are asa ceva la demontari, de exemplu la demontare/montare (http://www.tutorialelogan.ro/2009/09/tutorial-demontare-interior-la-logan.html). are tutorial de montare chedere suplimentare http://www.tutorialelogan.ro/2013/12/montat-cheder-suplimentar-pe-usi.html.
Salut! am si eu o intrebare dar nu are legatura cu tutorialul de aici, am vrut sa te contactez.. si nu am stiut cum, asa ca am zis sa te intreb aici:D am un Logan 1.5 DCi din 2006, iar masina mea de munca este un lodgy, care are 6 trepte..... ma gandeam asa oare nu pot face o modificare daca se potriveste.... sa-i bag la loganul 1.5 DCi cutie de viteze in 6 trepte ca la Lodgy?
ma indoiesc ca ar merge :) oricum, doar cine are acces la o asemenea cutie ar putea incerca. cat despre metoda de a ma contacta, cauti bine si gasesti cel putin doua adrese de mail, facebook, G+. la un moment dat se gasea si numar de telefon pe google, dar alea le-am rezolvat :P
sigur ca merge, dar eu n-as pune. pentru bord sunt alte solutii, cum ar fi http://www.tutorialelogan.ro/2013/07/rezolvat-greieri-si-sunete-din-bord-la.html
Interesant acest tutorial! Intrebarile mele sunt: in loc de acest mastic nu merge folosit si cheder din praktiker/bricostore/dedeman/cheder din comert? Eu am folosit acel cheder la etansarea usilor si sunt foarte multumit. Ma gandesc sa pun si pe fetele de usi, daca spui ca va izola fonic.
Ce material ai pus pe fetele de usi in interior? Fononim? Iar pe usa, pe tabla ce material este acela? Aluband?
in cea mai mare parte, fata de usa este aproape lipita de tabla, deci nu merge sa pui un cheder inalt deoarece forteaza fata de usa sa stea distantata de tabla. in locurile unde fata de usa este tare, cel putin la mine, diferenta este de aproape 1cm, deci ar trebui unul din acele chedere mari. dar da, este o solutie si acel cheder daca distantele care le ai sunt mici si poti folosi unul din acele benzi de etansare mici ca dimensiuni. da, este fonomin si aluband https://picasaweb.google.com/104072069706870899482/IzolatieUsi
in mod normal da, dar se poate refolosi de doua, trei ori ;) amu depinde cat de des dai jos fetele de usi, eu le dau jos rar, o data, de doua ori pe an :))
Salut, o alta solutie este masticul de lipit parbrizul (nu mai stiu marca) ramane maleabil am lipit eu fetele de usi la fostul meu logan si este undeva la 20-30 lei tubul si ajunge la toate panourile chiar a mai ramas pentru lipirea aeratoarelor de sub bara spate.
neimportant, baiatul de la care am cumparat nu mai are de vanzare si nici nu mai poate aduce. nu are o denumire sau un cod dupa care poate fi gasita :(
ma indoiesc ca ar fi ok, distanta intre faza de usa si tabla in ce-a mai mare parte este foarte mica, acel profil D doar impingand in fata de usa tensionand braduletii
Salut. Eu am motorizarea 1.6 mpi pe masina iar dupa ce pornesc motorul, atunci cand acestra este rece, se aude in spatele carcasei filtrului de aer un zgomot ciudat, un fel de zgariat. Intrebare: e o problema la motor sau e ceva de genul:"asa fac toate".?
da, ii poti spune si asa. depinde si de auzul fiecaruia, cert este ca se aude daca motorul este la relanti, daca accelerezi se aude dar este acoperit de zgomotul motorului.
se pare ca nu sunt singurul. tot 1.6mpi (euro 5) am si acelasi sunet il aud si eu. am pana in 25mii de km. cineva care a intampinat problema asta spunea ca dupa 35mii de km a scapat de zgomot. acum n-am decat sa astept. ps: la revizie se faceau ca nu aud nimic, deci....
sal, eu am motor 1,4 si tot asa se aude la rece ca un fel de zuruit din spatele carcasei de la filtru de aer.am intrebat la service si mi-au zis rasp.''' asa mai fac ele'' .Eu am zgomotul ala de pe la 70000 de km si acum am 130000 dar nu am av probleme la motor si sper sa nu am nici in continuare. Mentionez ca eu am motorul remapat de pe la 650000 si oricum acesta dupa remapare a devenit un pic mai zgomotos la relanti.
