Simplu! Iei masina noua, dupa nici doua ore ajungi cu ea acasa si incepi sa demontezi/montezi una alta. Cum ar fi cotiera, boxe, chedere suplimentare la usi, capota...
Dupa doua zile le vine si randul arcurilor sport H&R. Desi in film nu se prea vede diferenta inainte/dupa, dar in poza se vede sigur diferenta la bucata de gard de sub masina. De retinut ca suspensia nu a avut cand sa se aseze, nu am miscat-o din loc. Asta insemna ca a mai coborat cativa mm.
Stiati ca nici nu a scapat de numerele rosii si masina era izolata fonic cu aluband si fonomin, avea carlig de remorcare, toate becurile posibile de pe masina au fost schimbate cu leduri(mai putini becul de faza scurta/lunga, ele au fost inlocuite cu bixenon si lupe).
Toata schimbarea nu a durat mai mult de o ora si vreo 15 minute, iar dupa un speed de 5000%, vedeti si voi ce a iesit
Dupa doua zile le vine si randul arcurilor sport H&R. Desi in film nu se prea vede diferenta inainte/dupa, dar in poza se vede sigur diferenta la bucata de gard de sub masina. De retinut ca suspensia nu a avut cand sa se aseze, nu am miscat-o din loc. Asta insemna ca a mai coborat cativa mm.
Stiati ca nici nu a scapat de numerele rosii si masina era izolata fonic cu aluband si fonomin, avea carlig de remorcare, toate becurile posibile de pe masina au fost schimbate cu leduri(mai putini becul de faza scurta/lunga, ele au fost inlocuite cu bixenon si lupe).
Toata schimbarea nu a durat mai mult de o ora si vreo 15 minute, iar dupa un speed de 5000%, vedeti si voi ce a iesit