nu am inteles faza aia cu nea` cu laptopu .. :)) ce facea ? ee ok masina ta ,o vinzi sau ramai cu ea toata viata ? :D eu unu as ramane ! dc nu o tunezi mai bn ? vreau sa ma bag sh eu in club .. eu sunt din dragasani .. cam departe e club si la valcea ?
nenea cu laptopul schimba softul, soft care imi dadaea 20 de cai in plus, dar cai reali :) e masina d efamilie, nu se pune problema de tunat. vezi si tu aici care oras e mai aproape de tine http://www.loganclub.ro/forum/calatorii_si_intalniri_membri-f10.html
nu ma pricep la instalatia electrica deloc, asta include leduri si boxele :( ar fi posibil ca o mufa din difuzor sa nu faca bine contact. desfaci boxa, scoti si bagi la loc piciorusele
am terminat eu de facut la o use, mi-a luat o zi intreaga .. am bagat ledul jos in spatiul ala gol "este acoperit cu un capac" am dus firul prin use ,dupa care l-am dus prin furtunul care leaga usa de .. "MASINA" ..am dat ceasurile jos l-am dus pe acolo l-am urcat pe la stalpul din fata .. l-am dus prin tavan la becul de sus ..am continuat cu el dupa firul de unde este legat firul de la becurile de sus unde duce la o mufa de unde am bagat acolo firul .. CAND DESCHID USA LEDUL SE APRINDE ..DACA LAS BECUL DE LA OGLINDA APRINS "pe mijloc", IAR DACA INCHID USA ACESTA SE STINGE DUPA O PERIOADA DE TIMP LA FEL CA SI BECURILE .. nu este mare filozofie iti trebuie multe fire si o banda izolatoare ..Din pacate cel mai mult timp iti ia sa dai jos partile de plastic "usa,stalpul,ceasurile" !! mai am de pus la usa din dreapta si termin :D :)
de la plafoniera am tras fire prin plafon pana la stalpii cu centurile, am coborat in jos pe stalp. am decupat plasticul si am bagat lampa. nu pot face un tutorial pe tema asta pentru ca nu vei gasi o lampa identica. daca era cu 5mm mai mare, nu incapea acolo.
Pentru a obtine putere si mai multa poti sa-i adaugi si intercooler de pe modelele de 70 sau 85 cp(din cate am inteles,tu il ai pe cel de 65cp fara intercooler)
buna cristi. te rog sa ma ajuti cu ceva..am un logan ca al tau si pe la turbina la furtunul ala care ti-a crapat in filmulet imi pierde ulei cand turez mai tare.am schimbat si furtunul, degeaba.sper sa ai tu vre-o idee.multumesc!
uleiul curge pe langa furtun sau prin furtun? daca pierde pe langa furtun, insemna ca nu ai strans colierul cum trebuie sau cand ai pus furtunul la loc, garnitura din interior nu e pe pozitia corespunzatoare.
curge ulei pe langa furtun iar colierul e strans.masina trage bn, nu scoate fum dar e normal sa fie ulei acolo? garnitura de la furtun e aia veche.nu ai idee unde as putea gasi una mai buna, sau sa fac din ceva..nu stiu ce sa fac sa o scot la capat..ms pentru raspuns si felicitari pentru tutorialele facute,se vede ca stii meserie
nu are voie sa curga pe langa furtun! daca curge ulei insemna ca iti scapa si presiune. ori e garnitura defecta ori ai pozitionat tu gresit. oricare ar fi treaba, rezolva cumva. nu e normal sa fie ulei acolo, ai zis ca turbina e noua, uleiul provine de la turbina si nu e normal. hai as aputin e ok, dar depinde si ce cantitate pierzi peacolo.
inseamna ca tre sa gasesc garnitura. curge foarte putin daca merg turat si se aude si turbina suierand.inseamna ca scapa si presiune sa inteleg..ms inca odata si scuze de deranj
scuze inca odata. nu stii unde sa gasesc garnitura aia mai mica de la furtun? cea veche e rupta,la magazin si dezmembrari nu gasesc,vine cu tot cu furtun si e destul de scump. te rog frumos sa ma ajuti cumva.
vezi, ti-am zis eu ca ceva nu e in regula acolo. da, stiu ca tot furtunul e scump. si chiar daca vrei sa il cumperi de la dezmembrari, tot nu o sa-ti vanda doar acea garnitura. eventual da-mi un mail si iti dau un numar de telefon al cuiva care e posibil sa te poata ajuta strict cu acea garnitura
sal cris...auzi cum ai facut sa scoata fum?..mai precis ce deregari ai facut??ca imi scoate si mie fum nu la fel de mult ca in video asta da scoate...am dat si o spira la westegate si sa stiu daca e de acolo sau de altundeva...
