De cateva zile am observat la usa pasagerului fata o deplasare a geamului cand il ridicam. Vre-o 2 zile era foarte mica deplasarea dar dupa doar cateva zilea acea deplasare imi lasa o gaura suficient de mare de puteam scoate degetul afara pe langa el.
Am demontat panoul de pe usa, am strans cele doua suruburi care erau putin destranse si am rezolvat problema. Dar nu a fost chiar asa, se pare ca am uitat un plastic de sustinere a deflectoarelor de aer. Am renuntat la cele plasticuri cu 3 ani in urma dar se pare ca mi-a scapat unul, a fost suficient.
Mihai:
RăspundețiȘtergereCris cum ai montat acele butoane cu impuls????
Si cat ai dat pe ele?????
ma intereseaza si pe mine butoanele,cateva detali te rog
RăspundețiȘtergeream vazut la tine ca se ridica geamul fara sa tii apasat pe buton,cum ai facut asta?
RăspundețiȘtergereare butoane cu impuls si se pun in locul celor existente :D
RăspundețiȘtergeresalut spune-mi si mie acel buton are protectie ceva??? sau are un timp limitat in care trece curent prin el??? ca la clasicele butoane cat apesi atata tine motorul de la macara in tensiune . de ex la alte masini(straine) daca apesi pe buton si geamul e deja sus decupleaza automat
Ștergereare protectie. am tinut de el cand era la jumatate deschis si s-a oprit. e gandit sa nu-ti taie degetele sau gatul in caz ca le-ai uitat pe traiectoria geamului :))
Ștergeream si eu o intrebare :cum pot sa resetez CB-ul ca sa imi reciteasca benzina din rezervor si sa se stinga becutul din bord?
RăspundețiȘtergeremihai, chriss: asa cum v-a spus si paiu_dragos, sunt butoane cu impuls. intamplarea face sa am chiar doua module de vanzare, 140 lei amandoua sau 80 lei bucata. aceste module se ataseaza la butonul deja existent. dar sunt si butoane originale cu acea functie, doar ca sunt extrem de rare.
RăspundețiȘtergereAnonim: cand zici CB eu ma gandesc ca ai consumul mediu, distanta parcursa de la ultima resetare a CB-ului, cat combustibil ai consumat de la ultima resetare, media vitezei...
daca tie ti sa aprins becul in bord ca nu mai ai combustibil, ma indoiesc ca ai putea reseta ca sa se stinga.
cris azi cind faceam curat in maisina am vazut ca sub scaun am un fir care intra sub mocheta si pe undeva prin scaun. La ce foloseste acel fir???
RăspundețiȘtergeream un sandero laureat din 2008 daca ajuta
ai airbag in scaune? nu te-ai gandit la asta? :))
RăspundețiȘtergereprecis n-ai masaj sau scaun electric :))
scaun dinala pt executii :))
ma cei drept nu mam dindit la airbag in scaun dar mam gindit sa nu fie vrun senzor sare sa trimita un impuls la airbag-ul de pe bord adika daca nu sta nimeni pe scaunul din dreapta sa nu asra airbag-ul degeaba in caz de accident.
RăspundețiȘtergerenush care e varianta corecta;)
Salutare, Cristi eu cred ca stiu la ce se refera ANONIM, am observat si eu inconvenientul asta. Miam montat CB si in ultima perioada de la montaj aproximativ 1 luna, cand raman pe rosu si de exemplu in rezervor mai am doar 1, 2 litri motorina, vreau sa stiu cu exactitate cand mai am 1 litru si atunci intru in modul tester si constat ca in tester de data aceasta imi arata o liniuta si 5 litri motorina, ledul ramane aprins pe rosu, insa eu stiu ca am 1, 2 litri si nu 5. Ai vre-o explicatie te rugam?:) Stima!
RăspundețiȘtergereSalut cristi,am si eu o intrebare,tu cum iti protejezi masina de rugina?
RăspundețiȘtergeresofer_nebun: sigur n-ai nici un senzor meserias care sa detecteze ca nu e nimeni pe scaun :))
RăspundețiȘtergererychy88: pot sa stiu si eu de unde stii tu cu exactitate ca mai ai 1.2litri de motorina in rezervor? :))
de regula autonomia pe rosu este de aproximativ 100km, la mine se aprinde becul cand mai am o autonomie de 90km iar de pe la 80km autonomie CB-ul imi arata doar ----.
daca intru in diagnoza si imi zice ca mai am vre-o 3litri de motorina. oricum acea valoare e aproximativa, +/- ceva acolo. odata stiam ca's la limita negativa si cand am intrat in diagnoza, acea valoare imi arata 0litri. dra tot am maimers 5km pana statia peco. adevarat ca era morcovul infipt adanc.
de preferat sa se evite mersul pe rosu, obligi pompa sa traga toata mizeria si sa ti-o trimita pe instalatia de alimentare.
anonim: nu o protejez, eu doar o tratez. o tratez cu indiferenta :))
din fericire nu am avut neplacerea de a gasi rugina pe undeva.
in principiu caut locurile unde se depune noroiul si il curat. in special pe aripile interioare dar mai ales jos intre aripa fata si prag. se poate vedea depunerile de noroi daca deschizi usa fata si te uiti.
sal cris,spune-mi cum se da jos cromul din jurul semnului din bara?
