Trebuie sa dai roata stanga fata jos ca si ai acces la aceasta sonda. Inainte de a te apuca de treaba ar trebui sa sti ca vei pierde putin ulei din cutia de viteze iar asta insemna ca va trebui sa completezi ulterior. Ai nevoie de o cheie de 24, doar la strangere trebuie sa ai grija, daca strangi prea tare ai sanse mari sa strici filetul, este din alama.
Pretul nici macar nu te sperie, e doar 60 lei aici.
Andr33y: pur si simplu, ca electronica, principiul de functionare este unul foarte simplu, dar ca modalitate de actionare a partii electrice a sondei, principiul este acelasi ca la pompa de umflat roti la masina. cauza defectarii sondelor este garnitura care produce presiune in mica membrana din interior, o sa iti dai seama care e, e aceea maro din gaura aceea maro de pe corpul sondei, garnitura se uzeaza din nu stiu din ce cauza si nu mai poate produce "presiunea" necesara actionarii mecanismului electric. si iti spun asta ptr ca am desfacut si corpul acela care este din bronz sa vad exact ce este acolo.
Sper ca v-am lamurit cat de cat, Andr33y.
Pretul nici macar nu te sperie, e doar 60 lei aici.
Andr33y: pur si simplu, ca electronica, principiul de functionare este unul foarte simplu, dar ca modalitate de actionare a partii electrice a sondei, principiul este acelasi ca la pompa de umflat roti la masina. cauza defectarii sondelor este garnitura care produce presiune in mica membrana din interior, o sa iti dai seama care e, e aceea maro din gaura aceea maro de pe corpul sondei, garnitura se uzeaza din nu stiu din ce cauza si nu mai poate produce "presiunea" necesara actionarii mecanismului electric. si iti spun asta ptr ca am desfacut si corpul acela care este din bronz sa vad exact ce este acolo.
Sper ca v-am lamurit cat de cat, Andr33y.
si eu am avut problema cu sonda exact la itp dar mie mia scoso pe la roata
RăspundețiȘtergeresalut cris,un reglaj la timonerie nu se poate?
RăspundețiȘtergerenumai bine !
reglaj al timoneriei? nu stiam ca exista asa ceva
RăspundețiȘtergerefa un tutorial calumea
ȘtergereSalve ce model era benzinar s-au diesel s-au e la fel la toate pozitionata sonda?....apropo lai lasat sa mearga fara ulei in cutie ne aratai si pe unde se complecteaza dar banuiesc ca pe undeva prin fata cutiei se afla un buson ok mersi si de acest tuorial
RăspundețiȘtergerenu cred ca conteaza daca este benzinar sau diesel. in film se aude ca este vorba de un benzinar :)
RăspundețiȘtergerecat despre ulei precizam ca va descurcati :))
salut Cristi, asteptam si un tutorial cu masurarea bujiilor incandescente, sigur ajuta pe multi. Stima M.
RăspundețiȘtergereok M. , o sa fac :)
RăspundețiȘtergerenu exista reglaj la timonerie,exista insa varianta inlocuiri a 2buse teflon sau plactic la timonarie lucru care va reduce jocul schimbatorului si il va face mai ferm la schimbare
RăspundețiȘtergereSalut Cristi, iti multumim pentru acest blog, si asteptam ca painea calda orice tutorial sau video de-al tau. Avem mare nevoie de cunostintele tale. Stima M.
RăspundețiȘtergereSalut, am o intrebare. Uleiul din cutie trebuie schimbat dupa anumiti km ?
RăspundețiȘtergeredin cate am inteles nu se schimba, doar se completeaza. desi nu vad de ce ar fi o problema sa se schimbe...
RăspundețiȘtergereSalut am o problema la un logan, si anumea nu mi se mai aprinde becul cand dau in marsarier, am schimbat becul, m-am uitat pe la tripla pe la contacte, dar tot degeaba, nimica. Si cand dau in marsarier tin ambreiajul calcat pana la podea si intalnesc situatii cand caraie cand vreau sa dau in spatele dar nu de fiecare data. Oare ce poate fi? merci!
