Fiind în garanţie, am preferat să cumpăr un nou ECU resoftat. Înlocuirea este simplă, 3 mufe şi 2 piuliţe. Aşa m-a costat 200 euro, pe când doar resoftarea costa 100 euro. După remapare a scăzut uşor consumul şi se simte bine de tot cei aproximativ 50nm si 20 cai în plus de la resoftare, a meritat şi nu regret deloc modificarea făcută.
Este un Logan Preference 1.5dci, 65cai, fabricaţie 2006. În momentul remapării aveam 22.750km făra sa fi avut vreo problemă de orice fel. Până acum, la 51.500km, am schimbat un capăt de bară si suporţii motor pe garanţie. Pe la 45.000km a cedat un furtun de la turbină din cauza unei defecţiuni de fabricaţie. În momentul când a cedat, forţasem destul de mult toată maşina, până la urmă a cedat. Iată şi filmul din momentul resoftării.
Nu am fost singur în acel moment, a filmat si Felix.
Şi un 0-100-110-120-130.
În primul rând precizez ca am măsurat timpii după viteza afişata pe ceas! Însemnând că pe ceas nu este viteza corectă!
Tot de precizat este şis faptul că am roţi 205/55/16 ele fiind cu aproximativ 1 cm mai înalte ca şi cele stoc, fapt care reduce mult din cei 7% datoraţi erorii ceasului.
Am testat în 2 locaşii, Arad Vinga si Iveco Timişoara. Diferenţe ar fi de asfalt pe drumul Aradului şi beton la Iveco Timişoara.
Aceştia sunt timpii:
0-100 - 11:02, 10:28, 10:22, 11:09, 12:06, 10:11, 11:03, 11:10
0-110 - 13:10, 13:17, 13:05, 13:20, 15:07, 13:13, 14:01, 14:18
0-120 - -----, 16:15, 17:09, 16:22, 18:20, -----, 16:02, 17:07
0-130 - -----, 20:03, -----, 20:04, 23:13, -----, 21:21, -----
Este un Logan Preference 1.5dci, 65cai, fabricaţie 2006. În momentul remapării aveam 22.750km făra sa fi avut vreo problemă de orice fel. Până acum, la 51.500km, am schimbat un capăt de bară si suporţii motor pe garanţie. Pe la 45.000km a cedat un furtun de la turbină din cauza unei defecţiuni de fabricaţie. În momentul când a cedat, forţasem destul de mult toată maşina, până la urmă a cedat. Iată şi filmul din momentul resoftării.
Nu am fost singur în acel moment, a filmat si Felix.
Şi un 0-100-110-120-130.
În primul rând precizez ca am măsurat timpii după viteza afişata pe ceas! Însemnând că pe ceas nu este viteza corectă!
Tot de precizat este şis faptul că am roţi 205/55/16 ele fiind cu aproximativ 1 cm mai înalte ca şi cele stoc, fapt care reduce mult din cei 7% datoraţi erorii ceasului.
Am testat în 2 locaşii, Arad Vinga si Iveco Timişoara. Diferenţe ar fi de asfalt pe drumul Aradului şi beton la Iveco Timişoara.
Aceştia sunt timpii:
0-100 - 11:02, 10:28, 10:22, 11:09, 12:06, 10:11, 11:03, 11:10
0-110 - 13:10, 13:17, 13:05, 13:20, 15:07, 13:13, 14:01, 14:18
0-120 - -----, 16:15, 17:09, 16:22, 18:20, -----, 16:02, 17:07
0-130 - -----, 20:03, -----, 20:04, 23:13, -----, 21:21, -----
tu schimbi vitezele fara ambreaj?:-?
RăspundețiȘtergerefolosesc si ambreiajul, normal :)
RăspundețiȘtergereca sunt un mic animal cand faca asta, e alta poveste :D
Acum cati cai are masina?
RăspundețiȘtergeresuper tare
RăspundețiȘtergeresi fumu negru tot de la chipuit e? :)
RăspundețiȘtergerenu vreau sa fac misto dar unde ti-ai facut chipuitul? nu e normal sa-ti scoata fum...
pe atunci era normal sa scoata fum, nu era reglata tija wastegate. fumul apare doar cand ii dau blana, la mersul normal nu se vede nimic.
RăspundețiȘtergereresoftarea a fost facuta... la service-ul dacia :))
Scuze, eu nu prea am inteles un lucru...chiar se prinde "average Jan" din ciclop dacia ca masina are cip-cirip ? Daca e facut cum trebuie, zic, nu sa sara motoru din suporti...
RăspundețiȘtergereCat despre calculator gata tiganit la 200e, chiar ca e smecherie...ultima data cand am verificat era cam 7-8 milioane un calc si asta in talcioc in vitan, ca la service mi-a fost frica sa intreb :)
Si trebuia si programat, ca n-avea soft...
asta in vitan la voi...
