Acum vre-o 2 ani mi-am montat un telescop de 55cm si 310Nm. Pana nu demult nu ma deranja faptul ca se torsioneaza capota din cauza lui, asta pana am vazut acele mici telescoape dragute care mi-au facut cu ochiul. Asa ca mi-am comandat doua bucati sa testez, am mai comandat ulterior inca doua si uite asa a aparut acest tutorial.
Telescoapele de 120N le-am achizitionat de la un prieten, 13 lei bucata, cele de 150N la 15 lei bucata si se pot comanda pe adresa de mail telescoape@gmail.com
Telescoapele sunt garantate la 50.000 de deschideri daca sunt lasate sa isi faca treaba singure, asa ca e de preferat sa nu fortezi deschiderea lor(ridicarea capacului portbagajului).
Intre timp a aparut o problema si se pare ca nu nu doar la mine. Din cauza montajului, prinderea de pe brat se indoaie si se rupe.
Montajul acelor prinderi trebuie facuta invers. Partea rotunda se prinde pe brat si cealalta piese pe caroserie cu acel cioc catre bancheta spate.
Telescoapele de 120N le-am achizitionat de la un prieten, 13 lei bucata, cele de 150N la 15 lei bucata si se pot comanda pe adresa de mail telescoape@gmail.com
Telescoapele sunt garantate la 50.000 de deschideri daca sunt lasate sa isi faca treaba singure, asa ca e de preferat sa nu fortezi deschiderea lor(ridicarea capacului portbagajului).
Intre timp a aparut o problema si se pare ca nu nu doar la mine. Din cauza montajului, prinderea de pe brat se indoaie si se rupe.
Montajul acelor prinderi trebuie facuta invers. Partea rotunda se prinde pe brat si cealalta piese pe caroserie cu acel cioc catre bancheta spate.
Si un mic update. In urma cu aproximativ doi ani am pus aceste telescoape de mobila sa ridice capota spate. Sincer, ma asteptam sa cedeze mai repede, avand in vedere ca nu sunt gandite sa lucreze in conditii de exterior. Ce am observat in timp ce faceam testele cu telescoape si cu repozitionarea arcurilor, e faptul ca nu toate telescoapele lucreaza la fel, desi au aceiasi putere si par identice. Initial am pus un telescop de 150N si unul de 120N si mi s-a parut ca pe final loveste putin prea tare, asa ca am incercat un telescop de 100N si nu mi-a placut. Am pus un alt telescop de 120N si iata rezultatul.
cat au costat cele 2 telescoape de 120Nm si de unde le-ai comandat?ms!
RăspundețiȘtergereTelescoapele de 120Nm le-am achizitionat de la un prieten, e 9 lei bucata si se pot comanda pe adresa de mail telescoape@gmail.com
RăspundețiȘtergere5.5 lei am dat pe 1 buc.
ȘtergereCRiS, ai incercat sa pui unu de 100 si unu de 120Nm ?
RăspundețiȘtergereBravoooooo.Asteptam de mult tutorialu asta.Auzi! da nu ne spui si de cat ie burghiu ala, ce dimensiune.Toate bune si astept urmatorul tutorial.
RăspundețiȘtergereMing: da, se poate monta telesop sau telescoape pe capota fata. nu prea-i vad utilitatea si gandul ca trebuie sa dau gauri in tabla nu ma incanta deloc.
RăspundețiȘtergereGabriel: si eu am achizitionat la aproximativ 5lei telescoape de 100Nm dar sunt prea slabe, dupa cum s-a vazut in film. in Timisoara telescoapele de 120Nm costa undeva la 16 lei bucata. initial am folosit unul de 100N si unul de 120N, nu se pupa unul cu altul, imping diferit si rezultatul nu e deloc ok :)
sofer+nebun: stai linistit ca se cere demult si inca o sa se mai ceara. o sa-l filmez cand o sa gasesc o victima, pe a mea nu pun :)
Anonim: deschiderea capotei se face cu un actuator, http://imbunatatiri-logan.weebly.com/deschidere-portbagaj.html
Anonim: ma indoiesc ca marimea burghiului folosit de minte te ajuta! burghiul trebuie sa fie o idee mai mic ca si suruburile pe care le vei folosi
Sa vedem cum se comporta telescoapele de mobila la frig?Eu nu renunt la clasicul telescop de Dacie Break.
RăspundețiȘtergereP.S Pacat ca nu merge din butonul de la telecomnda.
pai ca sa-ti mearga din telecomanda acceseaza acest link si are sa-ti mearga si tie cu siguranta http://www.tunezlogan.blogspot.ro/p/vanzari-module-portbagaj.html
ȘtergereIn loc de cele 2 tampoane originale de la logan (de pe bratele portbagajului) poti folosi 2 tampoane de la opel astra (model 2001 berlina le-am luat eu) care amortizeaza mult mai bine deschiderea portbagajului si nu o sa mai fie lovitura/socul ala cand ajunge portbagajul sus.
RăspundețiȘtergeresocul este dat si de intinderea telescopului la maxim, reculul :)
RăspundețiȘtergereSalut Cris tari tutorialele la mai multe.
RăspundețiȘtergereIn legatura cu cel de sus parca era mult mai bine cu telescopul pe care il aveai pe masina si aici ma refer la faptul ca nu se deschidea in trepte si nu era nici acea lovitura cand ajunge usa portbagajului sus dar cum spuneai si tu ocupa mult spatiu si torsiona capota.