RăspundețiȘtergereeu tare cred ca tu nu te-ai uitat la acest tutorial :))
RăspundețiȘtergeredaca ai verificat becul, contactele pe tripla si la siguranta, iti ramane de verificat sonda de marcharier.
cand pui in marcharier si caraie ar fi mai multe probleme: lipsa ulei, uzura la timonerie sau piesa dintre scaun si volan.
ai incercat sa calci ambreiajul si dupa o secunda sa bagi frumos in marcharier? eu zic ca impingi tija schimbatorului prea mult catre scaunul din dreapta.
nu stiu ce rade atata ala din filmare
RăspundețiȘtergererade de ce nu se aude pe filmare :D
RăspundețiȘtergereSolutie........pui masina culacata:)) si nu iti mai curge oloi:)
RăspundețiȘtergerepai la ce frig era afara atunci, fi sigur ca era culcata =))
RăspundețiȘtergereCred ca ce urat miroase uleiul ala.. Vreo completare cu ulei la cutia masinii tale ai facut ? Si ce ulei recomanzi ?
RăspundețiȘtergeream o singura masina, loganul rosu diesel. :D
RăspundețiȘtergeren-am completat cu ulei, nu m-am documentat cum se face si posesorul masinii la care am schimbat senzorul il doare la pateu de respectiva completare, cica e bun asa.
nu stiu nici ce ulei, dar stiu ca este ulei special de cutie.
nici nu stiu cum se schimba sau completeaza uneiul ala ...
RăspundețiȘtergeresaltareeeee!!!
RăspundețiȘtergereLOGAN 1,4 MPI
......SCUZE K POSTEZ AICI .....
dragul meu Cristi! te urmaresc de vreo 10 - 11 luni, tare mult m-au ajutat tutorialele tale... speram din suflet sa nu ajug sa scriu pe site-ul tau, dar ... uite cum e viata ;) am o problema un pic ciudata de vreo 2 saptamani mi se aude un zgomot ciudat la motor(unii au zis ca e sunetul unei table slabita, scut, etc...) astazi am fost la un "meserias" gen "meseriasul de la PITESTI"=)) SI ...mi-a dat-o sub centura confirmandu-mi banuiala ce nu vroiam sa o spun la nimeni... pompa de apa-uruie ingrozitor. CRIZA E MARE, BUZUNARUL GOL, CAT TIMP CREZI CA MAI POT MERGE FARA CA MOTORUL SA FIE AFECTAT???
SI DACA SE POATE CATEVA SITE-URI DE UNDE POT ACHIZITIONA PIESE DE ORIGINE (CHIAR , CE RECOMANZI PIESE DE ORIGINE SAU NU CONTEAZA)MENTIONEZ K MASINA ARE 5 ANI SI 55000KM FARA NIMIK UMBLAT LA MOTOR(DISTRIBUTIE IN PRINCIPIU)
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
RăspundețiȘtergeresalut, eu ma bucur ca ma urmaresti :)
RăspundețiȘtergereimi pare rau pentru problema ta. ce pot sa-ti spun e ca nimeni nu-ti poate prezice cat o sa mai tina pompa de apa. oricum, daca e sa se strice de tot pompa, ai sa auzi...
preturi si comanda o poti face aici http://www.loganclub.ro/forum/showpost.php?p=760743&postcount=3295
pompa de apa e pe undeva la 80-100 lei. vezi cum te descurci cu manopera, sunt mecanici care fac si cu 150 lei tot.
deci, ai nevoie de urmatoarele piese:
- kit distributie (contine rola intinzatoare si curea)
- pompa de apa
- curea accesorii
- curea pentru AC in caz ca ai
Am schimbat si eu senzorul asta inainte sa vad acest tutorial... am folotit o tubulara de 24 cu prelungitor lung... ca sa verifici daca e de la senzor mai usor, faci o punte in mufa care o scoti de pe senzor.
