Una dintre problemele urate ale loganului este acea gaura de sub far, intre el si bara fata. Stiam de ceva timp cum se face dar vroiam o alternativa, asa ca am folosit acea garnitura din cauciuc care s-a deovedit a fi un total dezastru. De la vibratii s-a deplasat de pe pozitie si arata oribil.
Asa ca am asteptat sa se incalzeasca putin afara si am trecut la aplicarea procedurii "cu forta".
Din cauza ca nu mi-a iesit cum trebuia din prima incercare, a trebuit sa intervin cu inca o modificare.
Si distantierele puse ulterior
paste fericit smechere!
RăspundețiȘtergereDe ce nu ai incercat sa pui iar cheder dala cu lipici sau ce era ca se imbina perfect.
RăspundețiȘtergereputeai sa intrebi inaite sa o faci:p eu mi-am tras bara pe dinauntru:D si nu am gaura nici in fata sub far si nici la teral, drept e ca e de lucru un pic, dar merita:D paste fericit
RăspundețiȘtergereFlorrynel: pentru ca a ajuns in acel hal dupa doar 3 luni, deci nu e fiabila solutia.
RăspundețiȘtergereAnonim: ai tras bara pe dinauntru? dezvolta ideea :D
eventual da-mi un mail cu explicatii pe tutorialelogan at gmail.com
Incearca sa mai destrangi putin suruburile doar cat sa atinga bara fara sa o impinga inauntru..poate rezolva faptul ca iese in lateral bara ! E doar o idee !!
RăspundețiȘtergeresa ma cac in bara lor am facut chestia asta de mult si dupa 2 luni am distanta intre far si bara de bag un ou de paste.
RăspundețiȘtergeresti ce tutorial sa faci tu? acum am vazut la tine...cum ai facut sigla cu negru si rosu :D te rog
RăspundețiȘtergereRaDu: am incercat deja mai multe variante, tot iasa in lateral.
RăspundețiȘtergereGeorge: e simplu, http://www.loganclub.ro/forum/vand_autocolante_stalpi_protectii_praguri_stickere_si_cutting-t26187.html?t=26187
Mai am o idee pentru tine Cristi..Surubul din lateral cel care se prinde de aripa, acolo bara are o gaura..daca o largesti si tragi bara inspre in spate o sa vina perfect zic eu !? Ce zici?
RăspundețiȘtergereDar cred ca la faza asta ghidajul barii care intra in aripa trebuie scos !
RăspundețiȘtergereo sa incerc, dar tare imi e ca o sa intre bara prea in interior catre roata
RăspundețiȘtergereAm zis sa-ti dau o idee poate te ajuta ! Dar se poate sa ai dreptate !
RăspundețiȘtergereQuality by Dacia.
RăspundețiȘtergerecu ocazia asta vreau sa o felicit sincer pe mama lu geo din teleorman..ca a reusit sa faca un asemenea exemplar de cercopitec,sincere felicitari doamna..
RăspundețiȘtergereFoarte buna ideea. Daca ai putea sa incerci si alte variante,ar fi cel mai bine. Cineva din piatra (geo), si-a pus pe bara de metal profil U de termopan/tabla de la profilele de rigips. Treaba asta, face ca sa ridice bara fata mai sus, dar in acelasi timp, sa o tina putin in fata (spre nr de inmatriculare, si nu invers ca la tine), astfel eliminand si acel luft de lateralul farului, ce iese in afara.
RăspundețiȘtergerefoate bn straulea tine-o tot asa cu alte tutoriale
RăspundețiȘtergerede unde ai aia cromata de la placuta de inmatriculare?
RăspundețiȘtergereai luat dupa club ai?k s-a mai facut asa ceva..:)
RăspundețiȘtergerebravo cris meriti toate laudele:D.
RăspundețiȘtergereeu zic ca ar trebui sa fie o solutie si la gaurile care au aparut dupa stringerea suruburilor.
Paste fericit.
cris cu ce ai lipit ploapele de pe far???