RăspundețiȘtergerela noi daca cauti unde trebe gasesti eftin :)
acum 4 ani? ma cam indoiesc :)
RăspundețiȘtergereloganu de 15 dci are turbina?mai sus la tine scrie ca a cedat un furtun la turbina
RăspundețiȘtergeretoate loganurile diesel au turbo
RăspundețiȘtergereSalut Cristi.Sunt "nou" pe site-ul tau.EXTREM de placut impresionat de munca pe care o depui.am un logan de 1.5dCi(2008) de 70 de cai.acum in august imi expira si garantia la el.acum ca am ajuns la acest tutorial pe care cei drept l-am cautat destul de mult vreau sa iti cer ajutorul.Vreau si eu sa imi montez acest ECU,chip sau cum s-o mai numi el(nu prea le am cu mecanica auto).Din cele de mai sus deduc ca imi va mari puterea cu 20 de cai la 90.Acum vreau te rog sa imi lasi un numar de telefon sau un reply la acest comentariu sa stiu daca iti las eu adresa mea de e-mail,mess,nr de tel sau orice altceva.As dori sa discut cu tine in timp real si nu prin msg offline.
RăspundețiȘtergereLeon Florin
salut, da-mi un mail pe adresa de mail. o gasesti pe prima pagina la anuntul cu vanzarea DVD-ului.
RăspundețiȘtergereSalut,
RăspundețiȘtergereDaca s-a resoftat calc mai este nevoie de reglata tija wastegate pt a nu scoate fum?? intreb pt ca eu am relizat o resoftare la un logan de 1.5 2006 la niste "priceputi" si cand o accelerez cu Ac-ul pornit scoate mult fum.
Mentionez ca vana EGR am curatat-o
mersi
depinde ce soft ti-au pus, oricum poti incerca sa reglezi din wastegate, nu ai nimic de pierdut
RăspundețiȘtergeresalutare,
RăspundețiȘtergerenu poti avea putere si fara fum... asta pt cei care nu stiu asta...
cine a putut sa citeasca electronica de pe logan euro4 si cu ce echipament? kwp2000,galleto,mpps?
Adi Valcea. Salut Cristi. Din pacate eu am o parere destul de "fragila" despre motorul asta 1,5 dci. Mie unul mi-ar fi teama sa fac asa ceva la Clio al meu din 2005. Sunt mai pretentioase ca femeile. Motorina cea mai buna nu este suficienta, ulei schimbat la 8000 km nu este suficient....ce sa mai zic. Eu am avut o problema la motor ce a ramas o enigma si in ziua de azi ceea ce a provocat-o. Totul a inceput cu o bataie de motor (avea cam 150.000 km) Cei de la reprezentanta Renaul dupa trei zile de teste si schimbat injectoare au ridicat din umeri fara sa-i gaseasca "buba" si m-au trimis la mecanicii mai slab dotati (din punct de vedere al tehnicii). Acolo au demontat motorul de sus in jos si au gasit: cuzineti dusi, culbutori praf...vibrochen frecat ca la melodie etc. Reparatia a costat muuuult (mai bine cumparam un motor second) Problema este ca nu s-a descoperit cauza. Dupa vreo doi ani si diferite versiuni auzite am ajuns la concluzia ca defectiunea s-a produs intr-un moment in care pompa de ulei s-a blocat si nu a mai urcat uleiul din baie (sau ceva de genul ca nu sunt de meserie).
RăspundețiȘtergereSi inca o problema....cand au demontat motorul au gasit mazga in el care nu avea de unde sa fie decat din uleiul ffffff prost (Elf 10w40) recomandat de Renault.
Ai vreo explicatie pentru asta, in conditia in care uleiul si toate filtrele le schimb la 8000 km cu mana mea. (masina este in regim taxi....deci merita efortul)
pai daca mergi mai mult subturat asa pana in 2500 ture pe min si in oras e normal sa se faca mazga la ulei..
Ștergerela 2500rpm consideri ca e subturat? la 1800rpm este cuplul maxim la diesel, sub 1800rpm poti considera ca este subturat. hai sa zicem sub 2000rpm, dar in nici un caz 2500rpm
Ștergeremda, m-ai convins sa renunt la elf, 'tui basca lui de elf. de 2 ani tot cu el ma dau :(
RăspundețiȘtergerecuzinetii dusi din cauza pompei de ulei? ciudat, cuzinetii sunt inecati in ulei, deci nu pera aveau cum sa futa. mai degraba de la acea mazga
Adi Valcea. De un an de zile folosesc ulei penasol. La inceput mi s-a parut ciudat, mai ales denumirea, dar pot sa spun ca este ok. Costa 80 lei 5 litri si merge atat pe benzina cat si pe diesel si in plus e made in germany (am verificat codul de bare) nu cum era elf-ul bagat pana acum(made in romanica dupa codul de bare). Asa ca pe mine ma costa un schimb 170 lei (80 lei uleiul, 15 lei filtrul de ulei, 30 lei filtru aer,, 35 lei filtru motorina, 10 lei bere pentru mine...sa recuperez lichidele eliminate in procesul de sfortza fizica :). Recunosc faptul ca filtrul de motorina il schimb mai rar (aprox 30.000 km) iar pe cel de aer la 2 schimburi de ulei.
RăspundețiȘtergereiti recomand sa schimbi odata cu uleiul filtrul de aer, ii faci un pustiu de bine la saraca turbina. o scutesti de uzura prematura si vorbesc cat se poate de serios.