RăspundețiȘtergereadica,cromul care vine pe versiunile preferance,ambiance..
RăspundețiȘtergeresigla dacia e lipita pe acel crom iar cromul este fixat pe suportul de plastic cu niste picioruse.
RăspundețiȘtergeredaca te referi la bara cromata si lunga de langa capota, e pe acelasi principiu, pe intererior are niste picioruse care se indoaie
pai si trebuie sa aplic metoda tragi ca inecatu,caci am tras de cele 4,5 picioruse si nu prea dadea demne sa se miste?ma refer la bara lunga de langa capota
RăspundețiȘtergereCristi la ce a zis " sofer_nebun " eu cred ca are deja firele trase pentru incalzire in scaune..Poate gresesc dar poate e asa !
RăspundețiȘtergereCat despre paravanturi nu au nici o intrebuintare decat zgarierea geamului !!
RăspundețiȘtergereAnonim : Daca indrepti piciorusele alea toate ar trebui sa iasa relativ usor nu sa tragi ca inecatul de ea :)).. Bafta !
Salut ,Bogdan ma numesc ,paravinturile sint bune pentru :ploaie,poti lasa geamul putin deschis pentru aerisire ,poti merge cu geamul putin deschis la o viteza destul de mare (150km/h)fara a consuma mai mult carburant si fara a se face curent in interior
Ștergeredoar prin simplul fapt ca le montezi, cu geamul inchis/deschis, consumul de carburant creste. nu semnificativ, dar creste din cauza aerodiamicii.
Ștergeredaca deschizi ambele geamuri, vei avea curent, daca deschizi un singur geam vei simti ca este curent, dar slab si acceptabil. in schimb n-ai sa suporti galagia datorata aerului
si la mine s-au zgariat geamurile de la deflectoarele de aer X(.
RăspundețiȘtergereAnonim: nu e suficient sa aplici metoda tragi ca inecatul, asta din cauza ca nu sunt doar 4-5 picioruse acolo. oricum acel ornament e la marele fix bagat acolo si chiar daca ii indrepti acele picioruse tot ias amai greu. recomand sa dai batra jos.
RăspundețiȘtergereRadus: daca avea incalzirea in scaune ar fi spus ca avea si o mufa verde la capatul firului. in plus la incalzirea in scaune firul nu intra efectiv in scaun. doar firele de airbag intra in scaun. dar nu e exclus, o fi un "sofer_nebun" si nu stie sa explice :P
cat despre paravanturi, daca nu ai AC pe masina, ele iti asigura aerisirea in timpul mersului cu un minim de curent in masina.
Atunci cred ca are airbag si in scaune :))..ce senzatie ar fi: unu iti sare in fata altu de ridica de pe scaun :)))..
RăspundețiȘtergereDar de martorul pentru centuri de siguranta??
RăspundețiȘtergerePoate ca acele fire se duc catre locasul unde intra centura de siguranta?? :-? sau nu stiu
RăspundețiȘtergerema simnt mandru ca am deschis un subiect foarte comentat si e bine ca va amuzati pe seama mea;)
RăspundețiȘtergerepai nu fi nebun si ilumineaza-ne, cate fire? ce culori? unde se opresc? :))
RăspundețiȘtergereakum nu pot sati dau aceste detalii dar cind voi avea ocazia voi face citeva poze sa ti le trimit printrun e-mail
RăspundețiȘtergereai sa ramai nebunul meu preferat :D
RăspundețiȘtergereRaDuS spunea...
RăspundețiȘtergereAtunci cred ca are airbag si in scaune :))..ce senzatie ar fi: unu iti sare in fata altu de ridica de pe scaun :)))..
Airbag-uri laterale, tip perdea sau draperie :))
salut cristi. azi de dimineata am intrat un pe site-ul opel si ce crezi ca am gasit. am gasit un baiat care face tutoriale tot ca tine numai ca el face pe un opel astra f. este tot din timisoara.
RăspundețiȘtergerebanuiam ca nu sunt singurul nebun de pe planeta asta :P
RăspundețiȘtergerese pare chair ca sunt concentrati pe zona asta :))
are niste tutoariale de te doare capu e varza omu nu l-e are cu tutoriale
RăspundețiȘtergereuita-te si u si ast parerea ta
http://www.tutorialopel.blogspot.com/
salut cristi stiu ca la logan este o smecherie ca sa-ti arate cu precizie cati litri de benzina mai ai in rezervor. Sti u cumva care este
RăspundețiȘtergereast rasp
e si tu acuma, nu fi rau, intentia conteaza :)
RăspundețiȘtergerepe partea tehnica cu filmatul se va da pe brazda mai incolo, numa sa prinda putina experienta.