Bafta si spor la treaba in continuare.
fara suparare dar cred ca telescopul vechi (cel negru) era de 10x mai estetic si mai eficient :)
RăspundețiȘtergereSalut Cristi ! Interesant foarte interesant :))))
RăspundețiȘtergereDar ai uitat sa precizezi dimensiunea (lungimea) telescoapelor mici :))
Anonim: pai nu vad unde era mai estetic, astea 2 trebuie sa te apleci sa-l vezi.
RăspundețiȘtergereClaub: n-am uitat, doar ca n-ai fost tu atent. am precizat ca sunt telescoape pentru mobila, adica sunt standard :)
salut Cristi, tin sa te contrazic, telescoapele nu sunt standard.
Ștergerepot face comanda si pt telescoape din astea de 150N si la ce pret?
RăspundețiȘtergereAnonim: inca caut o solutie pentru eliminarea arcurilor.
RăspundețiȘtergereAnonim: tutorial cu consumul la logan? poate un film in care arat cum merg eu sa consume putin
Stefan: sus in pagina este o adresa de mail. da-i omului un mail si intreaba-l
Cris: Dak folosesti un singur telescop d 120N ,tot in reprize se deschide?
RăspundețiȘtergereSalut..Am si eu o intrebare.. Stiti careva ce masini folosesc telescoape d max 200-250N? Am inteles k astea ar fi perfecte pentru deschiderea portbagajului fara torsionarea capotei..
RăspundețiȘtergereAnonim: da, tot in reprize se face si cu un singur telescop, doar ca trebuie ajutat la deschidere
RăspundețiȘtergereAnonim: 2 telescoape de 100N nu au deschis capota(total 200N), deci nu e bun. 2 de 120N(total 240N) ridica capota dar nu fara ajutorul arcurilor. ideal zic eu ca ar fi pe la 260-270N si o lungime maxima de 50cm, dar tare cred ca va torsiona capota
pot doar sa-mi dau cu presupusul :)
RăspundețiȘtergereposibil sa functioneze ok cu un singur telescop
eu am tensionat 8 spire la un arc si se ridica frumos fara telescoape :D
RăspundețiȘtergereCristi...am montat la fel ca tine 2 telescoape de 120 si sunt multumit de felul in care percuteaza ! Dar am inteles ca este o problema cu partea care se monteaza pe bratele portbagajului :adica cedeaza acele prinderi si ca am putea remedia asta schimbandu-le pozitia !!! CE ZICI ?
RăspundețiȘtergereda, din cauza montajului cum am facut-o eu, se rupe o prindere. am sa pun poze acum sus in post.
RăspundețiȘtergereSi la mine sa rupt din pacate dar am indreptat unul de a venit in pachet cand au venit telescoapele ala vad ca e prins de caroserie mai sus eu lam pus tot pe brat
RăspundețiȘtergeresalut cris. o intrebare am.te-ai gindit ca poate alea de la telescoape se rup din cauza ca cursa portbagajului nu e aceeasi cu cursa telescoapelor?
RăspundețiȘtergeree la aceasi lungime :)
RăspundețiȘtergerecand e capota deschisa la maxim, telescopul e deschis si el la maxim.
hai sa zic poate o toleranta de 1mm acolo, insuficient :)
Salut Cris,cum se mai comporta telescoapele dupa inversarea prinderilor au mai aparut probleme sau sunt O.K.?
RăspundețiȘtergereLucian: chinuiala fericita :))
RăspundețiȘtergereAnonim: foarte bine, ba chiar extraordinar de bine, mia ales ca am comandat telescoape de 150N. gata, nu mai zic nimic, o sa revin cu film :))
Anonim: daca tu crezi ca eu stiu sa-ti raspund la intrebarea asta, esti foarte optimist :)
Salut Cris, am montat la un prieten din parcare acelasi sistem ca la mine si mia venit o ideie care merge la toate loganurile cu telecomanda din fabrica, pe tija actuatorului din portbagaj am pus un pinten de metal care actioneaza un push buton care este legat in serie cu al doilea actuator si se conecteaza doar cand masina este deschisa asfel la al doilea impuls de deschidere din telecomanda cu masina deschisa se deschide portbagajul , ar fi bine sa faci un tutorial cu asa ceva e foarte simplu si elegant
RăspundețiȘtergeree chiar complicat ce-mi spui tu dar e ingenioasa treaba :)
RăspundețiȘtergereintre timp am descoperit cum se face deschiderea in telecomanda si chiar sa functioneze. imi trebuie doar timp sa filmez :(
Salut Cristi!
RăspundețiȘtergereCrezi ca daca as folosi doua telescoape de 150, fara arcuri ar reusi sa deschida capota frumos (fara reprize)?
la biserica sa crezi, aici trebuie sa fii sigur :P
RăspundețiȘtergeremi-am comandat eu de 150N sperand ca o sa pot renunta la arcuri, dar cum speranta este o mare curva, mi-a tras-o si tot trebuie sa folosesc arcuri :(
oare 2 de 150 sau 160 merg fara arcuri ? ma gandesc ca ele 2 sa insumeze aproximativ 310
RăspundețiȘtergeream scris cateva comenturi mai sus ca mi-am luat de 150N si nu sunt suficient de puternice sa ridica capota fara arcuri. ma gandesc deja sa jonglez din unghi.
RăspundețiȘtergereSalut.. Si Eu mi-am montat 2 telescoape de 150N ,la mne nu se deschide in trepte,e adevarat k se izbeste putin capota da nu foarte tare,e acceptabil. :)
RăspundețiȘtergeretine si de greutatea capotei
RăspundețiȘtergereAm montat si eu doua telescoape de 120N la fel ca cele din poze.Deschiderea se face tot in trepte si loveste putin cam tare cu tampoanele,la prima pozitie de intindere a arcurilor(cea mai slaba).Trebuie sa inventez ceva la tampoane sa amortizeze mai finut.Interesant este ca la inceput deschiderea se facea cursiv,dar nu ma deranjeaza deloc faptul ca face opririle alea pe traseu.
