Modulul prezentat de mine nu mai este disponibil la vanzare, asa ca va ramane varianta de la Claudiu, datele de contact mai sus.
In trecut am mai testat un asemenea modul si functiona cam pe aceiasi idee, doar ca se lega la avarii si sensibilitatea se regla prin schimbarea inclinatiei... un cacat. Avand in vedere ca pornea foarte usor cand franai si treceai printr-o groapa, l-am considerat ca fiind o alegere proasta. Atunci ma gandeam ca solutia ideala ar fi sa fie un modul care monitorizeaza kilometrajul si daca scade cu mai mult de 7km/h, sa de-a comanda de lumina intermitenta pe becurile de frana. S-a facut si asta si s-a dovedit ca nu era deloc ok, era imprevizibil, pornea aiurea si, uneori chiar si cand suna telefonul sau nu pornea chiar daca scoteai fum din roti.
Recunosc ca am fost sceptic cand am primit acest modul sa-l testez, dar rezultatele au fost peste asteptari, si-a facut treaba impecabil si in cele doua saptamani de teste am fost placut surprins cat de bine s-a comportat.
De unde am achizitionat modulul? Se poate comanda de aici sau pe mailkerthoffa@gmail.com.
PS: multumiri lui Vlad pentru materialul video pus la dispozitie.
Si cum Oana s-a jucat cu sentimentul meu, desi i-am dat o filmare unde un Opel avea EBS si cu becuri cu filament, m-a provocat sa-i arat ca functioneaza si daca pui un bec cu filament. Evident ca functioneaza :)
Din momentul in care am primit acest modul am vrut sa-l pun pe toate cele 3 becuri de frana. E sus de 3 saptamani functioneaza impecabil! Iar faptul ca nu a trebuit sa tai nici un fir si ca se poate deconecta imediat fara nici un fel de efort, m-a incantat la maxim!
Functioneaza foarte bine si cu becuri cu filament, nu este neaparat sa il folosesti doar cu leduri.
Recunosc ca am fost sceptic cand am primit acest modul sa-l testez, dar rezultatele au fost peste asteptari, si-a facut treaba impecabil si in cele doua saptamani de teste am fost placut surprins cat de bine s-a comportat.
De unde am achizitionat modulul? Se poate comanda de aici sau pe mail
PS: multumiri lui Vlad pentru materialul video pus la dispozitie.
Si cum Oana s-a jucat cu sentimentul meu, desi i-am dat o filmare unde un Opel avea EBS si cu becuri cu filament, m-a provocat sa-i arat ca functioneaza si daca pui un bec cu filament. Evident ca functioneaza :)
Din momentul in care am primit acest modul am vrut sa-l pun pe toate cele 3 becuri de frana. E sus de 3 saptamani functioneaza impecabil! Iar faptul ca nu a trebuit sa tai nici un fir si ca se poate deconecta imediat fara nici un fel de efort, m-a incantat la maxim!
Functioneaza foarte bine si cu becuri cu filament, nu este neaparat sa il folosesti doar cu leduri.
iar ai schimbat o pereche de cauciucuri ? :)
RăspundețiȘtergereAstept sa montezi ESP pe ea :D
Spor
cred ca ai cam incurcat sw-urile alea.. Unde scrie ,,on'' pe modul, inseamna ca este pe 1in tabelul ala..(1,2,3,4 este numerotatia sw-urilor). Se pot lega si stopurile laterale ? Dupa mine aprinderea numai a celui de pe mijloc ar putea insemna la un moment dat ca ceva nu face contact cum trebe prin instalatia masinii.. Oricum e ,,binevenit'' modulul asta ptr mine.. Tocmai am comandat ieri la Tudor modulul celalalt de frana intermitenta.. Asta ce pret mai are ? mersi
RăspundețiȘtergererepede te iei tu de detalii, am refilmat tutorialul ala de 3-4 ori, nici nu mai gandeam, spuneam mecanic :D
Ștergerese poate lega si pe toate 3 becuri, urmeaza un update si cu asta... timp sa am :(
pai daca faci un filmulet se ptr stopurile laterale cred ca ar fi cam ca ala cu rabatatul oglinzii..treaba de fetita..
ȘtergereAm avut un modul care pornea avariile la frina brusca pina intr-o zi cind am frinat violent la o trecere de pietoni (un bou de pieton "s-a aruncat" pe trecere), iar masina care venea din spatele meu pe alta banda a considerat ca eu opresc/parchez (ca deh asa se practica "la noi") si a trecut cu viteza pe linga mine de era sa-l ia pe ala pe capota.
ȘtergereEu cred ca pornirea avariilor la frina brusca cum au unele masini nu e potrivita in Romania din cauza utilizarii excesive/abuzive a luminilor de avarie.
Felicitari, inca un tutorial frumos si detaliat. Tine-o tot asa
RăspundețiȘtergerecum procuram si noi restu lumi modulul :D :)
RăspundețiȘtergereexact cum spuneam si in descrierea de deasupra filmului, daca sunteti cuminti, va spun :)
Ștergereabia astept cred ca o sa fiu primul cu modul din vl :))))))))) sau poate ma intrece cineva
RăspundețiȘtergereomul e din bucuresti, deci sanse maxime sa fie cineva din bucuresti inaintea ta :)
ȘtergereAlex_VLB, o sa fi primul din Valcea cu modulul asta. Dar sa stii ca am mai vazut un logan, sau chiar doua (daca nu ma insel) care la apasarea franei de serviciu clipea al treilea stop indiferent daca franarea era violenta sau nu. :)
Ștergerenu esti cu siguranta primul din valcea. :))
ȘtergereFelicitari.... cand ne spui si de unde il putem achizitiona?
RăspundețiȘtergereati fost cuminti, asa ca am pus sus in descriere un link catre locatia unde vinde omul acest modul
Ștergeresalut cristi, era bine daca puteai pe cineva sa filmeze si din exterior sa vedem cu se vede cand franezi brusc, e interesant si cum se vede din interior... dar ma gandesc ca si din exterior arata bine.. astept, sau asteptam ! :)) P.S. asa bine e iarna cu fesele calde... pfuuu
RăspundețiȘtergeree si tu amu :)) nimic nu-ticonvine :))
Ștergereimi cer scuze, iti convine ca a cofragul caldut :D
Este filmat si din exterior, la sfarsitul tutorialului este o comparatie la franare brusca intre Logan si Mercedes. Cred ca multi au pierdut ultimele secvente.
Ștergeresi sw 4 ce rol are?
