Cum trantesti un MCV PH2

Simplu! Iei masina noua, dupa nici doua ore ajungi cu ea acasa si incepi sa demontezi/montezi una alta. Cum ar fi cotiera, boxe, chedere suplimentare la usi, capota...
Dupa doua zile le vine si randul arcurilor sport H&R. Desi in film nu se prea vede diferenta inainte/dupa, dar in poza se vede sigur diferenta la bucata de gard de sub masina. De retinut ca suspensia nu a avut cand sa se aseze, nu am miscat-o din loc. Asta insemna ca a mai coborat cativa mm.
Stiati ca nici nu a scapat de numerele rosii si masina era izolata fonic cu aluband si fonomin, avea carlig de remorcare, toate becurile posibile de pe masina au fost schimbate cu leduri(mai putini becul de faza scurta/lunga, ele au fost inlocuite cu bixenon si lupe).








Toata schimbarea nu a durat mai mult de o ora si vreo 15 minute, iar dupa un speed de 5000%, vedeti si voi ce a iesit

52 de comentarii:

  1. ba asta care comenteaza aiurea esti un ratat mars in mata si veziti de treaba ta masina lu vlad e superba asa ca gasesteti altceva de facut in loc sa te bagi in seama ca musca in rahat.Bravo streu esti tare imi place (13dhp)

    RăspundețiȘtergere
  2. copile veziti de jucariile tale k poate iti fut doua peste cap si plangi..ai grija cum vb k poate ti-o iei :)

    RăspundețiȘtergere
  3. doi anonimi isi impart amenintari, sweet =))

    RăspundețiȘtergere
  4. esti mare Cris tineo tot asa baiete

    RăspundețiȘtergere
  5. Super tare! Arata excelent, s-a latit! Bravo! Cum se simte?

    RăspundețiȘtergere
  6. pai s-a latit de la jantele MAK si de la cauciucurile 20/55/16.
    se simte ceva de genul "o yeah!" :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut Cristi si la multi ani. Am si eu doua mici intrebari pentru tine: 1. nu aveai un tutoriale despre cum se trage teava pentru aerul conditionat in spate la piciore? si 2. daca ii schimb doar arcurile la golanu meu poate fi lasat in jos? si daca sti vreun model pe care il recomanzi. Numa bine

    RăspundețiȘtergere
  8. salut,
    1. http://www.loganclub.ro/forum/cum_mi_am_facut_incalzirea_pentru_locurile_din_spate-t5328.html
    2. da, doar arcurile. daca schimbi si telescoapele o faci caruta.
    daca vrei stabilitate maxima pui H&R, dezavantaj-scutura. daca vrei o suspensie sport dar mai de oras, atunci eibach sau waitec

    RăspundețiȘtergere
  9. Hai noroc Cris băiete !... Am şi eu o întrebare ... cum se mai simte loganu' ăla care avea suspensii reglabile KW ? .. că mă tentează grav :) !

    RăspundețiȘtergere
  10. a trecut pe stoc, toata masina a revenit la stoc :)
    s-a pus in vanzare masina, asa ca acea suspensie KW a ajuns pe noul SGM.
    daca nu vindea masina, inca era cu ele sus. daca intrebai mai repede o luai cu ceva reducere considerabila :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Asta da motiv sa ma oftic !... Oricum... asta e... o să-mi caut şi eu ... Şi mai am o întrebare... Când o lăsai la maxim ... nu atingea cauciucu aripa ? dacă virai ?

    RăspundețiȘtergere
  12. nu, nu atingea absolut deloc. singura lui problema era la locul de munca, intra intr-o curte si la nivelul portii era foarte ridicat nivelul si atingea cu esapamentul, dar cam atat.

    RăspundețiȘtergere
  13. Eh... mersi mult Cris !... Dacă tot ai răspuns aşa repede ... mă gândeam să-ţi propun ceva... O modificare pe care am eu de gând să o fac ... da mai la vară... Să demontez tot interioru' şi să-l îmbrac în autocolant cu aspect de piele întoarsă ... M-am am un prieten cu un facelift ... care are aceleaşi intenţii ... Tu ce crezi ? ar fi un tiuning cu gust ?