RăspundețiȘtergereLa prinderea aceea rotunda a telescopului,cea care se prinde pe bratul capotei,am dat o gaura intre doua gauri ca sa pot monta prinderea aceea rotunda pe mijlocul bratului capotei.
Tot eu sunt mi-am adus aminte sa va spun sa aveti grija in ce loc faceti prinderile ptr. ca daca nu le puneti in locul corect se modifica distanta pe care o va avea cursa telescopului si s-ar putea sa aveti surpriza sa nu se mai nchida capota sau sa nu se mai deschida complet.
RăspundețiȘtergereCursa telescopului trbuie sa fie egala cu lungimea tijei sale adica 9cm parca.Voi masurati inainte.Numai bine!
Nu vreau sa dau replica numai de dragul de a da replica, dar INTREBARE: "daca telescopul e deschis la maxim in momentul montajului, nu cumva aceea este "cursa" tijei?
RăspundețiȘtergereConform postului de mai sus de asa comprima tija la momentul montajului ar rezulta o deschidere partiala.............
Nelamurire personala : "sa mai confruntat cineva cu "dechiderea greoaie" datorata vremii reci sau racoroase ( asta la prima deschidere a portbagajului) ?
p.s.
Eu am montat 2 telescoape de 120, "conform indicatiilor"
Cu respect Alex
Ai dreptate Alex,daca se monteaza telescopul deschis la max. pe capota deschisa la max. atunci la deschidere nu putem avea probleme.
RăspundețiȘtergerePot aparea probleme la inchidere daca prinderea telescopului pe bratul capotei se face mai in fata.La inchiderea capotei,prinderea de pe bratul capotei face o miscare in forma de arc de cerc daca prinderea se face mai in fata pe brat,arcul de cerc va fi mai mare ceea ce inseamna ca va face o cursa mai mare de cit cea a telescopului rezultatul fiind telescop inchis,portbagaj inchis partial.Asta am vrut sa spun de fapt.Cam multa teorie nu stiu daca am fost suficient de clar.Practic se poate verifica f. usor cu un marcar si o ruleta.Intri in portbagaj,si cu capota deschisa faci un semn undeva pe brat mai jos.Acolo va fi capatul ruletei,apoi inchizi capota si masori de la pozitia initiala la punctul unde a ajuns semnul;daca sunt mai mult de 9cm nu e bine.
Daca am gresit,va rog corectati-ma.
Uiasem sa te intreb ceva. am inteles ca este ceva telescop in forma de (potcoava) special pt port-bagaj? Asa mi-a spus cela care mi-a montat alarma
RăspundețiȘtergerepentru cei la care usa portbagajului loveste prea tare chiar daca pozitia arcurilor este pe intinderea cea mai slaba se mai pot face doua lucruri:
RăspundețiȘtergere1.Se poate introduce capatul arcului in gaura de linga prindere,astfel arcul va fi si mai putin tensionat.
2.Tamponul de cauciuc este prea dur si loveste direct in tabla.Pentru a atenua socul eu am lipit cu prenadez pe tabla doua mici tampoane dintr-un material f. elastic si rezistent pe care l-am decupat cu preduceaua de unde credeti...?dintr-o pereche de papuci de plaja chinezesti.Excelent material,ma gindesc sa scot tamponul cu totul si sa pun in loc un tampon din materialul asta.Numai bine!
Alex: da, daca e mai rece afara este afectat uleiul/gazul din interiorul telescopului si nu mai are forta sa ridice capota. atunci treci pe urmatoarea treapta de intindere a arcului.
RăspundețiȘtergereAnonim: telescop in forma de potcoava? :)), asta-i chiar tare :))
Anonim: foarte tare faza cu slapul chinezesc, voi aplica si eu :D
Exprimare gresita, nu e telescop in forma de potcoava ci sitemul in sine are forma asta, si e pe arcuri cu sau fara amortizor normal. Se gaseste in general pe masinile americane sau Volvo.
ȘtergereBravo Streulea.Am montat si eu telescoape acum 2 luni.Am comandat telescoape de care ai si tu.Problema enervanta este ca la capatul cursei indiferent de ce reglaj am facut se smucea usa portbagaj, se balanganea.Intre timp am schimbat telescoapele cu unele cu "SOFT"(asa se numesc), aceeasi valoare 120 N, dar cu soft la sfarsitul cursei si un pic mai scumpe 45 ron bucata, dar a meritat, am scapat de balanganeala.Acum se deschide ca la BMW sau ma rog, ca la o marca de prestigiu.Toate bune.
RăspundețiȘtergeresalut Cris te rog sa-mi spui si mie ce lungime au telescoapele,multumesc Dan.
RăspundețiȘtergere27cm deschis, 18cm inchis
RăspundețiȘtergeresalut cristi...am vb cu baiatul de la care ti-ai luat u telescoapele !si mi-a spus ca are si telescoape de 150 nm.crezi ca sunt mai ok decat cele de 120nm?mma refer pt deschiderea lenta a porbagajului ..ca la inceputul videoclipului la tine !!u ce spui ?care sunt mai ok ?mc mult
RăspundețiȘtergereeu am combinate acum, un 150Nm si un 120Nm :)
RăspundețiȘtergeredeschiderea nu e mai lenta, dar emai cursiva, s-a redus mult din acele trepte
au ajuns azi teleescoapele ! m-am riscat si mi-am lau 2 de 150nm....am sa iti spun dupa ce le montez cum merg!:D.mc oricum .salut
RăspundețiȘtergereor sa fie prea puternice si la capat lovesc tare in caroserie, am testat eu deja :))
RăspundețiȘtergerePana la urma temperaturile scazute afecteaza telelscoapele?