RăspundețiȘtergeresw n-are nici un fel de rol, este si rupt ca sa nu-l poti actiona. banui ca asa a gasit sa achizitioneze piesa, doar cu 4 switch-uri si nu cu 3 :)
Ștergereoare cat crezi ca mai rezista instalatie electrica cu atatea chestii pe ea ?
RăspundețiȘtergerein ce sens sa reziste? nu stiu de ce ai impresia ca as fi pus niste consumatori atatde mari ca o sa ia foc...
Ștergere''coafura rezista pe orice vreme''=))))))))))
RăspundețiȘtergerearata bine doar la becuri led si daca e legat pe toate trei altfel isi pierde din efect , dar per total ideea e buna, depinde acum si ce pret are.
RăspundețiȘtergere100 + ... nu e in buget...
RăspundețiȘtergereSalut Cristi! Am de gând să schimb jumătate din antigelul de la logan 1.6 mpi din 2007. De când am maşina nu a fost niciodată tot antigelul schimbat la ea. Au fost înlocuiţi 2 litri de antigel acum 3 ani în service la dacia pt că au fost pierduţi din cauză că a cedat un colier de la furtunul ăla gros care intră în blocul motor. Nu ştiu dacă mai este tot antigelul din motor bun să mă mai ţină încă o iarnă şi m-am gândit să schimb o parte din el, pe net am vazut că în tot motorul intra 5.45 litrii de antigel.
RăspundețiȘtergere1. Pe unde să dau drumul la antigel să curgă o parte din el, cam vreo 2 litrii jumate?
2. Crezi că ar trebui să schimb tot antigelul din motor?
Antigelul pe care doresc să-l pun este cel original stoc GLACEROL RX tip D, am un bidon de un litru cumparat acum 3 ani de la dacia de cand am avut probleme cu masina si am să mai cumpar încă unul.
Îţi mulţumesc mult dacă îmi poti spune paşii pe care trebuie să-i fac pentru această operaţiune. :)
exact cum este scris si in urmatorul comentariu, furtunul din radiator stanga jos. mi se pare ca nu trebuie dat nici scutul jos.
ȘtergereVă mulţumesc pentru răspuns. Mai am 2 întrebari.
ȘtergereCâţi ani ţine antigelul de origine GLACEROL RX tip D în motor?
Să mai folosesc bidonul sigilat de 1 litru de antigel GLACEROL RX tip D pe care îl am de 3 ani sau să cumpăr altul nou?
antigelul se schimba la 3-4 ani... cel care il aveai in garaj nu stiu ce sa-ti spun, citeste instructiunile de pe el daca are sau nu termen de valabilitate
Ștergerepai ai 2 variante:
RăspundețiȘtergere1. - pe la termostat pe unde curge de obicei aproape 1,7 - 1.8 litri
2. - pe la radiator in partea de jos pe partea soferului este un furtun gros cu colier si pe acolo se schimba tot(asa fac si la service) dar ca sa curga tot inclusiv cel din motor trebuie sa ai apa incinsa la 90 de grade ca termostatul sa-ti dea drumul si la apa sau antigelul din motor.la aceasta a doua operatiune trebuie sa dai scutul jos.
Succes...........
nai cum sa-l schimbi tot, ramane in radiatoarele si pe conducetele din habitaclu ;)
Ștergereii dai o cheie 5-10 secunde sa arunce pompa de apa ce e ramas pe furtune... Bineinteles cu furtunul desfacut, cel de jos de la radiator :)
ȘtergereDragă Cristi,
RăspundețiȘtergereastăzi am schimbat și lichidul de servo în totalitate.
As fi făcut o filmare sa ți-o trimit dar a fost totul din graba și n-a avut cine s-o facă și pe asta.
Știu ca te-au mai întrebat câțiva băieți........Nu pot să-ți descriu ce pilitura de fier am găsit pe acolo, și cât de negru era lichidul care l-am dat jos după 7 ani și jumatate și aproape 200.000 de km.
Le pot spune curioșilor că mașina se virează mult mai ușor ca înainte.Operațiunea în sine este foarte simplă.NU recomand schimbarea lichidului de servo ca în tutorialul de pe youtube ptr ca e o mare teapa, cel din caseta no sa curgă în veci de acolo.
Super fain modulul asta ptr. frâne..........
RăspundețiȘtergereAm văzut aseară Cristi pe Dacia Shop un modul la 55 ron ptr ridicat toate geamurile daca ai alarma.Ai idee la ce tipuri de alarmă merge????????
RăspundețiȘtergereneimportant ce alarma este, el citeste semnalul de inchidere usi si automat incepe sa ridice geamurile. se poate monta si pe instalatia originala a masinii(zic eu)
ȘtergereAi testat si cu masina incarcata (lasata pe spate)? Mai merge la fel?
RăspundețiȘtergereCred ca modulele de pe masinile "serioase" se auto configureaza dupa inclinarea masinii, fie cand ii pui contactul fie chiar in mers (pentru situatia can cobori pe o panta mai abrupta).
poi cred ca de aceea se face calibrarea la inceput (asa ar fii logic)...k altfel nu e ok deloc, daca ai bagaje si 4 persoane in masina vei avea o lumina intermitenta la orice franare
Ștergeream suspensie sport, la mine diferentape spate este de maxim 5cm si mi s eindoaie ca o sesizeaza modulul :)
ȘtergerePentru Anonimul de mai sus...
ȘtergereCind masina este mai incarcata modulul devine mai insensibil.
La inclinarea spre in fata modulul porneste mai repede. Deci cind masina coboara o vale si pui frina modulul va intra mai repede - ceea ce e chiar bine pentru ca la vale se frineaza mai greu si e bine sa stie si cel din spate ca frinezi ceva mai tare...
La inclinatiile (de citeva grade) datorate incarcarii masinii, e "practic" insensibil.
Exact din cauza asta am inceput sa caut o pozitie ca sa-l montez undeva in fata, acolo este ce-a mica diferenta de inclinatie
Ștergerecred ca tot modulul de aici este cel mai potrivit... http://www.tunezlogan.blogspot.ro/p/blog-page_4.html
ȘtergereCind pui contactul nu e relevant - daca masina e parcata strimb (la vale/deal/pe o parte...).
RăspundețiȘtergereIn mers nu are cum sa monitorizeze inclinarea masinii - modulul nu are de unde sa stie ca s-a franat sau s-a inclinat masina detorita unei pante.
De monitorizat si acceleratia pe verticala iar nu e ok pentru ca se poate pacali de la gropi.
Ar putea face ce "propui" tu, dar ar creste substantial timpul de raspuns - ori degeaba clipesc frinele dupa 1-2 secunde de la inceperea frinarii bruste, in cazul de fata modulul raspunde in 0.25 secunde.
