În urma trimiterii a 3 email-uri către vocea clientului am primit si raspunsuri:
1)"Referitor la întrebarea dumneavoastră, vă comunicăm faptul că nu deținem informația solicitată."
2)"Urmare a mesajului dumneavoastră din data de 06.09.2007, dorim să vă comunicăm că informațiile solicitate sunt confidențiale, acestea sunt oferite de către producătorul Dacia numai instituțiilor abilitate pentru omologarea vehiculelor."
La mailul cu numarul 3 nu mi se raspunde din păcate ceea ce ma împins să fac eu acest test.
3)"Buna ziua Domnule Streulea,
Urmare a mesajelor dumneavoastra, prin care reveniti asupra catorva aspecte in legatura cu autoturismul pe care-l detineti, va transmitem pozitia Automobile Dacia:
Toate informatiile necesare si suficiente pentru o buna utilizare si intretinere a vehiculelor Dacia Logan pe care Automobile Dacia SA le pune la dispozitia clientilor nostri le regasiti si dumneavoastra in documentele care v-au fost inmanate la livrarea autoturismului: Carnetul de Intretinere, Carnetul de Garantie si Instructiunile de Utilizare.
In plus fata de cele comunicate anterior, va asiguram ca selectarea pneurilor pentru gama de vehicule Dacia Logan s-a facut pe baza unui ansamblu de prioritati (confort, directie, tinuta de drum, distanta de franare).
Dezvoltarea unui pneu pentru un vehicul incepe din faza de proiect unde se stabileste tipodimensiunea astfel incat aceasta sa fie compatibila cu roata ( geometric ) conform ETRTO ( The European Tyre and Rim Technical Organisation ) si cu vehicului conform definitiei tehnice: indice de sarcina, cod de viteza.
Pe langa aceste criterii urmeaza dezvoltarea propriu-zisa a pneului pentru compatibilitate cu vehiculul pe care urmeaza sa-l echipeze.
Furnizorul de pneuri impreuna cu producatorul stabilesc caracteristicile dinamice : aderenta longitudinala, rezistenta la rulare, rigiditate, caracteristici de uniformitate ( dezechilibru, forte radiale si laterale, conicitate ), presiune si se determina valorile optime pentru vehicul, pneul avand o anumita reteta de amestec de cauciuc, duritate, densitate, profil.
Pneurile care echipeaza Dacia LOGAN au fost dezvoltate de catre specialistii Renault si specialistii furnizorului de anvelope pentru a indeplini caracteristicile mentionate.
Va informam de asemenea ca testele pentru determinarea distantei/spatiului de franare nu se efectueaza in conditiile descrise de dumneavoastra, ci in conditiile utilizarii la maxim a aderentei dintre pneuri si sol; acest fapt nu este influentat de prezenta sistemului ABS.
Va asiguram ca valorile impuse sunt respectate de vehiculele LOGAN cu marja suficient de mare."
1)"Referitor la întrebarea dumneavoastră, vă comunicăm faptul că nu deținem informația solicitată."
2)"Urmare a mesajului dumneavoastră din data de 06.09.2007, dorim să vă comunicăm că informațiile solicitate sunt confidențiale, acestea sunt oferite de către producătorul Dacia numai instituțiilor abilitate pentru omologarea vehiculelor."
La mailul cu numarul 3 nu mi se raspunde din păcate ceea ce ma împins să fac eu acest test.
3)"Buna ziua Domnule Streulea,
Urmare a mesajelor dumneavoastra, prin care reveniti asupra catorva aspecte in legatura cu autoturismul pe care-l detineti, va transmitem pozitia Automobile Dacia:
Toate informatiile necesare si suficiente pentru o buna utilizare si intretinere a vehiculelor Dacia Logan pe care Automobile Dacia SA le pune la dispozitia clientilor nostri le regasiti si dumneavoastra in documentele care v-au fost inmanate la livrarea autoturismului: Carnetul de Intretinere, Carnetul de Garantie si Instructiunile de Utilizare.
In plus fata de cele comunicate anterior, va asiguram ca selectarea pneurilor pentru gama de vehicule Dacia Logan s-a facut pe baza unui ansamblu de prioritati (confort, directie, tinuta de drum, distanta de franare).
Dezvoltarea unui pneu pentru un vehicul incepe din faza de proiect unde se stabileste tipodimensiunea astfel incat aceasta sa fie compatibila cu roata ( geometric ) conform ETRTO ( The European Tyre and Rim Technical Organisation ) si cu vehicului conform definitiei tehnice: indice de sarcina, cod de viteza.
Pe langa aceste criterii urmeaza dezvoltarea propriu-zisa a pneului pentru compatibilitate cu vehiculul pe care urmeaza sa-l echipeze.
Furnizorul de pneuri impreuna cu producatorul stabilesc caracteristicile dinamice : aderenta longitudinala, rezistenta la rulare, rigiditate, caracteristici de uniformitate ( dezechilibru, forte radiale si laterale, conicitate ), presiune si se determina valorile optime pentru vehicul, pneul avand o anumita reteta de amestec de cauciuc, duritate, densitate, profil.
