Reducerea gaurii dintre far si bara

Una dintre problemele urate ale loganului este acea gaura de sub far, intre el si bara fata. Stiam de ceva timp cum se face dar vroiam o alternativa, asa ca am folosit acea garnitura din cauciuc care s-a deovedit a fi un total dezastru. De la vibratii s-a deplasat de pe pozitie si arata oribil.
Asa ca am asteptat sa se incalzeasca putin afara si am trecut la aplicarea procedurii "cu forta".
Din cauza ca nu mi-a iesit cum trebuia din prima incercare, a trebuit sa intervin cu inca o modificare.



Si distantierele puse ulterior

124 de comentarii:

  1. De ce nu ai incercat sa pui iar cheder dala cu lipici sau ce era ca se imbina perfect.

    RăspundețiȘtergere
  2. puteai sa intrebi inaite sa o faci:p eu mi-am tras bara pe dinauntru:D si nu am gaura nici in fata sub far si nici la teral, drept e ca e de lucru un pic, dar merita:D paste fericit

    RăspundețiȘtergere
  3. Florrynel: pentru ca a ajuns in acel hal dupa doar 3 luni, deci nu e fiabila solutia.

    Anonim: ai tras bara pe dinauntru? dezvolta ideea :D
    eventual da-mi un mail cu explicatii pe tutorialelogan at gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Incearca sa mai destrangi putin suruburile doar cat sa atinga bara fara sa o impinga inauntru..poate rezolva faptul ca iese in lateral bara ! E doar o idee !!

    RăspundețiȘtergere
  5. sa ma cac in bara lor am facut chestia asta de mult si dupa 2 luni am distanta intre far si bara de bag un ou de paste.

    RăspundețiȘtergere
  6. sti ce tutorial sa faci tu? acum am vazut la tine...cum ai facut sigla cu negru si rosu :D te rog

    RăspundețiȘtergere
  7. RaDu: am incercat deja mai multe variante, tot iasa in lateral.
    George: e simplu, http://www.loganclub.ro/forum/vand_autocolante_stalpi_protectii_praguri_stickere_si_cutting-t26187.html?t=26187

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai am o idee pentru tine Cristi..Surubul din lateral cel care se prinde de aripa, acolo bara are o gaura..daca o largesti si tragi bara inspre in spate o sa vina perfect zic eu !? Ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  9. Dar cred ca la faza asta ghidajul barii care intra in aripa trebuie scos !

    RăspundețiȘtergere
  10. o sa incerc, dar tare imi e ca o sa intre bara prea in interior catre roata

    RăspundețiȘtergere
  11. Am zis sa-ti dau o idee poate te ajuta ! Dar se poate sa ai dreptate !

    RăspundețiȘtergere
  12. cu ocazia asta vreau sa o felicit sincer pe mama lu geo din teleorman..ca a reusit sa faca un asemenea exemplar de cercopitec,sincere felicitari doamna..

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte buna ideea. Daca ai putea sa incerci si alte variante,ar fi cel mai bine. Cineva din piatra (geo), si-a pus pe bara de metal profil U de termopan/tabla de la profilele de rigips. Treaba asta, face ca sa ridice bara fata mai sus, dar in acelasi timp, sa o tina putin in fata (spre nr de inmatriculare, si nu invers ca la tine), astfel eliminand si acel luft de lateralul farului, ce iese in afara.

    RăspundețiȘtergere
  14. foate bn straulea tine-o tot asa cu alte tutoriale

    RăspundețiȘtergere
  15. de unde ai aia cromata de la placuta de inmatriculare?

    RăspundețiȘtergere
  16. ai luat dupa club ai?k s-a mai facut asa ceva..:)

    RăspundețiȘtergere
  17. bravo cris meriti toate laudele:D.
    eu zic ca ar trebui sa fie o solutie si la gaurile care au aparut dupa stringerea suruburilor.
    Paste fericit.

    RăspundețiȘtergere
  18. cris cu ce ai lipit ploapele de pe far???