RăspundețiȘtergereAm schimbat senzorul acu 10 000 km, nu am mai completat ulei desi tot cam atat ulei a curs, nu am pus senzor original ca era mult prea scump ci unul la doar 27 lei care merge si in ziua de astazi !
sal, o rugaminte, cum pot ajunge la balamalele de la capota spate (portbagj), au un scartait, nu e mare lucru, dar este deranjant. poate un tutorial? ms.
RăspundețiȘtergeredai jos bancheta spate, scoti cei 2 braduleti, ridici de ea si nomal ar trebui sa ai acces. daca ai si boxe, scoti si boxele.
RăspundețiȘtergerecam multa munca :)
ms mult, o sa incerc luni
RăspundețiȘtergeream rezolvat cu scartaitul, a fost usor, ms
RăspundețiȘtergereSalut Cris, legat de uleiul din cutia de viteze, se completeaza pe dedesuptul masinii dupa ce dai scutul jos.Sunt niste dopuri care trebuiesc desfiletate, la fel ca la uleiul de motor.Iar uleiul recomandat de Dacia este extragear 75w80. Am pus o poza aici pt. informare: http://ssui.filebox.ro/get_file.php?key=d1a9ce47f22d7e44045dd9d85494fec3&chk=2&t=1297157273&h=09dfa3c3a4e395808d02ba966e4ab1ed
RăspundețiȘtergerefoarte tare, multam de info :)
RăspundețiȘtergeresalut Criss....crezi ca ai putea face un tutorial de schimbat disc ambreiaj, rulment de presiune? ciao
RăspundețiȘtergerela mine patineaza in acest moment ambreiajul, deci trebuie sa-l schimb.
RăspundețiȘtergeredin cate am inteles trebuie trasa cutia in spate iar motorul suspendat. nu dispun de respectivele scule, deci voi ateriza la un service
salut,imi cer scuze ca te intreb ceva fara legatura cu tutorialele tale dar daca ma poti ajuta cu ceva :am achizitionat un logan 1.4mpi si as vrea sa imi cumpar un difuzor spate si habar nam ce model imi este masina PH1 SAU PH2 SINCER nu stiu ce reprezinta ph asta,mersi mult si scuze inca o data!
RăspundețiȘtergere1:07 becul ERA bun =))
RăspundețiȘtergereal 2 lea post a meu ... cristi - cristi :-W sa vezi ce fain se aude ce ai zis la 3:40 =))
RăspundețiȘtergere:))))))))))))) m-am uitat din nou si am ras iara ca prostu :))
RăspundețiȘtergeresalut cris , am montat si eu gaz pe masina , era ok la inceput , dar acuma dupa 1 ani aproape pe gaz merge super ok , dar cand o dau pe benzina da pe nas masina , zici ca sufoca dam un respuns terog pe pavel8d@yahoo.com , mersi frumos
RăspundețiȘtergeresal cris...daca as ridica masina din partea stanga ca sa o inclin,ar mai curge ulei din cutie??????multumesc
RăspundețiȘtergereAnonim: se stie ca e de preferat sa te dai combinat, si pe GPL si pe benzina.
RăspundețiȘtergereAnonim: vei fi primul care afla :)
Salutare. O intrebare tampita de 60 ron am si eu. Nu se aprinde becul am verificat tot pana la sonda. Insa la sonda am numai 1 fir ( practic din cutia de viteze iese 1 singur fir si pleaca prin protectie ) La ce sa fac "punte" atunci ? Sau mai bine zis , dau 60 ron pe o sonda pe care o cuplez tot cu 1 fir ?
RăspundețiȘtergereTot eu...imi dau lacrimile de nervi . La 2:08 se vede 1 singur fir galben. Pana la urma ar trebui sa fie 2 sau 1 ?
RăspundețiȘtergereeste un singur fir, al doilea nu este necesar deoarece masa este luata direct de pe caroserie prin filetul sondei.