vai man, din ce mi-ai scris prima data nu se intelege ca tu ai aceasta problema si vrei sa scapi de fum. da-mi toate detaliile: motorizare, cati cai putere ai, cati km... de fapt urmareste acest tutorial, asta urma sa-ti raspund :)) http://tutorialelogan.blogspot.com/2010/01/tuning-ieftin-la-logan-diesel.html
aaa pai..am 1.5 dci , 65 de cai , km 59000...an 2006...mai bine spus e exact ca al tau da numai ca al tau e din 2005...si ti-am mai spus am dat si o spira la westgate si nu stiu daca scoate de acolo fum ca nu mananca ulei nimic motoru e stas...si vreau sa stiu daca de la westgate scoate fum ca mecanicu' a zis ca e normal sa scoata...asa e?
tot nu-mi dai detalii exacte :) fum iti scoate cand mergi normal? sau doar daca o calci? daca o calci e normal. dar poti reduce din fum daca-i mai dai inca 2 spire, normal trebuie 3. wastegate-ul nu scoate fum, el doar regleaza presiunea in turbina. fumul nu trebuie sa fie de la ulei, e si de la motorina nearsa. daca nu e suficient aer in admisie, motorina nearsa o arunca pe evacuare sub forma de fum. prin reglarea tijei wastegate cresti presiunea in turbina, deci mai mult aer, mai putina motorina nearsa si rezultatul e mai putin fum. deci daca scoti fum la mers normal, 100% e ceva defect. fum scoti doar cand dai vlad :))
imi scoate fum doar cand o calc..de exemplu cand plec dupa loc scoate si cand sunt in mers si bag picioru in ea..o alta intrebare :D...daca mai dau 2 spire in total 3 la westgate poate sa imi plesneasca furtunu' ala??
aaa auzi...eu acum mi-am dat seama am dat o spira invers decat arata in video ala...presiunea oricum s-a marit in turbina ti-am spus ca am pus-o pe tester...din cauza asta sa scoata fum??
daca ai dat invers mi se cam idoaie ca ti-a crescut presiunea. stoc e 0.8bar, maxim 1bar. si da, din cauza aia scoate fum mult, iti deschide prea repede si nu intra aer suficient in motor.
OMFG!!! folositi testerul si nu stiti sa-l cititi :(( 1000 insemna 1bar. 1bar e presiunea atmosferica, la relanti trebuie sa-ti arate 1000, adica turbina nu produce deloc presiune. in mers trebuie sa ajungi la 1800, aia insemna 0.8bar. cand o sa ajungi la 2000 insemna ca ai presiunea 1bar. adica ii dai treptele 1, 2 pana pe la 3000rpm si in treapta 3 pana pe la 4500rpm iti arata presiunea maxima. eventual ii dai si treapta 4 si o omori, dar nu e chiar necesar. deci pui testerul, pornesti masina si ii dai sa vezi, la relanti iti masoara adierea vantului. chiar si pe loc ECU simte ca nu e in sarcina si nu vezi presiunea maxima.
eu am pus-o pe tester la cineva...la un mecanic si ala mi-a spus valorile astea da nu mi-a explicat foarte detaliat...deci asa mi-a spus ala asa iti spun si eu tie.:|
vai pula lui, deci te-a convins ca ai 1bar presiune, chiar 1.02bar :)) te-a pacalit man, te-a pacalit. sau mai degraba nu a stiut. asa-i ca nu te-a pus nici sa accelerezi? a testat pe loc fara sa accelerezi?
man, sa mor daca nu esti cea mai incoerenta persoana pe care incerc sa o ajut! nu te supara dar chiar sunt confuz si nu stiu ce sa-ti zic. nu-mi spui toate detaliile si eu incerc sa le ghicesc. acum imi spui ca i-ai dat pana la 2000... 2000 ce? 2000rpm sau 2000mbar(afisarea pe tester)? la inceput zici 980 si 1020 iar acum imi spui 2000... jur ca nu stiu ce sa inteleg. deci totusi pe loc i-ai dat pedala si ti-a afisat pe tester 2000mbar, deci ai presiunea de 1bar in turbina. stoc vine la 0.8 - 1bar, depinde de Gheorghe de la uzina care a reglat tija wastegate cand a asamblat masina/motorul. deci ai presiune in turbin,a insemna ca masina iti merge normal. ai cumva resoftare? esti stoc? furtunul nu-l vei sparge si asta pentru ca tu nu vei face timp de 30 minute 0-100-frana-0-100frana-0-100-frana cum am facut eu. s-a supraincalzit totul, afara era o caldura monstru si toate astea combinate... poc.