RăspundețiȘtergerecat despre schimbarea filtrului de motorina la 30.000km... eu il schimb la fiecare 10.000km si tot imi este frica ca se va fute injectia. schimbandu-l la 30.000km, se infunda si motorina trece mai greu insemnand ca injectia se chinuie sa traga motorina. din nou uuzuri premature.
in schimb iti dau mare dreptate cu uleiul. ce atata ulei sump ca ala e bun, oricum motorul te tine 500.000km. daca e sa faci 30.000km/an, iti trebuie 16 ani sa ajungi la 500.000km.
Da, dar in caz ca faci ca tatal meu, peste 300.000 km in 5 ani, pai cred ca e bine ca pune ulei Mobil. Adica o marca cat de cat cunoscuta, cred ca ii poti spune ulei ,,scump,,
Ștergeresalut cristi adi ma numesc si am si eu o intrebare la tineam. am un logan dci de 70 cai si ma interesa daca ecu de pe cel de 85 e la fel sau difera doar softul? multumesc
RăspundețiȘtergeresi inca o intrebare. ce trebuie sa schimb in afata de soft sa o duc cat mai sus la putere?
RăspundețiȘtergereecu de pe o alta masina contine codul VIN al acelei masini. asta insemna ca tie nu o sa-ti porneasca masina cu alt ECU!!!
RăspundețiȘtergereca sa poti pune alt ECU pe masina ta, acel ECU trebuie sa fie virgin la propriu, sa nu fi fost montat vreodata pe alta masina. in momentul montarii, codul VIN de pe cheie se scrie automat in el.
si da, ECU este identic, difera doar softul.
dar se poate la acelasi ECU sa il resoftezi si sa ii maresti puterea?
Ștergereabsolut! asa se face in mod normal. doar eu nu sunt normal si am mami cumparat un ECU :)
Ștergeredeci de asta tea costat mai mult:D
Ștergereyeap, nebunia costa :)
ȘtergereSalut Cristi!
RăspundețiȘtergereSunt alex_tm,detin un Logan 1.5dci,2007 si am 3 probleme:
-uleiul de motor-am utilizat tot Castrol magnatec 10w40,dar tare mi-e teama ca e fake si cred ca trec pe ulei Dacia
-cand iau piciorul de pe pedala de frana scartaie de fac cu nervii-unii zic ca e din repartitor si ca nu mai am ce sa-i fac
-cand pun semnalizarea,imi face parca e pom de iarna(mi se aprinde si pozitia)
Multumesc!
- sub nici o forma ulei Dacia! mai bine facatura de magnatec! serios!
RăspundețiȘtergere- nu stiu cu pedala d efrana
- uitate la toate tutorialele, acesta ti-a scapat http://www.tutorialelogan.ro/2010/05/tutorial-rezolvat-aprindere-bec-ceata.html
salut, spune-mi te rog ce ai facut, doar resoftare si 3 spire la wastegate? ca am vazut un filmulet in care ai scos 0-100 in 8 secunde. multumesc
RăspundețiȘtergereda, doar resoftare si 3 spire la wastegate.
RăspundețiȘtergerecat despre cele 8 secunde 0-100, uitate la tot filmul.
Salut. Nu creste si consumul dupa ce a fost schimbat chip?
RăspundețiȘtergerela mers normala scazut chiar. daca o calci, da, creste consumul. nu poti avea surplus putere doar din aer :)
RăspundețiȘtergeresalut!!! ma numesc radu si am un logan mcv dci. as avea o intrebare cam cat tea costat resoftatul si unde lai facut?
RăspundețiȘtergeremultumesc!!!
conteaza exact cati cai putere ai stoc. uite, alege motorizare si puterea corecta din lista
RăspundețiȘtergerehttp://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/dacia/logan-mcv/
si contacteaza pe cineva din zona ta http://www.dimsport.ro/ro/contact-dimsport/retea-dealeri
eu am platit 250 euro, dar asta era atunci, acum e mai ieftin
Eu cu Loganul meu am ajuns cu el de la 0-100 km/h ( tuning) in fix 10 sex al tau nu e tuning eu mi-am pus si turbina pe logan
RăspundețiȘtergeregiuu ce tare esti! eu am turbina de cand am cumparat masina
RăspundețiȘtergereStie cineva prin Timisoara unde se face resoftare si un pretz?multzam..p.s. am logan dci 65 de cai
RăspundețiȘtergerestii din experientza?hhiihihihihihi..auzi CRiS..cat ai consumul mediu sa vad daca ma risc?
RăspundețiȘtergerenu o stiu din experienta :)
RăspundețiȘtergerela dci-ul de 65cai, ECU are o versiune veche de soft si nu se pot scrie noile harti. prim adata trebuie facut update la software si abia dupaia se scriu noile harti. daca Dorel nu stie si incearca sa-ti puna noile harti pe vechiul soft, ai sanse destul de mari sa nu-ti mai porneasca motorul, deci nimic grav si oricum se poate reinvia apeland la DimSport :)
am media 5.4 - 6%. depinde cat de aglomerat e cand ma dau prin trafic
salut! sunt florin am si eu o problema cu un logan 14mpi 2005 nu-mi ese la gaze ce pot face ? iam schimbat si softul din calculator siam bagat sa numitul soft logan tuning intradevar merge mai bn are timpul de raspundere mai bun .am inteles ca acel soft diminuat efectul sondelor lambda ce pot fa fac va rog ajutati-ma
RăspundețiȘtergereCristi cati cai are masina ta acum ? :)
RăspundețiȘtergereAnonim: fiind din 2005 probabil ai si multi km si posibil sa nu-si mai faca treaba catalizatorul. nu stiu ce sa-ti zic :(
RăspundețiȘtergereAnonim: vre-o 85cai
din moment ce mia schimbat softul are mai mult cu vreo 10 maxim !!