    RăspundețiȘtergere
  19. criss tu mai ai un reno inafara de loganu asta nu

    RăspundețiȘtergere
  20. Super tare si super simpla ideea. o sa incerc sa bag ceva si intre bara si armatura...Tine-o tot asa Cris!

    RăspundețiȘtergere
  21. cris uite o metoda de a unfla ruata soper ideia
    http://www.youtube.com/watch?v=1DH7AhyL0KU
    cea mai usora si super tare

    RăspundețiȘtergere
  22. http://www.youtube.com/watch?v=pFHOKma8vYQ&feature=related soper uitativa

    RăspundețiȘtergere
  23. cristi3775: hmm, ce-a mai tare idee de pana acum :D

    Anonim: aia cromata de la numarul de inmatriculare? n-am nimic cromat!

    Anonim: da, am precizat ca este o idee pusa in practica de catre valeriuciprian din Galati :)

    sofer_nebun95: pai cristi3775 mi-a dat idee ideala :D

    Anonim: pleoapele le-am lipit cu banda dublu adeziv

    florin dfc: mai am un gunoi de peugeot 206sw

    Alex: exact, asa cred ca se elimina acea gaura aparuta ulterior

    Anonim: veche domnu', am lucrat 8 ani in vulcanizare si foloseam acea metoda la rotile de camion :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Salut.

    Ca si o completare la acest tutorial.

    Ca sa scapi de acel fenomen cu bara iesita in exterior: desfa putin carenajul de plastic din spatele aripii, desfa suruburile care prind bara, lasa putin bara in jos si vei gasii doua picioruse din plastic. Unul de ghidare (cel care este mai aproape de far) si unul de fixare (cel care este mai aproape de surubul de fixare) Cu un cutter, taie astea doua picioruse, mareste putin gaura de la surubul de fixare (cum ai facut si la suruburile de sub capota)cere ajutorul politistului pitic sa inpinga bara spre roata cat sa dispara distanta aia. Strangi surubul (suruburile) si voila!

    RăspundețiȘtergere
  25. CE TARE: ,,M am obisnuit sa ador o iubire care m a ucis."

    RăspundețiȘtergere
  26. pentru a scapa de orice imperfectiune recomand achizitionarea unui autoturism productie vestica! dar atunci ce haz ar mai avea?

    RăspundețiȘtergere
  27. te referi la un doice șaise? am avut si stiu ce insemna :)

    RăspundețiȘtergere
  28. cris daca am lichidul de racire cu vreo 5 mm sum linia de minim ar trebui sa il mai umplu sau sal mai lasa asa????

    RăspundețiȘtergere
  29. sal, de unde as putea achizitiona si eu un covor dinacela de ai sub capota ?

    RăspundețiȘtergere
  30. sofer_nebun: nu, nu e bine, completeaza!
    Anonim: de la dezmembrari. toate variante diesel si 1.6 16v au acea mocheta

    RăspundețiȘtergere
  31. cris daca am masina de 1.4 pot da sigla de 1.4 jos si sa pun unde de 1.6 16 v ma refer daca se potrivesc gaurile
    si acel burete nu cred ca mil da deka e sa cumpar din magazin:(

    RăspundețiȘtergere
  32. sunt aceleasi gauri iar acel burete, stai linistit ca nu e vital, eu nu am deloc si stau bine pe pozitie. initial credeam si eu ca o sa zgarie vopseaua, dra nu s-a intamplat in mai bine de un an

    RăspundețiȘtergere
  33. eu am 1.4 si vroiam neparat un covoras dinacela si-a pus un prieten si diferenta e enorma...din exterior aproape ca nu se mai aude motoru, el si-a luat de la un passat covoru ala, la tine cred ca e din fabrica daca e diesel..eu am tot cautat si nu am gasit chiar nu stiu de unde sa iau :(

    RăspundețiȘtergere
  34. cris u ai avut vreo data probleme cu pompa de presiune?