2000 rpm...hai imi bag pla in ea de masina vrea sa scoata fum sa soata....faza cu westgate cu 3 spire m-am mai uitat si pe logan club si au mai zis si aia ca au spart furtunu' si nu am resoftare acum nu stiu ce sa mai cred...sa ii cred pe aia sau pe tine?ca mi-e in plm sa nu il sparg ca nu prea am bani sa il schimb :| :D tu acum ai westgate facut?
pe loganclub sau pe unde ai citit, sunt singurul care am spart acel furtun, de mine stiu toti. eu o jumatate de ora am accelerat de pe loc pana la 100km/h, franat pana la oprire, plecat blana pana la 100km/h, franat imediat pana la zero. apai dupa o jumatate de ora ma mir ca nu mi-a luat foc masina la cate erori erau in ECU. de acum 2 ani de cand e acea filmare, wastegate-ul e in aceasi pozitie 3 spire, tot modificata. furtunul nou care l-am pus era de fapt unul vechi de pe o dauna totala si inca functioneaza perfect, nu l-am mai spart de atunci dar nici n-am mai omorat masina in halul in care am omorat-o atunci cand l-am spart. din cauza ca n-ai resoftare presiunea la turbina se vede peste 2200rpm, la mine incepe sa se vada de la 1800rpm, din cauza aia ii afisa pe diagnoza 1020mbar :) ca sa vezi presiunea trebe sa-i dai blana calumea :) e amu am toate informatiile complete :)) recomandarea mea e sa dai inapoi acea spira gresit si sa mai dai inca 3 spire si faci un test exact cum spuneam pe tutorial. daca nu ti se aprinde martorul de avarie, insemna ca n-ai trecut de limita impusa de ECU, adica 1.5bar. daca nu sa te dai la raliu, nici n-ai sa spargi acel furtun
am facut si treaba asta .. prima data am dat 2 spire .. era ok ..fum mai putin .. am dat si a treia spira , cateva accelerari si apoi a inceput cu fumul albastru .. fumul negru e cam absent ... sa se fi intamplat ceva??? avaria nu s-a aprins
fumul albastru e de la ulei si sigur nu e de bine. totusi ai probleme, garantat! ori uzura in turbina ori ceva pe la valva EGR. fumul negru e de la motorina.
exact din cauza celor ca tine cei de la dacia au scos optiunea de consum instant. este normal ca in acceleratie sa arate un consum enorm. acel consum se datoreaza numarului 44 de la picior, insemnand ca pedala era lipita de podea :)) deci eu i-am zis la ECU ca ori baga motorina la greu ori trec cu pedala prin podea :P
eu am luat-o din praktiker, modelat-o cu aer cald si prinsa cu suportii plintei sub bara. arata bestial http://goo.gl/TFVRy greu de lucrat dar mai ales de nimerit curbura. daca o atingi la bordura face poc http://goo.gl/mtsT0 gasesti la reprezentanta dacia plinta orginala dacia. este din plastic cauciucat, elastic, se indoaie si nu se rupe. in plus, se potriveste pe prinderea originala a barii. pretul e undeva la 100lei
Engine Control Unit - unitatea de control electronic care controleaza combustia interna pentru o functionare optima a motorului. controleaza amesteul de aer/combustibil, cand trebuie data scanteia ca sa initieze combustia in camera decombustie, controleaza ralanti-ul...
schimbarea playerul-ui difera de la un model la altul... deci nu este un tutorial ok. boxele presupune sa le dai jos pe cele vechi si sa pui altele in loc, de aceiasi dimensiune. sau vrei sa pui boxe mai mari? atunci succes la taiat tabla :)
Salut. Am si eu o intrebare...oarecum indirecta fata de acest tutorial al tau" Tiunig iextrem pe Logan Cum să-ţi "tunezi "singur maşina. Aici poţi viziona câţiva paşi simpli de urmat şi maşina ta nu va mai fi la fel! " Pe la minutul 6.56 din filmare ti se aprinde un bec in bord si scrii tu acolo in filmulet ceva de genul " boost overloaded' . Problema ar fi ca la mine sta aprins NON-STOP dupa ce pornesc motorul....si cam scoate mult fum cel putin la pornire...poti sa-ti dai cu parerea?....ar putea fi EGR-ul sau de la injectoare...mentionez ca este un DCI 1.5 din 2007. Iar ca dotare...nu stiu cum ii spune...dar era cea mai bine dotata varianta de Logan sedan la acea vreme. Merci anticipat de raspuns
si eu zic ca ai EGR defect. dar la fel de bine poate fi si din alta parte. mergi la service si faci o diagnoza, ii apare instant de la ce ai eroarea in bord. acelmartor este comun pentru maimulte defecte, gen apa in filtrul de motorina. in cazul meu over boost
am inteles...stii cumva...??? daca defectiunea dispare, se stinge si acel martor automat?....sau trebuie sters cu testerul (cum se face la alte masini).