RăspundețiȘtergerela benzinare da
RăspundețiȘtergeresi cum pot sa remediez problema asta???ar fi o varianta sa i schimb chiuloasa????
RăspundețiȘtergerenu are a face chiulasa cu gazele, mai bine te duci in alt oras, dai o bere la bax si faci ITP-ul, e mai sanatos si lipsit de stres :)
RăspundețiȘtergereA Cristi ai mai rezolvat cu fumul
RăspundețiȘtergerecris n-ai pus chestia aia pt reducere consum cica?..un fel de magnet pe furtunul de alimentare parca..
RăspundețiȘtergereAnonim: n-am rezolvat nimic cu fumul, de atunci totul e conform fara sa fi facut ceva.
RăspundețiȘtergeredoru: daca vrei sa dai banii pe prostii, cumpara magentii aia :)). zic "da banii pe prostii"
Salut. Te deranjez cu o intrebare in legatura cu remaparea stage 2. Am un logan diesel, 65 cai din martie 2006 si ma incanta ideea cum ca va fi ceva mai sprinten. Eu remaparea vreau sa o fac doar ca sa imi dea o rezerva de putere, de exemplu la depasirea unui tir cand ii dau sa rupa rapid si bine...acum intrebarea...eu nu prea trec de 3000 rpm nici nu ma dau la liniute sau agresivitati, consumul sare mult la un astfel de mers (2300-3000 rpm)? Mentionez ca planuiesc sa o fac la dimsport prin suceava...nu vreau sa risc sa nu-mi porneasca motorul:)) Si ca fin utilizator de stage 2, se simte bine fata de stock? Multumesc anticipat!
RăspundețiȘtergerediferenta de la stoc la stage 2 e enorma, o simti din plin. din pacate nu vei mai avea acelasi consum, psihicul tau te va indemna: calc-o, calc-o, ui ce bine trage, si tu te conformezi, deci consum marit :)). dar daca te intelegi cu psihicul tau, consumul este acelasi. nu are a face cu mersul tau la 2300-3000rpm, chiar ti-as recomanda sa-i mai mdai si 4000rpm ca sa cureti palele turbinei de depuneri.
RăspundețiȘtergerein alta ordine de idei, dimsport ofera 5 ani garantie pentru softul lor. in caz ca nu-timai porneste masina din cauza lor, repara gratuit. la fel si daca vrei sa revii la softul stoc, iti face gratuit.
Nu-i problema de psihic, ma controlez:)) Ideea era atunci pe loc la resoftare sa nu porneasca, desi am incredere in baietii de la dimsport. Deci se merita:) Si oricum nu cred ca va creste peste 1-2 litri/100km...bine daca rupi mocheta de sub pedala de acceleratie o sa ia mai mult. Apropo de turbina, am observat ca incepe sa se auda in jur de 2000 rpm acel fluierat dulce al ei:)) Softul nou o sa-i modifice turatia asta...adica va porni ceva mai jos/mai sus? Sau asta controlezi singurel din wastegate? Toata ideea cu resoftarea a plecat din momentul in care am mers cu un diesel de 85 cp...si mi-a placut. Daca si al meu ar merge macar la fel de frumos, as fi pe deplin multumit! Am ceva emotii cu fumul de dupa...dar poate se baga baietii sa regleze usor pe la wastegate sa nu fie probleme in mers normal...la blana e normal sa scoata fum:) Stage 1 nu m-ar incanta deoarece nu e foarte mare diferenta de pret raportata la satisfactia adusa:D Mersi inca o data! Am facut cu ajutorul tau multe chestii singurel (schimbat culoare ceasuri, consola climatizare). Pentru pasionati, esti un real ajutor!
RăspundețiȘtergere1-2% in plus e putin zis daca bagi piciorul in pedala :))
RăspundețiȘtergerec zici de 3-4% in plus? :D
turbina fluiera penca are un inceput de sfarsit, dar asta e, nimic nu tine vesnic.
dupa resoftare iti schimba plaja de cuplu, vei simti puterea undeva la 1800rpm, nu ca acum la 2000rpm.
in caz de fum... da, putin reglaj wastegate, 2 spire, poate 3 :)
la mine fluieratul se aude de vreo 2-3 ani de zile ....sincer imi place foarte mult si nu am avut probleme la ea....Cand ieseam din oras o calcam in jur de 4200 pana in a 3`a si apoi o lasam la 2000-2500 ....Loganul meu este 1.5 prefence euro 3...reglajul la westgate ma ajuta cu ceva?
Ștergereda, la moartea mai rapida a turbinei... avand in vedere ca iti fluiera de atata timp
Ștergerestie cineva un pret pt stage 2?
RăspundețiȘtergeren-ai zis care versiune de motorizare ai.
