Salut ! Multumesc pentru tutorialele despre Logan, sunt foarte ok si bine explicate. Am si eu o intrebare daca poti sa ma ajuti cu un raspuns. Vreau sa imi schimb luminile de la bord, am vazut ceva interesant pe http://imbunatatiri-logan.weebly.com/ dar e doar in Sibiu si Iasi. Si eu sunt din Timisoara si te intreb daca cunosti pe cineva pe aici care face asa ceva. Mersi anticipat !
Salut ! Am si io o intrebare...deci daca dau jos ceasurile se reseteaza kilometraju..de exp dak am 40.000 de mii de km se reseteaza la 0 :-?? asta nu am inteles. Mersi:)
spuneam in tutorial parca despre treaba asta. este absurd sa se reseteze. evident, nu, nu se reseteaza. dar se reseteaza ora si km partiali, cei care ii poti reseta si tu manual apasand butonul din bord
nu inteleg de ce blogger nu ma notifica pe email ca s-au pus posturi pe blog :( vladutzu_tm9: nu stiu pe nimeni in timisoara care sa faca modificari la leduri sau instalatia de iluminare :( busu_4: cred ca am discutat noi asta pe youtube. nu, kilometrajul mare nu se reseteaza daca scoti ceasurile afara. se reseteaza doar acel kilometraj mic pe care il poti reseta si tu
am schimbat si eu serigrafia cu una de prestige +vitrina. Am montat acele cum ai spus, dar pentru sensul lor de functionare sunt foarte sensibile. La diagnoza turometru imi arata corect, dar dupa ce am montat totul si am pornit am observat ca la relanti sta la 500 rot/min. E posibil sa se fi decalibrat?
Salut! la mine sta la 550-600 de turatii dupa 4-5 minute de lasat la relanti de la pornire si nu am umblat vreo data la bord sau la ceva la masina ... 1.4 MPI e motorizarea ... dar cand e motorul rece e acum sta "normal" la 1200 de turatii ...
Multumesc cu ajutorul acestui toturial am reusit sa pun folie si ace de prestige+vitrina...dar am reusit..turometrul da fix la fiecare 1000rpm dar la relantii 750-800 aici si vitezometrul 50,90,130,170..e bine asa? Multumesc Cristi !!
tocmai am facut rost de ceasuri de prestige. un prieten de-al meu a intrat cu masina in pom si acum urmeaza sa o dea la fier vechi si a oprit ce a mai ramas bun, printre care si ceasurile. eu as lua ceasurile lui ca are leduri la toti martorii de bord. daca voi schimba ceasurile se va schimba km parcursii? eu am 40000 si el are 110000. sau turometrul va indica altfel ca a lui e 1.6 16v, iar a mea e 1.6 8v
da, 100% se schimba si numarul de KM. dar o poti rezolva si singur problema, schimbi un chip cu 8 picioare, e dreptunghiular si se afla langa chipul mare patrat. da-mi mail sa-ti dau reply cu o poza
sall! am reusit in sfarsit sa colantez si eu ceasurile si consola centrala cu imitatie de fibra de carbon. toata treaba m-a costat 25 lei (1m de autocolat) si a durat in jur de o ora. scule folosite: uscator de par, cutter, foarfeca si foarte, foarte multa rabdare. daca dispuneti de asa ceva chiar merita modificarea, schimba foarte mult aspectul interiorului. duminica urmeaza sa schimb luminile in bord. bafta!
Salut Eu am cumparat folie alba de prestige si as vrea sa o pun ! Am cumparato fara ace si as vrea sa le pastrez pe ale mele pe masina si sa pun folia cu acele mele fara sa le mai dau jos am vazut ca montarea lor e ceva mai grea si nu vreau sa le stric ? Merge cum zic eu ? :D
pai io's convins ca nici David Copperfield nu va reusi sa faca acea operatiune, deci ramane sa scoti acele, asa cu grija. stai linistit ca nu e chiar asa de grav precum crezi
am schimbat si eu serigrafia neagra cu una alba dar cand am pus acele din nou cel de la turometru imi sta cam jos, ce sa fac in fata merge sa il dau? mi-a fost frica sa nu il dau peste cap sau ceva
poi acele tale erau puse prea sus si le-ai dat mai jos tragand de ele inapoi, acule meu de la vitezometru e data prea in jos ca sa il dau mai sus dau de ele in fata? am vazut ca nu prea merge aja
man ce explicatii ai in tine ca abia inteleg :)) invati insprea inapoi roata pana reajungi in pozitia ok. mai bine ca explicatia din film de la mnutul 5:00 nu stiu ce sa-ti zic
Salut Cris! Din nou! Am o rugaminte la tine: recomanda-mi si mie cam ce chei torx imi trebuie sa umblu pe la masina te rog! Adica ce numere? Am vazut ca trebuie de 20, 30, 8....mai spune-mi tu, sa le iau pe bucati sau la set? Multumesc mult!
torx: 10 doar la ceasuri. 20 e cel mai uzual. 30 destul de des. 40 doar in cateva locuri si 50 doar la volan si opritor usi. chei: 8, 10, 13, 16, 17, 18, 21, 27 si 30
Mersi Cris! Nu-i problema la chei, ma interesa la torx ce sa imi iau! Bun, deci le iau pe bucati! Vreau sa umblu la bord sa imi pun CB(sper sa aflu azi care e pinul de debit carburant la 1.2) si sa stiu ce imi trebuie ca sa pot sa demontez! Mersi inca o data! Bafta! Mai multe tutoriale funny sa mai radem si noi! :D
cristi salut.te rog frumos da mi si mie un site clar pe internet de unde pot sa gasesc folii ceasuri logan de cumparat(diverse modele) si un site de unde pot cumpara faruri logan facelift angel eyes.multumesc
salut cristi vreau si eu sa vopsesc acele din bord in rosu sa se vada si ziua pe rosu si vreau sa curat vopseaua aia albe de pe ace si sa aplic rosu are ceva oare? o sa mai arate corect viteza si noaptea o sa se vada acele daca sunt vopsite cu rosu? mentionez ca am luminile din fabrica portocaliu ala astept un raspuns si spor mai departe la tutoriale :)
salut, acele stoc nu sunt vopsite alb, e plastic transparent. poti vopsi acele cu un strat rosu de oja. daca dai al doilea strat de oja e deja prea mult, nu va mai trece lumina. dar cu un singur strat nu e suficient de rosu. acele rosii sunt facute dintr-un plastic transparent cu o tenta rosie.
deci atunci nu imi recomazi sa curat ce este acum pe ace ?sa aplic direct un strat de oja asa cum sunt acele deja? si nu o sa indice viteza incorect daca mai aplic un strat de oja peste ace asa cum sunt deja?
pe ace nu ai nimic :)) e plastic curat. tu le vezi de culoare portocalie penca are 2 laturi din 4 matuite. partea matuita iti arata culoarea iar partea transparenta ramane transparenta. incearca cu lac de unghii dupa care calibrezi acele ca sa-ti arata viteza corect. uitate la tutorial cum se calibreaza
salut am si eu o problema. zi si mie te rog cum sa fac sa rezetez ala care citeste benzina pt ca la mn nush ce are ca am alimentat si tot mi se aprinde becul in bord si nu imi arata nivelul
daca ti se aprine becul ca esti pe rezerva si te duci la peco si alimentezi 5-10 litri, rade acel bec de tine si nu se stinge :) trebuie sa alimentezi mai mult. daca ai alimentat mai mult de 10 litri si nu se stinge, nasol, probabil plutitor defect...
sal.ramele arginti din jurul ceasurilor de bord(turometru si viteza) se pot scoate?vreau sa lipesc un autocolant pe bordul cu indicatoare(autocolantul nu are decuparile necesare,le fac eu).mersi
Mi sa derglat ceasul la logan ma refer la ora... mi sa descarcat bateria si cand am incarcato cu cabluri de la un prieten mia mers normal masina doar ca mi sa resetat ceasul si a pornit de la zero(ora ma refer)
salut cristi.te rog da mi un sfat. pe siteuri scrie ca ptr montarea unei folii luminescente (plasma ceasuri)pentru ceasuri bord nu este nevoie sa dai acele jos.ESTE ADEVARAT?? se merita sa faci un astfel de change? astept rasp multumesc.
ma indoiesc ca se poate monta fara sa dai acele jos. oricum scoaterea acelor nu e o tragedie, deci chiar nu e un aspect important. daca merita? asta doar tu stii, tie trebuie sa-ti placa :)
sal .am o problema cu ventilatoru de racire ,porneste indiferent de temp de afara ,am observat ca porneste cand stau p loc (la semafor) si sta pornit cam 30 sec merci mult
ai diesel sau benzinar? sunt total diferite termostatele. porneste pentru ca e cald motorul, e normal. daca ar fi termostatul defect, n-ar porni ventilatorul. si da, am un numar de telefon, chiar doua :)
pe benzina 1.4 ,sa inteleg k nu i-si face racirea. Am mai intrebat prieteni care au logan 1.4 si nu au aceasta problema .se poate sa i-mi dai unu din ele (de tel vorbesc) MERCI
probabil prietenii tai nu aud cand porneste acel ventilator, la toate benzinarele porneste. si da, cand te opresti la semafor nu mai ai racire, aerul nu mai trece prin radiator, drept urmare porneste termocupla/ventilatorul ca sa faca racirea. daca te deranjeaza ca porneste, scoate mufa din el si scapi de problema(nu recomand asa ceva!)