Anonim: apesi butonul de reset km de pe bord si in timp ce il tii apasat, pui contactul. in acel moment intrii in diagnoza de calbrare ceasuri. daca apesi pe butonul de rest treci prin toata diagnoza, una din ele e cantitatea de combustibil din rezervor
da dar daca dau reset la km nu pierd numaru lor
RăspundețiȘtergereo sa am 0 din nou?
asta nu vreau
daca apesi pe butonul de reset, tii apasat si pui contactul, dupa ce intra in diagnoza dai drumul al buton. ca sa treci prin paginile diagnozei apesi butonul de reset. ca sa iesi din diagnoza iei contactul.
RăspundețiȘtergereatata timp cat esti in diagnoza, nu resetezi nimic.
si oricum ai reseta doar kilometrajul cel mic, cel mare n-ai cum sa-l resetezi.
cristi eu am deflectoare de aer si identi asa imi face geamul se deplaseaza cand il ridic, ba chiar trebeuie sa il pozitionez pe pozitia lui in timp ce il ridic ca nu se inchide altfel, am desfacut fata de usa sastrang acele suruburi dar sunt stranse foarte tare nu merg mai mult...ce ar trebui sa fac ca nu stiu ? :(
RăspundețiȘtergeresa scoti toate acele palstice care sustin acele deflectoare de aer.
RăspundețiȘtergerepoi le-am scos demult si erau din metal ale mele au iesit foarte greu :D si face tot la fel cel de la sofer geamu abia mai merge sa il inchid trebe sa trag de geam cu mana intr-o parte ca sa il inchid...iar suruburile de le-ai strans tu sunt foarte stranse nush ce sa fac
RăspundețiȘtergeresofer_nebun95:
RăspundețiȘtergereacel fir ce l-ai vz tu este un fir care normal trebuia sa duca la senzorii de la centuri dar la masinile noastre (sandero,logan) acele fire duc intr-o "mufa moarta" de plastic :)) doar sa stea de forma stai linistit ca nu ai nimic "meserias" :))
ms ca niai dat un raspuns
RăspundețiȘtergereMihai:
RăspundețiȘtergereCris crezi ca m-ai putea ajuta si pe mn cu un tutorial despre cum as putea monta in porbagaj in locul acelei lampe, o banda dinaceea cu leduri?????
Mihai: scoti lampa originala afara si iti ramane mufa cu 2 fire. de acolo tragi firele l anoua lampa. nu am ce tutorial sa fac pe tema asta. o sa fac poze si o sa pun cum mi-am facut eu
RăspundețiȘtergereMihai:
RăspundețiȘtergereMultumesc frumos.....
Sal, de cateva zile am observat ca nu se mai stinge lumina in portbagaj la inchiderea lui. Am incercat alt intrerupator(nu stiu denumirea lui exacta) si nimic.Acum problema poate fi din alta parte (dar de unde?) sau poate si al doilea intrerupator o fi defect.Ce zici Cris, vreo idee?Ms.
RăspundețiȘtergerese stinge, dar nu imediat. daca inchizi usile din telecomanda, se stinge in cateva secunde, 2-3.
RăspundețiȘtergeredaca nu inchizi usile din telecomanda, sta aprins cateva minute.
si eu am avut aceleasi dubii legat de becul din portbagaj si m-am inchis inauntru si am asteptat sa vad daca se stinge :))
bine ca lognau' are porbagajul mare =))
RăspundețiȘtergeredar cum ai mai iesit de acolo ai mai avut nevoie de o persoana.daca eram in locul acelei persoane nuti mai dadeam drumul citeva ore:))
ai acces la inchizatoarea portbagajului, impingi de mecanism si se deschide. in plus pe atunci mai aveam alarma care avea deschiderea portbagajului la cheie ;)
RăspundețiȘtergereAm verificat si asa este...Ms.
RăspundețiȘtergere:)) Deci inseamna ca si tu te-ai inchis in portbagaj :))
RăspundețiȘtergereSalut Cris aseara cind veneam de la tara pe un drum fara lumina a mea masina sa luat la bataie cu niste caini dupa aceasta comfruntare a mea masina a ramas cu niste urme adanci si nush cum sa le rezolv (nu am stiut sa pun poza aici so vezi asa ca am pune pe hi5) uite aici:
RăspundețiȘtergerehttp://hi5.com/friend/photos/displayPhotoUser.do?photoId=5572921108&ownerId=548848961&albumId=427043427
daca ai putea sa imi dai o idee?
poza aia face cat o mie de cuvinte "Private Profile
RăspundețiȘtergereThis user has restricted access to their profile. This means you cannot view their profile unless you are a friend." :))
si nu vreau sa devin prieten cu tine :))
asa ca foloseste adresa de mail de pe prima pagina, la vanzarea dvd-ului
Salut cristi am avut mai demult masina lovita si au sarit airbagurile si nu avut bani sa le schimb atunci si acum am pus unele second amandoua am si eu o intrebare cum fac acum sa le activez sa fie din nou functionale?cat ma costa toata distractia asa aproximativ?si inafara de airbaguri mai trebuiesc schimbate ceva ?mersi si astept un raspuns daca nu te superi
RăspundețiȘtergerepfoai ce m-ai suparat, ia baga 10 flotari ca sa-mi treaca :))
RăspundețiȘtergerebanuiesc ca trebuie doar din soft stearsa eroare de airbag sarit si sa stinga becul din bord
Clemele deflectoarelor de aer bată-le vina, şi la mine e aceeaşi problemă dar mai redusă datorită ungerii sistemului de acţionare cu vaselină.