RăspundețiȘtergereca s afaci punte trebuie sa atinci cu partea metalica a sondei de ceva metal de pe caroserie.
M-am linistit. Sa ne traiesti si la mai multe calculatoare defecte :D
RăspundețiȘtergereSalut Cris ....cum imi dau seama ca siguranta nu este arsa?????????????????????????/
RăspundețiȘtergerece zici sa scoti fiecare sigurana pe rand si sa o verifici ca nu arsa?
RăspundețiȘtergereSalutare. Sunt Anonimul din 22 februarie :)). Am schimbat cu manutele mele sonda gratie acestui tutorial. Ms mult Cris. Ca o completare ....din cutia de viteze iese un furtunas captusit care se duce sus ( in cap are un dop alb-galbui). Capul este undeva pe langa termostat ( intre baterie si joja de ulei) se trage de dop si descoperiti ca este furtunul pe unde puteti completa foarte usor cu ulei in cutia de viteze.
RăspundețiȘtergereCris ...am 87.000km si 5 ani. Sa ma bag la o schimbare de lichid de frana si ulei in cutie ?
ma bucur ca ti-a fost de folos acest tutorial :)
Ștergeresi da, ar cam trebui s ale schimbi
Ai idee unde este plasata sonda aceasta la un cielo si cum o scoti ms anticipat!!!:)
RăspundețiȘtergereraspuns standard ca si dincolo: desi nu pare, eu nu sunt mecanic auto. fac service IT: deviruez, instalez windowsi, chestii dinastea :)
ȘtergereSalut. Intampin o problema! Nu mi se mai aprinde becul de marsarier. Am schimbat becul, si tot nu merge.Celelalte(semnalizare+frana/pozitie) merg. Unde trebuie sa umblu, adica am inteles ca poate sa se fi desprins din cutie de viteze de unde se leaga marsarierul vreun pin de asta.
RăspundețiȘtergeresa inteleg ca n-ai vizionat tutorialul, sau n-ai facut-o cap coada si ai prins doar franturi din el.
Ștergereexplicam ca trebuie verificata si siguranta, nu doar becul. chiar nu conteaza ca merg alte becuri pe acel stop, n-au legatura.
la 1:49 iti arat unde e pozitionata sonda de pe cutie. in el intra acel pin de care vorbesti tu, care evident nu este el de vina.
deci verifici siguranta dupa care achizitionezi o sonda marchariere si o schimbi.
Si uleiul care va curge, il pot refolosi? Eventual daca-mi spui si exact unde trebuie sa il pun, si daca e greu, sofisticat, adica daca imi mai trebuie si alte scule.
Ștergereuleiul scurs il poti refolosi doar daca il poti stoca intr-un recipient curat si care nu se va murdari pe traseul pana in acel recipient. deci mai greu.
Ștergerecompletezi ulterior cu ulei de cutie. oricum, recupereaza acel ulei si daca e spre negru, schimba-l tot. scurgerea de tot a uleiului se face de la un buson plasat jos pe cutie. completarea cica de undeva de sus de pe la compartimentul motor se vede locasul si cu o palnie si furtun poti pune uleiul.
A fost de vina siguranta, ori aia STOP ori aia pt display/ceas.
RăspundețiȘtergereMersi!:)
ia rapid 10 flotari pentru perturbarea linistii publice :))
ȘtergereMda, problema persista! Am verificat iara sigurantele si sunt ok!:)
RăspundețiȘtergereProblema ramane la sonda sau la firele care vin in sonda.Papuceii.O sa ii verific sambata, si te anunt:). Deci cele 10 flotari nu le fac:)
pai trebuia sa le faci de ieri, deci te-ai sustras :))
ȘtergereMa baga in sperieti! Becul nu trebuie sa se aprinda si pe contact? eu asa stiam. Acum se aprinde doar cu motorul pornit...
RăspundețiȘtergerenormal trebuie sa se aprinda si pe contact. dar daca se aprinde cu motorul pornit, nici o problema :)
ȘtergereMa gandesc sa fie de la papucei. Sa fi sarit vreo piatra in fir si sa-l fi deranjat...