pai ei pot sterge eroarea in momentul in care fac diagnoza. dar evident, se aprinde imediat daca nu s-a rezolvat problema :) daca rezolvi problema, se stinge si becul, dar ramane scris eroarea in soft pana cand o sa intre careva si o sa o stearga. nu influenteaza cu nimic ca ramane scrisa acolo
apare si pe tutorial un numar de contact, dar este valabil in timisoara. cauti aici un dealer dimsport mai aproape de tine http://www.dimsport.ro/ro/contact-dimsport/retea-dealeri
4:02 aia e chiar plinta de parchet?:))
RăspundețiȘtergereda, plastic autentic :))
RăspundețiȘtergeremodelat la flacara :D
nu am inteles faza aia cu nea` cu laptopu .. :)) ce facea ? ee ok masina ta ,o vinzi sau ramai cu ea toata viata ? :D eu unu as ramane ! dc nu o tunezi mai bn ? vreau sa ma bag sh eu in club .. eu sunt din dragasani .. cam departe e club si la valcea ?
RăspundețiȘtergerenenea cu laptopul schimba softul, soft care imi dadaea 20 de cai in plus, dar cai reali :)
RăspundețiȘtergeree masina d efamilie, nu se pune problema de tunat.
vezi si tu aici care oras e mai aproape de tine http://www.loganclub.ro/forum/calatorii_si_intalniri_membri-f10.html
auzi poti face un tutorial sa pui led la usa din fata jos ? pentru noapte ? :D
RăspundețiȘtergeresi inca ceva mie nu imi mai merge boxa de la sofer din fata se aude dabia pe la "15" si abia se aude .. ce sa fac ?
RăspundețiȘtergeresi se aude cu intreruperi ..
RăspundețiȘtergerenu ma pricep la instalatia electrica deloc, asta include leduri si boxele :(
RăspundețiȘtergerear fi posibil ca o mufa din difuzor sa nu faca bine contact. desfaci boxa, scoti si bagi la loc piciorusele
am terminat eu de facut la o use, mi-a luat o zi intreaga .. am bagat ledul jos in spatiul ala gol "este acoperit cu un capac" am dus firul prin use ,dupa care l-am dus prin furtunul care leaga usa de .. "MASINA" ..am dat ceasurile jos l-am dus pe acolo l-am urcat pe la stalpul din fata .. l-am dus prin tavan la becul de sus ..am continuat cu el dupa firul de unde este legat firul de la becurile de sus unde duce la o mufa de unde am bagat acolo firul .. CAND DESCHID USA LEDUL SE APRINDE ..DACA LAS BECUL DE LA OGLINDA APRINS "pe mijloc", IAR DACA INCHID USA ACESTA SE STINGE DUPA O PERIOADA DE TIMP LA FEL CA SI BECURILE .. nu este mare filozofie iti trebuie multe fire si o banda izolatoare ..Din pacate cel mai mult timp iti ia sa dai jos partile de plastic "usa,stalpul,ceasurile" !! mai am de pus la usa din dreapta si termin :D :)
RăspundețiȘtergeream vazut pe google imagini cu masina ta si am vazut k ai pus lumina jos pe stalpul care desparte cele doua usi,cum l-ai pus,de ce l-ai legat,de unde ?
RăspundețiȘtergerehttp://good-times.webshots.com/photo/2784147310101255169NZdsYn
RăspundețiȘtergerede la plafoniera am tras fire prin plafon pana la stalpii cu centurile, am coborat in jos pe stalp. am decupat plasticul si am bagat lampa.
RăspundețiȘtergerenu pot face un tutorial pe tema asta pentru ca nu vei gasi o lampa identica. daca era cu 5mm mai mare, nu incapea acolo.
eu am de la vechea masina am avut un renault si sunt la fel .. de ce le-ai legat firele alea?
RăspundețiȘtergeream tras firele de la plafoniera, becurile de langa oglinda retrovizoare :)
RăspundețiȘtergerele-ai legat de firele de la becurile de langa oglinda ?