alut ! Am si io o intrebare...deci daca dau jos ceasurile se reseteaza kilometraju..de exp dak am 40.000 de mii de km se reseteaza la 0 :-?? asta nu am inteles. Mersi:)
Cristi am dat jos pina acum de doua ori ceasurile, ca sa schimb ledurile o data, si alta data sa activez niste functii(am montat led si SMD-ul aferent), si nu am patit nimic.Acum am umblat din nou si din pacate am rupt niste cleme de la viziera care acopera ceasurile.Sti cumva unde mai gasesc acel capac....sau cum se poate lipi???
te referi la acel plastic transparent? la mine un piciorus dinala e rupt de 5 ani, de la prima demontare :) de obicei gasesti ceasurile cu totul de vanzare, doar plasticul nu cred.
sal , am o problema la articulatie i-mi tot troncane usor la gropi ,am schimbat capete de bara discuri si placute , crezi ca ar putea fi amortizoru ? cum i-mi dau seama ca este dus amortizoru? aaaaaaaaaa si mai am un mic zgomot in usa dreapta tot la gropi ,cam c ar putea fii ,merci mult
sunetul poate sa fie si de la bucsele d ela bara stabilizatoare sau de la bieleta bara stabilizatoare. daca vrei sa vezi starea telescopului, te uiti la el si ar trebui sa fie curs uleiul din el. sau te apesi pe masina deasupra telescopului si dai drumul. verifica la toate 4 si ai sa vezi diferenta daca e unul defect. cel defect face sus/jos de cateva ori. daca e ok, se ridica si cam acolo ramane
aaa, sunetul din usa... vezi la sectiunea Izolatie Fonica cum am izolat usile, asa am scapat de sunete :) bara stabilizatoare o gasesti in fata si face legatura intre cele 2 brate fata.
Am un logan 1.6 16V euro4,pe ceas kilometraj am un indicator STOP. Vreau sa fac sa arda ca la cele mai noi euro5. Poti afla ce fire sau ce este activata.Multumesc!
sall cristi ai idee de ce clantane la rotirea volanului stanga/dreapta exact cum se blocheaza volanul cand scoti cheia din contact dar mai ancet asa nu asa tare cum se aude la blocarea volanului asta dupa ce am dat masca jos de sub volan de am dat ceasurile jos pt schimbat smd, am dat maneta de semnal jos si nu mai face cu maneta face so fi dus ceva la maneta ia functioneaza normal 1.4,2007
sall cristi mooooma maneta e 150 roni hmmm poate sa mai stea si asa apropo nu mai tu esti de vina ca sa schimb culoarea an bord noroc cu tine ca altfel tot cu portocaliul ala urat stam ,acum am albastru si ace rosiii
sal .am un logan 2006 si vreau sa-i fac rama de la turometru si km in gri,adica cercul ala rotund,am vazut ca tu ai vopsit liniute.sti cumva cu ce pot vopsi?
sal cris.ai zis ca prin montare computer b nu se pierd km,si ai zis in postul din 1martie 12:24 ca e un chip dreptunghiular cu 8 picioruse care tine memoria kilometraj mare.intreb nu ala e CB?
aaa, da, corect, prin schimbarea chipului se pot modifica numarul de km. eu nu am pierdut numarul de km penca am comandat chipul de la CB cu exact numarul meu de km. deci nu i-am pierdut :D
am un preferance dci ca al tau si am vazut ca cablajul e deja tras.de unde pot comanda acel chip,si cam cat costa?eu am 88000km.la comandare spun nr de km si se livreaza cu acel nr. de km,nu?multam si sarbatori fericite!
am toate piesele pentru directie in garaj si o singura problema: nu am batai/joc/uzura in directie care sa ma deranjeze. sa le schimb doar de dragul unui tutorial... nu. cand le vine vremea, o sa apara si tutorialul :)
Iti urmaresc tutorialele cu mare interes si te felicit pentru munca pe care o depui! Ne esti de mare ajutor! Ti-as fi recunoscator daca mi-ai putea spune de unde as putea sa fac rost de softul pentru computerul de bord. Raman dator!
de pe net. coonteaza care versiune o vrei. te uiti la tutorialul de mai sus la minutul 6:16. in cazul meu 6002 care contine softul. parca 6001 aveam inainte.
salut cristi,poti face un tutorial cum se monteaza butoanele de contact la portierele din spate,vreau sa activez martorul de usi deschise si vreau sa pun contacti si pe usile din spate.emanuelcraiu@yahoo.com ti am lasat mailul pt. alte comentarii,multumesc
salut cristi. la un mcv diesel pot folosi bord de benzina prestige? ce modificari trebuie sa fac la led-uri?nu mi se aprinde led-ul la bujii incandescente. se poate face vreo modificare in asa fel incat sa se aprinda?
Ady Valcea. Salut Cris! De putin timp am o problema cu masina mea (Renault Clio II -2005, 1,5 DCI, 65cp) Recent am observat ca in timp ce mergeam cu masina (viteze normala - 40km/h. turatie normala- 2000rpm) acul indicator al vitezei a "sarit" pana la 160km/h dupa care brusc a coborat la zero sau la viteza normala. Drept urmare, am schimbat un senzor al cutiei de viteze (de turatie cred) la indicatiile unor mecanici ce m-a costat 130 ron. Toate bune si frumoase pana aseara cand m-am trezit cu acul vitezometrului luand-o razna (a urcat pana la 160 km/h in repetate randuri), dar si cel al turometrului (indica turatie zero), plus ca la un moment dat pentru cateva secunde nu a mai functionat nici pompa de servodirectie (posibil o coincidenta de moment). Am decis sa o iau mai intai cu verificatul cablului ce se conecteaza la bordul masinii (poate s-a deplasat, s-a depus praf sau...defect). Daca nici asa nu se remediaza cred ca va urma un test la reprezentanta Renault sa vedem daca gasesc vreo eroare. In cele din urma piesa finala de verificat ar fi computer-ul (ECU daca nu ma insel). Ai mai auzit de asemenea simptome.....ce ma poti sfatui?
Ady Valcea. Da merge servo. Tatal meu tocmai mi-a povestit ca astazi a patit si el la fel (cand au luat-o ceasurile razna nu a mai mers nici servo pentru cateva secunde). Sa fie o problema de tensiune ce influenteaza toate astea?
Ady Valcea. In legatura cu problema sus mentionata pana acum nu am rezolvat mai nimic. Am schimbat senzorul de viteza de pe cutia de viteze degeaba, am verificat kilomatrajul si mufele aferente acestuia, am verificat mufa ce se conecteaza la senzorul de viteza schimbat si degeaba, problema fiind rezolvata doar partial. In prezent singura eroare pe care o mai am este la casa de marcat (masina este la taxi) ce nu detecteaza tot timpul impulsurile de viteza. Maine duc masina la un tip care s-a laudat ca stie care este problema ( e ceva de cablaj) si sa speram ca se va rezolva nebunia....mi-a mancat sufletul pana acum pe bune.
Ady Valcea. Salut Cris! Vreau sa spun ca am rezolvat problema cu kilometrajul, turometrul si casa de marcat a masinii. Toate aceste "erori" erau provocate de firul de masa al cutiei de viteze ce nu era legat bine, rezultand astfel un contact imperfect....toata distractia a costat in total 300 lei.
salut Cris ajutama si pe mine'' daca schimb calculatorul de la 1,5 dci este nevoe si de UCHsul + cheile cu cip / sau este compatibil UCHsul si cheile mele la calculatorul pe care intentionez sa il iau /ce ma sfatui,Stima
tradu ce insemna "calculatorul" pentru tine ca eu n-am inteles. daca vrei sa pui alt ECU, atunci trebuie si UCH si chip-ul din cheie. daca vrei sa pui CB(calculator de bord), schimbi doar chip-ul de pe placa de la ceasuri
salutare / da este vorba de ECU ce este montat in spate la baterie ,trebue sa il schimb am gasit unul aceleasi coduri + uch dar nu are cheile de contact , ma gindeam ca pot sa il folosesc pe al meu uch dar dupa cum zici nici o sansa , o sa caut mai departe setul complet , la uch meu nasi putea sai fac vreo modificare? nu eu la un meserias care se pricepe / ecu meu sa dus pentru ca na fost sters bine la mufele de la injectoare ca leam schimbat , nu eu un asa zis mecanic de ocazie /multumesc de informatie ,Stima.
sau il schimbi cu un ECU nou nout, virgin. il montezi, pui contactul si isi copiaza automat codul VIN si functioneaza. dar trebuie sa fie neaparat nou nout, nemontat pe alta masina vre-o data.
salut cristi!as vrea sa vopsesc si eu plasticul acela din jurul turometrului si kilometrajului dar nu as mai vrea sa dau jos mufa neagra si cea gri si nici plasticul acela.se poate scoate decat geamul de protectie al kilometrajului si turometrului k sa ajung sa vopsesc c vreau?ms mult
si daca scoti cele 2 mufe negru si gri, ce crezi ca se intampla? se deregleaza ceasul si kilometrajul care se poate reseta. poti da doar sticla jos fara sa scoti mufele. dar sa izolezi si sa si vopsesti... e ca si cum ai schimba bujiile prin teava de esapament
Salut, Cris !Ai postat niste tutoriale excelente, din care cred ca multi au avut de invatat.Nu stiu daca am nimerit postul corect, dar avand legatura cu bordul , iti pun o intrebare daca poti sa ma lamuresti :Acum doua zile pe soseaua de centura a Bucurestiului (dinspre autostrada spre Otopeni)mergeam pe banda 1; pe banda 2 era un baiat destept care m-a depasit si apoi a intrat brusc pe banda mea. Am apasat lung claxonul si am franat brusc. De abia l-am evitat... Problema ca de atunci, cand actionez butonul pentru claxon , nu mai claxoneaxa (decat daca dau semnal stanga). Ai vreo idee, la ce sa ma uit ? Multumesc anticipat, Alin PS Imi cer scuze daca postarea mea nu este "la locul potrivit"
mai mult ca sigur problema este la maneta blocului de lumini(maneta de semnalizare). ceva s-a futat pe acolo. una second de la dezmembrari costa intre 70-120lei. sau o poti da jos pe a ta, o demontezi, cureti contactele, pui vaselina si testezi. daca nu merge, alta
Am remontat ceasurile ,am facut testul de calibrare din diagnoza si functioneaza perfect,insa in mers vitezometru abia se ridica la 20 kmh.Cand am scos cele 2 mufe nu am dat jos bornele de la baterie. Care sa fie problema?
