-r fi daca ai face un tutorial de schimbare al acestuia pentru ca a-si dori sa il schimb si eu ca mi-a mincat zilele..... Poate ne vei ajuta pe noi ``neajutoratii``....:)
RăspundețiȘtergeretot pe acest subiect : cum se schimba ? si cum imi dau seama daca trebuie schimbat/ daca mai functioneaza ?
RăspundețiȘtergereProblema la mine este ca se aude un zgomot sub masina exact unde este pozitionat repartitorul si cind apas pe membrana de la repartitor simt la atingere bucati metalice...presupun ca este terminat pt ca am cumparat unul nou si cind am apasat pe membrana nu am simtit nimic.
RăspundețiȘtergereciudat .... nici nu stiu ce contine acest repartitor .... de asta va intreb pe voi
RăspundețiȘtergereValentin: repartitorul nu trebuie doar schimbat, trebuie si recalibrat iar acest lucru se face pe un stand special, nu merge la ochi.
RăspundețiȘtergereeu am suspensie sport si la mine repartitorul functioneaza continuu, deci slabe sanse sa se defecteze. d eobicei cei care nu cara deloc greutate, repartitorul se blocheaza si nu mai functioneaza, cazul tau.
deci recomand schimbarea la service
Mersi pt raspuns. Am inteles ca ai suspensie sport, imi poti spune si mie ce model de arcuri si telescoape ai pus si cu citi cm ai coborit garda la sol datorita lor.
RăspundețiȘtergeretelescoapele sunt cele stock, arcuri eibach 3cm pe fata si 6cm spate
RăspundețiȘtergeretu de cind ai arcurile montate? si e adevarat ca loganul nu suporta suspensie sport???
RăspundețiȘtergerede vre-o 50.000km. nu stiu de unde ai auzit tu ca loganul nu suporta suspensie sport, dar ai auzit rau
RăspundețiȘtergerescartait la franare usoara
RăspundețiȘtergerece trebuie facut
era o intrebare? schimbi placutele de frana daca acel scartait este in partea din fata. sau schimbi sabotii daca este in partea din spate.
RăspundețiȘtergeresalut am avut si eu scrataitul acesta...si vroiam sa dau totul jos sa ung...un vecin de al meu mecanic a zis sa ma opresc si sa-i dau un ciocan...iam dat ...sa bagat sunb masina a dat cateva ciocane in fiecare tambur a curs ceva praf din fiecare si de un an nu mai scartie nimic :P
RăspundețiȘtergereSalut Cris ,la mine scartie doar im mers nu si cand stau pe loc, ai vreo ideie care ar fi motivul ?
RăspundețiȘtergerepoate scartie in fata si ai impresia ca este in spate :P
RăspundețiȘtergereAm loganul din 2006 cu 57.000 km si nu-mi scartaie deloc, e bine?
RăspundețiȘtergerenorocosule :)
RăspundețiȘtergereMihai:
RăspundețiȘtergereCris am si eu o mare problema... am un logan din 2005 si de vre-o saptamana a inceput sa imi scartaie directia cand virez stanga si parca merge si masina mai greu... parca nu are putere. ce ar putea fi de vina????
scartie a curea? a fier pe fier? parca se invarte arcul in locasul lui?
RăspundețiȘtergereMihai:
RăspundețiȘtergereparca scartaie a fier.....:(
probabil rulment sus la telescoapele fata(urmeaza sa fie votat schimbat rulment si flansa amortizor)
RăspundețiȘtergeredeci daca acel rulment e ruginit, se aude acel metal sau se invarte arcul in locasul lui.
sau ar putea fi ceva de pe la directie, indoit sau rupt, asta ar explica lipsa de putere in acel moment
Mihai:
RăspundețiȘtergereok... multumesc frumos;)
salut...am avut si eu un scartait care ma scotea din pepeni...am schimbat si gresat sabotii am schimbat placutele cu unele ceramice da sunetu era acolo...asa ca m-am uitat atent de unde vine si venea din fata asa ca am m-am uitat iar la placute cu "lupa" si am observat ca ttablitele care tin placutele in loc frecau de disc pe deasupra lui..asa ca am indoit tablele inasa fel sa nu mai frece si sunetu a disparut. Daca aveti un sunet dasta si nu stiti de la ce e verificati si tablitele alea.
RăspundețiȘtergeream si eu o intrebare pe ce marime iti sunt jantele alea d aliaj.nu ai avut probleme cu politia???
RăspundețiȘtergere16" si le am sus de 6 ani, din martie pana in octombrie.