Pe masinile "serioase" nu cred ca sint "module" - eu cred ca se monitorizeaza pur si simplu presiunea din instalatia de franare - ceea ce nu ne e si noua la indemână
nu stiu daca monitorizeaza chiar presiunea din instalatia de franare, la masinile serioase eu stiu ca se folosesc senzorii de ABS care comunica in permanenta cu UCH-ul, astfel calculatorul masinii stie in permanenta cu ce viteza rulezi, stie cand franezi si stie cat de mult/putin ai redus viteza intr-o anumita perioada de timp (e vorba de milisecunde) si pe o anumita distanta - astfel UCH-ul face calculul si stie daca e o franare de urgenta sau nu
ȘtergereSenzorii de ABS iti spun cu cit s-a redus viteza rotilor si nu a masinii.
ȘtergereCe te faci iarna? Ar clipoci becurile intruna si totusi la masinile scumpe nu se intimpla asta...
ce-mi place cand faci tutoriale si arati asa din masina.
RăspundețiȘtergereunii nu se deranjeaza sa isi schimbe becul ars de la stopul de frana,dar sa mai si monteze asa ceva.foarte bun modulul.dar scump.
RăspundețiȘtergereCand este vorba de o modificare care reste siguranta, nimic nu este prea scump!
ȘtergereGasesti si la 70-80lei pe net, doar sa cauti, asa cum am facut eu si m-am pisat pe el cu bolta, pornea si daca franam in gropi.
Cand este vorba de o modificare care reste siguranta, nimic nu este prea scump!
ȘtergereGasesti si la 70-80lei pe net, doar sa cauti, asa cum am facut eu si m-am pisat pe el cu bolta, pornea si daca franam in gropi.
pai e total contraindicat sa franezi pe groapa.
Ștergeredaca ala e oprit in fata ta, franezi in groapa sau il iei pe sut?
Ștergerevreau sa zic ca atunci cand esti nevoit sa franezi pentru ca trebuie sa franezi, nu mai conteaza ca este drumul perfect sau cu gropi, masina trebuie sa o opresti ;)
E greu de facut mai ieftin, numai piesele sint 50-60lei, mai pui un cablaj (corodat, gaurit, decupat), o carcasa prelucrata, un soft si restul de manopera...
ȘtergereNu cred ca merita. Tot ce face modulul e sa citeasca tensiunea de intrare catre becul de stop(tensiunea variaza in functie de cat de apasata e pedala frana. Masoara tensiunea in pozitie minima si maxima de apasare a pedalei de frana si-o sa observi o abatere(se observa foarte usor la autoturismele cu stop stock LED)) si inclinarea autoturismului. Pe baza asta el decide daca sa porneasca sau nu. Dupa cum vezi, acest modul se adreseaza pentru autoturismele cu al treilea stop tip LED si nu bec(chiar daca ai inlocuit cu LED nu e indicat. Motivul pentru care intra asa greu in actiune in cazul tau).
RăspundețiȘtergereSA NU UITAM DE PARTEA LEGALA. CAND TE PRINDE GARCEA SA-I ZICI CA-I STOCK(CA DOAR EL NU ARE TOT LOGAN).
mi se indoaie ca este asa cum ai scris tu. cat despre partea cu militianul... care's sansele sa franez brusc si sa fie el in spatele meu? foarte mici, zero chiar si tind ecatre negativ.
Ștergeresi chiar daca s-ar intampla asta, sa zicem, daca e cu capul pe umeri apreciaza, daca e prost... asta e, imi asum riscul ;)
in plus, modulul functioneaza si cu becuri cu filament, nu doar daca ai bec cu led... gizăs! ca eu am bec cu led, asta e altceva. special pentru tine o sa filmez un tutorial si cu becul cu filament, asa doar de chestie ca sa vezi ca functioneaza.
Curiosa sunt sincer. Nu uita ca tot tu ai facut un tutorial cu bec normal la al treilea stop. Si ai zis de diferenta de timp. A si inainte sa incerci vezi si tu cati amperi suporta la iesire(spre bec) sa nu-l arzi si sa ramai bosumflat dupa.
Ștergeremodulul suporta un consum de 100W, deci toate cele 3 becuri cu filament de pe frana sau cele 4+2 becuri de pe semnalizari, depinde unde il legi.
Ștergerepana una alta, uite aici cum este la un Opel cu aceasta functie din fabrica si cu becuri cu filament http://youtu.be/72-v1LBNJcU
Oana, de unde le scoti?
Ștergere"tensiunea variaza in functie de cat de apasata e pedala frana"... - ai de capu' meu...
"Dupa cum vezi, acest modul se adreseaza pentru autoturismele cu al treilea stop tip LED si nu bec" - Iti recomand sa te rezumi doar la a conduce masina si a nu interveni nici macar sa schimbi un bec.
si s-o conduca usor:))
Ștergere"...sa nu-l arzi si sa ramai bosumflat dupa."
ȘtergereLas ca daca-l arde, "face rost" de altul... :)
De ce nu postezi un video domnule Cristi. Scoti Led si pui Bec normal. Asa sa arati ca nu am habar despre ce vorbesc. Cat dureaza 1h max toata operatiunea. Sau am avut eu dreptate hihihi :))
Ștergereeu la ora asta am ajuns acasa, la ora asta ajung in fiecare zi.
Ștergeredar pentru satisfactia ta, penca esti o draguta, tocmai ies afara si filmez :)
uite Oana, doar pentru tine http://youtu.be/U9ToTyVTcyw
Ștergereglumeam, pentru toti :)
Oana?
ȘtergereCris un tutorial cu deschidere portbagaj din interior pe un buton separat????
RăspundețiȘtergerepoat epe viitor, asa din plictiseala :)
ȘtergereUn tutorial cu demontat alternator/electromotor?
RăspundețiȘtergeredoar daca o sa fie necesar , sper sa nu fie curand la mine
Ștergereca tot veni vorba, de ce mai scartaie cateodata, si ce poti sa-i faci sa nu mai scartaie?
Ștergereschimbi cureaua de accesorii cu una noua :)
ȘtergereFac pariu ca pe zapada, gheata, polei acest modul nu mai functioneaza... Deoarece aderenta este scazuta si masina nu se inclina... Cred ca trebuie setat sa fie mai sensibil iarna. Parerea mea :)
RăspundețiȘtergereiarna franezi dijaba violent :)). ba chiar faci mult mai rau daca franezi violent.
ȘtergereFaci pariu daca ai cu cine...
ȘtergereModulul nu functioneaza pe baza inclinarii masinii ci pe masurarea decelerarii acestuia.