RăspundețiȘtergeresalutare cristi,nu trebuie sa atingi cu sonda de caroserie sau de minus ca sa faca contact,sonda primeste + si distribuie mai departe,atata tot,minusul si-l ia becu de la tripla :) cu stima,Andr33y
RăspundețiȘtergerehe he, am mai invatat ceva :)
ȘtergereCristi, ce fel de ulei trebuie sa pun?
RăspundețiȘtergereEventual, dupa ce desfac sonda, curge cat curge ulei, trebuie sa pun tot de ala sau daca se amesteca cu ce voi pune?
de preferat sa-l schimbi pe tot. intra vre-o 3 litri. este ulei special pentru cutie.
Ștergerenu voi face curand un tutorial cuuleiul deorece l-au schimbat la service cand am pus ambreiaj nou, acum 20.000km.
si din ce ai vazut/stii, e greu de scos uleiul tot? Si pe unde?
RăspundețiȘtergereCam de pret are un bidon de ala de ulei? Ma gandeam ca o fi niste branduri anume.
eu n-am vazut, operatiunea a durat cateva ore. am lasat masina si am plecat.
Ștergerebanuiesc ca se da drumul pe jos si se completeaza pe undeva de sus.
uleiul se vinde la litru, de exemplu Elf TRJ 75W80
sal cris. difera sonda masalier de la dci la mpi?
RăspundețiȘtergeream vrut sa cumpar pt.dci-ul meu si nea zapada n-a stiut daca e pt. dci!!!
nu cred ca este diferenta intre ele
Ștergereai desfacut greu sonda acea din poze?
RăspundețiȘtergereAndr33y a desfacut-o, nu eu :)
Ștergerevad k ai desfacut-o din toate oasele!!!
RăspundețiȘtergereSalut, mersi pt filmulet foarte educativ dar mam speriat cat ulei sa pierdut :)) cred ca renunt :D. mersi mult
RăspundețiȘtergereau trecut doi ani de atunci si omul inca nu si-a completat uleiul in cutie :)
ȘtergereSall,am avut si eu de doua ori pb cu lampa pe marsarier,dar nu am schimbat-o niciodata.Exista un sprey de contacte electrice care face minuni,scoti mufa de la sonda si dai cu sprey si e gata treaba.Cum se vede si in pozele tale nu prea are ce sa se strice in acea sonda.Faci o treaba tare faina,am cativa ani de cand te urmaresc si am si folosit cateva idei din tutorialele tale fara sa platesc drepturi de autor:))
RăspundețiȘtergerela mine a iesit ulei pe langa cei doi pini si au ajuns in mufaoriginala ( logan din 2005 , dar difera culoarea este galbuie nu albastra ), dupa cum scria cineva mai sus este posibil sa iti ia foc instalatia
Ștergereplasticul de la sonda este galbui, cel de la mufa este albastru
Ștergeresa nu faceti prostia pe care am facut-o eu sa merg un an de zile cu sonda de marsarier stricata.eu am schimbat-o mai de mult pe ce originala cu una mai ieftina cam 30 ron si acum un an nu a mai mers dar nu am schimbat-o si a patruns ulei prin ea pana la contactele mufei si am facut scurt in bord pana s-a topit cablul. acum a tras fir separat pentru ea cu siguranta separata pentru ca era imreuna cu sprituitoarea si cu stopurile pe frana. am tot inlocuit siguranta fara sa imi dau seama ce este pana a iesit fum din bord . era tot cablul ars .asa ca nu va jucati ca poate sa ia foc.
RăspundețiȘtergeresall dc ramane acelarat cand acelerez sau cand o pornes d nu revine la normal
RăspundețiȘtergerece masina? ce motor? mici detealii
Ștergerelogan 1.4 din 2005
RăspundețiȘtergereori sonda de apa este defecta raportand ca motorul are undev ala -50grade si ECU vrea sa rezolve problema temperaturii. ori ai probleme cu motorasul pas cu pas http://www.loganclub.ro/forum/curatare_motoras_pas_cu_pas-t12354.html
Ștergerestii mi.a nu imi indik temperatura apei cum aflu k e strikata..