RăspundețiȘtergerecea de 65 cai 150 euro http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/dacia-logan-1-5-dci-8v-stage-2-3
restul 200 euro http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/dacia-logan-1-5-dci-stage-2-2155
tot versiune ca si tine..merci..ma manancaaa
RăspundețiȘtergerepai si pe mine m-a mancat rau de tot. amu nu ma mai mananca deloc, doar savurez :))
RăspundețiȘtergereSal, te-am intrebat aqu cateva luni ce masini ai mai avut! ai zis ca ai avut mai multe dintre care si bmw . Care are mai multa putere la sprint-viteza loganu asta cipuit sau bmw?
RăspundețiȘtergerema intrebi despre o masina care am detinut-o amu vre-o 15 ani :))
RăspundețiȘtergerebmw era mai sprinten, http://www.hot.ee/odyar/deviant/bmw_320_1977.jpg
Salut Cristi, de stage 1 de la Dimsport ce parere ai? se merita? pe hartie diferenta nu e mare (fata de stage 2)si e la jumatate de pret pt varianta de 65 de cai. Sunt f curios cu trage masina ta in comparatie cu a mea. poate ne intalnim candva prin oras sa vedem ce si cum.George Timisoara.
RăspundețiȘtergerecontacteaza-ma pe mail, ne intalnim si iti arat ce stie stage 1 sau 2 :)
RăspundețiȘtergereDar la 1.4 cum e de facut acest chip tuning???
RăspundețiȘtergerehttp://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/dacia-logan-1-4-mpi-8v-stage-normal-9
RăspundețiȘtergerevreau sa spun ca-ti fac ei, tu doar platesti :)
cauti pe cineva din zona ta http://www.dimsport.ro/ro/contact-dimsport/retea-dealeri
parca au reduceri acum, 150lei daca-mi aduc aminte bine
ms.
RăspundețiȘtergereSalutare!!
RăspundețiȘtergereAm si eu un MCV 1.6 16V si m-ar interesa si pe mine o "cipuire". Problema ar fi insa cresterea consumului de carburant care si asa este putin mai mare datorita caroseriei.Ai cumva pe cineva cu un astfel de motor dus la 116CP sau sti cam cu cat ar sari consumul!!
Merci anticipat si un BRAVO mare pentru toate tutorialele!
maxim un plus de 0.5% daca conduci in aceleasi conditii. depinde unde faci resoftareapenca e posibil sa nu-i mai placa benzina de 95, poate nici cea de 98 si atunci trebe sa-i dai de 100 si aia e durere :))
RăspundețiȘtergererecomand cu incredere www.dimsport.ro
sai contrazic si eu pe aia care pune botu ca daca ati remapezi golanu scade si consumu teapaaa cai an plus da corect dar cum poate fugi cineva de la normal la mai repede fara sa dea din picioare prea mult nu stiu cum sa va explic ca sa ma antelegeti multi foarte multi de pe forum au pus botu sa recunosc si eu credeam asta pana am antrebat destui meseriasi nu carpaci si partea proasta ca ma m cam luat cu ei an gura mai mai sa mi de si freun" sut an cur "asa ca ma m orit si eu de la remapare mai bine o las stok
RăspundețiȘtergeresi sa te contrazic eu asa putin. cand vorbim despre reducerea consumului, ne referim strict la condusul normal, nu in regim sport sau tot timpul blana.
RăspundețiȘtergereeu am constatat o scadere de consum, nu te da pe spate dar ea exista. povestea se schimba daca o calci, atunci consumul este mai mare decat daca ai avea softul stoc.
chiar si cu logan 1.5dci 65cai stoc am vazut medie de 7.8%, insemnand ca omul stie doar blana. dupa resoftare acel consum a urcat a 9,2%. e clar ca puterea apare doar daca se consuma ceva si acel ceva nu poate fi doar aer.
concluzia e ca la condusul normal scade putin consumul, cu 10-20%, infunctie de stilul de condus al soferului. la mine s-a redus cu 15% acel consum.
Ceau! Aş vrea te rog, de mi-ai putea spune un loc sau recomanda pe cineva din Timişoara care se ocupă cu remapări. Eu aş fi interesat să-mi remapez SupeRNova.
RăspundețiȘtergereÎţi mulţumesc mult!
Salut, am si eu un logan 1.4 din 2007 cu 20.000 km parcursi, am vrut sa vad cat duce si surpriza 125 km/h maxim cu pedala la podea, care ar fi explicatia si ce ar trebui sa fac? din cate am vazut in cartea tehnica scrie 162 km/h e diferenta cam mare.
RăspundețiȘtergerepot fi foarte multe:
Ștergere- ulei motor prost/vechi
- bujii
- filtru aer infundat
- injectoare infundate
- nu-mi mai vin altele in minte acum
Iti respect munca si tutorialele desi cred ca loganul e masina de duzina...oricum spune-mi si mie cum ai dedus tu ca o resoftare da masinii 50 de Nm(un cuplu urias in plus) si 20 de cai? daca tu scoti asemenea valori inseamna ca nu traiesti in acelasi spatiu ca restul inginerilor mecanici.Inteleg ca exista o mica si oarecum neinsemnata crestere de putere si cuplu...dar 50 de Nm pentru o masina pana in 130 de Nm? E exagerat oricum.