Iarna e mai greu sa obtii deceleratii puternice...
Sa vezi ce "misto" facea iarna un modul care functiona pe baza masurarii vitezei "la roata" - mai bine nu...
pe cand un tutorial cu schimbat sticla din oglinda de interior?
RăspundețiȘtergereStima!!!
aia se schimba cu totul, plasticul este lipit si sansele sa o crapi sunt maxime. cu 20lei cumperi alta de la dezmembrari
Ștergeresalut Cristi , modulul este doar pentru stopul central sau pentru toate trei
RăspundețiȘtergerepoti pune si pe toate 3 becuri
ȘtergereCristi,
RăspundețiȘtergereSalut Cristi.
Nu stiu exact cum lucreaza jucaria (probabil e un contactor pe un arc sau ceva de genu). Ideea e ca se poate face o chestiune mai desteapta cu un accelerometru pe o axa de 40 de lei si un controller de semnal. Ar avea o acuratete mult mai mare si te-ar scapa si de inregistrarile false, date de neplaneitatea amplasarii device-ului.
Si asta e facut tot cu accelerometru si controller.
ȘtergereNu inteleg treaba cu acuratetea si inregistrarile false.
Deviceul trebuie amplasat orizontal si pe directia de deplasare pentru ca se doreste masurarea deceleratiei pe directia de deplasare in plan orizontal.
As plati sa vad unul functional cu "contactor pe un arc"!
Te rog spune-mi ce inseamna "chestiune mai desteapta"!
Sincer sa fiu cred ca device-ul prezentat e cu inclinometru, nu accelerometru. Accelerometrele nu tin cont decat de directie si sens, nu au nici o treaba cu planul pe care sunt amplasate.
ȘtergereContactorul cu arc, e asemanator sistemului de pendul... daca n-ai vazut asa ceva, poti sa-l intrebi pe Gogle. Este o versiune mai primitiva de inclinometru.
Ma scuzi nea Kert Hoffa, n-am vrut sa-ti stric afacerea. Acum da-mi si mie o lectie de fizica elementara.
ȘtergereCand tot manipula Cristi device-ul, stand pe loc, cu pedala apasata si stopurile flicareau, ce acceleratie inregistra, una unghiulara, coriolis sau ce?
@Radu, adica ma faci mincinos? Pai eu iti spun cum l-am facut, iar tu spui ca stii tu mai bine...
ȘtergereFaptul ca accelerometrele "nu au nici o treaba cu planul pe care sunt amplasate" - ia descompune matale vectorial acceleratia gravitationala in plan orizontal si inclinat si vezi ce-ti iese...
Despre pendul... eu am invatat la scoala si nu de pe gugăl - pe vremea mea nu era gugăl...
@Anonim, nu e o afacere, asa cum am spus am facut pentru mine si daca mai vor si altii bine, daca nu, nu plinge nimeni.
Cind manipula Cristi modulul stind pe loc, acesta flicarea din cauza... manipularii si a componentei acceleratiei gravitationale (daca il si inclina).
Ca sa fiu mai clar:
- la minutul 4:46 cind modulul e orizontal si nemiscat pe directia sagetii, becul e aprins
- in timp ce-l manipuleaza il inclina spre in jos (intervine acc gravitationala), becul se stinge indicind faptul ca modulul e prea inclinat
- in timp ce-l manipuleaza aproape in plan orizontal becul clipeste semnalind ca e la limita de orizontalitate (ba e orizontal/ba nu) si aici mai intervine si tremuratul miinii pentru ca pentru a determina planul orizontal este calculata componenta acceleratiei gravitationale pe directia sagetii de pe modul (adica cea de interes) si cind modulul e aproape orizontal aceasta componenta e foarte mica.
Nu inteleg circoteala asta ieftina si dorinta de a arata ce buni sint unii si ce slabi sint altii.
Raspund cu placere la intrebari pertinente si care probeaza un minim de implicare/interes.
Pina una alta eu am facut chestia asta si functioneaza impecabil, altii... trancane...
ok! Iata o intrebare pertinenta a unuia ca mine care apreciaza rezultatul si ignora detaliile constructive.Nu cumva faci si reduceri de pret acum in sezonul de toamna. Sunt absolut sigur ca nu faci dar acum ai sansa de a ma contrazice.
ȘtergereSalut Cris parca mai avei un modul asemanator si acela clipea indiferent de cat de violenta era franarea de ce e mai bun acesta?, doar rolul lui e sa avertizeze pe al din spate ca franezi ca nu toata lumea stie ca atunci cand clipeste un stop se franeaza violent s-au nu
RăspundețiȘtergerepai de ce sa palpaie tot timpul cand franez, daca am optiunea sa imi palpaine doar cand este necesar?
Ștergerein lipsa modulului prezentat aici, a fost ideal cel comercializat de Tudor
Sti cumva unde as putea sa modific culoarea in bord cu tot cu demontat in tm?
RăspundețiȘtergereda, imi dai un mail si iti dau numele omului si numarul de telefon
ȘtergereBENZER BİR MODÜL İLE ANİ FREN ESNASINDA ARAÇ DÖRTLÜ SİNYAL YANMASI SAĞLANMAKTA ÇOK YAKINDA TÜMÜ PAYLAŞILACAK
RăspundețiȘtergereBiz bekliyoruz!
Ștergerebaskane.
ȘtergereSalut Cris am mai condus si alte masini...in afara de al meu Sandel mai precis un logan 1.6 si un 1.5...si la ambele ambreajul tinea mult mai jos...sa fie ceva defect la ambreajul meu sau asa e el reglat sa tina mai sus.???
RăspundețiȘtergereasa este reglat :)
ȘtergereSalut Cristi. Nu faci un tutorial cu montare spalatoare faruri?
RăspundețiȘtergereAm vazut la cineva montate pe bara doua duze de spalare parbriz.
daca pui, pai sa fie ceva ok, nu duze pentru parbriz, e fix nimic.
Ștergeream montat deja pe un PH2, doua zile de munca, absolut nimic precis, totul luat la pila si incercat, dat jos luat la pila si incercat, dat jos luat la pila si testat... de zeci de ori in cele doua zile.
nefiind o chestie precisa sau puncte de reper, nu se poate face un tutorial.