RăspundețiȘtergerepai tocmai ai aflat ca este stricata... nu vezi temperatura apei in bord
Ștergeresalut!!!!!!!!!!!!!!
RăspundețiȘtergereas vrea sa faci unvideo despre cum sa completezi uleiul din cutiade viteze
proiect de viitor ;)
ȘtergereSper sa faci un tutorial si cu ulei in cutie
RăspundețiȘtergereSalut.
RăspundețiȘtergereAm avut contactul de mers inapoi stricat de vreo 2 ani si nu l.am schimbat.azi m.am hotarat sa il schimb...bun...l.am cumparat original reno (70 de lei) si cand il pun ...surpriza ...nu se aprinde...dc?
Mentionez ca am facut strap in mufa si se aprinde becul de masalier pe direct dar cand il mufez la cutie nu merge... un pic de ajutor te rog.
multumesc anticipat
numa daca este defect...
ȘtergereCristi, uleiul de la sonda e cel de la motor, cel 5w-40? Sa stiu, ca am de gand sa schimb si uleiul ca am facut peste 10000 si daca tot schimb sa pun si o sonda noua ca face probleme.
RăspundețiȘtergereDaca nu, ce ulei este (model) si pe unde se completeaza? Stima.
uleiul este din cutie, nu are nici o treaba cu cel din motor. o sa ai nevoie de ulei de cutie, stiu cei de la magazin
ȘtergereSi pe unde se completeaza cu ulei?
RăspundețiȘtergeregreu de explicat, de undeva de sus, deasupra cutiei...
Ștergeream si eu o intrebare de ce nu mi se mai ridica nivelul la apa decat la 2 liniute si din cand in cand la 4
RăspundețiȘtergereera interesant daca ne spunei si ce fel de motorizare ai, penca conteaza enorm si n-ar fi fost necesar sa scriu toata istoria:
Ștergere- la 1.5dci 65cai euro 3 apa urca relativ repede la 4 linii, aproximativ in 4-5 minute la o temperatura exterioara de 10 grade
- la 1.5dci 70 si 85cai, la aceiasi temperatura de 10 grade exterior, apa ramane la 2 linii
- la benzinare daca doua linii si din cand in cand vezi 4, termostatul nu mai lucreaza cum trebuie si temperatura nu mai ajunge la punctul optim
Salut! Am si eu o întrebare 😁 am pus de curând un casetofon pe masina si nu a avut firele legate bn...iar acum când pun contactu se aude un carait asa...ce ar putea sa fie? Vreo siguranta ceva?
RăspundețiȘtergereparaziti, ceva prajit... n-am idee ce
ȘtergereProblema este ca nu mai licare nici becul care indica bateria,dar porneste,
Ștergereai ars cumva vreo siguranta pe undeva? dubas ce ai tu pe acolo
ȘtergereMda...am fost la un mecanic acum si era o siguranta arsa 😁 mersi oricum
RăspundețiȘtergereSalut, sunt Iosif.
RăspundețiȘtergereAm înțeles că la neaprinderea becului la marcharier ar putea fi de vină sonda. Dar, am cuplat schimbătorul pe poziția marcharier, iar în soclu există tensiune (cu aparat de măsură) dar becul nu se aprinde. Chiar dacă există tensiune, poate fi vorba de sondă? Cred că, din moment ce există tensiune, sonda ar trebui să lucreze (ca un contact) su greșesc? Se poate o lămurire?
salut, daca ajunge +12V pe acel fir, s-ar putea sa fie din alta parte problema. pune un bec pe acel fir si masa din alta parte. posibil sa ai voltajul necesar dar sa nu aiba amperaj, moment in care nu se aprinde becul
ȘtergereMulțumesc pentru răspuns. Voi încerca. M-am gândit la varianta asta dar am vrut părerea unei persoane cu mai multă experiență în domeniul ăsta. Toate cele bune.