RăspundețiȘtergereda, de la mufa plafonierei de langa oglinda
RăspundețiȘtergereeu vreau sa pun decat sus in mijloc in spatele banchetei ..
RăspundețiȘtergereAm ras cu lacrimi! Faza cu copilul! Esti tare frate! Ti se invart bine "rotitele".
RăspundețiȘtergerePentru a obtine putere si mai multa poti sa-i adaugi si intercooler de pe modelele de 70 sau 85 cp(din cate am inteles,tu il ai pe cel de 65cp fara intercooler)
RăspundețiȘtergereda, stiu, am acasa intercoolerul si ceva tubulatura. e in derulare proiectul :)
RăspundețiȘtergerefoarte tare tutorialul, la faza cu braduletii eram deja pe jos
RăspundețiȘtergereAi mai facut ceva cu intercooler-ul?
RăspundețiȘtergerecateva poze si atat :))
RăspundețiȘtergereprea mult de munca si maim trebe sa bag bani pe care inca nu-i am :)
buna cristi. te rog sa ma ajuti cu ceva..am un logan ca al tau si pe la turbina la furtunul ala care ti-a crapat in filmulet imi pierde ulei cand turez mai tare.am schimbat si furtunul, degeaba.sper sa ai tu vre-o idee.multumesc!
RăspundețiȘtergeream uitat sa precizez..si turbina e noua :(
RăspundețiȘtergereuleiul curge pe langa furtun sau prin furtun? daca pierde pe langa furtun, insemna ca nu ai strans colierul cum trebuie sau cand ai pus furtunul la loc, garnitura din interior nu e pe pozitia corespunzatoare.
RăspundețiȘtergerecurge ulei pe langa furtun iar colierul e strans.masina trage bn, nu scoate fum dar e normal sa fie ulei acolo? garnitura de la furtun e aia veche.nu ai idee unde as putea gasi una mai buna, sau sa fac din ceva..nu stiu ce sa fac sa o scot la capat..ms pentru raspuns si felicitari pentru tutorialele facute,se vede ca stii meserie
RăspundețiȘtergerenu are voie sa curga pe langa furtun! daca curge ulei insemna ca iti scapa si presiune. ori e garnitura defecta ori ai pozitionat tu gresit.
RăspundețiȘtergereoricare ar fi treaba, rezolva cumva.
nu e normal sa fie ulei acolo, ai zis ca turbina e noua, uleiul provine de la turbina si nu e normal. hai as aputin e ok, dar depinde si ce cantitate pierzi peacolo.
inseamna ca tre sa gasesc garnitura. curge foarte putin daca merg turat si se aude si turbina suierand.inseamna ca scapa si presiune sa inteleg..ms inca odata si scuze de deranj
RăspundețiȘtergerescuze inca odata. nu stii unde sa gasesc garnitura aia mai mica de la furtun? cea veche e rupta,la magazin si dezmembrari nu gasesc,vine cu tot cu furtun si e destul de scump. te rog frumos sa ma ajuti cumva.
RăspundețiȘtergereAcest comentariu a fost eliminat de autor.
RăspundețiȘtergerevezi, ti-am zis eu ca ceva nu e in regula acolo.
RăspundețiȘtergereda, stiu ca tot furtunul e scump. si chiar daca vrei sa il cumperi de la dezmembrari, tot nu o sa-ti vanda doar acea garnitura.
eventual da-mi un mail si iti dau un numar de telefon al cuiva care e posibil sa te poata ajuta strict cu acea garnitura
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
RăspundețiȘtergeresal cris...auzi cum ai facut sa scoata fum?..mai precis ce deregari ai facut??ca imi scoate si mie fum nu la fel de mult ca in video asta da scoate...am dat si o spira la westegate si sa stiu daca e de acolo sau de altundeva...
RăspundețiȘtergeredin wastegate am facut sa scoata fum, am pedalat la piulita aia pana a iesit suficient fum :))
RăspundețiȘtergerenu recomand sa faci asta :)
pai si de acolo imi scoate mie fum(wastgate)?ca la motor nu am nici o problema ca am pus-o pe teaster...
RăspundețiȘtergerevai man, din ce mi-ai scris prima data nu se intelege ca tu ai aceasta problema si vrei sa scapi de fum.
RăspundețiȘtergereda-mi toate detaliile: motorizare, cati cai putere ai, cati km...
de fapt urmareste acest tutorial, asta urma sa-ti raspund :))
http://tutorialelogan.blogspot.com/2010/01/tuning-ieftin-la-logan-diesel.html
aaa pai..am 1.5 dci , 65 de cai , km 59000...an 2006...mai bine spus e exact ca al tau da numai ca al tau e din 2005...si ti-am mai spus am dat si o spira la westgate si nu stiu daca scoate de acolo fum ca nu mananca ulei nimic motoru e stas...si vreau sa stiu daca de la westgate scoate fum ca mecanicu' a zis ca e normal sa scoata...asa e?