8 ore sa dam gaura in bara de plastic si in cea de metal din spate, a doua zi 8 ore sa pozitionam spalatoarele ca sa poata culisa usor si sa nu atinga nimic.
stricat doua recipiente de apa spalare parbriz, s-a reusit cu a treia. 4 ore doar tiganitul acelui rezervor, trasul de furtune...
finalul si rezultatele a fost spectaculoase, fix ce-ti poti dori. acum, dupa 8-10 luni, rezervorul a fost inlocuit cu unul nou, al patrulea, scos toata instalatia electrica si furtune, urmeaza schimbata si bara fata, gaurile in ea sunt foarte urate :(
greu de tiganit si sa fie fiabil
Daca-mi spui cum sa leg toate cele trei stopuri de pe spate( lateralele si centralul ) , ma bag si eu sa cumpar unul. Am o Toyota prius, si am leduri de fabrica pe tot spatele, ar fi super ok sa-l fac sa mearga complet.
RăspundețiȘtergeresa-ti spun eu cum sa faci la Prius? have no fucking ideea :)
Ștergerepe logan este in derulare
Cu respect va salut domnulte Cristi,.Foarte interesanta aceasta ultima imbunatatire.Permitetimi sa va atrag atentia -mai ales ca la discutie participa si cel ce a construit acest dispozitiv-ca la masinile mai scumpe,la deutche Autos mai ales,creste si intesitatea stopurilor odata cu clipirea lor intermitenta.Sigur nu stiu ce presupune asta ca si modificare la logan.Va felicit pentru activitatea dvs.,si pe cel ce a construit acest dispozitiv,si cer scuze daca a sunat impertinent nu asta am vrut
RăspundețiȘtergereMie nu mi s-a parut ca in filmulet la mercedesu ala se aprindeau mai tare cind clipoceau decit atunci cind stateau aprinse
Ștergereperceptie gresita, vorba celor de la National Geografic "iti joaca mintea".
Ștergerenu lumineaza mai tare becul atunci cand clipesc. poti vedea acea filmare in full HD aici http://www.trafictube.ro/reclama-auto-varianta-reala/
Atunci spune-mi cum legi la logan si ptr toate stopurile,banuiesc ca trebuie sa legi modulul undeva la cablul principal care vine din fata.Apropo , modulul de one-touch signal care l-am vazut montat de tine pe logan,am reusit sa-l montez si pe prius, deci trebuie sa mearga sa pot sa pun si acest modul ptr franarea de urgenta
RăspundețiȘtergerepai aia e, trebuie sa identifici care fir merge in spate. l amine e dubas, la pedala de frana am 4 fire ia rmajoritatea la logan au doar doua fire.
Ștergerem-am gandit sa ma leg direct din tablopul de sigurante deoarece am o singura siguranta pe toate 3 bece. dar am masurat firele si nu au continuitate, deci trece prin UCH si nu prea vreau sa-i dau cu modulul asta in UE la UCH.
cel mai probabil voi identifica firele din spate, fac punte intre ele si ma duc cu un singur fir la modul
Mai nu cred ca trec prin UCH, ce sa faca UCH-ul cu ele? Ca la logan navem stopuri cu LED comandate PWM de stiu eu ce electronica... sint pur si simplu niste becuri alimentate sau nu.
RăspundețiȘtergereMa uit acu pe schema si aici arata ca-s legate toate 3 impreuna...
m-ai facut praf cu oana asta:))
RăspundețiȘtergereCristi da-mi un sfat: ce as putea sa fac, mi sa blocat repartitorul de frana de la logan de pe spate, m-am uitat cat costa la Dacia dar mi-a venit rau cand am auzit cat costa, zimi ce sa fac cu aceasta piesa.....
RăspundețiȘtergereMs mult Gabi.
tardiva treaba,dar macar poti incerca. dai cu WD40 din greu la intervale de 2-3 minute. curata bine mizeria si dai continuu cu WD-40 pana faci curat acolo. misti masina sus/jos(cat mai mult posibil) cateva minute, mai dai cu wd40, mai misti sus/jos. repeta schema asta doua,trei zile si poate ai noroc sa-l deblochezi.
Ștergerealternativa este un dezmembrari auto
hei cris mi sa blocat butonul de deschidere porbagaj si nu stiu ce sa fac!!!
RăspundețiȘtergeream dat jos transversala de la bancheta si m=am uitat ce are,eviden ca am reusit sa deschid portbagajul dinauntru si m-am uitat ,iar actuatorul merge bine dar cand pun tija de la actuator la buton se blocheaza butonul.
asa ca am dat jos tija si momentan am descuiere si incuiere manuala.
sper ca poti sa ma ajuti ca sunt disperat!!!
sunt Gabi din dragasani.
schimbi butonul? sau mai bine nu-l mai legi si ii faci deschiderea din cheie. scapi cel mai ieftin.
Ștergereschimbarea butonului presupune o a doua cheie, sau schimbi toti 3 butuci si contactul ca sa ai o singura cheie...
Gabi din dragasani.
RăspundețiȘtergeream uitat sa-ti specific ceva demult.
AM 12 ANI.
Draga CRIS,
RăspundețiȘtergeresunt posesor de...8 zile al noului logan2. 9.0 TCe.
poti sa-mi dai o idee cam ce mi-ar trebui ca dotare superioara la becuri(vorbesc de instalatia de iluminat fata,spate,etc.
pot schimba becurle "de fabrica"in garantie?(i sensul ca sa nu o pierd)
pai daca ti se arde becul si il schimbi, pierzi garantia? pierzi garantia la ce? la becul ars sau la cel nou care-l pui? :)
Ștergereiti scriu in functie de importanta lor, ultimele fiind tot mai putin importante de schimbat:
- pozitie/frana rosu 16W(doua buc)
- al treilea stop de frana rosu 30W(una buc)
- marsarier alb 30W(una bucata)
- pozitii fata alb 10W(doua bucati)
- faza scurta/lunga 25W H4
- iluminat numar alb w5w
- semnalizari fata/spate galben 16W(4buc) + semnalizari aripa galben(doua bucati)
www.bec-led-auto.blogspot.ro ca sa le comanzi.
si era sa uit cel mai important lucru! sa-l plimbi sanatos ;)
in sfarsit am banii pentru.....oglinzi cu semnalizare dar mai tentant imi pare acest modul....dar astept tutorialul cu legaturile la becurile din stopuri .daca am mcv unde naiba montez eu acest modul ..si pana la urma ce sa iau modulul sau oglinzile?.app. cristi am schimbat bateria ( in ideea de o pune pe redresor) cu una cu amperaj mai mic 60.nu se mai aprinde deloc deloc indicatorul de nivel al temperaturii apei .poate influenta bateria de amperaj mai mic functionarea acestui indicator? eu am inteles ca da .un tutorial pentru curatarea senzorului de temperatura lichid racire crezi ca este o idee buna?si ca sa inchei apoteotic intreb :este posibil ca in cazul cablului sata hdd defect calculatorul sa aiba acel smptom de inghetzare ( cand nu mai face absolut nimic si clipeste ledul ca imbecilul)
RăspundețiȘtergerevai ce ciorba ai facut :))
Ștergeretutorialul cu legarea pe toate cele 3 becuri e sus pe youtube de 3 zile, mai trebuie doar sa-l fac public. nu conteaza ca ai berlina, mcv sau pickup, legarea e foarte simpla.