RăspundețiȘtergereeste diesel si se poate, la benzinare nu este atat de flexibil.
Ștergerestock: cuplu 160Nm la 1750rpm,65CP la 4000rpm
resoftat: cuplu 210Nm la 1750rpm, 90CP la 4000rpm
si nu o zic eu, ci cei de la dimsport care nu doar inventeaza cifre, ci testeaza pe dyno
http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/dacia-logan-1-5-dci-8v-stage-2-3
ce pret pentru remapare?
RăspundețiȘtergereremapare la ce? pretul difera dela o masina la alta.
Ștergerewww.dimsport.ro pentru preturi
Salut,am dat 4 ture la tija wesgate la logan 1.5 dci 70 cp,si la 120 km/h aveam 2800 de ture.Crezi ca e o imbunatatire?
RăspundețiȘtergeremodificarea presiunii in turbina nu modifica rapoartele cutiei. doar creste putin puterea motorului :)
Ștergereoricum, de la presiunea stoc 0.8bar, cu cele 4 spire ai ajuns undeva la 1 - 1,1bar. 6 spire insemna 1.3bar.
Multumesc mi a fost de ajutor tutorialul cu tija. O sa recomand tuturor care au logan diesel
ȘtergereIti dau ceata cu passatu meu,. Logan masina de cacat masina romaneasca. 65 de cai bagi pula in toti.
RăspundețiȘtergereda, da, stim, al tau doice shaise is za best
Ștergeresa inteleg ca aceasta ceata e de la fum?:)) ce tare esti tu ma cu passatul tau......
ȘtergereSalut Cris,
RăspundețiȘtergereAm un logan 1.5dci 2007 (70cp) si m-am tot gandit la resoftare, nu pentru ca fac curse, dar sunt momente (o depasire) cand ai nevoie de un plus de putere.
Totusi care sunt riscurile care le implica o resoftare - implica o uzura mai mare la motor, turbina?
Daca resoftarea e ok, de ce nu o pregatesc din fabrica, pentru a scoate pe piata un motor mai atractiv pentru cumparatori?
cum n-au scos din fabrica? a mea are 65 cai, a ta 75, urmatoarele sunt de 85, 90 si 110 cai :)
Ștergereproblema tine de omologare care costa enorm.
o resoftare presupune o uzura mai mare a motorului si a turbinei. dar totul tine de sofer. o masina stoc pe mana unui sofer care conduce doar in modul sport, fi sigur ca va reduce drastic din viata motorului si a turbinei.
daca acelasi sofer si-ar resofta masina, evident, uzura ar creste si mai mult.
ideea e ca o resoftare nu duce la deteriorari exagerate ale motorului si a turbinei, nu atata timp cat conduci normal. ca din cand in cand ii mai dai cate o blana, este aproape egal cu zero.
daca ar fi sa-mi cumpar o alta masina, i-as face direct resoftarea, fara sa ma gandesc de doua ori.
Mai Cris ce sari asa in sus si te iei de bietul om cu passatu lui. Omu a zis ca iti da "ceata" si are dreptate...daca stai in spatele lui esti in ceata ...continua :))
RăspundețiȘtergereRevenind la lucruri mai serioase...am chipuit si eu dieselul de 70 CP astazi...si pot spune ca se simte diferenta. Am pus Stage 1, masina trage mai cursiv....nu va ganditi ca e sport acuma , e acelasi logan diesel doar ca nu mai tremura asa cand sunt 5 oameni in el si ne taraim prin oras.
Dar am si un dezavantaj:scot fum,mult fum.Am testat in parcare ,2-3 talpi la 5000 rpm si las un mare nor de fum in spate. Inainte de chipuire scoteam fum doar la prima talpa si de la a 2 scadea vizibil, deja la a 4-5 talpa nu mai iesea nimic.
Ceva solutii ?
sa inteleg ca ai facut resoftarea in spatele blocului? printr-un tufis? cimitir? http://tutorialelogan.blogspot.com/2009/08/blog-post.html
Ștergerenu glumesc, ti-a pus un soft prost. n-ai voie sa fumegi atat de mult. hai sa zicem ca pana se curata, dar asta insemna de 2-3 ori si atat, nu de fiecare data. eu am stage 2 si fumeg mult dor daca sunt in sarcina si peste 70km/h. pe loc abia scot un puf
Nu Cris , am facut-o la cei mai buni si cunoscuti :). Masina se comporta excelent , insa nu am reglat tija wastegate. Intre timp am primit un raspuns de la cel care mi-a facut resoftarea in care mi-a spus ca pe loc e normal sa scot fum pentru ca turbina nu produce suficienta presiune si tind sa cred ca are perfecta dreptate, pentru ca in sarcina am testat astazi cu sotia pe post de observator :)) si nu produc fum excesiv . Solutia "tija magica" cred ca as adopta-o doar inainte de ITP. Tu ai folosit vreodata aditiv anti-fum si lubrifiere ? Am vazut asa ceva pe daciashop si parea destul de ieftin. O sa testez si revin cu pareri.