RăspundețiȘtergeretot nu-mi dai detalii exacte :)
RăspundețiȘtergerefum iti scoate cand mergi normal? sau doar daca o calci?
daca o calci e normal. dar poti reduce din fum daca-i mai dai inca 2 spire, normal trebuie 3.
wastegate-ul nu scoate fum, el doar regleaza presiunea in turbina. fumul nu trebuie sa fie de la ulei, e si de la motorina nearsa. daca nu e suficient aer in admisie, motorina nearsa o arunca pe evacuare sub forma de fum. prin reglarea tijei wastegate cresti presiunea in turbina, deci mai mult aer, mai putina motorina nearsa si rezultatul e mai putin fum.
deci daca scoti fum la mers normal, 100% e ceva defect. fum scoti doar cand dai vlad :))
imi scoate fum doar cand o calc..de exemplu cand plec dupa loc scoate si cand sunt in mers si bag picioru in ea..o alta intrebare :D...daca mai dau 2 spire in total 3 la westgate poate sa imi plesneasca furtunu' ala??
RăspundețiȘtergereaaa auzi...eu acum mi-am dat seama am dat o spira invers decat arata in video ala...presiunea oricum s-a marit in turbina ti-am spus ca am pus-o pe tester...din cauza asta sa scoata fum??
RăspundețiȘtergeredaca ai dat invers mi se cam idoaie ca ti-a crescut presiunea. stoc e 0.8bar, maxim 1bar.
RăspundețiȘtergeresi da, din cauza aia scoate fum mult, iti deschide prea repede si nu intra aer suficient in motor.
pe tester arata 980 stock si acum 1020 cu o spira data invers...(nu scria bari sau altceva decat valorile alea)..
RăspundețiȘtergereCRiS spunea...
RăspundețiȘtergereOMFG!!! folositi testerul si nu stiti sa-l cititi :((
1000 insemna 1bar. 1bar e presiunea atmosferica, la relanti trebuie sa-ti arate 1000, adica turbina nu produce deloc presiune.
in mers trebuie sa ajungi la 1800, aia insemna 0.8bar. cand o sa ajungi la 2000 insemna ca ai presiunea 1bar. adica ii dai treptele 1, 2 pana pe la 3000rpm si in treapta 3 pana pe la 4500rpm iti arata presiunea maxima. eventual ii dai si treapta 4 si o omori, dar nu e chiar necesar.
deci pui testerul, pornesti masina si ii dai sa vezi, la relanti iti masoara adierea vantului.
chiar si pe loc ECU simte ca nu e in sarcina si nu vezi presiunea maxima.
eu am pus-o pe tester la cineva...la un mecanic si ala mi-a spus valorile astea da nu mi-a explicat foarte detaliat...deci asa mi-a spus ala asa iti spun si eu tie.:|
RăspundețiȘtergerevai pula lui, deci te-a convins ca ai 1bar presiune, chiar 1.02bar :))
RăspundețiȘtergerete-a pacalit man, te-a pacalit. sau mai degraba nu a stiut. asa-i ca nu te-a pus nici sa accelerezi? a testat pe loc fara sa accelerezi?
ba da am accelerat pe loc pana la vreo 2000 ...
RăspundețiȘtergereman, sa mor daca nu esti cea mai incoerenta persoana pe care incerc sa o ajut! nu te supara dar chiar sunt confuz si nu stiu ce sa-ti zic.
RăspundețiȘtergerenu-mi spui toate detaliile si eu incerc sa le ghicesc. acum imi spui ca i-ai dat pana la 2000... 2000 ce? 2000rpm sau 2000mbar(afisarea pe tester)?
la inceput zici 980 si 1020 iar acum imi spui 2000... jur ca nu stiu ce sa inteleg.
deci totusi pe loc i-ai dat pedala si ti-a afisat pe tester 2000mbar, deci ai presiunea de 1bar in turbina. stoc vine la 0.8 - 1bar, depinde de Gheorghe de la uzina care a reglat tija wastegate cand a asamblat masina/motorul.
deci ai presiune in turbin,a insemna ca masina iti merge normal. ai cumva resoftare? esti stoc?
furtunul nu-l vei sparge si asta pentru ca tu nu vei face timp de 30 minute 0-100-frana-0-100frana-0-100-frana cum am facut eu. s-a supraincalzit totul, afara era o caldura monstru si toate astea combinate... poc.