Salut Cris, ai idee cum sa domentez cochilia la un logan din 2009 facelift, am demontat primele 2 suruburi apoi am scos capacul din fata volanului apoi am scos cele 2 suruburi care tin cochilia dar cand am incercat sa o scot a iesit doar o parte, ca un capac al cochiliei si nu am reusit sa o demontez si sa ajung la ceasuri, sti cumva care e smecheria ? la tine a iesit asa usor, astept un raspuns si multumesc pt. timpul acordat
la PH2 trebuie sa scoti si consola centrala si acele ornamente din stanga/dreapta al volanului. in stanga acelui ornament este aeratorul pozitionat, iasa cu tot cu aerator
salut cris . m-am uitat la tutorialul tau si am vrut sa dau si eu jos cochilia de sub volan sa scot geamul de la ceasuri ca este zgariat sa-il schimb dar nu am putut . nu am gasit nici un tortz in gaurile alea .am loganul din 2010 . are alta metoda ????????? mersi mult
ma tu vrei sa ma pacalesti :)) insista, sunt acolo torx-urile. desi demontez si eu de 4 ani pe ele, uneori ma chinui si cate 5 minute sa nimeresc nenorocitele alea de surube. deci insista, serios insista
mai incerc si maine sa vad .......am bagat si lanterna dar nu am vazut capul de la torx i-ti spun daca am reusit apropo: pentru bricheta si butoanele de la consola sunt becuri pe led (smd ) asa mici ???? sal
salut mai am o intrebare daca nu te superi , la astea mai noi am in stanga si dreapta pana sa iasa cochilia niste ornamente peste partea de jos a cochiliei alea cum se scot ???? trebuie sa scot alea ca sa iasa cochilia sa pot so trag inspre mine .................ma rog ai inteles tu . mersi si scuze de deranj
tot eu ................cum se da jos ca sa le schimb nuca si burduful de la schimbator ?? unii spun ca are 3 inbusuri care tine nuca !! asa e ....??? aa si am gasit smd-uri pentru bricheta, consola mersi sal
cand spui nuca te referi la chestia pe care sunt scrise cele 5 viteze si marsarierul? penca aia se socoate cu forta si usor prin rasucire stanga/dreapta. grija sa nu rupi oglinda de pe parbriz cand scapa. mansonul... vezi aici cum scot http://www.tutorialelogan.ro/2013/02/montat-bucsa-la-levier-schimbator-viteze.html
Salut, am si eu o problema cu logănelul si nu știu unde să întreb aici pe site... Uneori îi scade turația la relanti până se oprește motorul. Spre ex. opresc la stop și cu piciorul pe ambreaj, cade motorul. Uneori când se mai încălzește, e turația mai mică, dar nu cade, sau s-a întâmplat să cadă și cu motorul încălzit. E chiar frustrant.... E un relanti cam oscilant dar mai mult de 1000 nu crește. De la ce să fie? Știe cineva? Bujiile au cam 10.000Km, filtru de aer - o jumătate de an, uleiul tot așa. E pe benzină, 75 de cai. Mulțumesc anticipat. Florin
Mulțumesc foarte mult. Am citit acum pe forumuri, toate simptomele se potrivesc. Asta e problema. Să văd ce îi fac, încerc mai întâi să îl curăț. Voi ce recomandați, curățare sau schimbare MPP?
Salut. Am cumparat pana la urma un motoras pas cu pas si am sperat sa se regleze de la sine insa nu a mers asa. Ține turația la 4000 , am facut si o tura cu ea, dă sa scadă cand merg, accelerează singură și la semafor revine la 4000 de ture. Ști cumva ce aș putea să fac, cum aș putea să reglez asta? pun pariu că dacă îl pun pe cel vechi inapoi, merge iar așa cu relanti scăzut... Mulțumesc mult
l-am scos, l-am pus la loc (dar de data asta am decuplat bateria in timpul operatiunii - așa scrie pe un forum că ar fi mai bine) și apoi i-am făcut o inițializare - tot așa după cum scrie pe net (contactul 5 sec. apoi 3 min așteptat, apoi dat la cheie) Nu mai face așa, nu mai accelerează singură și ține turația între 500 și 1100..., preponderent la 800, eu cred că se va regla singură. Tu ce părere ai?
Salut,daca vreau sa schimb becurile in bord...trebuie neaparat sa dau acele jos? vreau sa imi schimb acele de o culoare si kilometraju de alta culoare...si cam ce culoare m-ai sfatui sa le fac...as vrea un alb si acele rosu...multumesc
Buna seara. Am o mare rugaminte. Am demontat ceasurile din bord inainte sa vizionez tutorialul si am scos acele fara sa respect sensul si le-am decalibrat, logan 1.5 dci, iar acum acul turometrului sta la 500 turatii si dupa ce iau piciorul de pe acceleratie acul scade in frame-uri. Spune-mi te rog cum pot sa le calibrez la loc. Multumesc.
pai mai vizioneaza o data tutorialul,chiar spun cum se calibreaza, minutul 4:57. dar daca tu ai invartit de ace in sens invers, sanse mari sa le fi defectat, nu decalibrat... sau daca ai noroc, doar ai impins acele prea in jos, freaca de folie si se misca mai greu si din cauza asta "scade in frame-uri"
Salut Cristi!Cateva zile am ceasurile In lucru pt schimbat ledurile.Te rog stii cumva daca merg fara ceasuri e problema?Unii zic ca nu incarca bateria.Mersi,te salut din Arad,chiar e ok ce faci!
Salut,Cristi!Am ceasurile date jos pt schimb leduri. (Logan 1.4 )Te rog,stii cumva,daca merg fara ceasuri e problema?Unii spun ca nu incarca bateria.Mersi,salutari din Arad!
sincer sa fiu, io m-am dat o zi fara ceasuri si nu o avut nici pe dracu. amu ma indoiesc ca nu incarca bateria din moment ce alternatorul functioneaza si ajunge la 14.4V. cel putin la mine a pornit DRL-ul, deci era tensiunea mare pe instalatie.
GEORGE.Buna Cristi am un logan1,4 din 2005.Stiu sigur ca am benzina mai putina dar la pornire imi arata la max.Dupa un rulaj de 30-40 minute incet,incet liniutele revin la normal.De frica ,alimentez mereu ca sa nu raman in pana prostului! Ce se intampla? Becuetul se aprinde indiferent de ce arata calculatorul?MULTUMESC
Am inlocuit cu alt ansamblu pompa benzina scmband din mufa si-mi arata corect.Cred ca este din reostatul acela mic cu cursor de la tija plutitorului,nu calca bine sau s-a murdarit???
eu am avut aceiasi problema pe Volvo-ul meu. acolo s-a desprins un fir de la pompa de benzina , pe care l-am lipit la un atelier de reparatii tv. si apoi s-a stins butonul din bord.
Salut! As vrea sa schimb si eu geamul pt ceasuri din bord pt loganul meu pt ca s-a matuit si nu gasesc pe nicaieri. Ma puteti ajuta si pe mn cu un site cv.Multumesc
Sall Cris ! am si eu o prob cu acele din bord ,luminau tot mai slab intai unul apoi si celalant iar acum deloc.mentionez acum 5 ani au fost schimbate pe culoarea albastru. Ms !