    RăspundețiȘtergere
  35. salut cris am si eu o intrebare :claxonul pe unde e pozitionat??? fami si mie o poza ceva plzzzz

    RăspundețiȘtergere
  36. pot face poza, de fapt e facuta, sub aripa in partea stanga la PH1. la PH2 e in partea opusa, adica in dreapta
    http://good-times.webshots.com/photo/2791982040101255169uwxdJa

    RăspundețiȘtergere
  37. poti face un tutorial de schimbat culoare la becurile de la radiou original de la logan sau macar niste sfaturi sa imi dai

    RăspundețiȘtergere
  38. no las' cristi ca dor' nu se vede din pod :))

    RăspundețiȘtergere
  39. Daryus: nu mai am casetofonul original iar cel nou, cred ca Panasonic, are default vre-o 7-8 culori la alegere. in principiu e ca si la ceasuri, demontezi casetofonul si schimbi ledurile
    Ming: nici macar din avion nu se vede :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Salut am o intrebare cum schimb boxele la masina logan ?

    RăspundețiȘtergere
  41. daca te uitai printre tutoriale vedeai cum :)
    cum ar fi aici, primul film la secunda 0:52 http://www.tutorialelogan.ro/2009/09/tutorial-demontareizolare-fonica-usi.html
    asta in cazul in care te refereai la boxele de pe usi. la cele din spate se scot la fel, doar amplasarea lor e orizontal

    RăspundețiȘtergere
  42. pentru culoarea de la butoanele de pe consola ; de exemplu din portocali sa le fac albe sau albastre ; cum trebuie sa fac?

    RăspundețiȘtergere
  43. Salutare! Am facut si eu operatia asta si intradevar s-a ridicat bara, dar s-a marit gaura de langa farul din dreapta. Pe stanga e excelent, parca nici cand a fost ea noua nu a fost asa ridicata. :)
    Pe dreapta am lovit-o eu mai demult, poate fi asta o cauza a gaurii aleia?

    RăspundețiȘtergere
  44. ma indoiesc ca ar fi de la accident. o solutie ar fi sa pui un distantier intre bara de plastic si cea de metal. in acest fel elimini gaura nou aparuta.
    o sa fac un film pe tema asta dar... lipsa timp momentan

    RăspundețiȘtergere
  45. Mihai:

    Cris ai cam putea sa faci un tutorial despre montarea unor senzori de parcare??? Eo zic ca ar fi ceva benefic...

    RăspundețiȘtergere
  46. donezi instalatia? :)
    in momentul de fata nu dispun de bani pentru investitii in accesorii. imi trebuie cauciucuri si kit ambreiaj, astea's prioritatile

    RăspundețiȘtergere
  47. Sal Cris am si eu o intrebare pt tn.Eu am un Volkswagen Golf 1.9 TDI u ce parere ai l-as putea spala la presiune pe la motor? Mersi si spor in continuare cu tutorialele.

    RăspundețiȘtergere
  48. Cristi , am si eu o rugaminte la tine. Daca poti sa faci un tutorial cu demontarea farului. Vreau sa il vopsesc in interior si nu stiu cum se demonteaza! Daca vrei... te rog :D

    RăspundețiȘtergere
  49. Mihai:

    Scz Cris intrebarea corecta era daca te tine buzunarul pt o instalatie de senzori....

    PS: Te-ai suparat cumva de propunere???

    RăspundețiȘtergere
  50. si eu vreu sa stiu cum ai facut sigla asa :D

    RăspundețiȘtergere
  51. Sal, si la mine s-a departat bara de capota dar dupa aceea am desfacut din nou suruburile acelea din partea de sus si am prins bara pe pozitia veche(cum era ea inainte sa tai cu cutter-ul) si acum e k.Nu am mai bagat nimic intre bara si ranforsare, prea mare bataie de cap.Ms din nou Cris.

    RăspundețiȘtergere
  52. Anonim: orice spalare la motor presupune sa ai grija sa nu intre apa la mufe, in rest da-i bataie.