    RăspundețiȘtergere
  14. autocolantul da impresia de vopsea, adica naspa. daca acel colant e texturat, da, ar fi o idee

    RăspundețiȘtergere
  15. Păi nu cris ... are aspect de piele întoarsă ... e pufos aşa ... eu lucrez în domeniu inscripţionărilor ...publicităţii ... etc. şi am avut odată o comandă de stickere din autocolant dinăsta... şi era exact ca pielea întoarsă la atingere... ca să nu mai zic că al făcut câteva teste... l-am lipit pe o tablă să văd cum ţine .. l-am lăsat îm ploaie, soare, zăpadă ... şi nu a făcut nici măcat o bulă de aer sau vreo cută... Pare interesant... Deci repet... nu e autocolant simplu' sau texturat .. cum e cel negru care l-ai pus tu pe stâlpi ... are aspect de piele întoarsă ...

    RăspundețiȘtergere
  16. atunci da, o sa arate foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  17. :)Mă bucur... Poate ne filmăm şi noi cum dezmembrăm la maşini :)) şi postăm ... să moară cocalarii cu bmw-uri de invidie :))

    P.S. Maşina ta a fost lovită în spate vreodată ? Că-mi pare ceva ciudat !

    RăspundețiȘtergere
  18. defineste ciudat :)
    a fost lovita da, capota si bara sunt noi.
    daca te referi ca sta capota stramb, e de la telesopul de deschidere portbagaj

    RăspundețiȘtergere
  19. Aha... păi stă identic ca la mine :)) Asta înseamnă ciudat ... numai că eu am telescop .. deschid portbagaju manual apăsând pe buton...
    Că tot veni vorba... cum ai făcut portbagaju? şi unde e butonu în interior ? că nu am găsit tutorialu.. şi m-am uitat la toate... cred !

    RăspundețiȘtergere
  20. http://www.youtube.com/watch?v=j5Hz_hddPxg
    nu am facut un tutorial pe tema asta :(
    deschiderea era din alarma, dar am in stanga volanului un buton pentru deschidere

    RăspundețiȘtergere
  21. Serbus Chris,
    cum se numeste melodia Video

    RăspundețiȘtergere
  22. Vita de vie - Basul si cu toba mare

    RăspundețiȘtergere
  23. Mulcumesc tare mult :-) spor la triaba :-)

    RăspundețiȘtergere
  24. Ai măsurat cu cât a scăzut garda la sol ?

    RăspundețiȘtergere
  25. 3cm fata si spatele nu s emai stie, aproximativ 6cm

    RăspundețiȘtergere
  26. Mulţam' ... cred că-mi iau şi eu H&R ... sper să merite...

    RăspundețiȘtergere
  27. salut , eu am taiat din arcuri cete o spira , dar pe spate ma tenteaza sa mai tai juma de spira ? o mai pot salta pe cric ? sau patesc ca pe fata ? si inca ceva HR alea fac mai urat decat arcurile taiate ?

    RăspundețiȘtergere
  28. salut, pe spate merge sa mai tai jumatate de spira, a incercat cineva si arcul maim are putina sustinere cat s anu pice jos.
    nu stiu ce intelegi tu prin "fac mai urat", dar stiu ca h&r sunt printre cele mai ok arcuri in priviinta stabilitatii

    RăspundețiȘtergere
  29. GEO din jud. TELEORMAN com. Nenciulesti sat Paru Rotund23 februarie 2011 la 17:53

    CRIS e tare dupa ce ai venit cu masina direct cumparata din magazin sa stai sa demontezi si sa montezi la loc asa stii cum sa le faci la loc chestiile masini adica partea mecanca si parta electrica si desigur ce mai are masina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma tu nu ai nici-o ocupatie doar sa stai pe aici si sa comentezi aiurea?