tu stii ce vrei sa cumperi, sunt banii tai :)
nu are nici o treaba amperajul bateriei cu sonda de apa, problema este din cauze d elipsa masa sau contact eimperfecte. habar n-am pe unde e acel senzor, eu nu am probleme cu el si e bine asa. deci nu ma pun sa scarman pe acolo :))
da, din cauza cablului s-ata freezuie compul, se strica matrita raid(daca este cazul) si se mai pierd date
multumesc cristi . maine ma duc sa iau cablul si am comandat deja modulul. multumesc mult.
RăspundețiȘtergereTRECI SURUBUL PRIN CONECTOR !!!
RăspundețiȘtergerecum?
ȘtergereSalut, imi poti spune si mie daca ti-ai schimbat alternatorul sai il ai tot pe cel din fabrica.
RăspundețiȘtergereeste acelasi, n-am umblat la el
ȘtergereSalut mestere parca mai aveai ceva fire suplimentar legate la acel tablou ceva in genul de acum ai renuntat la ele?
RăspundețiȘtergeredeschiderea geamurilor pe direct. da, am renuntat la acea modificare in favoarea deblocarii usilor la oprirea motorului
Ștergeresalut cristi, inca astept tutorialul acela cu filtru de motorina dupa ce ai adaugat ulei 2t, sa vedem daca a mai facut span pompa
RăspundețiȘtergeremai 3.000km :)
Ștergeresalut cristi,vroiam sa te intreb,am vazut in tutorialul in care ai curatat bazinul de la lichidul de parbriz ca atunci cand ai scos masca de sub stergatoare,aceea din plastic negru formata din doua bucati,parca nu aveai acele 2 surubele din plastic din extreme;intrebarea este daca nu le mai pun la loc,dupa ce montez filtrul de la motrio pe acea grila,este vreo problema?
RăspundețiȘtergerela mine s-au rupt acele doua surube din plastic si nu m-am agitat sa le mai pun la loc, desi am unele noi
Ștergereexact asta am patit si eu ,s au rupt surubelele cand am schimbat filtrul,au un sistem f prost gandit,am luat altele din vitan si nu stiam daca sa le mai pun la loc,e mai mare bataia de cap
Ștergeresalut CRiS genial acest tutorial , dar am si eu o intrebare eu cand pun pozitia si este usa deschisa nu am acea muzicuta care sa imi spuna ca am pozitia pusa cum fac sa imi pun una ?Dar fara costul de a cumpara o alarma sau cv de genul.
RăspundețiȘtergeresi ca tot veni vorba, muzicuta pentru centuri se poate pune? :d
Ștergerenu stiu sa-ti spun, stiu doar ca este din UCH toata chestia. probabil schimbarea UCH-ului.
Ștergeremuzicut apentru centuri este ce-a mai mare prostie. toti care o au incearca sa scape de ea. si cireasa de pe tort este datul de o gramada de bani pe cuple cu senzori de centura, senzor greutate scaun dreapta, fire...
salut cristi, as vrea sa-i dau masinii (1.4 benzina) un sunet putin mai gros, dar pe care sa-l aud doar eu din masina, sa-mi bucur doar mie simturile:)). nu vreau sa huruie si pe-afara. un filtru din-acela "sport" da ceva rezultate, sau o sa huruie de ma aude toata lumea?
RăspundețiȘtergeremersi.
pai singura variant asa auzi doar tu, e sa pui in loc de muzica sunetul de evacuari. si ca sa nu-i deranjezi nici pe ceilalti pasageri din masina, iti pui in casi ca sa auzi doar tu :D
ȘtergereHaha mai Cris ce raspuns ai dat bietului om vai cat am putut sa rad in orice caz omu nu sa gandit sa isi inregistreze un sunet dupa placul lui l-ai facut praf saracu poate se gandea sa dea o gaura in teava de sus in jos undeva s-au in evacuare ar fi o ideie nu....?
Ștergerepai nu ai citit ca vrea sa auda doar el!?
Ștergerebine, nu m-am suparat ca ai ras, probabil nu m-am exprimat bine. vroiam sa zic ca vreau sa-i schimb un pic sunetul dar sa nu ma dau in spectacol pe strada sa se auda pana la mama dreacu, vreau doad sa-i ingros putin sunetul, ceva mai soft asa daca se poate. un filtru aftermarket e potrivit pentru asta? ca asa de pe clipurile de pe youtube nu imi pot da seama de sunetul real.
Ștergereda, un filtru sport ii schimba sunetul in ceva mai sport. la fel de bine poti pune o evacuare sport si cu silencer si cam asta recomand eu
ȘtergereMare atentie la asemnea modificari mai ales daca masina e mai veche aveti posibilitatea sa fiti opriti la un filtru RAR si sa ramaneti fara talon daca inspectorul considera ca face galagie plus ca modificarile aduse sistemului de evacuare pot sa duca la un consum mai ridicat s-au la o supraincalzire a motorului depinde cum il modifici
Ștergerela min 6:12, deasupra antebratului tau e un buton de dechidere al portbagajului?
RăspundețiȘtergerede fapt vechiul buton de deschidere portbagaj
Ștergereorice om zdravan la cap ar trebui sa-si dea seama ca franezi puternic chiar daca nu ai avea clipirea pe stopuri.
RăspundețiȘtergerepana iti dai tu seama te infigi in el, crezi ca nemti sunt prosti. la viteza mare realizezi mai greu ce fel de frana pune ala..
Ștergeredar pe autostrada la 130km/h o secunda insemna ca parcurgi 36m. pe autostrada timpul de reactie este mult scazut deoarece calatoria este monotona si esti foarte relaxat. nu poti conduce pe autostrada si sa fi mereu alert, doar daca esti foarte agitat si conduci riscant.
Ștergeredeci ai concluzionat bine, orice om zdravan la cap observa ca franezi, dar trebuie sa ti neaparat cont de timpul de reactie care in aceste conditii, este vital.