Sal Am un MCV diesel din 2008 am maneta cu buton de CB dar cesurile nu sunt cu CB.....ma gandeam sa cumpar din dezmembrari niste ceasuri cu CB. Te rog frumos spune-mi si mie daca este important sa fie tot de diesel cesurile? Presupune ceva in plus daca le scot pe acesea care le am si le pun pe cele cu CB ,adica doar le clipsez in mufe si gata sau trebuie ceva mai complicat de facut? Multumesc
salut, presupune sa fie aceiasi versiune de soft, asta este important. vezi aici cum afli versiunea de soft http://www.tutorialelogan.ro/2012/05/diagnoza-bord.html
Pai eu am facut diagnoza si imi zice ca softul este fara CB si eu banuiesc ca ala de la care am luat masina a schimbat cesurile de bord si acum eu cum stiu care este versiunea care imi trebuie daca asta arata 7101...pentru ca am si niste mici anomalii ( pe cesurile astea nu imi arata cand am usi deschise sau sa se stinga dupa 30 de secunde plafoniera)si as vrea sa schimb cesurile pentru ca masina este laureate cu 4 gemuri electrice ,AC ..etc.....ma indoiesc ca nu a avut CB din fabrica....ce ma sfatuiesti? Stima
adica una din astea 4 ar fi trebuit sa fie sigur pe masina mea ?....si ce se poate intampla daca imi iau niste ceasuri de la un logan diesel 2008 cu CB dar pobabil alt soft........daca ma duc la cineva si imi face diagnosticare cu laptop la mufa din masina,crezi ca pot afla versinea originala? Multumesc frumos
doar astea 4 variante de soft sunt. de preferat sa pui pe masina si sa testezi, sa nu ti se aprinda un pom de craciun in bord. sa nu fie ceasurile de pe logan mai nou de 2012. iti spuneam deja ca nu stiu ai putea afla versiunea originala de soft care a fost pe masina. avand in vedere anu, 2008, ai putea avea 7102 sau 7112. daca este PH2, atunci este posibil sa fie 81112
Multumesc de raspuns....este un PH1 si sunt sigur ca a avut 7102 sau 7112 acum ca am cercetat am vazut ca a fost schimbat si parbrizul si grila...deci sigur la lovitura a spart si ceasurile si nu a stiut ce sa cumpere.....dar o sa pun niste ceasuri de la unul din 2008 si sper sa fie bine....oricum o sa te anunt ce am facut....Multumesc inca o data
salut, schimbarea ceasurilor nu presupune ca vei avea direct CB, mai trebuie sa tragi si fire. http://www.tutorialelogan.ro/2012/06/montat-cb-pe-logan.html
salut, da, stiu. guma care face contactul intre ecran si placa electronica nu face cum trebuie contact. eu am dat jos ceasurile, am slabit suruburile din spatele ecranului si am introdus intre plasticul negru si placa electronica o bucata de carton. dupa ce am strans suruburie este mai mare presiunea si se face mai bine acel contact
Salut Cristi. In urma cu aproximativ 2 ani mi-am schimbat si eu ledurile la ceasurile de la bord. Problema e ca in acesti 2 ani la ceasul de la turometru (doar la el) a trebuit sa schimb de vreo 2 ori ledurile. De fapt incep prin a palpai si ajung sa nu mai mearga, desi intre am perioade bune care functioneaza fara sa palpaie. Ai idee ce ar putea determina acest fenomen?
O alta problema ar fi ca de fiecare data dupa ce demontez si remontez carcasa de la volan se aude ca un click cand virez volanul si nu reusesc sa imi dau seama de ce. Ai vreo idee?
scuze de raspunsul tarziu, blogul s-a hotarat sa nu ma mai informeze de comentariile noi :( ledurile de proasta calitate este singura explicatie. cu acel click... insista, nu stiu ce ai facut tu pe acolo
Surubul din partea dreapta trebuie sa strangi foarte fin. Si eu am patit, daca strangeam suruburile de la carenaj in egala masura cand viream dreapta se audea in timpul manevrei clickul acela continuu.
Salut ! Multumesc pentru tutorialele despre Logan, sunt foarte ok si bine explicate. Am si eu o intrebare daca poti sa ma ajuti cu un raspuns. Vreau sa imi schimb luminile de la bord, am vazut ceva interesant pe http://imbunatatiri-logan.weebly.com/ dar e doar in Sibiu si Iasi. Si eu sunt din Timisoara si te intreb daca cunosti pe cineva pe aici care face asa ceva. Mersi anticipat !
RăspundețiȘtergereSalut ! Am si io o intrebare...deci daca dau jos ceasurile se reseteaza kilometraju..de exp dak am 40.000 de mii de km se reseteaza la 0 :-?? asta nu am inteles. Mersi:)
RăspundețiȘtergereAceasi intrebare o am si eu se reseteaza km la 0 sau raman cati aveam inainte?
Ștergerespuneam in tutorial parca despre treaba asta. este absurd sa se reseteze. evident, nu, nu se reseteaza.
Ștergeredar se reseteaza ora si km partiali, cei care ii poti reseta si tu manual apasand butonul din bord
nu inteleg de ce blogger nu ma notifica pe email ca s-au pus posturi pe blog :(
RăspundețiȘtergerevladutzu_tm9: nu stiu pe nimeni in timisoara care sa faca modificari la leduri sau instalatia de iluminare :(
busu_4: cred ca am discutat noi asta pe youtube. nu, kilometrajul mare nu se reseteaza daca scoti ceasurile afara. se reseteaza doar acel kilometraj mic pe care il poti reseta si tu
am schimbat si eu serigrafia cu una de prestige +vitrina. Am montat acele cum ai spus, dar pentru sensul lor de functionare sunt
RăspundețiȘtergerefoarte sensibile. La diagnoza turometru imi arata corect, dar dupa ce am montat totul si am pornit am observat ca la relanti sta la 500 rot/min. E posibil sa se fi decalibrat?
si aia e posibil dar e posibil sa iti frece si pe folie.
RăspundețiȘtergerenormal ar fi sa stea la 800rpm
Salut! la mine sta la 550-600 de turatii dupa 4-5 minute de lasat la relanti de la pornire si nu am umblat vreo data la bord sau la ceva la masina ... 1.4 MPI e motorizarea ... dar cand e motorul rece e acum sta "normal" la 1200 de turatii ...
RăspundețiȘtergereMultumesc cu ajutorul acestui toturial am reusit sa pun folie si ace de prestige+vitrina...dar am reusit..turometrul da fix la fiecare 1000rpm dar la relantii 750-800 aici si vitezometrul 50,90,130,170..e bine asa?
RăspundețiȘtergereMultumesc Cristi !!
tocmai am facut rost de ceasuri de prestige. un prieten de-al meu a intrat cu masina in pom si acum urmeaza sa o dea la fier vechi si a oprit ce a mai ramas bun, printre care si ceasurile. eu as lua ceasurile lui ca are leduri la toti martorii de bord. daca voi schimba ceasurile se va schimba km parcursii? eu am 40000 si el are 110000. sau turometrul va indica altfel ca a lui e 1.6 16v, iar a mea e 1.6 8v
RăspundețiȘtergereda, 100% se schimba si numarul de KM. dar o poti rezolva si singur problema, schimbi un chip cu 8 picioare, e dreptunghiular si se afla langa chipul mare patrat.
RăspundețiȘtergereda-mi mail sa-ti dau reply cu o poza
sall! am reusit in sfarsit sa colantez si eu ceasurile si consola centrala cu imitatie de fibra de carbon. toata treaba m-a costat 25 lei (1m de autocolat) si a durat in jur de o ora. scule folosite: uscator de par, cutter, foarfeca si foarte, foarte multa rabdare. daca dispuneti de asa ceva chiar merita modificarea, schimba foarte mult aspectul interiorului. duminica urmeaza sa schimb luminile in bord. bafta!
RăspundețiȘtergereSalut Eu am cumparat folie alba de prestige si as vrea sa o pun ! Am cumparato fara ace si as vrea sa le pastrez pe ale mele pe masina si sa pun folia cu acele mele fara sa le mai dau jos am vazut ca montarea lor e ceva mai grea si nu vreau sa le stric ? Merge cum zic eu ? :D
RăspundețiȘtergerepai io's convins ca nici David Copperfield nu va reusi sa faca acea operatiune, deci ramane sa scoti acele, asa cu grija. stai linistit ca nu e chiar asa de grav precum crezi
RăspundețiȘtergeream schimbat si eu serigrafia neagra cu una alba dar cand am pus acele din nou cel de la turometru imi sta cam jos, ce sa fac in fata merge sa il dau? mi-a fost frica sa nu il dau peste cap sau ceva
RăspundețiȘtergeredaca te uitai pe filmul d emai sus, vedeai ce trebuie sa faci daca nu ai pozitionat bine
RăspundețiȘtergerepoi acele tale erau puse prea sus si le-ai dat mai jos tragand de ele inapoi, acule meu de la vitezometru e data prea in jos ca sa il dau mai sus dau de ele in fata? am vazut ca nu prea merge aja
RăspundețiȘtergereman ce explicatii ai in tine ca abia inteleg :))
RăspundețiȘtergereinvati insprea inapoi roata pana reajungi in pozitia ok.
mai bine ca explicatia din film de la mnutul 5:00 nu stiu ce sa-ti zic
de unde pot cumpara ceasuri ca la varianta Prestige?cele cu cifrele rosii si cu turometrul x1000(1,2,3,4...)?
RăspundețiȘtergerecauti pe http://www.loganclub.ro/forum/anunturi_strict_legate_de_masini-f85.html
RăspundețiȘtergereSalut Cris! Din nou!
RăspundețiȘtergereAm o rugaminte la tine: recomanda-mi si mie cam ce chei torx imi trebuie sa umblu pe la masina te rog! Adica ce numere? Am vazut ca trebuie de 20, 30, 8....mai spune-mi tu, sa le iau pe bucati sau la set?
Multumesc mult!
torx:
RăspundețiȘtergere10 doar la ceasuri. 20 e cel mai uzual. 30 destul de des. 40 doar in cateva locuri si 50 doar la volan si opritor usi.
chei:
8, 10, 13, 16, 17, 18, 21, 27 si 30
Mersi Cris!
RăspundețiȘtergereNu-i problema la chei, ma interesa la torx ce sa imi iau! Bun, deci le iau pe bucati! Vreau sa umblu la bord sa imi pun CB(sper sa aflu azi care e pinul de debit carburant la 1.2) si sa stiu ce imi trebuie ca sa pot sa demontez!