RăspundețiȘtergereabsolut :)
RăspundețiȘtergereorice pe timp de iarna se misca mai greu :)
salut cris. deci pana la urma trebuie sa pun partea rotunda pe chestia de la portbagaj,iar pe cealalta mai mica langa boxe nu?:)
RăspundețiȘtergereexact
RăspundețiȘtergereSalut Cristi! Ce telescoape sunt potrivite pentru Logan? Ma refer la Nm. Si cite trebuiesc puse 1 sau 2?
RăspundețiȘtergereeu in acest moment am un telescop de 120Nm si unul de 150Nm. in acest fel s-a redus simtitor acele trepte de deschidere.
RăspundețiȘtergereSalutare Cris, de la marea cea mare. In materie de resorturi cu gaz, industria auto foloseste, in mare marcile Suspa si Stabilus. Pentru capota portbagaj cele mai nimerite sunt Stabilus LIFT-O-MAT si Suspa Liftline 16. Sunt mai scumpe, dar solide, fiabile si asigura viteze constante de deschidere si amortizare la cap de cursa, adica, falfairi zero.
RăspundețiȘtergere95 lei bucata?!? apai futal ishtenu de telescop, daca pun doua dublez valoarea masinii :))
RăspundețiȘtergereapai las-o sa i se falfaie, nu-i bai. dar multam de intentie :)
Sal CRiS! Am primit coletul, cu o pereche de Stabilus LIFT-O-MAT de 150N. 100 lei perechea. E-bay UK sa traiasca! Cred ca voi cumpara si suportii aferenti, pentru inca vreo 30-40 lei. Sa mai creasca nenea Celsius si ma pun pe treaba. Vor fi si poze.
RăspundețiȘtergerepoze si chiar o filmare daca te rog pe tutorialelogan@gmail.com
RăspundețiȘtergeremor de curiozitate :D
hai la timisoara, deja a dat caldura bine de tot pe aici
Salut.Am cumaprati si eu 2 telescoape de 120N si le am montat exact k in tutorial.Cu arcurile la pozitia a 2 nu pleca dar dak mut unul dintre ele pe pozitia 3 se deschide.Dar de deschide prea repede si prea tare loveste destul de tare cand ajunge la cap.Am incercat si cu soricei sa pun arcurile la pozitia 1, nimik.ma gandeam acum sa mai adaptez un telescop la bratul din dreapta.nush sa fac ceva sa nu mai lovesca asa tare.E ceva de genul cum iti facea tie cu telesc. 100n+soricei loveste si vibreza(oscileaza) de 3-4 ori.Ai vreo idee ce sa fac?
RăspundețiȘtergeree greu, dupa cum spuneam pe fiecare masina se pare ca se comporta diferit. poti alterna 100N, 120N si 150N. eu in acest moment am un 120N si un 150N. aproape ca nu mai sunt acele trepte dar si la mine izbeste destul de tare cand ajunge la capat. asta e, n-am ce sa-i fac.
RăspundețiȘtergereSal.Am gasit o rezolvare pentru ceva timp.Am pus si un video aici http://youtu.be/CErC5rPtxm8 . Deci o scurta descriere.2 telescoape pe gaz 120 montate exact k in tutorial, arcurile la pozitia a 3 ambele,si k sa nu mai izbeasca cand ajunge la capat am pus contra un cordon elastic (din acela ce este la dacia 1310 de tine roata de rezerva).Merci pt raspuns si super tutoriale.Dau o bere dak ajung pe la timi.Stima
Ștergerefoarte tare Valeriu :)
Ștergeream montat si eu astazi doua telescoape la portbagaj de 120nm dar se tranteste prea tare cand ajunge sus o sa incerc cu altele de 150 nm . ce ma sfatuiesti Cris.Multumesc
RăspundețiȘtergeream observat ca este diferenta mare de la o masina la alta. posibil diferenta greutate capota si posibil diferenta de "putere" arcuri.
Ștergereia 2 de 100N si unul de 150N si cauti combinatia ideala.
eu in acest moment am unul de 120N si unul de 150N si aproape ca nu mai am acele trepte, dar loveste o idee mai tare la capat
Ce lungime au aceste telescoape
Ștergeream mai scris 27cm deschis, 18cm inchis
Ștergeresalut , sunt un mic "fan" de al tau , adica ti -am urmarit foarte multe tutorile si m-a ajutat sa imi imbunatatesc masina..am facut si eu deschiderea la portbagaj cu un telescop de 120n si unul de 150n ..merge foarte bine dar cum spui si tu tranteste un pic la sfarsit capota...am incercat cu un burete mai tare de culoare neagra pe o parte cu lipici si l-am lipit acolo deasupra tamponului de cauciuc..rezultatul e neasteptat. capota se ridica si spre final incetineste pana la oprire. sper sa tit fie util acest sfat. cu sitma
RăspundețiȘtergeresalut am gasit in comrt telescoaper din astea dar is pe kilograme nu pe Nm stii cumva echivalentele...acolo is de 6 8 10 12 kg....
RăspundețiȘtergere10kg = 98N
Ștergere12kg = 117,6N
13kg = 127,5N
14kg = 137,3N
salut ...la cae lungine sunt ultimele telescoape puse de tine pe masina ?