    Fluierici: ai vrut sa zici decapsarea farului, asa-i? o sa-ti ia cam 3 ore pe un far sa-l decapsezi, e lipit. pentru demontare far http://www.tutorialelogan.ro/2010/05/tutorial-demonatat-far-la-logan.html

    Mihai: nu ma tine buzunarul. si nu, clar nu's suparat :)

    Anonim: http://www.loganclub.ro/forum/showthread.php?t=26187

    RăspundețiȘtergere
  53. cristi... eu vreau sa dau sticla jos si sa vopsesc acea tabla sau plastic ce este.. cu negru. Ce zici se merita sau ma dau batut :D

    RăspundețiȘtergere
  54. Pentru Fluierici ^^ Florin Popa .Daca vrei sa desfaci sticla la faruri ma gasesti pe mess la adresa ingrid_maria2007@yahoo.com sa iti dau detalii si ceva poze eu le-am desfacut pe ale mele

    RăspundețiȘtergere
  55. Cristii ai idee de ce nu mai iese acul de la turometru? Am desfacut bordul de 3 ori pana acum. Azi mi-a adus cineva sigurante de un kilo si am vrut sa activez martorul pt usi, dar nu am mai reusit sa scot acul de la turometru:( Am incercat sa trag cu patentul de el dar tot nu iese. Cand am incercat sa-l scot l-am decalibrat, dar am putut sa-l clibrez la loc. Stii tu ce ar putea avea???

    RăspundețiȘtergere
  56. va iesi un tutoriala super cind vei schimba ambreajul

    RăspundețiȘtergere
  57. damian: have no fucking idee :(

    sofer: foarte, nu va fi u tutorial :)). ambreiajul nu e treaba de amator: trebuie suspendat motorul si cutia in timpul operatiunii. 500 lei e manopera la service

    RăspundețiȘtergere
  58. poi ce te bagi si uh cu camera sa filmezi:)) ii dai de o bere sa te lase:D

    RăspundețiȘtergere
  59. eu zic sa tai ghearele alea de pe marginea barii si sa tragi bara cu cativa cm ca sa dispara gaura aia :D

    RăspundețiȘtergere
  60. asa e paiu_dragos si eu am tras bara cu forta mai in interior si am dat alta gaura si nu se mai vede....

    RăspundețiȘtergere
  61. un tutorial pentru curatare instalatie aer conditionat la logan se poate?

    RăspundețiȘtergere
  62. n-am AC pe masina, doar daca imi pica la indemana.
    in principiu se cumpara sprayul ala cu spuma si se baga pe instalatia de aerisire. se baga pana la refuz. daca iasa multa mizerie, se repeta opratiunea.
    sunt convins ca scrie si pe tubul de spray asta

    RăspundețiȘtergere
  63. Cris am si eu o problema, la aripa de pe partea dreapta,exact pe margine a intrat rugina iar vopseaua incepe sa cada. Cum sa fac sa scap de rugina si sa ramana frumos?

    RăspundețiȘtergere
  64. fata sau spate?
    te-ai gandit sa mergi la un tinichigiu? :)

    RăspundețiȘtergere
  65. spate, si nu nu m-am gandit ca acolo dau bani; vreau sa imi spui cum sa fac eu!!

    RăspundețiȘtergere
  66. si ma intrebi pe mine? :)
    desi nu pare, nu sunt mecanic auto sau tinichigiu, eu repar calculatoare, instalez windowsi, devirusez, chestii dinastea :)
    te-ai prins? :)

    RăspundețiȘtergere
  67. da m-am prins, dar te-am vazut ca esti priceput in multe chesti pentru masina si de asta te-am intrebat. dar hai sa te intreb cva la care te pricepi: Ce windows imi recomanzi sa instalez, care este cel mai bun?