ȘtergereSalut, din nou. Am încercat cu masa din altă parte. Rezultat negativ. Masa comună pentru semnalizare, marcharier și stop e OK (semnalizarea și stopul funcționează). Pentru marcharier are masă și prin sondă (pentru că nu se explică)? Am încercat cu un bec cu sonor și se aude un sonor foarte răgușit și anemic, iar filamentul se îmroșește puțin. Asta mă face să cred că intensitatea e slabă, deci masă proastă.
Ștergeresalut, eu zic ca ai lipsa amperaj. adica ai voltaj dar nu are putere, consumul de curent fiind prea mare. cel mai probabil sonda nu face contact corespunzator sau firul de la contactor si pana la tripla spate este intrerupt/contact superficial si nu ajunge puterea necesara pentru a alimenta becul
ȘtergereCam așa ceva cred (P=UxI). Nu e intensitate (amperaj) nu e putere (tensiunea e aceeași = 12 V). Voi încerca să deconectez mufa și să încerc pe direct. Vedem ce-o fi. Oricum mulțumesc. Să auzim de bine.
ȘtergereSalut Cris. Dă-mi și mie un sfat.... am schimbat de 5 ori sonda de presiune și îmi tot curge lichid de la servodirectie pe alternator..... mia luat o dată foc.....deci dacă anulez sonda si pun un dop în locul ei are ceva ???
RăspundețiȘtergeresalut, daca vorbim despre un benzinar, poti pune linistit un dop. acea sonda este doar pentru cand este pornit AC-ul ca sa stie ECU sa creasca putin ralantiul.
ȘtergereMultumesc mult pentru sfat.
ȘtergereAm un mcv si cand pun contactul se aprinde becul la macsalier iar cand calc frana se stinge ce sa fie
RăspundețiȘtergeresalut, probabil ai o problema electrica. posibil contactor marsarier defect, posibil lipsa masa la stopul din dreapta
ȘtergereSalut Cris am un logan 1'4 2006 becul marcharier sta tot timpul aprins cand pun contatctul !!!
RăspundețiȘtergereSalut, asa, si? Ai verificat sonda?
Ștergereeu ti-as sugera sa scoti mufa din sonda , ori dai roata jos ori brachezi roata spre stanga la maxim si scoti mufa sa vezi daca nu e ulei in ea sau poate este posibil sa ai un scurt in alta parte sau contactul din sonda a ramas pe inchis ( nu stiu sa ma exprim in termeni tehnici). Dupa de scoti mufa pui contactul si constati daca becul se mai aprinde. Daca sta aprins atunci evident nu este de la sonda si buba trebuie cautata pe instalatia electrica. Ti-ai conectata de curand ceva la firu de marșarier? (camera , senzori)?
ȘtergereSalut si cum ai rezolvat problema ? Aceasi chestie se afla si la mine.
ȘtergereSalut, Cris. Am schimbat sonda de marșarier și tot nu se aprinde becul când este în R. Am făcut un contact direct în mufă și așa merge. Am montat în mufă sonda veche care era funcțională și la pasare se aprinde lumina de marșarier dar când este montată în cutia de viteze și este în R, becul nu se aprinde. Cum crezi că aș putea proceda. Mulțumesc! (Logan 1.5, 2007)
RăspundețiȘtergereSalut, nu știu să-ți spun de unde ar putea fi problema :(
ȘtergereMulțumesc oricum
ȘtergereSalut,eu l-am schimbat la mecanic si tot nu merge , mecanicul a zis ca trebuie sa desfaca cutia de viteze ca acolo e problema, tu ce parere ai, ma păcălește sau chiar asa o fi?
RăspundețiȘtergereSalut, nu știu ce să zic, mă cam îndoiesc că este din cutie.
ȘtergereOricum, te omoară manopera