RăspundețiȘtergerecriss tu mai ai un reno inafara de loganu asta nu
RăspundețiȘtergereSuper tare si super simpla ideea. o sa incerc sa bag ceva si intre bara si armatura...Tine-o tot asa Cris!
RăspundețiȘtergerecris uite o metoda de a unfla ruata soper ideia
RăspundețiȘtergerehttp://www.youtube.com/watch?v=1DH7AhyL0KU
cea mai usora si super tare
http://www.youtube.com/watch?v=pFHOKma8vYQ&feature=related soper uitativa
RăspundețiȘtergerecristi3775: hmm, ce-a mai tare idee de pana acum :D
RăspundețiȘtergereAnonim: aia cromata de la numarul de inmatriculare? n-am nimic cromat!
Anonim: da, am precizat ca este o idee pusa in practica de catre valeriuciprian din Galati :)
sofer_nebun95: pai cristi3775 mi-a dat idee ideala :D
Anonim: pleoapele le-am lipit cu banda dublu adeziv
florin dfc: mai am un gunoi de peugeot 206sw
Alex: exact, asa cred ca se elimina acea gaura aparuta ulterior
Anonim: veche domnu', am lucrat 8 ani in vulcanizare si foloseam acea metoda la rotile de camion :)
Salut.
RăspundețiȘtergereCa si o completare la acest tutorial.
Ca sa scapi de acel fenomen cu bara iesita in exterior: desfa putin carenajul de plastic din spatele aripii, desfa suruburile care prind bara, lasa putin bara in jos si vei gasii doua picioruse din plastic. Unul de ghidare (cel care este mai aproape de far) si unul de fixare (cel care este mai aproape de surubul de fixare) Cu un cutter, taie astea doua picioruse, mareste putin gaura de la surubul de fixare (cum ai facut si la suruburile de sub capota)cere ajutorul politistului pitic sa inpinga bara spre roata cat sa dispara distanta aia. Strangi surubul (suruburile) si voila!
CE TARE: ,,M am obisnuit sa ador o iubire care m a ucis."
RăspundețiȘtergerepentru a scapa de orice imperfectiune recomand achizitionarea unui autoturism productie vestica! dar atunci ce haz ar mai avea?
RăspundețiȘtergerete referi la un doice șaise? am avut si stiu ce insemna :)
RăspundețiȘtergerecris daca am lichidul de racire cu vreo 5 mm sum linia de minim ar trebui sa il mai umplu sau sal mai lasa asa????
RăspundețiȘtergeresal, de unde as putea achizitiona si eu un covor dinacela de ai sub capota ?
RăspundețiȘtergeresofer_nebun: nu, nu e bine, completeaza!
RăspundețiȘtergereAnonim: de la dezmembrari. toate variante diesel si 1.6 16v au acea mocheta
cris daca am masina de 1.4 pot da sigla de 1.4 jos si sa pun unde de 1.6 16 v ma refer daca se potrivesc gaurile
RăspundețiȘtergeresi acel burete nu cred ca mil da deka e sa cumpar din magazin:(
sunt aceleasi gauri iar acel burete, stai linistit ca nu e vital, eu nu am deloc si stau bine pe pozitie. initial credeam si eu ca o sa zgarie vopseaua, dra nu s-a intamplat in mai bine de un an
RăspundețiȘtergereeu am 1.4 si vroiam neparat un covoras dinacela si-a pus un prieten si diferenta e enorma...din exterior aproape ca nu se mai aude motoru, el si-a luat de la un passat covoru ala, la tine cred ca e din fabrica daca e diesel..eu am tot cautat si nu am gasit chiar nu stiu de unde sa iau :(
RăspundețiȘtergerecris u ai avut vreo data probleme cu pompa de presiune?