    RăspundețiȘtergere
  68. nu exista windows bun :))
    Windows XP daca ai o configuratie mai slabuta sau Windows 7 daca ai macar 2G ram si un procesor decent

    RăspundețiȘtergere
  69. salut Cristi.Am montat in plafonul masinii niste plafoniere de Chevrolet, am facut poze la montaj, daca esti interesat sa posetezi pozele pe site contacteaza ma la id-ul alex.1809@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  70. cristi mi-am cumparat o toba noua si vreau sa o schimb cu cea stock si nush cum ma ajuti?:Dcu un tutorial

    RăspundețiȘtergere
  71. eu am diesel, la mine o finala sport e fix pielea pulii, nu ajuta cu nimic, nici macar cu un sunet sport :). presupunand ca tu ti-ai cumparat o toba sport.
    deci e inutil sa tai la mine ca sa inlocuiesc.
    esapamentul stoc vine dintr-o bucata, deci va trebui neaparat sa tai jos finala ta.
    acum vin restul de intrebari:
    - diametrul tevii de la noua finala e acelasi cu teava originala?
    - noua finala in partea de prindere e crestata teava ca sa poti trece cu ea peste vechea teava si sa-i poti pune colier?
    - are teava pur si simplu taiata si se descurca clientul?

    deci ori crestata teava si pui cu colier ori in cazul in care e aceasi dimensiune teava, atunci trebuie sudata.

    RăspundețiȘtergere
  72. Cris fii atent la asta:))
    http://www.youtube.com/watch?v=JAHonDmcReQ
    Crezi ca ar fi eficenta????
    Stii cumva cam cat ar costa o astfel de folie pentru un logan????

    RăspundețiȘtergere
  73. nu exista folie pentru logan! e folie care se pune pe geamuri la masina. geamurile spate si luneta aprox 400 lei si evident, omologata.
    cauta si tu pe google in orasul tau cine pune folie LLUMAR sau SOLARZONE sau 3M sau ALFAROM TRANS sau SUNTEK

    RăspundețiȘtergere
  74. pune itre bara de plastic si armatura de metal un dinstantier prin care sa treaca holsurubul

    RăspundețiȘtergere
  75. imediat ce scap de carja, asta o sa fac :)

    RăspundețiȘtergere
  76. intreb si eu ca neprofesionist si nepriceput in ale modificarilor:de ce nu pui distantoare intre bara de plastic si cea de fier din spate astfel elimini problema distantoarele pot fi din bucati de plastic mai maricele astfel ca bara sa stea fixa ??evita totusi sad fie tubulare distantoarele astfel nu ti fuge bara inapoi in jos

    RăspundețiȘtergere
  77. yeap, asta va fi urmatorul pas :)

    RăspundețiȘtergere
  78. am aceeasi problema si in spate s-a lasat bara rau in jos:(se vede oribil e gol intre faruri si bara un tutorial te rog..

    RăspundețiȘtergere
  79. la mine bara spate e prea sus, asa de sus ca imi atinge capota. daca se iveste ocazia sa fac pe masina cuiva, o sa fac.

    RăspundețiȘtergere
  80. "cristi3775: hmm, ce-a mai tare idee de pana acum :D"....sa inteleg ca te-ai folosit de ea pana la urma, nu?

    RăspundețiȘtergere
  81. sal cris...auzi tu ai luat bara de mcv noua...si de unde?:D

    RăspundețiȘtergere
  82. aud, chiar e de mcv si e schimbata pe casco la service-ul Autoeuropa

    RăspundețiȘtergere
  83. salut.. fa un video cu Reducerea gaurii dintre far si bara pe un nou tip de logan..(ca loganul tau e putin mai vechi si are bara diferita)

    RăspundețiȘtergere
  84. Chestia aia neagra de pe bara (in partea de jos) ce ii ? de unde ai achizitionat-o ? cum ai montat-o ?

    RăspundețiȘtergere
  85. Anonim: PH2-ul n-am vazut sa aiba probleme

    Lumea lu' Titishor: plinta de parchet, praktiker, prinsa cu prindera ei originala si curbata cu feon cu aer cald
    se vad aici mai multe detalii http://good-times.webshots.com/album/562840055SeRpEO?start=56

    RăspundețiȘtergere
  86. Salutare,
    Ce fel de cric e ala? ca vreau şi eu unul aşa :)
    Ms.
    keep up the good work!

