Scuza-ma ca te intreb..la benzinar 1.4 se simte ceva dupa remapare...multi zic ca da dar vroiam sa te intreb,,..Am inteles tu au dci..dar ma gandesc ca poate stii?? Daca se simte si cam cati cp se scoate din remapare ... Multumesc !
da, se simte. nu exagerat dar se simte. aproximativ 7 cai si nu stiu cat cuplu. de fapt, acel cuplu o sa-l simti foarte bine. o sal simti in depasiri si la urcare in panta. adica esti in treapta 5 si vrei sa depasesti, nu mami trebuie sa dai treapta 4 si sa intri in depasire, te bagi direct cu treapta 5. cand urci la deal nu vei mai fi nevoit sa schimbi intr-o treapta inferioara. ideea e alta, tu ma intrebi daca se merita, da, se merita!
eu nu, am diesel si e resoftat. dar un benzinar de obicei trebe sa de-a din 5 in 4 ca sa aiba forta. la diesel nu sunt probleme dinastea, depasesc exact in treapta in care sunt.
Ok zilele astea o sa ma duc sa fac remapare...din ce am auzit scade consumul la condus mai lejer...si creste la forje..Chestia cu scazutul la mers lejer nu stiu ce sa zic..Chiar asa e??
cine ti-a zis asta te-a mintit :)) la mersul normal o sa-ti consume la fel, un 0.1 - 0.2% este irelevant. teoretic ar trebui sa scada consumul deoarece ai cuplu mai mare, dar dupa cum ziceam, prea mica diferenta ca sa o simti. la diesel mi-a scazut cu 0,4 - 0,5% dupa resoftare, dar doar daca ma controlez cand accelerez si merg optim.
Azi i-am facut remaparea..Ce sa zic ...Multumit..trage mai bine la turatii mici..te ajuta la depasiri..urcari de pante..exact ce ai enumerat mai sus..Nu am pus-o pe dyno sa vad cati cp are..Chestia e ca, chiar se simte..
Multumesc !!
PS:Asteptam urmatorul toturial ca le-am vazut pe toate..Tine-o tot asa !! Felicitari !
Noroc, e a doua postare a mea pe aces site( am avut probleme cu un bec stop frana dreapta-era de la masa), bun ce vroiam sa spun in privinta remaparii este ca iti creste puterea motorului -cuplu motorului va creste cu vreo 10n/m si vreo 7 caluti>daca se simte..spuneti... DA CLAR ! Pe langa acea putere it va scade si consumul, eu sunt din Constanta. iar traficul e ok fata cel din Bucuresti , consumul in oras este de 7-7,2 % (55-60km/h) iar cel exterior este de 6,5 (130km/h), schimbatul vitezelor il fac la 2500-2700rot/min max.Ce recomand dupa remapare este folosirea benzinei '98'. Va salut de la Mare >:).
gresit graiesti, cat se poate de gresit! eroarea e proportionala cu viteza ;) la 50km/h pe ceas, real e 46km/h la 60km/h pe ceas, real 55km/h la 100km/h pe ceas, real 92km/h 130km/h pe ceas, real 120km/h
aceste erori se aplica la masina mea, nu in general. conteaza enorm daca cauciucurile sunt noi sau uzate, sau daca le ai pe 15" sau 16" in cazul meu :) deci cu cat creste viteza, creste si eroarea de pe ceas. verifica cu un GPS
Salutare tuturor! Multumim Cris pentru tutoriale...si o intrebare in Galati o remapare la renault megane 1.5 dci este 250euro, ai cunostinta de cineva care practica preturi mai decente? Multumiri anticipate si la mai mare
la dimsport au reducere http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/dacia-logan-1-5-dci-8v-stage-1-2 evident, era mai ok daca imi spuneai exact care varianta de motorizare aveai. Power Flash SRL Galati, Romania Telefon: 0744 700 229 Email: galati.dimsport@gmail.com
Daca aveti intrebari legate de remapare pe modele Dacia Logan benzina sau turbo diesel, gasiti o parte din raspunsuri pe site-ul dedicat: www.chiptuninglogan.ro Cristi iti multumesc pentru recomandarile pe care le-ai facut legate de remapare. Faci o treaba buna cu acest blogat si foarte multa lume care a ajuns la mine, mi-a povestit de acest blog.
probabil ca multi au fost directionati de mine catre DimSport, sus in banner pe bara am sticker DimSport, apare pe tutoriale DimSport :P cu placere Alex :)
nea filcor man nu a avut curajul sa-mi trimita sa testez extraordinarul filtru. presupun ca ar fi fost dezamagit de faptul ca sunt impartial si as fi constatat o reducere de combustibil total nesemnificativa. deci nu i-as fi laudat deloc filtrul daca nu merita. iar eu nu dau 250lei de cacatul ala
Salut Cristi, sunt din C-ta si vreau si eu o remapare ... Mcv 1.5, 63kw, ph2, 2010... ce imi mai recomanzi dupa anii de experienta acumulati... stage1/2? ... pe alte forumuri multi il recomanda pe Doc...