RăspundețiȘtergerenu
RăspundețiȘtergeresalut cris am si eu o intrebare :claxonul pe unde e pozitionat??? fami si mie o poza ceva plzzzz
RăspundețiȘtergerepot face poza, de fapt e facuta, sub aripa in partea stanga la PH1. la PH2 e in partea opusa, adica in dreapta
RăspundețiȘtergerehttp://good-times.webshots.com/photo/2791982040101255169uwxdJa
poti face un tutorial de schimbat culoare la becurile de la radiou original de la logan sau macar niste sfaturi sa imi dai
RăspundețiȘtergereno las' cristi ca dor' nu se vede din pod :))
RăspundețiȘtergereDaryus: nu mai am casetofonul original iar cel nou, cred ca Panasonic, are default vre-o 7-8 culori la alegere. in principiu e ca si la ceasuri, demontezi casetofonul si schimbi ledurile
RăspundețiȘtergereMing: nici macar din avion nu se vede :)
Salut am o intrebare cum schimb boxele la masina logan ?
RăspundețiȘtergeredaca te uitai printre tutoriale vedeai cum :)
RăspundețiȘtergerecum ar fi aici, primul film la secunda 0:52 http://www.tutorialelogan.ro/2009/09/tutorial-demontareizolare-fonica-usi.html
asta in cazul in care te refereai la boxele de pe usi. la cele din spate se scot la fel, doar amplasarea lor e orizontal
pentru culoarea de la butoanele de pe consola ; de exemplu din portocali sa le fac albe sau albastre ; cum trebuie sa fac?
RăspundețiȘtergerecu multa rabdare si timp :D
RăspundețiȘtergereSalutare! Am facut si eu operatia asta si intradevar s-a ridicat bara, dar s-a marit gaura de langa farul din dreapta. Pe stanga e excelent, parca nici cand a fost ea noua nu a fost asa ridicata. :)
RăspundețiȘtergerePe dreapta am lovit-o eu mai demult, poate fi asta o cauza a gaurii aleia?
ma indoiesc ca ar fi de la accident. o solutie ar fi sa pui un distantier intre bara de plastic si cea de metal. in acest fel elimini gaura nou aparuta.
RăspundețiȘtergereo sa fac un film pe tema asta dar... lipsa timp momentan
Mihai:
RăspundețiȘtergereCris ai cam putea sa faci un tutorial despre montarea unor senzori de parcare??? Eo zic ca ar fi ceva benefic...
donezi instalatia? :)
RăspundețiȘtergerein momentul de fata nu dispun de bani pentru investitii in accesorii. imi trebuie cauciucuri si kit ambreiaj, astea's prioritatile
Sal Cris am si eu o intrebare pt tn.Eu am un Volkswagen Golf 1.9 TDI u ce parere ai l-as putea spala la presiune pe la motor? Mersi si spor in continuare cu tutorialele.
RăspundețiȘtergereCristi , am si eu o rugaminte la tine. Daca poti sa faci un tutorial cu demontarea farului. Vreau sa il vopsesc in interior si nu stiu cum se demonteaza! Daca vrei... te rog :D
RăspundețiȘtergereMihai:
RăspundețiȘtergereScz Cris intrebarea corecta era daca te tine buzunarul pt o instalatie de senzori....
PS: Te-ai suparat cumva de propunere???
si eu vreu sa stiu cum ai facut sigla asa :D
RăspundețiȘtergereSal, si la mine s-a departat bara de capota dar dupa aceea am desfacut din nou suruburile acelea din partea de sus si am prins bara pe pozitia veche(cum era ea inainte sa tai cu cutter-ul) si acum e k.Nu am mai bagat nimic intre bara si ranforsare, prea mare bataie de cap.Ms din nou Cris.
RăspundețiȘtergereAnonim: orice spalare la motor presupune sa ai grija sa nu intre apa la mufe, in rest da-i bataie.