2000 rpm...hai imi bag pla in ea de masina vrea sa scoata fum sa soata....faza cu westgate cu 3 spire m-am mai uitat si pe logan club si au mai zis si aia ca au spart furtunu' si nu am resoftare acum nu stiu ce sa mai cred...sa ii cred pe aia sau pe tine?ca mi-e in plm sa nu il sparg ca nu prea am bani sa il schimb :| :D tu acum ai westgate facut?
RăspundețiȘtergerepe loganclub sau pe unde ai citit, sunt singurul care am spart acel furtun, de mine stiu toti.
RăspundețiȘtergereeu o jumatate de ora am accelerat de pe loc pana la 100km/h, franat pana la oprire, plecat blana pana la 100km/h, franat imediat pana la zero. apai dupa o jumatate de ora ma mir ca nu mi-a luat foc masina la cate erori erau in ECU.
de acum 2 ani de cand e acea filmare, wastegate-ul e in aceasi pozitie 3 spire, tot modificata.
furtunul nou care l-am pus era de fapt unul vechi de pe o dauna totala si inca functioneaza perfect, nu l-am mai spart de atunci dar nici n-am mai omorat masina in halul in care am omorat-o atunci cand l-am spart.
din cauza ca n-ai resoftare presiunea la turbina se vede peste 2200rpm, la mine incepe sa se vada de la 1800rpm, din cauza aia ii afisa pe diagnoza 1020mbar :)
ca sa vezi presiunea trebe sa-i dai blana calumea :)
e amu am toate informatiile complete :))
recomandarea mea e sa dai inapoi acea spira gresit si sa mai dai inca 3 spire si faci un test exact cum spuneam pe tutorial. daca nu ti se aprinde martorul de avarie, insemna ca n-ai trecut de limita impusa de ECU, adica 1.5bar.
daca nu sa te dai la raliu, nici n-ai sa spargi acel furtun
am facut si treaba asta .. prima data am dat 2 spire .. era ok ..fum mai putin .. am dat si a treia spira , cateva accelerari si apoi a inceput cu fumul albastru .. fumul negru e cam absent ... sa se fi intamplat ceva??? avaria nu s-a aprins
RăspundețiȘtergerefumul albastru e de la ulei si sigur nu e de bine. totusi ai probleme, garantat! ori uzura in turbina ori ceva pe la valva EGR.
RăspundețiȘtergerefumul negru e de la motorina.
dar dc consumul asa de mare in demaraj 20%?
RăspundețiȘtergereexact din cauza celor ca tine cei de la dacia au scos optiunea de consum instant.
RăspundețiȘtergereeste normal ca in acceleratie sa arate un consum enorm. acel consum se datoreaza numarului 44 de la picior, insemnand ca pedala era lipita de podea :))
deci eu i-am zis la ECU ca ori baga motorina la greu ori trec cu pedala prin podea :P
Masina ta,dacia logan 1.5 dci cati cai dezvolta la ora actuala
RăspundețiȘtergeremulti si mai ales variabili :))
RăspundețiȘtergeredepinde care ECU e pe masina in momentul testului :P
adica vre-o 85, maxim 90
eu nu inteleg ce-i cu clipu asta:))) ai vrut sa faci o gluma sau chiar e ceva real :P?
RăspundețiȘtergere:))
RăspundețiȘtergeredaca te uitai pana la final, aveai deja raspunsul ;)
interesant dispozitivul acela ..jucaus sau flexibil care l-ai pus pe scaun a doua aoara...cred ca e tare greu si merge la drum lung folosit..:)))
RăspundețiȘtergereCristi iti mai trebuia un stiker -Bestia dracu' by Streulea- si ala mai avea vreo 5-6 cai.
RăspundețiȘtergereputin zis 6 cai, corect era cel putin 6 cai frumosi :))
RăspundețiȘtergereSa vad cum fac, poate de ziua ta primesti un stiker dinasta
RăspundețiȘtergeredaca tot ai pus ECU de 85 dc nu la-i lasat pe masina?
RăspundețiȘtergereunde ai vazut tu ca as fi pus ECU de la un logan de 85cai? al doilea ECU era tot pentru masina mea, ele nu se pot imprumuta de la o masina la alta.
Ștergerenu stiam ca ai 2 Ecu
RăspundețiȘtergeredaca vreti masina pe butuci facetzi ce va spune stapanu acestui site :))
RăspundețiȘtergerenu serios, am 97.000km si a mea e inca pe roti
Ștergerema amuza mereu clipul asta :)),bravo
RăspundețiȘtergereMi s-a crapat si mie furtunul ala de plastic, l-am schimbat, a mers si acum iar s-a crapat. Ai o idee cu o solutie de lipire?