RăspundețiȘtergereP.S. Te implor, nu mai folosi cuvinte inexistente precum "se destrânge", "destrâns" etc.; se spune simplu, "se slăbeşte", "slăbit" etc.!
considerale ca fiind doua cuvinte regionalisme :D
RăspundețiȘtergeresalut... si la mine este aceeasi problema se misca geamul dar in momentu cand ajunge sus de tot se fixeaza in pozitia optima :)
RăspundețiȘtergereLa tine cred ca era din cauza clemei...
Oricum e bine de stiut pe viitor, poate se mai largeste ;)
am scos clema si tot se mai deplasa putin :)
RăspundețiȘtergereodata ce are joc, in viitor se va deplasa tot mai tare
Salutare mare meserias!
RăspundețiȘtergereSunt unul din numerosii (sper :)) tai fani si iti scriu fiindca am 2 probleme la geamul soferului:
1.La ridicare merge f.greu, MAI ALES DUPA PLOAIE, desi am dat pe laterale lui (cantul lui) cu WD 40 bla, bla ...
2.Cand ploua, lama "curăță" partial apa de pe geam. M-am uitat la lama din exterior si am vazut ca desi aceasta e dreapta, pe unele portiuni este apropiata de geam si pe altele e departata. Trebuie cumparata o noua lama sau (cum mi-a spus cineva) se pare ca masina a fost lovita in usa si in loc s-o schimbe, vechiul proprietar a preferat s-o repare, dar nu a reusit sa obtina o liniaritate in aceasta zona ...
Sanatate multa si tine-o tot asa!
o. ti se pare, nu sunt meseris :)
RăspundețiȘtergere1. un geam? ambele? aceasi usa lovita? poate e stramb canalul de tabla din interior.
2. pretul e de 30-40 lei pe bucata, nou
Nu e cazul sa faci pe modestul pt. ca nu sunt multi care fac ceea ce faci tu ...
RăspundețiȘtergereDa, dupa cum am scris si mai sus este vorba de geamul de la sofer ... celalalt e sters bine. Bun, deci ma sfatuiesti sa dau jos geamul si sa ma uit la canalul de tabla din interior si eventual sa-l indrept daca pot, nu? ... Cat despre lama am cumparat una noua dar nerotunjita la capete care costa 15 lei. Mi-a aratat un mecanic ca pot s-o modelez cu flexul dupa cea veche ...
In alta ordine de idei ce tutoriale contine DVD-ul si cum pot face ca sa-l achizitionez?
Toate bune!
deci e aceasi usa care a fost lovita.
RăspundețiȘtergereinteresant ca desi ai dat cu wd40, tot nu aluneca. ai avut cumva folie pe geam inainte si s-a dat ulterior jos? poate a ajuns ceva adeziv pe geam pe undeva si nu-i permite culisarea. scoate si geamul afara, nu e greu, 2 suruburi
http://tutorialelogan.blogspot.com/2009/09/tutorial-demontare-geamuri-la-logan.html
salut,
RăspundețiȘtergereurmaresc de mult timp tutorialelogan.ro dar as avea si eu o intrebare, piesele de pe noul logan se potrivesc pe vechiul logan?am un logan faza2 si necesita recarosat, si nu gasesc caroserie pt noul logan numai pt modelul vechi. multumesc!
unele se potrivesc, altele nu... oricum vei avea probleme
RăspundețiȘtergeredar la elementele de caroserie voi avea probleme(jug motor,aripi si ce mai este in ansablu fata)?asta in caz ca voi vrea sa schimb doar partea din fata,mentionez ca fata imi este avariata la logan.imi e mila sa o vand pe bucati masina fiind noua si eu neavand casco.
RăspundețiȘtergeredesi nu pare, nu sunt mecanic auto. dar iti garantez ca nu toate piesele se potrivesc.
RăspundețiȘtergeresunt diferente in multe locuri...
iti multumesc pt promtitudine.
RăspundețiȘtergeresall as vrea o parere de la tine imi sta in minte sa pun fata de usa de la facelift pe un logan 2006 ce zici se potriveste? multumesc anticipat
RăspundețiȘtergeredoar la manerul de deschidere a usii nu potriveste, dar se poate modifica usor.