RăspundețiȘtergereFluierici: ai vrut sa zici decapsarea farului, asa-i? o sa-ti ia cam 3 ore pe un far sa-l decapsezi, e lipit. pentru demontare far http://www.tutorialelogan.ro/2010/05/tutorial-demonatat-far-la-logan.html
Mihai: nu ma tine buzunarul. si nu, clar nu's suparat :)
Anonim: http://www.loganclub.ro/forum/showthread.php?t=26187
cristi... eu vreau sa dau sticla jos si sa vopsesc acea tabla sau plastic ce este.. cu negru. Ce zici se merita sau ma dau batut :D
RăspundețiȘtergerePentru Fluierici ^^ Florin Popa .Daca vrei sa desfaci sticla la faruri ma gasesti pe mess la adresa ingrid_maria2007@yahoo.com sa iti dau detalii si ceva poze eu le-am desfacut pe ale mele
RăspundețiȘtergereCristii ai idee de ce nu mai iese acul de la turometru? Am desfacut bordul de 3 ori pana acum. Azi mi-a adus cineva sigurante de un kilo si am vrut sa activez martorul pt usi, dar nu am mai reusit sa scot acul de la turometru:( Am incercat sa trag cu patentul de el dar tot nu iese. Cand am incercat sa-l scot l-am decalibrat, dar am putut sa-l clibrez la loc. Stii tu ce ar putea avea???
RăspundețiȘtergereva iesi un tutoriala super cind vei schimba ambreajul
RăspundețiȘtergeredamian: have no fucking idee :(
RăspundețiȘtergeresofer: foarte, nu va fi u tutorial :)). ambreiajul nu e treaba de amator: trebuie suspendat motorul si cutia in timpul operatiunii. 500 lei e manopera la service
poi ce te bagi si uh cu camera sa filmezi:)) ii dai de o bere sa te lase:D
RăspundețiȘtergereeu zic sa tai ghearele alea de pe marginea barii si sa tragi bara cu cativa cm ca sa dispara gaura aia :D
RăspundețiȘtergereasa e paiu_dragos si eu am tras bara cu forta mai in interior si am dat alta gaura si nu se mai vede....
RăspundețiȘtergereun tutorial pentru curatare instalatie aer conditionat la logan se poate?
RăspundețiȘtergeren-am AC pe masina, doar daca imi pica la indemana.
RăspundețiȘtergerein principiu se cumpara sprayul ala cu spuma si se baga pe instalatia de aerisire. se baga pana la refuz. daca iasa multa mizerie, se repeta opratiunea.
sunt convins ca scrie si pe tubul de spray asta
Cris am si eu o problema, la aripa de pe partea dreapta,exact pe margine a intrat rugina iar vopseaua incepe sa cada. Cum sa fac sa scap de rugina si sa ramana frumos?
RăspundețiȘtergerefata sau spate?
RăspundețiȘtergerete-ai gandit sa mergi la un tinichigiu? :)
spate, si nu nu m-am gandit ca acolo dau bani; vreau sa imi spui cum sa fac eu!!
RăspundețiȘtergeresi ma intrebi pe mine? :)
RăspundețiȘtergeredesi nu pare, nu sunt mecanic auto sau tinichigiu, eu repar calculatoare, instalez windowsi, devirusez, chestii dinastea :)
te-ai prins? :)
da m-am prins, dar te-am vazut ca esti priceput in multe chesti pentru masina si de asta te-am intrebat. dar hai sa te intreb cva la care te pricepi: Ce windows imi recomanzi sa instalez, care este cel mai bun?
RăspundețiȘtergerenu exista windows bun :))
RăspundețiȘtergereWindows XP daca ai o configuratie mai slabuta sau Windows 7 daca ai macar 2G ram si un procesor decent
salut Cristi.Am montat in plafonul masinii niste plafoniere de Chevrolet, am facut poze la montaj, daca esti interesat sa posetezi pozele pe site contacteaza ma la id-ul alex.1809@yahoo.com
RăspundețiȘtergerecristi mi-am cumparat o toba noua si vreau sa o schimb cu cea stock si nush cum ma ajuti?:Dcu un tutorial
RăspundețiȘtergereeu am diesel, la mine o finala sport e fix pielea pulii, nu ajuta cu nimic, nici macar cu un sunet sport :). presupunand ca tu ti-ai cumparat o toba sport.