    RăspundețiȘtergere
  87. cauta si tu pe google dupa cric hidraulic si ai sa gasesti o gramada

    RăspundețiȘtergere
  88. Uite o idee noua care ridca bara si tot odata motivul lasarii ei!
    Prinderea barii este gandita foarte simplu si destul de inteligent, facand-o foarte rezistenta la impacturi pana la viteze de 10-15 km/h. Este fixata practic in 4 suruburi sus , 4 jos, si cate unul pe fiecare aripa. Aceste 10 puncte de fixare, confera sustinerea greutatii sale chiar in punctele cheie, restul prinderilor, adica cleme si plastice aditionale, sunt create in vederea ridigizarii sale ca un tot,(adica o piesa o completeaza pe cealalta), dar si de a se desprinde relativ usor la impacte, tocmai pentru a o proteja impotriva craparilor, spargerilor, s.a.m.d...........deci problema lasarii barei la colturi, si dupa un timp chiar si troncanitul ei este din cauza unor elemente de sustinere. Acele elemente de plastic care sunt vinovate(din cauza materialului slab calitativ), sunt cele doua placi de plastic sau capace(gaurile de vizitare ptr proictoare), aflate sub bara. Ele in timp din cauza imbatranirii, se deformeaza, si tot ele fiind si sustinerea coltului barei, deci urmarea...... .
    Sunt doua variante de rezolvare a problemei:
    1-inlocuirea lor cu unele noi(dar nu da rezultate de fiecare data, pentru ca mai sunt si alte componente imbatranite)
    2-introducerea unor bucati de cauciuc in spatiul dintre capac si lonjeron.
    Operatiunea dureaza fix 20 sec pe fiecare parte, iar la mine functioneaza de 2 ani.

    P.S. Nu cred ca ar fii fost prea costisitor ptr uzina sa conceapa sistemul cu 2 suruburi fixate in bara de la inceput,........dar proiectantii oricum sunt niste prosti, nu?!
    Salut!

    RăspundețiȘtergere
  89. Salut!As dori sau am dori daca se poate sa ne arati daca ai rugina sau inceput de rugina pe golanul tau! caroserie,punti suruburi ruginite,etc.Intreb informativ? poze sau mai bine video. Cristi-craiova

    RăspundețiȘtergere
  90. n-am rugina pe masina, nimic pe unde m-am uitat pana acum. dar nici nu ma pun sa caut dupa ea penca precis o sa-mi para rau :))

    RăspundețiȘtergere
  91. Pe cind un tutorial cu schimbarea rulmentului pe fata?

    RăspundețiȘtergere
  92. n-ai idee cat de greu se schimba. deci n-ai sa-l vezi de la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  93. Aplicasem si eu solutia cu acel cheder autoadeziv (desi nu aveam gauri prea mari intre bara si faruri) si dupa juma' de an am smuls chederul respectiv pentru ca arata ca in pozele tale (oribil). Acu' am celebrele distante intre bara si faruri si le-am lasat asa.
    Pare ca "solutia 2" e mai buna... Ma gindesc daca nu cumva sint suficiente acele distantiere (de 15mm) fara a mai pune suruburi/deci a gauri bara, sa fie eventual lipite. Oare daca bara e ridicata de "bot" de distantiere nu e suficient?

    RăspundețiȘtergere
  94. foarte posibil sa fie suficiente doar acele distantiere. dar eu ma gandeam ca in timp de la vibratii aceel distantiere se misca de la loc, pica...
    mie mi-a convenit ideea cu suruburile deoarece reduc si din vibratiile produse de bara, deci mai liniste cand dau in gropi

    RăspundețiȘtergere
  95. Cristi, acele bucati de cauciuc(distantiere) de unde le-ai cumparat? de la piese auto sau de la magazin de unelte? Tocmai ce mi-a venit o idee cum sa fac sa pun unul pe post de tampon la portbagaj(alea 2 care fac tijele portbagajului sa stea frumos cand e ridicat sus), ca am unul de ala pierdut si nu se gasesc nicaieri.

    PS: pe bara cu ce adeziv le-ai lipit(par si lipite)? ca unele stiu ca pot topi plasticul.

