Trebuie sa dai roata stanga fata jos ca si ai acces la aceasta sonda. Inainte de a te apuca de treaba ar trebui sa sti ca vei pierde putin ulei din cutia de viteze iar asta insemna ca va trebui sa completezi ulterior. Ai nevoie de o cheie de 24, doar la strangere trebuie sa ai grija, daca strangi prea tare ai sanse mari sa strici filetul, este din alama.
Pretul nici macar nu te sperie, e doar 60 lei aici.
Andr33y: pur si simplu, ca electronica, principiul de functionare este unul foarte simplu, dar ca modalitate de actionare a partii electrice a sondei, principiul este acelasi ca la pompa de umflat roti la masina. cauza defectarii sondelor este garnitura care produce presiune in mica membrana din interior, o sa iti dai seama care e, e aceea maro din gaura aceea maro de pe corpul sondei, garnitura se uzeaza din nu stiu din ce cauza si nu mai poate produce "presiunea" necesara actionarii mecanismului electric. si iti spun asta ptr ca am desfacut si corpul acela care este din bronz sa vad exact ce este acolo.
Sper ca v-am lamurit cat de cat, Andr33y.
Pretul nici macar nu te sperie, e doar 60 lei aici.
Andr33y: pur si simplu, ca electronica, principiul de functionare este unul foarte simplu, dar ca modalitate de actionare a partii electrice a sondei, principiul este acelasi ca la pompa de umflat roti la masina. cauza defectarii sondelor este garnitura care produce presiune in mica membrana din interior, o sa iti dai seama care e, e aceea maro din gaura aceea maro de pe corpul sondei, garnitura se uzeaza din nu stiu din ce cauza si nu mai poate produce "presiunea" necesara actionarii mecanismului electric. si iti spun asta ptr ca am desfacut si corpul acela care este din bronz sa vad exact ce este acolo.
Sper ca v-am lamurit cat de cat, Andr33y.