      Ștergere
    2. sa inteleg ca tu nu-l stii pe GEO din Teleorman? este si tutorial dedicat pentru el, cel cu capacul de la sigurante

      Ștergere
  30. legat de putina sustinere , tu zici cand e ridicata pe cric nu ? ca presupun ca in mers nu ar fi problema... ca se lasa greutatea masinii.
    inca ceva... la juma de spira se aliniaza cu fata ? vreau sa tai sa fie la aceeasi linica ca acuma sta putin in bot ...
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  31. daca ridici pe cric, da, dar si daca odata zbori in mer,le pierzi :)
    cineva a zis ca a taiat de pe spate mai mult de o spira, in principiu da, ar trebui sa se alinieze. oricum mai mult decat o ai acum :)

    RăspundețiȘtergere
  32. pff chiar m-ai pus pe ganduri... tu ce recomanzi ? inafara sa imi cumpar arcuri sport :D . sa mai dau jos juma de spira pe spate sau nu?

    RăspundețiȘtergere
  33. poti taia o spira, nu prea ai nimic de pierdut. daca chiar e naspa, pui arcuri sport. Weitech sunt la 500lei setul

    RăspundețiȘtergere
  34. salut , deci zici ca merge o spira jumate pe spate ? ca vreau si eu sa o fac mai sport :D .

    RăspundețiȘtergere
  35. zicea cineva ca a taiat o spira jumatete pe spate si cand o ridica pe cric, nu cad jos.

    RăspundețiȘtergere
  36. merge , azi am taiat eu inca juma de spira , deci una jumate si merge ... tot a trebuit sa urc de roata sa bag arcul .

    RăspundețiȘtergere
  37. I just saw Black Rocket today.
    It is fantastic!
    Good work!

    RăspundețiȘtergere
  38. Adi Valcea. Cris exista posibilitatea ca dupa 252.000 km telescoapele si arcurile sa mai fie ok? M-am uitat la ele si nu sunt curse si amortizeaza bine, singurul "defect" e faptul ca s-a mai lasat putin fata de cand era noua (aprox 2 cm). Comparativ cu alte masini a mea pot sa spun ca saraca tine (la suspensie). Probabil e si de la faptul ca nu a avut decat 2 soferi, nu ca altele duzini intregi de "aviatori".

    RăspundețiȘtergere
  39. mi se cam indoaie ca telescoapele ar tine 250.000km si inca sa fie functionale in parametrii normali, in nici un caz pe fata unde e motorul greu :)
    sau poate ai circulat doar pe autostrada, atunci se expplica

    RăspundețiȘtergere
  40. zici ca a schimbat ledurile de la bord...nu a pierdut garantia?

    RăspundețiȘtergere
  41. la ce sa piarda garantia? la leduri? :))
    a avut 1 an garatie, masia are 1 an si 6 luni. deci da, a pierdut garantia :)

    RăspundețiȘtergere
  42. ba esti ffff tare
    ati spune unu din MIOVENI AG

    RăspundețiȘtergere
  43. orice problema la motor sau caroserie pot fi intrebat
    la adresa de email co_iosul888@yahooo.com

    RăspundețiȘtergere
  44. bravo cris...am aplicat km tot ce ai facut si uh p la logan ..bn ce am putut..ji e foarte tare mai ales k taierea arcurilor se comporta altfel p drum

    RăspundețiȘtergere
  45. Salut Cris.Logan 2008 model facelift 1,4 de ce nu am bara de torsiune?Daca-i montez eu e vreo problema? Arcurile pe spate se lasa la 4 saci de cartofi si 3 pasageri plinuti ,daca pun arcuri de Van ,MCV oare reactioneaza mai bine sau topaie cand sunt gol?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, din cauza de reduceri costuri.
      evident, NU, nu are absolut nicio problema daca montezi, e chiar recomandat sa pui.
      o sa ai nevoie de bara torsiune, tablele pentru bucse, bucse, bielete bara stabilizare.
      nu poti pune arcuri de van sau mcv pe spate.

      Ștergere