RăspundețiȘtergereexact cat cele standard de mobila, nu le-am masurat
Ștergeresalutare tuturor ..pana la urma care este combinatia perfecta a telescoapelor 100 cu 120 sau 120 cu 120 -100 cu 150 ?
RăspundețiȘtergerecombinatia ideala este pe fiecare capota in parte. se pare ca e diferenta de greutate intre ele. in plus, mai contribuie si fiecare arc. depinde cat este de uzat/intins.
Ștergeredeci iei cate unul din fiecare si testezi care-i mai ok
ieri am pus si eu 2 buc unul de 120 si unul de 150 se deschide superb
RăspundețiȘtergereAsa cum ai spus in tutorial depinde foarte mult deschiderea de o gramada de factori, m-am chinuit si am montat 2 telescoape de 120 si nu am fost foarte multumit asa ca am luat alte doua de 150, dar ce ma supara cel mai mult este faptul ca se ridica prea repede capota pe ultima parte, arcurile fiind pepozitia cea mai intinsa, ca altfel nu se deschidea capota. Ai idee ce sa ii fac sa incetineasca sus? M-am ganndit sa ii pun ceva pistonase cu gaz, tot de mobila care sa o opreasca dar vorba cuiva, mai aveam putin si transformam Loganulintr-un sifonier
RăspundețiȘtergerehe he, daca nu uit, maine filmez ce-a iesit la mine dupa ultima tiganie ;)
Ștergerepoate nu uiti ... cam cat timp te-au tinut 1 set de telescoape?
Ștergereputin peste un an jumatate, trecute prin doua ierni. la cat costa una bucata, e fix un nimic, merita sa le schimb tot la un an jumatate :)
ȘtergereSalut,
ȘtergereEu am montat un telescop de 150N de la HAFELE(tot de mobila, se ma gaseste si marca Hettich mai ieftine dar nu au cursa identica cu Hafele, am luat deja teapa cu unu cumparat de de la Hornbach) acum un an si jumatate, a costat aproape 50ron,deschiderea nu se face in trepte, am pastrat arcurile tensionate la treapta 3 isa ridicarea era prea violenta...
...solutia pentru amortizarea socului de la final de cursa a fost un element din cauciuc cu doua gaici metalice folosit la prinderea filtrului de aer pe dacia 1300. am legat respectivul cauciuc de capatul arcului si am ancorat pe cariserie , rezultatul.... spectaculos,ridicarea capotei se face constant si se opreste usor.
P.S. cand dau comanda de deschidere de la distanta oamenii raman cu gura cascata...Logan cu asa ceva?!!!!
Mihai:
RăspundețiȘtergereCris stii unde pot gasi si eu un cd-player de dacia logan original (Blaupunkt) sau stii pe cineva care are de vanzare??? Dar sa fie de incredere... si cam pe la ce pret??
numa daca cauti pe net sau pe la dezmembrari auto
Ștergeresal.am eu unul la 150 ron.cu fata detasabila.
Ștergeretel 0724219476.
Ștergeresalut cristi,sunt nou pe forum,vroiam sa te intreb care este parerea ta in legatura cu ceara de cavitati,aceea anticoroziva,care se injecteaza in praguri,usi,merita folosita la logan?
RăspundețiȘtergerecea care se pune din greu pe logan de noua? foarte buna parere
Ștergeredeci ar ok sa i injectez ceva ceara in logan avand in vedere ca masina are aproape 5 ani si 60000 km si ma gandesc sa o mai tin cel putin inca pe atat plus ca stau in bucuresti unde iarna se imprastie sare cat cuprinde pe sosea,deci o reinprospatare a tratamentului anticoroziv nu are ce sa i strice
Ștergereabsolut! de preferat ca locatia unde pui ceara sa nu fie deja ruginita, sa nu fie apa si mizerie
ȘtergereIn sfarsit.de cand asteptam un nou tutorial ♥
RăspundețiȘtergereSalut CRiS,versiunea mea de golan este cu buton pe portbagaj si nu-mi pot da seama daca pot monta actuator din ala sa se deschida porbagajul de la buton instalat pe consola , versiunea mea nu are telecomanda la cheie. Telescoapele le am,urmeaza sa fie montate. Ma poti ajuta te rog?
RăspundețiȘtergeresalut! nu sunt cris, dar cred ca te pot ajuta... http://imbunatatiri-logan.weebly.com/deschidere-portbagaj.html jos in dreapta ai manual_de_instalare_dp.doc apasa download file si vezi ca in acel fisier cred ca vei gasi!
ȘtergereSalut Bogdan,mersi mult pt ajutor,maine v-a fi ziua victima pt aplicare.Chiar m-ai ajutat. Desi am un Logan din 2010 de abia acu o saptamana am gasit acest portal dar sa stii ca am aplicat vre-o 5 tutoriale si pe Loganul meu. Salutare!
RăspundețiȘtergereSalut Cris....deci sunt mandru, am facut o treaba buna daca pozele facute de mine cu telescoapele apar ca exemplu... :)) Am incercat si eu sa pun prinderile invers dar la mine nu a iesit.
RăspundețiȘtergereinsemn aca n-ai incercat suficient. eu am pus acea prindere rotunda in toate cele 4 puncte de prindere. si multam de poze ;)
Ștergereinsemna ca n-ai incercat suficient. eu am pus acea prindere rotunda in toate cele 4 puncte de prindere. si multam de poze, chiar daca nu ti-ai dat acceptul sa le folosesc ;)
ȘtergereAtaaat, te dau in judecata! bine ca le-ai luat, sa vada toti loganistii cum se face ca la mercedes ;))! bafta si tine-o tot asa!