Ștergeredaca nu faci prostii, n-ai modificari care atrag privirea, nu iesi in evidenta si nu te opreste politistul.
ok mrs pentru raspunsul rapid
RăspundețiȘtergerede azi si la mine se aude sunetul asta scartaietor , nu am facut pana acum dar ma bag , daciashop e langa mine. chef de munca sa am la 35 grade nu prea te atrage decat o bere rece . mi e frica la tambur ca o sa iasa greu .
RăspundețiȘtergerede ce ti-e frica nu scapi, deci nu te plange :D
Ștergeregata la mine nu mai se aude scartaitul asta ia trecut singura ,am zis eu cai trece ei ,cristi as vrea totusi sa umblu acolo sa curat praful ,dar nu stiu cat sa strang piulita anapoi de tare ,sigur am praf acolo grupa mare se vede si la prezoane cand mai dau roata jos pe capul lor.
RăspundețiȘtergeredaca nu dai jos tot ansamblul si cat timp e dat jos tamburul nu apesi frana si nu tragi frana de mana, e ok, nu trebuie decat sa cureti pe acolo.
ȘtergereCristi sa sti ca imi plac toate tutorialele tale baga si altele mai noi te rog
RăspundețiȘtergerestii tu sa am ceva tutoriale mai noi si nu stiu eu de ele? :)
Ștergereas vrea sa curat rezervorul la Loganelul meu un 1,5 dci 50kw care merge super tare, si nu stiu cum sa il scot cu ce sa-l curat astept tutorial,multa sanatate si spor la treaba COZMIN Tulcea.
RăspundețiȘtergerespor la dat jos si la curatat. eu nu m-am incumetat inca sa-l dau jos. nu stiu ce presupune munca asta
ȘtergereSalut Cristi,am vazut ca foarta multa lume intreaba cum se schimba sabotii la modelul care are ABS,eu am schimbat la mine,model cu ABS si am cateva poze,daca esti interesat iti las mail-ul meu si iti dau pozele!
RăspundețiȘtergerese schimba la fel, nici o diferenta :)
Ștergeretutorialelogan at gmail.com
un tutorial cu schimbarea curea accesori logan AC SERVO 1,4 MPI se poate sa faci multumesc
RăspundețiȘtergerevoi filma acel tutorial daca se nimereste sa trebuiasca sa o schimb
ȘtergereSalut! eu am o SuperNova (nu e Logan dar e pe aproape..e rude :)) ) la care am schimbat sabotii cam in toamna 2012 si de vreo 2 luni cand pun frana usor, scartie groaznic de tare se uita lumea urat la mine.Am reglatu si ras reglato de atunci si nimic nu se schimba.Poate fi asta o solutie cu zonele astea de frecare?sau poate e alta cauza si ma ajuti sa elucidez misteru!
RăspundețiȘtergeredaca scartie doar cand franezi, insemna ca este de la ferodouri si scapi doar daca le schimbi.
Ștergerecat despre "rude", e cam la fel cum suntem noi vecini de judet :D
Cristi spune-mi te rog pasta aceasta cat de repede se intareste ca eu am aplicat-o de 10-12 ore si tot este moale.....nu cred ca e ok....sau este
RăspundețiȘtergerenici nu se intareste :)
ȘtergereCristi,
RăspundețiȘtergeream si eu un sunet foarte asemanator, dar se intampla fie la viraje (doar dreapta!), fie la denivelari mici + viteza mica. Ai idee ce ar putea fi? As zice ca nu este frana... In unele zile aproape ca nu se aude, in altele e jale: ca in acest scurt clip: https://www.youtube.com/watch?v=WMZgprdNr-g
Mersi anticipat
pivot sau foarte posibil capat de bara
ȘtergereMersi Cristi,
Ștergereo sa dau jos rotile sa vad daca exista jocurile la capetele de bara de care vorbesti in tutoriale
In privinta repartitorului de frana blocat pe deschis, sa mi'l cumpar de "origine" care'i vreo 450 de lei sau second de pe un logan de prin 2007?
RăspundețiȘtergerela aceasta intrebare nu-ti pot eu raspunde, tu stii ce este mai bine pentru buzunarul tau
ȘtergereSalut!