ȘtergereInca odata tin sa mentionez ca sunt 100% multumit de resoftare, eu am Stage 1
din prima explicatie parea ca ai fum mult :)
Ștergeren-am folosit aditivi
un logan 1.5 85cp remapat (115cp) in cat ar scaote 100
RăspundețiȘtergerepana nu testeaza careva, nu o sa stim
ȘtergereBuna cristi,la 1.4 daca il resoftez ce riscuri ar exista?am auzit de prin vorbe ca pe urma nu e recomandat sa trag tare de el.sti pe careva care a resoftat 1.4 si daca a avut ceva probleme?
RăspundețiȘtergereeu n-am auzit pe nimeni sa fi avut probleme de la resoftare...
Ștergeredimsport.ro iti resofteaza si iti da garantie. poti reveni la softul initial gratuit, garantat nu vei reveni :)
Mersi.acuma intru pe site sa vad si in cel mai scurt timp sper sa-i dau muschi :)
Ștergeresalut cris,zi si mie,ce e aia tija wastegate?ce trebuie sa faci,sa strangi sau sa slabesti?ce efecte are?mersi.si tineo tot asa
RăspundețiȘtergeretrebuie sa strangi piulita de pe ea. se ajusteaza deschiderea valvei de reglare presiune. prin strangerea acelei piulite, valva se deschide mai tarziu avand ca rezultat cresterea presiunii in turbina. mai mult aer in motor, mai putine gaze nearse si automat mai multa putere
Ștergeresal cristi ce parere ai de power box pt benzina 13cp si 20 de Nm in plus la 1.4 vreau si eu un sfat.
RăspundețiȘtergerefi serios, nu-ti da 13cp pana-i pula! cel mult 7-8cp, aia este adevarat.
Ștergereo resoftare sau powerbow e cam acelasi lucru, prea mici diferente ca si performante.
ca si pret sa-ti convina
sau o resoftare care e mai buna?
RăspundețiȘtergeresal Cris detin un logan MCV 1.5dci[70cp]120000 km.As vrea sa stiu daca fac o resoftare la km acestia este riscant?sau nu ?
RăspundețiȘtergerecel mai mare risc e sa-ti placa cum se misca masina si cam atat :)
Ștergeremultumesc Cris.mult respect pentru tot ce faci
Ștergeresunama te rog 0763590576
RăspundețiȘtergeresunati-l, oricum nu raspunde
Ștergerecristi, la un 1.4 cam la ce turatie maxima sa schimb ca sa nu-i afecteze fiabilitatea motorului. nu ma intereseaza "liniute", "intreceri", ai inteles tu...
RăspundețiȘtergerein principiu se uzeaza cand este turat si motorul este rece. as spune un 4500 maxim daca vrei sa te tina o viata.
Ștergeredar sa o luam altfel, oricat l-ai chinui, sigur te duce 3-400.000km. si cum gasesti motoare de 1.4mpi la 200euro... e dijaba menajarea motorului
mersi pentru parere
ȘtergereSalut ! Ai avut vreo problema cu masina dupa remapare ?
RăspundețiȘtergereintre timp mi-am facut resoftare stage 2. in acest moment am 130.000km si n-am avut nicio problema
ȘtergereDin cate am inteles se simte destul de bn diferenta de la stage 1 la 2 avand in vedre ca sunt doar 5 cai in plus
RăspundețiȘtergerese simte bine de tot, e mult mai sprintena. de fapt, baietii chiar te imbie direct cu stage 2 :)
ȘtergereCRIS ce ar fi mai ok resoftare sau tuning box?
RăspundețiȘtergeren-am testat tuning box, deci nu stiu
ȘtergereSalut Cristi, am un clio 1.5 dci 65cai resoftat undeva la 85, astazi dupa resoftare, am dat niste teste cu plecari bruste, incat sa nu raman fara cauciucuri, totu perfect se simte o diferenta uluitoare, ei problema acum vine, ultima oara cand am incercat sa plec mai fortat a trepidat bordul de am crezut ca o ia la plimbare, de atunci m-am cam speriat si nu am mai incercat, masina are 49.500km reali, a fost, a unui mosulica care a mers destul de batraneste cu ea, eu am 20.000km cu masina si nu am avut nici o problema, mentionez ca in oras schimb undeva aproape de 2500, ai vre-o idee de ce a trepidat asa? Maine probabil am sa merg sa pun testerul pe masina.
RăspundețiȘtergeren-ai sa vezi pe tester cum arata ambreiajul...
Ștergerecel mai probabil n-ai stiut sa folosesti ambreiajul si roagate lui Aladdin sa nu fi rupt vreun arc ceva de pe acolo
Sper ca nu, dupa am mai mers vre-o 100 de km cu plecari normale, si accelerari pana in 4200, viteza creste constat cu turometrul, nu patineaza, atunci a fost singura data cand am incercat foarte fortat, stiu sa folosesc ambreiajul numai ca atunci nush ce am avut in cap de am luat direct piciorul de pe el, afara este ud pe carosabil si ma gandesc, sa fi pierdut si prins aderenta, cauciucurile fiind 195 si noi, si ca a trepidat de 3-4 ori, oricum nu o mai fortez asa in viata mea..., nu e bine cu remaparea asta ca parca imi spune ceva dai dai cand vezi ca masina poate, am spus sa te intreb pentru ca motoarele sunt identice, si un mare bravo si bafta pentru site si ce faci!