RăspundețiȘtergereAm lipit cu poxilina dar nu face prindere buna cu plasticul.
Ștergerestiu pe cineva care a schimbat 4 furtune intr-o saptamana. stii de ce? penca a cumparat turcisime ieftine.
Ștergeresalut...cum se prinde plinta ? jos la bara din fata? defapt cum se face? sau asa se cumpara?de unde pot achizitiona una?
RăspundețiȘtergereeu am luat-o din praktiker, modelat-o cu aer cald si prinsa cu suportii plintei sub bara. arata bestial http://goo.gl/TFVRy
Ștergeregreu de lucrat dar mai ales de nimerit curbura. daca o atingi la bordura face poc http://goo.gl/mtsT0
gasesti la reprezentanta dacia plinta orginala dacia. este din plastic cauciucat, elastic, se indoaie si nu se rupe. in plus, se potriveste pe prinderea originala a barii. pretul e undeva la 100lei
salut . ce inseamna ECU si pt ce se foloseste?
RăspundețiȘtergereEngine Control Unit - unitatea de control electronic care controleaza combustia interna pentru o functionare optima a motorului. controleaza amesteul de aer/combustibil, cand trebuie data scanteia ca sa initieze combustia in camera decombustie, controleaza ralanti-ul...
Ștergerefoarte tari tutorialele!!! te si ajuta dar te si amuza :)))
RăspundețiȘtergerece vibrator ai scos criss din masina
RăspundețiȘtergeree " DILDAU" boule !!!
Ștergeredar oricum foarte utile si foarte tari tutorialele
RăspundețiȘtergereVreau un tutorial in care sa schimbi boxele si casetofonul se poate?
RăspundețiȘtergereschimbarea playerul-ui difera de la un model la altul... deci nu este un tutorial ok.
Ștergereboxele presupune sa le dai jos pe cele vechi si sa pui altele in loc, de aceiasi dimensiune.
sau vrei sa pui boxe mai mari? atunci succes la taiat tabla :)
Salut. Am si eu o intrebare...oarecum indirecta fata de acest tutorial al tau" Tiunig iextrem pe Logan
RăspundețiȘtergereCum să-ţi "tunezi "singur maşina. Aici poţi viziona câţiva paşi simpli de urmat şi maşina ta nu va mai fi la fel! "
Pe la minutul 6.56 din filmare ti se aprinde un bec in bord si scrii tu acolo in filmulet ceva de genul " boost overloaded' .
Problema ar fi ca la mine sta aprins NON-STOP dupa ce pornesc motorul....si cam scoate mult fum cel putin la pornire...poti sa-ti dai cu parerea?....ar putea fi EGR-ul sau de la injectoare...mentionez ca este un DCI 1.5 din 2007. Iar ca dotare...nu stiu cum ii spune...dar era cea mai bine dotata varianta de Logan sedan la acea vreme.
Merci anticipat de raspuns
si eu zic ca ai EGR defect. dar la fel de bine poate fi si din alta parte. mergi la service si faci o diagnoza, ii apare instant de la ce ai eroarea in bord. acelmartor este comun pentru maimulte defecte, gen apa in filtrul de motorina. in cazul meu over boost
Ștergeream inteles...stii cumva...??? daca defectiunea dispare, se stinge si acel martor automat?....sau trebuie sters cu testerul (cum se face la alte masini).
RăspundețiȘtergerepai ei pot sterge eroarea in momentul in care fac diagnoza. dar evident, se aprinde imediat daca nu s-a rezolvat problema :)
Ștergeredaca rezolvi problema, se stinge si becul, dar ramane scris eroarea in soft pana cand o sa intre careva si o sa o stearga. nu influenteaza cu nimic ca ramane scrisa acolo
merci mult de informatii
RăspundețiȘtergereCristi, dupa ce ai golit masina si te-ai barbierit ai uitat sa te si dezbraci cand ai facut proba de drum. Cred ca mai castigai vreo 2 secunde :P
RăspundețiȘtergererecunosc ca am fost la baie inainte, numarul 1 si 2 :))
ȘtergereSalut! Stii un meserias care face chiptuning la un logan 1,4 si la ce pret? Un nr.de contact te rog, mersi,
RăspundețiȘtergereapare si pe tutorial un numar de contact, dar este valabil in timisoara.
Ștergerecauti aici un dealer dimsport mai aproape de tine http://www.dimsport.ro/ro/contact-dimsport/retea-dealeri