ȘtergereAm cumparat de la magazinele de accesorii mobila trady 4 lei buc 120N.
RăspundețiȘtergeresal cristi, vreau sa te intreb cum iti dai seama daca sunt defecte bieletele de directie? am un joc in volan de la 100 in sus,o parere de la ce ar putea fii? cap bara, bieleta de directie?...cum se comporta piesele de la mastersport pe care le-ai pus pe masina socrului tau?ast rasp.mersi. SORIN
RăspundețiȘtergereeu cred ca si balansarea poate fi un factor al acestui joc
Ștergerejocul in volan mai mult ca sigur e din echilibrarea rotilor. o piesa defecta de la directie se manifesta si la viteze mici, nu doar la viteze mari.
Ștergereverificat echilibrare roti, daca n-ai jante strambe sau cauciucuri defecte.
socrumiu a facut undeva la 2000km cu noile piese, se comporta ca noi :)
Salut. am vazut ca ai sistem de deschidere a porbagajului din interior. poti, te rog, sa imi descrii putin sistemul, ca de mult caut o modalitate de deschidere din interior?!!! eu am deschidere cu buton merci
RăspundețiȘtergeresall cristi,arcurile se anuleaza de tot
RăspundețiȘtergerecu asemenea telescoape NU! iti tranteste capota. eu am 2x120N si arcurile pe prima treapta( cea mai slaba) si ca sa nu mai postez un comment iti raspund si la intrebarea de jos. Telescoapele sunt de mobila nu prea difera lungimea.
Ștergerepoti comanda de pe telescoape@gmail.com foarte de treaba tipul! totul la timp etc. si preturi foarte bune!
si ce lungime trebui sa aibe ca (N) am vazut 120 si 150
RăspundețiȘtergereeu am cumparat de 100N, 120N si 150N si le-am combinat pana mi-a placut cum se deschide capota
ȘtergereStiu ca e offtopic. Am avut o problema cu masina , mi-au dat baietii jos bara si nu mi-au mai montat mufa la proiectoare . Nu stiu unde sa o gasesc. poti sa ma ajuti cumva?
RăspundețiȘtergerepe colturi la bara(dedesubt) sunt capace care se pot da jos. 3 suruburi torx 20 si doi braduleti.
ȘtergereCa la schimbarea becurilor. OK. Mersi frumos.
Ștergeresalut Cristi. Poti sa faci un tutorial il legatura cu "mesaj sonor pentru centura nepusa" ? Eu consider ca ar fi o inbunatatire foarte folositoare.
RăspundețiȘtergeree o porcarie care te scoate din sarite, cei care au vor sa scape de ea. vrei sa manevrezi masina prin curte si incepe sa urle ca n-ai centura.
Ștergereiti trebuie cuple cu senzori de centura si pentru pasager trebuie si senzor de greutate.
va salut. scuze de off-topic, imi poate spune cineva cum se schimba toba intermediara la logan? necesita sudura sau se prinde cu acele coliere speciale de imbinare. orice info este bine venit. multumesc.
RăspundețiȘtergereo tai jos cu flexu. intermediara vine cu sistem de prindere
Ștergeresal cris o intrebare off topic daca se poate
RăspundețiȘtergerede circa 2 sapt am ceva probleme cu partea spate a loganului:
in momentul cand trec peste denivelari e ca si cand caroseria ar pica direct pe puntea spate, fara nicio amortizare(impact zgomotos). Am fost la test de suspensie si e totul ok din punct de vedere tehnic . ai vreo idee? am observat recent ca arcurile au la partea de fxare pe caroserie un fel de tampon din cauciuc. ar putea fi de acolo problema?
ma indoiesc ca ar fi de la acel tampon de la arcuri. ar trebui sa sara arcul de pe pozitie si mai greau acest lucru. numa daca nu cumva zbori cu masina la orice denivelare.
Ștergeren-am idee de la ce ar putea fi, cert e ca este ceva futat pe undeva
Am montat telescoape 120n in ambele parti si cu arcurile in pozitia de sus merg perfect lin fara intreruperi.Recomand ca inainte de montaj sa intariti acele suporturi metalice de care vin prinse telescoapele cu sudura pe spate la imbinarea tablei cu acel ax cu sfera in capat.Am facut acest lucru si nu se deformeaza sau rup aceste suporturi.Pretul telescoapelor 4 lei buc.de la magazinele de accesorii de mobila trady aflate in principalele orase mari.
RăspundețiȘtergeresal cristi, ce capete de bare imi recomanzi sa cumpar pt logan?am un pic de joc in capatul de bara stanga iar cel din dreapta este bun, crezi ca ar trebui sa le schimb pe amandoua sau doar cel din stanga?am 114000 km capetele de bara sunt cele originale.ast rassp.sal SORIN.
RăspundețiȘtergereeu nu recomand nimic, in curand o sa pun filmarea din ce motiv gandesc asa
Ștergeresal Cristi , cum a facut sistemul de inchidere a portbagajului B-61-KYS ?? incarca si u o filmare cu asta. k e SUPER !! in minutul 3:06 http://www.youtube.com/watch?v=KHpXrfw0mO4 . esti tare in TUTORIALE !! daca o faci si pe asta esty smecher .iti multumesc frumos ..
RăspundețiȘtergerevezi tu, eu nu vreau sa fiu smecher. nu fac o modificare doar de dragul modificarii ca sa fie diferit si sa fiu smecher ;)
ȘtergereSalut Cris,
ȘtergereMultumesc pentru promptitudinea cu care mi-ai raspuns la alt tutorial !
