Am testat odata MCV-ul lui Vlad si la 200km/h ii taia alimentarea, el avand MCV 1.5dci 85cai. De curiozitate am testat si eu si la mine, capatul de tarla este la 210km/h.
Grija ca asa bulesti planetarele ;) .....iti pot "sari" din cutie foarte usor, lasand la o parte stressul la care le supui ( schimbandule unghiul de lucru ).....:) ...multa bafta oricum !
Ar trebui sa incalzesti motorul inainte de turatii asa mari,stiu ca numai 30 de sec a mers dar la rece se uzeaza mult, de exemplu la benzinar o pornire la rece echivaleaza ca uzura a 10 ore de functionare.
e tare de tot faza
RăspundețiȘtergeredaca se intampla sa cada de pe butuci la 200 km/h? cam ce crezi ca se intampla?
RăspundețiȘtergereoricum tare faza
tu ce crezi ca se intampla? iti zic eu, nimic, nu avea cum sa cada. eu am ridicat masina nu GEO
RăspundețiȘtergereda dar cum ai reusit sa o pui pe butuci si sa nu cada. daca iti cadea direct in gard se duce-a. o pate-ai rau de tot.
RăspundețiȘtergeresunt butuci daia a dracu, daia nu pica :))
RăspundețiȘtergeremai exact ceva in genul astora http://www.sculeauto.com/detaliiproduse.php?id=988
ia pune si un cronometru ca ai scos suta sub 8 sec:D
RăspundețiȘtergeremult mai bine decat stock!!!
ai batut un ferrari :D
RăspundețiȘtergereGrija ca asa bulesti planetarele ;) .....iti pot "sari" din cutie foarte usor, lasand la o parte stressul la care le supui ( schimbandule unghiul de lucru ).....:) ...multa bafta oricum !
RăspundețiȘtergereapai odata nu e moarte, poate daca i-o dai de 2 ori, sau de 3 ori :)
RăspundețiȘtergereDeci e adevarat ca (unii) se comporta cu masinile la fel ca si cu femeile :)))) ( nu am zis neveste :P )
RăspundețiȘtergerechiar este adevarat?
RăspundețiȘtergerece anume sa fie adevarat?
RăspundețiȘtergereTimpul de acelerare nu e la fel pe butuci din cauza lipsei fortei de frecare dintre anvelopa si asfalt + greutatea masinii.
RăspundețiȘtergerePrea tare faza;) Bravo Cristi foarte tari tutorialele. Apropo ai putea sa imi zici si mie cum se numeste melodia de pe fundalul acestui tutorial?
RăspundețiȘtergereSalut cristi tu ai acrivata functia aia care blocheaza usile masinii la un anumit prag de viteza? Pt ca la minutul 0:15 se aude cum se inchid usile:D
RăspundețiȘtergereAnonim: Liquido - Narcotic
RăspundețiȘtergereAnonim: da :)
mersi
RăspundețiȘtergereOMFGFTWLOLWTF????
RăspundețiȘtergereai prins 200km/h cu frana de mana trasa?
daca o lasai jos oare decola?
:) frumos eu am incercat senzatia asta pe roti
RăspundețiȘtergerecred ca esti printre singurii care au incercat aceasta senzatie cu un 1.5dci 65cai :))
RăspundețiȘtergereAr trebui sa incalzesti motorul inainte de turatii asa mari,stiu ca numai 30 de sec a mers dar la rece se uzeaza mult, de exemplu la benzinar o pornire la rece echivaleaza ca uzura a 10 ore de functionare.
RăspundețiȘtergererespect pentru tutorialele facute...bv pentru munca ta si loganul tau
RăspundețiȘtergereasa prinde masina asta viteza 200 ..... pe cric :)))
RăspundețiȘtergereMosule da voi cand va cumparati o masina low cost o cumparati cu gandul "0-200" ? Vezi ca au adus piscute la autovit , din america , texas mai exact .
RăspundețiȘtergerefiind pe butuci, cumva o roata se invartea intr-un sens, cealalta in sens invers fata de cealalta?(ma refer doar la rotile din fata, de tractiune).
RăspundețiȘtergereapai la asta nu m-am uitat :))
ȘtergereNu prea e indicat sa faci asa ceva cu motorul rece...
RăspundețiȘtergereai gresit, nu avea ce cauta cuvantul "prea" in propozitia ta ;)
Ștergere