RăspundețiȘtergeredaca merita? da, merita :)
ti s-a luat si tie vopseaua argintie de pe manerul de deschidere al usi sau ma insel eu ? :D
RăspundețiȘtergereai ochii buni, sunt vopsite, era normal sa se duca vopseaua dupa 3 ani :)
RăspundețiȘtergeresau 4 ani? :))
de la verigheta, la deschidere atung cu ea
poi si eu le-am vopsit tot aja iar dupa doar 2 luni a inceput sa mi se ia vopseaua la fel ca la tn si am folosit plastic primer inainte de vopsire si degeaba, nu inteleg dc nu a tinut mai mult
RăspundețiȘtergerepoate n-ai degresat inainte sa dai cu primer. poate nu ai lasat suficient primerul sa adere la plastic. sau poate ai lasat prea mult. poate a fost proasta vopseaua... multe de poate :)
RăspundețiȘtergereAm observat ca geamul se inchide/deschide complet fara sa menti butonul apasat.....Are legatura cu anul fabricatiei masinii (2005 a mea) sau ai schimbat butoanele ? Daca e vorba de butoane .....o intrebare pe care , sigur , nu ti-a mai adresat-o nimeni : Cum ai facut? Mersi , Cristi .
RăspundețiȘtergeresunt butoane originale de pe logan, pana in 2005 pe versiunile full aveau un buton pt sofer.
RăspundețiȘtergereeu le-am pus pe amandoua.
de la Florin le-am achizitionat http://www.loganclub.ro/forum/showthread.php?t=19145&page=77
salut.vroiam sa te intreb daca mai ai butoanele acelea cu impuls.ms
RăspundețiȘtergereyeap, inca le mai am.
RăspundețiȘtergerespune-mi si mie te rog la ce pret vinzi butoanele cu impuls..ms :)
RăspundețiȘtergeresalut cristi nu de curand mi-am montat si eu geamuri electrice fata dar am o problema cel dupa partea la sofer se ridica mai greu stii de ce oare?? macaralele sunt cumparate de la dezmembrari...am ajuns pana s-o schimb pe cea dupa partea dreapta si degeaba..
RăspundețiȘtergereAnonim: am spus ca le am, nu ca sunt de vanzare :))
RăspundețiȘtergerejuky: n-am nici o idee :(
pai parca ai scris pe forum ca ai si de vanzare...de aceea am intrebat pt ca as fi curios sa cumpar :)
RăspundețiȘtergeresi tot acolo scriam ca le-am vandut :)
RăspundețiȘtergerehttp://www.loganclub.ro/forum/vand_doua_module_impuls_ridicare_coborare_geamuri-t33566.html?p=1013868#post1013868
Salut Cristi! Cunosc pe cineva care are o problema la ușa dr. fata. Parcă e o ușa de 1300 nu se mai oprește și scoate câteodată un sunet foarte nasol. Mașina a mai avut o problema asemănătoare tot la ac. Usa dar respectivul proprietar a strâns un șurub și sa rezolvat dar acum nu mai știe ce are, suna de parca sa rupt ceva înauntru. poți sa ma ajuți sa îl ajut :)??
RăspundețiȘtergereSi la aceeasi masina mai e o probblema chederul de la parbriz a cazut in paqrtea dr ce se poate face??
RăspundețiȘtergereaici vorbeam despre deplasare geam si tu-mi spui ca usa nu se mai opreste si a mai avut odata o problema asemanatoare la AC. dar a strans un surub si a rezovat problema. wtf?!?
RăspundețiȘtergereusa nu se opreste din ce? e posedata, face ce vrea ea?
ce treaba are AC-ul aici? si mai apare si un surub.... nu inteleg deloc ecuatia asta. sau sunt doar eu obosit.
loganul nu are cheder, parbrizul este lipit. probabil te referi la acel ornament din cauciuc din partea de jos care purt si simplu se desprinde. ala se lipeste cu orice, si cu guma de mestecat, doar sa-l tina in pozitie, e pur ornamental
Incerc eu sa iti traduc. Acest posesor de Dacia Logan spune ca usa nu i se mai opeste decat la capatul cursei, cand nu mai are unde sa se duca ca la Daciile vcehi. Si mai spune ca usa a mai avut o problema asemanatoare la aceeasi usa si ca a rezolvato prin strangerea unui surub. Asta cred ca a vrut sa zica.
RăspundețiȘtergereuite cine a avut dacia 1300 :)
RăspundețiȘtergereeste vorba despre mecanismul din interiorul usii. nu-mi dau seama ce s-ar putea fute peacolo, dar banuiesc ca acel sunet nasol se datoreaza unei piese indoite/deformate sau poate chiar rupte.
sti cum se poate remedia/schimba ?
RăspundețiȘtergerenu stiu, n-am schimbat niciodata. in primul rand dai jos fata de usa si te uiti ce e acolo.
RăspundețiȘtergereSalut Cristi! Am avut și eu aceeași problema.
ȘtergereChestia e ca în timp cele doua piulițe, care țin sistemul, se slăbesc și cad.