Presupun ca pana acum ai pus in balanta avantajele si dezavantajele si aici ma refer si la costurile suferite din cauza upgrade-ului asupra motorului... unde s-a inclinat balanta? Ce regret ai cu privire la resoftare? Cunosti cumva in C-ta daca Doc are deschis vreun parteneriat cu cineva sau e mai bine sa ajung la Bucuresti direct la el?
sunt 2 parteneri in Constanta http://www.obdtuning.ro/ro/contact-obdtuning/retea-dealeri softul tot la Bucuresti este facut, partenerii doar il scriu in calculator. singurul dezavantaj, daca ii pot spune asa, a fost costul, am 2 ECU si le am pe ambele resoftate, unul cu stage 2 si unul cu un soft custom. avantaje: n-as mai trece niciodata pe softul stoc. banui ca iti este suficienta aceasta remarca :))
Multumesc Cristi! Te urmaresc aproape zilnic si sper sa nu iti schimbi marca auto... tine-o tot asa si sa stii ca sunt oameni care chiar daca nu ti-o spun, ei apreciaza maxim ceea ce faci! Multumim!
Scuza-ma ca te intreb..la benzinar 1.4 se simte ceva dupa remapare...multi zic ca da dar vroiam sa te intreb,,..Am inteles tu au dci..dar ma gandesc ca poate stii?? Daca se simte si cam cati cp se scoate din remapare ... Multumesc !
RăspundețiȘtergerePS: se duce bine a ta !
da, se simte. nu exagerat dar se simte. aproximativ 7 cai si nu stiu cat cuplu. de fapt, acel cuplu o sa-l simti foarte bine.
RăspundețiȘtergereo sal simti in depasiri si la urcare in panta. adica esti in treapta 5 si vrei sa depasesti, nu mami trebuie sa dai treapta 4 si sa intri in depasire, te bagi direct cu treapta 5. cand urci la deal nu vei mai fi nevoit sa schimbi intr-o treapta inferioara.
ideea e alta, tu ma intrebi daca se merita, da, se merita!
aaa...pai tu schimbi a 4 din a 5 cand vrei sa depasesti?
Ștergereeu nu, am diesel si e resoftat. dar un benzinar de obicei trebe sa de-a din 5 in 4 ca sa aiba forta. la diesel nu sunt probleme dinastea, depasesc exact in treapta in care sunt.
ȘtergereOk zilele astea o sa ma duc sa fac remapare...din ce am auzit scade consumul la condus mai lejer...si creste la forje..Chestia cu scazutul la mers lejer nu stiu ce sa zic..Chiar asa e??
RăspundețiȘtergereMultumesc m-ai convins..fac remapare..:D
Sa traiesti !
cine ti-a zis asta te-a mintit :))
RăspundețiȘtergerela mersul normal o sa-ti consume la fel, un 0.1 - 0.2% este irelevant.
teoretic ar trebui sa scada consumul deoarece ai cuplu mai mare, dar dupa cum ziceam, prea mica diferenta ca sa o simti.
la diesel mi-a scazut cu 0,4 - 0,5% dupa resoftare, dar doar daca ma controlez cand accelerez si merg optim.
Ok.am inteles !
RăspundețiȘtergereAzi i-am facut remaparea..Ce sa zic ...Multumit..trage mai bine la turatii mici..te ajuta la depasiri..urcari de pante..exact ce ai enumerat mai sus..Nu am pus-o pe dyno sa vad cati cp are..Chestia e ca, chiar se simte..
Multumesc !!
PS:Asteptam urmatorul toturial ca le-am vazut pe toate..Tine-o tot asa !! Felicitari !
Noroc, e a doua postare a mea pe aces site( am avut probleme cu un bec stop frana dreapta-era de la masa), bun ce vroiam sa spun in privinta remaparii este ca iti creste puterea motorului -cuplu motorului va creste cu vreo 10n/m si vreo 7 caluti>daca se simte..spuneti... DA CLAR !
RăspundețiȘtergerePe langa acea putere it va scade si consumul, eu sunt din Constanta. iar traficul e ok fata cel din Bucuresti , consumul in oras este de 7-7,2 % (55-60km/h) iar cel exterior este de 6,5 (130km/h), schimbatul vitezelor il fac la 2500-2700rot/min max.Ce recomand dupa remapare este folosirea benzinei '98'.
Va salut de la Mare >:).
kilometrajul nu indica bine , indica cu 5 kilometri mai putin
RăspundețiȘtergeregresit graiesti, cat se poate de gresit! eroarea e proportionala cu viteza ;)
RăspundețiȘtergerela 50km/h pe ceas, real e 46km/h
la 60km/h pe ceas, real 55km/h
la 100km/h pe ceas, real 92km/h
130km/h pe ceas, real 120km/h
aceste erori se aplica la masina mea, nu in general. conteaza enorm daca cauciucurile sunt noi sau uzate, sau daca le ai pe 15" sau 16" in cazul meu :)
deci cu cat creste viteza, creste si eroarea de pe ceas. verifica cu un GPS
salut,am si eu o intrebare.Stie cineva in iasi unde se poate face remapare si cam cat costa?Ms.