    RăspundețiȘtergere
  96. sau chiar de la mine din garaj de pe cine stie unde recuperate.
    le-am lipit cu picatura doar sa nu pice jos si cam atat

    RăspundețiȘtergere
  97. Ok, voiam sa ma apuc de cautat, dar mi-a dat cineva un fel de bucsa noua de la un Golf3, are fix 1.5cm grosime, din ea o sa fac 2 distantiere.

    Si in caz ca esti ortodox: Sarbatori Fericite!

    RăspundețiȘtergere
  98. ai 2 masini una alba si una rosie?

    RăspundețiȘtergere
  99. si loganul alb al cui este?

    RăspundețiȘtergere
  100. pt mine loganul pe benzina e mult mai bun decat cel pe motorina

    RăspundețiȘtergere
  101. Ma intreb daca si cei de la Uzina Mioveni urmaresc aceste tutoriale(ca sa nu spun chinuieli din partea celor ce circula cu ceea ce le ies lor de pe mana).Sa vina cu imbunatatiri direct din fabrica,la ceea ce arati tu si altii,disparitia acelei distante dintre far si bara de protectie si altele...Ar fi benefic si ptr ei,dar si ptr(noi) cei ce isi achizitioneaza,si in timp nu vom mai vedea comentarii contra muncii romanesti.Imi aduc aminte ca am urmarit o emisiune tv de la o fabrica auto din Germania,unde inainte de a intra in constructia de serie, acel prototip intra pe mana unui tehnician ce controla auto cap coada,il supunea tuturor testelor iar in final venea el cu solutii ptr inlaturarea tuturor neajunsurilor ce le descoperea.Apoi masina intra in fabricarea in serie.Oare asa se face si la Mioveni? Ar fi bine sa fie asa.

    RăspundețiȘtergere
  102. vad ca ai facut tutorialu in 2011. Acum in 2014 cum se prezinda bara, s-a mai lasat ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este fix ca atunci, n-am mai facut nimic la ea in afara de faptul ca am mai dat-o jos de cateva ori

      Ștergere
  103. Azi am aplicat și eu procedeul din filmul 2 ... doar că am prins cu șuruburi îngropate în cauciuc acele cauciucuri după ce am dat găuri in bara metalică de susținere.. și nu am trecut șuruburile prin bara de pfibră, ca să fie mai ușor de dat jos bara. A ieșit super ... a rămas cam 0,5 mm distanța far-bară ;)

    RăspundețiȘtergere
  104. Salut,ce crezi se poate inlocui calandru de pe bara unui Logan faza 1 cu altul Facelift ? Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu cred nici la biserica. iti zic sigur ca nu se potriveste, difera chiar si forma farurilor unde este lipit de calandrul la Facelift

      Ștergere
  105. Salutare am o problema la dacia logan din 2007 , cand trag de leva sa sterg parbrizul nu pornesc stergatoarele poate stie cineva de ce ? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, si ti-au trebuit doar 13 ani ca sa-ti dai seama ca loganul nu stie asa ceva? :)
      vezi aici cum se activeaza http://www.tutorialelogan.ro/2009/08/pornire-stergatoare-la-spritarea.html

      Ștergere
  106. Salutare! Stiu ca nu are legatura cu tutorialul, poate doar putin:)))))) dar caut de ma ia dracii niste pleaope pentru un ph2, am gasit pe un singur site cu 377 lei un set dar mi se pare exagerat pentru doua bucati de plastic, intrebarea e urmatoarea: unde mama dracu gasesc si eu un set de pleaope pentru ph2 ca doar pentru ph1 tot gasesc? Daca are cineva vreo idee dau o bere:))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, sincer sa fiu, pleoapele pentru PH2 sunt urate cu spume, foarte late si dau impresia ca nu sunt deloc de acolo.
      Mai degraba pui o prelungire capota care arata muult mai bine. Unde mai pui ca e undeva pe la 120lei
      https://www.tutorialelogan.ro/2015/10/montat-prelungire-capota-din-fibra-pe.html

      Ștergere