Te rog mult sa-mi spui si mie de unde pot cumpara si eu 2 telescoape ca cele prezentate de tine in tutorial ! Am scris pe adresa indicata de tine si mi s-a raspuns ca nu are telescoape de 55 cm cum ai sugerat tu la inceputul tutorialului, ci doar de 27 cm.
Poate nu am inteles eu bine ce lungime trebuiesc, asa ca te rog spune-mi mai exact ce dimensiune trebuie. Am inteles ca trebuie unul de 120 N si unul de 150 N (dar lungimea ?).Mentionez ca la montez pe Logan.Deci de unde le pot cumpara ? Cu deosebit respect !
exact, ai inteles gresit :)
Ștergeretelescopul de 55m este cel lung care il aveam inainte, care torsiona capota, care l-am dat jos si nu-l mai am :)
acum am cele de 27cm pe masina.
Multumesc inca o data pentru raspunsurile prompte.
ȘtergereD-nul cu telescoape a zis ca are de 27 cm si doar de 120 N. Ce parere ai daca iau 2 buc. sunt in regula ?
depinde de la masina la masina. greutatea capotei si cat de uzate sunt arcurile. la mine capota este izolata fonic si din start este mai grea, au fost necesare doua telescoape si am combinat telescoape de 100N, 120N, 150N pana am gasit la mine combinatia perfecta.
Ștergeremajoritatea au folosit doua telescoape de 120N
Salut,contra cost ai monta niste telescoape la capota la cineva care are doua maini stangi? :)
RăspundețiȘtergereyeap, 20 lei.
Ștergereinsemnand sa ai deja amortizoarele si suruburile aferente la dimensiune
Daca ne intalnim intr-o zi si iti dau bani in avans nu ai putea sa imi iei tu telescoapele si ce mai trebe ca sa nu iau ceva gresit?
RăspundețiȘtergereTotal 50lei si nu trebuie in avans niciun ban.
ȘtergereDa-mi un mail, e afisat la Comanda modulul DRL sau la Comanda DVD. Sus pe dreapta in pagina sunt doua mici banere cu textul pe e
cris o rugaminte...in poze sunt montate invers suportii la telescoape in filmare altfel cum este bine
RăspundețiȘtergereeste bine cum vrei tu. eu am cumparat mai multe telescoape si am pus doar prinderi rotunde.
Ștergeredaca nu ai mai multe telescoape, cel mai ok este sa pui partea rotunda pe brat si cealalta pe caroserie
lucian din deva sunt si sa-ti dea dumnezeu sanatate tocmai ieri am scris treaba cu suportii azi iam instalat si eu cu 2 telescoape de 100N merge foarte bine in treapta de sus de la arc nu in cea de jos in cea de jos sare mai tare capota si bate de vreo 2 ori la oprire catre portbagaj deci merge bine, mai am de la tine facuta si treaba cu geamurile si semnalizarea pe marsalier mai implementez si eu cate ceva de pe la tine.
RăspundețiȘtergeremcy cris tineo tot asa si mai adu ceva noutati pentru cadrilacele noastre mcy
Salut cristi vreau sa te intreb nu vrei cumva sa vinzi de la telescoapele tale de mobila care au fost pe masina care sau defectat sa vinzi partea aia din plastic care se poate desuruba de pe telescop in care intra bila aia de metal ?Eu mi-am cumparat aztazi un telescop de 120N si unul de 150N si la ala de 150N am reusit sa i rup partea aia din plastic in care intra bila de metal nici nu am ajuns sa le montez sunt noi inca telescoapele .Astept un raspuns daca doresti cumva sa le vinzi si la ce pret plus transport platiti de mine normal si vorbim dupa mersi mult
RăspundețiȘtergereba da, imi dai un mail cu numele si adresa de livrare
Ștergeregata am gasit si eu intre timp pe google :)
RăspundețiȘtergerepartea mecanica usor. undei partea electrica? :) butoane, fire......
RăspundețiȘtergerepe ce apesi sa se deschida?
asta? http://www.tutorialelogan.ro/2011/07/montat-actuator-si-modul-deschidere-pe.html
Ștergeremultumesc frumos
RăspundețiȘtergerede cat sunt cele mai bune telescoape de 120n sau de 150n?
RăspundețiȘtergereeu le am combinate, unul de 120N si unul de 150N. cel mai bine e sa iei mai multe si sa testezi
Ștergereuite o intrebare de siguranta. in timpul mersului, daca cel din dreapta se joaca la butoane si apasa pe butonul de deschidere usi de 2 ori nu se deschide si porbagajul? merci fain.
RăspundețiȘtergereda, se va deschide capota portbagajului, tragi pe dreapta si il inchizi, te urci in masina si ii futi doua pasagerului ca data aviatoare sa nu se mai joace la butoane ;)
Ștergeresi care e intrebarea legat de siguranta? doar nu transporti persoane in portbagaj si sa existe riscul sa-l pierzi daca se deschide capota :)). la fel si cu bagajele, chiar nu pica.
salut, azi am montat telescoape la porbagaj exact modelul ce il ai si u, nu am reusit sa le fac sa se ridice frumos. am montat 2 de 120n apoi 2 de 150n dupa care unu de 120n cu unu de 150n. au urmat tot felul de schimbari la treptele de la arcuri (1,2,3). am dat inca o gaura in suportul de arc cel din porbagaj si tot nu se ridica silentios. ce mama la naiba sa mai fac ? ma gandeam sa pun de 170n sau de 200n , sunt de putere asa mare telescoape de marimea celor de 150n? mersi frumos
RăspundețiȘtergeresunt maxim 150N, nu stiu sa fie mai mari. incearca sidoar unu de 120N sau doar unu de 150N, cine stie, poate o sa fie ok. totul tine de greutatea capotei si puterea data de arcuri... difera de la o masina la alta acea deschidere
ȘtergereSalut Cristi, am vazut ca tu ai pe bord montat buton separat pentru deschidere portbagaj si daca am vazut bine trebuie apasat doar o data ca sa deschida portbagajul. As vrea sa-mi fac si eu asa,(acuma am deschidere din butonul de deblocare usi si de pe cheie) vreau sa te intreb:
RăspundețiȘtergereCe fire trebuie trase pentru intrerupator si ce legaturi trebuie facute?