Mersi inca o data! Bafta!
Mai multe tutoriale funny sa mai radem si noi! :D
cristi salut.te rog frumos da mi si mie un site clar pe internet de unde pot sa gasesc folii ceasuri logan de cumparat(diverse modele) si un site de unde pot cumpara faruri logan facelift angel eyes.multumesc
RăspundețiȘtergerenu cunosc
RăspundețiȘtergeresalut cristi vreau si eu sa vopsesc acele din bord in rosu sa se vada si ziua pe rosu si vreau sa curat vopseaua aia albe de pe ace si sa aplic rosu are ceva oare? o sa mai arate corect viteza si noaptea o sa se vada acele daca sunt vopsite cu rosu? mentionez ca am luminile din fabrica portocaliu ala astept un raspuns si spor mai departe la tutoriale :)
RăspundețiȘtergeresalut, acele stoc nu sunt vopsite alb, e plastic transparent.
RăspundețiȘtergerepoti vopsi acele cu un strat rosu de oja. daca dai al doilea strat de oja e deja prea mult, nu va mai trece lumina. dar cu un singur strat nu e suficient de rosu.
acele rosii sunt facute dintr-un plastic transparent cu o tenta rosie.
deci atunci nu imi recomazi sa curat ce este acum pe ace ?sa aplic direct un strat de oja asa cum sunt acele deja? si nu o sa indice viteza incorect daca mai aplic un strat de oja peste ace asa cum sunt deja?
RăspundețiȘtergerepe ace nu ai nimic :)) e plastic curat.
RăspundețiȘtergeretu le vezi de culoare portocalie penca are 2 laturi din 4 matuite. partea matuita iti arata culoarea iar partea transparenta ramane transparenta.
incearca cu lac de unghii dupa care calibrezi acele ca sa-ti arata viteza corect. uitate la tutorial cum se calibreaza
salut am si eu o problema. zi si mie te rog cum sa fac sa rezetez ala care citeste benzina pt ca la mn nush ce are ca am alimentat si tot mi se aprinde becul in bord si nu imi arata nivelul
RăspundețiȘtergeredaca ti se aprine becul ca esti pe rezerva si te duci la peco si alimentezi 5-10 litri, rade acel bec de tine si nu se stinge :)
RăspundețiȘtergeretrebuie sa alimentezi mai mult.
daca ai alimentat mai mult de 10 litri si nu se stinge, nasol, probabil plutitor defect...
sal.ramele arginti din jurul ceasurilor de bord(turometru si viteza) se pot scoate?vreau sa lipesc un autocolant pe bordul cu indicatoare(autocolantul nu are decuparile necesare,le fac eu).mersi
RăspundețiȘtergeredaca le ai deja in culoarea gri, da, se poate. ele sunt fixate cu niste picioruse de plastic nituite pe spate. nituite prin topirea plasticului
RăspundețiȘtergereda,sunt deja vopsite in gri(da nu de mine).si cred ca e la fel si la rama de la ecranul computer de bord.mersi
RăspundețiȘtergereSalut
RăspundețiȘtergereCum pot stii daca ceasurile suporta functia computer de bord ?
toate ceasurile suport acea functie, vezi aici detaliile http://imbunatatiri-logan.weebly.com/computer-bord.html
RăspundețiȘtergeresalut lamureste-ma si pe mine ce e cu martorul ala din bord care se aprinde cand pui contactul iar in carte scrie ca e neutilzat
RăspundețiȘtergerechiar crezi ca am citit cartea? :)
RăspundețiȘtergereMi sa derglat ceasul la logan ma refer la ora... mi sa descarcat bateria si cand am incarcato cu cabluri de la un prieten mia mers normal masina doar ca mi sa resetat ceasul si a pornit de la zero(ora ma refer)
RăspundețiȘtergeredaca s-a descarcat bateria de tot, e normal. il reglezi la loc
RăspundețiȘtergeresalut cristi.te rog da mi un sfat. pe siteuri scrie ca ptr montarea unei folii luminescente (plasma ceasuri)pentru ceasuri bord nu este nevoie sa dai acele jos.ESTE ADEVARAT?? se merita sa faci un astfel de change? astept rasp multumesc.
RăspundețiȘtergerema indoiesc ca se poate monta fara sa dai acele jos. oricum scoaterea acelor nu e o tragedie, deci chiar nu e un aspect important.
RăspundețiȘtergeredaca merita? asta doar tu stii, tie trebuie sa-ti placa :)
sal .am o problema cu ventilatoru de racire ,porneste indiferent de temp de afara ,am observat ca porneste cand stau p loc (la semafor) si sta pornit cam 30 sec merci mult
RăspundețiȘtergerear putea fii de la termostat ? daca da te rog daca poti sa ma ajuti cu un tutorial ,nu stiu unde este trermostatul si nici sa il schimb multumesc mult
RăspundețiȘtergereai un ne te tel?
RăspundețiȘtergereai diesel sau benzinar? sunt total diferite termostatele.
RăspundețiȘtergereporneste pentru ca e cald motorul, e normal. daca ar fi termostatul defect, n-ar porni ventilatorul.
si da, am un numar de telefon, chiar doua :)
pe benzina 1.4 ,sa inteleg k nu i-si face racirea. Am mai intrebat prieteni care au logan 1.4 si nu au aceasta problema .se poate sa i-mi dai unu din ele (de tel vorbesc) MERCI
RăspundețiȘtergereprobabil prietenii tai nu aud cand porneste acel ventilator, la toate benzinarele porneste.
RăspundețiȘtergeresi da, cand te opresti la semafor nu mai ai racire, aerul nu mai trece prin radiator, drept urmare porneste termocupla/ventilatorul ca sa faca racirea.
daca te deranjeaza ca porneste, scoate mufa din el si scapi de problema(nu recomand asa ceva!)
alut ! Am si io o intrebare...deci daca dau jos ceasurile se reseteaza kilometraju..de exp dak am 40.000 de mii de km se reseteaza la 0 :-?? asta nu am inteles. Mersi:)
RăspundețiȘtergereacela e kilometrajul mare, nu, nu se reseteaza.
RăspundețiȘtergereare voie sa porneasca ventilatoru la 25 de grade afara merci mult
RăspundețiȘtergereventilatorul porneste cand e cald motorul, nu dupa temperatura de afara :)
RăspundețiȘtergereSalut,Cristi!Mi-am pus serigrafie de prestige si m-am descurcat de minune multumita tutorialului tau.Multumesc si tine-o tot asa!
RăspundețiȘtergereCristi am dat jos pina acum de doua ori ceasurile, ca sa schimb ledurile o data, si alta data sa activez niste functii(am montat led si SMD-ul aferent), si nu am patit nimic.Acum am umblat din nou si din pacate am rupt niste cleme de la viziera care acopera ceasurile.Sti cumva unde mai gasesc acel capac....sau cum se poate lipi???
RăspundețiȘtergerete referi la acel plastic transparent? la mine un piciorus dinala e rupt de 5 ani, de la prima demontare :)
RăspundețiȘtergerede obicei gasesti ceasurile cu totul de vanzare, doar plasticul nu cred.
sal , am o problema la articulatie i-mi tot troncane usor la gropi ,am schimbat capete de bara discuri si placute , crezi ca ar putea fi amortizoru ? cum i-mi dau seama ca este dus amortizoru? aaaaaaaaaa si mai am un mic zgomot in usa dreapta tot la gropi ,cam c ar putea fii ,merci mult
RăspundețiȘtergeresunetul poate sa fie si de la bucsele d ela bara stabilizatoare sau de la bieleta bara stabilizatoare.
RăspundețiȘtergeredaca vrei sa vezi starea telescopului, te uiti la el si ar trebui sa fie curs uleiul din el. sau te apesi pe masina deasupra telescopului si dai drumul. verifica la toate 4 si ai sa vezi diferenta daca e unul defect. cel defect face sus/jos de cateva ori. daca e ok, se ridica si cam acolo ramane
meri mult si sunetu din usa ?
RăspundețiȘtergeredar care este bara stabilizatoare?,merci mult
RăspundețiȘtergereaaa, sunetul din usa... vezi la sectiunea Izolatie Fonica cum am izolat usile, asa am scapat de sunete :)
RăspundețiȘtergerebara stabilizatoare o gasesti in fata si face legatura intre cele 2 brate fata.
Am un logan 1.6 16V euro4,pe ceas kilometraj am un indicator STOP. Vreau sa fac sa arda ca la cele mai noi euro5. Poti afla ce fire sau ce este activata.Multumesc!
RăspundețiȘtergeren-am nicice-a mai mica idee
RăspundețiȘtergeresall cristi ai idee de ce clantane la rotirea volanului stanga/dreapta exact cum se blocheaza volanul cand scoti cheia din contact dar mai ancet asa nu asa tare cum se aude la blocarea volanului asta dupa ce am dat masca jos de sub volan de am dat ceasurile jos pt schimbat smd, am dat maneta de semnal jos si nu mai face cu maneta face so fi dus ceva la maneta ia functioneaza normal 1.4,2007
RăspundețiȘtergereclar e de la maneta se semnalizare, dar ce sa fie numai tu stii :)
RăspundețiȘtergeresall cristi mooooma maneta e 150 roni hmmm poate sa mai stea si asa apropo nu mai tu esti de vina ca sa schimb culoarea an bord noroc cu tine ca altfel tot cu portocaliul ala urat stam ,acum am albastru si ace rosiii
RăspundețiȘtergeresal .am un logan 2006 si vreau sa-i fac rama de la turometru si km in gri,adica cercul ala rotund,am vazut ca tu ai vopsit liniute.sti cumva cu ce pot vopsi?