Criss poti sa faci un tutorial cu schimbarea sticlei de la stopurile de pe spate? as vrea sa imi schimb doar sticlele sa pun de alea cu semnal alb pe semnalizare. Si nu sunt dispus sa cumpar triple noi.
Salut Cris! Daca izolez fetele de usi se mai diminueaza clantanitul de la inchiderea centralizata la inchiderea/deschiderea usilor? Manerele cele de care tragi sa inchizi usile la PH2,stiu ca merg montate si la PH1. Intrebarea este nu merg mentate si la usile spate pe PH1? Ca eu am aplicat un maner de forma si se incadra,nu stiu la prindere sa nu incomodeze intre fata de usa si tabla. Multumesc!
cristi, tu ai idee daca exista "chingi antiruliu"? cineva care a avut aro a zis ca asa avea a lui. adica niste chingi situate undeva langa arcuri care se prind jos de punte si sus de caroserie si nu da voie sa oscileze puntea prea mult fata de caroserie, practic scurtand cursa suspensiei dar in acelasi timp lasand-o moale ca sa preia gropile. de avut sigur avea, dar nu stiu daca din fabrica sau cuiva i-a dat prin cap sa-i puna, de asta te intreb daca tu ai auzit.
salut criss am si eu o intrebare, exact in partea dreapta spate intre fata de portiera si tabla de portiera am depistat ca imi curge apa in masina am scos aproximativ 1L de apa de pe mocheta din interior....intrebarea mea este daca pun mastic roata pe fata de portiera ar mai curge apa in interior? sau ai vro solutie te rog sa ma ajuti pentru ca m-am saturat de strans apa si uscat mocheta cu aeroterma...
problema e ca nu are voie sa curga apa in interior . dai jos fata de usa si desfunzi gaurile de scurgere. asta insemna ca usa este plina de apa. de fapt
salut. dupa etanseizare e normal sa mai curga apa intre fata de usa si tabla (cateva picaturi sub presiune, fara sa ude chederul - pentru mine un pas mare dupa multe plimbari pe la service) ? sau etanseizarea trebuie sa fie perfecta ? (sandero 2008 Timisoara - caut un tinichigiu care sa faca treaba cum trebuie)
practic acest mastic nu prea are rolul de a etansa sa nu intre apa in masina... probabil ai probleme cu gaurile de scurgere din usa. sau ai avut ceva probleme in trecut la acea usa si s-au facut modificari care acum dirijeaza apa spre interiorul masinii, ceea ce nu este normal
azi am fost la service a 3-a oara si e pentru prima data cand nu mai trece apa de cheder si intra in masina. problemele au aparut dintr-o data in vara asta la 3 ani de cand a fost demontata fata la usa ca sa puna folii pe geamuri. in paralel se scurge apa prin scurgerile de la usa. toate scurgerile sunt ok, apa trece prin ele dar mai iese si pe unde nu trebuie...
Salut îmi poți spune de unde pot sa fac rost de acele clipsuri de prindere de pe fata de ușă Ca am reușit sa rup câteva și tot caut da nu găsesc nicaieri În al doilea rand câte role de mastic îmi trebuie pentru toate cele 4 uși Mulțumesc
Ok..ma gandeam eu ca nu este o solutie pentru viitor ..acum au mastic ordinar .care a fost la bageta culoare alb si sa întărit ca betonul pe fata l-am dat jos ...se poate intampla ceva pana la primavara când fa căldură sa pot pune ce trebuie
Ma voi muta la Timisoara, la tine mai tot timpul este soare.
RăspundețiȘtergereCristi,cred ca dupa izolatia aceasta nu se mai aude nici cand tai cu drujba,dar cu cheder nu merge izolatia??
RăspundețiȘtergereSalut Cristi. Crezi ca poti face un tutorial cu montarea de chedere pe usa propriuzisa?
RăspundețiȘtergereare asa ceva la demontari, de exemplu la demontare/montare (http://www.tutorialelogan.ro/2009/09/tutorial-demontare-interior-la-logan.html). are tutorial de montare chedere suplimentare http://www.tutorialelogan.ro/2013/12/montat-cheder-suplimentar-pe-usi.html.