RăspundețiȘtergeredeci e inutil sa tai la mine ca sa inlocuiesc.
esapamentul stoc vine dintr-o bucata, deci va trebui neaparat sa tai jos finala ta.
acum vin restul de intrebari:
- diametrul tevii de la noua finala e acelasi cu teava originala?
- noua finala in partea de prindere e crestata teava ca sa poti trece cu ea peste vechea teava si sa-i poti pune colier?
- are teava pur si simplu taiata si se descurca clientul?
deci ori crestata teava si pui cu colier ori in cazul in care e aceasi dimensiune teava, atunci trebuie sudata.
Cris fii atent la asta:))
RăspundețiȘtergerehttp://www.youtube.com/watch?v=JAHonDmcReQ
Crezi ca ar fi eficenta????
Stii cumva cam cat ar costa o astfel de folie pentru un logan????
nu exista folie pentru logan! e folie care se pune pe geamuri la masina. geamurile spate si luneta aprox 400 lei si evident, omologata.
RăspundețiȘtergerecauta si tu pe google in orasul tau cine pune folie LLUMAR sau SOLARZONE sau 3M sau ALFAROM TRANS sau SUNTEK
pune itre bara de plastic si armatura de metal un dinstantier prin care sa treaca holsurubul
RăspundețiȘtergereimediat ce scap de carja, asta o sa fac :)
RăspundețiȘtergereintreb si eu ca neprofesionist si nepriceput in ale modificarilor:de ce nu pui distantoare intre bara de plastic si cea de fier din spate astfel elimini problema distantoarele pot fi din bucati de plastic mai maricele astfel ca bara sa stea fixa ??evita totusi sad fie tubulare distantoarele astfel nu ti fuge bara inapoi in jos
RăspundețiȘtergereyeap, asta va fi urmatorul pas :)
RăspundețiȘtergeream aceeasi problema si in spate s-a lasat bara rau in jos:(se vede oribil e gol intre faruri si bara un tutorial te rog..
RăspundețiȘtergerela mine bara spate e prea sus, asa de sus ca imi atinge capota. daca se iveste ocazia sa fac pe masina cuiva, o sa fac.
RăspundețiȘtergere"cristi3775: hmm, ce-a mai tare idee de pana acum :D"....sa inteleg ca te-ai folosit de ea pana la urma, nu?
RăspundețiȘtergerepai nu se vede? :))
RăspundețiȘtergeresal cris...auzi tu ai luat bara de mcv noua...si de unde?:D
RăspundețiȘtergereaud, chiar e de mcv si e schimbata pe casco la service-ul Autoeuropa
RăspundețiȘtergereai casco la masina?
RăspundețiȘtergerenu
RăspundețiȘtergeresalut.. fa un video cu Reducerea gaurii dintre far si bara pe un nou tip de logan..(ca loganul tau e putin mai vechi si are bara diferita)
RăspundețiȘtergereChestia aia neagra de pe bara (in partea de jos) ce ii ? de unde ai achizitionat-o ? cum ai montat-o ?
RăspundețiȘtergereAnonim: PH2-ul n-am vazut sa aiba probleme
RăspundețiȘtergereLumea lu' Titishor: plinta de parchet, praktiker, prinsa cu prindera ei originala si curbata cu feon cu aer cald
se vad aici mai multe detalii http://good-times.webshots.com/album/562840055SeRpEO?start=56
super marfa asta imi place cel mai mult ;)))
Ștergerebormasina este DeWalt?
RăspundețiȘtergereyeap
RăspundețiȘtergereSalutare,
RăspundețiȘtergereCe fel de cric e ala? ca vreau şi eu unul aşa :)
Ms.
keep up the good work!
cauta si tu pe google dupa cric hidraulic si ai sa gasesti o gramada
RăspundețiȘtergereUite o idee noua care ridca bara si tot odata motivul lasarii ei!