Pneurile care echipeaza Dacia LOGAN au fost dezvoltate de catre specialistii Renault si specialistii furnizorului de anvelope pentru a indeplini caracteristicile mentionate.
Va informam de asemenea ca testele pentru determinarea distantei/spatiului de franare nu se efectueaza in conditiile descrise de dumneavoastra, ci in conditiile utilizarii la maxim a aderentei dintre pneuri si sol; acest fapt nu este influentat de prezenta sistemului ABS.
Va asiguram ca valorile impuse sunt respectate de vehiculele LOGAN cu marja suficient de mare."
e foarte util filmuletul, ati putea spune ce anvelope folositi si cat sunt de uzate?
RăspundețiȘtergerecam tarziu raspund, prea tarziu dar cine stie.
RăspundețiȘtergeredaca-mi aduc bine aminte, aveam aproximativ 20.000km rulate cu ele.
erau good year eagle f1 205/55/16
acum am 205/55/16 continental premium contact si aproximativ 20.000km rulate :)
iti pot da o idee?un cruise control....cred ca ar incanta pe foarte multi de pe aici uite aici http://www.comfortauto.ro/home.html?page=shop.browse&category_id=1 multa bafta in continuare
Ștergeresau poate nu....:))...acum am vazut preturile scuze...ca sa iti scoti banii pe el ar trebuii sa mergi in jur de 100 000 km poate chiar mai mult sa economisesti combustibilul ...in fine:)
Ștergereare colegul pe masina montat, cel cu 900+, e bestial. dar vorba ta, bagi pula'n ei bani :))
Ștergeredaca la 205 a fost distanta asta...ma intreb cat e la 175 sau 185 distanta :)) si mai ales cu cauciucurile lor debica sau mai nou america :))
RăspundețiȘtergereda, cu cauciucuri slab calitative si partea de frecare cu asfaltul mica, distanta de oprire creste semnificativ
RăspundețiȘtergereBine macar ca din 2008 incoa ABS-ul este obligatoriu pe masinile noi ...
RăspundețiȘtergereDin cate stiu eu, incercarea la franare, daca nu are abs, se face fara blocarea rotilor (cazul 2) de un pilot experimentat (cobai). Asa ca degeaba ai apelat la VC pentru ca si daca ti-ar fi spus, valorile ar fi trebuit sa fie apropiate (cu un mic plus de performanta la echiparea cu abs). Din pacate, in viata reala nu ai cum sa controlezi franarea la un obstacol iminent.
RăspundețiȘtergerecorect ing. V, foarte corect :)
RăspundețiȘtergerecum imi dau seama daca am abs pe logan din2005
RăspundețiȘtergerefranezi brusc de pe la 50km/h. daca ai ABS iti tremura pedala, daca nu ai o sa-ti scartie urat rotile :)
RăspundețiȘtergerevezi ce simplu e? :)
Mai simplu,
RăspundețiȘtergereai in bord un martor numit ABS. Daca isi face testu cand pui contactul inseamna ca il ai.
Daca iti sta aprins tot timpu inseamna ca il ai dar nu iti merge :)
http://www.youtube.com/watch?v=jmFbggFeTpw&feature=feedrec_grec_index
RăspundețiȘtergerede la ce viteza ai inceput sa franezi? mersi
RăspundețiȘtergeredupa cum scrie pe film in primele 6 secunde, 100km/h pe ceas :)
RăspundețiȘtergereIn concluzie...se merita ABS-ul?Eu am Logan ABS Plus din 2007 si mai degraba ma deranjeaza ABS-ul asta daca franez brusc..masina se tot duce.Se poate decupla prin scoaterea sigurantei de la panoul din bord?Are vreun impact negativ daca il decuplez de exemplu pe timp de vara?
RăspundețiȘtergereiti apare eroare in bord daca scoti siguranta si ma indoiesc ca frana va fi la fel de eficienta.
Ștergerecu ABS clar este mai bine, ai directie in caz de franare brusca
CRISTI crezi ca un ABS FOLOSESTE si te opreste in distanta scurta ? in unele cazuri da dar in altele nuprea, la viteza de 70 km/h sa te opresti in 6 m din locul unde putea avea loc impactul aia nu prea ii ok. Si eu la o viteza de 120km/h mam oprit in 7m inainte de impact cu un Logan fara ABS, FRANA CONSTA IN CUM DOZEZI PEDALA DE FRANA,
RăspundețiȘtergereCand iti apare ceva in fata mai dozezi o p :)))
ȘtergereSalut cris am un logan din 2006 cu 135 mii km e chel si mai deti unul din 2010 cu servo cu abs fara ac cu 16mii km as vrea sa fac schimb de motor cu tot vu punete spate cu planetare si cutia si instalatia electrica +bordu intrebarea mea este cum dau jos pompa abs are 4 conducte stiu asta vreau sa stiu daca are un lichid inautru cum il pun inapoi pe urma ce il voi da jos si cum voi stii daca e ok abs pus ,,, mersi fain
RăspundețiȘtergeresalut, il dai jos cu mana si ceva scule. normal ca are lichid in interior... dupa ce pui toata instalatia la loc, se aeriseste pe rand. nu stiu sa-ti spun exact procedura, dar cel mai prbabil o sa o faci la un service.
Ștergere