stai linistit ca m-am gandit si eu la flex. doar ca tu nu te-ai gandit si la scanteile ce sareau in timpul taierii si ce puncte lasa in urma arderii de la acele scantei. lasa ca m-am gandit eu si la aia :P
domnu Cris imi plac f mult tutorialele dvs.in cazul meu m.au ajutat f mult, in special la izolarea portierelor.la cat mai multe tutoriale anul acesta.aaaaa si era sa uit:a ucis.o vali la interior cu rosu,mai stiu pe cineva de pe forum care a zis ca tot ce s.a putut desface in interior a vopsit cu rosu.bafta in continuare
sal vreau sa-l scurtez si eu dar nu pot da jos maciulia de la schimbator nu iese sub nicio forma mie frica sa nu o rup sa ceva... un pic de ajutor as vrea :D
pai probabil ai maciulia aia mare din prima generatie. unii au avut norocul sa o scoat aintreaga, dar de cele mai multe ori se rupe. ca sa o scoti aplici tehnica aia "tragi ca inecatul" si sa ai grija la oglinda retrovizoare de pe parbriz, cand scapa maciulia ai toate sansele sa te opresti in oglinda si sa o rupi, poate chiar sa crapi si parbrizul. vezi ce simplu e :D
am si eu o problema.... ieri mi-am schimbat si eu maciulia , dar am si scutrat putin schimbatorul dar acum de cate ori incerc sa schimb viteza raman cu maciulia in mana chir daca i-am pus si suprotu cu care a venit in pachet
Cum se cheama ..ornamentul de pe bara de spate alu valii ..?;))
RăspundețiȘtergeredifozor bara spate logan. copie fidela a celui original costa pe la 100lei. cel original nu stiu cat costa
RăspundețiȘtergereMersi :)
RăspundețiȘtergereAi idee daca se poate inlocui "levierul"?
RăspundețiȘtergeretotul se poate inlocui, schimbul din cate am vazut, se face de sub masina
RăspundețiȘtergereMultumesc de un raspuns asa rapid:D
RăspundețiȘtergereDai un flex e mai rapid si merge mai drept:d
RăspundețiȘtergerestai linistit ca m-am gandit si eu la flex. doar ca tu nu te-ai gandit si la scanteile ce sareau in timpul taierii si ce puncte lasa in urma arderii de la acele scantei.
RăspundețiȘtergerelasa ca m-am gandit eu si la aia :P
domnu Cris imi plac f mult tutorialele dvs.in cazul meu m.au ajutat f mult, in special la izolarea portierelor.la cat mai multe tutoriale anul acesta.aaaaa si era sa uit:a ucis.o vali la interior cu rosu,mai stiu pe cineva de pe forum care a zis ca tot ce s.a putut desface in interior a vopsit cu rosu.bafta in continuare
RăspundețiȘtergeresal vreau sa-l scurtez si eu dar nu pot da jos maciulia de la schimbator nu iese sub nicio forma mie frica sa nu o rup sa ceva... un pic de ajutor as vrea :D
RăspundețiȘtergerepai probabil ai maciulia aia mare din prima generatie. unii au avut norocul sa o scoat aintreaga, dar de cele mai multe ori se rupe.
RăspundețiȘtergereca sa o scoti aplici tehnica aia "tragi ca inecatul" si sa ai grija la oglinda retrovizoare de pe parbriz, cand scapa maciulia ai toate sansele sa te opresti in oglinda si sa o rupi, poate chiar sa crapi si parbrizul.
vezi ce simplu e :D
daca o rup ce drak fac ca nu mai gasesc alta pe aiki pe la mine incerc sa trag de ea in sus mai tare... nu ai cumpa un tutorial pt aja ceva ? :D
RăspundețiȘtergerenu am un tutorial :)
RăspundețiȘtergeredaca tai prea mult din el are ceva? :D
RăspundețiȘtergereabsolut nimic! dupaia tai si din scaun ca sa ajungi la el :))
RăspundețiȘtergeresau il iei pe Boc copilot sa-ti schimbe vitezele :P
cred ca apelez la varianta cu boc ca e mai simpla nu ma complic cu taiatu scaunului ca arata urat =))=))
RăspundețiȘtergeream si eu o problema.... ieri mi-am schimbat si eu maciulia , dar am si scutrat putin schimbatorul dar acum de cate ori incerc sa schimb viteza raman cu maciulia in mana chir daca i-am pus si suprotu cu care a venit in pachet
RăspundețiȘtergerefoloseste poxipol si nu vei mai ramane cu maciulia in mana ;)
ȘtergereNu vad rostul sa tai levierul de la schimbator, sincer... Daca era cum era cel de la dacia berlina, da, dar asa...
RăspundețiȘtergeregusturi, doar gusturi ;)
Ștergere