RăspundețiȘtergerePrinderea barii este gandita foarte simplu si destul de inteligent, facand-o foarte rezistenta la impacturi pana la viteze de 10-15 km/h. Este fixata practic in 4 suruburi sus , 4 jos, si cate unul pe fiecare aripa. Aceste 10 puncte de fixare, confera sustinerea greutatii sale chiar in punctele cheie, restul prinderilor, adica cleme si plastice aditionale, sunt create in vederea ridigizarii sale ca un tot,(adica o piesa o completeaza pe cealalta), dar si de a se desprinde relativ usor la impacte, tocmai pentru a o proteja impotriva craparilor, spargerilor, s.a.m.d...........deci problema lasarii barei la colturi, si dupa un timp chiar si troncanitul ei este din cauza unor elemente de sustinere. Acele elemente de plastic care sunt vinovate(din cauza materialului slab calitativ), sunt cele doua placi de plastic sau capace(gaurile de vizitare ptr proictoare), aflate sub bara. Ele in timp din cauza imbatranirii, se deformeaza, si tot ele fiind si sustinerea coltului barei, deci urmarea...... .
Sunt doua variante de rezolvare a problemei:
1-inlocuirea lor cu unele noi(dar nu da rezultate de fiecare data, pentru ca mai sunt si alte componente imbatranite)
2-introducerea unor bucati de cauciuc in spatiul dintre capac si lonjeron.
Operatiunea dureaza fix 20 sec pe fiecare parte, iar la mine functioneaza de 2 ani.
P.S. Nu cred ca ar fii fost prea costisitor ptr uzina sa conceapa sistemul cu 2 suruburi fixate in bara de la inceput,........dar proiectantii oricum sunt niste prosti, nu?!
Salut!
Salut!As dori sau am dori daca se poate sa ne arati daca ai rugina sau inceput de rugina pe golanul tau! caroserie,punti suruburi ruginite,etc.Intreb informativ? poze sau mai bine video. Cristi-craiova
RăspundețiȘtergeren-am rugina pe masina, nimic pe unde m-am uitat pana acum. dar nici nu ma pun sa caut dupa ea penca precis o sa-mi para rau :))
RăspundețiȘtergerePe cind un tutorial cu schimbarea rulmentului pe fata?
RăspundețiȘtergeren-ai idee cat de greu se schimba. deci n-ai sa-l vezi de la mine :)
RăspundețiȘtergereAplicasem si eu solutia cu acel cheder autoadeziv (desi nu aveam gauri prea mari intre bara si faruri) si dupa juma' de an am smuls chederul respectiv pentru ca arata ca in pozele tale (oribil). Acu' am celebrele distante intre bara si faruri si le-am lasat asa.
RăspundețiȘtergerePare ca "solutia 2" e mai buna... Ma gindesc daca nu cumva sint suficiente acele distantiere (de 15mm) fara a mai pune suruburi/deci a gauri bara, sa fie eventual lipite. Oare daca bara e ridicata de "bot" de distantiere nu e suficient?
foarte posibil sa fie suficiente doar acele distantiere. dar eu ma gandeam ca in timp de la vibratii aceel distantiere se misca de la loc, pica...
RăspundețiȘtergeremie mi-a convenit ideea cu suruburile deoarece reduc si din vibratiile produse de bara, deci mai liniste cand dau in gropi
Cristi, acele bucati de cauciuc(distantiere) de unde le-ai cumparat? de la piese auto sau de la magazin de unelte? Tocmai ce mi-a venit o idee cum sa fac sa pun unul pe post de tampon la portbagaj(alea 2 care fac tijele portbagajului sa stea frumos cand e ridicat sus), ca am unul de ala pierdut si nu se gasesc nicaieri.
RăspundețiȘtergerePS: pe bara cu ce adeziv le-ai lipit(par si lipite)? ca unele stiu ca pot topi plasticul.
sau chiar de la mine din garaj de pe cine stie unde recuperate.
RăspundețiȘtergerele-am lipit cu picatura doar sa nu pice jos si cam atat
Ok, voiam sa ma apuc de cautat, dar mi-a dat cineva un fel de bucsa noua de la un Golf3, are fix 1.5cm grosime, din ea o sa fac 2 distantiere.