In cazul asta se mai deschid actuatoarele de la usi sau doar cel de la portbagaj?
Mai functioneaza si deschgiderea din butonul de deblocare usi sau doar din butonul pus?
la mine este dezactivat butonul cu o singura apasare, cel de pe bord. din cat eam inteles de la Tudor, folosirea in paralel si a acelui buton, da impulsuri dubase in UCH si e posibil sa-l arzi.
Ștergeredin cate am inteles, Tudor a facut un nou modul care permite si folosirea unui buton auxiliar
sal!
RăspundețiȘtergererazvan, iasi
a incercat cineva sa schimbe balamalele portbagajului (oribil de mari si nepractice), cu balamale de tipul celor montate pe bmw, opel...(mai mici, si cu prindere diferita... au si telescoape pe ele)?
cum functioneaza telescoapele astea? ce anume le face sa se destinda? o imagine in sectiune aveti cumva?
RăspundețiȘtergeregaz sub presiune
ȘtergereSalut Cris, am vazut ca ai pus poxe pe spate, ce dimensiuni ai pus si cum le-ai montat?
RăspundețiȘtergere15cm parca, a trebuit sa tai putin din tabla si a fost un chin. prinderea este un real cosmar si imi rog moartea de fiecare data cand trebuie sa le dau jos...
Ștergeredaca vrei sa fie simplu, pui boxele originale de 13cm cu suportii originali, n-ai batai de cap.
Am vazut comentarii ca pot sa pun un fel de suport din lemn si pot sa pun de 17 cm, o sa le pun sabata si iti zic ce am facut, sper sa reusesc! :)
ȘtergereSalut cris, am pus boxele pe masina, pe fata de 17 si pe spate tot de 17, am pus la fiecare boxa de pe spate cate un inel din lemn de 2 cm si pe fata de 4 cm, sunt multumit de ele, fata de boxele din fabrica, si radioul care il aveam eu montat. Firele le-am tras prin mijloc, sau tras foarte usor, montarea boxelor a durat aproximativ 3-4 ore, deoarece a trebuit sa tai si acele inele din lemn, eu recomand prinderea lor cu aceste inele.
Ștergerepai de la 13 la 17cm e mare diferenta, este normal sa se auda mai bine si sa fi multumit :)
Ștergereuite o idee :) https://www.facebook.com/groups/103982832998942/permalink/805578386172713/
salut cristi, super treaba cu tutorialele..Aici se poate transforma Loganul...multumim! Eu am avut o octavia si din diferite motive m-am ales cu un logan 1.5 2006. Incepe sa mi placa, are cateva atuuri in plus, consum, taxe, fiabil la pescuit din cauza gardei la sol, directia foarte usoara in oras oras, si minusuri bineinteles, care le voi rezolva din cauza tutorialelor tale, oglinzi neincalzite, zgomotos, friguros. Ideea e daca te ar tenta un tutorial cu un stergator de luneta, mi ar prinde bine ma invatasem cu el.
RăspundețiȘtergerela logan nu este ca la octavia, mizeria pe luneta nu se depune si in timpul mersului, deci nu este necesara stergerea continua din cauza ca se murdareste.
Ștergereclar n-ai sa vezi de la mine un asemenea tutorial
Stergatorul il folosesti ca sa indepartezi stropii de ploaie, nici nu ma gandeam la murdarie :). Lasa ca l montez eu si ti trimit tutorialul :)
RăspundețiȘtergerechiar te rog :)
ȘtergereSalut, ti-au blocat tutorialul, aveai muzica de pe la Media Pro...drepturi de autor, bla, bla, a recunoscut el ceva.
RăspundețiȘtergeresalut, stiu, in ultimele 2 saptamani mi-au blocat vreo 20 de filmari. acesta este singurul pe care nu l-am putut recupera.
Ștergerecat despre acele amortizoare de 35-40cm, este greu de gasit varianta corecta.
Cred ca daca ar exista niste amortizoare de lungime 35-40, acelea ar tine capota mai bine si nu ar mai exista recul, aici e vorba ca amortizoarele stau perfect orizontal si "dau" drumul prea tare pe final. Am vazut ca unii au gasit fel si fel de metode. Si pe mine ma tenteaza sa imi montez pe clio symbol asa ceva dar mai studiez.
RăspundețiȘtergereDE UNDE CUMPARAM TELESCOAPE CU SUPORTI PTR CAPOTA SPATE?MS
RăspundețiȘtergerePai să vedem... Am pus sus și o adresă de mail unde se pot comanda. Și mergi la magazine cu accesorii pentru mobila și cumperi
ȘtergereSalut,Cristi niște poze se poate cu poziționarea arcurilor din tutorial te rog
RăspundețiȘtergereSalut, pozitionarea o faci pe masina ta, nu ca si la mine.
ȘtergereDaca te uiti atent, pe capota eu am si mocheta, este si izolata fonic, montat un actuator, deci difera greutatea capotei mele de capota de pe masina ta, nu este deloc relevant cum sunt pozitionate la mine