Fara indoiala rolul sistemului acesta este ft bun dar nu prea cred ca la noi stie multa lume ce inseamna cand iti clipesc stopurile nici pe afara nu vezi prea des asemnea masini la noi pana se invata omul va fi mai mult un moft si ceva ilegal considerat de cei in drept , pe de alta parte acest sistem nu a fost adoptat de fabricantii de masini pe toate modelele in serie si tocmai ca inca nici pe afara inca nu se justifica eficacitatea lui tocmai din motivele de ma sus enumerate, si probabil de costuri acest aparat construit de Kert Hoffa ori este copiat de undeva ori daca este creat de el nu a trecut destul timp ca sa se stie cat de sigur e este un pionerat in cazul asta si atunci stim toti cam ce inseamna sa nu se aprinda lampile de stop cand franezi s-au sa se aprinda aiurea sper ca am fost inteles si nu sa suparat nici fabricantul nici mesterul Streulea dar consider ca aceste lucruri trebuie puse in balanta inainte de a se hotara cineva sa isi monteze asa ceva
RăspundețiȘtergeredupa cum spuneam si in tutorial, la fel de bine se poate arde siguranta in bord sau sa se strice contactorul si ramai fara lumini pe frana. la vreo doua luni dupa ce am luat loganul mi-am dat seama ca becurile de pe frana se aprind chiar inainte sa-mi scartie rotile, reglajul din fabrica a fost prost facut...
Ștergerenici nu trebuie sa stie lumea de ce clipesc acele becuri de frana, important e sa-i atraga atentia ceva ce clipeste, ca unul din ele este al treilea stop de frana si instinctiv apasa frana. ulterior o sa-si de-a seama de ce clipea.
cat despre testatul acelui modul, Kert il tine in teste pe masina lui de un an si abia acum l-a scos la vedere. in tot acest timp a pus la punct punctele de sensibilitate si a observat foarte bine cum functioneaza.
este normal ca parerile sa fie impartite, pro si contra acestei modificari. dupa ce am fost lovit din spate de 3 ori pe cand aveam mercedes si de doua ori cu loganul, sunt total pro si ma bucur ca il am pe masina. chiar il recomand cu incredere.
Poate cei care au intrat in masina ta nu au avut frana s-au daca nu au vazut ca ti se aprind stopurile cu atat mai putin vor vedea cand clipesc imi pare rau daca tu crezi ca iti fac antireclama la acel aparat nici un moment nu am intentionat doar ca am punctat de ce cred ca eu ca cei care intetioneaza sa isi monteze unul ar trebui sa cumpaneasca mai mult sa o faca s-au nu iar cat e de legal asta pot afirma cu tarie ca nu e legea spune clar aducerea de modificari la sistemul de directie franare iluminare etc sunt strict interzise daca nu sunt omologate cine nu ma crede sa caute in legis ce ar fi ca fiecare posesor mai inventiv sa isi faca ceva pe masina dupa cum isi inchipuie el ca a vazut la alte masini plus de distragerea atentiei ai auzit? la pariu ca daca mergi la RAR si le arati asta la un itp nu til da?nu vroiam sa intru in polemica cu tine s-au cu altcineva dar vad ca mai inteles gresit si eu doar am facut o observatie de bun simt nu am criticat nici munca ta nici al lui Kert
ȘtergereNu se justifica eficacitatea lui din motive de costuri pentru fabricanti si nu pentru ca ar fi inutil - sistemul ofera o informatie in plus fata de sistemul clasic de lumini.
RăspundețiȘtergereDespre legal/ilegal nu stiu ce sa spun... daca la mercedes e legal si la logan nu e, nu mai zic nimic. Probabil ca la mercedes e omologat/testat de unii avizati in domeniu, acuma noi ce am vrea, sa-l omologheze userul de l-a construit? S-ar putea sa treaca testele, dar va cere si el 500€.
Cum a invatat omul/romanul sa puna avariile cind sta pe autostrada, poate invata si ca daca clipesc stopurile de frana inseamna ca e "mult mai frana".
Sistemul mi se pare foarte eficient si probabil ca va fi impus in viitor pentru toate masinile - asa cum a fost si cu ABS-ul, cu DRL-ul, etc., dar toate la timpul lor. Oricum multe astfel de sisteme sint impuse "politic", pentru ca la masinile de buget se taie costurile drastic si de aceea vezi astfel de chestii pe la mercedes si mai stiu eu ce scumpeturi unde pretul este "premium".
Baieti, ia uite ce am gasit eu:
RăspundețiȘtergereToyota, Mercedes-Benz, Volvo and BMW have released vehicles equipped to convey a special light signal when the vehicle is braked rapidly and severely.
This is officially referred to as "Emergency Stop Signal", and UN Regulation 48 calls for the lamps providing the ESS to flash at 4 Hz when a passenger car decelerates at greater than 6 m/s2 or a truck or bus decelerates at greater than 4 m/s2.
Mercedes vehicles flash the stop lamps for the ESS, while vehicles from the Volkswagen Group of manufacturers (VW, Audi, SEAT & Skoda) flash the hazard flashers.
Deci pretena ta Oana se pare ca stie ceva de modulul tau "legat de consum si becuri normale". Insa doar timpul o sa spuna cine are dreptate. Totusi doar ca idee. De ce nu te legi pe becurile de ceata?
RăspundețiȘtergeream un singur bec de ceata, deci e stupid :)
Ștergerealex.tg jiu.as dori daca se poate sa vad un tutorial cum sa pun geamurile pe direct adica sa nu mai pun contactu sa le deschid.multumesc anticipat esti un om deosebit
RăspundețiȘtergerehttp://www.tutorialelogan.ro/2012/07/legat-pe-plus-permanent.html
Ștergeresh uite ca am gasit tutorialul cu geamurile.foarte interesaant si foarte usor de facut.exista ceva riscuri sa faca ope acolo vreun scurt ceva?
RăspundețiȘtergeredaca facea vre-un scurt pana acum, fi sigur ca aflai ;)
Ștergereeu zic ca e eficace, uitati-va la al doilea filmulet mai sus la min 19:56.
RăspundețiȘtergereinchipuie-ti ca mergi cu 130 pe autostrada si altul poate vine in spatele tau la fel sau poate mai "hotarat", iar tu vezi o groapa mare ceva, un sant, unu cazut pe jos etc... si franezi violent. daca ala din spate va vedea ca ti se aprind stopurile normal, posibil sa creada ca reduci de la 130 la 120, zic si eu, in nici un caz ca ai de gand sa te opresti ca un dement pe loc de la viteza aia. clipitul ala sigur "ii va da de gandit"... deci eu zic ca e util.
ps: si nu, nu sunt kert hoffa sub acoperire:))
salut, stii cumva daca se potriveste volan de ph2 pe ph1?