ȘtergereMersi frumos Avalanche :)
ȘtergereSalut! am si eu o intrebare dar nu are legatura cu tutorialul de aici, am vrut sa te contactez.. si nu am stiut cum, asa ca am zis sa te intreb aici:D am un Logan 1.5 DCi din 2006, iar masina mea de munca este un lodgy, care are 6 trepte..... ma gandeam asa oare nu pot face o modificare daca se potriveste.... sa-i bag la loganul 1.5 DCi cutie de viteze in 6 trepte ca la Lodgy?
RăspundețiȘtergerema indoiesc ca ar merge :)
Ștergereoricum, doar cine are acces la o asemenea cutie ar putea incerca.
cat despre metoda de a ma contacta, cauti bine si gasesti cel putin doua adrese de mail, facebook, G+. la un moment dat se gasea si numar de telefon pe google, dar alea le-am rezolvat :P
acolo intre parbriz si bor nu merge pus?
RăspundețiȘtergeresigur ca merge, dar eu n-as pune.
Ștergerepentru bord sunt alte solutii, cum ar fi http://www.tutorialelogan.ro/2013/07/rezolvat-greieri-si-sunete-din-bord-la.html
Interesant acest tutorial!
RăspundețiȘtergereIntrebarile mele sunt: in loc de acest mastic nu merge folosit si cheder din praktiker/bricostore/dedeman/cheder din comert? Eu am folosit acel cheder la etansarea usilor si sunt foarte multumit.
Ma gandesc sa pun si pe fetele de usi, daca spui ca va izola fonic.
Ce material ai pus pe fetele de usi in interior? Fononim?
Iar pe usa, pe tabla ce material este acela? Aluband?
in cea mai mare parte, fata de usa este aproape lipita de tabla, deci nu merge sa pui un cheder inalt deoarece forteaza fata de usa sa stea distantata de tabla.
Ștergerein locurile unde fata de usa este tare, cel putin la mine, diferenta este de aproape 1cm, deci ar trebui unul din acele chedere mari.
dar da, este o solutie si acel cheder daca distantele care le ai sunt mici si poti folosi unul din acele benzi de etansare mici ca dimensiuni.
da, este fonomin si aluband https://picasaweb.google.com/104072069706870899482/IzolatieUsi
hei criss!
RăspundețiȘtergereai putea sa faci te rog si pentru mine un tutorial despre cum portesti motorul???
Gabi din dragasani...
nu, ar trebui sa ma enervezi ca sa fac asta :))
ȘtergereNu e greu,ai nevoie de o cheie si de cărți :)
ȘtergereIn mod normal acest mastic cred ca trebuie inlocuit de cate ori desfaci usa asa ca la cat iti desfaci tu masina vei mai avea nevoie spor la treaba
RăspundețiȘtergerein mod normal da, dar se poate refolosi de doua, trei ori ;)
Ștergereamu depinde cat de des dai jos fetele de usi, eu le dau jos rar, o data, de doua ori pe an :))
sall cris cat te-au costat masticul acela (3role)?
RăspundețiȘtergeresus deasupra tutorialului, in acel text, sunt doua link-uri sub acel text albastru. click si vezi. 30 lei bucata
ȘtergereSalut, o alta solutie este masticul de lipit parbrizul (nu mai stiu marca) ramane maleabil am lipit eu fetele de usi la fostul meu logan si este undeva la 20-30 lei tubul si ajunge la toate panourile chiar a mai ramas pentru lipirea aeratoarelor de sub bara spate.
ȘtergereCris da un tutorial cu montarea unei prize de 12 V in portbagaj ce zici??
RăspundețiȘtergeren-am avut niciodata nevoie de asa ceva. in plus, greu cu o pozitionare ok acolo
Ștergerenu e scump anonim cativa lei
RăspundețiȘtergereacele role se pun si la usile din casa
RăspundețiȘtergerecristi de unde ai manerul usii????acela alb
RăspundețiȘtergereastea? http://www.tutorialelogan.ro/2013/08/montat-fete-de-usi-stalpi-carenaj-scaun.html
Ștergerele-am cumparat
De unde ai cumparat plinta de cauciuc din bara fata? Stima.
RăspundețiȘtergereneimportant, baiatul de la care am cumparat nu mai are de vanzare si nici nu mai poate aduce. nu are o denumire sau un cod dupa care poate fi gasita :(
Ștergeresper sa nu se supere cristi:
RăspundețiȘtergerehttp://www.fuelsharksaver.com/ro6Lz4h5qj/
oare de ce nu i-o lua nimeni la rost pe japitele astea ordinare?
prost este ala care crede o asemenea porcarie si da banul.