RăspundețiȘtergereA intrat abs
RăspundețiȘtergereABS? unde? la mine nu
ȘtergereSalut
RăspundețiȘtergereAm un logan 1.5 dci 65cp. Masina se opreste in mers si la relanti. Am schimbat multi multi senzori,regulator presiune, egr. Verificat injectoare si pompa. Rezultat ECU defect. Cum trebuie sa procedez in alegerea altui ecu? trebuie uch + chip de cheie ? ma puteti ajuta cu sfaturi?
Va multumesc!
salut, in principiu ai doar nevoie de cineva sa iti imperecheze noul ECU cu cheia si UCH-ul. adica sa virginizeze acel ECU pe care l-ai cumparat second hand si sa-l imperecheze.
Ștergerevezi pe www.obdtuning.ro care dintre dealeri este mai aproape de tine ca sa te ajute in treaba asta
Salut. Am revenit cu problema ecu. I-am sunat pe cei de la obdtuning care mai pe scurt mi-au dat cu flit ca dureaza prea mult si nu au timp. ECU inca nu l-am cumparat doar m-am interesat..unul nou nescris este intre 2300 si 3200 ron in fct de magazin iar unul din dezmembrari este 500. Problema este alta,loganul este din 2006 model Ambition Euro 3 si din ce am inteles de la dezmembrari mi-ar trebui unul de pe acelasi model..slabe sperante...tu de unde l-ai cumparat pe cel cu 200 euro resoftat? mai ai si alte solutii? Orice sfat e binevenit..
RăspundețiȘtergereMultumesc mult
vorbim despre un ECU achizitionat acum 7 ani. nu-mi mai aduc aminte cum am ajuns la respectiva persoana. daca esti din Timisoara, iti pot spune doar ca la Auto Cardo s-a efectuat montarea si tot acolo era si persoana care mi-a luat banii.
Ștergeren-are nicio treaba modelul si varianta, la "noul" ECU ii poate face un update de soft fara probleme.
multumesc pt sfaturi! am gasit un ecu "virgin" ...
ȘtergereSalut, am o intrebare:
RăspundețiȘtergereDupa resoftare calculatorul de bord mai indica cu acuratete consumul?
(litri consumati medie l/100km, etc.). Intreb asta pentru ca am auzit ca nu ar mai arata aceste date corect.
Multumesc,
salut, inca n-am auzit pe nimeni ca CB-ul sa arate cu "acuratete" consumul. am facut un tutorial si pe tema asta.
Ștergerein functie de anumiti factori, iti arata sau nu corect acel consum instant sau mediu. chiar si resoftat, la mine arata bine. stiu persoane car enu au resoftare si arata la fel de bine sau eronat, in functie de acei factori.
http://www.tutorialelogan.ro/2013/08/eroare-calculator-de-bord.html
se umbla la tija turbinei?? dupa ce se scrie noul soft in ecu? sau cresterea de putere este pura din soft??
RăspundețiȘtergereputerea este obtinuta 100% din soft. ajustarea tijei Wastegate este altceva
ȘtergereSalut,
RăspundețiȘtergereÎn Constanța stage 1+ este 600 lei la un specialist Renault.
Știți ceva de acest stage? Se merită suma?
Momentan nu am de gând sa bag banii în mașină, dar vreau sa remapez masina care are în jur 170k,si nu pot sa deranjez omul cu întrebări dacă nu dispun de finanțare.
Salut, specialist my ass, aberant de scump! Nici stage 2 nue atat de scump.
ȘtergereUite aici http://www.obdtuning.ro/ro/chiptuning/dacia/logan-2004-2012/1-5-dci-8v-2357/
Au reprezentant in Constanta. Cu baietii acestia n-ai cum sa gresesti, softul este personalizat pe masina ta, garantie si mai ales profesionalism.
Intri la sectiunea Contact si pe stanga ai Dealeri. Intri pe dealeri si gasesti in Constanta
Mersi de răspuns,
RăspundețiȘtergereNea ăsta la care am fost cu totul pt altă problemă lucrează la Renault, și din vorba în vorbă am aflat ca este reprezentat Dim sport.
Și nu am aflat ce este stage 1+ ăsta că până acum nu am auzit.
poti face direct stage 2, eu am de vreo 130.000km, colegul de peste 200.000km.
Ștergeresi spune-i ca pentru 600lei trebuie sa-ti faca si plinul, altfel ii arati preturile de pe site de la obdtuning.ro.
apropo de dimsport, inainte sa fie obdtuning, se numea dimsport. dar s-a gandit un angajat sa demisioneze si a luat cu el site-ul dimsport.ro. uita-te la bannerul de sus din pagina, colt dreapta jos, mai de mult le-am facut reclama...
Salut!
RăspundețiȘtergerecum poti schimba treptele asa de rapid? la mine mi se pare ca agata putin din 1>2 daca i-o dau repede si la turatie mare. vreun pont?
salut, experienta... de asta ce spui? https://youtu.be/xHZAzPnDuOQ
ȘtergereSalut Cristi, in Constanta, sti la cine sa merg? Alin Popa sau Andrei Ciobanu? Multumesc!
RăspundețiȘtergeresalut, habar n-am.
Ștergere