RăspundețiȘtergerece zici de vopsea? exact cum am facut si eu :)
RăspundețiȘtergerescoti plasticul, izolezi si vopsesti :)
numai cercul ala rotund de inconjoara ceasul vreau.cum sunt la versiunile mai noi din 2007.cu ce fel de vopsea sa dau?
RăspundețiȘtergeresal.daca montez computer de bord se reseteaza cumva kilometrajul mare?mersi?
RăspundețiȘtergerevopsea la spray, doar nu vrei s ateduci la vopsitorie cu ele.
RăspundețiȘtergereprin montarea de CB nu se reseteaza kilometrajul mare
nu nici vorba de vopsitorie,dar ma gandeam la ceva care nu ataca plasticul.
RăspundețiȘtergeresal cris.ai zis ca prin montare computer b nu se pierd km,si ai zis in postul din 1martie 12:24 ca e un chip dreptunghiular cu 8 picioruse care tine memoria kilometraj mare.intreb nu ala e CB?
RăspundețiȘtergereaaa, da, corect, prin schimbarea chipului se pot modifica numarul de km. eu nu am pierdut numarul de km penca am comandat chipul de la CB cu exact numarul meu de km. deci nu i-am pierdut :D
RăspundețiȘtergeream un preferance dci ca al tau si am vazut ca cablajul e deja tras.de unde pot comanda acel chip,si cam cat costa?eu am 88000km.la comandare spun nr de km si se livreaza cu acel nr. de km,nu?multam si sarbatori fericite!
RăspundețiȘtergerehttp://imbunatatiri-logan.weebly.com/computer-bord.html
RăspundețiȘtergerete duci la contact, trimiti mailul, vorbesti cu omul si te rezolva :)
sal un tutorial cu schimbat bucsi bara stabilizatoare se poate,si bieleta bara stabilizatoare stima
RăspundețiȘtergeream toate piesele pentru directie in garaj si o singura problema: nu am batai/joc/uzura in directie care sa ma deranjeze. sa le schimb doar de dragul unui tutorial... nu. cand le vine vremea, o sa apara si tutorialul :)
RăspundețiȘtergereok merci mult
RăspundețiȘtergereCristi, salut!
RăspundețiȘtergereIti urmaresc tutorialele cu mare interes si te felicit pentru munca pe care o depui! Ne esti de mare ajutor!
Ti-as fi recunoscator daca mi-ai putea spune de unde as putea sa fac rost de softul pentru computerul de bord. Raman dator!
de pe net. coonteaza care versiune o vrei. te uiti la tutorialul de mai sus la minutul 6:16. in cazul meu 6002 care contine softul. parca 6001 aveam inainte.
RăspundețiȘtergeresalut cristi,poti face un tutorial cum se monteaza butoanele de contact la portierele din spate,vreau sa activez martorul de usi deschise si vreau sa pun contacti si pe usile din spate.emanuelcraiu@yahoo.com ti am lasat mailul pt. alte comentarii,multumesc
RăspundețiȘtergeren-am nici cea mai mica idee :)
RăspundețiȘtergeremie mi-au montat contactorii pe usile spate cand mi-au montat alarma.
salut cristi. la un mcv diesel pot folosi bord de benzina prestige? ce modificari trebuie sa fac la led-uri?nu mi se aprinde led-ul la bujii incandescente. se poate face vreo modificare in asa fel incat sa se aprinda?
RăspundețiȘtergeren-am nici ce-a mai mica idee :(
RăspundețiȘtergereAdy Valcea. Salut Cris! De putin timp am o problema cu masina mea (Renault Clio II -2005, 1,5 DCI, 65cp) Recent am observat ca in timp ce mergeam cu masina (viteze normala - 40km/h. turatie normala- 2000rpm) acul indicator al vitezei a "sarit" pana la 160km/h dupa care brusc a coborat la zero sau la viteza normala. Drept urmare, am schimbat un senzor al cutiei de viteze (de turatie cred) la indicatiile unor mecanici ce m-a costat 130 ron. Toate bune si frumoase pana aseara cand m-am trezit cu acul vitezometrului luand-o razna (a urcat pana la 160 km/h in repetate randuri), dar si cel al turometrului (indica turatie zero), plus ca la un moment dat pentru cateva secunde nu a mai functionat nici pompa de servodirectie (posibil o coincidenta de moment). Am decis sa o iau mai intai cu verificatul cablului ce se conecteaza la bordul masinii (poate s-a deplasat, s-a depus praf sau...defect). Daca nici asa nu se remediaza cred ca va urma un test la reprezentanta Renault sa vedem daca gasesc vreo eroare. In cele din urma piesa finala de verificat ar fi computer-ul (ECU daca nu ma insel).
RăspundețiȘtergereAi mai auzit de asemenea simptome.....ce ma poti sfatui?
Ady Valcea. Ups...stai putin ca nu are cablu ca la masinile vechi...chiar nu stiu ce ar putea fi
RăspundețiȘtergerepana cand povesteai de balearea nebuna a acelor aveam o idee, dar cand ai pomenit de pompa servo directie, m-ai pierdut total.
RăspundețiȘtergereacum merge servo ?
RăspundețiȘtergereAdy Valcea. Da merge servo. Tatal meu tocmai mi-a povestit ca astazi a patit si el la fel (cand au luat-o ceasurile razna nu a mai mers nici servo pentru cateva secunde). Sa fie o problema de tensiune ce influenteaza toate astea?
RăspundețiȘtergereAdy Valcea. In legatura cu problema sus mentionata pana acum nu am rezolvat mai nimic. Am schimbat senzorul de viteza de pe cutia de viteze degeaba, am verificat kilomatrajul si mufele aferente acestuia, am verificat mufa ce se conecteaza la senzorul de viteza schimbat si degeaba, problema fiind rezolvata doar partial. In prezent singura eroare pe care o mai am este la casa de marcat (masina este la taxi) ce nu detecteaza tot timpul impulsurile de viteza. Maine duc masina la un tip care s-a laudat ca stie care este problema ( e ceva de cablaj) si sa speram ca se va rezolva nebunia....mi-a mancat sufletul pana acum pe bune.
RăspundețiȘtergereAdy Valcea. Salut Cris! Vreau sa spun ca am rezolvat problema cu kilometrajul, turometrul si casa de marcat a masinii. Toate aceste "erori" erau provocate de firul de masa al cutiei de viteze ce nu era legat bine, rezultand astfel un contact imperfect....toata distractia a costat in total 300 lei.
RăspundețiȘtergeresalut Cris ajutama si pe mine'' daca schimb calculatorul de la 1,5 dci este nevoe si de UCHsul + cheile cu cip / sau este compatibil UCHsul si cheile mele la calculatorul pe care intentionez sa il iau /ce ma sfatui,Stima
RăspundețiȘtergeretradu ce insemna "calculatorul" pentru tine ca eu n-am inteles.
RăspundețiȘtergeredaca vrei sa pui alt ECU, atunci trebuie si UCH si chip-ul din cheie.
daca vrei sa pui CB(calculator de bord), schimbi doar chip-ul de pe placa de la ceasuri
salutare / da este vorba de ECU ce este montat in spate la baterie ,trebue sa il schimb am gasit unul aceleasi coduri + uch dar nu are cheile de contact , ma gindeam ca pot sa il folosesc pe al meu uch dar dupa cum zici nici o sansa , o sa caut mai departe setul complet , la uch meu nasi putea sai fac vreo modificare? nu eu la un meserias care se pricepe / ecu meu sa dus pentru ca na fost sters bine la mufele de la injectoare ca leam schimbat , nu eu un asa zis mecanic de ocazie /multumesc de informatie ,Stima.
RăspundețiȘtergeresau il schimbi cu un ECU nou nout, virgin. il montezi, pui contactul si isi copiaza automat codul VIN si functioneaza. dar trebuie sa fie neaparat nou nout, nemontat pe alta masina vre-o data.
RăspundețiȘtergereMultumesc de informatie / ne esti de mare ajutor,si iti multumim pentru asta.
RăspundețiȘtergerecris de cati volti sant ledurile din bord?de unde pot sa cumpar?
RăspundețiȘtergerenu stiu si www.zexstar.ro
RăspundețiȘtergereeventual intrebi pe ei detalii
salut cristi!as vrea sa vopsesc si eu plasticul acela din jurul turometrului si kilometrajului dar nu as mai vrea sa dau jos mufa neagra si cea gri si nici plasticul acela.se poate scoate decat geamul de protectie al kilometrajului si turometrului k sa ajung sa vopsesc c vreau?ms mult
RăspundețiȘtergeresi daca scoti cele 2 mufe negru si gri, ce crezi ca se intampla? se deregleaza ceasul si kilometrajul care se poate reseta.
Ștergerepoti da doar sticla jos fara sa scoti mufele. dar sa izolezi si sa si vopsesti... e ca si cum ai schimba bujiile prin teava de esapament
Salut. se poate scoate partea dintre ceasuri (pe care ai folie de carbon) fara a scoate acele si partea electronica?