RăspundețiȘtergerepotriveste 100%, muti cu tot cu airbag
Ștergereok am reusit sa iau modulul si sunt super incantat .bun acum l-am legat de al treilea stop de frana si l-am pozitionat in buzunarul usii stanga fata. totul ok .insa.vreau sa ma lamuresti cristi intr-o problema .eu nu am mai pus acel burete care sa-i ofere o minima inclinare si la testul cu caramida ( pusa pe pedala ) nu clipeste intermitent .daca il inclin eu usor atunci clipese deci totul este ok . punand acel burete el nu va clipi chiar si atunci cand nu este cazul ( adica la franari normale)? si dilemma nr 2. spune-mi te rog daca iau becurile led pe frana de la liviu si Montez modulul la sigurante mai exista riscul sa-l ard ?multumesc!
RăspundețiȘtergerehmm, ceva nu faci bine :). cand programezi prima data modulul, trebuie sa fie perfect orizontal si asta insemna ca becul sa stea aprins. deci daca este aprins, atunci este pozitionat perfect.
Ștergeredaca nu este perfect orizontal, afecteaza sensibilitatea si este posibil sa porneasca mai repede sau mai greu. cel mai simplu este sa testezi.
si daca nu pui leduri si te legi la tabloul de sigurante, tot nu exista riscul sa arzi modulul, nu atingi consumul maxim acceptat :)
cristi ... am luat si eu acel modul si l-am montat tot la cele 3 becuri de stop frana dar eu de la firul de la pedala ca nu am ca tine la siguranta .eu am + tot timpul la siguranta. si acum vreau sa schimb becurile . si am gasit unele plasma led care scrie 5x10 W si mie frica sa nu depasesc acel prag de 100 W cum ai zis ca arde modulul. O consuma 50 W cum zice ? sau e ok sa le cumpar fara sa ma gandesc la asta. ms salut!
RăspundețiȘtergere5x10W insemna 50W, deci mai ai inca 50W pana la 100, pune fara frica :)
Ștergerepai si cel de sus al 3-lea stop ??? ala nu consuma nimic ? :D
RăspundețiȘtergereplasma led cu 5 leduri a cate 10W fiecare? data viitoare fi mai explicit penca eu nu asta am inteles :)
Ștergereatunci pui mana pe un multimetru si masori cat consuma acel bec "plasma led" sau ce SF-u o fi. http://www.tutorialelogan.ro/2013/04/consum-becuri-cu-led.html
asa cica se numeste :)) . si la descrierea lui scrie Plasma led P21 / 5 w 5 x 10 W . am citit si ce zicea liviu ca el are la 90- 120 ron bucata. ca cica 16 w dar el nu consuma mai mult de 3.5 -4 w , acei 16 w sunt de marketing. si de aceea te-am intrebat fiindca nu vreau sa ard modulul :D fiindca imi place prea mult!
RăspundețiȘtergerepai si io diuni sa stiu cat consuma acel "led plasma"? poate fi tot marketing sau poate nu...
Ștergereoricum, "plasma led" e fix un led, plasma pulii... a dracu ca google no auzit de asa ceva
ai chiar si tu intr-un tutorial :))))) cel lupa in capat are are 2 leduri si pe margine sunt 1 led mai mare pe fiecare parte :)))) ok ... dal in mm atunci. :D
RăspundețiȘtergereio n-am facut nici un tutorial cu "led plasma", e o aberatie, serios :)
Ștergereok ... so lasam asa. vad pe unele site-uri au ca titu lupa , led cree , pe site-urile din afara vad si plasma led.
RăspundețiȘtergerehttp://www.aliexpress.com/item/2pcs-lot-T20-7443-CREE-High-Power-Plasma-LED-Projector-bulb-White-Yellow-11W-Turn-Reverse/862056213.html
m-am prins de ce spun looseri plasma, penca este led CREE care functioneaza cu filetul pe stanga :)
Ștergeredeci sigur nu vei avea consum de 50W pe acel bec, un CREE de 50W are nevoie de racire cu radiatoare si ventilator :)
deci e fake 50 w :) vrajala ieftina ..... ok o sa-mi iau si eu atunci . ms mult
RăspundețiȘtergereCris am un logan si cind frinez imi licare martorul de ceata spate ,care e cauza vrun contact imperfect sau face masa undeva .
RăspundețiȘtergerehttp://www.tutorialelogan.ro/2010/05/tutorial-rezolvat-aprindere-bec-ceata.html
Ștergerede unde pot achizitiona modulul?
RăspundețiȘtergereera scris sus deasupra tutorialului. un link si o adresa de mail kerthoffa@gmail.com
Ștergereexact, daca se arde modulul, ramai fara becuri de frana. la fel si daca se arde siguranta sau daca se strica contactorul de frana :)
RăspundețiȘtergerepana la urma legarea la tabloul de sigurante streseaza sau nu UCH-u?
RăspundețiȘtergerea trecut un an de cand l-am montat si inca functioneaza ok. numai azi l-am prins de vreo 3 ori ca a pornit. eram mega grabit si m-am dat mai agresiv prin trafic
Ștergerestii cumva daca contactorul de la pedala este tot inainte de UCH? ca daca este asa...atunci nu imi mai fac probleme....
RăspundețiȘtergerenu stiu sa-ti spun :(
Ștergerebuna seara Cristi, crezi ca modulul acesta il pot monta si pe un Matiz?
RăspundețiȘtergeresalut, garantat merge si pe matiz
ȘtergereMentionez ca noi pe matiz lampa stop cuprinde si pozitiile, si becul are doua faza? Nu stiu cum este pe Logan....
Ștergeresi la mine tot dublu filament este becul, firele de alimentare sunt individuale.
Ștergerehttp://www.mivarom.ro/catalog/product_info.php/conector-fire-rosu-15mm2-p-5483
Multumesc, seara buna
ȘtergereMultumesc, imi poti spune de unde ai luat si conectorii folositi la montaj?
RăspundețiȘtergereSalutari. Doresc sa cumpar un asemenea modul pentru a-l instala pe o VW Bora 2001... De asemenea am nevoie de ajutor in a folosi butoanele originale de incalzire in scaun pentru aceasta masina, mai exact a schimba butonul cu care am cumparat kitul de incalzire in scaune cu butoanele originale Bora... e nevoie de cea modificari la partea electronica si nu ma pricep chiar atat de bine...
RăspundețiȘtergereDetalii va rog... cu oricare din cele 2 de mai sus.
salut, pentru acest modul aveai adresa de mail scrisa deasupra primei filmari: kerthoffa@gmail.com
Ștergerecu restul nu te pot ajuta