Daca nu e reparata repede încep sa lovească canalul pe care merge geamul și îl blochează. Dupa ce am terminat am verificat și celelalte uși și erau foarte slăbite toate. Ar fi bine sa le verifici ca nu ști când pot cădea.
Salut Cris. Foarte folositoare tutorialele tale. Am si eu o rugaminte la tine daca se poate. Detin un logan pe care de cum am facut 18 ani m-am apucat de el. I-am facut barile cu fibra si cand am vrut sa ii pun si praguri, cel care imi facuse barile vroia sa imi gaureasca tabla ca sa le prinda cu poc-nituri sau autoforante. Nu am vrut sa fac asta si am zis ca mai bine astept. Vroiam sa te intreb daca sti cumva alta modalitate de prindere a pragurilor ceva gen (silicon-ar merge?) sau eu stiu, orice altceva dar care nu tine de gaurire. ms anticipat
RăspundețiȘtergerese poate lipi cu succes folosind silicon. recomand sa infoliezi in culoarea masinii locul unde vei pune silicon, asa cureti mai usor pe viitor.
RăspundețiȘtergeresau poti folosi folie transparenta care abia este sesizabila, dupa care lipesti [ragurile cu silicon
Ms frumos pentru raspuns. Chiar ma gandeam la cat as avea de munca la inlaturarea siliconului in caz de sparg pragurile. Dar daca pun folie. Folia aceea nu se dezlipeste. Din ce am inteles eu te referi la un autocolant sau ceva de genu. daca poti sa imi dai mai multe detalii ar fi minunat. Aaaa, ma numesc Adi, da pun "anonim" ptr ca nu ma descurc sa afisez cu numele,scz. multumesc inca odata.
RăspundețiȘtergereda Adi, este vorba despre autocolant. ori pui un autocolant in culoarea masinii, mai greu de crezut ca o sa gasesti exact nuanta, dar poti pune autocolant transparent, uite aici cum am eu http://good-times.webshots.com/photo/2735871860101255169dkvwLY
RăspundețiȘtergeremurdara fiind, trebuie sa te uiti atent si numai de aproape ca sa vezi ca e lipit ceva. daca e masina curata, e 90% invizibil.
de aici poti comanda folia http://www.loganclub.ro/forum/vand_autocolante_stalpi_protectii_praguri_stickere_si_cutting-t26187p83.html?t=26187&page=83
Cristi multumesc frumos pentru efortul depus ca sa ma lamuresti. Mai am inca o nelamurire. Daca pun folia si dupaia aplic siliconu si pun pragu, in timp folia aceea nu cedeaza? Si in semn de multumire zi-mi te rog cum pot comanda dvd-ul tau. multumesc inca odata
RăspundețiȘtergerestai linistit ca folia nu pica :)
RăspundețiȘtergereTot ce trebuie sa faci este sa-mi dai un e-mail pe adresa tutorialelogan@gmail.com si care trebuie sa contina numele tau, adresa de livrare si un numar de telefon.
http://www.tutorialelogan.ro/2011/12/acum-poti-comanda-volumul-i-si-ii.html
Salut din nou Cris. Dupa ce m-ai lamurit cu pragurile acum ma bate gandu sa fac altcv. Am vazut pe net o remapare pentru logan care creste puterea de la 75 hp la 82 hp, parca asa era. Ce vreau sa te intreb, este daca o asemenea resoftare uzeaza motorul mai repede, consumu(creste scade), si ce ar putea sa afecteze in timp. Practic, diferenta se va simti? Si unde mai exact? In demaraj, viteza maxima.....Te rog sa imi raspunzi daca poti mai elaborat. ms anticipat
RăspundețiȘtergereprobabil esti ultima persoana din Romania care nu are loganul resoftat.
RăspundețiȘtergere- castigi aproximativ 7 cai, da
- se uzeaza motorul mai repede. dar pe tema asta iti pot scrie 2 pagini ca sa-ti demonstrez ca este total nesemnificativa acea uzura prematura a motorului. calcul scurt: 20.000km/an=> in 20 ani o sa ajungi la 400.000km si garantat ajungi. o sa tii masina 20 ani?
- consumul creste penca ai sa-i dai in gura. daca conduci normal ca si pana acum, nu vei simti nici o diferenta
- ce o sa afecteze in timp? pai stai sa intreb pe pretenu care face taxi si are peste 400.000km. cica nimic
- practic chiar simti diferenta in depasiri, la deal sau daca ai AC-ul pornit
- creste demarajul, evident
- nu afecteaza viteza maxima sau daca o afecteaza, e insignifiant
- mai elaborat de atat nu vei scoate de la mine. dar ca idee, nu ti-ai facut inca resoftarea?