RăspundețiȘtergeredaca esti David Copperfield, da, poti
Ștergereok :)). Multumesc de raspuns.
ȘtergereSalut, am si eu un ceas plasma bord-logan. vreau sa ii pun alimenarea la pozitie sau unde se leaga...Astept un raspuns. Multumesc!
RăspundețiȘtergeredin pacate pentru tine, nu am nici ce-a mai mica idee
ȘtergereSalut, Cris !Ai postat niste tutoriale excelente, din care cred ca multi au avut de invatat.Nu stiu daca am nimerit postul corect, dar avand legatura cu bordul , iti pun o intrebare daca poti sa ma lamuresti :Acum doua zile pe soseaua de centura a Bucurestiului (dinspre autostrada spre Otopeni)mergeam pe banda 1; pe banda 2 era un baiat destept care m-a depasit si apoi a intrat brusc pe banda mea.
RăspundețiȘtergereAm apasat lung claxonul si am franat brusc. De abia l-am evitat... Problema ca de atunci, cand actionez butonul pentru claxon , nu mai claxoneaxa (decat daca dau semnal stanga). Ai vreo idee, la ce sa ma uit ?
Multumesc anticipat, Alin
PS Imi cer scuze daca postarea mea nu este "la locul potrivit"
mai mult ca sigur problema este la maneta blocului de lumini(maneta de semnalizare). ceva s-a futat pe acolo. una second de la dezmembrari costa intre 70-120lei. sau o poti da jos pe a ta, o demontezi, cureti contactele, pui vaselina si testezi. daca nu merge, alta
ȘtergereMultumesc, voi incerca .
RăspundețiȘtergereSalut
RăspundețiȘtergereSalut
Am remontat ceasurile ,am facut testul de calibrare din diagnoza si functioneaza perfect,insa in mers vitezometru abia se ridica la 20 kmh.Cand am scos cele 2 mufe nu am dat jos bornele de la baterie.
Care sa fie problema?
Multumesc
ai scos cumva acele? pentru ca e foarte posibil sa le fi infipt mai tare si atinge folia, urmarea fiind ca abia se misca
ȘtergereSalut
RăspundețiȘtergereLa logan nu-mi arata benzina si becul sta aprins.Ce sa fac?
esti primul pe care-l aud cu aceasta problema... nu stiu ce sa zic :(. posibil plutitorul?
ȘtergereNu este plutitorul am verificat mersi oricum
ȘtergereI-am scos mufa de la pompa si tot ramane becul aprins
Salut Cris, ai idee cum sa domentez cochilia la un logan din 2009 facelift, am demontat primele 2 suruburi apoi am scos capacul din fata volanului apoi am scos cele 2 suruburi care tin cochilia dar cand am incercat sa o scot a iesit doar o parte, ca un capac al cochiliei si nu am reusit sa o demontez si sa ajung la ceasuri, sti cumva care e smecheria ? la tine a iesit asa usor, astept un raspuns si multumesc pt. timpul acordat
RăspundețiȘtergerela PH2 trebuie sa scoti si consola centrala si acele ornamente din stanga/dreapta al volanului. in stanga acelui ornament este aeratorul pozitionat, iasa cu tot cu aerator
Ștergeremersi mult , o seara faina , abia astept ziua de maine :D
Ștergeredemontez nu domentez scuze imi e foarte ciuda ca nu am reusit sa scot cochilia tocmai mi`au venit si noile leduri si...firar!
RăspundețiȘtergeresalut cris . m-am uitat la tutorialul tau si am vrut sa dau si eu jos cochilia de sub volan sa scot geamul de la ceasuri ca este zgariat sa-il schimb dar nu am putut . nu am gasit nici un tortz in gaurile alea .am loganul din 2010 . are alta metoda ????????? mersi mult
RăspundețiȘtergerema tu vrei sa ma pacalesti :))
Ștergereinsista, sunt acolo torx-urile. desi demontez si eu de 4 ani pe ele, uneori ma chinui si cate 5 minute sa nimeresc nenorocitele alea de surube.
deci insista, serios insista
mai incerc si maine sa vad .......am bagat si lanterna dar nu am vazut capul de la torx i-ti spun daca am reusit apropo: pentru bricheta si butoanele de la consola sunt becuri pe led (smd ) asa mici ???? sal
RăspundețiȘtergeregata fabricat nu cred ca gasesti, doar daca-l tiganesti tu acolo
Ștergereda ai avut dreptate deabea l-am vazut e bagat in pizda . mersi mult de sfat sal
RăspundețiȘtergeresalut mai am o intrebare daca nu te superi , la astea mai noi am in stanga si dreapta pana sa iasa cochilia niste ornamente peste partea de jos a cochiliei alea cum se scot ???? trebuie sa scot alea ca sa iasa cochilia sa pot so trag inspre mine .................ma rog ai inteles tu . mersi si scuze de deranj
RăspundețiȘtergeretrebuie sa scoti consola centrala si abia dupa aceea tragi de acele doua ornamente laterale care doar sunt clipsate acolo
Ștergeream inteles multumesc
RăspundețiȘtergeretot eu ................cum se da jos ca sa le schimb nuca si burduful de la schimbator ?? unii spun ca are 3 inbusuri care tine nuca !! asa e ....??? aa si am gasit smd-uri pentru bricheta, consola mersi sal
RăspundețiȘtergerecand spui nuca te referi la chestia pe care sunt scrise cele 5 viteze si marsarierul? penca aia se socoate cu forta si usor prin rasucire stanga/dreapta. grija sa nu rupi oglinda de pe parbriz cand scapa.
Ștergeremansonul... vezi aici cum scot http://www.tutorialelogan.ro/2013/02/montat-bucsa-la-levier-schimbator-viteze.html
mersi mult
RăspundețiȘtergereSalut, am si eu o problema cu logănelul si nu știu unde să întreb aici pe site...
RăspundețiȘtergereUneori îi scade turația la relanti până se oprește motorul. Spre ex. opresc la stop și cu piciorul pe ambreaj, cade motorul. Uneori când se mai încălzește, e turația mai mică, dar nu cade, sau s-a întâmplat să cadă și cu motorul încălzit. E chiar frustrant.... E un relanti cam oscilant dar mai mult de 1000 nu crește. De la ce să fie? Știe cineva? Bujiile au cam 10.000Km,
filtru de aer - o jumătate de an, uleiul tot așa. E pe benzină, 75 de cai.
Mulțumesc anticipat.
Florin
pare a fi de la motorasul pas cu pas http://www.loganclub.ro/forum/curatare_motoras_pas_cu_pas-t12354.html
ȘtergereMulțumesc foarte mult. Am citit acum pe forumuri, toate simptomele se potrivesc. Asta e problema. Să văd ce îi fac, încerc mai întâi să îl curăț. Voi ce recomandați, curățare sau schimbare MPP?
ȘtergereToate cele bune,
Florin
sa-l cureti este cel mai ieftin. daca tot nu beculeste cum trebuie...
ȘtergereSalut. Am cumparat pana la urma un motoras pas cu pas si am sperat sa se regleze de la sine insa nu a mers asa. Ține turația la 4000 , am facut si o tura cu ea, dă sa scadă cand merg, accelerează singură și la semafor revine la 4000 de ture. Ști cumva ce aș putea să fac, cum aș putea să reglez asta? pun pariu că dacă îl pun pe cel vechi inapoi, merge iar așa cu relanti scăzut...
ȘtergereMulțumesc mult
simptomul era de motoras pas cu pas. dar daca l-ai schimbat si face mai rau... nu stiu ce sa spun :(
Ștergerel-am scos, l-am pus la loc (dar de data asta am decuplat bateria in timpul operatiunii - așa scrie pe un forum că ar fi mai bine) și apoi i-am făcut o inițializare - tot așa după cum scrie pe net (contactul 5 sec. apoi 3 min așteptat, apoi dat la cheie)
ȘtergereNu mai face așa, nu mai accelerează singură și ține turația între 500 și 1100..., preponderent la 800, eu cred că se va regla singură. Tu ce părere ai?
am diesel, n-am probleme dinasta, nu m-am lovit de motorase pas cu pas :D
Ștergeredeci nu-ti pot confirma nimic
salut cris!
RăspundețiȘtergerecand ai timp, poate faci un tutorial pt. demontare contact...
multumesc!
se potrivesc ceasurile de bord de la loganul 2013 la loganul 2006?e un ambiance.salut cristi
RăspundețiȘtergerese potrivesc perfect, doar ca nu functioneaza ok, se aprind beculetele in bord ca pomul de craciun
ȘtergereSalut,daca vreau sa schimb becurile in bord...trebuie neaparat sa dau acele jos? vreau sa imi schimb acele de o culoare si kilometraju de alta culoare...si cam ce culoare m-ai sfatui sa le fac...as vrea un alb si acele rosu...multumesc
RăspundețiȘtergereobligatoriu trebuie date jos.
Ștergereeu nu te pot sfatui cu culoarea, pui fix ce iti place :)
Buna seara. Am o mare rugaminte. Am demontat ceasurile din bord inainte sa vizionez tutorialul si am scos acele fara sa respect sensul si le-am decalibrat, logan 1.5 dci, iar acum acul turometrului sta la 500 turatii si dupa ce iau piciorul de pe acceleratie acul scade in frame-uri. Spune-mi te rog cum pot sa le calibrez la loc. Multumesc.