RăspundețiȘtergereSi in caz ca esti ortodox: Sarbatori Fericite!
ai 2 masini una alba si una rosie?
RăspundețiȘtergeream un logan rosu si un peugeot 206sw gri
Ștergeresi loganul alb al cui este?
RăspundețiȘtergeresocrumiu, nu-mi iau eu 1.4mpi :)
Ștergerept mine loganul pe benzina e mult mai bun decat cel pe motorina
RăspundețiȘtergereMa intreb daca si cei de la Uzina Mioveni urmaresc aceste tutoriale(ca sa nu spun chinuieli din partea celor ce circula cu ceea ce le ies lor de pe mana).Sa vina cu imbunatatiri direct din fabrica,la ceea ce arati tu si altii,disparitia acelei distante dintre far si bara de protectie si altele...Ar fi benefic si ptr ei,dar si ptr(noi) cei ce isi achizitioneaza,si in timp nu vom mai vedea comentarii contra muncii romanesti.Imi aduc aminte ca am urmarit o emisiune tv de la o fabrica auto din Germania,unde inainte de a intra in constructia de serie, acel prototip intra pe mana unui tehnician ce controla auto cap coada,il supunea tuturor testelor iar in final venea el cu solutii ptr inlaturarea tuturor neajunsurilor ce le descoperea.Apoi masina intra in fabricarea in serie.Oare asa se face si la Mioveni? Ar fi bine sa fie asa.
RăspundețiȘtergereesti optimist :))
Ștergerevad ca ai facut tutorialu in 2011. Acum in 2014 cum se prezinda bara, s-a mai lasat ?
RăspundețiȘtergereeste fix ca atunci, n-am mai facut nimic la ea in afara de faptul ca am mai dat-o jos de cateva ori
ȘtergereAzi am aplicat și eu procedeul din filmul 2 ... doar că am prins cu șuruburi îngropate în cauciuc acele cauciucuri după ce am dat găuri in bara metalică de susținere.. și nu am trecut șuruburile prin bara de pfibră, ca să fie mai ușor de dat jos bara. A ieșit super ... a rămas cam 0,5 mm distanța far-bară ;)
RăspundețiȘtergereSalut,ce crezi se poate inlocui calandru de pe bara unui Logan faza 1 cu altul Facelift ? Multumesc !
RăspundețiȘtergerenu cred nici la biserica. iti zic sigur ca nu se potriveste, difera chiar si forma farurilor unde este lipit de calandrul la Facelift
Ștergeremultumesc !
RăspundețiȘtergereSalutare am o problema la dacia logan din 2007 , cand trag de leva sa sterg parbrizul nu pornesc stergatoarele poate stie cineva de ce ? Multumesc
RăspundețiȘtergeresalut, si ti-au trebuit doar 13 ani ca sa-ti dai seama ca loganul nu stie asa ceva? :)
Ștergerevezi aici cum se activeaza http://www.tutorialelogan.ro/2009/08/pornire-stergatoare-la-spritarea.html
Salutare! Stiu ca nu are legatura cu tutorialul, poate doar putin:)))))) dar caut de ma ia dracii niste pleaope pentru un ph2, am gasit pe un singur site cu 377 lei un set dar mi se pare exagerat pentru doua bucati de plastic, intrebarea e urmatoarea: unde mama dracu gasesc si eu un set de pleaope pentru ph2 ca doar pentru ph1 tot gasesc? Daca are cineva vreo idee dau o bere:))))
RăspundețiȘtergereSalut, sincer sa fiu, pleoapele pentru PH2 sunt urate cu spume, foarte late si dau impresia ca nu sunt deloc de acolo.
ȘtergereMai degraba pui o prelungire capota care arata muult mai bine. Unde mai pui ca e undeva pe la 120lei
https://www.tutorialelogan.ro/2015/10/montat-prelungire-capota-din-fibra-pe.html