Inca nu mi-am facut. Mi-ar place si cred ca imi fac. Dar am auzit pana acum fel si fel de discutii cum ca se uzeaza motoru, creste consumu, puterea castigata e nesemnificativa si vreau sa ma documentez mai bine inainte sa fac cv la masina, pentru ca asa am facut pana acum. Cand e vorba de ea nu ma gandesc sa fac lucru de mantuiala pentru ca sunt foarte multumit de ea si nu m-a dezamagit pana acum. Eu si acum fac liniute cu ea si chiar daca e 1.4, la masinile din categoria ei nu prea mi-a stat cineva in cale, dar o resoftare sa zic ca ar cam fi necesara, nu strica un surplus de putere. Cam in 2 saptamani cred ca ma duc sa ii fac resoftarea, si daca da caldura ii pun si pragurile :D..ms frumos de raspuns, o seara placuta
RăspundețiȘtergeresalut.ce m-ai sfatui sa imi iau butoane cu impuls sau module cu impuls facute(ridica geamul daca este deschis l-a inchiderea usilor +functia de impuls)
RăspundețiȘtergereeu am doar butoane cu impuls si sunt fericit cu ele. am avut si module si nu am fost deloc fericit cu ele.
RăspundețiȘtergerenu stiu cum functioneaza modulele de care vorbesti, deci nu-ti pot da un raspuns corect
daca se poate sa imi spuneti de ce nu ati fost fericit cu ele?nu functioneaza bine?la modulele de aici ma refer:http://www.okazii.ro/catalog/66106113/vand-module-confort-impuls-pentru-gama-dacia-logan-sandero-duster-solenza-.html.poate puteti sa va dati cu parerea.va multumesc
RăspundețiȘtergerepentru ca am avut si eu module(nu acelea de pe okazii) si functionau diferit ca cele originale.
RăspundețiȘtergerela cele originale dau un impuls si geamul coboara/urca. daca apas si tin apasat, coboara/urca cat tin eu apasat. apasam odata sa coboare si daca apasam imediat din nou, se oprea si ramaneau 2 degete deschis geamul.
la modulele care le-am avut trebuia sa tin apasat o secunda ca sa ia comanda de impuls si pana il puteam opri era aproape jumatate coborat. daca nu tineam suficient apasat, geamul nu cobora/urca. daca tineam putin prea mult apasat, nu lua comanda de impuls coborare/urcare. aratau ceva in genul acesta http://arch6.okr.ro/auctions.v3/700_700/2011/07/28/d/4/682192963201704090652036-5462441-700_700.jpg
adevarat e ca nu inchideau geamurile cand inchideam usile. ulterior am aflat ca nici nu erau fiabile, dupa o vreme de folosinta se defectau. am un prieten care a schimbat vre-o 4 in 3 ani.
uite de curiozitate il intreb pe omul de pe okazii exact cum functioneaza respectivul modul.
ok multumesc.si poate imi lasati comentariu si aici.
RăspundețiȘtergere"tziganul_05: trebuie doar un impuls pt a porni." deci e ce trebuie, eu mi'as monta
RăspundețiȘtergereok.multumesc scuze ca te.am deranjat
RăspundețiȘtergereaaaa inca ceva ,tocmai am comandat 2 module,chestia este ca nu stiu cum sa le montez,cica firul albastru trebui "conectat la semnal extern din uch "ce pin este ?sau unde vine ?poti sa ma ajuti cu o indicatie?
RăspundețiȘtergereda, o sa te ajut. sau tu vrei sa-ti spun acuma? :))
RăspundețiȘtergereok multumesc .cand doriti!
RăspundețiȘtergeretrebuie sa te legi la UCH la pinul B4.
RăspundețiȘtergerehttp://www.tutorialelogan.ro/2010/05/cum-sa-deschizi-portbagajul-din-cheie.html
la minutul 0:27 iti arat acea mufa alba din UCH, randul negru fiind B, jos fiind pinul 1, in sus urmeaza 2, 3 si 4, 4 de culoare portocaliu.
Salutare Cris am si eu o intrebare. Ai idee daca se potrivesc macaralele electrice de pe logan pe sandero??
RăspundețiȘtergeren-am nici ce-a mai mica idee
RăspundețiȘtergereOk. Multumesc mult
ȘtergereCristi, la geam trebuiesc neaparat chestiile alea negre? Si eu am joc, si trebuie sa ma apuc sa le desfac masca aia de plastic la usele din fata. Dar o alta problema ar fi, de unde ma sfatuiesti sa trag mai intai?Nu vreau sa stric ceva, cum o scot asa vreau sa o si pun, fara nicio problema. Cand trag trebuie sa ridic si in sus, sa nu mi se strice butonul de inchidere negru de pe usa de sus?
RăspundețiȘtergerechestii negre la geam? n-am inteles asta.
RăspundețiȘtergeretragi de unde cedeaza si de unde ai pozitie mai ok s atragi, nu e o regula. ultima data tragi in partea de sus si sa ai putina grija cand esti la butonul de inchidere/deschidere
Cristi, inca ceva, pe masca sus, e chederul ala si pe o parte si pe alta, intre ele venind geamul. Cel de pe interior, e lipit cumva? ca nu am putut sa il scot cu mana, am bagat surubelnita in coltul din stanga si cand am ridicat mai tare, parca ar fi fost lipit cu ceva. Daca il dau asa jos, cand il pun, mai sta? Nu stiu daca pot face rost de un lipici din ala.