ȘtergereSi eu am postat pe forum ceva de genul, si in continuare imi sustin ideea ca este doar metoda de a scapa de banii din buzunar, fara a gandi.
Ștergerebanda adeziva cu profil D nu si-ar face treaba mai bine ? ma refer sa nu trebuiasca sa o schimbi la fiecare demontare a fetei de usa.
RăspundețiȘtergerema indoiesc ca ar fi ok, distanta intre faza de usa si tabla in ce-a mai mare parte este foarte mica, acel profil D doar impingand in fata de usa tensionand braduletii
ȘtergereStai sa te prinda o ploaie mai mare si vei vedea cum o sa intre apa in masina.
ȘtergereCristi de unde ai pasla??
RăspundețiȘtergerede la Valentin 0762695585, 7lei metrul patrat
ȘtergereGhici cu cine semeni http://www.youtube.com/watch?v=UWKn6jYDsVY
RăspundețiȘtergereModule D.R.L.cand mai aduci?
RăspundețiȘtergerein aproximativ doua saptamani
ȘtergereSalut. Eu am motorizarea 1.6 mpi pe masina iar dupa ce pornesc motorul, atunci cand acestra este rece, se aude in spatele carcasei filtrului de aer un zgomot ciudat, un fel de zgariat. Intrebare: e o problema la motor sau e ceva de genul:"asa fac toate".?
RăspundețiȘtergereasta n-am mai auzit :)
Ștergerecumva "zgariatul" asta seamana cu un fâsâit?
Ștergereda, ii poti spune si asa. depinde si de auzul fiecaruia, cert este ca se aude daca motorul este la relanti, daca accelerezi se aude dar este acoperit de zgomotul motorului.
RăspundețiȘtergerese pare ca nu sunt singurul. tot 1.6mpi (euro 5) am si acelasi sunet il aud si eu. am pana in 25mii de km. cineva care a intampinat problema asta spunea ca dupa 35mii de km a scapat de zgomot. acum n-am decat sa astept.
Ștergereps: la revizie se faceau ca nu aud nimic, deci....
sal, eu am motor 1,4 si tot asa se aude la rece ca un fel de zuruit din spatele carcasei de la filtru de aer.am intrebat la service si mi-au zis rasp.''' asa mai fac ele'' .Eu am zgomotul ala de pe la 70000 de km si acum am 130000 dar nu am av probleme la motor si sper sa nu am nici in continuare. Mentionez ca eu am motorul remapat de pe la 650000 si oricum acesta dupa remapare a devenit un pic mai zgomotos la relanti.
RăspundețiȘtergeredeci e ceva de genu:"asa fac toate".
RăspundețiȘtergereSalut Cristi
RăspundețiȘtergereLa Ciclop nu se gaseste acest mastic?
n-am vazut, n-am auzit :)
Ștergerewww.okazii.ro/accesorii-auto/altele/garnitura-originala-renault-buson-umplere-ulei-820009118-a146725395
RăspundețiȘtergereCriss poti sa faci un tutorial cu schimbarea sticlei de la stopurile de pe spate? as vrea sa imi schimb doar sticlele sa pun de alea cu semnal alb pe semnalizare. Si nu sunt dispus sa cumpar triple noi.
RăspundețiȘtergerepai si de ce as distruge eu stopurile mele? :))
Ștergereeu am deja semnalizarile albe
"Matu" nu cumva provine de la "mâțu"?
RăspundețiȘtergereTM 80 MAT este numrul de la masina, de acolo ii vine porcla :)
ȘtergereSalut Cris! Daca izolez fetele de usi se mai diminueaza clantanitul de la inchiderea centralizata la inchiderea/deschiderea usilor?
RăspundețiȘtergereManerele cele de care tragi sa inchizi usile la PH2,stiu ca merg montate si la PH1. Intrebarea este nu merg mentate si la usile spate pe PH1? Ca eu am aplicat un maner de forma si se incadra,nu stiu la prindere sa nu incomodeze intre fata de usa si tabla. Multumesc!
absolut, sunetul inchiderii centralizate este mai infundat.