RăspundețiȘtergereApopei Andrei Constantin
RăspundețiȘtergereIasi, Romania
Telefon: 0740 412 901
Email: dimsport.iasi@gmail.com
nimeni nu o sa stie cat costa din moment ce n-ai precizat de masina/motorizare ai :)
1.4mpi, 1.6mpi 150 lei
1.5dci 350lei
Salutare tuturor!
ȘtergereMultumim Cris pentru tutoriale...si o intrebare in Galati o remapare la renault megane 1.5 dci este 250euro, ai cunostinta de cineva care practica preturi mai decente?
Multumiri anticipate si la mai mare
la dimsport au reducere http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/dacia-logan-1-5-dci-8v-stage-1-2
RăspundețiȘtergereevident, era mai ok daca imi spuneai exact care varianta de motorizare aveai.
Power Flash SRL
Galati, Romania
Telefon: 0744 700 229
Email: galati.dimsport@gmail.com
Daca aveti intrebari legate de remapare pe modele Dacia Logan benzina sau turbo diesel, gasiti o parte din raspunsuri pe site-ul dedicat: www.chiptuninglogan.ro
RăspundețiȘtergereCristi iti multumesc pentru recomandarile pe care le-ai facut legate de remapare. Faci o treaba buna cu acest blogat si foarte multa lume care a ajuns la mine, mi-a povestit de acest blog.
probabil ca multi au fost directionati de mine catre DimSport, sus in banner pe bara am sticker DimSport, apare pe tutoriale DimSport :P
Ștergerecu placere Alex :)
sall ce mia recomanda un diesel sau un benzinar si vreau sati mai zic ca nu o sa fac asa multi kilometri cu el ce e mai bun?
RăspundețiȘtergerece insemna ca nu faci multi km? sub 10.000km? clar benzinar atunci
Ștergeree adevarat ca filtru filcor scade consumu 1.5dci?
RăspundețiȘtergerenea filcor man nu a avut curajul sa-mi trimita sa testez extraordinarul filtru. presupun ca ar fi fost dezamagit de faptul ca sunt impartial si as fi constatat o reducere de combustibil total nesemnificativa. deci nu i-as fi laudat deloc filtrul daca nu merita.
Ștergereiar eu nu dau 250lei de cacatul ala
pt. putini km(6000max) si un consum mic ce imi recomanzi ?
RăspundețiȘtergereclar un benzinar
Ștergeredar ce benzinar dintre loganuri
RăspundețiȘtergeredaca ai bani pentru un 0.9tce, e solutia ideala
ȘtergereAi condus 0,9 tce?
Ștergereda, net superior lui 1.2 si 1.4
Ștergeredintre motorizarile pe motorina ce e mai bun 65,70,85,90 cp si care consuma mai putin si are costurile de intretineri mai mici?
RăspundețiȘtergere65cai = euro 3
Ștergere70 si 85cai = euro 4
90cai = euro 5
din toate punctele de vedere este mai bun un euro 5
variata de 90cp 1.5 exista si pe ph1 sau decat pe ph2?
RăspundețiȘtergeredoar pe PH2
ȘtergereSalut Cristi, sunt din C-ta si vreau si eu o remapare ... Mcv 1.5, 63kw, ph2, 2010... ce imi mai recomanzi dupa anii de experienta acumulati... stage1/2? ... pe alte forumuri multi il recomanda pe Doc...
RăspundețiȘtergeresalut, recomand Stage 2 de la Doc. am de 130.000km resoftarea de la el
ȘtergerePresupun ca pana acum ai pus in balanta avantajele si dezavantajele si aici ma refer si la costurile suferite din cauza upgrade-ului asupra motorului... unde s-a inclinat balanta? Ce regret ai cu privire la resoftare?
RăspundețiȘtergereCunosti cumva in C-ta daca Doc are deschis vreun parteneriat cu cineva sau e mai bine sa ajung la Bucuresti direct la el?
sunt 2 parteneri in Constanta http://www.obdtuning.ro/ro/contact-obdtuning/retea-dealeri
Ștergeresoftul tot la Bucuresti este facut, partenerii doar il scriu in calculator.
singurul dezavantaj, daca ii pot spune asa, a fost costul, am 2 ECU si le am pe ambele resoftate, unul cu stage 2 si unul cu un soft custom.
avantaje: n-as mai trece niciodata pe softul stoc. banui ca iti este suficienta aceasta remarca :))
Multumesc Cristi! Te urmaresc aproape zilnic si sper sa nu iti schimbi marca auto... tine-o tot asa si sa stii ca sunt oameni care chiar daca nu ti-o spun, ei apreciaza maxim ceea ce faci! Multumim!
RăspundețiȘtergere