RăspundețiȘtergerepai mai vizioneaza o data tutorialul,chiar spun cum se calibreaza, minutul 4:57. dar daca tu ai invartit de ace in sens invers, sanse mari sa le fi defectat, nu decalibrat...
Ștergeresau daca ai noroc, doar ai impins acele prea in jos, freaca de folie si se misca mai greu si din cauza asta "scade in frame-uri"
Cris, cum se numeste prostia aia de plastic prin care vezi bordul? am rupto din greseala :p.... cat ar fi una noua si cat costa?
RăspundețiȘtergereGeam ceasuri SH nezgariat (2 cleme rupte)-15 lei
Ștergeresau http://www.okazii.ro/accesorii-auto/ceasuri-auto/geam-ceas-bord-dacia-logan--a152032934
Unde gasesc ala cu 15 lei ?:D
RăspundețiȘtergerehttp://www.loganclub.ro/forum/showpost.php?p=1575829&postcount=2004
ȘtergereMersi, mare domn!
RăspundețiȘtergereSalut Cristi!Cateva zile am ceasurile In lucru pt schimbat ledurile.Te rog stii cumva daca merg fara ceasuri e problema?Unii zic ca nu incarca bateria.Mersi,te salut din Arad,chiar e ok ce faci!
RăspundețiȘtergereSalut,Cristi!Am ceasurile date jos pt schimb leduri. (Logan 1.4 )Te rog,stii cumva,daca merg fara ceasuri e problema?Unii spun ca nu incarca bateria.Mersi,salutari din Arad!
RăspundețiȘtergeresincer sa fiu, io m-am dat o zi fara ceasuri si nu o avut nici pe dracu. amu ma indoiesc ca nu incarca bateria din moment ce alternatorul functioneaza si ajunge la 14.4V. cel putin la mine a pornit DRL-ul, deci era tensiunea mare pe instalatie.
ȘtergereGEORGE.Buna Cristi am un logan1,4 din 2005.Stiu sigur ca am benzina mai putina dar la pornire imi arata la max.Dupa un rulaj de 30-40 minute incet,incet liniutele revin la normal.De frica ,alimentez mereu ca sa nu raman in pana prostului! Ce se intampla? Becuetul se aprinde indiferent de ce arata calculatorul?MULTUMESC
RăspundețiȘtergerenu stiu ce se intamlpa acolo :(
ȘtergereAm inlocuit cu alt ansamblu pompa benzina scmband din mufa si-mi arata corect.Cred ca este din reostatul acela mic cu cursor de la tija plutitorului,nu calca bine sau s-a murdarit???
Ștergerenu stiu sa-ti spun. probabil esti tentat sa crezi ca eu sunt mecanic auto si stiu totul. nu, nu sunt :)
Ștergereeu am avut aceiasi problema pe Volvo-ul meu. acolo s-a desprins un fir de la pompa de benzina , pe care l-am lipit la un atelier de reparatii tv. si apoi s-a stins butonul din bord.
RăspundețiȘtergereSalut! As vrea sa schimb si eu geamul pt ceasuri din bord pt loganul meu pt ca s-a matuit si nu gasesc pe nicaieri. Ma puteti ajuta si pe mn cu un site cv.Multumesc
RăspundețiȘtergerepe okazii ai sanse mari sa gasesti unul in stare foarte buna, nu neaparat nou
ȘtergereEu as fi preferat unul nou, dar am sa incerc pe okazii. Multumesc de sfat. O seara buna
ȘtergereSalut Cris , spune-mi te rog cum ai scos butonul de reset ?
RăspundețiȘtergeretragi de el, cam atat. este fixat in doua clipsuri
ȘtergereSall Cris ! am si eu o prob cu acele din bord ,luminau tot mai slab intai unul apoi si celalant iar acum deloc.mentionez acum 5 ani au fost schimbate pe culoarea albastru. Ms !
RăspundețiȘtergereinseamna ca trebuie sa schimbi din nou ledurile
ȘtergereMs !
ȘtergereSal
RăspundețiȘtergereAm un MCV diesel din 2008 am maneta cu buton de CB dar cesurile nu sunt cu CB.....ma gandeam sa cumpar din dezmembrari niste ceasuri cu CB.
Te rog frumos spune-mi si mie daca este important sa fie tot de diesel cesurile?
Presupune ceva in plus daca le scot pe acesea care le am si le pun pe cele cu CB ,adica doar le clipsez in mufe si gata sau trebuie ceva mai complicat de facut? Multumesc
salut, presupune sa fie aceiasi versiune de soft, asta este important. vezi aici cum afli versiunea de soft http://www.tutorialelogan.ro/2012/05/diagnoza-bord.html
ȘtergerePai eu am facut diagnoza si imi zice ca softul este fara CB si eu banuiesc ca ala de la care am luat masina a schimbat cesurile de bord si acum eu cum stiu care este versiunea care imi trebuie daca asta arata 7101...pentru ca am si niste mici anomalii ( pe cesurile astea nu imi arata cand am usi deschise sau sa se stinga dupa 30 de secunde plafoniera)si as vrea sa schimb cesurile pentru ca masina este laureate cu 4 gemuri electrice ,AC ..etc.....ma indoiesc ca nu a avut CB din fabrica....ce ma sfatuiesti?
ȘtergereStima
cu sau fara CB, conteaza ce versiune de soft a avut masina inainte. adica 6002, 7102, 7112 sau 81112. nu stiu cum ai putea afla ce ai avut inainte
Ștergereadica una din astea 4 ar fi trebuit sa fie sigur pe masina mea ?....si ce se poate intampla daca imi iau niste ceasuri de la un logan diesel 2008 cu CB dar pobabil alt soft........daca ma duc la cineva si imi face diagnosticare cu laptop la mufa din masina,crezi ca pot afla versinea originala?
RăspundețiȘtergereMultumesc frumos
doar astea 4 variante de soft sunt. de preferat sa pui pe masina si sa testezi, sa nu ti se aprinda un pom de craciun in bord.
Ștergeresa nu fie ceasurile de pe logan mai nou de 2012.
iti spuneam deja ca nu stiu ai putea afla versiunea originala de soft care a fost pe masina.
avand in vedere anu, 2008, ai putea avea 7102 sau 7112. daca este PH2, atunci este posibil sa fie 81112
Multumesc de raspuns....este un PH1 si sunt sigur ca a avut 7102 sau 7112 acum ca am cercetat am vazut ca a fost schimbat si parbrizul si grila...deci sigur la lovitura a spart si ceasurile si nu a stiut ce sa cumpere.....dar o sa pun niste ceasuri de la unul din 2008 si sper sa fie bine....oricum o sa te anunt ce am facut....Multumesc inca o data
RăspundețiȘtergereSalut Cris merge sa instalezi computer de bord la un Logan 1.4mpi 2007 fara sa schimbi ceasurile?Ai idee prin Ploiești ști pe cineva care face?
RăspundețiȘtergeresalut, schimbarea ceasurilor nu presupune ca vei avea direct CB, mai trebuie sa tragi si fire.
Ștergerehttp://www.tutorialelogan.ro/2012/06/montat-cb-pe-logan.html
Stiu ca trebuie trase si fire dar am vb cu cineva si spunea ca in afara de fire si maneta trebuie si ceasurile schimbate
RăspundețiȘtergerenu trebuie schimbate ceasurile, ti-am dat link cu tutorialul, vizioneaza-l. se schimba doar un chip de pe ceasuri sau cel mult il rescrii cu alt soft
ȘtergereOk mersi am văzut tutorialul. In Ploiești ști pe cineva care face acest lucru
RăspundețiȘtergereNu stiu nici in Timisoara, daramite on Ploiesti
ȘtergereAi vreo idee ce s-ar intampla daca as roti acele in sensul in care se invart? Din graba sa zicem...
RăspundețiȘtergerestrici motorasul
ȘtergereSalut! La mine nu se distinge clar ora si indicatoarele de benzina. Precizez ca numai cand este f rece afara. Ai idee ce se intampla? Mersi!!!
RăspundețiȘtergeresalut, da, stiu. guma care face contactul intre ecran si placa electronica nu face cum trebuie contact.
Ștergereeu am dat jos ceasurile, am slabit suruburile din spatele ecranului si am introdus intre plasticul negru si placa electronica o bucata de carton. dupa ce am strans suruburie este mai mare presiunea si se face mai bine acel contact
Salut Cristi.
RăspundețiȘtergereIn urma cu aproximativ 2 ani mi-am schimbat si eu ledurile la ceasurile de la bord. Problema e ca in acesti 2 ani la ceasul de la turometru (doar la el) a trebuit sa schimb de vreo 2 ori ledurile. De fapt incep prin a palpai si ajung sa nu mai mearga, desi intre am perioade bune care functioneaza fara sa palpaie. Ai idee ce ar putea determina acest fenomen?
O alta problema ar fi ca de fiecare data dupa ce demontez si remontez carcasa de la volan se aude ca un click cand virez volanul si nu reusesc sa imi dau seama de ce. Ai vreo idee?
Multumesc anticipat!
scuze de raspunsul tarziu, blogul s-a hotarat sa nu ma mai informeze de comentariile noi :(
RăspundețiȘtergereledurile de proasta calitate este singura explicatie. cu acel click... insista, nu stiu ce ai facut tu pe acolo
Surubul din partea dreapta trebuie sa strangi foarte fin. Si eu am patit, daca strangeam suruburile de la carenaj in egala masura cand viream dreapta se audea in timpul manevrei clickul acela continuu.
RăspundețiȘtergere