Ștergerenu stiu daca se pot pune si pe spate acele manere :(
Am montat eu , merg
Ștergerecristi, tu ai idee daca exista "chingi antiruliu"? cineva care a avut aro a zis ca asa avea a lui. adica niste chingi situate undeva langa arcuri care se prind jos de punte si sus de caroserie si nu da voie sa oscileze puntea prea mult fata de caroserie, practic scurtand cursa suspensiei dar in acelasi timp lasand-o moale ca sa preia gropile. de avut sigur avea, dar nu stiu daca din fabrica sau cuiva i-a dat prin cap sa-i puna, de asta te intreb daca tu ai auzit.
RăspundețiȘtergeredin fabrica sigur nu avea, cel mai sigur si-a facut singur modificarea. eu nu retin aceasta informatie, posibil sa nu fie pe aici pusa
Ștergerece suspensie ai pe masina Cris?
RăspundețiȘtergerearcuri Eibach.
Ștergereamortizoare Monroe pe fata, amortizoare stoc pe spate
Salut Cris!Daca desfaci fetele de usi pentru prina data iti mai trebue mastic sau mai este bun cel de acolo?
RăspundețiȘtergeredepinde, de regula se mai poate folosi ceva din el
ȘtergereDar cu vata minerala nu merge lipita pe fetele de usi? Multumesc!
RăspundețiȘtergereeu n-as face asa ceva
Ștergeresalut criss am si eu o intrebare, exact in partea dreapta spate intre fata de portiera si tabla de portiera am depistat ca imi curge apa in masina am scos aproximativ 1L de apa de pe mocheta din interior....intrebarea mea este daca pun mastic roata pe fata de portiera ar mai curge apa in interior? sau ai vro solutie te rog sa ma ajuti pentru ca m-am saturat de strans apa si uscat mocheta cu aeroterma...
RăspundețiȘtergereproblema e ca nu are voie sa curga apa in interior . dai jos fata de usa si desfunzi gaurile de scurgere. asta insemna ca usa este plina de apa. de fapt
Ștergeresal !! cati mm are canalul in care ai pus mastic ? de la fetele de usi?
RăspundețiȘtergereputin sub 2mm
Ștergeresalut. dupa etanseizare e normal sa mai curga apa intre fata de usa si tabla (cateva picaturi sub presiune, fara sa ude chederul - pentru mine un pas mare dupa multe plimbari pe la service) ? sau etanseizarea trebuie sa fie perfecta ? (sandero 2008 Timisoara - caut un tinichigiu care sa faca treaba cum trebuie)
RăspundețiȘtergerepractic acest mastic nu prea are rolul de a etansa sa nu intre apa in masina... probabil ai probleme cu gaurile de scurgere din usa. sau ai avut ceva probleme in trecut la acea usa si s-au facut modificari care acum dirijeaza apa spre interiorul masinii, ceea ce nu este normal
Ștergereazi am fost la service a 3-a oara si e pentru prima data cand nu mai trece apa de cheder si intra in masina. problemele au aparut dintr-o data in vara asta la 3 ani de cand a fost demontata fata la usa ca sa puna folii pe geamuri. in paralel se scurge apa prin scurgerile de la usa. toate scurgerile sunt ok, apa trece prin ele dar mai iese si pe unde nu trebuie...
ȘtergereSalut îmi poți spune de unde pot sa fac rost de acele clipsuri de prindere de pe fata de ușă Ca am reușit sa rup câteva și tot caut da nu găsesc nicaieri
RăspundețiȘtergereÎn al doilea rand câte role de mastic îmi trebuie pentru toate cele 4 uși
Mulțumesc
axscu57@yahoo.com pentru clipsuri. 3 role ajung pe toate 4 fete de usi. dar parca spuneam treaba asta in tutorial
ȘtergereSalut...in loc de mastic nu ar merge lipit pe usa burete cu adeziv ca la usile din casa ...ma gândeam ca buretele re taseaza destul de mult..
RăspundețiȘtergeresalut, buretele se deterioreza dupa 2-3 ani din cauza caldurii. se faramiteaza si face mizerie
ȘtergereOk..ma gandeam eu ca nu este o solutie pentru viitor ..acum au mastic ordinar .care a fost la bageta culoare alb si sa întărit ca betonul pe fata l-am dat jos ...se poate intampla ceva pana la primavara când fa căldură sa pot pune ce trebuie
RăspundețiȘtergere