RăspundețiȘtergereDupa o anumita distanta, relativ mica, dar folosind foare des frana, in momentul in care o apas se aude un huruit infernal. Nu se aude ca la tine, daca stau pe loc nu are nicio treaba. La service au zis ca ar fi de la ferodo nu de la placutele de pe fata,au 9000 doar. O sa merg si am sa descopar, dar...1. Se schimba tot mecanismul,adica ferodo, piulite,arcuri s.a.m.d? 2. In tot sistemul ala de franare exista si saboti sau ferodo=sabot doar ca o denumire mai pompoasa? 3. Pe anumite site-uri de piese auto m-au tot innebunit cu diametru,cu diverse lungimi la mecanismul de franare si eu nu stiu ce dimensiuni are a mea, logan 2007,15 dci..Intreb ca nu as vrea sa ma umfle cu cheltuieli aiurea pe acolo..Mersi frumos !
la mine huruie pe fata si este din cauza placutelor si a discurilor. daca le incalzesc bine de tot, placuta se dezintegreaza si adera la disc. urmatoarele franari, pana se curata discul, huruie in draci.
Ștergere1. se schimba tot
2. ferodo presupune doar parte care freaca pe tambur, dar multi, printre care si eu, la tot ansamblul ii spun ferodo.
3. da, sunt doua dimensiuni si ca sa stii ce e la tine, trebuie neaparat sa demontezi
Salut !
RăspundețiȘtergereAstazi mi-a aparut si mie sunetul asta idiot la dacia sandero ,am franat mai brusc crezand ca se duce sau cel putin asa am crezut ,nu stiu cam cat pot merge cu el maxim.La mine se aude foarte putin ,si cand franez brusc si tare nu se mai aude ,dar cand franez lin sau cand trag frana de mana se aude dar foarte incet ,ar trebui neaparat unsa zona afectata acum ?
nu neaparat, o poti gresa si peste 10 ani, daca suporti sunetul pana atunci :)
ȘtergereDoua intrebari am la tine, daca nu te superi:
RăspundețiȘtergere1 Cand am scos butucul de pe acs, nu a iesit si o parte dintr-un rulment, am remontat totul si pare O.K. O fi vreo problema?
2 Sub bancheta spate, unde este capacul la rezervor, am gasit motorina in jurul capacului. Ai vreun tutorial cu demontarea acestuia, presupun ca are vreo garnitura care nu etanseaza ca pe la furtunase nu curge. Ms.
1. sigur nu e ok. dar daca nu ai bagat mizerie si dupa ce ai pus la loc merge ok, eu zic ca e ok.
Ștergere2. capacul negru se trage in sus, este bagat fortat. nu l-am scos niciodata, desi am incercat
Salut Cristi iti cer si eu o parere ...cam ce placute sunt mai ok sa spun asa Bosh sau Brembo?
RăspundețiȘtergerecele compatibile cu discurile de frana. atat brembo cat si bosch, fac mai multe modele de placute de frana
ȘtergereSalutare! Am si eu o intrebare referitoare la acest tutorial! Scartaitul asta... care a aparut si la mine, prevede si o disfunctionalitate a franelor?!, sau e doar ceva sonor... ca nu vreau sa mai fac aceata operatiune(abia acum 300km mi-au curatat tamburii in service.... insa nu au gresat partea metalica cu nimic... si asa a aparut scartaitul...), in rest frana merge super ok! Sunt sanse sa "taca de la sine"? Multumesc!
RăspundețiȘtergeresalut, doar disconfort acustic, nimic mai mult. nu vor tace pana nu-i rezolvi :)
ȘtergereSalut,
RăspundețiȘtergereAm fost la un mecanic pentru curatarea sabotilor pentru prima data la 125.000 Km. Cand a dat rotile jos tamburii erau ruginiti rau de tot dar au iesit relativ usor.
De la fiecare tambur a iesit cam o mana de praf negru, sabotii aveau destula carne pe ei, ma mai tin inca pe atat. A curatat mecanismul cu spray de frana si a polizat putin din partea interioara a tamburilor atat. Momentan scartaitul a disparut, sa vedem cat va tine...
Salut, am o Solenza și de ceva vreme când merg mai tare de 50km/h se aude de la roata stânga fata un scârțâit. Dacă frânez ușor zgomotul dispare. Sa fie de la plăcuțe?
RăspundețiȘtergeregarantat placutele sunt motivul
ȘtergereSalut cristi,am un logan din 2005 si la mine se aude un schrțit atunci cand am pedala de frână calcata sau frână de mana
RăspundețiȘtergere,si se pune cineva an spate schrtie dar an mers la frânare nu se aude nimic .,ce poate fii?multumesc
Salut, este de la amortizoarele spate, din cauza torsionarii. Nimic anormal și grav
Ștergere