RăspundețiȘtergereChestiile negre= ai pus tu ceva pe geam jos, de la paravant.
aaa, clipsurile pacii de la paravant, nu, nu e nevoie de ele, paravantul sau deflectorul de aer sta si fara ele.
RăspundețiȘtergerechederul dela geam pe interior nu este lipit, in schimb este foarte fix, daca insisti, o sa-l scoti. asta daca nu-l rupi :))
inca, ceva acum am citit mesajul tau care mi l-ai lasat pe messenger, iar sarmele alea care deschid usa sunt cele pe exterior cum ar veni, dar in usa mai sunt niste chestii care zdrangane si nu prea am cu sa le izolez. Alea de pe exterior, de deschidere usa, sa le izolez cu banda izolatoare? sa pun un burete intre ele si tabla usii?
RăspundețiȘtergereLa boxa, ce anume scartaie? Ca sunt niste cleme metalice pentru cele 4 suruburi.
Plasticul de pe stalpi nu pot sa ii demontez fara sa dau scaunele jos?
Si ultima chestie, am strans cele 2 suruburi de pe chestia alba care tine geamul si tot se misca. El se misca cu tot cu acel plastic alb ce tine geamul.
da, acele tije de pe exterior pe care le imobilizezi cu burete, nu prea ai cum sa dai cu banda izolatoare pe ele.
RăspundețiȘtergeredaca ai demontate boxele si dai cu podul palmei in usa, acele piulite de tabla fac galagie. cat timp testezi ce anume vibreaz aprin usa, imobilizeaza acele piulite de tabla cu putina banda izolatoare. dupa ce pui boxa, alea nu mai vibreaza, sunt fixe.
de fapt, ia vizioneaza tu tutorialele astea http://tutorialelogan.blogspot.com/2009/09/tutorial-demontareizolare-fonica-usi.html
pai tu incearca sa dai jos stalpii fara sa dai jos scaunele. sunt in partea de jos 2 suruburi torx de 20, daca le poti scoate fara sa dai scaunele jos, succes.
daca tot misca grav geamul la ridicare/coborare, insemna ca e posibil sa ai ceva stramb sau inca ai ceva ce obstructioneaza in interiorul chederului
Mai am niste zgomote, atunci cand masina trebuie turata, adica esti intr-a 3-a si ai turatia mica, dardaie/tremura sub volan, la acele 2 capace negre dintre semnalizare si stergatoare.
RăspundețiȘtergereAm desfacut capacul de sus, dar cel de jos nu pot. Cum se da acela jos?Un video ceva?
Acum am vazut cum trebuia, dar totusi, cum as putea scapa de acel zgomot?
RăspundețiȘtergereintroduci burete ca distantier sa-l tina presat :)
RăspundețiȘtergereIntre bord si capacul negru de jos? Daca e acolo, am bagat niste carton, dar acolo zici sa pun?
RăspundețiȘtergerevorbim despre cele 2 capace din jurul volanului, da?
RăspundețiȘtergerecapacul de jos se face galagie. carton, burete, ciunga, orice ca sa-l tina fix. capacul de deasupra nu se misca
Da. Mersi mult de timpul acordat! Cred ca am rezolvat. Cu alte probleme mai revin tot la tine:).
RăspundețiȘtergerePaste fericit!
Cristi poti sa-mi spui te rog daca macaraua electrica ptr. geam fata de la Logan se potriveste si la Sandero. Multumesc
RăspundețiȘtergeren-am nici ce-a mai mica idee
ȘtergereAm un prieten la care s-a uzat (cred) macaraua de la geam si merge mai greu. Trebuie schimbata sau se poate face ceva cu macaraua sa mearga mai usor?
RăspundețiȘtergeredaca a gresat sistemul, a strans cele 2 suruburi si tot merge greu, insemna ca a obosit motorul
ȘtergereAjutati-ma si pe mine cu un sfat. geamul usa sofer sa lasat pana la jumatate si a ramas blocat, eram in provincie . Am mers la un service un elecrician a luat 2 fire le-a legat la bateri si a ridicat geamul . de atunci nu se mai lasa si nici nu se mai ridica , Se aude dacat un zgomot de cuplare si atat,Geamul din dreapta nu are nimic. Amchimbat butoanele intre ele dar acelasi lucru. Dupa o saptamana am incercar din nou geamul si a functionat perfect 2 zile , dupa aceea ghinion nu a mai functionat. rog un sfat unde sa umblu , ce sa fac, cu multumiri.
RăspundețiȘtergereposibil contact imperfect pe undeva, posibil motoras obosit
ȘtergereAm uitat sa mentionez faptul ca acel electrician a legat firele de la baterie la motoras.
RăspundețiȘtergere